35+ Lapsettomat

Kiitos Auringonkukka, Chloe, Iines, Electra, vilhelmiina, sinivatukka ja idaliina lohdutuksesta! Eiköhän sitä tästä pettymyksen suosta taas pääse kömpimään uuteen yritykseen positiivisin mielin. Tosin meille on matka varattuna marraskuulle, ja kun vuoto ei ole vieläkään alkanut, niin voi olla ihan hyvä pitää ainakin yksi lääkkeetön kierto. Toivottavasti tästä ei nyt mennyt kierto ihan sekaisin!!

Vilhelmiinalla oli aivan ihanat ultrakuulumiset! Kaksi pikkuista, ihanaa, tuplasti onnea!! :heart: :heart:

Chloe tsemppiä ja onnea inssiin!! Onneksi Gonal-seikkailu päättyi onnellisesti. Näppärät keinot keksit! Nyt sujukoon sitten kaikki toiveiden mukaisesti =)

Iines toivottavasti koirasi on pian paranemaan päin. Rakkaan lemmikin sairastuminen on niin ikävää! Tsemppiä! Ja paljon onnea PASsiin, nyt pääset taas "tositoimiin".

Sinivatukka peukutan täysillä että pääsette siirtoon bd bd bd
 
Ihanaiset naiset, KIITOS! Silmät kyynelissä onnittelunne luin.
:wave: Mahdotontako olen minäkin sinun taivaltasi seurannut sivusta, myös kuumeilua-puolella, kiitos!

Mies raukka on ollut kaksi viikkoa jännityksessä ja NYT HÄN VASTA ONKIN - ei oo helppoa ei. Uskokaa tai älkää, ehdotti että jos tehtäisiin toinen testi joko huomenna tai lauantaina :LOL:. Nyt se kuulkaa nähty, että mieskin voi pyytää varmistustestiä :LOL:. Pitänee kipaista ostamassa testi, tai jos nappaisin kaksi, niin voidaan molemmat pissiä omiin ja saadaan ns. vertailu tulokset ;).

Tulipa mieleeni, että kaikenmaailman ohjeita on piikitystä ja lääkenappeja varten, mutta ohjeistus eläimien samanaikaisesta läsnäolosta puuttuu kyllä kokonaan kaikista... :p

Sinivatukka pidän peukkuja tiukasti, että sulatus onnistuu! Ja Hillevi toivon, toivon, toivon - koskaan ei tosiaan tiedä!

Ihana uutinen Vilhelmiina! Tuplasti onnitteluja! :heart: :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!! Ihanaa on niitä lukea!!
Vaikea on tähän ajatukseen vieläkään totuttautua.. Voisiko meillekin tosiaan tulla vauva, ja vielä kaksin kappalein..
Vaikea on ollut tämä taival kulkea, mutta onneksi ei vielä luovutettu kuitenkaan, vaikka lähellä jo oli.
 
Listamme

Tikru70 38/36. Endometrioosi taustaa. Yritys aloitettu elokuussa 2004. Yksi inssi ja kolme IVF-hoitokierrosta. Ensimmäinen plussa viimeisestä hoidosta. Vauva syntyi 22.8.09.

maaria 38(39)/37 v /yritystä 03/04 / kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä vähänlaisesti normaali muotoisi siitiöitä, selittämättömiä, hoidot v. 2005, 5. hoito (ICSI) huhtikuussa (punktio 1.4.) josta plussa. Np-ultra 4.6. rv 11+2 ok.

Vaahtokarkki 36/34 v / yritystä 6/2007 /selittämätön, kilpirauhasen vajaatoiminta, 3xICSI, 1 PAS, josta +, kesken viikolla 8+2. 3. ICSI huhtikuussa 09 (punktio 20.4.) josta plussa.

sarina13: 1.IVF:n PAS kesäkuussa, josta plussa.

talvikauris: 35, 1. IVF/ICSI kesäkuussa, siirto 4.7. josta plussa.

tiki-71: 38/40, lapsitoive 2005, IUI 2008, 1.IVF ja 2x PAS 2008, 2.IVF 05/09 ja 3. IVF syksy 09. Punktio 31.8 ja siirto 2.9., josta plussa (tuplat)

Vilhelmiina72: hoidoissa 12/06 asti, kuusi ivf-icsi hoitoa takana omilla soluilla. Häikkää miehen siittiöissä, hyytymistekijöissä ja vasta-aineissa. Taustalla 5 negaa ja yksi km 6 rv. Hoito luovutetuilla munasoluilla elokuussa 09, josta plussa. Ultra 23.9., tuplat

Electra 41/43 v. Hoidoissa keväästä 2007, miehellä vähän ja laiskoja siittiöitä, DFI 35, omat kilpirauhasarvot koholla. 1. ICSI 2 pv. ikäiset alkiot -> kaikki negaa (tuore + 2 PAS), 2. ICSI 3 pv. ikäiset alkiot eivät elinkelpoisia. 3. ICSI:stä yksi hyvä alkio tuoresiirtoon -> nega. 4. ICSI vko 36, punktio 1.9., siirto 4.9., josta plussa

Auringonkukka: 42/41, yritystä 6/2005, endo + miehellä huonot simpat, 2xICSI, 1 PAS, 2. ICSIn tuoresiirrosta identtiset kaksoset, keskenmenon syy fetofetaalitransfuusio viikolla 16+4 11/08. 3. ICSI alkaa 11.8., punktio 7.9., siirto 9.9., josta plussa


Jäyhis 36/35 v / yritystä 11/2006 / rakenteelliset viat ja miehen laiskat simpat. Kolmannen ICSI:n viimeinen PAS tulossa lähiviikkoina.

Hillevi 45/46v / yritystä 2003 / ikä + kipirauhasen vajaatoiminta / 3 IUI, 2 IVF omilla ja 1 IVF lahjamunasoluilla, kaikista negaa. 2 IVF lahjamunasoluilla: KM rv.9. PAS keväällä, josta nega. Uudesta hoidosta ei vielä tietoa.

Saara10 41/44 v / yritystä kevät/2007 / miehen simpat / 1 ICSI-hoito lokakuussa, haamuplussa, 2 ICSI suunnitteilla

Jannika07 38v/34v / yritystä kevät /2003/lievä PCO(kierto epäsäännöllinen) , mies kunnossa/ 3IU, 1IVF , 6PAS/KU 08/07 ja KM 02/08, 2. IVF alk 21.4. josta nega.

Sitruunapommi 37/45v / luomuilua vuodesta1992 / Hoitoihin 2002 / simpat / 4 X ICSI, pitkällä kaavalla / 1 Tyttö / 1 hyperi / 4 X PAS joista aina nega / PAS hormonihoidoilla vko:lla 37 / siirto suoritettu 9.9.2008

Sinivatukka 39/36v / yritystä 2004 / Miehellä huippulaatuiset simpat ja itselläkin kaiken pitäisi olla ok / km 2004, 2005 /hoidot 2006 7 IUI 3 tuulimunaa / eka IVF vko 41, nega, 1olki pakkaseen/pas 2.12.nega. 2. IVF vk.13, nega. 2 olkea odottaa pakkasessa, joista PAS seuraavaan kiertoon. Siirto 25.9.

Snow White 38/39 v. / yritystä vuodesta 2002 / 6 ivf/icsiä pitkillä kaavoilla vuosina 2003-2007, joista yksi lapsi sekä alkuraskauden KM / miehellä heikohko sperma ja minulla huono vaste stimulaatiolle (ei koskaan mitään pakkaseen) / seuraava yritys ensi vuoden puolella?

Kris 35v. Yritystä ainakin 3 vuotta./Hoidot 2007 alk./ 3. IVF alkaa/ Lyhyt kaava jatkuu/ miehellä heikohkot simpat ja vähäinen määrä, itselläni ei selkeää syytä.

Sitronella 35/41/ 4. vuosi yritystä menossa, hoidoissa 12/06 alkaen, pco tyyppiset munasarjat, toinen tuuba tukossa, ei omaa kiertoa/mies ok/1xIUI -> nega/1. IVF: vain 1 kypsä solu + hyperi -> nega/2. IVF: ei yhtään solua + endolöydös/3. IVF: 1 siirrettiin -> nega, 8 pakkaseen/1. PAS: kaikki 8 pakkassolua menetettiin sulatuksessa, ei siirtoa.

Hiiripöllö 36 v, yritystä 2,5 vuotta. Takana on kaksi IVF:ää, molemmista plussa ja varhainen keskenmeno. Ensimmäisestä viikolla 6, toisesta heti plussan jälkeen. Kolmas suunniteltu IVF muuttui inseminaatioksi.

Chloe70: 39/42, yritystä alkaen 2002, ICSI+PAS+ERO 2004-2005, uudelleen yritystä uuden miehen kanssa alkaen 2007, miehen siittiöissä jonkun verran häikkää, 3/2009 1. IUI = nega, huhtikuussa 2. IUI = plussa, km 28.6. vk 9+4, 3. IUI elokuussa, josta nega. 4. inssi 24.9., marraskuulle varattu IVF.

Mustaruusu : 35/mies yli 10 v. vanhempi. Takana yritystä nelisen vuotta joista pari vuotta hoidoissa. Miehellä on todella heikot siittiöt: määrä normaali, mutta huono liikkuvuus, paljon epämuotoisia ja vasta-aineita 100%. Minulla on kaikki muuten kunnossa mutta FSH-arvo on olltu välillä koholla, välillä taas ihan normaali. Takana 4 ICSIä yksityisellä. Munasoluja on aina tullut hyvin, mutta alkioita on tullut aina vain 1-2 siirtokelpoista ja pakkaseen ei ole koskaan saatu mitään. Kolmannesta hoidosta raskauduin, ja aluksi kaikki näytti menevän hyvin, mutta np-ultrassa viikolla 12 todettiin sikiön menehtyneen (keskeytynyt keskenmeno) ja jouduin kaavintaan. Tulossa ehkä yksi lahjasiittiöhoito myöhemmin, jota suunniteltu keväällä. Tällä hetkellä onnellisesti sijaisvanhempana.

LadyGray: kohta 44, kolmisen vuotta yritystä. Mulle tehty 2 inseminaatiota, joista toisesta plussasin - sitten tuli kohtutulehdus, ja ilmeisesti siksi raskaus keskeytyi. Takana on myös yksi ICSI, ja siitä PAS. Passista plussasin jälleen, mutta se meni kesken heti alkuunsa. 2. ICSI toukokuussa 09, josta nega.

Iines-74: 35/40, yritystä takana kohta 5 v, hoidossa 8/08 lähtien, lapsettomuuden syy selittämätön. Takana 2 inssiä, 1. IVF. 1.ivf:n 1.pas vko 41

Mullu: 41/40, yritystä (tjot) alkuvuodesta 2000, tutkimuksiin 2005. Miehellä vähänlaisesti ja hitaasti liikkuvia siittiöitä, minulla epäillään oikean munatorven tukkoisuutta ja lievää PCO:ta. Yrityksessä ja hoidoissa välillä taukoa sairastelujen takia. 3xIUI 2006, kaikista negaa. 1. IVF/ICSI 1/2007 keskeytyi sairastumisen takia, uusi yritys 11/2007, negaa. 2. IVF/ICSI 2/2008 plussa, mutta km ja kaavinta 9+1. 3. ICSI 6/2009 negaa. PAS 8.9.09.
, josta nega

Marjaana71: 37/34 (33), yritystä takana 2 vuotta, tutkimuksiin keväällä 2009, lievä PCO, mies ok. Hoitona Clomit pari kiertoa. Yllätysplussa varsinaisia hoitoja odotellessa, josta km.

idaliina: 40/48, yritystä (tjot) yli 10 v, simpat huonolaatuista ja laiskaa, 1. ICSI josta plussa, kehitys pysähtyi rv3. Pakkanen tyhjä. 2. ICSI lokakuussa (vko 42).

Toivoja: Simpat hitaasti liikkuvia, takana 1 IVF, josta nega. Uusi IVF edessä.

Wäinö: 35 v, yritystä takana reilu vuosi. Tutkimukset aloitettu.

pottu70: 39/41 v, takana kaksi inssiä, joista nega. 1. IVF syyskuu, ei siirtoa (yksi epäkypsä solu), 2. IVF marraskuussa

Nipsu72: 37 v, yritystä luomuna useampi vuosi. Hoidossa -08 alk. Takana iui, ivf, pas, kaikista negaa. Seuraava ivf viimeistään alkuvuodesta.

Plussanneet :heart:

Tikru70 (tyttö syntyi 22.8.09)
Maaria (LA 23.12.09)
Vaahtokarkki (LA 11.1.10)
sarina13
talvikauris
tiki-71
vilhelmiina72
Electra
Auringonkukka


 
Auringonkukka täälläkin epäusko plussaan jokapäiväistä. Olen nyt pissinyt reilussa viikossa viiteen tikkuun :p Puoliso lupasi hankkia testejä lisää jos sillä saamme hermot pysymään kasassa...8.10 ja ultra on niiiiiin kaukana!

-tiki & :heart: :heart: -
 
Päivitin nopeasti meidän listaa. Listalla oli tosi paljon muutoksia, mm. plussia on ropissut. Lisäsin uudet mukaan listalle. Jos listalle on lipsahtanut väärää tietoa tai haluatte jotain lisätä/muuttaa kertokaa ihmeessä, voin päivittää.
 
Myös minulta onnittelut plussanneille! Toiveikkuus herää, kun saa lukea tuollaisia uutisia.

Minä alan valmistautua henkisesti huomiseen punktioon (1.). Kaikki piikit on pistetty, joten nyt vaan katsotaan miten käy. Rakkuloita on vain seitsemän, joten jännittää saadaanko tulokseksi kummoistakaan saalista. Harras toive on saada edes jotain siirrettävää aikaiseksi.
 
Moi!

Ihan aluksi: ONNEA TUHANNESTI AURINGONKUKALLE!!! Uutisesi sai minut niiin iloiseksi. Muutenkin näitä plussia on viime aikoina tipahdellut ihan mukavasti palstalla. Toivottavasti pian tullaan perässä... Tovotaan, että sekä Kultamuru että Murukulta ovat vielä kyydissä mukana. :flower: :heart: :heart: :heart: Pakko vielä sanoa, että teidän kisu kuulostaa todella hauskalta persoonalta. Mäkin tykkään kovasti kissoista, omaa ei ole, mutta vanhempieni kissa on sitäkin rakkaampi.

Wilhelmiinalle myös paljon onnea hyvistä ultranäkymistä!!! Hienoa, että molemmat on kyydissä ja kasvaneet hyvin. Teille tulee sitten kevätkaksoset. :heart: :heart:

Sinivatukalle tsemppiä huomiseen. Toivotaan, että alkiot kestää sulatuksen ja PAS menee huomenna hyvin. Saan susta sitten piinailukamun ja voidaan napata kesäkuuksi vauvelit, eikös juu?

Potulle rohkeutta punktioon. Toivottavasti mahdollisimman monta kypsää solua saadaan talteen. Onhan seitsemän munasolua ihan hyvä määrä. =) Olet oikeassa, muiden plussauutiset nostaa omankin toiveikuuden kattoon.

Tiki, taidetaan molemmat olla sitä porukkaa, jotka pitää raskaustestiteollisuuden pystyssä. :p Mä koitan nyt tällä kertaa vähän hillitä testaushimojani, katsotaan miten muijan käy. Noh mutta sun on nyt paras uskoa vaan, että olet raskaana!

Iines, millainen lääke se Sumeron on? Samanlainen kuin Puregon ja Gonal vai? Mua hieman askarruttaa miten IVF tehdään Taysissa. Pitkällä kaavalla? Mulle kun on varattu aika viikolle 37 ja se on vasta marraskuussa. Ihmetyttää... Kiitos, kun olet päivittänyt listaa. :flower:

Idaliinalle tsemppiä sumutteluun!

Tänään tehtiin sitten neljäs ja viimeinen inssi. Yksi munasolu oli jo irronnut, yksi juuri irtoamassa ja yksi irtoamassa vähän myöhemmin. Tietääkö kukaan onko parempi, jos ne on jo irroneet kun inssi tehdään vai toisinpäin? Siittiöitä oli 10 miljoonaa, vähän enemmän kuin viimeksi. Pitäkää peukkuja, että edes yksi munasolu hedelmöittyisi tarraisi kiinni. Mies toivoo kovasti kaksosia. Mä niin toivon edes yhtä...
 
Chloe ei kun tää zumenon on tabletti. Mut se hoitaja jonka kanssa puhuin, sano mulle et ne yrittää nyt tästä lähtien tehdä lääkkeettömään kiertoon siirron, kaikille kenelle vaan mahdollista. Se vois siis olla sullakin niin, mut eihän sä pas:iin asti edes joudu, sulla tärppää ennen sitä, mä oon varma. Mullakin ens kerran ilman zumeja jos sellanen tarvitaan. Mulla oli siellä se lyhyt kaava, kun mullahan oli ne e-pillerit sen kystan takia. Onko sulla siis se punktioaika viikolla 47, vai suunnittelu? Siellä suunnittelussa mulle kerrottiin tarkkaan koko hoidon eteneminen. Toivotaan ettet sitä aikaa edes tarvi ;) Peukkuja pidän tottakai!

Mulle viimesessä inssissä lääkäri sanoi, et on parempi niin päin et simpat odottaa siellä sitä irtoamista. Tiedä sitten...

pottu ei se määrä vaan se laatu! Joku jossain sanoi että jos on vähemmän, ne on usein parempilaatuisia kun jos olis paljon. Mullakin oli vaan kuusi, mut kaikki hedelmöittyi. Viisi odottaa pakkasessa. Vielä kun selviäisivät sulatuksesta... Mut peukkuja pidän sullekin!

 
Se siitä IVF:stä sitten. Ei saatu punktiosta saaliiksi kuin yksi munasolu eikä sekään ollut kypsä. Tätä vähän pelkäsinkin, en tiedä miksi. Uusi yritys marraskuussa eli periksi ei anneta.
Kiitos kaikille eilisistä rohkaisuista.
 
Pottu :hug: voi kuinka surullista....hyvä, että uusi yritys jo sovittuna.

Täällä aivan kauhea väsymys ja jatkuva pelko siitä, ettei tämä jatkukkaan. Tämänpäiväinen reiki-hoito helpotti onneksi suurinta ahdistusta. Aiemmin olen näitä vaihtoehtohoitoja epäillyt, nyt olen kolmasti käynyt. Suosittelen lämpimästi!

-tiki & :heart: :heart: -
 
Potulle lohtuhalaus, olen todella pahoillani puolestanne. :hug: Olin jotenkin niin varma, että munasoluja olisi tuosta määrästä tullut.Mutta hyvä, että sisua löytyy.

Sinivatukan PAS-kuulumisia olisi kiva kuulla...
 
Kiitos myötäelämisestä!
Eilinen ilta ja viime yö olivat melko tuskallisia, jomotti ja oksetti. Missään ei ollut hyvä olla, paitsi kylppärin lattialla pöntön vieressä. Soitin illalla sairaalaan kysyäkseni miten paljon särkylääkkeitä uskaltaa ottaa. Niillä ohjeilla sinnittelin ja viimein aamuyöllä kivut helpottivat ja sain nukuttua muutaman tunnin. Toivottavasti seuraavan punktion jälkeen ei tule samanlaista oloa.
 
Oho, jopas sulla pottu nyt vastustaa. Toivottavasti seuraava kerta menee joka suhteessa paremmin.

Täällä ei onneksi zumeista ole tullut vielä ainakaan mitään sivuvaikutuksia, vaikka apteekissa varoittelivat yleisistä haittavaikutuksista. Ensi viikon perjantaina on se ultra, seuraavalla sit mahdollinen siirto. Tää on nyt jotenkin mennyt tosi nopeesti, kun on ollut kaikenlaista muuta. Kiitos kaikille sympatiasta, koira voi jo paremmin. Sit me ollaan lähdössä sinne reissuunkin, mut se on ihan siinä ja siinä että onko mahd. testi siellä. Ihan kiva kun on kaikenlaista odotettavaa, siirtoa ja reissua.

Hyvää viikonloppua!
 
Pottu, :hug: Voimia koettelemuksiin! Toivotaan, että menisi paremmin marraskuussa.

Auringonkukka, tervetuloa tähän epäuskoisten ihmeiden joukkoon :) Minä en ole pissatesteillä testannut. Kävin vain siinä veritestissä. En usko, että olen oikeasti raskaana ennen kuin ultrassa on käyty. En tunne edes olevani mitenkään erityisen raskaana. Progesteronit lopetin pari päivää sitten. Rinnat ovat vähän piukeat, mutta muuta erikoista ei ole. Veritestin aikoihin ja vähän sen jälkeen alavatsaa välillä viilteli, niin että sattui, mutta moneen aikaan ei ole tuntunut mitään. Niistä viiltelyistä ajattelin, kun tuntuivat alavatsan laidalla, että alkio on kiinnittynyt munajohtimeen ja kohta räjähtää koko hoito.. On tämä kummallista aikaa. Näistä tuntemuksista johtuen sympatiseeraan sinua tiki erittäin paljon.

Vai että meinaa Vilhelmiina kakkoset laittaa :D Teillä onkin sitten tiedossa pientä isompaa hässäkkää muutamiksi kuukausiksi, kun sinne asti pääsette ensi keväänä. Toivottavasti kaikki menee niin kuin pitää ja että itse jaksat myös hyvin :heart:

Chloe, tietääkseni munasolut ovat hedelmöittymiskykyisiä aika lyhyen ajan (joitakin tunteja?), mutta siittiöt voivat porskuttaa useita päiviä. Siten päättelisin, että inssi ennen kuin munasolut ovat irronneet antaisi enemmän mahdollisuuksia. Toivotaan että nyt onnistaa!

idaliina, aika kuluu tasaiseen tahtiin. Ennen kuin huomaatkaan, olet kohta punktiopöydällä. Nyt vaan rauhotut ja kun piikitykset alkaa, kasvattelet hyvälaatuisia muniksia. Minulla on pitkästä kaavasta saatu aikaan parempia munasoluja. Hiljaa hyvä tulee :)
 
Täällä olisi joukkoon vielä yksi ei niin onnekas. Yritystä luomuna meillä on takana jo useampi vuosi, mutta hoitoihin päästiin vasta 08. Takana siis IUI/IVF/PAS, joista kaikista kirkaasti negat. Seuraavaan IVFiin mahdollisuus kunnallisella puolella vuodenvaihteen jälkeen..joten pohdimme heittää keikan yksityiselle puolelle.

-Nipsu72 :wave:
 
Heippa taas!

Tervetuloa joukkoon Nipsu72. Lisäilin sinut listalle. Iän päättelin nimimerkistä (toivottavasti päätelmä on oikea?), jos haluat muuttaa tai lisätä siihen jotain, kerro ihmeessä.

Toki listaa voi joku muukin päivittää, jos haluaa. Aloin silloin vaan päivittää sitä kun oli niin paljon uutisia.

Mä vaan odottelen sitä perjantain ultraa, sit selviää se ens viikon siirtopäivä. Mites muilla menee?
 
Nipsu tervetuloa :wave:

Iines kiitos kun olet ottanut listan päivitykset asiaksesi :) Toivottavasti ultranäkymät ovat suotuisat.

Chloe Peukutan puolestasi! Onko ollut mitään tuntemuksia?

Mitä Electran hermoille kuuluu?

-tiki & :heart: :heart: -
 
Yritän olla liiemmälti ajattelematta asiaa. Harmittaa, että vyöhyketerapiassa pitää pitää taukoa. 3 ekan raskauskuukauden aikana ei saa kuulemma terapoida. Viime viikon lopun olin työmatkalla maailmalla. Matkustaminen oli vähän rankkaa, mutta ajatukset pysyivät hyvin muualla. Sunnuntai meni melkein nukkuessa, kun mieskin oli mökillä. Koko aika tuntuu, ettei kohdussa ole mitään. Vyöhyketerapeutti käski vaan luottamaan elämään. Pitäisi iloita, mutta ei uskalla. Mies on liikuttava, kyselee miten vatsa voi ja naureskeli, kun kerroin pahanhajuisesta lennosta ja kolmen tunnin kärsimyksestäni koneessa. Epäilee, että hajuaistini on herkistynyt. Kun vaan uskaltaisi luottaa tähän elämään..

Nipsu, tervetuloa! :flower:

Iinekselle kiitos, kun pitää listan ojennuksessa. :flower:
 
Jo kaks mun kirjoittamaa pitkää viestiä hävis johonkin, mä en enää ala tätä :headwall:
Nyt pikainen ja lyhyt tilannekatsaus.
Molemmat solut selvis sulatuksesta ja siirrettiin perjantaina. Lähdin siirrosta suoraan saaristoon mökkeilemään ja istumaan laiturin nokkaan. Ainoa stressitekijä koko viikonloppuna oli ne samperin hirvikärpäset, kanttarelleja kertyi kuitenkin lähes ämpärillinen.
Testipäivä 9.10.
Pottu70 :hug:
Cloe70koska testipäivä? En uskalla selata taaksepäin, ettei tääkin kirjotelma häviä johonkin.
Nipsulle tervetuloa, toivottavasti et viivy täällä pitkään ;)
Ja vielä kerran onnittelut plussanneille :flower: varmasti on epätodellinen olo..
 
Moi! Täällä on pp 5 meneillään. Jos kaikki on mennyt hyvin, alkio tai alkiot olisi nyt juuri ja juuri ehtineet kohtuun. Ja kiinnittymisen pitäisi alkaa. :whistle: On ollut oireita viikonlopusta lähtien: vatsa turvonnut potkupalloksi, nipistelyä ja menkkamaista juilintaa, eilen aivan tolkuton väsymys ja palelu, tissit arat ja miehen sanoin "kuin raketit". Olen niin toiveikas, mutta VOIKO TÄMÄ KAIKKI JOHTUA LUGESTERONISTA? :headwall: Pliis, jelppikää! Auringonkukka, Tiki, Electra - millaisia oireita Luget teille aiheutti? Mulla oli nimittäin kaikki nämä oireet raskaudessa, mutta silloin en käyttänyt lugeja lainkaan. Vielä kysyisin millaiset limikset teillä onnistuneilla oli hoidossa? Mulla vain 7 mm, ei vieläkään kauhean hyvä...

Tiki ja Sinivatukka, mun testipäivä on 8.10. eli samana päivänä kuin Tikin ultra ja päivää ennen Sinivatukan testiä.

Sinivatukka, kiva kun oot mun piinistelykaveri. Onko sulla luget käytössä? Oireita? Olen tosi iloinen puolestasi kun alkiot selvisi sulatuksesta ja siirto tehtiin. Elän mukana vaiheissasi. :flower:

Iines, IVF punktio & siirto on viikolla 47 ja kaikki hormonihommat ennen sitä. Toivon, ettei mun tarvisi sumutella ja lamata omaa hormonitoimintaa vaan saisin lyhyen kaavan hoidot, jos se hoito tehdään. Onnea sulle perjantain ultraan!

Nipsulle tervetuloa! Täällä on hyvä porukka. :heart: :heart:

Tikille kiitos tsempeistä!

Electra, muistan nuo tunteet ja ymmärrän sinua niin hyvin. Kun pääsette ekaan ultraan alat uskoa, että siellä masussa on todellakin pienokainen!
:flower: :flower: :heart:
 
Chloe Lugesteron voi tosiaan olla oireidesi taustalla...itselläni aiemmin kaikki kuvaamasi oireet paitsi hillitön palelu mikä ilmaantui nyt raskautuessani...joten hyvältä kuulostaa...erona aikaisempiin tuntemuksiin oli myös outo painon tunne alavatsalla noin pp10 kohdalla, jolloin malttamattomana tein testin. Mehän saadaan kaikki Chloe, Sinivatukka ja Electra jännitellä ensi viikkoon ja eiko Iinekselläkin ollut siirto ensi viikolla? Aikamoinen viikko tulossa....

-tiki & :heart: :heart: -
 

Yhteistyössä