<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Aamun saldona negatiivinen raskaustesti (Davidin 10-herkkyyksinen) ja epäonnistunut ovulaatiotesti (ei jotenkin imaissut nesteitä tarpeeksi sisään). Eikä ole huono olokaan, niinkuin parina edellisenä aamuna. Se varmaan sitten siitä. Katsellaan.
 
voi ei, tyllerömamma :hug: olin ihan varma, että kun tulen aamulla katsomaan niin olet plussannut. Se verran varmoilta kuulosti noi sun oireet.

lumi pahoittelut PMS-oireiden saapumisesta. Heinävauvakin on kyllä ihana ja saisittepa järkätä lapsille yhteissynttärit. :whistle:

Misupai toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä ja parin viikon kuluttua pärähtää plussa!

Littlestar Otan osaa keskenmeno johdosta. Toivotaan, että uusi pieni tarraa pian matkaan!

Samaria :hug:

Täällä menossa dpo 8. Ei mitään oireita, paitsi että eilen ja tänään aivan käsittämätön väsy! En meinaa jaksaa nousta sängystä aamulla millään ja eilen nukahdin sohvalle esikoisen päikkäreiden aikaan, vaikka en ikinä ota päikkäreitä...

Tää kuukausi on kuitenkin tosi epätodennäköinen, kun miehen työmatkan takia simppojen olis pitänyt pysytellä hengissä melkein neljä päivää. Viikon päästä tietää sit miten käy :)
 
tyllerömamma: elä vielä luovuta jos menkat ei ole alkanut ;) vaikka itse aina luovutan heti kun testi näyttää negaa :(

Testasin tänä aamuna negan :( mut viime kierto oli 34pv joten sunnuntaina uusi testi jos ei ole vielä menkat alkanu! Jotenkin on vaan tunne, ettei ole tärpänny...

käytiin tänään katsomassa tutun 3viikon ikäistä poikavauvaa..niin pieni ja ihana!!! <3 Ja tuli niin haikea olo kun luin kaverin synnytyskertomusta...
Olen myös nähny raskaustesteistä unta ja yhdessä unessa olin rv 39 raskaan :D Mä oon jo ihan hurahtanu tähän hommaan vaikka rauhallisesti piti ottaa :D tyypillistä mulle taas...

Anteeksi omanapa...meidän kone on hidas ja välillä menee tilttiin niin ei ehdi monia kommentoimaan..:(
 
Nyt kun on enemmän lueskellut ja perehtynyt teidän juttuihin, on ihan alkanut jännittää teidän puolesta! Toivottavasti ei tarvitse kenenkään tässä pinossa kauan roikkua, vaan pääsisi siirtymään plussalaisten puolelle. Toisaalta ihanaa, että saa tämän kuumeilun jakaa samalla tavalla ajattelevien kanssa. Oma mies on niin rauhallista sorttia, ettei ymmärrä mun kiihkoilua.

Itse olisin voinut aloittaa kakkosen yrittämisen jo kesällä, mutta olen odotellut, että mies on samaa mieltä. Nyt kun se suostumus on tullut olen jo ihan kierroksilla.

Tässä kierrossa ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia tulla paksuksi, kun söin puoleen väliin asti pillereitäkin, mutta jotenkin se toivo vaan elää. Alkukierrosta unohdin 4 pilleriä ja lopetin levyn kesken. Olin huomaavinani oviksen. Mulla on aina ollut tosi runsasta valkovuotoa aina oviksen aikaan. Söin vielä minipillereitä, joten unohdus on ymmärtääkseni "riskikkäämpää" kuin tavallisten pillereiden kanssa.

Äh... oon varmaan vaan niin kauheassa vauvakuumeessa, että toivon turhaan. Ei kai auta kun odotella tätiä, jonka pitäis tulla viikon päästä.

Miten ootte kokenut ovistestien käytön? Kannattaako niitä hommata?
 
Yhdyn Murmiksen kysymykseen, olin ajatellut tälle toiselle yrityskierrokselle ottaa ovistestit kokeiluun epäsäännöllisten kiertojen vuoksi, vaikka minäkin kyllä mielestäni tunnistan oviksen kun se tulee. Millaisia kokemuksia, kannattaako?
 
Viimeksi muokattu:
********Lauantai 15.10.2011************








Mukana:


BiBa.....................................10/09........kp2/32..............yk4
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp3/28-32.........yk10
samaria.................................2/10........kp4/28..............yk 6
salamanteri85.................poika 8/08.........kp5/30-90......yk2
tiiru.............................poika 5/10..........kp7/32.............yk5
torstai............................11/10.............kp 7/33-42.......yk2
_TiNy_...........................poika1/05.........kp8/26-28.........yk10
Sannuli79........................tyttö 07/11 ...kp15/30-60?..........yk1
misupai.........................tyttö....02/08.......kp15/28...........yk5
tilke..............................poika 7/10..... ..kp16/24-27.........yk5
puppa..................................08/09 ........kp17/27-31........yk1
Hipsu86........................poika11/10........kp17/28..............yk4
Cristall...........................tyttö 07/09........kp18/28............yk2
UusiVauva82..................02/08...............kp18/30-34.........yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 21/26-28..........yk 2
lavelyn...................poika 10/11..............kp 23/28-30.........yk1
Andreana......................tyttö 2/11.........kp26/24-30..........yk2
_Lumi_.....................tyttö 07/10...........kp 26/28..............yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp27/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp29/28...............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp31/30-31.......yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp31/29..............yk4
leppäkerttu3..............poika 3 /09............kp31/36.................yk2
Tyllerömamma......................4/10...........kp32/28-40.......yk6
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 34/28-48........yk1
funny87.........................poika 11/09.......kp38/35-48.....yk3
satuliina........................poika...............kp43/27-29........yk2

TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli
Bubba
murmis
littlestar
Plussanneet 2011:









Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2)



Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)



Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)[/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
halaukset tarvitseville :hug:
tsemppiä piinailijoille :)

tarkistelkaa tietoja, työt aloitin maanantaina joten en listaa ole ehtinyt päivitellä. :)
(lista päivitetty huomiselle valmiiksi :) )

Omaa.. alkuviikosta haamuilitiin aikas reipaasti mutta tänään koitti TAAS kp 1 :(
 
Jee,jee,jee! :) :) Nyt vihdoin ovistesti näytti plussaa! Ihanan huojentunu olo, mun kroppa toimii sittenki! :) Kohta pitää mennä ottaa simpat taltee ja sit tää piinaaminen vast alkaaki! Miten voinkaa olla näin onnellinen pelkästä oviksesta? Ei mun pitäny ees tänää testata, mut sit valkovuotoo alko tulee normaalii enemmän ja kerran vessas käydessä tunsin toisel puolella alamahaa pienen vihlasun ja nyt on kyllä varmast lämpöökin, ainakin sellain olo.
Mut nyt tulee sit kysymys teille kokeneimmille/fiksuimmille; kuinka lyhyt luteaalivaihe on minimi mitä voi olla et raskautuu? Riittääkö vaikka 10 pvää? Menkkojen pitäis alkaa 24 pvä, mut nyt on kyllä toiveet korkeella että ne ei alkaiskaa. Voi että oonki tyhmä ku luen tätä omaa tekstiä! Tää nyt ei oo lähelläkää raskautumista ja silti oon ku seittemännessä taivaassa! :D

No voi ei, neiti näpsän äiti :( Kyllä tollanen määrä yk kertoja jo luulis riittävän! :( Ärsyttää kun elämä on niin epäreilua :( Jotkut raskautuu vaikka ei haluis ja jotkut sit joutuu yrittää vuosia jos sekää riittää! :mad: Mut nyt jos alotit työtkin niin voi olla ettet ehi miettiä raskautumista niin paljon ja sit tärppäiski, toivotaan ainakin niin :)

Murmis ja Salamanteri mulla ei ovistesteistä kovin pitkiä kokemuksia oo. Tää oli eka kierto kun testasin ja voin sanoa että mun mielenterveydelle noi on ollu ehkä aika huono juttu. Oon ihan turhaa itkeny nyt sitä että en ikinä ovuloi enää yms yms :D Mut sit taas toisaalta nyt kun se testi näytti sit positiivista, niin ei mulla oo enää negatiivia tunteita noita kohtaan :D Eli, en osaa sanoa kannattaako. Varmasti ainakin sillon jos on epäsäännöllinen kierto. Mut toisaalta ehkä tääki on ones in the livetime -kokemus :D :D

Noni, nyt nopeesti pupuilemaan ennen kun nukahdan :D :D
 
Nöhvi
Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Pikapäivitys omaa napaa... ei menkkoja vielä, eikä kyllä plussaakaan. Eilen ja tänään on muutaman kerran ollut menkkamaista jomotusta. Hitto kun en ole varma tuosta kierron pituudesta, ennen esikoista se oli 25-26. Nyt olen ihan vainoharhainen, koko ajan pelkää että täti kurvaa nurkan takaa paikalle.

Onko teillä kokemuksia Davidin raskaustesteistä? Mulla sellainen oli tuolla laatikon pohjalla ja pitihän se mennä käyttämään. Ei löydy malttia ei :D Juu ei ollut plussa... blääh.

Täytyy tulla paremmalla ajalla kommentoimaan teidän juttuja!
 
Mulle voi päivittää tänään kp1 :( Jos jotain hyvää tässä on niin se, että kierto jäi 30pv:n. Viime kierto oli 34 ja sitä ennen 32...mut antaa vaan listassa olla 32 koska siltä väliltä se on :D

Noh, parempaa onnea muille! Toivotaan, että niitä plussia alkais tulemaan kunnolla!
 
Viimeksi muokattu:
BiBalle ja Neiti Näpsän äidille pahoittelut tädistä. :hug: Jälkimmäiselle myös isot tsempitykset töihin paluun johdosta. Palasin itsekin työmaalla jokin aika sitten ja alku oli aika haipakkaa.

Nöhvi ja Tyllerömamma Toivotaan, että ne negat vielä muuttuis plussiksi. Näinhän se on, että kaikki on mahdollista ennen kuin täti tulee kylään. :)

Siitä päästäänkin sujuvasti omaan napaan. Tätiä odottelen tosiaan viimeistään tiistaiksi, mutta nyt mulla on pari päivää ollut ihan lievää kuvotusta. Johtuu varmaan siitä, että maha on ollut ihan sekaisin pari päivää (heeii, oliskohan SE raskausoire?! :D ). Mutta tottahan toki kuvittelen heti taas kaikenlaista kun vähänkin yököttää. Ja eilen palelin koko päivän ja lämpö olikin noussut 37,2... Ota tästä nyt selvää? Mulla on varmaan jokin vatsatauti.

Esikoisesti kuvotus alkoi hiipimään vasta kun menkat oli jotain 5 päivää myöhässä. Nyt olis siis kovin aikaista vielä sille oireelle... Mutta ajan kanssahan tämäkin asia ihan väistämättä selviää. :)

Toivottelen plussarikasta viikonloppua kuumeilijoille!


*muoks* nellinulle onnittelut ovisplussasta ja tsempit miehen kellistykseen. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ärsyttää, kun ei ikinä ehdi oikein kommentoimaan muiden juttuja.. Niitä kun tulee niin paljon :). Ihanaa kuitenkin lueskella!

Mulla menossa kp15/24-27. Tai oikeestaan menkat alkoivat silloin päivää aikaisemmin ja olen pähkäillyt laskisinko siitä. Mutta oli kuitenkin aika vähäistä vuoto silloin. Näin olen aina ennenkin laskenut, niin on sitten vertailukohtaa.

Tänään selkeä ovisplussa pregcheck-liuskassa ja varmistettu vielä digillä :D. Ja tuli taas aikaisemmin kuin viimeksi, joten toivohan siitä herää. Luget meinaan aloittaa kyllä, mutta en vielä tänään, vaikka lääkäri niin määräsi. Talletuksia on tehty tiuhaan, jtp-taktiikalla aiemmin ja nyt eilen ja toissapäivänä. Mies on onneks hyvin mukana ja mulla on ekaa kertaa synnyksen jälkeen kunnon ovis-oireetkin, että haluttaa todella..

Nyt sitten odotellaan "rauhassa" kun repseptissä on, että lugeja pitäisi syödä 2 viikkoa. Sen verran pitäis odotella ennen kuin testaan. Niin paljon toivoisin plussaa! Jos se vaikka tulisi nyt, kun mulle tarjottiin ihan unelmaduunia!!!
 
Ette kuulkaas usko! Olin niin mielissäni tuosta pari päivää jatkuneesta kuvotuksesta ja puolittain jo varma, että raskaana ollaan, kunnes eilen tajusin syöneeni keskiviikkona yli viikon vanhaa gouda-juustoa! :D Ei prkl! Tää on niin surkuhupaisaa - maha ihan sekaisin ja oksettaa ja minä mielissäni "raskaudesta" kun oikeesti vaan vanha juusto heittää häränpyllyä mahassa.

Meinaan kyllä tehdä sellainen reklamaation, kun ostettiin kyseinen juusto viikko sitten kaupasta esittelijältä ja se oli jo silloin yli eräpäivän. Ei voi kuin naurattaa. :D

Että sellaista, tätiä odotellassa. :)
 
Menispä tää viikko nopeesti! Miten oikein maltan odottaa jos täti ei tuu ennakkoon? Hyvänen aika, tässähän tulee hulluksi :D Nyt on kyllä simppoja talleteltu sen verran ahkeraan, että sais luvan se vauva tulla jo! Vähän kyllä pelottaa, että jos luteaaliaika jää taas kovin lyhkäseksi, mut silti on toiveet tosi korkeella. Toivottavasti ei tiputa rämisten alas...

Lumi anteeks mut minuu kyl naurattaa :D :D Toi on just sitä niin kuuluisaa tuuria ;D Ja todellaki teet valituksen kauppaan! Toihan on ihan törkeetä, etenki kun esittelijältä ostettu! Mut eihän toi estä sun mahdollisuuksia raskautua vaika kuinka olisit syönny vanhaa juustoa :D Eli tätiä ei odoteta! ;)

Biba :(

VITUN JÄÄTELÖAUTO! TARVIIKO SEN TULLA TÄHÄN AIKAA! Vittu! Eihän toi tyttö ehtinykkää nukkuu ees tuntii........... :mad:
 
Jee, nyt on täällä ohitse kunnon menkat keskenmenon jälkeen! :) Pääsen siis jännäilemään miten kierrot lähtee käyntiin. Tai lähteekö mitenkään...Mutta siis, jos ois normikierto, niin ens viikonloppuna saattais olla oviksen bongausta. Se olisikin minun kohdalla ihme jos tulisi ajallaan. Muoks: Täsmennetään vielä, että se niukkana alkanut vuoto vaihtuikin sitten näiksi muutamaksi päiväksi ihan kunnon vuodoksi! :) Ei sitä olisi joskus voinut uskoa, että näin kovasti odottaa kunnon kuukautisia...:D Ja sitten kun ovikset alkaa tulla, niin toivoo taas ettei vuotoa tulisi, tärpin toivossa...:D Hullunkurista...:D

Lumi: :D

nellinu oli ainakin bongannut oviksen, onnittelut!! Minäkin tahdon! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Voe elämä! Miten tässä nyt muka malttais olla testaamatta ennen keskiviikkoa, jos menkat ei ala ennen sitä... Tänään kp 27/28. Muita oireita ei edelleenkään ole kuin lämpöä ja lievää kuvotusta (tod.näk. kuviteltua).

Mites muut piinailijat? Nöhvillä on ainakin jännät päivät myös menossa? :)

LittleStarille isot tsempit uuteen kiertoon ja ankarat plussapuhurit!
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
LittleStarille myöskin täältä tsempitykset uuteen kiertoon!!

Lumi: Apua tuo sinun juustojuttu :D Sulla on kyllä hyvät hermot, kun et ole vielä testaillut! Nyt plussapuhuri siihen suuntaan :)

Täällä piinailu jatkuu kp28/25-26 --> ei tätiä ei plussaa. Järki lähtee... Olen tehnyt muutaman Davidin testin. Tekisi mieli hakea joku herkkä testi, mutta yritän nyt hillitä itseni. Torstaina ja perjantaina oli menkkakipuja, mutta nyt ne on hellittäneet. Välillä tulee pientä menkkatuntemusta, mutta ei samanlaista kuin to ja pe. Jos se viime maanantainen verilimahässäkkä oli kiinnittymistä (toiveajattelua...), niin koskas raskaustestissä voisi näkyä jotain? Olen ihan pöhkö kun olen antanut itseni kuvitella vaikka mitä jo... kun jos/kun menkat alkaa, niin tullaan alas korkealta ja kovaa.

Täytyisi kehittää varmaan jotain muuta ajateltavaa...
 
Onko kaukaa haettua sellanen että ku aloin yhtäkkiä eilen tykkäämää kahvista et jos se oliski raskausoire? :D En oo ikinä tykänny kahvista, ja n. kuukaus sitte yritin alkaa juomaa mut en voinu ottaa ku yhen hörpyn, oli se niin pahaa mut sit eilen aloinki vaa juomaa? :eek: Ja tänäänki oli pakko saada aamukahvia :D ..joo, kaukaa haettua on tajuun sen itekki :D
 
Lumi: Minä en varmaan malttaisi enää tuossa vaiheessa. Herkät testit olisi jo käytössä. Onneksi kaikki ei ole yhtä malttamattomia...:D Tuo juustojuttu ei välttämättä ole kaikkea aiheuttanut, nuohan kuulostaa lupaavilta oireilta! ;)

Nöhvi: Jos ma olisi ollut kiinnittymisvuotoa, niin herkkä testi mitä todennäköisimmin jo näyttäisi raskauden! Paljon plussatuulia sinnekin! :)

nellinu: Yleensähän se kahviasia menee toistepäin, mutta ei mikään ihme vaikka olisi oire noinkin päin! Hormonit tekee ihmeitä!
 
No nyt olin tuntevinan repäisykivun... Nyt laitan kyllä jäitä hattuun ja odottelen tätiä ihan rauhassa. Ihan hullua kun pääsee mopo tälleen karkuun. :)

Ihan sama juttu esikoista odottaessa. Eka yk olin varma, että olin raskaana oireineni kaikkineni. Toisesta kierrosta kun tärppäs, olin ihan varma, etten odota.

Nöhville jännäystsempit! :)
 
lumi ja nöhvi nyt testit esiin naiset! :D miten te jaksatte oottaa??

nellinu voihan ikä vaan makumuuttumus olla merkki raskaudesta!mä olen aina inhonnu kahvia ja niin tein odotusaikanakin.

on: satavarma olen et oon raskaana vaikkakin vasta kp 18/28 mut sen oviksen bongasin jo silloin kp9-10 eli nyt ois jo viikko hedelmöityksestä jos natsas:) tää on nyt se eka kierto imetyksen lopetuksen jälkeen ja kun vihdoin ovuloin niin mahiksethan on! iik! oireina on pahoinvointia, tolkutonta väsymystä ja valkkaria lorahtelee ihan samalla tavalla kun poikaa oottaessa. Nyt pitäis olla muuten kuiva kausi jos ei toi hormoonitoiminnan palautuminen nyt muuttais asiaa jotenkin.miten ihmeessämä altanoottaa vielä 10 päivää...hurjaa!
 
Voi Lumi, kuulostaapa hyvältä! Jospas pahoinvointi olisi muutakin, kuin vanhaa juustoa :LOL: Koeta malttaa vielä! Itse kyllä olisin testannut jo varmaan neljästi tuossa tilanteessa.
Leppäkerttu mikäs on siellä tilanne?

Murmis jospa se mieskin vielä innostuisi. Kyselit ovistesteistä, niinkuin salamanterikin. Olen tikutellut nyt muutamassa kierrossa ja kokenut testien käytön hyväksi, sillä minulla on tosi epäsäännöllinen kierto, en ota itse selvää omista kropan tuntemuksista, ja olen myös huomannut ongelmaksi lyhyen luteaalivaiheen juurikin ovistestien käytön vuoksi. Nyt on lääkäriaika varattu.

Neiti Näpsän äiti voi ei, olen tosi pahoillani. Inhottavaa, inhottavaa tuollainen haamuilu ja kuukautisten alkaminen. :hug:Tsemppiä myös töihin paluuseen.
Nellinu onnea ovisplussasta. Muistaakseni luteaalivaiheen pitäisi olla vähintään 10-päiväinen, jotta raskautuminen olisi mahdollista, ja hedelmöittynyt munasolu pääsisi kiinnittymään.
Nöhvi kysyit Davidin testeistä. Minulla on sellainen mielikuva, että niitä haukutaan kovin ainakin täällä palstoilla, mutta itse olen niitä käyttänyt (raskaustestejä) Pregcheckien lisäksi. Ihan yhtä huonoa tulosta ovat molemmat näyttäneet kuukaudesta toiseen! :p
BiBa parempaa onnea tähän kiertoon :hug:
Tilke plussausonnea!
LittleStar hyviä jännäyshetkiä! Toivotaan pikaista raskautumista kaiken kokemasi jälkeen.

Omaa napaa: mikään raskaus taaskaan ollut kyseessä, vaan ihan pseudo-oireita vaan. Sain sitten torstaina päivällä testiin vahvan ovisplussan, ja raskaustestit ovat olleet niin negaa kuin vaan negaa voi olla. Eli aiemmin kuvittelemani ja toivomani ovis kp 20 tienoilla oli taas väärä hälytys, kun testiviivat olivat ehkä vaan hitusen kontrolliviivaa haaleampia. Perjantaina sitten olikin melkein koko päivän kova vatsakipu ja -vihlonta, kävelykin tuntui kipuiluna, eli taisin kokea ensimmäistä kertaa oikein kunnolla oviskivut. Jospa se olisi hyvä enne. "Talletukset" on nyt ainakin tehty oikeaan hetkeen kahta päivää ennen ovista sekä edellisenä iltana "touhutipat" (mies ei jostain syystä lauennut, ja aikamme touhuillessa meni halut hommaan kummaltakin). Eli jatkan piinailua piinailtuani turhaan jo kaksi viikkoa. Toivottavasti luteaalivaihe ylittäisi nyt sen kymmenen päivää. Huomaan jo, että tämä kuukausien yrittäminen vetää mielen vähän matalaksi.
 
En malttanut enää vaan kävin hakemassa kaksi ClearBlue Plus testiä. Tein tänään päivävirtsasta (ehkä 3h ollut rakossa) testin ja ihan selvä plussa siihen tuli. :heart: Vähän hailakka, muttei edes mikään haamu vaan ihan oikee plussa! Tänään siis kp 27/28. Eli tosi alussa on.

Luulen, että oon ovuloinut muutaman päivän aikaisemmin kuin luulin, koska nyt jo tuli plussa ja tuo kuvotuskin alkoi mun mielestä aika aikaisin... Fiilis on mahdottoman onnellinen! Aion nauttia tästä raskaudesta täysin siemauksin alusta saakka. Jos menee kesken tai muuta kurjaa tapahtuu, niin sitten eletään sen mukaan. Varasin varhaisultran mun luottogynelle reilun 3vkon päähän. Aikaisemmasta leikkauksesta johtuen mulla on ehkä vähän suurentunut riski kohdun ulkoiseen raskauteen, joten haluan tsekata, että kaikki ok.

Keskiviikkona testaan uudelleen ja jos sekin plussa, niin aion alkaa uskomaankin tähän pikkuhiljaa. :)

Toivon muillekin yhtä hyvää plussatuulta!
 

Yhteistyössä