3-kymppiset toista lasta yrittävät



3-kymppiset toista lasta yrittävät

-OmaAurinkoinen-
| 34v | yk2 | kp 11/27| esikoinen 01/16
Esmenet | 38v | yk8 | kp11/28-37 | esikoinen 11/12
Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15
Iltasatu | 33v | yk4| kp23/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk10 | kp40/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
miniminimini | 30v | yk2 | kp31/30-32 | esikoinen -15
Mininen85 | 32v | yk14 | kp15/26 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk9 | kp22/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Qmeilija | 30v | yk2 | kp28/26-30 | esikoinen -11
jamma |32v | yk1| kp20/? | esikoinen - 15

Piinapäiviä viettävät
Miniminimini
dpo 5
jamma dpo 9

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa @Hyrräpää jeejejejeeee :love:(y):LOL: Sulla taitaa ihan kesäkuun alkuun mennä laskettu? Voi että, paljoon paaljooon tarrasukkia!

@Mininen85 , hyvin voi olla mahiksia, että ehditte juuri ja juuri! Meillä oli vähän sama tilanne.

Täällä ollee dpo 8. Alamahassa ( siis tosi tosi tosi alhaalla) tuntunut nipistelyä tänään ja alamaha ollut hellänä. Lisäksi tissit vähän turvonnut ja hellänä. Esikoisen raskautta ennen mulla oli oviksen jälkeen tissit kipeet, mutta raskauden jälkeen ei ole ollut enää kierroissa oviksen jälkeen tissit kipeät. Nämä ollut nyt semmosia oloja, että olen alkanut miettimään, että voisko olla... Aiemmin olen ollut varman, että ei ole tärpännyt. Lisäksi alamahaa juilii enemmän kuin kierron tähän aikaan kuuluisi, hmh.

Ja itselle vielä muistiin, että eilen illalla alkoi iltapalelu ja poskien kuumotus. Sitä oli esikoisestakin ennen plussaa. Mutta tätä palelua on ollu kyllä negakierroissakin välillä :D
 
Viimeksi muokattu:
Iiiik @Hyrräpää ihan mahtavaa!!! Täällä on peukut pystyssä että kaikki menee hyvin :)

@jamma nyt kuulostaa lupaavalta, toivottavasti on tärpännyt! Mulla oli esikoisesta ensimmäinen oire just kipeät tissit joten sitä kuulostelen jokaisessa kierrossa.

@miniminimini onpas sulla kummallinen kierto menossa o_O Mut sait kuitenkin oviksen kiinni!

Mä olin työmatkalla mikä taas sotki arkea ihan kiitettävästi :rolleyes: Tänään on alkanut alavatsalla olla tuntemuksia oviksesta, testi oli aavistuksen tummunut. Miehellä on joku ihme niskajumi mutta saa luvan innostua petipuuhiin :D Jotenkin alkaa usko hiipua mut yritetään nyt kuitenkin!
 
Viimeksi muokattu:
@Esmenet - intoa petipuuhiin! ;)

@jamma - Mikäs siellä tilanne?

Omanapa: oudon kierron oudot oireet: kovin on menkkaoloa, varsinkin öisin. Samoin muutamaan otteeseen pistoa emättimen sisään, mikä on ihan uus juttu. Nyt on dpo8, maltillisesti odotan perjantaihin ja dpo12 ja jos silloin ei menkat alkanut niin testaan. Olo vaihtelee minuutin välein: hetkittän olen varma raskaudesta ja toisessa hetkessä varma, että menkat alkaa. Se on varmaa, että ennätyspitkäksi tämä kierto venyy.

Mites muuten, kävittekö esikoisista varhaisultrassa yksityisellä? Sitten KUN raskaudutte uudestaan, meinaatteko mennä?

Me käytiin ja ajatus, että käytäisiin uudestaankin. Tämmöiselle stressaajalle se on pieni raha siitä mielenrauhasta.
 
Oli pakko kaivella vanha keskusteluketju, jonne kirjoittelin esikoista yrittäessä. Siellä olin tärppikierrossa valitellut myös öisiä menkkakipuja ja myös dpo5 alkaen levottomia unia, joita ollut nytkin jo useampina öinä. Ja toisaalta silloinkaan ei mitään muuta selkeää oiretta, niin kuin ei nytkään.Toiveitahan tuollainen herättää, voi kunpa ei herättäisi turhaan.
 
@miniminimini, voi toivotaan tosi kovasti tuntemusten enteilevän hyvää!

Me käytiin varhaisultrassa yksityisellä ja samassa paikassa myös rakenneultrassa kun ei maltettu odottaa. En oo asiaa ajatellu, mut tuskin maltan olla käymättä taas katsomassa et pieni sydän sykkisi.

Joko @jamma on tehnyt testiä? ;)

Meidän fuckfestit meni ihan mukavasti. Tänään tuli miehen isot pojat tänne ja mies on yövuoroissa, joten festailut loppu tänään. Nyt ei voi ku toivoa parasta! Tänään vielä ehdittiin ku pienimmäinen meni päikkäreille ja miehellä oli loppunu uni kesken, soitettiin koululaisille että "te ootte varmaan kavereilla ruokaan asti". :cool:
 
@miniminimini kuulostaa lupaavalta, toivotaan kovasti että oireet olis just sitä miltä ne tuntuu! Tässä tulee niin kauhean herkäksi kroppaansa kohtaan ja kuulostelee ehkä liikaakin, joten helposti ajattelee että vaan kuvittelee kaikki tuntemukset. Peukut on pystyssä!

@-OmaAurinkoinen- vitsi mitkä festit teillä :D Nyt on ainakin mahikset optimoitu ;)

Mulla ovis ei sit tullutkaan odotusten mukaan, vaan alavatsajuilimiset väheni ja testitkin on pysyneet haaleina. Tänään taas kivistää enemmän joten ehkä kroppa yrittää uudelleen...? Ota tästä selvää :rolleyes:

@jamma mites siellä, joko testailet?

@Mininen85 onko sulla mitään dpo-tuntemuksia? :)
 
@Esmenet ei sitten niin mitään :geek: ja tosiaan, munki ovis oli tosi kummallinen! Monta päivää oli tulossa!

Mun laskujen mukaan nyt olis kp20 ja dpo6. Menkkoja odotan la-ma, mutta nyt on niin hulluusfiilis että alan kyllä testaileen kohta :p!
Ei oo tissit kipee, mahassa ei tunnu MITÄÄN. Poskia kuumottaa, naama täynnä finnejä...mie niin toivon.

Tohon ultrakyssäriin, niin en käyny missään muussa ko terveyskeskuksen neukkarin ultrassa josta ei nähny 11 vuotta sitten mitään, liekö terkkarilkr osasi ees kattoa? Enkä kyl aatellu käyä, jos joskus tärppää...

Joku kysyi myös oireita ed raskaudesta niin eikai mul ollu muuta ku tissit kipeenä ja säntäsin tekeen testin jossa oli viivat. Ei sillon kukaan puhunu dpopäivistä saatikka tehny useampaa testiä niin se meni aika smuutisti...

@jamma onko uutisia?

@miniminimini mä oon 3 päivää sun perässä, kohta päässään!:p
 
@Mininen85 - millon meinasit testata? :D mä odotan menkkoja melkeen samalle akselille pe-su, joten meinaan pe-aamuna testata.

@Esmenet - Ei enää paremmin vois sanoa, että tosiaan herkäksi ja vainoharhaiseksi tulee tässä kroppansa kuuntelussa. Jokaisen pienenkin risahduksen pistää merkille. Mä näin koko viime yön untakin koko tästä raskaus-teemasta :D

@-OmaAurinkoinen- - ei muutaku onnea festeistä ja piinapäiviin jaksamista, toivotaan, että ne hurahtaa nopeasti ohi päättyen plussaan! ;)

ON: vainoharhaisuutta tai ei: nännit nöpöttää vähän väliä ja tää ei oo kuviteltua eikä ollenkaan tyypilistä mulle. Toinen rintoihin liittyvä "oire": En tiedä onko tää kuvittelua vai totta, mutta välillä tuntuu myös kuin rintoja vihloisi ja eilen suihkussa ne tuntuivat jotenkin kiinteimmiltä, mut näistä lolloista nyt paha mennä sanomaan :D Muuten ne menkkaolot onkin väistyneet ja muutenkin olo on lähes OIREETON! Huhheijaa, pitkiä ovat nämä kaksi päivää ennen testailua.

Testeistä: Mikähän ois hyvä ja herkkä testi? jotain liuskahalpistestejä on, mut ajattelin melkee repästä ja hakee jonku apteekista! Koska se on sit eka testaus tähän yritykseen jos ehtii testaamaan :D

@jamma - Mikä tilanne, jännittää!?!
 
Ai niin joo, toi nännien nöpötyshän se alko heti siinä alussa! Unohtunu jo tuommoset pikkuasiat.

Vitsi ku mua jänskää teidän viimeset piinapäivät, hurjaa oottaa toisten puolesta! Vielä ku ette etes taida olla samanlaisia himotestaajia niinku minä et alottaisitte viikkoo etuajassa uittaan tikkuja! o_O

Mää oon jo ihan varma, et oon raskaana ja kovin oireitakin tunnen. Mieskin kävi eilen kuiskaamassa, että joko oon testannu. Rassu! Oli pettyny kun kerroin, että aikasintaan ens viikon viikonloppuna voi toivoa et jotain näkyis testissä ja tuskin kyllä vielä sillonkaan. Mut jos plussaa ois tästä kierrosta tiedossa, niin toivottavasti tosiaan näkyis jo ens viikon vklp koska ollaan sillon vaan pikkusen kans kolmestaan kotona. Isot pojat tulee sitten taas seuraavalle viikolle, niin jos viikonloppuna saatais tietää niin ehdittäis pahin jännitys kihistä läpi. Ei tarttis isompien vielä siinä vaiheessa saada tietää. Heille syntyy pikkusisarus toiseenki kotiin ihan minä päivänä vain, kuinkahan ne sais slaagin jos tännekki vielä toinen pieni tulis. :whistle:
 
@-OmaAurinkoinen- - se siitä rauhallisuudesta, mä täällä jo HARKITSEN tosissani testaavani tänään ip vielä :D Ku yhtäkkiä pakottava tarve. Plus osaan googlata haluamani tuloksen, kyllähän dpo10 ja iltapissasta jotain näkyy ;););)

On tää kyllä jännää ja ku ei voi kellekkää purkaa, koska mies ei samalla lailla osaa jännittää :D
 

Yhteistyössä