<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

MyDream ja Nopsu onnea.

Toivottavasti teistä mahdollisimman moni tulee tuonne odottajien puolelle pikkukakkosiin.

Täällä odotellaan ekaa neuvolakäyntiä, joka on heti juhannuksen jälkeen.
Väsymys, dementia ja pahoinvointi vaivaavat. Ja ärsytyskynnys on tosi alhaalla ja itkuherkkyyttä.

E & tiitiäinen 6+6
 
Tiuhti83, Omppuf , MeaMinnis, ja Nopsu, ONNEA teillekin tosi paljon plussasta, ja rukoillaan että kaikki menee hyvin <3

Sain varhaisultra-ajan juuri ennen juhannusta.. siihen saakka jännäilen onko kaikki kunnossa. Jos kaikki on niinkun pitää, niin siirryn varovasti odottajien puolelle.
Sitä vaan pelkää aina pahinta kun tietää mitä kaikkea voi tapahtua. Tieto lisää tuskaa.

Oireita ei ole vielä kun palelu, jatkuva nälkä ja satunnainen huimaus. Yhtenä päivänä väsytti niin tajuttomasti, että hyvä kun jaksoin vaihtaa esikoisen vaipan. Nyt väsymys on normalisoitunut...
Menispä nopeasti ekat 12 viikkoa, niin uskaltaisi huokasta. Toisaalta, sit on kesä ohi! Ristiriitaista :)
 
Onnea Mydream ja Nopsu :flower:

Salliina Mullakin tulee välillä tää yrittäminen uniin. Oon nähny unta olevani raskaana ja siitä, että sain testiin plussan. Olen myös nähnyt unia jo imettämisestä ja muusta vauvan hoidosta.
 
Onnittelut plussast MyDream ja Nopsu!:flower: Hurjasti tarrasukkia mukaa pienille, että pysyvät kyydissä :heart:

Nöhvi: Toivotaan että tepsii tuo ajattelu, ainakaan ei pitäisi stressata p0lussaaminen niin paljon, kun on muutakin ajateltavaa ja odotettavaa :)

Pikku-Saara: Pahoittelut negasta :(

ON: Olin lauantaina agility-seuran talkoissa asentamassa mattoa halliin. Hitsi että tuli paikat kipeiksi ku konttas 3,5h lattialla ja veti teippiä mattojen liitoskohtiin :) En tiedä oliko sen seurausta, mutta eilen sitten aamupäivästä kun oli kirpparilla tytön kanssa niin pyörrytti ihan urakalla. Tytölle sanoin että onneks on nämä ostoskärryt että saa tukea ettei äiti pyörry lattialle :D Tänään sitten töihin lähtiessä alkoi kauhea migreeni. Ajaessa sahalaidat välkkyi ja olin ehkä 45min töissä kun piti mennä kotiin lepäämään että saa hedarin pois. Joko nuo on seurausta tuosta lauantain urakasta -> hartiat jumissa tai sitten hormooneista. Toivon jälkimmäistä. Onhan sitä ainakin kuvitellut että välillä hiukan nippailee mahasta. Ja turvotus/paino ei oo hävinny minnekkään vaikka on tullu liikuttuakin. Yleensä pienikin liikunta aiheuttaa jotain painolukemiin... Jaa a, perjantaita odotellessa :D
 
NiQ
Onnea kaikille plussanneille :flower: Ihanaa kun noita pitkänmatkalaisiakin ollaan saatu pois jaloista pyörimästä! :LOL: (vitsivitsi, mutta kyllä mieltä lämmittää ihan tuplasti kun joku kauan hinkannut plussaa :) )

Tänne saisi vihdoin ja viimein päivittää 1/32 yk 4 Pääsi kyllä tuleen toi täti ihan puskista, ei oo ikinä alkanu menkat vielä näin ettei yhtää olisi mistään kipeä tai maha kramppailisi, Terolutien piikkiin siis sekin :)
 
Onnea MyDream ja Nopsu! :) Päätin, että testaan viikon päästä, jos ei menkat oo alkaneet(saa nähdä kuinka tuo päätös pysyy ;)). Sunnuntaina pitäis alkaa, ainaki viime kierron mukaan. Tuntemuksiakin on, mutta varsinkin sen vuodon takia oon todella epäileväinen, että täällä mitään tapahtuisi. Mutta vähän toivoakin on! :)

NiQ hyvä juttu, että uusi kierto käynnistyi ja lääkkeet alkavat vaikuttaa. Plussatuulia sinnekkin!

Pikku-Saara :hug:
 
Paljon onnea MyDrem ja Nopsu! :heart: tuntuu, että aina kun tulee pyörähtämään, niin joku on plussannut! joku kesäaalto liikkeellä, toivottavasti vie monet mennessään!!! =)

Nöhvi: toivottavasti uurastus palkitaan!!!! :D :heart: mulla vähän samat ajatukset, että kesä eletään normaalisti ja mahdollisimman paljon kaikkee menoja, niin ei ehdi ajatella ja ehkä se sieltä sitten yllättää iloisesti jossain vaiheessa. ;) sitä odotellessa!

NiQ: hienoa, että pääsit viimein uuteen kiertoon! toivotaan, että se jää hieman lyhyemmäksi, tai sitten venyy 9kk:n mittaiseksi!!! :D

salliina: mulla on vahva tunne........ ;) :heart:

alley: sullakin kuulostaa lupaavalta! :)

kaikilla tuntuu nyt olevan merkit ilmassa!!!! :D

ON: limaa limaa limaa!!!!! kyllä on greippimehut tehneet tehtävänsä... vielä ei kuitenkaan mitään erityistä havaittavissa ovistesteissä...ajattelin siis kuitenkin tikuttaa, mutta sit menee kyllä kuppi nurin, jos en ovuloikaan tässä kierrossa, kun on laitettu all in!!!!! :kieh: :p
 
Pakko kai se on nyt uskoa, tuossa äsken testiin tuli heti 2 tummaa viivaa :D. En tehny edes aamupissasta. Raskaana siis. Torstaina kun pääsen täältä maalta kaupunkiin, niin teen Clearblue digitalin ja alan soittelemaan neuvola-aikaa :).

Ihana olo <3.
 
  • Tykkää
Reactions: Salliina85
Nöhvi
**********Tiistai 12.6.2012*********






Mukana:

NiQ..........................07/11............ kp2/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp3/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp4/33-34............yk1
kiia81...............poika 05/11..............kp6/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp7/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp10/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp11/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp12/24-27...............yk2
bambina.........................................kp12/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp16/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp16/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp17/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp19/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp20/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp20/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp21/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp23/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp23/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp24/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp24/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp24/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp25/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp27/28...................yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp30/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp37/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp41/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp46/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Nopsu dpo12, alley dpo7, Nöhvi dpo4, meliah dpo2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Hitsin vitsi mitä uutisia täällä on! Plop, plop, plop, plussia satelee! =) Suuren suuret onnittelut Tiudeliini, MeaMinnis, Nopsu ja MyDream! :heart::heart::heart: Tiuhti83:sta ja Omppuf:ia olenkin kai muistanut onnitella. Jos en, niin onnittelut teillekin. On se vaan tosi hienoa huomata että niin vaan ne kauan tahkonneetkin plussaavat jossain vaiheessa.

Aura08 ja Pikku-Saara :hug:

Nöhvi ja bambina (meliah?) miten ihmeessä jaksatte tuota jtp-taktiikkaa? Mä en kyllä jaksais millään! Johan siinä menee alapääkin ihan turraksi! :LOL: Toisaalta mitä sitä ei tekisi raskautumisen eteen. ;)

Salliina85, samat kp:t!! Onko sulla jotain tuntemuksia jo? Ja tiiätkö koska ovuloit? Mulla ei ihan varmaa tietoa mutta tässä kierrossa ollaan kyllä talleteltu ahkerammin kuin aiemmin ja just laskureiden antamien mahdollisten ovulaatiopäivien aikaan.

ON: eipä ihmeempiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Eli piinailu jatkuu. Just ennen juhannusta voisi testailla jos ei vuoto ala, mutta taidan hillitä hermoni ja ostaa pullon valkkaria juhannuksen rentouttajaksi. :LOL: Eli jos ei juhannuksen jälkeen vielä ole täti kurvannut paikalle niin sitten voisin testailla.
 
Nöhvi
diiselikissa: ihunaa :heart::heart::heart: Ihanaa masun kasvattelua :)

Pikku-Saara: voi surku tuon negan kanssa :'( Negan testaaminen on aina yhtä ikävää!

Salliina: no voi vitsit, tarttee tarkistaa mihin osoitteeseen ne oireet lähti? Ehkä ne on vasta saapumassa :) Ja älähän huoli siitä negasta, eihän se plussa nyt MITENKÄÄN vielä voisi näkyä!

alley: koiraihmisiä siis :) Mä olen aina sanonut, että jos tykkää koirista niin ei voi olla paha ihminen :LOL: Toivotaan että oireet johtuu siitä ittestään :)

NiQ: no tulihan ne menkat sieltä :O Oli kyllä melkoinen mammuttikierto tuo edellinen. Tsemppiä tulevaan kiertoon :)

bambina: ihan selkeesti on ovulaatio tulossa, kuulostaa kyllä ihan siltä :)

Tiudeliini: no nyt mä kyllä siirsin sut plussanneisiin :D

Elsiliini: no en mä kyllä arki-iltoina meinais jaksaakkaan, mutta itseni tuntien asia jäisi vaivaamaan jos ei puuhasteltais... tai tahdon ettei ainakaan yrityksestä jää kiinni ;) Tsemppiä piinailuun!

on: tänään varailin esikon neuvolaa ja kyselin samalla tutkimuksiin menosta. Ihan terveyskeskukseen kehotta soittamaan. Tosin suositteli että kannattaisi ne alkututkimukset tehdä yksityisellä --> saisi vähän nopeutettua prosessia. Nooo, katsellaan. Dpot on niin vähän, että ei vielä mitään raportoitavaa..
 
Nöhvi: Juu koiraihmisiä :) Ootko sinäkin? Meillä on 6vee terrierisekoitus narttu, mikä tarttee paaaljon aktiviteetteja pysyäkseen mukavana asuinkumppanina :D Nousee energiat kaakkoon jos ei pääse tarpeeksi lenkille tai saa jotain tekemistä.

ON: Tänään heti aamusta menkkamaista jomotusta ja pala kurkussa fiilis ja rinnat on arat... Tekis niin mieli hakee kaupasta testit, mutta ei vielä voi mitään näkyä kun vasta dpo7. Ehkä käyn ostamassa perjantaita varten jo valmiiksi :)
 
diiselikissa Oi, ihania uutisia. Jos joskus minäkin sinne
asti pääsen, että ultrat olisivat ajankohtaisia, haluaisin kyllä
myös ar-ultraan. Se tunne, kun näkee pienen elämänalun, aaaw :heart: Ps. Meilläkin on täällä ikävä teitä vanhoja tuttuja, muttei me silti sinua takaisin toivota, hyvän syyn takia tietenkin :p Ihanaa odotusta ja tulehan kertomaan kuulumisia vastaiduudessakin.


Nöhvi Ohhoh, niimpäs oltiinkin samaan aikaan samoissa
aikeissa :D Pakko muuten kertoa, kun minä menin kerran seurustelun alussa sanomaan miehen siskolle jossain yhteydessä, että
jos ihminen ei pidä koirista, sellaisissa on yleensä jotain outoa. Vuosien päästä vasta tuo miehen sisko tunnusti, että hänen miehensä inhoaa koiria. Ilmankos
sain aikaan vaivautuneen hiljaisuuden, kun kaikki muut paikallaolijat, paitsi minä, taisivat tietää että paikalla on joku joka ei koirista pidä :D Huhhuh, kyllä me ollaan nyt jälkeenpäin naurettu tuolle tilanteelle, ihan kälyn miehenkin kanssa :LOL:

Pikku-Saara Voihan nega :( Pientä toivoa kuitenkin
on, kun menkat kerta ovat pysyneet poissa :hug:

Salliina85 Höpsö-ihana hätähousutestailija-Salliina, ei todellakaan saa vielä luovuttaa, on ihan liian aikaista :hug:

Emma82 Nautihan noista kaikista "ihanista" oireista, niistä mekin haaveillaan :D Ihanaa masun kasvatusta :)

Alley Ohoo, hyvältä kuulostaa :popcorn: Perjantainako meinasit testata?

NiQ Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Mutta hyvä että terolutit toimii!

bambina Minä muuten unohdin ihan kokonaan sen greippimehun. No, jääköön ensi kiertoon uudeksi aseeksi.. Toivottavasti ovis kurvaa
piakkoin teidän osoitteeseen :)

Tiudeliini Tervemenoa odotuspuolelle :D ja hyvää masun kasvattelua!

Elsiliini Minä en oo mukana tuossa JokaToinenPäiväAhkeroivatOY:ssä :LOL: Tsemppiä piinapäiviin sinulle =):popcorn:


Nyt tämä plussapuhuri napatkoot mukaansa paaaaljon sakkia!
 
Nöhvi sinullahan on hyvä vitamiinikoktaili, taidan itsekin käydä tänää hakemassa jotain, kun en eilen vielä ehtinyt.

Tämä tyttö on ollut todella ahkera. Sain eilen pestyä kaikki ikkunat, inhoan sitä hommaa. Hyvä kun on jotain tekemistä niin saa ajatukset muualle tästä kuumeilusta. Tuntuu siltä, että kuume nousee jo ihan huimiin lukemiin. No onneks kohta päästään tosi toimiin kunhan menkat vähän hellittää. Saa nähä mitä se ehkäsyrengas on sitten tehnyt kierrolle. Toivotaan, ettei mitään kummempaa.

En tiiä oonko jo onnitellu kaikkia plussanneita. Joten onnea vielä kerran kaikille!! :heart: Toivotaan että perässä tultais kohta...:) Ja isot :hug: muille joille tärppi ei vielä osunu kohille.

Oon miettiny, että mitenkähän joskus tuleva toinen raskaus eroaa siitä ekasta. Ehtiiköhän sitä nauttia siitä kun on jo yksi pyörimässä jaloissa? Ei ehkä niin antaumuksella ku ekasta, no sen näkee sitten. :)
 
Pauki: Tuskin kerkeää nauttimaan niin paljon, kun ei kaikki pyöri siinä navan ympärillä vaan lähinnä lattialla sen toisen kanssa :D Mutta miten ihmeessä sä olet kaikki ikkunat kerennyt pesemään? Mulla oma aika alkaa vasta siinä klo 21 kun poju menee nukkumaan. Sitä ennen on turha kuvitella mitään ikkunanpesuja, kun imuroidessakin imurin johto, letku ja itse imuri saa kyytiä. Ryömivät otukset ovat ihania...

MyDream ja Nopsu: Onnea kovasti katkiksista!!
Ja muillekin joita nyt unohan onnitella.... ihanaa mahankasvatusta ja tarrasukkia mukaan!

ON: Nuha. Kurkkukipu, päänsärky ja tosi paha väsymys. Yksin pojan kanssa vielä huomisiltaan saakka kera kolmen koiran ja muiden öttiäisten. Ihmettelinkin, että miksi viikonloppuna nukuin oikein urakalla päikkäreitä, uni tuli kun vaan pääsi lappeelleen.
 
Meliah: Joo hyvältä kuulostaa, kohta taitaa vessa tulla tarpeseen, sen verran heikottaa. Eikä syöminen auttanut yhtään niin kuin tytöstä aikanaan. Silloin oireetkin tuli tosi myöhään eikä ollu kuin pientä kuvotusta. Että mä inhoan pahaa oloa... Mutta mitä sitä ei kestäis, jos vaan olis pieni kasvamassa masussa.
 
Nöhvi ja bambina ei voi olla totta että jaksatte joka toinen päivä taktiikalla! me ei olla koko yrittämisen aikana jaksettu ku silloin tällöin ja varmaan just siks menny monta ovistakin ohi :) hatun nosto ahkeruudesta!

nannamanna ja salliina85 mä olin samassa tilanteessa ku te viel viime syksynä kun imetin esikkoa. Lopetin vasta kun esikko oli 11kk ja vaikka mulla oli menkatkin niin en tullu raskaaks koko imetysaikana. Lääkäri sano et toisilla hedelmällisyys palaa vasta imetyksen jälkeen vaikka menkat oliskin alkanu. Näin meillä ja edelleen täällä ollaan kaheksas kierto imetyksen jälkeenkin menossa vaik esikko tärppäs ekasta kierrosta :/

bambina pahoittelut ovisnegasta! eiks sulla ollu tosi lyhyt kierto muutenkin? koska sulla yleensä on ovis? ja ne ovistikut voi olla ihan silkkaa roskaakin :)

diiselikissa voi ihanaa :heart:

omppuf vieläkö kuikit täällä? oisin kyselly sun oireita ennen plussaa? paleliko ja tuliko valkkarii enemmän ku ennen? meil oli täs joskus juttua et nega kierrois iskee kuivuus ennen tätiä..meillä on kuivaa ku saharassa :/

niQ pahoittelut tädistä! :hug:

pikkusaara mulla menkat myöhästeli tän raskautumis stressin takia varmaan monta kertaa :( Testannu en oo moneen kuukauteen just noitten hiton negojen takia.

(.) tätiä odotellessa kp25/27 laittaisiko joku ihanainen mulle :) :) laskeskelin keskiarvon kierroista ja se ois toi :) eli perjantaina hanat aukeaa :) ja viikonloppuna grilli kuumenee ja juoma kylmenee ;)
 
Taikamaailma: se tässä harmittaakin, kun kierrot on lyhyitä, eli jos ovis vielä tulee tässä kierrossa, niin luteaalivaihe jää auttamattoman lyhyeksi...ellei kierto jostain syystä yhtäkkiä pitene. Iiiiiiks, sulla on todella jännät päivät meneillään!!! :D

olin sit kuitenkin tyhmä ja menin tuhlaamaan cb:n ovistesteihin...haluun saada selvyyden, että meneekö tämä kierto todellakin ihan taivaan tuuliin, just kun ollaan oltu niin ahkeriakin!!! nyt ottaa päähän ja paljon! :headwall: vielä en ehtinyt tehdä tota ovistestiä, kannattaa(ko) varmaan jättääkin suosiolla huomiseen...
 
Emma82, jaksuja oireiden kanssa! Mekin niitä ootellaan saapuviksi :heart:

MyDream, samoin sulle jaksuja oireiden kans ;) Tuu sit kertomaan ultrakuulumiset!

Joelle, mä en oo aiemmin nähny unia, niin siks olin heti varma tuosta, että nyt tää on sitä, mutta...

alley, hyvältä kuulostaa!! Mä ootan niin perjantaita, että sä testaat :popcorn:

NiQ, hienoa että uusi kierto käynnistyi ja meni se megakierto poikki :hug:

Hjannah, peukutuksia! Tuu sit kertomaan mitä näkyy jos testaatkin ennen sunnuntaita ;)

bambina, voi sua pientä :hug: Ootko tehnyt joka päivä ovistestin? Joku joskus sanoi, että voi mennä puolessa vuorokaudessa se ohikin niin, ettei näy ovistestissä? En mä tiedä. Toivotaan, että se on siellä ollut, kun kuitenkin ootte olleet vällyjen välissä ahkeria :)

Tiudeliini, onnea vielä miljoonasti :heart:

Elsiliini, ei minkäänlaisia oireita. Enkä tiedä edes milloin ovuloin (aavistus on, mutta sekin ehkä 4 päivän haarukalla :D). Ei jaksas odotella : /

diiselikissa, onnea, onnea :heart: Ihanaa!!

Nöhvi, oireet vieläkin loistaa poissaolollaan, saisivat tulla jo :) Laitoitko kakkosluokassa? ;) Vai eksyiköhän ne matkalla??

meliah, kiitos, oot ihana :kiss:

Pauki, jestas että oot ollu ahkera! Hatunnoston paikka :D En tiedä miten menis tuo odotusaika, kun on tuo toinen tuossa pyörimässä. Veikkaan ainakin, ettei tulis neulottua niin paljon ku viime raskausaikana :LOL:

Carriina, toivottavasti sulla ei oo flunssa vaan jotain muuta ;) Jaksamista!

Taikamaailma, toivon sulle niin plussaa!!! Ja toivon, ettei meillä tuo imetys vaikuta niin paljon että täysin ehkäisisi sen, ettei voisi tulla raskaaksi :( Sulla on ollut raskas matka tää kuumeiluaika, saisi tärpätä jo! :hug:

ON: Kp"mikälie"... Pitäskö ihan tarkistaa... 24. Eikä mitään. Heikottava olo oli päivällä yhdessä vaiheessa, mutta se meni ohi kun meni ulos. Tiedä sitten mitä olin taas syönyt. Plaah. Perjantaina pitäs tehdä se testi, vaikka vasta kp27/32. Voisko siinä näkyä jo haamulainen, jos jotain olis?? Kun voisin sitten ne parit siiderit juoda lauantaina, jos täysin nega on... Tulee siis ne vieraat. Mua harmittaa, ettei mitään oireita oo. Tänään oli päivällä taas tosi varma olo, että plussa tulee, mutta nyt illalla oon epävarma. Ja nyt kun oon niin varma, niin en tajua miten kestän jos nega tulee :'(
 
Hatun nosto kyllä kaikille, jotka jaksavat joka toinen päivä (tai useamminkin) touhuilla. Vaikka kova tahto on saada vauva niin kyllä väsymys vie liiankin usein "voiton". Usein meillä menee vielä miehen kanssa halut ja väsymys ristiin, mies on väsynyt silloin kun mua haluttas ja toisinpäin.

Mulla on nyt antibioottikuuri meneillään ja vielä kuumeen takia joudun lääkkeitä käyttämään. Saa nähä tuleeko tästäkään kierrosta toivottua tulosta..
 
Salliina: Juttelin päivällä kaverin kanssa noista oireista ja sen kehotuksesta tein testin. Negahan se oli, eihän näillä päivillä mitenkään voi näkyä vielä mitään. Olihan se pettymys, vaikka toisaalta noi oireet on kyllä osoittaa ihan toista.

En nyt tiedä ihan että mihin uskoa, ja toisaalta on aika vahva luotto että oon raskaana. Joku jutteli että aina ennen tädin tuloa ois ihan kuiva, täällä kyllä valkovuotoo riittää... Vitsi mä niin ootan perjantaita tai viikonloppua. Haluan näille oireille varmuuden.
 
NiQ
Hienosti ne Nopsun viivaset vaan tummenee! Mä muuten katoin tuolta toisesta pinosta ja ihan hirveen iso ero noilla testeillä! Siis noi Davidin herkät on kyllä ihan susia, kun ei meinaa mitään viivoja vielä näytellä! Onko nää siniset niitä Pregchekin (vai miten se nyt kirjotetaankaan :D)??

Joellelle ja Carriinalle pikaista paranemista! Joelle Meillä kans usein on niin, että mä oon parhaimmillani tyylin puoliltaöin ku oon menossa nukkumaan ja mies tahtois jo paaaaljoen aiemmin, aamupupustelu on mulle ihan punainen vaate, ei pysty! :D Ehkä jonku kaks kertaa ikinä suostunu moiseen :LOL:

Salliina Mä varmaan tekisin niin että testaisin sillo lauantaina ja jos tulee nega niin ei muuta ku siiderit kylmään ja menoks! Ja sit testailisin joskus puolivälissä viikkoa kun oli tätiaika, jos sitä ei näy. Kun jos sattuisit oleen raskaana niin ei se siideri alkioo voisi vahingoittaa jos ei testissäkään mitään näkyisi :) Toivotaan sulle pluspluisplussia :hug:

bambinalle ovisplussapuhureita ja parin viikon päähän muitakin viivasia ;)

Taikamaailmalle, alleylle ja Hjannahlle toivottelen testausonnea myöskin! Olishan se hienoa vetästä kesäkuusta kunnon plussakuu! :)

Tänne ei mitään uutta, niagara ehkä alkaa jo vähän hellittää. Jos menisi vaikka salille riehumaan kiukut pois, kun saa lapsen illalla nukkumaan :D Greippimehut vois vaikka ostaa :D
 

Yhteistyössä