3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Naadis ja @Qmeilija - ONNEA ihan älyttömästi! Plussa-aalto todella! Voi kunpa pääsisi mukaan... mutta...

Omanapa:...huonolta näyttää. Menkkaolo sen kun yltyy, tänään dpo12 apteekkarin testillä PUHDAS nega. Tosin googlen mukaan se ei älyttömän herkkä ole, en vaan ehtinyt jäädä apteekin hyllylle miettimään, koska esikoinen veteli vitamiinipurkkeja samaan aikaan toisessa hyllyvälissä alas :D Mulla noita onesteppejä kans, niillä tein eilen negan, mut oliki vasta dpo11. Nyt mietin, et teenkö huomenna viimeisen onestepin vai odottelenko nyt viikonlopun yli (en pysty :D onko CB ainoa tosi herkkä ja luotettava, minkä voi apteekista saada?)
Tosin jos oloja uskominen, menkat alkaa tänään tai huomenna. Olin IHAN varma, et viime yönä olis hanat auennut.

@-OmaAurinkoinen- - vähä jännitystä elämään kun siellä porukkaa saman katon alla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Qmeilija
Hei.... ei tainnu tarttua plussa-aalto minuunkaan. Eli pregchekin liuskalla täys nega tänä aamuna :cry:. Toki mulla on dpo9 MUTTA SILTI.
Siitäpä sainkin rohkeutta ja soitin viimein sairaalaan naistentautien polille, onhan mulla ollu lähete jo reilun kuukauden, mutta pelkuri mikä pelkuri.
Aika meni kuitenkin marraskuun alkuun, koska kierto ja mies reissutyössä jatkuvasti jne. Siellä annetaan sitten mällinäyte eka aamulla ja päivällä mennään vastaanotolle ja mulle tehään se aukiolotutukimus:eek:

Pelottavaa. Pitäis laihtua ennen sitä :p
 
@Mininen85 - elä vielä dpo9:n kohdalla vaivu epätoivoon. Minä yritän täällä dpo 12 nimittäin vielä negan jälkeen pitää toivoa yllä. Koska mulla ainakin se ovulaatio saatto tapahtua sen ovisplussatestin jälkeen tyyliin vaikka seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, joten dpo:hon en niin täysin uskalla luottaa...

Rinnat ovat mukamas niin erilaiset, mutta samaan aikaan menkkaolo niin varma ja ramppaankin vessassa ja pyyhin ja tihrustan joko vuotoa näkyy. Taidan hakea sen tuplapaketin CB:tä ja tehdä toisen jo ip pidättelyn jälkeen ja toisen aamulla :D Rahanmenoa ei voi estää :D
 
@miniminimini, joo, oon tosi aikasessa..Oon vain niin varma että ei taaskaan, kyllä tässä lähetään yrityskierrolle 15 :cry: vai joko mulla alkaa 16, en tiiä enää. Mulla on tissit kipeet, niinku AINA ennen menkkoja, mitään nippailuja ei tunnu tasan missään. Ei maistu metalli suussa. Ei huimaa eikä hengästytä.

Mutta en mie oikiasti vaivu epätoivoon, kyllä tää tästä =) Jos ja kun alkaa menkat niin otan greippimehun käyttöön enskierroksi, huvin vuoksi jos ei muuta. Mukavaa viikonloppua :love:

@Miljamaaria missä oot....
 
Mahtavaa @Naadis ja @Qmeilija, onnea!! Toivotaan että tämä plussa-aalto tarttuu meihin muihinkin :)

@Mininen85 sä oot tosi aikasessa, vielä on toivoa! Hieno homma että teillä on nyt aika tutkimuksiin. Jos ei tärppää tässä kierrossa, niin se aukiolotutkimus voi hyvin olla se ratkaiseva juttu (y)

@miniminimini menkkaolot vois vissiin olla alkuraskaudessakin. Joko sulla on menkat myöhässä? Onnea testailuun!

@-OmaAurinkoinen- pidetään peukkuja että ovis nyt löytyi! Ja tsemppiä peittojen heilutteluun ;)

Omaa napaa, mulla on nyt vissiin dpo1. Kaikkemme yritettiin oviksen aikoihin joten nyt sit vaan peukut pystyyn :LOL:

Ai niin, minäkin pohdiskelin että mitähän @Miljamaaria lle kuuluu... Päivittele kuulumisia kun ehdit!
 
  • Tykkää
Reactions: Qmeilija
Hei kaikille pitkästä aikaa! Me oltiin viikko reissussa ja unohdin mun salasanan tänne eikä onnistunut jostain syystä sitä vaihtamaan (n)

@Naadis ja @Qmeilija , onnea molemmille todella paljon! :)
(y)

@Mininen85 , älä vielä luovu toivosta! Tosi aikaisin testasit, joten hyvät mahkut vielä plussalle on (y)

@miniminimini , mulla apteekkari on näyttänyt negaa, kun clearblue on antanut plussan. Eli kokeileppa vielä myöhemmin clearbluen testillä;)

@Esmenet, peukut pystyssä ja kärsivällisyyttä tuleviin piinapäiviin :LOL:

@OmaAurinkoinen, saitteko hyödynnettyä oviksen?

Minä testasin sunnuntaina plussan. Sit parin päivän päästä taas kokeilin, mutta viiva ei ollutkaan tummunut (tätä en osannut odottaa ollenkaan vaan ihan testailun ilosta testailin) ja siitähän mulla pelko tulevasta keskenmenosta/kohdunulkoisesta alkoi. Clearbluen digi näytti vielä 1-2 viikkoa, mikä oli ihan oikein. Mutta torstaina alkoi verinen vuoto ja kesken meni :cry: Nyt siis kp3 ja tähän kiertoon aloitettu greippimehu vahvistamaan limakalvoja. Mulla oli jo selviä raskausoireita ja nippailua kohdussa, joten osasin ennen testiä arvata sen olevan plussa, mutta jostain syystä ei pysynyt pikkunen kiinni:unsure:.
 
@jamma, eiiiikä! :( Voi itku, oon niin pahoillani.

Ja joo, päästiin kiksautteleen nyt viikollaki, mut en sit tiiä oliko ovis sillon vai kuitenki jo aiemmin viikolla. Mutta hyvät lähtökohdat on ainaki

Tänään oliki outoa, olin äitini kans shoppailemassa ja ensin nippaili kovasti alamahaa ja sit alko silmissä sumeneen. Kummallista! Voisko kiinnittymistä tapahtua? Voi toivottavasti!
 
@Mininen85 , mikä siellä tilanne? Maltatko huomiseen? :ROFLMAO: Jännittää sun puolesta!

@-OmaAurinkoinen- , mää tunsin n.6 päivää oviksen jälkeen ihan alhaalla mahassa (jossain pikkusen häpyluun yläpuolella) nipistelyä ja siitä tiesin, että tärppi oli käynyt. Normaalisti oviksen jälkeen mulla tuntuu semmosta laajempaa jomottelua munasarjoissa ja alamahassa kauttaaltaan, muttei tollasta selvää nipistelyä noin alhaalla. Jospa sulla olisi ollut kiinnittyminen!(y)

Mulla vaikuttaa vuoto päättyneen. Vuoto kesti runsaana n. 3 päivää ja siinä se. Voiko tosiaan olla, että näin vähällä selvisin tästä. Toivottavasti kroppa ei mennyt ihan sekaisin ja ovis tulee tässä kierrossa. Jos aiempien kiertojen mukaan mennään, niin ensi viikonloppuna ja sen jälkeen voi odotella ovista ja aloittaa taas piinapäivät :rolleyes:
 
@Mininen85 - sun viivattomuus+menkattomuus kuulostaa samalata ku täällä!


Mulla siis joku ihmeellisten ihmeellinen kierto menossa.
Perjantaina dpo 12 iltapäiväpissasta CB - viivanpaikka, ei mielestäni edes haamu. Heti testin jälkeen alkoi kovat menkkakivut ja pyyhkiessä tuhrua. Illalla niin kovat olot et otin kolmiolääkkeen joka mulle määrätty koviin kipuihin. No, ei alkanut menkat yölläkään.
Lauantai dpo 13 kovat menkkaolot jatkuu. Otin saunasiiderin koska olin niin varma että vuoto alkaa yöllä. Edelleen tuhrua pyyhkies, muutama mini"hyytymä"/värjäytynyt valkovuoto pikkuhousunsuojaan.
Sunnuntai dpo 14. CB EHKÄ Haamujen haamu, mutta en oikein tiedä. voi olla myös viivanpaikka, mikä noissa testeissä googlettelun perusteella aika yleistä.(kokeilen laittaa kuvaa) Menkkaolot hävinneet, mutta edelleen tuhrua pyyhkies. Koitin oikeen rajusti lenkkeillä, että menkat alkais jos ovat alkaakseen.
Maanantai dpo 15 ja kp 41/30 (reilun viikon myöhässä ollut ovis?) ja ei menkkoja, eikä enää aamulla tullut edes tuhrua. En testannut.

Muita selviä raskausoireita ei oo, pms:ään sopivaa raivoa kylläkin. Nännit nöpöttää, mutta ei mitenkään arat.

Ideoita? :D Jos joku on varmaa, ni ainaki se, että nyt on kroppa sekasi. Ja mä ku lohduttelin viime ma piinaillessa, että ens ma mä ainakin tiiän tilanteen... jepjep.
 
Kiitos kaikille, ihan oireettomana mennään pelonsekaisesti eteenpäin, kauheen kummosta luottoa tämän jatkuvuuteen ei ole, mutta odotellaan, mitä viikot tuovat tullessaan.

@miniminimini toi testi on kuulemma aika "tunnettu" niistä viivanpaikoista, mutta mun viivalasien mukaan tossa on kyllä muutakin kun vaan viivanpaikka ;) Mitkä dpot sulla on nyt? :love:
 
Eikö noissa CB:n testeissä se paljon parjattu viivanpaikka tms ole yleensä kapeampi kuin kontrolliviiva? Mun mielestä @miniminimini tuossa näkyy yhtä leveä viiva kuin kontrolliviiva, tosin hyvin hyvin haalea. Mutta näkyy kuitenkin :) luulisi että menkat olisi jo alkaneet, jos olisi alkaakseen. Testaa pregcheckillä (y)
 
Eli pc-liuskojen ostoon töitten jälkeen. Pitääköhän alkaa myös pidättää, et pääsee testaamaan vielä tänään. Toisaalta, edelleen koko ajan odotan et ne menkat vaan alkaa... eikä tosiaan oireita ole.

No, jospa VIIKON päästä on ainakin tietoa, koska tää tiedottomuus on tuskaa. Tsemppiä @Mininen85 - me selvitään tästä ;)
 
@jamma voi ei, oon tosi pahoillani! Toivotaan että kroppa toipuu helposti.

@miniminimini kyllä tuossa ihan haalea viiva näkyy! Ja jos menkkaoloja ei ole niin kuulostaa tosi lupaavalta (y)

@Mininen85 tsemppiä testailuun!

@Naadis tuo oireettomuus on kyllä inhottavaa! Muistan esikoista odottaessa kun toivoin että alkaisi nyt se pahoinvointi niin tuntuisi siltä että on raskaana :D Alkoihan se eikä sitten loppunutkaan ennen kuin synnytykseen... Tsemppiä sulle, kaikki on varmasti hyvin :)

Tänne ei kuulu yhtikäs mitään :rolleyes: Dpo4 menossa.
 

Yhteistyössä