<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

kipaaa: tee ihmeessä,mietin jo että voin itekki tehä,mutta tee sä=) Olisko hyvä tehdä ihan tuollainen mitä muilla että on aina kuukausi perässä?ei tarvitte niin kauhean pitkää ketjua selailla.

Ihanaa kun on tullut lisää plussanneita mukaan, Onnea kovasti!!!

Mä soittelin tänään jo neuvolaa,kun on tosi hankala töiden puolesta saada sovittua noita aikoja (oon perhepäivähoitaja) , mutta onneksi sain iltapäivä ajan. Eka neuvola on vasta 2.12. Uuh, siihen on ikuisuus!!! ja viikko silloin about 10. Neuvolan terkka sanoi että silloin vois jo sitten kuunnella sydän ääniäkin. Hullua,ekassa neuvolassa!??Oon ollut muissa raskauksissa jo 7/8 viikoilla ekan kerran. Aika kiire tulee kyllä verikokeen ja np-ultran kanssa...Mutta kaipa nuo neuvola tätsyt tietää=)

mukavaa torstai-illan jatkoa!!!
 
Huippua, kun mammoja tulee koko ajan lisää :)
Minäkin kerroin jo neukulle positiivisesta testistä, kun oltiin esikoisen kanssa 1-vuotisneuvolassa. Varattiin ensimmäinen aika ja se meni joulukuun alkuun, jolloin ollaan jo 11+2. o_O aika KAUAN pitää jaksaa odottaa täälläkim vielä :unsure: huuh.
 
Hei, täältä vielä yksi mamma tulossa kesäkuisiin mukaan. Plussasin ihan vasta. Oireina mulla on kauhea jano ja se, ettei suklaa maistu. :D
Ennestään meillä on yksi lapsi, ja ikäeroa näille tulisi pikkasen vajaa kaksi vuotta.
Mäkin mielelläni tulen faceen, mutta myös jatkaisin täällä kirjoittelua.
 
niin ja hei laittakaa tietoja tänne tuleen että saan rupee tekeen sitä uutta ryhmää jossa on päivitetty etusivu mielellään vaikka punasella tekstillä tai jotenkin että erottaa tiedot hyvin en meinaan jaksais koko ketjua selata läpi :) jos vaikka että millä viikolla menee ja laskettu aika ja ja ja mitähän muuta... jos lapsia on ennestään niin senkin vois laittaa en oikein tiedä ehdottakaa jos tulee jotain mieleen :)
 
Moi!

Tulisin tosi mielelläni tänne juttelemaan, faceen ei ainakaan vielä hinkua. Oon vasta AIVAN alussa tässä raskaudessa, tämä on kevyillä hoidoilla aikaansaatu raskaus ja ensimmäisemme.

Tässä tietoni:

Pioni84, 31v. rv 4+1, LA 30.6, 1. lapsi
 
Vuotoa taitaa olla noin joka kolmannessa raskaudessa? Joten se on oikeasti todella yleistä. Tavallisimmin vuotoa taitaa esiintyä niihin aikoihin, kuin normaalisti olisi ollut menkat.

Toisaalta olen lukenut, että puolet vuotavista raskauksista loppuu keskenmenoon - mutta tämä tarkoittaa myös sitä, että puolet kerroista kaikki loppuu hyvin.

Oikeasti - niukasta ruskeasta vuodosta ei vielä kannata hirveästi huolestua. Niin kauan kun vuoto on sellaista, olet taatusti yhä raskaana ja voit laskea päiviä ja raskausviikkoja eteenpäin. Niin hermoja riipivää kuin se onkin, ei auta kuin odottaa ja toivoa ettei vuoto pahene vaan loppuu :)

Muistaakseni olit Maradoona vasta äskettäin plussannut?
 
Joo just vähä aika sitten testi näytti plussaa, mutta neuvolassa epäiltiin että voinkin olla jo pidemmällä (kun mulla ei niitä säännöllisiä menkkoja ollut).. Tällä viikolla pitäis sitten sen takia ultraan päästä.. :) Kun oksentelu ja kaikki muut oireet on kyllä jo alkanut.. :sick: Mutta hyvä että vuoto on normaalia kun ei sitä nyt kauheasti tullut, mutta pelästyin vain.. Toivotaan että kaikki on hyvin.:confused:
 

Yhteistyössä