<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Täällä taas! Kauheasti ootte kirjoitelleet loppuviikon aikana, tuntuu et oon ihan pihalla kaikesta. Mulla oli perjantaina VIIMEINEN tentti! Eli enää pitää saada gradu kasaan, onneks siitä on jo reilusti yli puolet tehtynä. :) Mutta nyt siis itse aiheeseen:

Onnea Sannak82 plussauksesta!

Salliina85, pelästyin oikein kun aiemmin kerroit kystan puhjenneen ja joutuneesi sairaalaan. Onneksi kaikki on nyt kuitenkin hyvin. :) Totta on, että ei kai ne sairaalan pissatestit sen tarkempia oo kun kotitestitkään, joten jos ei vuoto ala niin testaa ihmeessä!

amante, pissan pidättelyn jälkeen mullakin tuntuu sellasta painetta. Jos esim. yöllä herään pissahätään niin todella harvoin nousen ja menen vessaan. Sitten aamulla kun herään on vatsa jo ihan kipeä ja pissan jälkeen tuntuu oudolta. Nyt muuten on meikäläisellä ollut tätä painontunnetta muutenkin, mahtaako enteillä jotain...

alley, toivottavasti nuo sun mummon näkemät unet enteilis teille pian pienokaista vaikka nyt menkat alkoikin. Mä olen myös itse nähnyt tämän kierron aikana unen jossa tein selvän positiivisen raskaustestin sekä unen, jossa meillä jo oli vauva.

ON: kolme yötä menkkoihin on... Tai positiiviseen raskaustestiin! :D Jotain tuntemuksia taas on mutta ei kovin paljon. Rinnat, joista ei imetyksen jälkeen kovinkaan paljon ole jäljelle jäänyt, on särkeny ja tuntunu sivuilta kipeiltä. Lisäksi nännit on ehkä ihan aavistuksen herkän tuntuiset. Perjantain tentissä tuntui, että rintoja särki jostain syvältä sisältä. Mulla ei siis yleensä ennen menkkoja ole mitään tissituntemuksia. Lisäksi on pientä painontunnetta ja vähän kaikenlaisia nippailuja ja jomotuksia. Etovaa oloa ei ole ollut. Kovasti on kyllä pissattanut, mutta laitan sen kahvin piikkiin jota esim. mökillä ollessa viikonloppuna join varmaan lähemmäs 10 pahvimukillista! :O Torstaina siis pitäisi alkaa menkat. Kaapissa ois yksi r-testi jonka vois tehdä ennen kuin lähdetään juhannusta viettämään. Tietäisi sitten voinko juoda vai en...

Sukupuolen toivomisesta/yrittämisestä: Koska meidän esikoinen on poika, haluaisin itse nyt saada tytön. Sitten olisi kumpaakin sukupuolta yksi. Sitä paitsi tyttövauvojen ja pienten tyttöjen vaatteet yleensäkin on niin syötävän söpöjä että olisi ihanaa kun saisi niitä ostella! :LOL: Koska haluaisimme kolme lasta, niin jos nyt tulisi tyttö niin sitten sillä kolmannen sukupuolella ei olisi niin väliä. Toki kliseiseti "kunhan on terve" riittää hyvin. Eikä meillä siis ole mitään vippaskonsteja yritetty, kunhan nyt saisi raskauden alulle niin sekin olis jo voitto!

Kesäkuulle on tullut hirmuisesti plussia ja sitä plussapuhuria toivotan edelleen kaikille!! :kiss:
 
Just luin plussanneiden raskausoire -ketjua ja muistin, että viime yönä näin sellasta unta että mun rinnoista tihkusi nestettä! :O Unesta ei käynyt ilmi, oliko se maitoa vai mitä mutta nyt rupes todenteolla mietityttämään... Tekis niin mieli jo testata, mutta pitäis kai yrittää malttaa...
 
Sannak Onnea plussasta! :)

Salliina :hug:

Mydream Älä välitä mummosi puheista, kyllä hänkin varmasti ilahtuu kun kuulee vauvauutiset. Ja jos ei heti ilahdu, niin kyllä ajan kanssa varmasti oppii :)

Sukupuolitoiveista Meillä esikoinen on tyttö ja esikoisesta mä toivoinkin kovasti tyttöä. Nyt toisella ei ole niin väliä kun olen tyttöni saanut ;) Mutta siis usein tulee toivottua toista tyttöä. Kyllähän se poikakin olisi kiva, mutta tyttöä mä useammin toivon. Mitenkään ei olla kuitenkaan yritetty vaikuttaa sukupuoleen, kumpi vain on tervetullut. Miehellä ei sukupuolitoiveita olekaan.

Mä olen pitänyt hiljaiseloa kun oon ollut kipeänä ja kaikkea muuta on samaan aikaan tapahtunut. Limasta päätellen ovis olis jo ollut tai sitten on ihan just. Hiivatulehduksen sain sitten tietysti kiusakseni, ja peiton heiluttelukin on ollut vähäistä kaiken tän keskellä..

Nyt mä perehdyn vähän paremmin teidän kirjoituksiin..

Muoks. alleylle tsempit myös!
 
Viimeksi muokattu:
tää kaikki kuulostaa niin tutulta mitä lueskelen tein kirjoituksia, olis pitänyt tulla aikaisemmin tänne jakamaan fiiliksiä. miulla esim tuon ulkoisen jälkeen alkoi tuntua nuo ovikset ihan tosi kivuliaasti ja luulin niitä aina menkkojen aluksi monta kertaa ja sitten innoissani testailin ja turhaan. sitten ostin netistä niitä ovistikkuja ja kokeilin niitä ja vähän sai kierrosta kiinni. vaikka tikun mukaan ajoitus ois ollu just hyvä niin ei mitään, alkoi jo hiipua koko toivo ja oikein suututti koko kroppa kun ei voinut "toimia" :/ aikasemmin kierto tosi säännöllisesti sen 28 ja nyt viskannut 30-35..
Sellaisia eto oloja aina pitkin päivää tulee ja aika turpee olo iltaisin eli toivotaan että "oikeesti" raskaana..
Odottelen jos pääsisin kunnallisen kautta ultraan, ettei tarvis ihan hirmusia maksaa yksityiselle..mutta pitäis kait olla useampia kesketyneitä, että laittaisivat lähetteen...pöh
Mydream anna mummosi puheiden mennä ohi, vaikkei varmasti helppoa ole, mutta asiahan on teidän henkilökohtainen!
 
Nöhvi, testailin tuossa negan jo, että ei se oikein siitä varmasti muutu.

Ruttunaama, ei tarttis sulla menkkojen alkaa!

mammaaa, mä olen kanssa kuullut samanlaista noihin siittiöihin liittyen.

sannak82, mä olen alunperin Lappeenrannan lähistöltä kotosin :)

alley, :hug: Uutta kiertoa kohti vain!

Pikku-Saara, toivottavasti ei sulla veny kierto, tai jos venyy, niin olkoon 9kk!!

Hjannah, :hug:

Pauki, toivottavasti se siitä! Mulla välillä samanlaisia tunteita, tuntuu itestäkin, että hormonitoiminta ihan ulapalla synnytyksen jäljiltä ja kaipa tuo imetyskin vielä sitä haittaa...

meliah, sinun vuoro olis jo :kiss:

Elsiliini, hatunnosto jos maltat odottaa testaamista! Toivon tärppiä sulle!!

Joelle, inhottava hiiva! : / Toivotaan, että kuitenkin sattuu nappiin teidän yritykset :)

ON: Tosiaan, testasin negan tänään kp30/32 ja olikin jo jonkun aikaa tuossa alavatsa kipeenä, joten eiköhän ne menkat sieltä ala. Siinä mielessä ihan jees, että jos kierto kestäisi samana kun viime kerralla eli 32. Kuulemma se kystakin johtui nähtävästi munasarjojen käynnistelyvaikeuksista, saa nähä miten tää mein "projekti" etenee. Voihan vitalis, mulla lienee menkat sitten juhannuksena. Kiva saunoa isossa porukassa... : / Me ollaan lähdössä jo keskiviikkona menee ja palataan kotiin sunnuntaina, mulla tulee taas palstatauko.

PS. Unohin laittaa amantelle halin :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
mulla olisn tämmönen tilanne että ollaan yritetty toista lasta vähän yli puoli vuotta..
no nyt sitten olen ainakin "kuvitellut" kaikennäköisiä oireita: rinnat ovat mielestäni vähän turvonneet, nännit hieman kosketusarat sekä rinnoissa kasvaa karvaa! siis ihan lyhyttä eikä huomaa jos ei tarkasti katso, mutta ei kyllä tämmöistä ole ennen ollut.. alavatsa (varsinkin iltaisin) turvonnut ja nyt on alkanut "nipistelemään". ja pari viikkoa sitten yhtäkkiä tuli flunssa ja olin ihan tukossa aina aamuisin. sekä ohimeneviä ällötyksiä on ollut ja eilen vähän huimausta. viime raskaudessa kärsin huimauksesta (kylläkin vasta huomattavasti plussan jälkeen) muuten viime raskaus oli oireeton. ja jalat ovat mustelmilla, vaikka en mielestäni ole itseäni pahemmin telonut.. luin jostakin että voisi johtua raskaudesta.. vielä eilen olin 90% varma että raskaana olen, mutta tänään tein clearbluen plussa testin ( muilla kokemusta tuosta testistä??) ja negaa näytti.. tai ehkä todella haalea viiva joka näkyi vain alareunasta.. mutta pissa oli ollut purkissa jo pari tuntia kun aamupissan otin ja vasta sitten hain testi. olisiko voinut vaikuttaa tulokseen? joskus olen jopa kuullut ettei raskaus ole näkynyt virtsa testistä :O
niin ja jos raskaana olen, olen ollut jo yli kuukauden koska tämän kuun alussa tuli menkat. mutta mielestäni vuoto oli jotenkin "kirkkaampaa" ja välissä oli yksi vuodoton päivä... hmm.. olisiko ollut raskauden aikaiset menkat?? :O

kenelläkään samanlaista?
vai mitä olette mieltä, pitäisikö tehdä uusi testi?
 
Nöhvi
**********Tiistai 19.6.2012*********






Mukana:

alley..............tyttö10/09.................kp2/24....................yk2
äiti -07............tyttö 01/07..............kp4/31...................yk6
NiQ..........................07/11............ kp9/32..................yk4
Aura08...................12/08................kp10/31-37............yk6
Pauki................poika 07/11..............kp11/33-34............yk1
mammaa........... poika 03/10.............kp12/26-32.............yk3
kiia81...............poika 05/11..............kp13/26-27.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp14/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp17/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp18/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp19/24-27...............yk2
amante.........................................kp19/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp23/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp23/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp24/30-38..............yk7
Ruttunaama......poika 06/04..............kp27/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp27/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp28/25-26..............yk10
laala..............tyttö05/09.................kp30/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp31/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp31/32...................yk2
Hjannah..............poika 7/11.............kp32/30-34..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp37/29..................yk3
mama07..... .........tyttö 07...............kp44/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp48/28-34.............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp53/?....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Nöhvi dpo11, meliah dpo9, amante dpo4

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8)



Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Taikamaailma: Paaaljon onnea :heart: Melkoinen plussapuhuri menossa :O

Oho, ja Suikkis: melkein meni ohi kun kirjoittelin samaan aikaan :D Paaaaljon onnea :heart:

alley: voi itku :'( Kuulosti jo niin lupaavalta välillä! No tähän kiertoon paremmalla onnella!

Salliina: Voi ei :hug: Pahoittelut negasta!

Hjannah: pahoittelut negasta :hug:

Pauki: ärsyttävää tuommoinen jatkuvasti vuotelu :/

meliah-honey: en mää oo vielä uskaltanut testata :O Ostin kyllä testin apteekissa kun kävin ja löysin käsilaukusta yhden (ei muuten mitään hajua miksi mulla on käsilaukussa r-testi?) Nyt kun vielä uskaltaisi testata, jotenkin pelottaa se pettymys. Ja kuule ei ne menkkajomotukset tarkoita yhtään mittään! Sormet ja varpaat on tässäkin osoitteessa pystyssä, että SINÄ plussaisit :heart:

Elsiliini: jes, hienoa! iso osa opinnoista siis takana :) Suositteln tekemään sen gradun valmiiksi ennen töihin menoa, nimimerkillä aika monta vuotta gradua vääntänyt ;) Meniköhän siihen lopulta kolmisen vuotta :whistle: Menään muutes aika samoissa päivissä jännäilyjen osalta :D Sun oireet kuulostaa kyllä hyviltä! Tsemppiä!

Joelle: tytöt on niiin :heart:

on: dpo10 ja ehkä testaan huomenna, ehkä? Musta on tullut oikea pessimistipena... luget nipistelee masussa ja mitäs muuta. Mä vissiin meinaan kerätäkaikki mahdolliset oireet, joka kuussa erilaiset oireet :O. Luget nipistelee mahassa...
 
Nopponen
Paljon onnea kaikille plussanneille! Kyllä sen täytyy olla tää kesä joka laittaa hormoonit hyrräämään ku noin paljo jo plussia kaikille tullut! :)

Itselläni ollut taas taukoilua ja koska palsta on niin aktiivinen voi olla et jotain on mennyt ohi, pahoittelut siitä. Tuntuu et on vaan niin paljo kaikkea nyt kesällä jne. Loma alkaa pian kesäkuun lopussa... Pupuiltu ollaan 2-3 pv:n välein joten plussaaminen voi ollakkin mahdollista, tosin oireita ei ole juurikaan... Odottelen ihan rauhassa tuonne kp34 paikkeille ennenkuin tuhlaan yhtäkään testiä, mullaku kierrot vaihtelee sen 10 päivää ni aikaisemmin on turha hötkyillä... Lisäksi olemme lähössä kp 35 (kauheeta, nykyään sitä ei ajattele enää päivämääriä vaan kiertopäiviä, huolestuttavaa!!) kesälomareissulle joten ennen sitä on testi tehtävä ja jos negaa näyttää voi olla ihan rennosti ja terassilla siis istuskella... ;) Jos plussaa niin tilataan sit limpparia! :) Mut muuta sen kummenpaa ei tälle suuntaa ole havaittavissa... Joten kaikille tsempitykset ja hyvää kesän jatkoa! :)

Lapsen sukupuolesta on ollut puhetta, meillä on jo yks ihana 4v. neitonen joka suostuu pitämään vaan mekkoja tai farkkuja "ihmisten ilmoilla" ; huolestuttavaa et se tyttöjen tällääminen alkaa jo näin nuorena. Toista oon ajatellu et poika ois ihana saada ku tyttönen jo on ja meidän suku muutenkin on kauheen tyttövaltaista niin poika ois tervetullut. Mikä kummastuttaa itseäni suuresti, mun mies toivois toista tyttöä!!!! ???? Mä ajattelin et se nyt ekana haluais toisesta pojan mut ei, se ihan tosissaan sano et ois ihana ku saatais toinen noin ihana tyttö kun meillä jo on! :heart: Ihanasti ajateltu! :) Todellisuushan on kuitenki se et AIVAN SAMA kunhan se on meidän oma terve pienokainen!!!

Eipä täältä sen enempää... palaillaan pian asiaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Taikamaailma ja Suikkis Onnittelut!! :heart: :heart:

Nöhvi suuri :hug:

Täällä typerä vuoto jatkuu.. :stick: :headwall: Jotain ilon aihetta sentään, ostettiin eilen uudet polkupyörät ja lastenistuin. :) Kunhan kelit on kohillaan niin tämä tyttö lähtee testaamaan uutta sykkeliä, tänään täällä ainaski sataa. Tylsääää!

Hirmu tsempit kaikille ja paljon plussia lisää! =) :heart:
 
Piti tulla tänne vaan kurkkimaan kun on taas niin paljon plussattu!!
Onnea siis kaikki plussanneet :flower:

Taikamaailma isot onnittelut sinulle!! Nyt alkaa sitten uusi jännäily :D

Nöhvi :hug:pahoittelut, olisin tuo plussa voinnut jo sinullekin kyllä tulla:(.
 
Eilen testasin iltapäivällä predictorilla negan, se siitä sitten.. Mutta sais ne menkat tulla, tässähän tulee hulluksi ootellesa. Vaikka tietää, että kyllä ne sieltä tulee.. Munhan ei pitänyt ostaa testejä kesällä, eikä ressata, mutta.. :whistle: Nyt mieleni yrittää kehitellä kaikenlaisia teorioita, että miksi puhdas nega, joka vaihtuu kyllä plussaksi = huono testi, ei aamupissa, jne. ;) Argh, ottaa aivoon tämä oma heikkous näissä asioissa..

Kp26/24, vaikka listassa näyttää olevan 27/24.

Ihanaa, plussia taas sadellut, LISÄÄ LISÄÄ!! :) Ja onnea vain uusillekin plussanneille! <3
 
Taikamaailma ja Suikkis Suuret onnittelut plussasta!!! :flower:

Nöhvi Voi kurjuus!!! :( :hug:

Täällä jomotteli eilen illalla mahaa vasemmalta puolelta niin lujaa että piti välillä kaksinkerroin mennä ja koko vatsa oli kuin jalkapallonpesä.. Huhhahhei jos tää ovistelu näin lujille alkaa ottaa. :|
Esikoinen nyt kipeänä, jo useampi yö ollut tosi rauhaton. Ja silti heti aamulla univajeessa täristessä mieleen tuli että voi jospa se toinenkin pian saataisiin. Taitaa tosissaan vauvakuume olla... :D
 
Täähän on oikee plussaQ!! :D

Onnea Taikamaailma ja Suikkis plussasta!

Nöhville ja Ruttunaamalle hali ja rutistus! :hug:

ON: tuntemuksia, tuntemuksia... Tekis niiiin mieli jo testata mutta yritän malttaa torstaiaamuun jolloin menkkojen pitäisi alkaa! Mitenhän se onnistuu?! :p
 
puhelinpäivityksiä taasen..vaikka tää onkin hankalaa. Nöhvin kuulumisia tulin tarkistamaan. Voihan surku, olin niin varma!! :( mitkä kp:t nyt, voihan se vielä muuttuakin!? Ootko muuten käyny gynellä synnytyksen jälkeen? Mä en oo käyny, tuli tässä vaan mieleen,että vois varmaan käydä tarkistuttamassa että kaikki on niinkun pitääkin (esim. papa)... : / Niin, ja siis PALJON ONNEA plussanneille, teitä on tullut nyt paljon! Ja etenkin noita kauan yrittäneitä. Jess! :) kyllä me muutkin vielä joskus... Omista oloista nippailua ja jomottelua kohdun alueella, 1 repäsykipu aamupäivällä sisäreiteen. Kaikki pääasiassa oikealla puolella, missä oviskin. Mutta hyvin samantyylinen kierto tähän asti kuin yk1, jolloin olin ihan varma raskaudesta..joten en nostattele mitään toiveita. Oliko tän ketjun motto toi pessimisti ei pety?? :LOL: psst, ja salliinalle vielä :hug: takaisin! :D (pahoittelen tätä kirjoitustyyliä, mutten saa vaihdettua riviä!)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä