35+ Lapsettomat

Moi!Olin tänään taas lekurilla koska hän oli puhunut toisen lääkärin kanssa tilanteestani. Tämä toinen oli sanonut että kuulostaa kovasti adenomyoosilta. Nyt sit on pistetty procrenia ja katsotaan auttaako. Onko kenellläkään tietoa onko kyseinen hoito tuottanut tuloksia ja on sitten tullut plussia?
 
Ihanaa Stella, että jaksoit tulla piipahtamaan. Olen monta kertaa miettinyt mitä sinulle kuuluu. Ja olen erityisesti viime aikoina miettinyt tätä omaa lapsettomuusasiaa, että maailmassa on monta muuta surullisempaakin ihmiskohtaloa.. välillä sitä niin vaan tuijottaa omaa napaa, miksi minä joudun tätä kestämään.. sitten muistaa, että on niin paljon pahempiakin juttuja. Tätä mietin erityisesti kun luin Helmeni blogia netistä.. ja miten elämä voi muuttua yks kaks ja suunnitelmat mennä uusiksi. Kovasti voimia sinulle!
 
Miisamari, harmittelut ettei alkio selivnnyt. Samaa pelkään minäkin omalla kohdallani käyvän.

SS, milloin sinulla siirto? Päästääkö piinailemaan kimpassa? Minulla siirto ensi viikolla jos ovis on yhteistyössä ja aikataulussa ja jollei alkiot nuukahda kesken.

Stellalle voimia.
 
ekaverekara Hurjasti tsemppiä sulle sulatukseen ja siirtoon!!
Mulla kierto vasta alkoi, ovisplussaan vielä n. viikko eli vasta seuraavalla viikolla olisi siirto. Mutta tosiaan, katsotaan mitä sulatuksessa tapahtuu. Sulattavat ensin oljen jossa kaksi alkiota, jos ne menehtyy niin sitten on yksi yksinäinen alkio vielä omassa oljessaan. Kaikki oli pakastettaessa II-laatua.

Mulla on pahasti mielessä puhelu, jonka kuulin kerran klinikan odotushuoneessa, soittivat jollekin ja pahoittelivat että yhtään ei selvinnyt sulatuksesta. Kuulen vieläkin tuon äänen ja pelkään sen tulevan omalle kohdalle. Mutta ei niin onnetonta, ettenkö nyt ihan vähän toivoisi onnistumistakin :heart:

Kummasti nää hoitojen aloitukset tuo piristystä tähän hommaan. Pikkuhiljaa ne varpaat alkaa irrota maasta ja parin viikon leijuminen alkaa ja kohta sitä kolahtaa taas kipeänä möykkynä lattialle. Mutta äh, yritetään olla pirteitä, ei näille asioille oikein voi itse tehdä mitään, joten miksi surra etukäteen?

P.S. Yritän nyt syödä paljon hedelmiä, jotta kohdun limis olis otollinen, ei aavistustakaan mistä oon saanut tuon päähäni.. :D
 
hei

olen tässä taustalla hetken seuraillut ja josko sitä itsekin kirjoittaisi jos mahtuu joukkoon.. :)
minä olen 35, mies 45. molemmilla on yksi lapsi ennestään, minulla 7 vuotias, miehellä jo aikuinen. perheenlisäystä on yritetty 05/2009 asti eli 1½ vuotta. Raskaustestiin on tullut kerran viime keväänä haalea plussa, ja se ilo loppui sitten menkkojen alkuun. Clomeja on syöty 5 kk, ei tulosta paitsi toki ihania sivuoireita pilvin pimein.. :/ aika on nyt varattuna tampereelle avaan ensi kuuksi. asumme vaasassa ja täällä ei pääse julkisille mihinkään hoitoihin kun on synnytys takana. syytä ei ole meillä löytynyt, miehellä on simppatesti tehty ja minulla ei juurikaan mitään, mehiläisessä ei oikeen ole hommat edenneet sitä lukuunottamatta että sain heti clomi reseptin käteen. kuvittelin että ongelma ratkaistaisiin sillä kun pari kamua on saanut clmien avulla vauvan, vaikka ovat kauankin yrittäneet. meillä ei näemmä tunnu toimivan tuo. mutta nyt ihan positiivisin mielin kun saimme varattua ajan avaan ja ainakin jotenkin etenee tämä homma. matka on vaan pitkä joten mietitään sitten myöhemin miten asiat onnistuisivat käytännössä..

mutta siis tulen mukaan keskusteluun. :)
 
Hei! Tulin kertomaan että toiveidemme täyttymys, 3. ICSIn 2. PASsista alkunsa saanut poika syntyi 29.10. klo 18.30 Tanskan aikaa. Mitat 3936 g, 56 cm, py 35 cm.
Hän jää ainokaiseksemme koska loputkin pakastealkiot menivät tuossa hoidossa, ja olen jo 42v. - 5 vuoden hoidossa käynti ja sitä edeltävät 5 v. turhia luomuyrityksiä eivät ajallisesti houkuta uuteen yritykseen.
Taustailin tiiviisti plussan jälkeen täällä ja olen myötäelänyt vaiheissanne täysillä. Toivon hartaasti plussatuulia ja sitä omaa nyyttiä tavalla tai toisella teille jokaiselle!

Mullu ja Juniori
 
Onnittelut Mullulle :heart:, on varmasti toiveidenne täyttymys !! Tervetuloa myy75. ON: mä olen sitten täysin out of the blue plussannut! Mulla ei ollut eikä ole mitään oireita, olin aivan varma negasta, testasin pe ja la (PP7 ja PP8) puhtaan valkoiset negat ja koska tosiaan ei tuntunut miltään muulta kuin että menkat juuri alkaa ja olin näkevinäni hieman punertavaakin lugemömmön seassa (tosin istuin mökillä puuceessä jossa valo ei ollut paras mahdollinen) niin otin ite asiassa enemmän kuin yhden oluen lauantaina ja poltin jopa muutaman röökin koska vitutti niin paljon. No, sitten sunnuntaina ajattelin että teen nyt sen testin pois tieltä ja odottelen vuotoa (mulla on alkanut PP9 joka tuoresiirron jälkeen) niin ei tarvii miettiä enään koko hommaa. No, cittarin pregcheck näyttikin plussaa, vaikkakin viiva oli hailakka. Menin herättämään miehen joka ei siinä juuri mitään nähnyt, vaikka mun mielestä ihan selvä viiva. Tein sitten sen toisenkin siitä paketista ja sama homma. Mä olin ihan pihalla. Sit kun päästiin kotiin illalla niin tein CB:n digin johon tuli raskaana- gravid, sekä davidin be sure- liuskan johon tuli haamuista haamuin. Sitten nousin klo 4 aamulla tekemään uusia testejä: be sure- haamu; CB:n normi - plussa tuli ennen kontrolliviivaa, ja CB:n viikkonäytölliseen tuli raskaana 1-2. Että kai sitä vois uskoakin. Huomenna veritesti aamulla, iltapäivällä hoitaja soittaa tuloksen. Uskomatonta. Että tässä nyt tällaisen kokeneemman onnistumistarina, niitähän on täällä kaipailtu. Tämä siis meidän 4. ICSI (6. siirto) joka kaikenkaikkiaan meni parhaiten alkioiden määrän suhteen ja nyt tietty kun plussakin tuli. Toivottavasti pieni pysyy matkassa. Joka tapauksessa kemiallinenkin olisi voitto ja todiste siitä että mun kohtuun voi alkio kiinnittyä. Meillä siis vielä 8 tai 9 alkiota pakkasessa.
 
Mullu Onnea juniorista :flower: Olette kyllä onnenne enemmän kuin ansainneet noin pitkän odottamisen ja yrittämisen jälkeen.

Myy75 Toivottelen tervetulleeksi, vaikka itse olenkin onnekkaana siirtynyt taustailijoihin. Onpa kaikenlaisia järjestelmiä karsia hoidettavia... ettei jo synnyttänyttä oteta hoitoihin!? Toivottavasti yksityiseltä löytyy hyviä ratkaisuja ja se plussakin pian.

toivorikas Mahtavaa! Olet ainakin testaillut... alkoi ihan hymyilyttää tuo sun testirumba :p Kyllä mä tohon CB:hen luottaisin. Tsemppiä sulle seuraavaan piinailuvaiheeseen ennen alkuraskauden ultraa.

Voimahalaukset kaikille!

ON: Täällä voidaan entistäkin paksummin, rv:llä 24 mennään. Tällä viikolla Naikkarille ultrattavaksi, mikä tietty hirvittää. Tähän asti kaikki ollut hyvin.
 
Hope mulla kans epäillään adenomyoosia, mutta siihen ei olla mitään lääkkeitä edes tarjottu. Täällähän Chloelle oli myös kirjoitettu tuota Procrenia.

Tsemppiä Ekavekaralle ja SS:lle, toivotaan että huurunenät selviää sulatuksesta.

Myy tervetuloa joukkoon!

Mullulle onnittelut nyytistä! Nauttikaa siitä koko sydämmellä! :heart:

Toivorikas, AIVAN MAHTAVAA! Mulla kans hymyilytti sun testirumba. Mutta tämä kertoo taas sen, ettei kannata aivan heti antaa periksi. ONNEA! :flower:

Kiva kuulla, että Liisalla on mennyt kaikki hyvin.

Täällä odotellaan, että pääsee keskiviikkona IVF-suunnitteluun. Huoh, tätä odottelua...
 
Saanko liityä seuraan. Ihanaa löytää tämmöinen paikka jossa kanssa ihmisiä samassa tilanteessa. Tuntuu että lähipiirissäkin kuuluu vain vauva-uutisia.Mene sitä sitten tuoreelle äidille märisemään omasta lapsettomuudesta.
Minä -72 ja mieheni -76 ja lasta olemme yrittäneet pari vuotta
keväällä menimme sitten klinikalle tutkituttamaan. Kummastakaan ei vikaa löytynyt ja nyt on takana 3 tuloksetonta inseminaatiota. 8.11. alkaa lääkitys sitten IVF:N
hieman jänskättää nämä kaikki lääkkeet mutta eiköhän se lähde menemään ja onhan tässä elämässä kaikkea muutakin
hommattin omakotitalo ja muutetaan sihen parin viikon päästä.
Kaikille teille hirmusesti onnea ja toivottavasti tärppää =)
 
Hei,
Myylle ja Katrinille tervetuloa joukkoon minunkin puolesta! Olen itsekin uusi täällä ja vielä vähän pallo hukassa kaikesta. Mutta sitä suuremmalla mielenkiinnolla seuraan muiden kuulumisia ja kokemuksia. Olen tätä foorumia lukemalla suorittanut mielestäni jo lapsettomuushoitojen laajan oppimäärän. :)

Toivorikas: onnittelut plussasta! Ihan mahtavaa!! Ja Mullulle myös hurjasti onnea, kun olet saanut pitkän projektin jälkeen pojan syliisi!

Omaa napaa sen verran, että todettiin lääkärin kanssa, että katsotaan tämä eka kierto vielä ilman inssiä, koska miehen simpoissa ei pitäisi olla ongelmaa, vaan lapsettomuuden syynä on nimenomaan tämä meikäläisen ovuloimattomuus. Puregonilla on ollut varsin toivottu vaikutus ja huomenna olisi sitten pregnylin vuoro. Ja sitten tietysti pitäisi "tehdä lapsia" kotona. :)

Seuraavaan kiertoon tulee sitten inssi. Huomaan itse pitäväni itsestäänselvänä, että näissä hoidoissa ravataan kuukausikaupalla ja hetken ihmettelin, kun lääkäri sanoi, että "jos on tarve". Niin, on kai tässä sekin vaihtoehto olemassa, että jo tässä kierrossa voisi tärpätä, vaikken sitä oikein meinaa muistaa... Pessimisti ei pety! :)
 
Ihanaa, toivorikas! Aivan valtavasti onnea! :flower: :heart: =) Ihana, kun taas yksi pitkänmatkalainen onnistui! Tutulta kuulotaa muuten tuo raskaustestien suurkulutus :D Siirryin itse jossakin vaiheessa halvempiin ovistesteihin, jotta välttyisin konkurssilta! Mutta ei mikään ihme, että tulee testattua: plussaa on niin vaikea uskoa pitkien hoitojen jälkeen...

Oikein isot onnittelut Mullulle vauvasta =)

SS ja Ekavekara, pidän käpäliä ristissä, että teidän alkiot selviävät sulatuksesta! Kovasti tsemppiä uuteen hoitokierrokseen molemmille. Käyn täällä kurkkimassa kuulumisianne.

ON: En ole ehtinyt ihan niin pitkälle kuin Liisa, mutta rv14 alkaa huomenna, joten ensimmäinen kolmannes on jäänyt jo taakse. Alkuraskaus olikin hankalaa, kun taistelin tuhruvuodon kanssa, pelkäsin keskenmenoa enkä uskaltanut oikein liikkuakaan mihinkään... Mutta nyt on viimein sekä fyysinen että henkinen tila jo parempi, ja olo tuntuu jopa energiseltä. Onhan tätä raskautta vieläkin vaikea uskoa todeksi - enkä ole vieläkään kertonut kuin ihan lähimmille ystäville. Toistaiseksi saan vielä naamioitua vatsan piiloon, mutta parin viikon kuluttua voi olla jo mahdotonta!

Tervetuloa vielä uusille, ja oikein iso halaus kaikille hoitojen kanssa kamppaileville :heart:
 
Mullu Onnea!!! ja samoin Toivorikas, mahtavaa!

Kävin ensimmäisessä ultrassa tänään. Tadaa - kaksi alkiota omissa pusseissaan, molemmilla lyö sydän. Olin vuotojen takia varma, että sieltä ei löydy mitään, joten shokki oli melkoinen. Paljon voi vielä sattua ja tapahtua mutta näillä siis mennään. 4 ivf-hoitoa ja viisi siirtoa - joskus maratoonaritkin pääsevät viimeiselle kierrokselle!

Toivottavasti nämä plussat ja vauvat ja sykkeet tuovat positiivista fiilistä siitä, että onnistuminen voi olla mahdollista - eikä päin vastoin. Kovasti tsemppiä kaikille!!!
 
Sharlin (ja muut), kiitos muistamisesta ja tsempityksistä. Kyllä on todella ollut vaikea vuosi mulla ja kaikenlaista joutunut miettimään. Ja tietty se lapsen saamisen viivästyminen stressaa myös. Luultavasti, jos ikinä nyt saan terveen kirjat ja pääsen myrkkylääkkeistä, luovutetut munasolut jäävät mullekin ainoaksi mahdollisuudeksi. Ikää alkaa sitten jo olla ja lääkäri sanoi keväällä ettei meikäläisen tilanteessa kamalasti pitäisi odotella. Näiltä näkymin odottelu sairastaminen ja toipuminen (joudun siis taas leikkaukseen) jatkuu ainakin kevääseen!

Kokeiluista luovutetuilla lukisinkin mielelläni lisää. Onko selvästi paremmat prosessit määrällisesti, laadullisesti ja tuloksellisesti?

Mutta: toivorikas ja mullu. Juuri näiden juttujen takia kannattaa tulla piipahtamaan täällä vaikeinakin aikoina. Että noin monennen kerran voikin onnistua! Toivoa siis vielä on...
 
Uusille tervetuloa!
Mites Fiian piinistelyt? Onko kukaan muu piinailemassa nyt?

Nyt on onneksi pitkänmatkalaisiakin onnistunut, tosi paljon onnea Toivorikas!!

Stella täällä on sellainen palsta kuin luovutetut munasoluhoidot, jossa keskustelua.. minultakin voit kysyä mitä vaan aiheeseen liittyen jos haluat.. Suomessahan jonot luovutettuihin ovat 1/2v-11/2 v suurinpiirtein, riippuen paikasta. Jos löytää itse luovuttajan, pääsee nopeammin ja Viroon pääsee melkein heti.. Kiva, ettet ole meitä kokonaan unohtanut, vaikka varmasti toisaalta tämä muistuttaa omasta elämäntilanteesta ehkä enemmän. Tule taas kertomaan kuulumisia, kun jaksat..
 
Täällä piinaillaan hermot kireänä ja kynnet syötynä :) pp6 alkaa olla takana ja mietin milloin alan tekeen testejä:) viime hoidossa oli pp12 ja vuoto alkoi....
Yritän saada ajatukseni jonnekkin muualle...rinnat ovat kipeenä ja muita tuntemuksia ei nyt ole....
eli päivä kerrallaan,kyllä mä kohta ekatestin taijan tehdä:)
 
Heippa kaikille!
Viime negan jälkeen vaivuin hetkeksi itsesääliin, :ashamed: joten olen pysynyt tarkoituksella poissa vähän aikaa. Se kerta näytti niin hyvältä, että pettymys oli suuri. Eipä auta kun jatkaa. Ensiksi suuret, lämpimät onnittelut Toivorikkaalle! Tosi hieno juttu, olen todella iloinen puolestasi! :heart: Isot onnittelut myös Mullulle unelmien täyttymyksestä :flower:

Tervetuloa kaikki uudet, Katrin, Myy ja muut! Kivaa, että uusia tulee koko ajan.

Stella, olen tosi pahoillani sairastumisesi vuoksi. Toivottavasti tulet pian kuntoon! Ei varmaan ole helppoa käydä täällä kommentoimassa, kun itsellä on niin paljon muuta ajateltavaa. Sairaus pistää kyllä elämän arvot järjestykseen ja sitä tosiaan helposti ajattelee, että vauvaprojekti on koko elämä eikä elämä ole mitään ilman lasta. Toivon sinulle sydämestäni onnea leikkaukseen ja paranemisprosessiin. Toivottavasti voit pian liittyä seuraan ja plussaat sitten saman tien vaikkapa lahjasoluilla.

Fiialle tsemppiä piinailuun! Odota nyt ainakin pari päivää vielä ennen ekaa testiä :LOL:

ON: Meillä jäi 4 alkiota pakkaseen viime hoidosta ja tänän siirrettiin yksi luonnolliseen kiertoon ilman mitään hormoneja. Ensimmäinen sulattettava ei selvinnyt, joten pakkasessa on nyt kaksi jäljellä. Suunnitelmissa on tämän jälkeen siirtää kuukauden päästä vielä yksi pakastealkio ennen seuraavaa hormonirumbaa, joka aloitetaan sitten joulu-tammikuun vaihteessa. Minulla ei ole minkäänlaisia odotuksia tästä kerrasta, joten ehkä tällä kertaa pääsee henkisesti vähän helpommalla : / Nyt siis pp0, todennäköisesti ei tarvitse testata, koska menkat todennäköisesti ilman hormoneja alkavat ajallaan eli monta päivää ennen testausta. Mieli on hyvä, ei tunnu negatiiviselta ainastaan siltä, ettei mitään olisi projektissa tekeillä. Toivottavasti meidän pieni alkio ei pahastu :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas.
Onnea Marinattarelle ja Toivorikkaalle :flower: Toivorikkaan testailurupeama on varmaan ihan omaa luokkaansa, vaikka olen itsekin testiteollisuutta kyllä viime vuosien aikana tukenut useilla euroilla...
Stellalle voimia :hug:
ON: edelleen raskaana ollaan, ultraan meno marraskuun puolivälissä. Muuten ihan ok, mutta alavatsakipuja riittää päivin öin. Kun ei mitään vuotoja ole ollut, niin oletan, että siellä vain normaalia juilimista tapahtuu.
Mun pitäis varmaan vaihtaa keskustelua jonnekin odottajien puolelle, mutta taidan haluta nähdä ensin sen ultran tulokset, ennenkuin uskallan ottaa sen askeleen.
 
Hoppis, onnea ja pinnaa piinailuun.

Sanoit ettei sinulla ole mitään hormonitukea tässä siirrossa. Tarkoittaako se myös ilman siirron jälkeistä progesteronia? Jos näin, niin millä perusteella progesterionia ei käytetä? Itse haluaisin myös koko mönjästä eroon.
 
Hurjasti onnea, Toivorikas! Testi poikineen tuli käytettyä sitten =)

Täällä pian 14 viikkoa täynnä. Olen seurannut palstaa satunnaisen säännöllisesti ja yhä pideän peukkuja teille kaikille...
En ole osannut siirtyä odottavien foorumeille enkä vieläkään jutella asiasta raskaana olevien tai olleiden ystävien kanssa. Tuntuu että se kokemus on heillä niin eri. Mulla on edelleen voimakkaita pelkoja, että kroppa ei pysty lasta elättämään, ja että olen jotenkin "erilainen" kuin nuo "normaalina" pitämäni äidit. Järjellä tajuan että tuo on ihan hölmöä, mutta tunne on eri juttu. Syvään ehtivät lyhyessä ajassa juurtua ne epäilyt näköjään.
Miehen kanssa uskallamme vähän suunnitellakin, ja toivoa ja iloita. Eka julkisen puolen ultra on takana, mutta nyt edessä pitkä odotus ennen kuin on edes neuvola-aikaa näkyvissä...

Toivotan kaikille kamalasti onnea ja hyvää syksyä!
 
Paljon Onnea toivorikas :flower: ei oo turhaan paiskattu sinulle nimimerkkiä, jotta oot jaksanut niiin monta hoitoa läpi. On varmaan uskomattoman ihana tunne! (ja toisaalta kamalaa, kun voi pelottaa että menettää sen, luulen) Toivotaan että kaikki menee hyvin ja hienosti eteenpäin!

Ihania ultrakuulumisia marinatar, Liisa, wabisabi ja Anja :heart: Nauttikaa olostanne, nää on niin ainutlaatuisia juttuja :)

Hoppis ihanaa(?) piinailuaikaa ja onnea kyytiläisestä!

Ikäneito jospa ne alavatsakivut vaan kuuluu asiaan, niitä kohdun kasvukipuja? Toivotaan että siellä asukilla kaikki hyvin!

ekavekara jokos siellä on ovis bongattu? Onnea mukaan alkioiden sulatukseen :heart:
 
Lyhennetyllä listalla nyt hoidossa olevat ja hoitoa odottavat

pidempi lista löytyy sivulta 171

maanantaina 3.11.2010




Solakka Silakka 41/40............2.ivf:n 1.pas siirto vko 44
Hoppis73 37/40.....................2.icsi 1.pas testi 18.11
Laura-70 40.........................1. iui, testi ?
Fiia 69 41/36 ........................1.icsi testi 12.11
Rosmariini -74 35/36.............1.ivf, punktio vko 46
Soulmama 37/40..................2. ivf, punktio vko 47
pekku 35...............................2.ivf marraskuu
Chloe70 40/43.......................3.ivf:n 1.pas joulukuu
ekavekara- 40+, fel................2.ivf:n 1.pas lokakuu
StellaR 38/45........................5.ivf?
Vesiheinä 39/43....................3.ivf syksy?
Sinivatukka 40/37.................3.ivf:n 1.pas ?
Relish 35/38.........................1.ivf ?
MariAnne-S 40/37.................6.ivf?
Ninnatar 36/32.....................?
Sointu2010 41.....................2.icsi?
Arielle75 35.........................4 ivf/icsi?
Carinna 38/34.....................3.icsi:n 1.pas?
Sharlin 35/41.......................2. yritys luov. munasoluilla
janetski74 35/35...................4.icsi?
Seinäkukkanen 45.................4.icsi?
Iines-74 36/41......................4.ivf?
Frangipani 35/39...................1 ivf talvi -11
Salina 38/?...........................vielä luomuna puregonin kera
Niiskunen 36/29.....................ivf-suunnittelu?
Hope 35/?.............................pas?
Armi74 36/34........................3.iui?
Miisamari 36/36.....................5.icsi, seuraavaksi lahjasolut?
Myy75 35/45..........................clomit apuna, suunnitteluaika?
Katrin 38/34...........................3 iui, IVF lääkitys alkaa 8.11
Hiiripöllö................................3.ivf, jatko?



Plussanneet


Tikru70, tyttö syntyi 22.8.09.......... (3.ivf)
Maaria, poika syntyi 17.12.09........ (5.icsi)
Vaahtokarkki, tyttö syntyi 13.1.10 ..(3.icsi)
sarina13, tyttö syntyi 17.2.10..........(1.ivf:n 1.pas)
talvikauris, poika syntyi 24.3............(1.ivf)
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat).............. (3.ivf)
vilhelmiina72 (tuplat)..(1.siirto luovutetuilla, taustalla 6 ivf:ää omilla)
Auringonkukka, tyttö syntyi 30.5.10....(3.icsi)
tyhmäblondi73.......................... ..... (1.ivf:n 1.pas)
idaliina, poika syntyi 21.7.10 ........... (2.icsi)
Möhkö-72...................................... (1.ivf/icsi)
mileena................................. ........ (luomu)
Wäinö................................. ...........(luomu, inssiä odotellessa)
Mullu, LA 21.10.10.........................(3.icsi :n 2.pas) poika syntyi 29.10
meriharakka............................. ......(2.ivf)
jipsis.................................. .............(luomu)
Villiheinä, LA 20.11.10....................(3.ivf/icsi)
Siiri Sisilisko............................... .....(luomu)
wellamo................................. .......(1.ivf:n 3.pas)
karmilla................................ ........(1.ivf)
PetKat.................................. .......(1.ivf)
Liisa34................................. .........(1. icsi:n 1.pas)
vilkas75................................ .........(1.iui)
wabisabi................................ .......(2.ivf)
Anja73.................................. .......(1.iui)
Miso.................................... .........(1.ivf)
Libby ........................................ ..(1.ivf)
Hysteria................................ .......(1.icsi)
Marinatar............................... .......(4.ivf)
ikäneito70 40.................................(1.iv f/icsi:n 1.pas)
toivorikas-72 38/47................(4.icsi, 6. siirto)
 
Viimeksi muokattu:
Olipas mukava siirtää toivorikas tuonne plussanneiden alle! Lisää näitä! Yritin päivitellä noita tietoja, korjatkaa jos on ihan pielessä!

Listasta tulikin mieleen, että mitenkäs Hiiripöllöllä menee? Eikös sulla pitänyt olla testi näinä aikoina?

Meillähän on täällä taas muutama piinailija. Toivotaan että saadaan lisää plussia kehiin!

Kiva kun plussanneet käy täällä kertomassa kuulumisiaan. Nauttikaa raskaudestanne!!!

ON: Tänään oli käynti IVF-suunnittelussa. Oli tällä kertaa mieslääkäri. Hän olisi halunnut pitkällä kaavalla, eli sumut mukaan, mutta kierto niin loppuvaiheessa, ettei seuraavaan kiertoon sumut ehtiny mukaan. Sain suostuteltua lyhyen kaavan mukaan, muutoin olisi hoidot siirtyneet ensi vuoden puolelle! Eli ensi viikolla kun menkat alkaa, aloitan puregon-piikittelyn. Toivotaan että alkavat viimeistään torstaina, muutoin kuulemma ei pystytä aikatauluttamaan seuraavalle kierrolle.... Eli nyt jännätään menkkojen alkamista. Kuun lopulla ois sitten punkteeraus, jos kaikki menee hyvin.
 

Yhteistyössä