3-kymppiset toista lasta yrittävät

@ahmis Odottavan aika on pitkä, täällä päästäisi testailemaan tai tapaamaan tätiä ensi viikon vaihteessa eli olisiko se nyt Dpo 8. Tässä vaiheessa tuntuu ihan epätoivoiselta koko projekti ja yöunetkin on aivan sekaisin (työjuttuja, esikoisen flunssaheräilyt tms)... nytkin heräsin keskellä yötä.

Mulla on muuten ollut samantyyppistä oireilua/oireettomuutta, kivut ja oireet vaihtelevat siitä riippuen kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu.

Ekasta raskaudesta muistan ihan selvästi sen, kun olin aivan valmis kuukautisiin ja oli kk merkit selvästi ilmassa, mutta niin se plussa tulikin.

Tsemppiä kaikille!
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp20/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp22/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp21/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp26/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp20/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp15/25| esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät
Oliivipuu79.... dpo7
Kukkurainen....dpo7
Ahmis..............dpo2
Idaiines............dpo8

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet
:love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.2018
 
@ahmis pohdin noita oviskipuja, mulla itse asiassa kivut tuntuu melkein aina vasemmalla o_O Tuskinpa se puoli pelkästään ovuloi, mutta harvoin kyllä bongaan oikealta samoja kipuja.

Omaa napaa, mullakin piinailu menossa mut päivät vähän hakusessa. Ehkäpä dpo6...? En uskalla puhelimella sörkkiä tuota listaa mutta jos joku sitä päivittää niin laitatteko minutkin piinailjoihin :)

Nyt onkin moni piinailuvaiheessa, täytyy sieltä edes yksi plussa tulla! (y)
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp20/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp22/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp21/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk2 | kp26/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp20/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp15/25| esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät
Oliivipuu79.... dpo7
Kukkurainen....dpo7
Ahmis..............dpo2
Idaiines............dpo8
Esmenet..........dpo6

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet
:love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.2018
 
On kyllä ihanan jännittävää aikaa monella, voikun saataisiin tammikuun ja alkavan helmikuun kunniaksi 5 plussaa :love:!

Odotan jo innolla teidän edelläkävijöiden testejä! Minä meinasin testata ehkä kp23/25 ennen kuin lähden reissuun ja siellä olisi kaiken maailman juominkeja tiedossa ni osaa sit käyttäytyä jos olisikin tärppi käymäisillään :ROFLMAO::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Onko teillä muuten sellaista että teistä on outoa ajatus että olisitte raskaana eri aikaan kun viimeksi esikoista odottaessa?

Mun on jotenkin kamalan vaikea sisäistää jos nyt tärppäisi ja laskettu aika tulisikin lokakuulle kun esikoisen laskettu aika oli joulukuussa niin tuntuisi ihan oudolle että odottaisi eri aikaan vuodesta :ROFLMAO:.

Vaikka eihän lokakuu nyt siis edes oo kauheen kaukana joulukuusta mut silti! Mutta toivon kyllä nopeaa tärppiä koska haluaisin loppuvuoden lapsosen ja olisi tosi outoa saada esim. Kevätvauva (n). Ai miten niin mä vähän ehkä ylianalysoin tätä :LOL:?

Ja taas kerran toki tärkeintä et tärppi kävisi joskus ja saisi vauvan joskus mut jotenkin miä koen tollaisen syysvauvan ajatuksen tasolla enemmän omana kuin kevätvauvan :). Liekö johtuu siitä kun oln itsekin loppuvuodesta syntynyt.
 
@ahmis Mä pääsen tohon sun ylianalysointiin kiinni. Edellisen km-raskaudesta olin siksikin niin "innoissani" että esikoisen ja tämän laskettujen aikoje välillä alle 2vkoa. Nyt toivon kylläkin raskautuvani aiemmin, kuin että taas päästäisiin noin lähelle. Vaikka mulla ei tietoa, millon menkat alkaa, saati millon tulee seuraava ovis, saati tärppääkö niin silti hahmottelen jo mahdollista laskettua aikaa JOS kaikki menis niinkun suunnittelis. :D Mutta annan itselleni luvan tällaiseen, se auttaa varmasti henkisestikin tässä kaikessa. Nyt kun oviskipuja tuntuilee, tekis mieli yrittää tärppiä mutta järki sanoo, että parempi antaa mennä ohi, ettei ainakaan sillä lisää km-riskiä. Hurjalta tuntuu ajatella, että "pääsen" piinailemaan vasta joskus reilu kuukauden päästä.. Nyt ne päivät on pitkiä, mutta pitkässä juoksussa onneksi aika menee nopeaa :)
 
Mä ajattelin testata sunnuntaina, silloin on 25/27. Nyt tosin on se fiilis, että tuskin raskaana oon. Viime raskaudessa rinnat oli tosi kipeät oviksesta lähtien. Nyt ollu vaan vähän. Muistan silloin myös ihmetelleeni menkkakipuja ilman menkkoja. Nyt pientä alavatsajomottelua, mutta ei paljon.
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp20/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp22/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp21/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk3 | kp1/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp20/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp15/25| esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät
Oliivipuu79.... dpo7
Kukkurainen....dpo7
Ahmis..............dpo2
Idaiines............dpo8
Esmenet..........dpo6

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet
:love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.2018[/QUOTE]
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille, onpas teitä monta!

Mulla alkoi tänään yllättäen menkat, kp 26 vaihtui kp1:ksi. Muuten menkat ei ois ollut mikään ikävä juttu, kun tässä kierrossahan ei kauhean isoa raskautumismahdollisuutta ollut, mutta olen vähän järkyttynyt, kun luteaalivaihe oli vain 8 pv! Se on ihan liian vähän! Fertinovan lääkäri vielä sanoi, että usein Letrozol auttaa liian lyhyeen luteaalivaiheeseenkin, mutta mulla tuli kyllä lyhyempi kuin ikinä ennen. Perjantaina lääkäri soittaa ja kysyy miten meni, vähän luulen että ensi kiertoon saan sitten Lugesteronit tuota loppukiertoa tukemaan. Hyvä niin, ne mulla oli käytössä silloinkin kun esikoinen sai alkunsa, joten niistä on ihan hyvät muistot. :)

Nyt sitten taas seuraavan oviksen odottelua pari viikkoa. Onneks voi tässä odotellessa jännätä miten teillä piinailijoilla käy! Plussatuulia!
 
Oho jäipäs kyl @eppula lyhyeksi! Toki se hopeareunus tuollakin pilvellä että pääsit nyt nopeasti uuteen, toivottavasti antoisaan kiertoon :love:. Mikä kp sul yleensä ovis? Tärppäsikö teil esikoinen kuinka nopee?

Määrättiinkö sulle jo heti yk1 nuo letrot? Ja mikä ero sillä tuohon lugeen? On ihan pihalla ja siksi kyselyikä, sori! Kiva ymmärtää vähän näistä erilaisista lääkityksistä mitä täällä usein kuulee :).
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet | 38v | yk13 | kp21/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp23/28 | esikoinen -12
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp22/26-31 | esikoinen5/16
Eppula | 37v | yk3 | kp2/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp21/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Ahmis | 32v | yk2 | kp16/25| esikoinen 1/2016
Miniminimini

Piinapäiviä viettävät
Oliivipuu79.... dpo8
Kukkurainen....dpo8
Ahmis..............dpo3
Idaiines............dpo9
Esmenet..........dpo7

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Röllykkä | 33v | PCOS | esikoinen 08/15

Plussanneet
:love:
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
Mininen85 | 32v | yk19 | plussa 10.1.2018[/QUOTE]
 
Hauskaa pohdiskelua lasketusta ajasta :) Esikoinen syntyi marraskuussa, ja seuraava kevät oli vielä tosi kylmä ja sateinen (muistan kun kävelin nukuttamassa tyyppiä kolmesti päivässä siinä sateessa...), joten jos saisin esittää toiveen niin kevätvauva sopisi hyvin :) Täällä meilläpäin on melko lyhyt äitiysvapaa, joten en haluaisi "tuhlata" sitä masentavaan vuodenaikaan!

Jännää, kohta ekat meistä pääsee testailemaan (y)
 
Mitä oireita muilla piinailijoilla? Mulla rinnat kipeät ja muutaman kerran ollut vähän huono olo. Alavatsassa oli jotain tuntemuksia, mut nyt ei kyllä mitään. Dpo 9 kai. Olis niin kovin mukavaa plussata, mut saapa nähdä. Rintaoireet on ihan positiivinen juttu. Imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat ollu kaikissa kierron vaiheissa varsin pehmeät, vaikka ennen lasta rintaoireilu kuului aina loppukiertoon. Ehkä nyt siis jotain tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Eipä täällä (tietenkään) oo mitään oireita kun dpo4 vasta.. toivon kovasti bongaavani jotain tuntemuksia viikonloppuna. Hassua sillee kun viime kierrossa oli ihan kaikki mahdolliset tuntemukset oikeaan aikaan ja oikeissa paikoissa ja menkathan sieltä tuli. Ja sitten taas esikoisesta kun plussasin niin en olisi todellakaan arvannut mitään jos menkat ei ois jääneet pois eli 100% oireetonta oli silloin.

Ni en nyt oikein tiedä pitäskö tässä toivoa mahdollisimman oireikasta vai oireetonta loppukiertoa (n):ROFLMAO:
 
Täällä kai dpo 8 eikä mitään oireita.

Mun on kovin vaikea verrata ensimmäisen raskauden alkuajan tuntemuksiin, koska raskaus ei ollut suunniteltu.
Silloin muistan ihmetelleeni, miksi tissit on niin kipeät niin pitkään ennen menkkoja (joiden oletin alkavan ihan justiinsa), mutta en kuitenkaan niistä oireista osannut epäillä raskautta.
Vasta kun tajusin, että mullahan on edellisistä menkoista (oli tosi epäsäännölliset ja pitkällä kierrolla) jo melko kauan, älysin tehdä testin.

Toivon plussia meille kaikille piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
@Oliivipuu79 nyt kuulostaa lupaavalta! (y)

@Kukkurainen mulla kävi esikoisen kanssa ihan samalla tavalla, vaikka toki raskautta toivottiin mutta gyne onnistui olemaan niin negatiivinen että kuvittelin ettei se nyt ihan tuosta vaan onnistuisi :D Ihmettelin vaan että onpas kummallisen kipeät rinnat!

Täällä ei ole mitään oireita, ehkä alkuviikosta voisi alkaa tulla menkkajomoja :rolleyes:
 
Voi pöö... tuttuun tapaan tänään alkoi tiputtelu eli syteen ja saveen taisi mennä tämäkin kierto. Tiputtelu on siis alkanut muutama kk sitten, alkaa about dpo 10-12 ja kestää kuukautisten alkuun.

Mites muilla menee?
 
@Oliivipuu79 eikös tuo ole ihan selkeä viiva ☺

Tiputtelusta huolimatta päätin minäkin testata ja viivahan sinne tuli... vippasin testin eka roskiin, kun odottelin siihen kahta viivaa (en sitten ajatellut sen kontrolliviivan olevan toinen viiva)... ja olin asennoitunut siihen, että ei tästä nyt mitään raskaana olla. Tosi hailakka tuo viiva on, mutta viiva kuitenkin.

Sellaiset kk-kivut, että aika epäuskoinen olo. Katsotaan miten tilanne ensi viikolla kehittyy. C2721692-C839-43CC-9C7C-5AEF52323442.jpeg
 

Yhteistyössä