- 30kg ja elämäntapa muutos

Heippa!
onkos täällä muita joilla pyrkimys laihduttaa -30kg ja muuttaa samalla elämäntapansa terveellisemmäksi?
mulla tuli tosiaan raskauden myötä se 30kg ja pienten lasten ätinä on tullu syötyä todella huonosti ja illat ovat menneet herkutellessa ja usein sortunut myös pikaruokaan :ashamed:

tässä jos nyt onnistuisi :) muutama päivä sitten aloitin TAAS ja todella toivon että tämä olisi nyt se kerta kun onnistun.

tässä päiväpunnituksia

1. 86kg
2. 85,5kg
3. 84kg
4.83,5kg


ja tosiaan olisi kiva kuulla teiltä muilta laihduttajilta vinkkejä ja muutenkin kokemuksia. itse olen tuolla kiloklubissa.
 
olis tarkoitus vahentaa ruoan maaraa ja lisata kavelya ja uintia.
en jaksa seurata (ainakaan nyt ei tunnu silta) mitaan erityisia dieetteja vaan ihan tietoisesti miettia mita suuhunsa laittaa ja samoin kayda arkisin tunnin kavelylla tai uinnissa.

kaytko punnituksessa miten usein?
 
Hei!

Jos huolit, niin ilmottautuisin seuraksesi. :wave:


Liika kiloja on kertynyt n. 30 kg ja tavoitteena olisi saada ainakin 25kg pois. Olen 25 vuotias, 2 vuotiaan pojan viikarin äiti. Käyn töissä ja arki liikunta jää todella vähälle..Tai sitä aina itselleen sanoo että ei ole aikaa lähteä lenkille tms.

Ruoka on himoni. Koitankin nyt saada syömistottumukseni muutettua terveellisemmäksi.
Aloitin 07.01.2009 ja painoa oli silloin 88,7 kg. Vaaka näytti 14.01.2009 86,9kg. Viikon välein käyn vaa´alla ja tarkistan painon. Ensi keskiviikkona siis taas seuraavan kerran.
Pidän hyvänä tuloksena -0,500kg / vko.
Alkuun toki lähtee enemmän kun nestettä on kertynyt.

Olen myös melko ehdottomassa herkku lakossa...toistaiseksi. Koska jos otan yhden palan suklaata niin syön pian koko levyn :saint: :headwall:


Muoks. Ja pituutta on vain vaivaiset 162cm
 
heippa! tottakai :) kiva kun tulee joku seuraksi.
mä alan myös punnitsemaan nyt viikon välein ja tarkoituksena olisi myös se -25 ja terveelliset elämäntavat. kunpa nyt onnistuisi! ja pituutta löytyy 164cm.
täällä myös 2 lasta :)
 
minäkin voisin hypätä mukaan jos pääsee.

aloitin painonvartijoissa 12.1, olen just joulukuussa lopettanu imetyksen ja poika on nyt 1v3kk olen kotiäiti, hoidan poikaa ja auttelen miehen tilalla lehmien hoidossa tässä samalla. liikuntaa en ole ehtiny harrastaan yhtään. haaveissa olis kakkonen joskus tulevaisuudessa ja ehkä enempiki lapsia mutta haluisin saada itteeni ensin kuntoon.

pituus 180cm
lähtöpaino 106,3 kg
1.viikko pudotus 2,3 kg
paino nyt 104 kg

minäkin olisisn huippu tyytyväinen 25 kg sillon olisin ihanne painon ylärajoilla mutta mahtavaa olis -30kg se paino passais minulle.

olen aina ollu iso mutta ennen pojan alulle saattamista pääsin parhaimmillaan 89,5kg mikä tuntuu nytki aika kaukaselta.

~Eeva~
 
Voisin kanssa tulla tähän jengiin :) jos mukaan vielä pääse.

Mulla on kanssa kaksi lasta, 3v ja 1v7kk pojat. Itse olen jo takaisin työelämässä, mies on nyt kahdeksatta kuukautta hoitavapaalla. Koko viime vuoden yritin laihduttaa, mutta eihän sitä mitään tullut, päinvastoin: paino vain lisääntyi |O Nyt ajattelin kyllä tehdä asialle jotain ja jättä laihduttamiseen sikseen, enemmänkin yritän kanssa muutta elämäntapoja terveellisemmaksi, seuraan mitä suuhuni laitan ja yritän liikkua enemmän. Niin kauan kun viikkopunnituksessa vaakalukema on pienempi, kun edellisella kerralla, olen tyytyväinen =)

Pituus 164cm
lähtöpaino 2.1.09 98,4kg
2viikon pudotus -2,9kg

Huomenna olisi taas punnituspäivä, katsotaan, miten likan käy =) Ja sen 25-30kg olisi minullakin tarkoitus tässä pikkuhilja pienentyä. Ennen raskauksia paino oli 75kg ja siinä olin pitkään pysynyt. Hoikimmillaan olen aikuisiälläni apinanut sen 70kg ja silloin olin jo omasta mielestäni toooooosi hoikassa kunnossa :whistle

Tsemppia kaikille :flower:
 
Harvinaisen kiirettä pitänyt, en ole ennättänyt koneelle. :eek:

Mutta yhtä hiljaista näyttä ketjussakin olevan?

Kuinka teidän viikonloppu meni? Minä sain pidettyä sormet irti herkuista, jes! :D

Olisiko teillä laittaa kevyitä ruoka-ohjeita?


Tuppaan aina tekemään samoja ruokia viikosta toiseen.. Jokin uusi voisi piristää! =)
 
minulla on huomenna toinen laihdutus viikko täynnä, nyt on ollu taistelemista kun tekis mieli niiiiiiiin hyvää. no en kyllä oo pahasti pisteitä ylittäny mutta empä oo liikkumaankaan päässy.

farkuissa tuntus niiku olis vähä tippunu mutta empä tiijä miten on menny, miten tekeeki mieli niin karkki...

olin lidlissä ja en yhtään käsitä miten yhtäkkiä tulinki ostaneeksi karkki pussin ja vaikka varsin hyvin tiijän ettei oo varaa niitä syödä. kuus kerkesin syödä ku piti käydä äkkiä heittään se loppu roskiin. kauheeta aivanko olis joku narkkari, mun ei kärki ostaa yhtään karkkia eikä syödä palaakaan.

pirkan tomaattikeitosta saa hyvän kastikkeen, siihen vaan jauhelihaa tai muuta lihaa sekaan niin jo on kevyt kastike, ainaki painonvartijoiden pisteillä laskien. ei voita eikä kermaa. ja on hyvää
 
nökö-81: Kiitos vinkistä! :flower:

En varsinaisesti laske pv:n pisteitä, mutta kun olen aikoinaan niillä laihduttanut melkein -20kg niin on ne pisteet takaraivoon syöpyneet. Huomaan joka päivä pisteyttäväni ateriani :LOL:

Karkki ja sipsi, siinä paheeni. Ja yksi paha on lonkero. Nyt en ole ottanut sauna juomaakaan uuden vuoden jälkeen. *liputtaa* :D

Vaikkakin sanoin alussa, että olen melko ehdottomassa herkku"lakossa" niin silti en itseäni piiskaa jos esim kerran kuussa karkkia suuhuni laitan. Kunhan en joka ilta. :ashamed:

Liikkuminen jää vähälle, töissä olen päivän jaloillani ja liikun koko ajan. Illalla taaperon kanssa touhua ja loppu ilta menee aika lailla sohvalla istuen. :snotty:
 
Hei!
Mahtuisko mukaan. Minullakin on tuota painoa pudotettavana n.25kg jolloin oisin normaalipainon yli rajoilla. Aloitin painonpudotuksen 19.1 ja paino oli silloin 84kg.
Toivottavasti saatais tsempattua toisiamme täällä.

muoks. mullakin on antibioottikuuri päällä ja se loppuu huomenna.
 
tänään olis taas punnituspäivä, saa nähä miten on menny. ruodussa oon kyllä pysyny mutta tuntuu että ei oo kyllä paljoo lähteny.

eilen kävin latinobicissä huhkimassa ja aamusin oon koittanu tekä pientä kotijumppaa. muuten en oo kerinny liikkumaan vaikka kovasti tekis mieli lenkille.

perjantai iltana oli tiukka paikka kun mies halus grilliruokaa... no kysäsin tiskiltä että saanko pelkän salaatin ja sainhan minä grilliruoan halu meni sillä ohi. makiasta tekis kyllä yhä vielä kauheesti mieli
 
Noniin, olinpa unohtanut sitten viime keskiviikkona kirjata tulokseni. Vaikka eihän tuossa mitään kirjaamista ole, plussaa pläjähti.. :( Mutta en anna sen lannistaa, huomenna aamulla nousen vaa´alle toiveikkain mielin..



07.01.2009 88,7kg. Lähtölukemat
14.01.2009 86,9kg. Pudotusta -1,8kg
21.1.2009 85,6kg. Pudotusta -1,3kg.
28.1.2009 86,1 kg Plussaa + 0,500kg :kieh:


Miten muiden viikko on sujunut? Ja kaikille uusille omasta puolestani tervetuloa joukkoon :wave:

Kovin kiireinen olen itsekin ollut viime viikon, mutta toivoisin enemmän ketjuumme kuulumisia. Minusta ainakin on kiva lukea ja myötäelää muiden kanssa tätä painonpudotusta.. :D

Herkuista olen erossa pysynyt, mutta vielä kun pääsisi leivän syönnistä eroon. Tulee aivan liian usein kuitattua ateria mussuttamalla leipää..

Mutta tulen huomenna turisemaan lisää, nyt saunaan ja nukkumaan.
 



07.01.2009 88,7kg. Lähtölukemat
14.01.2009 86,9kg. Pudotusta -1,8kg
21.01.2009 85,6kg. Pudotusta -1,3kg.
28.01.2009 86,1kg Plussaa + 0,500kg :kieh:
04.02.2009 85,5kg Pudotusta -0,600kg

Sentään pudotusta hiukan, vaikka myönnettävä on...odotin enemmän.. :/

Mutta tästä jatketaa hyvillä mielin, olihan sentään pudotusta eikä plussaa niin kuin viime viikolla.

Menkat loppui onneksi vajaa viikko sitten, nyt on taas pirteämpi mieli. Ihanaa kun aamut ovat valostuneet ja päivisin on paistanut aurinko. B) Minä niin pidän kesästä ja keväästä. :heart:

Mitä teille muille kuuluu? Vai höpäjänkö mie täällä yksiksein? :ashamed: :D :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Minä voisin TAAS aloittaa (oiskohan neljän pino tällä palstalla mihin aloitan osallistumisen, sit menee mielenkiinto ja paino nousee takas entisiin ja korkeampiin lukemiin, todellinen Jojo laihduttaja olen. ). :ashamed: Ihan 30kiloa ei taida olla pudotettavana mutta sellanen 25kg on joten kelpaanko? :D Pituutta 170cm ja painoa 80+, viimeksi kun kävin puntarilla painoa oli 82kg ja lisää on tullut. Käyn puntarilla kunhan löydän sen. :whistle:

Mutta mie yritän taas. Jos huolitte joukkoon? :ashamed:
 
Tervetuloa joukkoomme ideaköyhä :wave:

Mie repsahdin eilen.. söin pizzaa. :p :headwall: :snotty: MUTTA, tänään menen salille ja kulutan edes osan pois hikoilemalla crossarilla ja jumpassa :saint: Ei paniikkia. :D

Olen ottanut askelmittarin taskuuni, ja huomannut ilokseni että tallustelen työpäivän aikana melkein 10 000 askelta. ( toki siinä on ns. ylimääräisiä askelia mittarissa ).

 
tervetuloa vaan minunkin puolesta.

mullahan tuli plussaa maanantain punnistuksessa... ja nyt oon koittanu kauheesti tsempata. mulla vaan niin että liikuntaa en pääse harrastaan eli kaiken pitää perustua ruokaan... ainoat jotka voi lassia kahtua että pääsisin lenkille (pääsen mää sunnuntaisin latinobiciin) on anoppi ja mies. miehellä on niin paljon töitä että ei se taho keretä päivän aikana kauheesti lassia kahtoon.

mies on siis maanviljelijä ja kun olen hoitovapaalla kuljetaan porukassa maatilalla päivät, ei olla vielä päästy sinne asumaan joten aamulla mennään ja illalla tullaan. no tuleehan mulle hyötyliikuntaa navetassa liikkuessa mutta se on vähä tuurista kiinni kuin raskasta se on. EIlen piti n40kg vasikka kantaa karsinaan... että välillä pitää ponnistellakki mutta niin satunnaisesti. Siinä vieressä menee sen verran iso tie että en siinä uskalla lassin kans lähtä talvella vaunuileen.

minäkin oon todellinen jojottelija painonvartijoissa oon kuitenki parhaiten vuosien varrella onnistunu. 2006 syksyllä sain 16.5kg pois ja piti jättää kesken kun lassi sai alkunsa ja raskausaikana tuli 25kg :eek: joista jäi 10kg, sain viime keväänä 7kg pujotettua kunnesa rahat loppu :D ja sitte kun joulun jälkeen nyt menin painonvartijoihin niin oli tullu 10kg lisää että voi elämä tätä, miksi mulla näkyy joka ikinen suupala puntarilla yleensä pahaan suuntaan.

kyllä mää koitan täälä käydä kirjotteleen aina kun kerkiän, tulispa vaan lisää vakiä niin täälä olis enempi toimintaa.

onneksi eilen ja tänään on tullu lunta niin tulee hyötyliikuntaa kun pusken nuo lumet kinokseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja taru06:
meillä on ollut netti poikki niin ei oo päässynnä koneelle :/
häpeillen ilmoittaa painonsa...
1. 85,6kg...

niin hyvin ko se alkoi taas tippumaan niin..

mut nyt alkaapi kunnon rutistus taas!
Mie jo huolestuin,että sie hävisit jonnee =) Tsempataan toinen toisiamme, alkuun pääsy lienee se vaikein..
 

Yhteistyössä