<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Minä voisin varovasti liittyä tänne seurailemaan. Eilen tein raskaustestin johon ilmestyi kaksi viivaa, toinen tosin vielä haalea.
Huomenna aamulla teen vielä uuden testin, toivottavasti viiva vahvistuu.

Oireita on; jatkuva vessahätä, pahoinvointia varsinkin hampaita pestessä, heräilen usein yöllä närästykseen jne..

Raskausviikoista ei ole tietoa, kun pari kk sitten oli keskenmeno.
 
Facebook-ryhmään pääsee laittamalla esimerkiksi miulle tonne boksiin yksityisviestillä linkki omaan facebok-profiiliin.
Sitten lisään kaveriksi ja ryhmään.

Ryhmää ei löydä haulla, ja sen näkee vain ryhmän jäsenet.
 
Varovasti voisin tähän ilmoittautua, raskausviikko 5+2. Ensimmäistä lasta odotellaan ja laskettu aika ilmeisesti 13.6. Tähän päästiin parin lapsettomuushoitokierron (IVF) avulla ja fiilikset on nyt arvatenkin aika uskomattomat.
Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä, jännittävää.
Ekaan ultraan menen yksityiselle 26.10.
 
Meillä on pari jäsentä hävinny tuolta facebookin ryhmästä mitään sanomatta.

Toivottavasti heillä kaikki hyvin, huoli jäi suuri.

Tosiaan hetki vielä aikaa liittyä ekaan fb ryhmään.

Ryhmästä tulee rajattu että voi helpommin jutella omista asioista.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet :)

Täällä huono olo onneks loppu lyhyeen. Mites muilla? Onko huonoa oloa? Varasin myös yksityiselle ajan ultraan, se on maanantaina!! :D jos kaikki on hyvin, niin sitten ehkä uskoltais kertoa muillekkin.

7+0 poks ?! Vai 6+5 maanantaina se selviää.
 
Ensimmäinen neuvola takana. Laskettuaika osuu 27.05-03.06 ajalle joten ajattelin jatkaa tässä ryhmässä vielä kirjoittelua.
Väsymys on ollut tosi voimakasta ja aamuisin hiukan kuvottava olo.

Mä voisin kans uskaltautua fb-ryhmään mukaan.
 
Liityn tänne , testit ja oireet näyttäneet plussaa muutamia päiviä, tänään hurjat 4+0.
Laskettuaika menisi juhannuspäivälle eli 25.6.

muoks. Niin ja neljättä odotellaan, ensimmäistä yhteistä miehen kanssa
 
Ajattelin pistäytyä täällä sanomassa hei, kun tein tänään hailakan haamun dpo 10. LA olisi ilmeisesti 28.6. Ensimmäistä biologista omaa yritetään, ja olen tänä vuonna ollut jo helmikuisissa ja maaliskuisissa. Joten kaksi keskenmenoa takana... Kolmas kerta toden sanoo?

Raskaaksi on ollut helppo tulla, ainoastaan heti kaavinnan jälkeisestä kierrosta ei tärpännyt (ei varsinaisesti yritettykään), sitä lukuunottamatta olen tullut joka kierrosta raskaaksi. Eri asia sitten on kauanko se raskaus jatkuu... Täytyy yrittää hengata täälläkin ja iloita niin kauan kun sitä raskautta kestää, vai kuinka?
 
Yksi uusi mukaan pinoon.
Eilen tehty plussa, kiertopäivä 31 ja rv jotakuinkin tänään 4+5.
Oireet oli kovin vakuuttavia jo ennen plussausta joten tavallaan tiesinkin mitä on tiedossa. :)
Laskettu aika menisi 20.6. tienoille ja toinen lapsi. Esikoinen on 2v 9kk. Omaa ikää löytyy 31v
Liityn mielelläni mukaan faceen.
 

Yhteistyössä