3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 ihan mahtavia uutisia! Pidän koko sydämestäni teille peukkuja ja kaikkea mahdollista, että viiva vahvistuu ja syyskuussa saatte vauvan syliin <3 Aivan mahtava lopetus tälle viikolle! Nauti joka hetkestä!

Täällä ei mene niin hyvin, tänään sairaalaan takaisin, kkm vuoto ja kipu pahenee, varmaan jotain jäänyt kohtuun, liekkö kaavinta sitten edessä ja taas kaikki lykkääntyy.
 
@eppula täytyy laittaa korvan taakse tuo paikka. Mä luulen, että siellä ei välttämättä oo mulle vielä tarjolla mitään ennen kuin saan vähän painoa ensin pois. Toivottavasti sinulle on noista Letrozoleista apua :)

@miniminimini voih, suuret osanotot :( Tosi inhottavaa, jos kaavinnan vuoksi taas lykkääntyy. Jaksuja aivan hirmuisesti

@Mininen85 Aivan mahtavia uutisia. Hurjasti onnea plussasta <3

@Kukkurainen sinne oviksennetsästysonnea

Minulla on menossa kp 17 eikä ovista kuulu, minulla siis pcos. Aloitin tähän kiertoon Terolutit, mutta yrittäminen siirtyy taas seuraavaan kiertoon, koska perkuleen perussairauteni uhkaa taas nostaa päätään. Siitä kun selviää, niin uskaltaa alkaa yrittää. Taustailen sen aikaa, kun pääsen taas ovis- ja plussailumetsästyksen pariin takaisin ja taudin kuriin.
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk13 | kp6/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp6/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp24/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp32/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp10XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp8/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis
| 32v | yk2 | kp1/24-28?? | esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät
Mininen85 dpo13?

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Suzu85 |
31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu
| 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp6/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp6/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp32/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp10XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp8/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp1/24-28?? | esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.18 |
 
Jee onnea @Mininen85 !!! :love:

@miniminimini voi kurjuus että sun piina vaan pitkittyy... Tsemppiä sairaalareissulle, toivottavasti kaikki menee hyvin.

@Kukkurainen onnea oviksen metsästykseen (y)

@Röllykkä onpas sulla kurja tilanne :( Toivottavasti saat sun perussairauden kuriin ja sitten taas yrittämään.

Mulla on tänään tuntunut alavatsalla ovista enteileviä kipuja. Toivottavasti on väärä hälytys koska olis ihan liian aikaisin...! Viikon päästä vasta odottelin ovista... Tänään meen gynelle juttelemaan että tarviiko nämä mun hiipuvat munasarjat jotain hormonaalista tukea :rolleyes:
 
Sunnuntaitervehdys! Mitenkäs täällä menee? Joko siulla @Kukkurainen on ovistestailut aloitettu? Mones kp suunnilleen odottelet ovista?

Millainen vointi @Mininen85? Olikos teil just se 11v ikäeroa tulossa lapsille? Jännittääkö aloittaa vauvahommat alusta? Varmasti ihanaa :love:!

Täällä siis kp5 menossa ja kohti ovista porskutellaan. Vadelmanlehtiteetä meinasin käydä ostamassa maanantaina ja tallettelut aloitetaan varmaan kp9. Toivottavasti siihen mennessä ehdittäis molemmat parantua ni tekis mieli puuhaillakin ei oo tässä räkärättien keskellä ollut kovin sexy olo :ROFLMAO:.
Millaiset talletusstrategiat teillä on käytössä oviksem aikoihin et aloitatteko hyvis ajois ennen ovista joka toinen päivä vai siinä lähellä vaan mahdollisimman useasti vai "sit kun lapset nukkuu jos jaksaa"-tyyppinen :love:?

Pahoittelut @Röllykkä perussairauden pukkaamisesta, nopeaa paranemista! Ja olipas @Esmenet tyly lääkäri, toivottavasti maksaa vaivan kaikki tuo odottaminen :unsure::love:
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp8/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp8/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp34/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp10XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp10/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp5/24-28?? | esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.18 |

Päivittelin vähän kp:itä, en tiedä menikö ihan ohi, kukas meinaa seuraavana alkaa piinailemaan?
Mitäs kuuluu @Oliivipuu79 :lle, @Pumpulipalleroinen sekä @Idaiines ?
 
Heipä vaan,
Täällä on yrityspäivät käynnissä ja kävin viime viikolla gynellä tiputteluvuodon takia. Tarkistetaan kilpirauhasarvot ja tarvittaessa aloitetaan lääkitys siihen, raskautta yrittäessä viitearvo lääkityksen aloitukselle on 2,5 (muutoin reilu 3,0) eli katsotaan voisiko se aiheuttaa osaltaan tiputtelua.

Ultrassa näkyi kaikki olevan Ok ja johtofollikkeli oli 14,55 mm eli arvioi ovulaation olevan su-ma. Apteekin halppistestit ei tosin ole näyttäneet ovulaatiota eilen illalla eikä tänään, saapa nähdä kuinka käy.

Kaksivuotias on nyt ollut tosi haastavalla tuulella, joten on jäänyt vähemmälle keskustelujen seurailu. Täytyypä nyt lukea, miten muilla menee.

Rentoa sunnuntai-iltaa!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Heip! Täällä ekaa kertaa ovistestit käytössä. Vielä ei oo selkeää plussaa tullut. Joulun jälkeen kävin gynellä ja kaikki pitäis olla ok. Täytyy vaan jaksaa yrittää. Meidän 1,5v. myös jossain ihme uhmavaiheessa, koettelee hermoja! Rauhallista parisuhdeaikaa on vaikea löytää! Niin nyt siis kp 12/26-31.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Mä sain tässä kesken menneen raskauden kierrossa ekaa kertaa elämäsäsni pregcheck--ovisliuskoilla SELVÄSTI VAHVEMMAN viivan kuin kontrolliviiva, luulin ettei se oo mahdollista. Niitä ajattelin ostaa sitten kun ekat kk tulee. Toivon vaan niin kovasti, ettei kierto olis aivan sekasin.

Kohtu pitäis lrin mukaan olla tyhjä, joten nyt vain odotellaan menkkoja. KM-vuoto näyttäisi nyt loppuvan, johan sitä 10 päivää kestikin!
 
Siellähän on sit @Oliivipuu79 tärppipäivät varmaan likellä :love:. Onnistunutta oviksen metsästystä!

@Idaiines pidän peukkuja et arvot olis kunnossa ja ovis onnistuis!

@miniminimini lle pikaisia menkkoja et pääset sit tikuttelee :love:.

Täällä menossa kp6 ja tallettelut aloitetaan kp9, olen pyytänyt isäntääkin pidättäytymään siihen asti et saatais vaan valioluokan siittiöitä talteen :ROFLMAO::ROFLMAO:.

Vielä ei kyllä ole mitään ovista edeltäviä himotuksia tullut mutta aikaistahan se vielä on. Toivotaan että viikon loppuun mennessä alkais jo kiinnostamaan :barefoot:. Nyt vaan ODOTELLAAN. Voikun tää viikko menis nopeasti! Ja sit se piinailu vasta alkaa... :ROFLMAO:!
 
Huomenta!

@ahmis Mulla nyt kp 13/28, Flon mukaan ovis tänään.
Olen tikutellut perjantaista lähtien 2-3 kertaa (!!) päivässä, mutta ei ole vielä plussaa tullut. Ovislimat alkoivat eilen illalla. Päätä särki (ihan oikeasti :ROFLMAO:) ja väsytti niin kauheesti, etten jaksanut petipuuhia edes miettiä. Tänään pitää korjata tilanne. :p

Meillä ei ole mitään erityistä peitonheiluttelustrategiaa. Miehelle kyllä sopii ihan milloin vain :D Lauantai-iltana on viimeiksi heiluteltu.


Kaikille peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp11/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp13/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp12/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp11/XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp11/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp6/24-28?? | esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat

Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet
:love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.18 |
 
Heippa! Päivitin tuota listaa, tarkistattehan että omat tietonne on nyt kunnossa. Muistattehan päivittää kaikkien päivät silloin kun päivitätte omanne :)

Täällä on gynekäynti hoidettu, mennään vielä 3-6kk ilman mitään apuja ja sitten otetaan jotain hormonaalista tukea mukaan, jos ei vieläkään ole tärpännyt. Miehen simppatestin tulokset oli tulleet ja kaikki on kunnossa, joten jatketaan yrittämistä :whistle: Enpä olis arvannut että tämä onkin näin vaikeaa tällä kertaa, kai tuo ikä alkaa vaikuttaa.

@Pumpulipalleroinen aika lähellä alkaa olla tuo testiviiva. Millä kiertopäivillä menet?

@Kukkurainen toivotaan että ovis olis tuloillaan! Hyvä että teillä mies jaksaa hoitaa oman hommansa :D

@ahmis toi on just se tylsä vaihe, kun ei oo vielä mitään tehtävissä...! Tsemppiä odotteluun :)

@miniminimini hieno juttu että pääsette nyt siirtymään eteenpäin ja yrittämään uudelleen:love:

@Oliivipuu79 kiva kuulla sinustakin, tsemppiä tikutteluu! Ei ehkä lohduta mutta eipä tuon 5-vuotiaankaan kanssa mitään parisuhdeaikaa kyllä ehdi viettää... :D

@Idaiines enpä tiennytkään että kilpirauhanen voisi aiheuttaa tiputtelua. Mulla on kans jonkin verran tiputtelua, jolle ei oikein ole selvinnyt syytä. Onko sulla ollut aiemmin kilpirauhasen kanssa ongelmia?
 
Mukava kuulla @Esmenet että kaikki vaikutti olevan kunnossa ja simpat varsinkin! Nyt kovasti luomuplussatuulia teille!

Onhan tää joo totta että kyllä sen tässä kun näitä keskusteluja seuraa ja samoin kaveripiirissä porukka vanhenee niin alkaa huomata että biologia on armoton, mutta onneks on kaikkia maritataavitsaisia ja muita ketkä tekee vauvoja vielä neljänkympin paremmalla puolella niin toivoa vielä on ja mahdollisuudet kuitenkin ihan ok vielä tässä vaiheessa :love:. Mut kyllä se varmasti alkaa helposti näkymään pidempänä yrityksenä jne. Kun eletään täällä 30v paremmalla puolella. Kärsivällisyyttä ja onnea matkaan meille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Hurraa, ovisplussa bongattu! Suorastaan koomista kuinka paljon se ilahduttaa. Eilen heilui peitot ja tänään saa heilua myös! Tosi kiva lukea teidän kaikkien juttuja, vaikka oon laiska kommentoimaan. Toivotaan, että saatais paljon raskausuutisia tälläkin palstalla!
 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
Heippa kaikki,

@ahmis kiitos kysymästä, hyvä on vointi :p kenellekään ei luonnollisesti olla vielä kerrottu eikä kerrota hetkeen.
Joo esikoinen täyttää 11 elokuussa joten aikamoinen ikäero...vähän on hukassa miten tähän kaikkeen alkaa uudestaan. Enkä mä vielä edes usko....
2,5 vkon päästä meil on naiskavereitten kanssa "ryyppyreissu" en vielä tiedä mitä keksin siihen. Joko alan tyhjentämään sidukkapulloja lavuraariin ja täytän nevissyllä taikka sitten sanon suoraan. Mutta aika aikaista.. onko ideoita =)?
Aattelin soittaa neuvolaankin mahollisimman myöhään, sillei et saan vaan lähetteen sinne npultraan ja mä en kyllä turhaa ala sielä laukkoon, normiultrat ja verikokeet jne.

@Esmenet kuulsotaa tutulta, kaikki kunnossa mutta mitään ei tapahdu, paitsi yhtäkkiä tapahtuukin :D:love: toivottavasti myös teille.
 
Heippa! Olen vähä huonosti ehtinyt lukea, mutta yritän kahlata pian teidän kaikkien kuulumiset läpi.

Omaa napaa sen verran, että sunnuntaina oli ovisplussa kp 16, mutta se meni harakoille, kun miestä ei huvittanut noina päivinä ollenkaan petipuuhat. Tuli ihan turhaan syötyä Letrozoleja. Edellisen kerran peittoja heiluteltiin 4pv ennen ovista (3pv ennen plussaa), joten toivoa ei kauheasti ole. Kyllä harmittaa, olin odottanut niin paljon että pääsee taas piinailemaan! Nyt ei auta kuin odottaa taas kuukausi... Mies on kyllä kuulemma edelleen sitoutunut toiseen lapseen, mutta ei ole yhtä vauvakuumeinen, ja nyt oli kaikkea muuta mielen päällä hällä. Turhauttavaa kyllä, kun ei voi olla varma että pääsee edes joka kierrossa yrittämään.☹

Kovasti tsemppiä teille kaikille muille, toivottavasti muutamien kuukausien kuluttua ollaan jo kaikki tuolla raskautuneiden puolella!
 

Yhteistyössä