<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Tsemppiä sulle torstai!Toivottavasti asia selkiää,inhottavaa tuo epätietosuus.Toivotaan että masussa olisi asukki:)<3 Lavelyn: kyllä tuo aika lupaavalta kuulostaa!:) Voiko jo onnitella?:) Täälä vaan piina jatkuu,tuntuu että tästä viikosta tulee pitkä!:) Noo huomenna töihin niin on muutaki ajateltavaa ni eiköhän se viikko tästä äkkiä mee.Mutta on vaan sellanen olo et kyl ne menkat sieltä alkaa,tuntuu et olis liian helppoo jos heti ekalla onnistuis.
 
Torstai Onpa hämmentävää ja varmati turhauttavaa! Zemppiä :)

Lavelyn Täällä on peukut pystyssä! Hyvältä kuulostaa :)

ON Ällö varoitus.... Olen varmaan helmikuusta asti saanut tasaisin väliajoin emätintulehduksen. Kaikki kuurit on syöty jo moneen kertaan ja aina se vaan tulee takaisin. Nyt siis taaaaaaas tulehdus päällä. Lääkäriajan sain vasta pitkän ajan päähän ja se osuu just mun oviksen kohdalle :( Tulehdukseen ei auta kun reseptilääke eikä varaa mennä yksityiselle. Eipä se sinäänsä haittaa, että osuu oviksen kanssa samaan tuo lekuri, mutta olis ollut kiva hoitaa tuo tulehdus pois. Luin, että tulehdus voi aiheuttaa keskenmenoja ekan ja tokan kolmanneksen aikana ja loppuraskaudessa aiheuttaa ennen aikasia synnytyksiä. TUlehdus voi kuulemma levitä kohtuunkin, jollon aiheuttaa keskenmenon. Eli vaikka nyt jotenkin ihmeen kaupalla tärppäis ekalla kierrolla, niin tämä asia huolettaa. Ja vaikka meniskin tämä kierto ohi ja sais tulehduksen pois niin millä ihmeellä estän niitten tulemisen uudestaan, kun ei mikään tunnu auttavan! ARGH....:headwall:

Olipas hyvä päästä avautumaan :D

Zemppiä kaikille sitä tarvitseville ja vähän muillekin :)
 
torstaille tsemppiä tilanteeseen! Toivottavasti saat siihen selvyyttä pian :hug:

murmis toivotaan, että tulehdus menisi nopeasti ohi ja osaisi pysyäkin poissa!

puppan oireet kuulostaa myös hyvältä :) Mullakin oli esikoisesta melkein ainoana oireena juuri rintojen arkuus.

ON: Yhtä hailu pinkki viiva tuli testiin. Viivaa ei tarvitse tihrustaa, eikä sitä voi erehtyä luulemaan viivanpaikaksi, koska se on tosiaan pinkki; haalea vaan. Testinä prisman pregent stick- liuska. Mulla ei oo aikaisempaa kokemusta tosta, joten en tiedä kuinka nopeasti toi testi edes antaisi vahvaa viivaa. Esikoisen kohdalla sain kyllä vahvan viivan vasta dpo18 apteekin omaan. Eli varmaan jään nyt vaan odottelemaan ja testaan, jos tarvitsee, uudestaan viikonloppuna. Jäljelle jääneitä ovistestejä voin sitten dippailla tässä välillä.
 
Onnea Lavelyn! Plussa se on hailukin plussa..

Toivottavasti myös mun tapauksessa, sillä aamupissasta menin hätäisenä tekemään testin ja toinen viivahan siihen ilmestyi :heart:! Hailakka, mutta tuli esiin heti testin kastamisesta ja näkee kauemmaskin tihrustamatta. Samana päivänä siis testasin kuin esikoisesta dpo10, joten viikkoja olis tänään vasta 3+3. Samanvahvuinen oli viivakin kuin silloin muistaakseni. Toivottavasti pysyisi kyydissä ja saataisiin toinenkin heinävauva =). Pari testiä on vielä jemmassa, joten tässä viikolla nekin meinaan dipata. Ens viikolla lähdetään lomalle etelänmaille..
 
Ooh, Onnea Tilke!! :D :flower:
Hienoa, että noista Lugeista oli tosiaan sulle apua ja pieni pääsi kiinnittymään :)
Tarrasukkia matkaan!

Mulla on itellä vähän epäileväinen olo, kun nyt ei ole edes niitä lugeja mukana tukemassa, että näinköhän tässä nyt oltais mukamas heinäkuussa taas vauvaa saamassa.
 
Heipsan ja onnittelut plussanneille! Toivotaan viivojen vahvistumista ja paljon tarrasukkia pienille :) Ja tervetuloa uudet myös!

Tässä äkkiä kirjoitan ennen kuin lähtö kouluun koittaa, ovistesteistä, tein tänä aamuna ensimmäisen testin ja se oli negatiivinen, koska testiviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva, eli siitä ei epäselvyyttä. Nyt mietin semmoista, että koska testiin kuitenkin tuli viiva, tarkoittaako se sitä että ovis voisi kuitenkin olla tuloillaan tässä joidenkin päivien kuluttua? Eli jos siihen testiin ei olisi tullut testiviivaa ollenkaan, tarkoittaisiko se sitä että ovista ei ole vielä mailla eikä halmeilla tulossa, mutta koska viiva kuitenkin tuli, voisiko olettaa että ehkä tämäkin kierto olisi inhimiillisen mittainen eikä mikään yli 90 päivän megakierto? Toiveikkaana täällä yritän järkeillä, saa palauttaa maanpinnalle jos olen ihan hakoteillä :D

Tänään kp 15/34-90, toivon niin kovasti että ovistestiviivat vahvistuis loppuviikkoa kohti! Laitetaan sitten vaikka muuttolaatikot heilumaan, onneksi mies on ihan messissä tässä niin ei tarvi vonkua vaikka muuton keskellä pitäis talletuksia tehdä ;)
 
Salamanterille pikaisesti: Ovistesteistä ei mun käsityksen mukaan kannata yrittää tulkita mitään muuta kuin sitä plussaa. Eri ihmisillä vaihtelee tuleeko ihan plankoja vai hailakoita. Mulla esim. tulee aina hailakkaa viivaa. Yhdessäkin kierossa aloin testaamaan kp6 ja ovisplussa tuli kp18 ja kokoajan oli haaleaa viivaa ja plussa oli sitten ihan selkeä! Toivottavasti saat plussan piakkoin, ettei kierto venytsi turhan pitkäksi.
 
Onnittelut Tilke ja Lavelyn, plussa se tosiaan on haaleakin plussa! :flower: Tarrasukkia pienille mukaan! Tosi hyvä kyllä että tilke sait avun lugeista!

Tervetuloa uusille! :wave:

Murmis tuli vaan mieleen että etkö voisi saada puhelinaikaa lääkärille, joka sit vois kirjottaa sulle reseptin apteekkiin? Jos sulla on ollut noita tulehduksia ennenkin, niin näkeehän ne koneelta mitä sulle on määrätty, ja voivat määrätä uuden reseptin. Itse ainakin olen saanut reseptin näin, ja mielellään ne kai puhelinaikoja antavat, jää yksi aika vapaaksi jollekkin muulle, ajat kun ovat kortilla;) Itsellä epäilin noita tulehduksia raskaana ollessa, kun mullakin niitä on jokunen ollut, ravasin testeissä, ja vaikka oireista oli, ei ne ikinä olleet emätintulehdus. Pelkäsin kans tuota keskenmenoa. Mut toivotaan että saat tulehduksen hoidettua!

Piinailijoille tsemppiä ja lisää plussia kehiin! Negoja testanneille ja tädin yllättämille :hug: ! Ens kerralla parempi tuuri, joohan!
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan jutustelemaan. Meillä siis 10/10 syntynyt lapsonen ja pikkuhiljaa on alkanut tuntumaan, jotta kaveri esikolle olisi oikeinkin tervetullut:) Ehkäisy jätetty pois ihan vasta, joten nyt kp 4/(ei mitää hajua) yk 1. Vattanpohjassa kutittelee muistellessa niitä jänniä aikoja, kun esikkoa toivottiin ja nyt ollaan taas samassa jamassa:D Välillä toki mielessä käy, että miten pärjää kahden kans ja riittääkö sitä rakkautta molemmille, mutta turhia murheitahan nuo kai ovat. =)
Oon jonku aikaa jo käynyt lueskelemassa juttujanne, mutta täytyy tunnustaa että pihalla ollaan kuin lumiukko.:ashamed: Yritän saada kuitenkin jutun juonesta kiinni ja ottaa osaa keskusteluihin.
Tosiaan mut saa päivittää tuonne kuumeilevien listalle:)

Eikä muutaku plussaamisiin!!:D
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussanneille!!!

Mä oon kanssa harkinnut noiden ovistestien käyttöä, mutta niiden tulkinta tuntuu aiheuttavan niin paljon epäselvyyttä, että taidan ainakin toistaiseksi tyytyä peiton heilutteluun vähän joka välissä :) Ja mikäs siinä heilutellessa, ihan kivaa hommaa :D (ainakin vielä kun vasta yk1)

Danuli79 eivät anna puhelinreseptiä kun haluavat selvittää mistä johtuu, että tulehduksia niin tiuhaan. Eli ei auta kun ootella ja toivoa ettei tulehdus vaikuta "vauvaprojektiin"
 
Heipähei!
Mulla nyt kp29/30-34
Ei mitään oireita tulevista menkoista..hmmmh. Eilen malttamattomana testasin negan..no ei ollut yllätys..eipä ois varmaan vielä ees näkyny, vaikka oiskin plussannut. Tässä nyt yritetään sitten sinnitellä v-loppuun ainaskin ja katella tuleeko menkkoja ja testailla sitten. On tämä kanssa hommaa :D
 
Onnea Tilke! :flower:
Tervetuloa kuumeilemaan lupo
salamanteri haaleeta ne testit mullakin on aina näyttäny vaikka ovis olis yli viikon päässä. Mutta toivotaan pikaista ovisplussaa! :)

Soitin tänään neuvolaan ja sieltä tehtiin lähete gynelle sairaalaan :D ajattelin että ne pistää mut vaan verikokeeseen ja kattoo niitä hcg arvoja tms. No tuleepahan nyt sitten kunnolla selvitettyä tää asia. Teen huomen aamuna viikkonäytöllisen raskaustestin. silloin kun menkat alkoi se näytti viikoja 1-2, joten jos se näyttää nyt enemmän niin ehkä on toivoa?
 
Täällä ilmoittuisi myös mukaan uusi kuumeilija! Olen käynyt pari kertaa kurkkimassa teidän keskusteluja ja mietin ihan samoja juttuja täällä kotona joten rohkaistuin osallistumaan keskusteluun!

elikkäs meillä on 05/10 syntynyt esikoinen ja pikkuisesta haaveillaan kovasti. Nyt on menossa kp 8/30 ja yk2. Koko kesän vauvakuume hiipi hiljalleen, mutta nyt kun sain miehenkin mukaan niin tällä toivolla ei ole mitään rajaa... Esikoinen sai alkunsa ekasta yrittämästä joten toiveet on korkealla ettei kauaa menisi, mutta sen näyttää vain aika. =)

neito
 
Onnea plussan saaneille :flower:! Täällä onkin aika monella tulevina päivänä jännät päivät, toivotaan että tulee iso plussa-aalto!
Murmis, kiva että joku muukin menee samoilla päivillä, suurin osa kun menee piiitkällä edessä:wave: tää kierto menee nyt vähän tjot meiningillä (tai tarkoitus on) katsotaan nyt kuinka käy. Ei nyt niin haittaa jos ei heti tärppää.. Seuraavassa onkin sitten tarkoitus ryhtyä tositoimiin:D
 
Täältä ilmoittautuisi uusi kuumeilija mukaan.

Esikoinen on syntynyt 09/12 ja nyt tuntuisi siltä, että olisi aika pikku kakkoselle. Nyt on menossa kp11/27-30 ja yk 1. Toivon, että tärppäisi yhtä nopeasti tai nopeamminkin kuin esikoisesta.

Yritän päästä keskusteluista kärryille :)
 
Tein juuri testin ja kaksi viivaa siihen tuli! Toinen viiva on vielä kontrolliviivaa vähän hailakampi mutta näkyy ihan selkeästi kuitenkin. Olen NIIIN onnellinen! Samalla sitä yrittää vielä malttaa mielensä.Yhden keskenmenon vuoksi sitä suhtautuu tähän vielä varovaisen innostuneesti.
Plussatuulia teille muille! Vielä on monta loppukierrossa jännäilemässä. Siirrytäänhän kaikki joukolla tuonne odotuspuolelle!
 
Onnittelut puppa!! :) :flower:

Torstai lupaavalta vaikuttaa! :)

Kiitos kaikille onnitteluista!
Oon edelleen aika pöllämystynyt, kun olin ehtinyt ajatella, että kirjottelen täällä vielä piiiitkään. Tänä aamuna tein o-testin ja ainakin siinä viivat vahvistuu. Nyt pitäis vaan taas raahautua apteekkiin ostamaan joku kunnon testi. Sitten pitäis toi imetys nyt saada loppumaan. Onneksi olin muutenkin jo lopettelemassa, vähän pitää aikataulua vaan kiristää.

Toivottavasti plussa-aalto tempaa vielä monta mukaansa :)
 
Onnea Puppa ja Lavelyn ja torstai :heart: Toi on varmaan hieno tunne!!

Lavelyn, tuntuu varmaan hölmistyneeltä jos on valmistautunut että homma menee pitemmän kaavan mukaan, nopeasti ajatukseen varmaan tottuu :D.
Torstai, kyllä mä luulen että sä raskaana vaan oot =).
Puppa toivotaan että tää kerta toden sanoo!

ON: Täällä ei mitään uutta, odotellaan että täti lähtisi joskus pois, viihtynyt jo viikon, luulisi jo alkavan pakkaamaan kamppeitaan :stick:.

MeaMinnis 7/29 yk 1
 
Onnea puppa,torstai ja lavelyn :) hienoa kun plussia satelee :)

Ovista oon tikutellu, mut vielä ei mitään oo näkyny. Viimeksi tänä aamuna testasin. Mulla on nuo tikut ollu vähän viallisia. Niissä on "lommoja" ja jotkut testit näyttää vaan punasta suttua! Vaikka ihan ohjeen mukana olen tehny..Noo, ihan sama. Miehen aion kellistää kuitenkin tänä iltana ;)
 
Mä täällä taustailen ja oli pakko torstaille kommentoida, että oon kuullu aika monesta tapauksesta, jossa on aluksi ollut kaksosraskaus ja toinen mennyt kesken. Eli jos sulla vuodonkin jälkeen on raskaushormoni noussut niin voihan olla että sun raskaus on alunperin ollut kaksosraskaus? Tsemppiä ja onnea :) Ja onnea muillekkin plussanneille!
Täällä vaan odotellaan milloin saa ruveta yrittämään toista :)
 

Yhteistyössä