<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

MyDream, mullakin on kokemusta juurikin tuon tyyppisistä sukulaisista:mad: Toivottavasti pystyt ohittamaan moiset jutut olankohautuksella, vaikka vaikeaa se on. Ja ONNEKSI keskenmenoon ei vaikuta nuo "ennusmerkit". Mulla oli tän meidän pojan raskaudessa jos jonkinlaista pelkoa, että nyt kun teen näin tai noin, niin varmasti jotain pahaa tapahtuu. Nyt olen yrittänyt poisoppia noista ihan joka elämänalueella :)

Salliina85 Mulla on ollut myös kysta, mutta oli onneksi jotenkin kohdun suojassa ja hävisi ihan itekseen, eikä siis puhjennut. Mutta varmasti oli ihan kamalaa! Ja mäkin toivon, että jälkitarkastuksessa sieltä löytyy pieni asukki. :) Mutta noi kystat on vissiin hirmu yleisiä ja usein häviävät itsekseen.

Äiti-07, toivottavasti seuraavassa kierrossa oviskin löytyy!

ON: Täällä nyt jännitetään. Oireita on jos jonkinlaista, mutta voinhan mä myös kuvitella kaikki. On vähän sellainen pessimisti ei pety -asenne. Mutta varovaisia toiveita kuitenkin!:) Eipä tarvi enää kovin montaa päivää jännätä!;)
 
Heippa, tulin vain kurkkimaan tänne. Oon seurannut keskustelua jo kauan, kuumeilen toista jo tosi kovasti! Meillä esikoinen puolivuotias ja tarkotus olis odottaa ensi vuoden puolelle seuraavan yritystä. Vauvakuume on vaan niin korkealla että ehkä mäkin kohta pääsisin jo tänne puolelle kirjoittelemaan. ;)

Plussatuulia teille kaikille yrittäjille! :)

Unno
 
Salliina: paranemisia! :hug: Toivotaan että jälkitarkastuksessa olisit jo raskaana :)

Nöhvi: Testasin tänään aamulla, kun en malttanut olla testaamatta :) Sekin oli negatiivinen. Tohon testailuun kyllä koukuttuu ihan hyvin. Huomenna vielä aamusta ja jos ei vieläkään oo haamua niin sitten odotan viikonlopun yli.

MyDream: Luulisin että kaikilla on tuollaisia kokemuksia jostain sukulaisestaan. Meillä työn syntymän jälkeen yhdet puolitutut sukulaiset sanivat että jos haluaa saada toisen niin se pitää tehdä heti. Tosi tökeröä, kun ei edes tunneta kovin hyvin. Tyttö syntyi sektiolla niin toista ei edes voinut heti ajatella. Ja on luonteeltaan sen verran tempparamenttinen että alle 2-vuotiaana ja pienen vauvan kanssa en olisi kotona jaksanut. Toisilla vaan on tapana jakaa niitä hyvin neuvojaan vähän turhan kärkkäästi. Jaksamisia mummun kanssa! Ja lähetän vielä tarrasukkia että pieni pysyy tiukasti mukana :)

ON: Mua hämää ihan hirveästi tää olotila. Enää ei oo juurikaan ollut oireita, tissit hiukan arat. Nälkä on ehkä hiukan isompi, ja jatkuvampi. Mutta kohta alan itsekin epäilemään tärppiä. Tiistaina koitin juoda siideriä illalla, mutta ei maistunut kuin pari kulausta... Muutenkin ollut hiukan omituinen makuaisti viime päivinä.
 
**********Perjantai 15.6.2012*********






Mukana:

NiQ..........................07/11............ kp5/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp6/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp7/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp8/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp9/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp10/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp13/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp14/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp15/24-27...............yk2
bambina.........................................kp15/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp19/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp19/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp20/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp22/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp23/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp23/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp24/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp26/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp26/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp27/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp27/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp28/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp28/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp33/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp40/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp44/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp49/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
alley dpo10, Nöhvi dpo7, meliah dpo5, bambina dpo 0

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
MyDream Jaksuja sinulle :hug:

äiti-07 Voi sinua, toivotaan että ovikset löytää tiensä sinun osoitteeseen pikemmiten, ja sitä kautta plussakin sitten :)

kiia81 Siellähän on tiedossa siis työntäyteiset ajat, oikein mukavaa viikonloppua ;) :D

Hjannah peukutuksia :popcorn:

Unno
Tervetuloa vaan peremmälle, sitten kun aika on kypsä :wave:

alley Tsemppiä ja toivotaan että nega vielä plussaksi muuttuisi. Oireet on kyllä niin hyvät plussaa ajatellen :)

Täällä tää vetää punaviiniä nassuun taas. Mies eilen jo leikillään heitti että "tuota rataa jatkaessa sinä kyllä alkoholisoidut vielä. Toivotaan että tuo sinun ahkera punaviinin pämppääminen toisi sitten raskauden myötä pakollisen kuivan kauden, niin saadaan stoppi tolle sinun juopottelulle" :LOL:

Minulla on ihan sellainen tunne, että tämä pinossamme riehunut plussapuhuri ei ole vielä ohitse, joten nyt niitä plussia ihanat, eiks niin?
 
Huomenna alkaa kolmannen kierron ovis tikuttelut. Viime kierrossa en bongannut ovista, vaikka käytin clearbluen digitaalisia. Se hajosi juuri kriittisellä päivillä se laite ja sit en jaksanut ostaa uutta, kalliita kun ovat. Sit kierto venähti 32 pv et ei puuhastelu ehkä otollisimpaan aikaan.. Ekalla yk oli oksutauti just ovisaikaan, et se meni siin..en kyllä tikutellut. Nyt aion sen ovis + saada, kaksi pakettia clearbluen hankittu ja huomenna kp 9!!! Kaksi raskautta aiemmin alkaneet yk 1, joten tää on mulle ihan uutta.. Kärsimätön olen voipa nyt tärppäisi..
 
Nöhvi
Pauki: jes testailu on nastaa :D Ja vielä digitesteja, vooou - ihan parhaita! Itte oon niin pihi (ja menisin konkurssiin) että tarttee tyytyä muihin.

äiti-07: harmi jos tuntuu että ovista ei tässä kierrossa olekkaan :( Teille ei sitten jtp-taktiikka tunnu missäään :LOL: Kauheen näppärää

MyDream: :hug: Onpa ikävä että tuollaisia laukoo :( Tiedän ihmistyypin --> toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!

kiia: hih, oikein mukavaa viikonloppua ;)

Hjannah: testiä kehiin :popcorn:

Unno: tervetuloa pian palstalle :)

alley: joo tiedän tuon testiholismin. Tiedän että heti kun sorrun tekemään sen ekan raskaustestin, niin sitten teen kanssa joka päivä kunnes menkat alkaa. Eli tarttis odottaa mahdollisimman pitkään. Aika jännä noi sun oireet? Jospa se plussa sieltä vielä pärähtäisi! Dpot on kuitenkin vielä semmoiset että ei ihme jos ei tässä vaiheessa ees näy!

meliah: mä niin juon huomenna punkkua :D Ja aika näppärää juoda nyt sitä punkkua varastoon kun sitten tulee piiiiiitkä tauko. Raskaana mä rakastin punaviinin hajua, piti aina nuuhkia miehen lasia :)

On: edelleen odottavalla kannalla. dpo6, jännitys tiivistyy :)
 
MyDream: Voi että on inhottavia tuollaset tilanteet (ja ihmiset) :/ Kunpa vaan osaisi jättää nuo kommentit omaan arvoonsa, helpommin sanottu kuin tehty.. Jotkut ihmiset on vain niin voimakkaita persoonia, että saavat paljon mielipahaa aikaiseksi. Muuta piristymishalit sinne!

Ja komppaan Paukia, en millään pysy perässä tai ehdi kaikkia kommentoida, mutta hengessä ollaan mukana!

ON: Menkat pikkuhiljaa selätetty. Sit ois mission impossible nimeltä kpeiden unohtaminen tässä kierrossa ja antaa vaan mennä sillon ku siltä tuntuu :D
 
heipsan :)
hyppään mukaan tänne teidän ketjuun jos vielä mahtuu! Pikku kakkosta yritetty viime syksystä lähtien ja takana yksi kohdun ulkopuolinen ennen joulua. Kierrot sen jälkeen aika sekaisin, joten en ihan luota tähän kroppaan ja oireisiin kun tuntuvat olevan vähän sitä sun tätä.. :/
Perheeseen kuuluu siis itseni ja mieheni lisäksi pieni pirpana 1v 10kk!!
Taas odotellaan menkkoja ja ihmetellään oloja...
Onnea kaikille plussanneille ja tsempit jännääjille!=)
 
Mun täytyy ottaa varmaan taas aikalisää kirjotteluun. Masensi niin kovin tuo kysta-kuvio, tuntuu että tässä ihan turhaan toivonut ja odottanut vielä. Mutta kunhan mä kerään itteni, niin palaan takas palstalle. Ja kyllä mä käyn tein juttuja lukemassa <3 Ei sitten ollu tää se mun kierto, ei... Täytyy jättää ennustamiset jollekin toiselle ja keskittyä siihen, että sais nyt edes tuon aristuksen vatsasta pois. Ja alkais ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon.
 
MyDream Tiedän tunteen, tuollaiset ihmiset nostattaa verenpainetta vaikka kuinka yrittäis laittaa ne jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jaksuja! :hug:

kiia81 Tsemppiä puuhasteluihin! :D

Nöhvi Jos tässä joutuu enemmänki alkaa tikutella niin täytyy sitten vaihtaa halvempiin. Uhkaa pian tätäkin taloutta konkurssi. Ajattelin vaan nyt eka kokeilla noilla testeillä, näyttävät niin kivoilta. ;) :D

Salliina85 Voima :hug:

Täällä ei uutta auringon alla. Testejä odottelen saapuvaksi postista, että pääsis ees vähän käpistelemään. Miehelle en tietystikään uskalla niistä sanoa kun tarkotushan oli että tulee kun on tullakseen. ;) Tulee pian suorituspaineita. ;)

Eilen kävin kirppikselllä kun vein itse sinne tavaraa myyntiin. Siinäkin on muuten hauskaa hommaa kun tyhjentelee kaappeja ja vie rompetta myyntiin. Pysyy ajatukset hyvin muualla tästä kuumeilusta. Niin tosiaan siellä olis ollu tosi paljon äitiysvaatteita ja niitä ihania pikkuvauvan vaatteita, ois miten paljon vain. Ei todellakaan vielä tohi mennä ostamaan. Täytyy kattoa sitten lähempänä jos tärppi sattuu käymään. :)

Musta on tullu ihan pöhkö, käyn aina välillä kattomassa noita raskauslaskureita, että mikä mahtais olla tulokkaan laskettuaika jos nyt tärppäis. Pää pehmenee, auttakee.. ;) :LOL: Pitäs varmaan pikkusen nyt painaa jarrua tähän touhuun.

Tämmöstä tänne tänään, menen jatkamaan kaappien tonkimista. :) Niin joo, ja hengessä ollaan mukana vaikka en ihan kaikkia ehtiny kommentoimaan.
 
Salliinalle iiiiso :hug: ja paljon voimia :heart:

Taas on viimekäynnistä tovi. Pari uutta kuumeilijaa oli tullut mukaan. Tervetuloa munkin puolesta :wave:

Hjannah peukut pystyssä testaukseen :) Toivottavasti et pitä hulluja kauaa jännityksessä!! :LOL:

alleyn oireet kyllä kuulostaa tärpiltä!!

Galluppia testiholisteille :D Mites teidän miehet suhtautuu tohon himotestaamiseen? niin ovistesteihin kuin raskaustesteihin?

Mulla varmaan tuo laittaisi mut johonkin suljetulle hoitoon, jos mä pärähtäisin tohon testailuun :LOL:

koirista olitte puhelleet. Täällä kans koiraihminen! :wave: meillä on bullinarttu joka täyttää syksyllä 6. Meitä ärsytti kovasti ihmisten ennakkoluulot ja asenne, kun esikoista odotettiin. Alkuu kyllä joutu olee tosi tarkka koiran ja vauvan kanssa, mutta nyt kun toi poika on jo vähän isompi, niin ne kyllä ihan bestikset keskenään <3

).( Saatiin hyviä uutisia! :heart: eli lyhesti selitettynä. Mieheltä löytyi patti kainalosta, josta otettiin koepala. Eilen tuli vastakset. Hyvänlaatunen kasvain on, mutta kuitenkin leikataan pois. Ette uskokaan kuinka helpottuneita ollaan!! :) hihih nyt taas voin alkaa ahdistelee sitä vauvanteko hommiin. :kieh:
 
Huh täällä plussia senkun satelee vielä kerran onnea kaikille teille tuplaviivat metsästäneille!!! Ja toivottavasti meihin muihinkin on puhaltanut yhtä hedelmälliset tuulet nyt kesän korvalla!

Salliina: todella ikävä toi sinun tapaus, toivottavasti ei enempää kystia ilmaannu ja pääset taas kuumeilemaan pian kanssamme!

Pauki: Itsekkin olen ajatellut monesti, että pitäisi kaapit koluta ja viedä roinaa kirpparille, mutta en ole vielä saanut itseäni niskasta kiinni:D Sitä paitsi voisi nopeasti mennä myynti tili miinukselle kun aina kirpparilta tarttuu uutta mukaan.
Minäkin aina "vahingossa" eksyn noihin laskureihin tiirailemaan ja haaveilemaan milloin minkäkin kuun vauvasta :LOL:

Mydream Tiedän todellakin tuon tunteen joka tuollaisista kommenteista tulee, oma äitini on ihan samanlainen! Monta kertaa olen mieleni pahoittanut kun on "totuuksia" laukonut!! Muista kuitenkin että sinulla on lupa iloita odotuksestasi vaikka toiset sanoisivat mitä.

Nannamamma Huh, onneksi saitte hyviä uutisia, tuollaiset patit kyllä aina säikäyttää pahemman kerran! Ja vielä miesten suhtautumisesta tikkutteluun (vaikka itse en kuulukkaan oviksen tikkuttelijoihin tai himotestaajuiin) niin varmaan mies passittaisi pöpilään jos tietäisi mitä kaikkea minä ja muut naiset kuumepäissään tekee :LOL:

Tsemppiä kaikille oviksen metsästelijöille ja vielä punaistakin punaisempia tuplaviivoja niihin lopullisiin testeihin!!!!

(.) Oireiden perusteella oletettua ovista hyödynnetty täällä urakalla lauantaista asti. Luulen että ovis olisi ollut la-ti välillä, en taaskaan bongannut selkeetä hetkeä.. Nyt sitten piinaillaan positiivisilla mielin =) Menkkojen pitäisi alkaa n.24-28 päivä eli siihen asti pitäisi kärvistellä :attn:
 
Sannak82 Tervetuloa! :wave:

Tsemppiä piinailijoille!! :)

ÄLLÖVAROITUS..Nyt on pakko kysyä noista ovislimoista. Onko ne teillä minkämoisia? Mulla tuli eilen suht "kokkareista" (just se kananmunan valkuainen tuli mieleen...) ehkä hieman vaaleanpunaista limistelyä paperiin. Heti tuli mieleen josko ovis jo olisi käsillä, joten hommailut alotettiin sitten samantien :D Hitsi kun ei oo niitä testejä nyt saatavilla, olisi kyllä ollut mielenkiintoista niitten tulos nähdä. Mutta harjotukset jatkukoon!
 
voih, te olette kerta kaikkiaan ihan mahtava tuki! Kiitos paljon kommenteistanne kulkuriina, Pauki, Aura08, nöhvi, meliah, alley, hjannah kiia81... ja muut jos en huomannu nimeäsi kirjottaa. Lohduttava kuulla että muillakin on tuon tyyppisiä ihmisiä lähipiirissään, vaikkakin ihan kamalaa että jotkut on senkaltaisia.

Oikein aurinkoista viikonloppua teille kaikille ihanille naisille! Olette mahtavia persoonia jokainen!!! <3
 
Minä taidan siirtyä tuonne odottavien puolelle jännittelemään :)

Digi tehty vielä varmuudeksi tänään ja alla oleva apteekin oma eilen


Sain teistä ihanaa vertaistukea ja toivon kaikille kovasti plussa-tuulia!!!
 
Pikaisesti vaan kun pääsin koneelle hetkeksi. Aamulla testasin taas :ashamed: ja tuli ns. roskishaamu, eli joskus testi ajan jälkeen max. 30min oli ilmestynyt toinen viiva pregcheckiin. Laittelen kuvaa illemmalla, kun saan siirrettyä kännystä koneelle. Mitähän tuo tarkoittaa, ja voiko vielä vahvistua kunnolliseksi? Olen kyllä vähän varovaisen salaa onnellinen :)
 
tervetuloa uudet!!! :wave: mukaan mahtuu hyvinkin, kun koko ajan joku plussailee, sopivasti vaihtuvuutta. ;)

Nopsu: kylläpäs on hieno viiva ja teksti, on siihen uskominen! toivotaan kaikkea hyvää odotukseen, toivottavasti et tule enää tänne puolelle! ;)

alley: en tiedä tuosta merkistä enkä roskishaamuista mitään, itellä on aina ollu ihan selvä peli...mutta tuskin siihen mitään roskiksessa tulee, jos sitä hormonia ei ole yhtään... kuulostaa vaan niin lupaavalta! :D

Nöhvi: kääk, jo dpo6. mua jännittää ihan hirveesti sun puolesta!!!! :D :popcorn:

nannamamma: onnittelut hyvistä uutisista!!! =) nyt voi taas keskittyä olennaiseen! ;)

kulkuriina: samoilla päivillä mennään... :p luulin alkuun et mun ovis on myös siinä ti-ke, mutta olikin vasta to! saa nähdä miten vaikuttaa kiertoon. odotellaan... ;) samoilla päivillä odotan menkkojen alkua.

meliah: voi ei, mä inhoon punaviiniä! :LOL: muuten oisin myös kokeillu tuota kikkaa...voi olla että jos jouluun mennessä ei tärppää, niin täälläkin ollaan "holisteja"! :p

salliina: voi ei, miun odotuskamu!!! :kiss: :hug: älä ihan kokonaan poistu palstoilta!! oot ollu niin hyvä tsemppri, anna meidän nyt tsempata sinua... eikä siitä kropasta koskaan tiedä, josko tää nyt vähän herätteli niitä munasarjoja......... no tsemppiä kuitenkin!!!! :hug:

pauki: täällä just tyhjennetty kirppispöytä, on siinä oma hommansa ja pysyy ajatukset pois "tiedätte-kyllä-mistä" :LOL: ja kyllä minäkin aina välillä käyn jossain vau.fi:n sivuilla laskureita kyttäämässä, mutta sit välillä se vaan masentaa, mut toisaalta on niin kiva fiilistellä! :D

ON: toissapäivänä siis sain hymynaaman ovistestiin, ja ajattelin että illalla sitten pistetään tuulemaan, kun luulin etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa. oli fiilikset katossa! :D saatiin lapsi nukkumaan, ja sanoin miehelle, että nyt mennään, niin mies oli kuulemma niin väsynyt, ettei pysty. kyllä tuli paha mieli. :( mutta eilen sitten touhuttiin, ja ehkä jopa tänäänkin, kaipa ollaan silti ihan oikeeseen aikaan liikkeellä.

BTW..älkää kukaan vetäkö herneitä nenään tai tuomitko mua mitenkään, mutta tuli tästä "oikeeseen aikaan liikkeellä"-asiasta mieleen, että oletteko ekan tai nyt tän tokan yrityksen kohdalla yrittäneet ajotuksella vaikuttaa sukupuoleen tai käyttäny jotain muita "kikkoja", millä sukupuoleen yritetään vaikuttaa? kun kyllähän vanhemmilla ns. toiveita sukupuolesta on, ja saakin olla. mun mielestä. eksyin pari viikkoo sitten johonkin keskustelupalstalle, missä asiasta puhuttiin ja tuntui olevan aikamoinen tabu joillain sivuilla (=pääasia että on terve, ei saa toivoo sukupuolta!!!), joten siksi pyydänkin että älkää tuomitko mua vaan siksi että kysyn moista! =) ihan noin vaan mielenkiinnosta kyselen (meillä ei olla yritetty vaikuttaa), vai onko se edelleenkin tabu?
 
Testasin apteekin omalla negan :( Ehkä en kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon, kun menkkojen pitäis alkaa aikaisintaan sunnuntaina. Mut vähän kuitenki jo laski mielialaa, kun tuntemukset ovat muuta. Kuvotusta ollut keskiviikosta? lähtien. Aamulla voimakkaimmillaan ja sit päivän aikana aaltoillen ja tissit on kipeät. Alavatsassa mennyt sellaisia viiltokipuja satunnaisesti, erilaisia kuin kuukautiset. Noita kipuja en muista pojan raskaudesta. Niin tai näin..jos ei menkat ala niin testaan uudestaan maanantaina, kun ollaan viikonloppu anoppilassa. Mutta kyllä mä nyt luluen että ne alkaa :(

Anteeksi tosi omanapainen viesti. Yritän ehtiä lukemaan teidän paremmalla ajalla.
 
Nöhvi
**********Lauantai 16.6.2012*********






Mukana:

NiQ..........................07/11............ kp6/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp7/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp8/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp9/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp10/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp11/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp14/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp15/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp16/24-27...............yk2
bambina.........................................kp16/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp20/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp20/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp21/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp23/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp24/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp24/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp25/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp27/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp27/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp28/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp28/32...................yk2
Taikamaailma...................................kp29/27...................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp29/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp34/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp41/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp45/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp50/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?
Sannak82..................08/10............kp?.........................yk?

Jännäilijät
alley dpo11, Nöhvi dpo8, meliah dpo6, bambina dpo 1

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
mammaa: no nyt on kunnon arsenaali ovistestejä :LOL: Toivottavasti onni on parempi tässä kierrossa!

Aura: tuohon kpeiden unohtamiseen kun pystyisi... mä en kyllä mitenkään :D

Sannak82: tervetuloa :wave: Jos haluat noita muita tietoja tuonne listalle, niin lisäillään :9

Salliina: :hug: Voi kurjuus :( Älä nyt kokonaan katoa! Voi kun tilanne kääntyisi pian parempaan suuntaan!

Pauki: vitsit sä oot reipas :D Pitäsköhän sun muuttaa meille pariksi viikoksi? Meillä riittäisi pestäviä ikkunoita, siivottavia kaappeja yms yms :D Ja joo, olen mäkin jo käynyt tsekkaamassa mahdollisen lasketun ajan tähän kiertoon ;)

nannamamma: onnea hyvistä uutisista, varmasti suuri helpotus :) Jes lisää koiraihmisiä, loistavaa :D Joo meillä kanssa lapsi ja toinen koira on jo suunnilleen erottamattomat :D

galluppiin: mä en raportoi miehelle testaamisia :D Mut olis kärrätty jo aikaa sitten johonkin laitokseen :LOL: En uskalla edes kuvitella kuinka monta ovistestiä olen tehnyt tämän 10kk aikana :O

kulkuriina: nyt sitten vaan jännäämään :)

kiia: tuohon kysymykseen... hmmm, no ainakin sitä on ihan järkyttävän paljon. Kokkareinen ei ehkä mulla kuvaa sitä?

MyDream: :) Iloista masun kasvattelua :)

Nopsu: joo sut on kuules siirretty jo "aikaa sitten" tuonne plussanneisiin :D

alley: hmmm, mulla ei ole tullut koskaan yhtään minkäänlaista roskisplussa pregchekillä. Jospa se enteilisi jotain?

bambina: eiks se ovisplussasta seuraavat kaksi päivää ole otollisimmat ajat, eli nappiin meni kuiteskin :D Mutta joo, mä olisin ehkä alkanut itkemään vastaavassa tilanteessa... ymmärrän jos harmittaa miehen väsymys (joo mitenkään överiksi en ole vienyt tätä yrittämistä). Tuohon kysymykseen: niin ei olla kyllä kokeiltu mitään kikkoja. Meillä ei oikeastaan kummallakaan ole mitään erityisiä sukupuolitoiveita. Poika olis kiva kun esikko on tyttö ja sitten olisi molemmat. Toisaalta tytöt on niiiiin ihania, että olisi ihana saada toinen.

Hjannah: voi nega :/ No mutta onhan niitä tarinoita jatkuvasti kuinka nega on muuttunut positiiviseksi!

on: dpot senkun kasvaa :O Oireet: tänään kovaan ääneen nauraessa vihlaisi mahasta ja leuka kukkii. Miten musta tuntuu että joka kierrossa on ihan eri tuntemukset? Ottaa näistä nyt selvää. Piinapäivinä vapaapäivät on melkeinpä huono juttu --> ehtii miettimään sitä piinailua ;) No ehkä mä kestän tän rennon oleilun :D
 
mammaa: Minen tuomitse!!! musta on ihan hauska kuulla jos on sillee yritystä vaikuttaa sukupuoleen tästä toisesta ja tuoko se toivotun tuloksen! :D meillä kans olis tyttö toiveissa, kun esikoinen on poika, mutta ei olla ajateltu, että siihen vois mitenkään vaikuttaa niin tavoite on vain raskaus.

ON: tää kierto meni ihan v*tuiks. ei siitä sen enempää. ei tarvii varmaan olla edes tuolla dpo-listalla kun ei oo järkeä laskeskella. uutta kiertoa odotellessa. menee siis pidempään tämä yritys kun esikoisen kohdalla...
 


Tuossa se mun roskisplussa... Aika haalee on tuossa, mut livenä hiukan selkeempi.

Salliina: Toivottavasti et kauaa oo poissa :) Oot kyllä selkeesti yksi pinon kantavista voimista. Vaikka mieluummin näkisin sunkin siirtyvän tuonne plussanneiden puolelle.

Bambina: Meillä meni ihan samallalailla tää kierto. Parhaana päivänä mies oli väsy ja sitten luin että kun ovis testiin tulee se kaksi vahvaa viivaa niin siitä 2 seuraavaa päivää on ne parhaat päivät.

Hjannah: Mulla kanssa samanlaisia "repäisy" kipuja ollut tänään. Ja tissit kipeet. Silti oon testannut niitä negoja kanssa, paitsi tuo tän päivänen. Vielä en menettäisi toivoa :)

Kiia: Mulla se ovislima ol sellainen klöntti kirkasta limaa. Ja sitä tuli pariin kertaan silloin, kun ovistesti näytti kahta samanlaista viivaa. Eli parhaat päivät olis se seuraava siitä ja ehkä sitä seuraava.

ON: Eilen oikein särki rintoja ja tosiaan niitä repäisykipuja ollut tänään. Kaksi uutta testiä kaapissa. Testailen huomenna aamulla ja sunnuntaina ja sitten haen taas lisää :D
 
alley Kyllhän tuossa tikussa jotain näyttäisi olevan, itselläni ei kokemusta roskisplussista.

Sukupuoleen vaikuttamisesta meillä ei kokemusta ja onhan se jännää jos joku yrittää siihen vaikuttaa. Luulen, että meillä ei sitä niin yritetä, tulee kumpi tulee. Mutta kaikki tyylillään! :)

Täällä "talletusharjotukset" aloittu. ;)
 

Yhteistyössä