<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Heippa! :)

Täällä vietetään vapaapäivää koulusta, kävin just tuossa koiran kanssa lenkillä ja oli jo nyt niin lämmin että voi ihanuus :heart: T-paidalla tarkeni oikein mainiosti! Tänään pitäis pakkailla kamoja vielä ja vähän siivoilla. Huomenna luultavasti mies ja mun isä tulee tänne mulle vähän avuks ja sunnuntaina sitten miehen iskä ja muuta miesväkeä tulee muuttamaan meidän huonekalut ja sitten suunta kohti uutta asuntoa! :)

Mitäs viikonloppusuunnitelmia muilla mammoilla on? :) Toivottavasti on ihanat kelit joka puolella!

Ihania masukuvia tänne on tullut! Kiva kun jaksatte laittaa niitä. :) Sinfulin kaksio on jo aikas hienon kokoinen ;)
Jospa itekki sais sen kuvan tänne viimein...

[/URL][/IMG]

Tuo kuvan lisäys täällä onkin jännä juttu, onnistun välillä mutta välillä ei siitä tahdo tulla mitään :D :headwall:

Luckygirl sullahan riittää sitten hommaa! :) Muista välillä levätäkin! Muistelinki että oot tainnu mainita että tekin ootte muuttamassa. Mulla jo sormet syyhyää että pääsen uuteen asuntoon järkkäilemään ja että pääsen ostelemaan vauvalle tarvikkeita! Eilen mies oli käyny hakemassa avaimet uuteen asuntoon ja olivat käyneet meidän ja hänen vanhempien kanssa siellä. :)

Kyllä nauratti eilen illalla kun makoilin sohvalla, vilkaisin mahaa ja se oli ihan neliskulmainen laatikko :D Vauva tais olla jotenkin sivuttain siellä, ai että ku harmittaa kun en ehtinyt ottaa kuvaa :D

Minea ja maha-asukki 29+5
 
Naapurin pihalla kerrottiin,
että pienet lapset on tehty niin,
että vettä ja jauhoja sotkettiin
ja taikina lapseksi muovailtiin.
Sen jälkeen uunissa paistettiin
ja sitten vain elämään käskettiin.
Se on rakennustarvike pakkaus,
jonka päällä on teksti: rakkaus.
Siitä miljoonat lapset on valmistettu,
siitä kaikki kaunis on rakennettu.
Siitä onni koteihin asennettu.

Pieni tyttäremme näki päivänvalon 22.5 klo 01.31. Pituutta pienellä on 30cm ja painoa 850g. Tilanteeseen nähden kaikki on hyvin :heart:
 
Ooo teidän masujanne :heart: Ihania kupuja!

Annukka-81 Onnea pikkuprinsessasta :heart: Mukava kuulla että kaikki on kuitenkin hyvin vaikka pieni päättikin vähän aiemmin jo tulla ihmettelemään tätä maailmaa :) Hyviä vointeja koko perheelle :heart:

Vuorotyön ihanuuksia, heräsin vasta ihan hetki sitten, kaksi aamuneljän herätystä takana kun kuudeksi töihin ja tänään sekä huomenna vasta kahdeksi. Aamukaffetta tulin tähän koneelle nautiskelemaan ja lukemaan kuulumisia :) Ei närästä ollenkaan vieläkään ja onneksi ei ole tuo kahvikaan tehnyt pahaa missään vaiheessa :) Suurkuluttaja en ole koskaan ollutkaan, nytkin on ollut päiviä etten ole kuppiakaan juonut kun taas toisinaan menee sitten "jopa" kolmekin kuppia päivän aikana.

Mitä ootte isyyspakkaukseen suunnitelleet? Mulla jotenkin rajoittaa vähän tuo etten isän kanssa asu enkä ole yhdessä niin ei voi sellaisia käytännön "selviytymisjuttuja" oikein laittaa. Eli sisältö on lähinnä tommosta poikien väristä isi-juttua. Paitsi tuo käsipainohelistin on tarkoituksella tyttöjen värinen ;) Näiden lisäksi ajattelin pakata muutaman oluen, minipullon konjakkia sekä ison sikarin. Haisunäätä-potkarit on pyllypuolelta kuvattu kun edessä niissä ei ole kuin vetoketju vain.



Jos täältä löytyy turkulaisia jotka ajattelis tilailla jostain juurikin vaikka Briteistä tai muualta ulkomailta noita vauvajuttuja niin olen mielelläni mukana jos tekis kimppatilausta :) Ja vaikka tekis isommankin tilauksen, itsellä ainakin on farmariauto niin saa haettua paketin postista. Oon vaan niin huono noiden ulkomaisten puljujen kanssa etten uskalla itse lähteä tilailemaan :p

Ei mitään kummempaa kuulu tänne, neljän viikon päästä alkaa kesäloma, sen ja äitiysloman välissä olisi pari-kolme yövuoroa mutta haen niihin sairaslomaa kun en todellakaan aio kuukautta ennen laskettua seistä öitä töissä :p Työnjohtaja tarjosi ensin niihin palkatonta vapaata, mutta sanoin että haen mieluummin sairaslomaa niin saan niistä sitten rahaakin ;)

Poksahteleva Kertomus 26+0
 
Viimeksi muokattu:
Annukalle onnea paljon pikku prinsessan syntymän johdosta! :flower: Ja koko perheelle myös! Milläs rv:lla prinsessa syntyikään? Voimia paljon sairaalaelämään ja toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kertomus: Kyllä minä mietin kanssa kauan uskallanko tilata huonon englannin kielen omaavana ulkomailta tavaraa, mutta näytti onnistuvan. Kiitos netissä olleiden sanakirja kääntäjien sekä googlettamalla löytämieni ohjeiden.

Sinful: Mukavasti sinunkin vatsa kasvanut! Kaikki tosiaan ihmettelevät kun luulevat jo vauvan (kaikki olettaa että mahassa on vain yksi) kohta syntyvän. Sitten suu venähtää auki kun toteaa, että elokuulla vasta laskettuaika. Ainoa joka on tuumannut, että mahan pitäs olla isompi oli tänään naapurin mummeli, jonka kanssa ekaa kertaa juttelin. Totesi että teille on vauva tulossa ja tuumasin, että kahtahan ne lääkärit ovat lupailleet. Niin mummeli tuumasi, että kyllä sen mahan pitäs isompi olla, jos ois kaks... Lopulta sain vakuutettua mummelille, että tosiaan kaksi siellä vauvoja pitäisi olla ;) Pelottaa vaan aikalailla tuo ennenaikaisuuden riski, joka kohdallani on nyt kasvanut melkoisesti. Pitäs malttaa ottaa rauhallisesti.
 
Annukka-81: Onnea pienestä prinsessasta! :heart:

Kävin tänään neuvolassa hakemassa itelleni sellasen tukivyön. Selkä on alkanut vihottelemaan, joten kokeilen nyt, että jos tuosta vyöstä olis apua. Samalla kävin myös ostamassa isyyspakkaukseen tavaroita. Nyt vaan odottelemaan, että netistä tilatut tuotteet tulis pian! Oon ihan innoissaan tästä enkä malttais odottaa, että saan antaa sen miehelle. :D Laitan sitten kuvaa / listaa mitä kaikkea pakkauksessa on, kuhan olen saanut kaikki tavarat.

Vauvalle oli hyväksytty vakuutus, joten sitäkään ei tarvi enää miettiä.

Laitanpa minäkin nyt jonon jatkoksi oman masukuvani. Otettu eilen rv 28+0.

 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Annukalle onnea rinssessasta! :heart:

Kävin sitten siellä sokerirasituksessa ja tuloksena hyvä paastoarvo, tunnin/kahen arvot hilkun alle raja-arvojen, joten sokeritarkkailuun sitä joutuu! Hakia viikon päästä loman jälkeen mittari ja saan samalla tietty ruokavalio-ohjeet ym ohjeet jatkosta.. Että semmoista! Toivotaan, ettei ala nyt nuo sokerit vaivaan, ei näin pieneltä ihmiseltä onnistu ison vauvan puskeminen pihalle ilman leikkausta : / Oon siitä ihan varma. Vaan jos alkaa kasvaa hulluna, ni eiköhän se käynnistellä sitten aikaisemmin, jossei itekseen jo ala tulla nuitten muitten juttujen takia...

Kivoja massuja kaikilla :)

-pansku- ja bubu 29+4 :heart:
 
Annukka-81: Onnea prinsessasta ja ihanaa että kaikki hyvin :heart:

Ompa ihania masuja :heart:

ON: Täällä tänään pelästytty oikein kunnolla! Tossa muutama tunti sitten vessareissun jälkeen valahti jotain lämmintä ja kirkasta housuihin oikein kunnolla ! Niinkin paljon että mun farkut oli aivan likomärät perspuolelta. Pelästyin suunnattomasti ja soitin itkuisena äippäpolille, jonne käskivät heti tulla tarkistuttamaan ettei olisi lapsivettä. Suppareita en tuntenut. Siinä sitten tunnin odottelin lääkäriä ja lopulta testit ym tutkimukset totesivat hälytyksen olleen väärä. Lääkäri epäili että kyseessä oli valkovuotoa, sekä ehkä hieman virtsaa.
Ultrassa kohdunkaula ja kaikki kunnossa. Ja mikä tärkeintä meidän rinsessalla kaikki kunnossa. Painoarvio oli 1275g ja sydänäänet sekä napanuora virtaukset kunnossa. Lapsivesi määräkin kunnossa, sekä kalvot. Kerkesin jo säikäyttää miehen kunnolla, sekä äitini jolle soittelin heti kysyäkseni että onko normaalia....
ONNEKSI KAIKKI KUNNOSSA !!! Täytyy sanoo että enpä olisi uskonut että valkovuotoa voi lorahdella kuin hanasta :O

Ninzi & Tyllerö 29+1
 
Annukka-81 paljon onnea pikku rinsessasta! :heart:

Meillä oli tosiaa toissa päivänä neuvola ja kunnossa oli kaikki, mitä nyt verenpaineet vähän koholla mut kotimittauksilla arvot ihan normaalit. Viistossa kaveri majailee ainakin vielä :)

Nippe82 miltä sivulta tilasit..? oon katellu kaikkia sivuja muuten vielä tiedä mistä sit tilais... hmm..

jepatin ja poju 28+6
 
Heippa:wave:

Annukalle ja koko perheelle oikein paljon onnea pikkuisesta prinsessasta:heart: Voih..kohtahan sitä itsekin toivottavasti pääsee taas tuoksuttelemaan maailman ihaninta tuoksua:heart:

Minealle
jaksamisia muuttopuuhien parissa! Muista ottaa rauhallisesti:)

Ihania massuja teillä kaikilla:)Täytyisköhän sitä itsekin uskaltautua kuva tuosta masukista ottaa..en oo tainnut yhtään vielä napata...

Täällä poksutaan tänään 30+0..ihan uskomatonta! Ihanaa kun aika menee näin nopeasti. Viikko vielä töitä, sitten alkaa pitkä loma:heart: Kesäkuun alussa tavaroiden laitto alkaa. Tänään ostin ekan vaatteen pikkuiselle. Täytyy niistä ottaa sitten kuvia kun niitä nyt ekaks hieman kertyis:)

Onnellinen Annubella ja onni-Ilona 30+0:heart:, jolle ehkä on nyt nimikin saatu päätettyä:heart:
 
Annukka-81 suuret onnittelut koko perheelle! :heart: Ihanaa, että kaikki on hyvin vaikka prinsessa päättikin ottaa varaslähdön! :) Kovasti tsemppiä sinne.

Ninzi onneksi selvisit säikähdyksellä! Tuo on kyllä inhottava tunne, mulla yks sunnuntai tässä joku aikaa sit lenkillä lorahti housuihin jotain ja sitä tuli kyllä paljon! Mulla oli kans päälyhousut haaruksista märät sillon. Menin sit kotiin ja päättelin että kai se valkkaria oli. :D

Annubella kiitos, yritän muistaa ottaa rauhallisesti! ;) Onneks toi maha kyllä kertoo heti kun pitää hetki lepuuttaa :D tsemppiä sinne kans viimeistä työviikkoa varten!

Minea ja maha-asukki 29+5
 
Tyttö syntyi rv 26+5 estelyistä huolimatta. Se, että kaikki on nyt tilanteeseen nähden hyvin niin sehän ei tietenkään tarkoita että kaikki on hyvin, mutta tilanne voisi olla paljon huonompikin. Tavalliset pikkukeskosen ongelmat toki ovat läsnä vielä pitkäänkin ja on tämä rankkaa pojillekkin koska äiti käy päivittäin sairaalassa 100km matkan päässä ja siis taas pois kotoa. Isompi poika (5v) kun luuli, että kun vauva syntyy tulee äiti sairaalasta kotiin. Pettymys olikin suuri kun äiti tosiaankin tuli kotiin, mutta on silti joka päivä poissa monta tuntia. Pojat eivät ole vielä päässeet siskoa katsomaan koska näky ei ole se mitä he ajattelevat vauvasta, eikä vauva näytä siltä mitä muut vauvat joita ovat nähneet. Isompi on käynyt kyllä juttelemassa sairaalan psykologin kanssa, siellä on tullut puheeksi myös se että sisko voi menehtyä koska on niin kovin pieni ja heikko.
Pitäkäähän huolta itsestänne ja masuasukeistanne :heart:
 
Annukka-81 Huih, itellä just tänään 26+0, hurjaa ajatella et tulis sit jo ens viikolla ulos :eek: Mut kovasti tsempityksiä teidän tytölle, ja tietenkin myös muulle perheelle, onhan tuo aika raskas tilanne kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Nippe: itselläni myös tuo enneaikaisuuden pelko on ollut koko ajan, mutta onneksi nyt on jo näinkin paljon viikkoja kasassa. Milloin viimeksi olette saaneet jotain koko-arvioita pikkuisista? Millä tavalla tuo enneaikaisuuden riski on kohdallasi kasvanut? :O
 
Ihania masukuvia olette laittaneet! :)

Annukka-81 Oikein paljon onnea koko perheelle pikku prinsessasta! Ihana kuulla, että kaikki on hyvin olosuhteisiin nähden. Paljon voimia teille kaikille ja pikkuiselle tsemppiä. :flower:

Ninzi Onneksi selvisit pelkällä säikähdyksellä, oli varmasti aivan hirveää pohtia, että mistä oikein on kyse.

Minea Hyvä muistutus lepäämisestä, se ei ole vahvuuksiani silloin, kun tehtävää riittää. Onneksi masu vihjaisee, kun on aika hidastaa tahtia. Minullakin sormet syyhyää jo pakkkaamaan ja sisustamaan uutta kotia, vaikka vielä joudunkin odottelemaan. Miehen kanssa jo kiersimme katselemassa tapetteja ja sisustustarroja, mutta vielä emme mielestämme löytäneet. Ymmärrän siis hyvin sinunkin intosi. :) Muista sinäkin ottaa iisisti ja lepäillä tarpeeksi. Tsemppiä teille muuttoon! :)

Viikonloppusuunnitelmat Otan aika rennnosti tänä viikonloppuna. Mies menee remppaamaan äitinsä avuksi huomenna, joten minä suuntaan shoppailemaan. Tarvitsen kesävaatteita, joten metsästän niitä huomenna. Jos ehdin ja siltä tuntuu, niin menen leffaan, 1 sarjalippu on vanhenemassa kuun lopussa. Illalla katson Euroviisujen finaalin. Sunnuntaina on äitini syntymäpäivä, joten suuntaamme sinne. Yllätän äitini leipomalla hänen rakastamaansa suolaista piirakkaa ja muistan toki paketilla (äidin pitämän artistin cd & kirja isovanhemmuudesta).

Isyyspakkauksesta Annoin sen miehelle nyt illalla ja oli mieluinen.:) Mies tutki kaikki osat läpi innoissaan. Pakkaukseen tuli Daddy- bodyt, I love dad - sukat, äidinmaidonkorviketta, tutti, tuttipullo, purulelu, tölkki colaa, nallekarkkeja, chilipähkinöitä, sisuja, hoitovoidetta, sinkkivoidetta, talkkia, ensikirja vauvalle, miehen keräämän manga- sarjan opus, Pasila - sarjan dvd 3, harsoja, puhdistuspyyhkeitä, pullo energiajuomaa, vauvan vanupuikkoja, Vanhemmuus- kirja, Ensimmäinen sana isä - kirja ja mansikkakarkkinauhapaketti. Yhdistin siis vauvan tarvitsemia juttuja ja miehen lempijuttuja.

Masun lääppimisestä on pakko kertoa tämän päiväinen kokemus. Olin äitini kanssa liikkeellä ja tapasimme naisen, jonka äitini tuntee harrastustensa kautta. Kyseinen nainen asuu lähellä minua, joten äiti esitteli meidät toisillemme. Nainen on jo eläkkeellä, kuten äitinikin. Äitini tietty kertoi, että saan vauvan elokuussa ja mitä tapahtui? Tuo nainen suorastaan hakkasi kädellä mahaani! :mad: Olin ihan sokissa, etten saanut sanottua mitään. Onneksi ele ei kestänyt kuin hetken ja tiemme erkanivat, mutta sen jälkeen pitelin sitä kohtaa vielä pitkään ja koskemisen kohtaan tuntui vielä melkein 2 tuntia myöhemminkin. Oli pakko käydä vessassa tarkistamassa, ettei mitään seuraamuksia ole tullut, sen verran ikävä olo jäi. Onneksi ei. Mutta jatkossa pidän mahani kaukana, kun äiti esittelee ventovieraita minulle. Mutta oikeasti, kuka koskee odottavan mahaan noin kovakouraisesti?! Ja miksi kosketaan ventovieraan naisen mahaan kysymättä? En ymmärrä. Äitini, sukulaiseni tai kaverini eivät ole masuuni koskeneet, joten olen ihan ihmeissäni...

Luckygirl & Vintiö 28+6
 
Viimeksi muokattu:
Onnea pienen pienestä prinsessasta Annukka! Pikkuiselle paaljon voimia kasvamiseen, ja koko perheelle jaksamista, varmasti on rankkaa. Hyvä että tyttö voi tilanteeseen nähden hyvin! :)

Nepo ja Pirpana 30+1
 
Ninzi: On varmasti ollut hirveä tilanne, itsekin pelkään kyllä jatkuvasti kun lorahtelee että mitä sieltä tulee. Valkovuoto on kyllä lisääntynyt täälläkin huomattavasti, koko ajan on pöksyt märkinä ja saa olla vaihtamassa. Onneksi isommilta lätäköiltä on vältytty.

luckygirl: Mulla tuo masunlääppiminen on ehdoton ei, olen huomannut että ei haittaa että isomummot koskee tai tulevat mummit, mutta muista kyllä hätkähdän ja oletan että kysytään ennenkun se käsi siihen laitetaan.
Saati ruetaan hakkaamaan? :confused: Ihmeellistä käytöstä kyseiseltä naiselta.
Olisin varmaan hämmentynyt itsekin sen verran etten olisi sanaa suusta saanut, vaan luultavasti oma reaktioni saattaisi olla ihan päinvastainenkin. Onneksi selvisit säikähdyksellä. :|

Lepääämisestä Täälläkin masu ilmoittelee jos liikaa rehkitään, kroppa kertoo jo aika hyvin mitä jaksaa ja milloin pitää mennä pötkölleen.:)

Makoilusta ja nukkumisesta puheenollen, tuleeko muilla nivuset silloin todella kipeiksi? Mulla tuntuu että olisivat ihan tulessa kun yöllä herään esim vessaan.
Muutenkin nuo nivuskivut on lisääntyneet, ihan jäykkänä saa köpötellä eteenpäin välistä.

Pikkuinen on muuttunut masussa ihan yliaktiiviseksi, meille taitaa tulla hirmuinen vauhtivauva. En ymmärrä miten toisella riittää virtaa pyöriä masussa koko päivän ajan.

Tänään poksutaan 27+0! :heart:
 
Ihanan aurinkoista aamua!

Meillä on tänä viikonloppuna hiekkalaatikon tekoa. Saa poika sit hiekkaleikkejä leikkiä :) Vähän jos jaksais itsekkin jotain ulkona touhuta. Tahtoo vaan niin herkästi sit käydä supistelemaan. Grillausta ainakin sit tiedossa. Tosin mies meillä ruuat tekee, en minä :LOL:
Ja hurjaa että huomenna taas poksuu :heart::O Hurjaa vauhtia menee nyt aika!

Mukavaa viikonloppua kaikille mammoille :)

Devil+pyöriäinen 30+6
 
Huomenta! :) Mistäs sen tietää, vaikka tämä viikko ois ollu kesän paras ilmojen puolesta :D Täällä on ainakin ollu niin mahtavat ilmat, muistaakseni maanantaista asti ihan helteiset lukemat. Viileä merituuli vähän helpottanut liikkumista kun muutenkin tuppaa olemaan kuuma :D

Luckygirl Olipas kummallista käytöstä äitisi tuttavalta! Ihmiset on kyllä välillä outoja ja tuntuu, että raskaus saa monet käyttäytymään hassusti. :D Mun koulukaverit ei näe edes tarpeelliseks kysyä, saako mahaa koskea, sen kun laittavat kätensä mahalle (eivät tosin kaikki). Joskus se huvittaa, toisinaan ärsyttää.

Surusilmät mulla ne kivut ei tunnu nivusissa kun on esim. maannut pitkän aikaa, vaan lähinnä häpyluussa. Aamuisin alkaa olemaan yhä enemmän ja enemmän kivuliasta nousta ylös. Kipu menee kyllä ohi nopeasti. :) Ja liikkeistä vielä, nämä viikothan taitaa olla vauvan vilkkainta liikkumisaikaa, näin ainakin jostain luin. Vauva treenaa motoriikkaa ja vielä sillä on hiukan paremmin tilaakin myllertää. :)

Nyt pitäis ruveta vähän touhuilemaan ja laittamaan kotia kuntoon. Mies ja mun isä + yks perhetuttu tulee tänään ja saadaan sitte vielä vähän yhdessäkin pakattua & siivottua. Huomenna sit alkaa tositoimet kun pitää saada kämppä kokonaan tyhjäks ja siistiks :D Onkin ollut tuota miestä kamala ikävä kun viimeks maanantaina ollaan nähty. Ihmeellistä kuinka outoa onkaan olla ilman ukkokultaa kotona :D

Huomenna sitten poksuu täälläkin! Hauskaa viikonloppua kaikille, nauttikaa hyvistä ilmoista ja voikaa hyvin!

Minea ja maha-asukki 29+6
 
Pikavastaus puhelimella... Isyyspakkaus: kokoan paketin aivan jostain muusta aiheesta ku vauvasta ;) Ihan sillä, ku tuntuu että elämä on tällä hetkellä ihan vain pelkästään vauvaa... "Vauva sitä ja vauva tätä...". Täytyy toki välillä vaalia aikaa ihan vain parisuhteelle, vauvan tulon jälkeen kun se tahtoo jäädä aika vähäiselle.
 
annukka onnea paljon ja jaksamisia ! toivottavasti tilanne kehittyy kokoajan parempaan päin :heart:

sit vähän tällästä sekavaa kun yritän pitää itseni kasassa. eli ollaan tosiaan miehen kaa tääl ruotsissa, no eilen mul jalat turpos aivan holttittomasti, väsytti no aika monestaki syystä esim aamulla viideltä heräämisestä, ja illemmalla kädetki hieman turpos. ennenku jalat saavutti turpoamis huippunsa niin ylävatsassa oli outoja tuntemuksia enkä osaa selittää niitä tai en ainakaan muista koskaan ennen tunteneeni sellasia. nyt sitten aamulla oli väsynyt olo vieläkin ja jätin aamuseminaarin väliin ja huomasin että naamassakin on hieman turvotusta. en tiedä kuinka moni teistä jo arvas että haen takaa sitä että mulla on ehkä raskausmyrkytys tai ainaki nää kaikki on oireita siitä, sit tietty jos tietäisin mitä verenpaine on ja onko virtsassa proteiinia niin bingo. sit aloin tutkia asiaa niin ainut tapa näköjään "hoitaa" tätä on raskauden keskeytys, riippuen tilanteesta niin joko se käynnistetään että alateitse tulis taii sitten leikkaukseen. äitejä ei näköjään enään ainakaan suomessa juurikaan kuole tähän vuosittain ja koska mulla ei oo mitään kouristuksia ollut niin tää ei ainakaan olis se pahin myrkytys.. sit aloin viel fiksuna tyttönä lukemaan jostain palstoilta raskausmyrkytys juttuja, ei niissä kenenkään lapsi ollut kuollut mutta aika monella oli näillä viikoilla alkanut ja lapsi sitten parin viikon säteellä syntynyt kun tilanne oli kehittynyt yhtäkkiä nopeasti ja jotain. nyt sit pohdin tääl hotellihuonees kaikkia vaihtoehtoja, lievästi paniikissa ja en tiedä siis tosi hämmentyneenä. sit viel joka fakta sivulla luki että tää olis yleisempää ekassa raskaudessa.. nyt alkaa pää tyhjetä niin pahasti et meen ottamaan vilposen suihkun ja odottelen meille varattua ruokailua vielä hetken.

oli muuten ihania masu kuvia, piristi vähän tätä päivää :)

samunäiti&alex 28+4
 

Yhteistyössä