35+ Lapsettomat

Miisamari teillähän on siellä ihan hyvät olosuhteet siirrolle, toivotaan että kaikki menee hyvin.

Hiiripöllölle tsemppiä piinailuun! Onneksi ainokainen jaksoi sinnitellä, toivotaan että tämä olisin nyt se sitkeä sissi, joka jaksaa maaliin asti.

Niiskuselle pahoittelut negasta. :'( Mä vähän tätä pelkäsinkin, kun viikonloppuna ei kuulunu mitään... Mutta itkut pitää itkeä ja sitten vain kerätään voimia taas uuteen taistoon. Onko teillä nyt sit tähtäimessä IVF? Mulla ei ole hormonit vaikuttanu menkkakipuihin (onnexi), mulla on lääkkeinä Ponstan Forte ja sen lisäksi 1000 Panadol. Kivut alko olemaan niin pahat, ettei pelkkä Ponstan auta. Onko sulla epäilys endosta? Vai onko jo todettu?

Kiva kun kävitte piipahtamassa Iines ja Hysteria. :wave:

Mä kävin tänään Facebookissa katsomassa kun exä oli laittanu tyttövauvastaan kuvan. Me erottiin hyvissä väleissä ja olen onnellinen hänen puolestaan, mutta ei voinut mitään, että pieni katkeruus hiipi takaraivoon, miksi se en ollut minä.... Ja viime lauantaina yksi hyvä ystävä paljasti, että odottaa kolmatta... HUOH!
 
Moi!
Olen täällä lueskellut teidän juttuja taustalla. Ensiksi Isot onnittelut kaikille plussanneille. Itse olen sitä plussaa odottanut 7 vuotta. Luomua yritettiin nelisen vuotta ja sit hoitoihin. 4 inseminaatiota, kaikki negaa, ensimmäinen ivf/icsi keväällä, jonka tuoresiirrosta nega ja yksikään alkio ei jaksanut pakkaseen asti. Nyt syksyllä toinen ivf,taas siirrosta nega mutta nyt 6 pakkaseen. Selittämättömiä ollaan. Viimeisimmän ivf:n alkiot kaikki hyviä ja erittäin hyviä mut ei silti tarraa kiinni. pp 11 alkoi vuoto molemmilla kerroilla. Tosi turhauttavaa kun ei tiedä missä vika,eikä lääkärillä ole hajuakaan syystä.
Nyt pitäisi sit huomenna mennä tarkastukseen ja miettimään tehdäänkö PAS ja koska. Ajattelin teidän joukkoon liittyä kun ikäkin riittää :).
 
Marinatar, ONNEA ONNEA TÄMÄN PÄIVÄN MORSIAN! :heart::heart::flower::flower:
Olkoon liittonne onnelllinen ja kestävä ja suokoon pienelle matkustajalle turvallisen kodin!

Tervetuloa hope, täältä kyllä saa uskomatonta tukea muilta vastavassa elämäntilanteessa olijoilta. Tsemppiä tämänpäiväiseen tarkastukseen ja suunnitteluun!
 
Mulla tuli just sama asia mieleen, että Marinattarellahan oli tänään tärkeä päivä! Onneksi olkoon avioliiton satamaan! :flower: :heart: Toivotan kaikkea hyvää avioliitolle ja toivottavasti kaikki menee hienosti myös pikkukaverin kanssa.

Hope tervetuloa joukkoon!
 
Onnittelut täältäkin Marinattarelle! :heart: Paljon rakkautta teille liittoonne!

Hiiripöllön alkiolle onnea matkaan ja Miisamarille onnenpotku siirtoon.

Tervetuloa joukkoon, Hope!

Niiskuselle lohtuhaleja. :hug: Pahasti pelkään, että itse koen saman pettymyksen huomenna.. Sikäli kun testaan edes.. Ihme juttu, kun vielä viikonloppuna oli ihan positiivisella mielellä, mutta nyt tuli sellanen tunne, että mitäs tässä testaa, kun ei sieltä mitään plussaa kuitenkaan tuu. : / Toisaalta haluais varmistaa asian huomenna, mutta toisaalta olis "järkevämpää" odotella menkat alkavaksi (varmaan pe alkais sitten) -- säästyis testirahatkin.. ;)
Mitenkä se onkin aina muka näin vaikeeta?? No, kyllä te ymmärrätte.
 
Moi!
Eilen sit olin lääkärillä ja eihän sieltä mitään mukavaa saanut kuulla. Mulla on kohdunkaulakanavan alla semmoinen limapussukka, josta on pieni yhteys kohtuonteloon ja näin ollen sieltä tihkuu nestettä kohtuonteloon. Kahdessa siirrossa nestettä on ollut ja negaa on tullut. Lääkäri ei osannut varmasti sanoa et se on syy miksi raskaus ei ala mut joku yhteys sillä on. Nyt sit sain lähetteen keskusairaalaan ja siellä mietitään mitä tehdään vai voiko tehdä mitään. Kyl tämä tais olla tässä. ei hirveästi ole toivoa. :(Olin kuulemma ensimmäinen tämmöinen tapaus tälle lääkärille. Ei ole ennen nähnyt samanlaista tapausta.
 
Hope toivotaan, että sairaalassa osaavat tehdä asialle jotain, tukkia vuotokohdan tai tyhjentää pussukan tmv? Vaikka hurjalta kuulostaa varmaan olla ensimmäinen jolla tavattu vaiva. Toisaalta jos sen saakin korjattua, niin olisko onnistumismahkut jatkossa paremmat. Voimia sinulle! :heart:

ON viikon sisällä pitäisi alkaa uusi kierto ja olen päättänyt sitten soittaa klinikalle ja yrittää pas-alkioiden sulatusta seuraavan oviksen aikoihin. Selkäkipu ei ole parantunut, vaan palannut. Kipu ei ole enää sietämätön, mutta se on läsnä koko ajan. Tulehduslääkkeet olen lopettanut, mutta jatkan julkisen sairaanhoidon puolella tutkimuksia ja selvitys tulee kestämään. Kunnoltani ei ole siis mikään paras siirtoaika (jos siirtoon edes päästään) mutta olen nyt pohtinut niin, että ehkä kohdallani voisi onni lykästää juuri silloin kun sitä vähiten odotan :LOL: Ehkä omituista ajattelua, mutta tuntuu, että pakko päästä eteenpäin.

Tsemppiä kaikille palstasiskoille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ultra oli ja meni,mutta hyviäkin uutisia tuli...18 follia on ja punktio on maanantaina..toivottavsti saadaan jotain kokoon ja pääsis siirtoon...ajatukset vain pyörii tään yhden asian ympärillä ja mistään ei saa nyt otetta....
Onnea teille hoitoihin ja super-halaukset niille joiden hoito ei ole onnistunut:hug:
 
Armi, miten kävi sen testauksen kanssa...? Uskalsitko? Halauksia sulle, kävi miten kävi...

Hope, haleja myös sinulle. Harmi että nyt tuollainen ongelma pitikin löytyä. Mutta älä vielä huoli, vaikka tuo lääkäri ei ollut ennen sellaista kohdannut eikä osannut sanoa miten se hoidetaan, olen erittäin luottavainen että joku toinen lääkäri on kokeneempi juuri tuollaisen ongelman kanssa ja osaa hoitaa sen. Toisaalta hyvä että se tuli nyt esiin, ettei turhaan haaskata niitä pakkasalkioita ennen kuin se on hoidettu pois, toisaalta outoa että sitä ei ole aiemmissa ultrissa nähty. Onko se siis ihan yhtäkkiä ilmaantunut, vai mitä ihmettä??

SS, voi kurjuus että sulla vaan selkäongelmat jatkuu. Tuommoiset kivut vie pidempään jatkuessaan niin tehokkaasti ilon elämästä, kun ei pysty mihinkään oikein keskittymään. Voikun saisit ne pian aisoihin. Ja ehkäpä tosiaan se pas-yritys kannattaa tähän ottaa, eihän sitä koskaan tiedä koska on se oikea hetki...

Toivottavasti Marinatteren hääpäivä oli onnellinen! Paljon onnea täältäkin! :flower:

Fiialle onnea punktioon! Onpa siellä iso saalis kasvamassa!

Iines, oot ollut mun mielessä. Mielenkiinnolla odotan millainen päätös sun mielessä on kypsymässä. On hyvä kun annat itsellesi aikaa ja rauhaa kypsytellä näitä elämän isoja asioita.

Soulmama, tuo on niin tuttu tunne mistä puhuit... Minäkin oon saanut taas lisää raskausuutisia kaveripiiristä, just se kolmannen vauvan hankinta näyttää olevan "muodissa" tänä syksynä. Voi arghs. Saisipa itse edes sen yhden ainokaisen... Kyllä niistä raskausuutisista aina loppupäivä enemmän tai vähemmän pilalle menee, tai sellainen synkkä varjo tulee väkisin mukaan vaikka olisi iloinenkin päivä.

On: Meillä on alkionsiirtoaika varattuna maanantaille. Ovisplussa antoi odottaa itseään tähän aamuun asti (vaikka luulin sen tulevan keskiviikkoon mennessä ja olin jo oikeastaan luopunut toivosta). Jännityksellä siis odotetaan miten käy maanantaina. Yksi alkio siellä siis vain odottaa...

Hyvää viikonloppua ystävät!
 
Hope: kylläpä oli ikäviä uutisia, toivottavasti löytyy joku ratkaisu :hug:Niiskuselle pahoittelut negasta ja tsemppiä jatkoon. Marinattarelle multa kans myöhäiset onnittelut siviilisäädyn vaihdoksesta! :flower: Miisamarille onnea maanantaiseen siirtoon, toivottavasti tämä olis nyt se sitkeä huurunenä joka tarraa kiinni 8, 5 kuukaudeksi :p. Fiialla hyvät ultrakuulumiset, onneks olkoon!
ON:siirrosta kotiuduttu ja olinpa kyllä positiivisesti yllättynyt; yksi huippualkio siirrettin, 8 (!) meni pakkaseen ja yhtä vielä jatkoviljellään josko menee myöskin huuruilemaan.... Paras tulos ikinä! Nyt sitten vaan kiduttavaa odotusta ja oireiden kyttäilyä puoltoistaviikkoa, veritesti jo PP11, eli tiistaina 2.11.
 
ohhoh mikä saalis toivorikas. Nyt tärppää.

Kiva kuulla sinusta wabisabi! Toiviottavasti kaikki hyvin siellä "aidan toisella puolella". Päivittele kuulumisiasi tänne välillä.

Marinattarelle onnea ja kun kaikkea ihanaa ja suuria, onnellisia muutoksia tapahtuu elämässäsi.

Miisamarille peukut maanantaina pystyssä.
 
Voi ei, hope, olipa kurja löydös! Kaikkee sitä onkin ihmiskehoon keksitty vaivaa.. Toivottavasti joku ratkaisu sulle löytyy. :hug:

Fiialle punktio-onnea ja toivorikkaalle piinailuun jaksamista!

YRITIN sitten tehdä kuitenkin sen testin eilen, mutta onnistuin jotenkin kämmäämään sen niin, että siihen varmistusikkunaan ei tullut viivaa ollenkaan. Testi näytti miinusta, mutta tulos ei ole siis luotettava. Menkat ei oo vieläkään alkanu, mutta vahva tunne niiden tulosta on vatsanpohjassa... Huomenna pitää käydä ostamassa uus testi, jos ei vieläkään ala.
 
Tervehdys! Syyslomalainen ilmoittautuu palanneeksi.

Ensinnäkin, hirveästi onnea marinattarelle ja ikäneidolle plussista! Mahtavaa!

Hopen limapussukkaa jäin myös pohtimaan. Eihän kyseessä ole polyyppi? Se on yleensä vaaraton limakalvomuodostelma (tjtn...), josta voi kuitenkin olla haittaa raskautumisessa. Minulla noita polyyppeja todettiin kesäkuun aukiolotutkimuksessa kaksi ja elokuussa ne poistettiin kohdun tähystyksessä. Nyt pitäisi tilanne olla ok. Jos sinullakin on kyse jostain vastaavasta, niin kyllä niistä eroon pääsee! Kovasti tsemppiä sinulle!

Minun hoito on pikkuhiljaa pääsemässä vauhtiin. Tänään sain puregon-reseptin ja pistokset aloitetaan maanantaina matalin annoksin. Olin kuin liisa ihmemaassa kaikkien tarvikkeiden, reseptien ja ohjeiden keskellä! :) Vielä ei ole varmaa otetaanko jo tähän kiertoon inssi vai koetetaanko kotikonstein...
 
Lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 171

maanantaina 25.10.2010


Armi74 36/34........................2.iui 7.10, testi 21.10
Hiiripöllö............................ ...3.ivf, testi 1.11
toivorikas-72 38/47................4.icsi, testi 2.11
Miisamari 36/36.....................5.icsi:n 1.pas 25.10
Fiia 69 41/36 ........................1.icsi puntio 25.10
pekku 35...............................2.ivf marraskuu
Chloe70 40/43.......................3.ivf:n 1.pas joulukuu
ekavekara- 40+, fel................2.ivf:n 1.pas lokakuu
Rosmariini -74 35/36.............1.ivf/icsi marraskuu
Solakka Silakka 41/40............2.ivf:n 1.pas marraskuu
StellaR 38/45........................5.ivf syksy
Vesiheinä 39/43....................3.ivf syksy?
Sinivatukka 40/37.................3.ivf:n 1.pas ?
Relish 35/38.........................1.ivf ?
MariAnne-S 40/37.................6.ivf?
Laura-70 40.........................hoidot alkamassa
Ninnatar 36/32.....................?
Sointu2010 41.....................2.icsi?
Arielle75 35.........................4 ivf/icsi?
Carinna 38/34.....................3.icsi:n 1.pas?
Sharlin 35/41.......................2. yritys luov. munasoluilla
janetski74 35/35...................4.icsi?
Seinäkukkanen 45.................4.icsi?
Iines-74 36/41......................4.ivf?
Frangipani 35/39...................1 ivf joulukuu
Hoppis73 37/40.....................3.ivf?
Salina 38/?...........................1 iui marraskuu
Soulmama 37/40..................ivf-suunnittelu 3.11
Niiskunen 36/29.....................ivf-suunnittelu?
Hope 35/?.............................pas?



Plussanneet


Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, tyttö syntyi 30.5.10....(3.icsi)
tyhmäblondi73.......................... ..... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, poika syntyi 21.7.10 ........... (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena................................. ........ (luomu)
Wäinö................................. ...........(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi :n 2.pas)
meriharakka............................. ......(2.ivf)
jipsis.................................. .............(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko............................... .....(luomu)
wellamo................................. .......(1.ivf:n 3.pas)
karmilla................................ ........(1.ivf)
PetKat.................................. .......(1.ivf)
Liisa34................................. .........(1. icsi:n 1.pas)
vilkas75................................ .........(1.iui)
wabisabi................................ .......(2.ivf)
Anja73.................................. .......(1.iui)
Miso.................................... .........(1.ivf)
Libby ........................................ ..(1.ivf)
Hysteria................................ .......(1.icsi)
Marinatar............................... .......(4.ivf)
ikäneito70 40.................................(1.iv f/icsi:n 1.pas)
 
Armi mitäs uusintatesti näytti? Kylläpäs sulla testi aiheutti harmaita hiuksia...

Toivorikas aika huikee saalis sulla tuli! Hienoa! Nyt ei sit muuta kuin piinailemaan. :)

Mites Miisamarin kävi? Pääsittekö siirtoon?

Fiialla oli ainakin follien määrä hyvä, toivottavasti punktio meni kivuttomasti. Nyt sitten vaan peukkuja, että hedelmöittyvät runsaasti.

SS sulla nyt on sitkee selkäongelma. Mutta tosiaan voihan se mennä niin, että kun muuten vastustaa, niin sitten voi natsata vauva-puolella. :D

Mulla oli taas ihme menkat. Varmaan noi hormoonit vaikuttaa. Vuotoa kesti 8 päivää ja tänään tuli sellaisia ruskehtavia limaklönttejä, kun kävi vessassa. Outoa.
 
Hohoijaa. Menkat alkoi sitten lauantaina, eli eipä tarvinnu uutta testiä hakea. Sit tänään meni hermo, kun soitin klinikalle seuraavasta inssistä, ja taas hoitaja oli ihan pihalla.. Mä en ymmärrä, kun hoitajat "määrää", että koska on seuraava hoito, mutta eivät silti tiedä edes hoitosuunnitelmaa. Siellä se änkytti, että jaajaa, tehtiinkö sulle siis viime kierrosta inssi, jaa, no ei nyt varmaan sitten tässä kierrossa, kun olis yleensä hyvä olla välikierto.. Sanoin, että lääkärin mukaan voidaan tehdä seuraavasta kierrosta, jos on vaan aikoja. Sitten ihmeteltiin, että onkohan nyt sit aikoja vai ei, kunnes se keksi, että ens torstaina ei oo kukaan lääkäri paikalla, ja totes, että ei nyt kannata, kun jos se inssi pitäiskin tehdä torstaina, niin ei voi sit tehdä! No joopajoo, ensinnäkin tod.näk. se inssi tehtäis perjantaina (jos samalla lailla menis, kun viimeks) ja toisekseen ens kierrossa se vasta kätevää on, kun hyvinkin oviksen aika voi olla itsenäisyyspäiväviikonloppuna, jolloin on kolme pyhää peräkkäin. Ja eihän mulla oo lääkkeitäkään, kun resepti pitää saada postiin -- viimeks soitettiin apteekkiin, tosin eihän sekään ihan putkeen menny, kun ei ollu ohjetta siinä reseptissä.. Siis meni aivan hermo. Voiskohan sen reseptin saada varmuuden vuoksi jo etuajassa ja voisko niillä olla vähän enemmän kommunikointia, että aikaa varaava hoitaja tietäis, että mitä on suunniteltu ja mitä olis tarkoitus tehdä. Argh. En tiiä mikä mua tänään vaivas, mutta olin vaan ihan raivona ton puhelun jälkeen, hermo meni kaikesta muustakin sitten.

No, nyt jo parempi mieli. Ehkä se tästä. Sori avautuminen... Ymmärrätte varmaan turhautumiseni. :kieh:
 
Heippa kaikille!!!
Punktio on onneksi takanapäin ja saatiin 13 solua,iltapäivällä kuullaan miten on käynyt ja saadaanko huomenna pikkuiset kotiin. Punktio oli tällä kertaa erittäin kivulias...aikaisempiin verrattuna.
Onneksi tietää että se kestää vain hetken.
Onnea kaikkien hoitoihin!!!
 
Armi pahoittelut negasta :headwall: Ei ole liian helppoja nää hoitojen aikataulut, milloin hoitokierros uhkaa mennä oviksen takia pieleen tai hoitopaikan viikonloput tai loma-ajat sotkee aikatauluja tmv. Tiedän hyvin miltä tuntuu, kun aikaa jatkaa eteenpäin ja omalla kohdalla ei mikään edisty. Paljon voimia ja onnea sinulle jatkoon Armi, kyllä ne aikataulut siitä selviää.

Fiia hyvänkuuloinen saalis sinulla! Toivotaan että tuloksena hyviä alkioita ja saat pikkuisen(-t) kyytiin! Harmi, kun oli kivulias punktio.

ON kohtu kipuillut voimakkaasti jo kaksi päivää ja täti lorahtaa kylään koska vaan. Nyt on uusi jännitysmomentti se, että ovis uhkaa tulla viikonloppuna, enkä tiedä miten meidän klinikalla sitten tää pas hoidetaan, kun ei siellä kukaan ole sulattamassa huurunenuja. No kohta tiedän enemmän kun kp1 koittaa, soitan klinikalle.

Jonkinlainen paine tullut taas lastensaantiin. Nytkin tuntuu siltä, että ennen joulua on tehtävä jotain ja jos noi ovikset tulee väärään aikaan, niin pas menisi tammikuulle, mutta haluaisin silloin kokeilla jo sen vikan ivf:in. Mieskin kysyi viikonloppuna, että mites meidän lapsentekohommat edistyy..? NO hitaastihan ne. Täytän ensi keväänä 100 vuotta ja mietin mitä me voidaan enää tehdä. : /
 
Tulin piipahtamaan kun en ole pitkään aikaan käynyt. Näköjään oon vielä kuitenkin listoilla :)

Itse asiassa olen ollut todella sairaana useamman kuukauden, ja minun osaltani hoidot ovat nyt jäissä. Joudun ottamaan sellaisia lääkkeitä, joilla ei paljon raskaaksi ole tulemista. Kovasti odotan, että ensi vuonna pääsisin kuitenkin vielä yrittämään!

Joka tapauksessa halusin sanoa lohdutukseksi niille, jotka eivät ole onnistuneet, että silloin kun olin hoidoissa ja ne epäonnistuivat, ajattelin etten voi elää ilman lasta. Nyt kun olen sairaana, ajattelen, että kunpa edes itse eläisin. Toisaalta niille, jotka ovat onnistuneet, toivon - ja uskon - että osaatte arvostaa onneanne!

Tsemppiä kaikille! (Chloe ja Iines, kyllä olette olleet sinnikkäitä!!)
 
Stella, ikävä kuulla että sulla on ollut noin rankkaa ja pelottavaa, ja ilmeisesti vielä ei sairaus ole ihan ohi. Paljon tsemppiä ja voimia ja lämpimiä ajatuksia lähetän sulle!

Fiia, onnea pörriäisistä!

Silakka, ei oviksen tulo viikonloppuna pitäisi olla mikään ongelma, sillä siirtohan tehdään yleensä 3-6pv oviksen jälkeen (riippuen alkion iästä). Sen sijaan ainakin joillain klinikoilla torstai-ovis merkitsee sitä että pas siirtyy seuraavalle kuulle (kun kaksipäiväisen alkion siirtopäivä olisi sunnuntai). Eli toivottavasti pääsette yrittämään vielä tämän vuoden puolella! Ja älä huoli kyllä sit satavuotiaanakin on vielä mahiksia! :D

Armi, pahoittelut että hoito ei onnistunut. Ja mä voin niin kuvitella miten turhauttavaa tuo uuden hoidon metsästys on! Olisin mäkin ollut ihan raivona.

Soulmama, kiitos kysymästä. Ei se meidän alkio sitten selvinnyt pakkasesta. Ei tullut siirtoa siis. Murphyn laki näköjään seuraa meitä edelleenkin tiiviisti... :( Aika lailla murhemielellä olen ollut, kun tämähän oli se meidän vihoviimeinen hoito. Luulen että mun on aika vähitellen siirtyä tuonne luovutettujen solujen palstalle.

Mullakin on Soulmama ollut hoitojen jälkeen mitä kummallisempia menkkoja, laidasta laitaan. Kai se vähän kuuluu asiaan.

Salinalle onnea ekaan hoitoon!

Toivorikas, miten sun piinailu sujuu? Onnea hyvästä saaliista. Teillä sitten tosiaan kannatti yrittää vielä neljännen kerran!
 
Stella toivotaan, että paranet sairaudesta :hug: Se on totta, että oman terveyden äärellä tulee pohtineeksi asioita syvemmin, mitä normaalisti ei välttämättä huomaa ajatella. Kyllähän se tuntuu, että sairaudesta selviytyminen on jo lottovoitto.

Miisamari kiitos pas-infosta. Tuohon sainkin tänään vahvistuksen omalta klinikalta eli taidetaan päästä nyt yrittämään pas-siirtoa. Mulla vasta tänään kp1 vaikka menkkakivut alkoi jo viime sunnuntaina, joka päivä tuntui siltä että nyt lorahtaa, vaan ei tullut ja hyvä niin. Ensin ajattelin että luonto estää tämän pas-yrityksen kun sotkee aikataulun, mutta nyt saammekin yrittää. Ja selkäkipukin on viikossa lähes hävinnyt :)

Pahoittelut sinulle epäonnistuneesta pas-sulatuksesta :'( mutta onnea ja uskoa tulevaan hoitoon, tuo meilläkin mielessä. Meinaatteko mennä ulkomaille hoitoon?

Fiialle ihanaa(?) piinistelyaikaa! Peukut plussan puolesta! :heart:

Mites piinailukaveri ekavekara joko meinaat yrittää passia?
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikille!
Tulin piipahtamaan pitkä tauon jälkeen. Kesän jälkeen on tapahtunut paljon
- ja vauhdilla. Eka käynti lapsettomuusklinikalla oli 25.8 ja eka iui viime torstaina.
ja nyt piinailen. (enpä usko että hermo kestää ensi keskiviikkoon vaan taidanpa tehdä
niitä "turhia" testejä jo ennen sitä :rolleyes:)
Tosin eipä tainnut onnistua, kun siittiöitä oli vain 3,5milj.
Lääkäri totesi, että alarajoilla mennään, mutta suoraan uivien osuus oli 99%, että hänen
mielestä kannattaa yrittää näinkin alhaisella määrällä.

Hirveesti vaan toivon, että mun "tuontisilli" (tanskalaiset simpat) olisi jo nyt matkassa.

Tsemppiä kaikille :wave:
Tulen taas pipahtamaan jahka tästä vähän rauhotun.
 

Yhteistyössä