3-kymppiset toista lasta yrittävät

Onnea @Tiituu! :love: Noin selkeä viiva, on varmasti hyvin kiinni! :love: Yritä rentoutua ja nauti, vaikka varmasti pelottaakin. Uskon että nyt kaikki menee hyvin :love:

ON: Vahvat menkkaolot. Jänskättää että ovis on ollut johonkin ihan outoon aikaan ja pian alkaa vuoto. Viikonloppuna olisi meidän kesän ekat ja vipat "festarit" ja mä ehkä vedän hillityt itkupotkuraivarit jos perä falskaa just silloin :LOL: Vaikka toisaalta, carpe diem, minkäs sille sitten voi. Mutta jos saisin esittää hennon toiveen maailmankaikkeudelle niin ottaisin menkat vasta ensi viikolla, kiitos :rolleyes:
 
Kiitos @Miljamaaria <3. Täytyy yrittää rentoutua koska tässä nyt ei voi muuta kuin odottaa ja katsoa, huh, työnteosta ei taida tänään tulla mitään. En oo vielä miehelle kertonut, mietin että miten ja milloin sen teen.

Ja miten vois TAAS @Miljamaaria sulla menkat osua noin "huonoon" aikaan o_O
. Mä esitän sun puolesta toiveita maailmankaikkeudelle että menkat ei oo sillon :rolleyes::rolleyes::rolleyes:. Tai jos vaikka menkkaolot ei oiskaan menkkaoloja :rolleyes:. Mullakin koko viime viikon lopun niin menkkaolot kuin olla ja voi, vieläkin jomottelee vähän mut vähemmän. Ainoa "oire" joka ei kuulunu mun tyypillisiin menkkaoireisiin niin hirveä hikoilu mut olipa kyllä hiostava sääkin ja mä rehkin mun tavaroiden raivaamisen parissa taas. Ja ei oo tehny mieli kananmunaa kun yleensä mulle tulee kananmunanhimo ennen menkkoja :ROFLMAO:

Aikamoinen kierto kun mies sai ne kilarit ja mä olin ihan maassa. Talletuksia se yks optimiajankohtana. Ja viikonlopun alkajaisiksi otin vähän viiniä ja sushia hyvässä seurassa ja keittelin kuukupin valmiiksi käyttöä varten pitkästä aikaa (meinasin tilata uuden mut vanha olikin ok kunnossa). Itkeskelin itsekseni kun taaskaan ei tuu plussaa. Ja sit kaikki kulminoituu siihen että @Miri81 n innoittamana teen sen ovistestin :geek:
 
@Tiituu voi kovasti onnea!! Kauhean jännää tämä myötäeläminenkin :)

@Miljamaaria tuo on niin ankeeta, kun pettymyksen lisäksi menkat vielä pilaa suunnitelmat :rolleyes: Itsekin odotan kauhulla kun parin viikon päässä olisi sporttinen reissuviikonloppu tiedossa ja menkat varmaan tulee just siihen. Tai toki nàillä mun kierroilla ei voi tietää mutta hyvä mahdollisuus ainakin on!

Mitäköhän mä teen väärin noiden ovistestien kanssa... Testasin vielä tänään vaikka viime viikon lopulla meni tosi haaleaksi, kun vatsassa tuntui taas vähän sellaista kierron keskivaiheen painetta/kipristelyä. No tumma viivahan sieltä pätkähti, taas tosi tosi lähellä sitä kontrolliviivan väriä! Mitä ihmettä? Sain siis tuollaista melko tummaa jo reilu viikko sitten. Kaksi ovulaatiota? :D Vai testissä jotain häikkää? o_O
 
@Tiituu voi että miten iloinen oon sun plussasta :love:

@Esmenet otitko tikuista kuvia?

Omaa napaa: ei ovista vieläkään, viiva paljon entistä haaleampi. Höhhöh. Lämmöt joka aamu yhtä matalia. On tämä turhauttavaa. Voisin ensi kuussa varata about kierron puoleen väliin gynen ja ruikuttaa näitä pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja. Voisi samalla sitten katsoa ultralla munasarjoja, että onko siellä edes elämää vai mitä hittoa.
 
@Hyrräpää en ottanut tuoreeltaan. Mulla on ne jostain syystä tallessa työpöydän laatikossa :rolleyes::D joten alla kuva. Ylin on reilun viikon takaa, eli näyttää jo vähàn kulahtaneelta. Keskimmäinen on joltain päivältä viime viikolla ja alimmainen tältä aamulta.

Kurjaa että sulla ei löydy ovista. Mulla on kans aina ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Onko sulla havaittu PCOS?
 

Attachments

@Esmenet ei ole todettu pcos. Kierrot vaihteli viime vuonna 28 päivästä 46 päivään. Tuo yli 50 päivän megakierto on onneksi ollut vaan kerran ja keskenmenon jälkeen, joten sitä olen nyt syyttänyt pitkästä kierrosta. Joskus sain teroluteja kiertoja tasaamaan ja taisi silloin auttaakin. Siitä on kyllä jo vuosia aikaa, se oli ennen esikoista. Olisi niin ihanaa, kun kierrot olisi suht säännöllisiä eikä aina tarvitsisi ihmetellä et koska ne menkat tässä kuussa mahtaa tulla :(
 
Voi kiitos myös @Suzu85 @Esmenet @Hyrräpää ja @Miri81 <3.

@Esmenet kylläpä sulla mystisesti viivailee testit (n). Joillakin kai voi viikkoa ennen ovista tulla viivaa mutta sitten vasta kun ovi oikeasti on niin tulee kunnon viiva. Ei oo kyllä itsellä sellaisesta kokemusta. Onko noi testit apteekin omia? Ne oli ainaki mulla jotenkin vaikeasti tulkittavia.

@Hyrräpää kannatan gynekäyntiä (y). Itse kun kävin nii ainakaan ei jääny kaduttamaam vaikka rahaa siihen meni.
 
Viimeksi muokattu:
@Miri81ä taisinkin jo onnitella, mutta huikeeta @Tiituu paljon onnea plussasta :love::love::love::love:

Täällä aamulla testattu kp 28/31 puhdas nega (myös huvin vuoksi uitettu ovis oli täysin nega), vaikka talletteluja oli kuinka ja paljon :cry::cry: vetää kyllä mielen matalaksi. Menkkajomoja aika paljon, mutta ei muita "oireita" kääntyis nyt vaan kp1, ni vois taas alottaa uuden pettymyskierron.:notworthy:
 
@Miri81 @Tiituu mulla on testi nimeltä "Apteekkarin ovulaatiotesti". Täytyy seuraavaan kiertoon kokeilla jotain muuta merkkiä...:rolleyes: Toivottavasti vaan ongelma on noissa testeissä eikä mun hormoneissa tms.

@Hyrräpää aikamoiset vaihtelut sulla kierrossa :( Tuo on just tosi ärsyttävää kun ei ikinä tiedä minkä suunnitelmien päälle menkat osuu, ja ovulaatiokin on ihan mysteeri.
 
Nyt tulee ehkä vähän liikaa informaatiota ja ällövaroitus, mut nyt huomasin et valkovuoto alkaa muistuttamaan sitä kuuluisaa munanvalkuaista, joten taidanpa kipasta vielä kauppaan ja jatkaa pari päivää oviksen tikuttelua :D jospa olisikin vasta tulossa.. keskenmenoon johtaneessa raskaudessa ovistesti näytti plussaa vasta kp 24, joten kaipa tässä vielä toivoa on (y) toivottavasti ovis olisi sitten vasta aikasintaan keskiviikkona, koska nyt ei tänään eikä huomenna kyllä mitenkään ehditä hyödyntämään. Toisaalta, jos nyt onnistuisin bongaamaan oviksen ilman että ehditään vällyjen väliin, niin ainakin se antaisi lohtua tuleviin kiertoihin että edes ovuloin :)

sori vaan kun koko ajan olen täällä avautumassa ja analysoimassa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Miri81
Oi @Tiituu, ihanaa :love:
@Esmenet minusta toi alin tikku on selvä ovisplussa?
@Naadis, oon pahoillani, tää on niin perseestä :devil:

Oon kans tikutellu kolme päiv jos minkälaista viivaa, tänpäivän tikusta päätin et on plussa :LOL:
No mies lähtee viikoksi työreissuun niin eipä sillä väliä, kaikki on tehty mitä tehtävissä on. Sen verran aina on pantu että saa piinailla :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Miri81 ja @Tiituu Ihan miljoonasti onnea ja tarrasukkia matkaan pienelle. Aivan ihania uutisia!

Kyllä taas kelpas tulla viikon tauon jälkeen töihin ja lukemaan näin upeita uutisia <3

Lueskelen päivän mittaan rauhassa tapahtumat. Itsellä ei ole mitään erikoista. Ei tuntemuksia eikä mitään ihmeempiä oloja eli aamulla töihin lähtiessä laittelin suojat valmiiksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Esmenet
| 38v | yk6 | kp25/28-37 | esikoinen 11/12
Hironea | 38v | yk2 | kp25/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk3 | kp22/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk2 | kp47/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp25/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk12 | kp14/25 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk7 | kp30/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk2 | kp34/28-34 | esikoinen 12/16
voikukka33 | 33v | yk4 | kp36/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo9

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
 
Viimeksi muokattu:
Kiireinen listan päivittäjä tässä moi :LOL: Lisäsin nyt sut @Tiituu plussanneisiin :love: Mites @Miri81 ja @Tiituu, pidänkö teitä vielä kuumeilulistalla? Jos niin lasken rv:t ja kasvatellaan niitä :)

Uitin eilen ovistestin kun pyyhkiessä tuli kananmunalimaa ja kappas, kolmas melkein plussa tähän kiertoon. Taisi kuitenkin käydä niin ettei ovis ollutkaan reipas viikko sitten. Tai LH nousi mutta mitään ei ylläripylläri irronnut ja kroppa yrittää nyt irrottaa. Perseelleen taisi mennä tämäkin kierto, kun kroppa ei pelaa niin se ei pelaa. Nyt en jaksa masistella, liput on plakkarissa viikonlopun riennoille ja saanpa ottaa aikuisten juomaa ilman että tarvitsee miettiä vauvajuttuja. Muutenkin tässä on jo aika hyvin sopeutunut ajatukseen siitä ettei tärppiä tule ennen hoitoja. Joten nyt sorvin ääreen ja viikonloppuna saa nauttia! :love:
 

Yhteistyössä