<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Varovasti ilmoittaudun vaikka elämäntilanteen vuoksi ettei vielä voida sanoa raskauden suhteen mitään. :unsure:

Eli siis plussasin eilen täysin yllätyksenä ja koska menkat on vaihdelleet parilla päivällä niin laskettu on n.22.6. Tämä on neljäs ja edelliset ovat syntyneet 06, 08 ja 11. Itse täytin juuri 36v.

Huh, huh! Aikamoinen yllätys :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: xxxo
Tässä olen jo kaksi huimaa tuntia elänyt sen tiedon kanssa, että OLEN RASKAANA!!! Ilmeisesti olen noin viikoilla 4+3 ja laskettu siis juhannuksen tienoilla. Mielelläni tulen myös faceryhmään, laitan pyyntöä :)
 
Mä jään kanssa tänne kunnes ollaan turvallisemmilla vesillä. Sen jälkeen face voisi kiinnostaa. "Onneksi" täällä taitaa olla muitakin keskenmenon kokeneita? Tähän alkuraskauden jännitykseen olisi kiva löytää vertaistukea...

Tänään testasin taas, ja sain vähän vahvemman viivan jo. Nyt on dpo 12 ja menkkojen mukaan rv 4+0.
 
Mistä alottaisin?! Olemme olleet ilman ehkäisyä 07/2013 lähtien toiveena 4 lapsi. Raskaus ei alkanut ja jätimme asian unholaan. Minulla todettiin PCO 06/2015 ja tämä + ylipaino teki meidät ns. Sekundaarisesti lapsettomiksi. Olen pudottanut painoa sen jälkeen 15kg.

Perhettämme kohtasi suuri muutos 12/2014 kun miehelläni todettiin leukemia.
Tällähetkellä voi hyvin ja sairaus on remissiossa. Tilanne on sellainen, että hän sai talvella rankat sytostaatit ja lääkärit kehottivat tekemään talletuksen mikäli lasta vielä haluamme sillä sytostaatit kuulemma vaikuttaa siittiöihin ns.tappamalla tuotannon kokonaan. Emme tehneet ja ajattelimme, että lapsilukuon täysi (3).

Tänään tein positiivisen testin ja itken ja nauran samaan aikaan. Mitä ihmettä?! Mies syö edelleenylläpitohoidon aikana lääkkeitä ja toki nyt pelottaa, että onko ne voineet vaikuttaa siittiöihin niin, että lapsellavoisi olla kehityshäiriö sen vuoksi? Soitamme miestä hoitavalle lääkärille ja kysymme.

Mahtaako kenelläkään olla vastaavaa kokemusta , sillä jollakin tapaa minusta tuntuu, että tämä pieni on uhmannut kaikkia luonnonlakeja ja todella haluaa meidän syliin :love:

Tällaisissa tunnelmissa perjantaina ja nyt olemme olleet yhteydessä miestä hoitaneeseen osastoon ja Teratologiseen. Lääkäri soitti tänään ja kertoi ettei miehen lääkitys ole este raskaudelle eivätkä he kiellä sitä. Kohonnutta sikiövauriota ei ole, mutta toki on hyvä muistaa, että jokaisessa raskaudessa se on n.3% luokkaa. Foolihappoa suositteli syömään.

Tämä tieto huojensi.

Minä voin jatkaa keskusteluja täällä ja olen myös valmis rupattelemaan facessa, joka on avoin kaikille kesäkuun mammoille masuineen :)

Äiti 79 ja mökö 4+4
 
Tänään käyty varhaisultrassa, ja sieltä löytyi pieni murunen jonka sydän jumpsutti :love:

Kyllä minuu pelotti niiii paljon et teki mieli yrjötä. Keskenmeno siis takana kesäkuussa ja olin niin varma et nytkin tulee huonoja uutisia.

Pieni vastasi 6+3, eli aika hyvin paikkaansa. Nyt menkoista 6+6.
 
Onnea ja tervetuloa uudet!

Kävin tänään ultrassa, pieni sydän löi ja pikkunen vastaa viikkoja <3 (en ymmärrä miks en voi laittaa puhelimella hymiöitä?? Jos yritän ne menee viestin alkuun.) oon niin onnellinen :) pitää vaan toivoa et kaikki menee hyvin. Neuvolaanki ajattelin soittaa huomenna. Ainiin, lääkäri sano et oli näkevinään kaksoset ?! Voiko myöhemmin sit ulrassa huomata et siellä onki kaksi vauvaa. Vai pitäiskö näkyä nyt jos on näkyäkseen?

Hippo 7+4
 
KevätTähti mulla on takana keskenmeno kesä-heinäkuussa, joka kaiken kaikkiaan oli uuvuttava ja rankka kokemus. Tästä uudesta plussasta oon hirmu onnellinen, mut silti takaraivossa on mitä jos... Joka aamu pelkään mennä vessaan ja jokainen mahakipu muistuttaa menneestä.
Kuitenkin oon luottavaisin mielin ja toivon tottakai, että vihdoin me esikoinen saatais syliin sit kesäkuussa:love:
oireita ei juurikaan oo, mitä nyt ajoittaista etomista ja väsymystä. Onkos teillä muilla oireita?

Falisa 6+0
 
Jokaisesta on käyty varhaisraskauden ultrassa niin myös tässäkin. Mulla on vatsassa menkkakipuja välillä aika kipakoitakin. Sen vuoksi yllätyin todella kun testi näytti positiivista ja välillä on tunne kun jotain valuisi mut ei kummempaa kun lisääntynyt valkovuoto. Eiköhän nämä alkuraskauden vatsaoireet kuulu asiaan
 
Hei tyhmänä kyselen täällä että tehdäänkö varhaisraskauden ultra ihan kun pyytää vai pitääkö olla ihan joku painavampi syy siihen? Ja onko kuinka hinnoissa pk seudulla jos käy yksityisellä varhaisraskauden ultrassa
 
Täällä yksi uusi, eilen haalea haamu ja tänään hieman vahvempi.
Laskettuaika joskus ihan kesäkuun lopulla. Liittyisin nyt jo fb-ryhmään, jos joku semmoisen suljetun jaksaa väkertää :)
 
Moi!
Täälä myös uusi kesäkuun muru odottaa ilmoittautuu mukaan jännäilemään. Erittäin sekavan onnelliset fiilikset. Tämä plussa tuli nyt meille ihan yllärinä. Ennestään löytyy lapset,pojat -07,-08 ja -14 sekä tyttö -11.ikää itsellä 31 ja lasketuksi ajaksi laskurilla tuli 27.6.

Mitään oireita ei vielä oo. Niitä odotellessa!

Toivottavasti tänne jää porukkaa höpöttelemään,kurjaa jos kaikki katoaa faceen!

Onnea kovasti kaikille plussanneille! !!
 
Heippa! Pelon sekaisin tuntein liityn joukkoon, plussa tehty äsken LA 24.6...
Kolmas lapsi ois ja ikäeroa kakkosen kanssa tulisi 1v 1,5kk :eek:

Kuhan alkujärkytyksestä päästään, niin kyllä tämä iloksi muuttuu :) onnea kaikille plussaneille!
 
Kiva, että Falisa, KevätTähti ja Tärpätti pääsivät myös tänne kesäkuun odottajiin!

Kipaaa, kyllä yksityiselle pääsee varhaisultraan ilman mitään erityistä syytä. Minä varasin sen keväällä vuodon takia mutta jouduin perumaan, kun raskaus ehtikin mennä kesken ennen sitä. Nyt pääsen kunnalliseen varhaisultraan juuri keskenmenojen takia. Esikoisesta en käynyt varhaisultrassa, koska tunsin, että kaikki oli hyvin. Ultra-aika olisi ensi viikon keskiviikkona ja pelottaa todealla paljon, koska oireita ei oikein ole vieläkään.

Frid 6+4
 

Yhteistyössä