35 v +odottajat, vol 4

Toivottavasti ei =)
Minä ainakin käyn lukemassa kuulumisia,vaikken enää kuulukkaan :whistle:
Spookystä ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään :attn:
Niin ja toivotaan,että tuolta kuumeilijoista plussia ilmestyy testerihin joukkoonne.
Sitten jatketaan tuolla syntyneissä.
Minusta ette ainakaan eroon pääse missään pinossa :LOL:

olkkis 13v 11v entuudestaan läsnä oliat on 4v,2v7kk ja pikkukengu
Niin tuosta käynnistyksestä mulla ei ole tietoo kuinka kauan yrittää,kun mulla on saman vuorokauden aikana tullut.Taikka edellinnen hieman meni seuraavalle vuorokaudelle.Toivotaan,että sulla menee nopeaan.Niin ja toivotaan,että alkaa lähi päivinä tapahtuu.Hyvä,että takaraja on olemassa =)

Jakselkaa kaikki hyvin =)
 
Nostellan taas pinoa ja ilmottaudun taas tännekkin odottajiin :D

Juus.... seiska olis näköjään tulossa ja la olis normikierron mukaan 19.5. mutta voi vähän muuttua ultran jälkeen, jos sinne asti selvitään :|

kp 23 ja 25 testasin haamut ja tänään ( kp27 ) tulos oli kanssa suht hailakka mutta viiva kuitenkin

3+5 taitaa viikot olla..

 
Minäkin täällä vielä. Toivottavasti ei tarvitse enää kovin pitkään odottaa. Huomenna neuvola ja torstaina Äitipoli josta ei toivottavasti enää tarttis tulla yhtenä kappaleena takas. Viime viikon painoarviossa perjantaina (rv39+5) Ötzki arvoitiin jo lähes siskonsa kokoiseksi vaikkei aktiivisen liikkumisen ansioista vatsan ympärystä edes lääkäri sanut mitattua. Hieman hirvittää, mutta minkäs teet.

Olkkis ja Ötzki 40+1
 
Juu, minäkin lueskelen, muttei raportoitavaa ;).

Tai no... Justiinsa sain siskolta 2 kassia pienenpieniä vauvanvaatteita - voi uskomatonta niitä pikkuriikkisiä sukkiakin! Lajittelin vaatteita ja hypistelin niitä koko sunnuntaiaamun. Serkuilla tulee ikäeroa olemaan noin 11 kk; hienoa että tavaraa voi kierrättää siskon kanssa :). Innolla odotan myös ekoja liikkeitä ja rakenneultraa pitäisi alkaa varailemaan.

Voi olkkis, toivottavasti saat pian pienen kainaloon. :) Ävm70, lepäile ja voimia! Amatille onnitteluja :). Kaikille hyviä vointeja, laiskana lueskelen, mutta kirjoittelu aina välillä jää.
 
Lintukoira: Huomenna neuvola, ei jaksais enää... Koko ajan onneksi supistelee, välillä kipeästi, välillä harjoitellen... Esikoisen hoidosta vain stressaan vaikka sen pitäis olla järjestyksessä. En vain tiedä miten saan ex-anopin hereille jos lähtö tulee yöllä. Hän on huonokuuloinen ja erittäin sikeä nukkuja. No toivotaan ettei yöllä tarvii lähtee.

Mä muuten vasta eilen petasin pinnasängyn valmiiksi ja laitoin käyttövaatteet lipastoon... Enhän mä vaan jättänyt liian viime tippaan asioita? :D :D :D

Olkkis ja Ötzki
 
juu veikkaan olkkis että tässä ihka ensimmäisen kanssa sitä meinaa vähän mopo karkailla välillä :LOL:. Sanoin eilen siskolle että onneksi se oli sentään eka "isovanhempientekijä". Jestas sitä hössötystä, tuntuu että sitä on ihan normaali siihen aiempaan sekoiluun verrattuna :D... Iso halaus olkkis tulevien päivien varalle! :hug:

LK 16+1 ;)
 
Kaikki tässä pinossa pinoilevat: EN MÄ HALUU TEISTÄ KENESTÄKÄÄN EROON! Ootte kyllä niin hyvä tukiverkosto... Itse asiassa ootte niin hyvä tukiverkosto etten tuota mun käynnistyspäivää ole paljastanut missään muussa pinossa kuin tässä. Jos joku sen noiden mun muiden pinojen kirjoittelijoista huomaa täältä niin ei haittaa, mutten ala muille siitä sen tarkempaa kertomaan.

No en mä usko että tässä yöllä tulee lähtöä ellei nämä nyt olevat supparit muutu jostain syystä kipeiksi ja tuskaisiksi... :D Onneksi esikoisen ja kanssa sovittiin että huomenna menee koulusta suoraan mummille... Jos vaikka pääsis huomisesta neuvolasta lähtemään tositoimiin... :D D :D

Hitto kun mä niin rakastan tuota nauravaa hymiöö.... :D :D:D

O&Ö
 
Kiitos onnitteluista :flower: =)

olkkis74 onnea koitokseen, hyvälthän nuo oireet jo kuulostaakin ja toivottavasti viimeistään torstaina antavat vauhtia synnytkseen asti :)
Minulla kuopusta odottaessa viimeisellä äitipoli reissulla ( rv40+3 ) päättivät että nyt saa jo syntyä ( painoarvion takia ) ja ottivat osastolle. Antoivat yhden ( puolikkaan? ) kypsyttely tabletin ja siitähän se synnytys lähti käyntiin toden teolla....

ON: aamulla ukko innostu "kurmuuttammaan" :LOL: ni johan jonkun ajan tuntu kuin olis pitkä supistus ollunna :/ no onneksi se loppu sitten...
Puuro oli pakko syödä vaikka tuntu ettei yhtään tee mieli...

 
Täällä on niin väsyny olo taas vaihteeks. Tuntuu että joka toinen päivä vois suurin piirtein vaan nukkua koko päivän..
Huomenna olis neuvola, saapi nähä millaset arvot nyt on kun turvotustakin tullut nilkkoihin :(
Eilen kävin raskaushieronnassa, selkä hierottiin. Teki niin taivaallisen hyvää, kun on ollu niiin jumissa koko selkä ja nukahdin lopussa kun päätä hierottiin ja aloin kuorsata ;)
Ukko onkin nukkunu nyt vierashuoneessa, mä kun kuorsaan ihan sairaasti :LOL:
Parisen vk olis vielä laskettuun päivään :)
 
Meidän odotus päättyi taas lyhyeen :'( . Kävin tänään ultrassa, kun raskausoireet oli hävinneet. Pikkuinen oli lakannut kasvamasta viikolla 8-9. Nyt ois ollut 10+5. Huomenna sitten taas polille. Taidan pyytää kaavintaa lääkkeiden sijaan... On tää niin epistä ja surkeeta. En tiedä jaksanko/tohdinko enää yrittää. Ikääkin on kohta 39 :ashamed:

Happis
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Meidän odotus päättyi taas lyhyeen :'( . Kävin tänään ultrassa, kun raskausoireet oli hävinneet. Pikkuinen oli lakannut kasvamasta viikolla 8-9. Nyt ois ollut 10+5. Huomenna sitten taas polille. Taidan pyytää kaavintaa lääkkeiden sijaan... On tää niin epistä ja surkeeta. En tiedä jaksanko/tohdinko enää yrittää. Ikääkin on kohta 39 :ashamed:

Happis


:hug: :hug: :hug:

Hirmusti haleja ja voimia!

Olkkis ja Ötzki
 
happihyppy :hug: tuo on niiiin väärin!
Toivois ettei kenenkään tarviisi tuota kokea.... :'(

Itelläni ihan ensimmäinen raskaus meni kesken rv12. Sydänääniä ei kuulunut neuvolassa ja illalla alkoi verta vuotaa... Joku nuori sairaanhoitaja ultrasi sairaalan ensiavussa ja sanoi vaan ettei täällä mitään sydämmen sykettä näy... Aamuyöstä alkoi supistukset ja kaavinta päivällä....
Eikä lääkäri mitään selittäny kun ennen pois lähtöä jutteli vielä. Itse epäilen että oli tuulimuna...

Voimia :hug:
 
nyt 4D-rakenneultra varattu, menee niinkin pitkälle kuin 21. vkolle.

Kai tässä pitää alkaa syömään parin tunnin välein. Pieni kikkare ruokaa menee alas kertaheitolla, ja sitten menee tunti, kaksi, niin maha mouruaa kuin kissa kuutamolla. Olin eilen palaverissa ja oliko aika noloa, kun olin kieltäytynyt kaikesta tarjottavasta palaverin alussa (maha oli ihan täysi) ja 45 minuutin päästä ei asiakas meinannut saada ääntään kuuluviin, kun maha jyrmytti kuin viimeistä päivää. :/ Huokaus... Nytkin aamupalan syömisestä mennyt 1,5 h, ei mennyt kuin jugurttia alas, ja maha huutaa ja ulvoo. Pitää kai alkaa varaamaan jatkossa käsilaukkuun välipalaa...
 
Joku se kävikin mua jo huutelemassa. pahoillani olen kun en täällä ole ollut ja päivitelly tätä pinoa vaikka aluksi niin kovasti siihen innostuinkin.
Tässä matkalla vaan sattunnut kaikenmoista meitin perheelle että ei oikeen ajatukse ole mukana pysyneet.
Mutta nyt taas elämä voittaa ja mukaan kopsahdan :)
Alanpa päivittää tätä nyt oikeen urakalla sen mitä kerkeen tässä syöttöjen välillä.
Jos siis puutut päivityksistä niin tökkää.

Niin ja meille syntyi 11,08 tyttö 3520 kg ja 51 cm. Kaikki meni todella hyvin ja lähdettiin 6 h synntyksen jälkeen kotiin.

Mutta nyt päivittämään tätä pinoa.
 
Onnea pikkuneidistä, SpookyMama :flower: :heart: :flower: !!!

Lintukoira mulla myös on ruokailun annoskoko pienentynyt dramaattisesti. Tosin ruokahalukin on nyt pienentynyt, mutta sehän on normaalia kun aikansa on syömättä juuri mitään niin elimistö tottuu... Jospa tämä olotila säilyisi sitten synnytyksen jälkeenkin B) .

Neuvolassa tänään ei ihmeitä. Se hemoglobiini ei vaan tahdo nousta, mutta ei se terkkaria nyt tuntunut haittaavan. Olkoon sitten tuolla tasolla (~115). Seuraava käynti taas kahden viikon päästä. Ja kohta alkaa jo äitiyslomakin!

Tiila 34+1.
 
SpookyMamalle onnea :flower:


Heti omaanapaa...
Jäkytyksekseni huomasin vähän aika sitten että tulee rusehtavaa vuotoa, :eek:
ihan pikkuisen mutta järkytti se jo kuitenkin. Tietysti voihan se olla ihan harmitontakin mutta kun ei milloinkaan moista ole muissa odotuksissa ollut :ashamed:

Noh, katellaan mitenkä tässä käy :ashamed:
 
Huomenta!

amati voihan tuo olla ihan harmitonta, taitaapi loppujen lopuks olla aikasta yleistä jos noita eriketjuja selailet, toivottavasti vuoto jo loppunut :hug:

SpookyMama Onnittelut prinsessasta koko perheelle :heart: :flower:

olkkis toivottavasti olet päässyt jo tositoimiin :hug:

Omaa napaa :ashamed: :ashamed: Mä taidan todellakin olla joku työlintsari tms. kun viikonlopun jälkeen olin tiistain töissä mutta aivan kamala päänsärky heti aamusta mut sinnittelin :ashamed: työkaveri sanoi et ei kai sulla ole verenpaine taas kohollaan et se voi johtuu siitä et meeppä seuraavana aamuna mittauttaa. Siloolin illalla tilasin työterveyshuollosta ajan aamuksi klo 8 ja sehän oli mitä ihanteellisin 127/ 72 eli alempi mitä neuvolassa, mutta valitin et olen tosi väsy ja päätä särki edelleen etten jaksa mennä illaks töihin, mikä oikeesti piti paikkansa. Soitti puhelun lekuril et ehtiskö ottaa mut siin välis ja niinhän lekuri kirjotti suoraan viikon saikkuu kun kolmesta päivästä ei hyötyä mulle ja sano et jos ei helpota niin tuu uudestaan :ashamed:
Soitin pomolle joka alko et eihän tästä enää tule mitään kun en pysty enää töissä olee et päivän jälkeen taas jopa viikon saikulla :ashamed: et mitä tän asian kanssa aletaan tekee :ashamed: Mistä saadaan taas ihminen tuuraamaan jne. et eikös läkäri nyt voisi kirjoittaa sulle pidempään kun ei musta tunnu työntekijäksi olevan jne. ripitti siis taas vaihteeks kunnolla :'( Tää raskaus on vain ollut niin erilainen, olen todellakin ollut väsyneempi kuin pikkuneitiä odottaessa mut silloin ei ollutkaan pientä joka olisi vaatinut äidin huomiota, isot likat kun pärjäs ominaan jne. Saapi nähdä mitä tästä sit loppujen lopuks tulee et kun mulla 18pv. neuvola niin täytyy jutella kun esimiehenkin asenne tällainen :ashamed:
Mä olen nyt tuntenut parina päivänä pikkaisen liikkeet, eilenaamulla viimeeksi kun lopetin puhelun esimieheni kanssa niin muistutti olemassa olostaan :heart: pikkuneitiäkin kun odotin niin aloin tuntee päivittäin vko 13 eteenpäin :heart:

Tänään aamupäivällä mennään sit pikkuneidin kanssa perhekahvilaan, viimeviikolla alkoi kesäpaussin jälkeen mut ehdittiin vain olee vajaa tunti kun ei heti päästy mut tänään sit korjataan tilanne ;) Iltapäivä taidetaankin vain ihmetellä kotosalla ja vedellä päikkäreitä, mä tartten ne itekkin muuten en jaksa :ashamed:

Jaksuja teille kaikille, vielä mentävä hätyyttämään yhtä isoa neitiä ylös, toinen jo onneks nousikin et ehtivät kouluun ;)

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+5 :heart:
 

Yhteistyössä