40+ so what (vol. 3)

Pyrstis, ajattelin vaan, että JOS sulla olisikin munatorvet tukossa, niin siinähän ei sitten mitään auta, vaikka ovuloisi kuinka hyvin ja hienoilla soluilla. Munikset kun eivät pääsisi tukkoisista torvista kohtuun eivätkä siittiötkään ehkä munisten luo. Eli eikö siis kannattaisi tarkistaa? Siirrä aika jonnekin kierron alkupuolelle, ettei tarvitse pelätä kenenkään sieltä pois huuhtoutuvan.

Tirulii, mulla Luget nostivat nimenomaan lämmöt taivaisiin. Mutta ei ne kaikilla nosta, yksilöllisiä ovat sivuvaikutukset. Jos Luget eivät ole sinua aikaisemmin kuumentaneet, eivät varmaan nytkään - ehkä kyse on jostain paljon mukavammasta!

Juu Plättä, se luomuihme olis todella ihme! Mutta mistään lastenvaunukaupasta minä en uskalla haaveilla ollenkaan - kun nyt vaan saisi vielä toisenkin kerran elämässään sen plussan r-testiin. Karvas kokemus on osoittanut, että siitä on vielä kovin, kovin pitkä matka vaunuostoksille.

Ja oma iltapäivänapa: nyt ei ole taas valunut mitään, mutta kohtu supistelee ja sinne pistää ajoittain. Enimmäkseen ei tunnu miltään.

 
Plättä no hätä, en minä sitä silleen ottanut.Hyvä vaan jos joku pitää vähän ohjaksissa,kun tää tunteitten heilahtelu on laidasta laitaan hoitojen aikana.Välillä tuntuu,että varmaan nyt onnistun ja heti ens hetkestä,et miks nyt onnistuisin kun en ennenkään ole onnistunut :/

lumeton sama täällä sen mönjän kaa :x ,tuntuu kuin toosa vaahdossa taaplais eteenpäin :LOL:
Mä luulen et enemän kallistun ton flun odotteluun kun tisulitki normalisoituneet viimeyönä ja ei muutenkaan :ashamed:
 
tirulii noi tissikivut heittelee päivästä päivään,mulla ei mitään tällä hetkellä mutta eilen illalla olivat taas arat...Mulle ei ole nostanut lämmöt,niin kun ei flunssakaa. Ei ole moneen vuoteen ollut yli 36.7 ja sekin on jo paljon mutta niin se näytti mulle tässä yks päivä..yleensä mulla 36.3 tai alle. Palelen mutta onhan nyt talvikin,olen koko ajan väsynyt...onhan näitä oireita ja haluis niin uskoa...
 
Hei nyt Tirulii ja muut lugeilijat! Just luin lapsettomuuspuolelta, että jonkun lääkärin mukaan Lugejen sivuoireet ei tunnu koko ajan vaan ainoastaan 3-4 tuntia tabujen laiton jälkeen. Ajoittakaa siis oireiden tarkastelu ja mittailu oikein ja olette Luge-vaikutuksista vapaat!
 
Kannatan testailua babo ja tirulii. Muuten ette saa tietää miten aikaisin voi näyttää raskauden. Voittehan te sitten vielä uudestaan testata jos tätiä ei ala kuulumaan. Oletko nillanilla vielä tehnyt uutta testiä?

Plussaodotuksin,
SS :heart:
 
:LOL: :LOL: :LOL: teidän juttuja..perät vaahdoten hain testit postiloovasta..mutta pp6 vasta ei vielä taida kannattaa,mutta pitäiskö harjoitella,että osaa sitten oikein varmasti tehdä testin oikeena päivänä??Mullahan kun tuota kokemusta ei sitten olekkaan sen pahvipalan uittamisesta pissassa :whistle: ..nii ja sitäpaitti nyt on erimerkkisiä testejä nii eihän sitä tiedä miten niitä käytetään :p
 
pyrstötähti
joo soitto naikkarille vapautti tämän viikon urakasta. Eihän sitä näillä kp:lla voisi tehdäkään en tiedä miksi joku tämmösen ajan antoi ylipäätään minulle. Joten uusi aika on nyt varattu ja se ajoittuu 7-10 kp:lle (tarkkaa hommaa) joten nyt täytyy funtsailla muita juttuja välillä ettei tässä ihan mennä maitohapoille kuumeilun kanssa :D

Ja kaikki testaamaan minä ainakin lirautan ovistestiin vertailuviirut eilisen rinnalle kun jotain tykytystä aina vaan tuntuu ei taida irrota ku rautakangella :LOL:
 
Ompa jännät paikat täällä monella, peukkuja pitelen kaikille piinailijoille! :flower: :heart:

Tänään kävin ostamassa vaunut, tyttärelle tai mammala-pappalavaunuiksi, Emmaljunga merkkiset, olipa ihana tutkia niitä, mieheni kanssa yhdessä teimme kaikkea mahdollista tutkimustyötä, niiden suhteen;=))

Iloista pakkaspäivää kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Olin pari päivää nettipimennossa ja täällähän tahti oli sillä aikaa villiintynyt ihan hurjaksi. Babolla ja tiruliilla tosi jännät paikat, ja niin ovat Matsalullakin. Pyrstötähti vetäisi aivan uskomattomat ovisviivat, siitä sitä on hyvä jatkaa eteenpäin. Ei tiedä, millainen plussasade täällä vielä saadaan aikaan ja näytetään tilastoille pitkää nenää!

Täällä alkoivat kp alusta eilen niin kuin pitikin eli tänään on sitten kp2. Ja nyt sitten seuraavaksi aletaan kasvatella muniksia. Toivottavasti. Katsotaan sitten ultran jälkeen.

Hienot ilmat ulkoiluun ja hiitelyyn. Pirtsakasta illan jatkoa!
 
Kiva rktt aika menossa monella :)

Löysin teidän pinon tosiaan keväällä, kun vauvakuume nousi niin korkeaksi, että päätin selvittää mahdollisuuden toteuttaa haave, vaikka miestä sitä jakamaan ei ole löytynyt. Olen aina toivonut lapsia. Olen nyt 40 v ja yritystä ei voi enään oikein siirtää eteenpäin. Teidän pinoa on ollut mukava seurata, kun ei tunne itseään liian vanhaksi tähän haaveiluun tätä lukiessani. Nyt on kaksi yk takana. Uusi kerto on alkamisillaan tänään tai huomenna. Testejä tein tällä kertaa pp 11 lähtien kahden päivän välein yht 4 kertaa :LOL:

Pikkumyyltä "kuulin" vehnänalkioöljystä, jota olen nyt pari kk popsinut :wave:
 
Saara, millainen lääkitys sulla nyt on tulossa? Mitä pistät ja millä annoksilla? Mun pitäisi huomenna mennä sopimaan omasta lääkityksestä, siksikin kiinnostaa.

Oivikki, sä olet nuorisoa tässä porukassa! Lahjasimppojako käytät, jos saa udella?

Pyrstis, nyt vain ovista hyödyntämään!

Mulle on tämä oma napa valkaistunut nyt niin, että veristä vuotoa tulee aina aamuisin, siis kun härmäksi sanoen käyn pa---lla ja täytyy hiukan pinnistellä. Eikä sitten muuten. Koska mistään vuodosta ei nyt tässä vaiheessa enää olisi väliksi, lakkaanko näin ollen kokonaan käymästä pa---lla? Ainakin maha jossain vaiheessa varmasti turpoaisi...

Missähän vaiheessa lääkäri muuten sisätutkimuksella/ultralla pystyisi toteamaan raskauden? Mulla olis huomenna dpo 10 ja on se lääkärissä käynti.
 
Minulle on tehty kolmesti ICSI ja käytin aina niitä lugeja, mutta ei minulla tullut niistä mitään oireita. Ainut oli luge mössön valuminen joka oli tosi inhottavaa.

Mulle tehtiin ultra tasan rv 7, silloin alkio oli 6 mm ja kuulemma syke näkyi ( itse en kyllä siitä möykystä mitään sykettä erottanut).
 
Iltaa tänne !! Ei se voi olla totta et Lugenista on oireita vaa 3-4 tuntia jälkenpäin,esim tissit on ollut kyllä vuorokausia kipeenä...myös viimeks vaikka en ollut raskaana. Ja tää väsymys....Mutta 2 yötä vielä...sitt on pakko testata....Kyllä ihan varmasti näyttäis nyt jo jos on plussa koska mun "baby" viljeltiin 5 päivää,4 ennen sulatusta ja 1 jälkeen :) Mutta odotan kunnes on ihan pakko...
 
Onpas tullut kirjoitusta, kummallista jotenkin tää netti temppuilee..

Oivikki tervetuloa mukaan

SolakkaSilakka tarkkasilmä, heh Naamioin testituloksen niin ettei kukaan huomannu sunnuntain kirjoituksessani, hauska juttu ;) juu, liuska raskaustesti näytti vain yhtä viivaa eli negaa. Siivosin sitten lattian ja uudet matot paikoileen ja koko touhun ajan mahaa jomotti ja vasen reisi juili niin kuin mulla on tapana juuri ennen menkkoja. Odotin koko ajan että JUST alkaa mutta ei vieläkään ole alkanu :eek: että näin täällä tänään. Odottelen tässä vaan ja ihmettelen.

Pyrstiksellä kova meno päällä. Tirulii ja Bobo jännittävää. Matsalulle tsemppiä. Minäkin olen jostain lukenu että kiinittymis oireita voi n.20% tuntea, siksi sitä kai itsestään koittaan kuulostella kaikenlaista, jospa vaikka kuuluisi niihin prosentteihin :whistle: joka minusta olisi oiken kivaa.
 
pyrstötähti
iskias-tyyppinen kipu on raskausoire,etkä tiennyt nilla? Matsalu on kehittänyt ns. Matsalun raskausoireyhtymän jossa naisen on alkuraskaudessa muututtava varpusenperäksi jolloin ei tarvitse pinnistää-ja pee lentää kuin varpusparvi. Loppuporukkahan meillä kulkeekin tosiaan peräsimet vaahdoten. Mainio meno päällä. Pyrstiksen perätesti osoitti hienonhienoa vaalenemista ja vain kaksi kertaa tänään yritin hedelmöitymistä. Ukkoriepuni on ihan poikki. Äsken hoippui sohvalta nukkumaan. Ei ehdotellut mitään. Kovasti kun sille kokkaa ruokaa niin jaksaapi tuottaa uusia siemeniä. Voi tätä hullutusta. Kävin perusteellista tarkemmissa työterveystutkimuksissa ja kaiken maailman arvot,kilpirakkulaisia myöten oli hyvät. Painoa on 8 kiloa liikaa. Ei kauaa. Kohta sitä on 18 kg liikaa kunhan tässä ruvetaan raskaaksi. Vielä tuntuu oviskipuja mutta jostain luin että oviksen jälkimainingeissa keltarauhanen tuottaa sitten niitä kouristeluja ja kipuiluja ja turvotusta,ootteko kuulleet vastaavaa? No nyt nukkumaan koko höppänälauma, huomenna uudet kujeet!
 
juuh keltaruhanen tekee niitä ns jälkikipuja oviksen jälkeen;=))

Kaikkea olette kirjoitelleet, kuinkahan moni jo teistä on raskaana, ja kuinkaa moni raskautuu juuri meneillään olevan kierron aikana?*hyvälle näyttää tilanteet!

Babolle hirmusti peukkuja täällä pitelen, että nyt se on plussaa! :heart: Kuten teille kaikille muillekkin tietenkin! :flower:

Oma napa menkat varmaan saavuttavat minut pe-su aikana :D

Ihana pakkasaamu jälleen ja lenkille lähtö aamusta, ihanaa vapaat vklopputyön jälkeen :heart:

Voikaa hyvin *plussasateessa* :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
..mulla kun ei oo niit"oireita"nii meikä takertuu oljenkorteen:lämpö
Aattelin mitata sen ennenkiun työnnän pillupallerot nii se oli heti aamusta kyllä 37.22.
Mäkin kyllä taidan kallistua babon kaa samalle kannalle tuosta lugen oireista.Juuri tissikipu on miullakin ollut lugejen aikaan saannosta ja sitä on kyllä kestänyt ain enemän kuin sen 3-4h.

Mutta hyvää päivänjatkoa kaikille!!
Mielenkiinnolla käyn katselemassa päivänmittaan mitä asioita täällä nyt on puheenaiheena.
Kyllä täytyy myöntää naiset,että ootte mahtavia suustanne!!(ja varmasti muutenkin,mutta täällä palstalla saa vaan ton verbaalisen ominaisuuden teistä ilmi)

(ja vielä testeistä...mähän tilasin baby plussalta ny siinä toivossa et ne olis erilaisia kuin kotitestillä..ja PYH!Samoja one stepin liuskoja joista en tykkää viivanpaikkoineen.No ei voi mitään.Huomenna rapistellaan ;) )
 
Huomenta! Pyrstis näemmä onnistui täydellisesti ennakoimaan Matsalun-syndrooman ainekset! Maha oli tänä aamuna kuralla, joten ei tarvinnut pinnistellä, joten ei vuotanut mitään. Pyrstis, voisit vaihtaa alaa ennustajaeukoksi tai lääkäriksi, jos et jo ole. Onko ripuli raskausoire?

Babolla on erittäin kovat hermot, täytyy ihailla.

Nillanilla, uutta testiä nyt vaan peliin!

Tirulii, niin kauan kuin lämmöt ei laske, toivoa on.
 
Huomenta =) Matsaluei mulla hermoja ole ollenkaa mutta niin kun sanoin niin en uskalla,en halua nähdä et siihen ei sitä toista viivaa tulee....mutta sanoin kyllä miehelleni eilen et huomenna testataa mutta ei..hän sanoi et vasta keskiviikkona! ok !! Aamuyöstä taas niin pahoinvointia...yleensä herään siihen ja se kestää vähän aikaa vaa sitt nukahdan uudestaa...Mutta plussa tuulia vaan kaikille !!!
 
Täällähän on kiva vilske ja monta mahdollista plussaa tulossa, oireita on vaikka muille jakaa, hyvä hyvä.

Pyrstiksellä on kyllä ollut tosi vahva ovisviiva...en tiedä olenko ikinä ite saanut tuollaista ja hyvin siis olet sen käyttänytkin hyväksesi.

Ja mönjät valuu yhdeltä sun toiselta, voipi olla että itse "pääsen" kohta tähänkin ryhmään. Tässähän melkein kateellisena lukee kun on oiretta yms. monella ja ite vaan tarpoo eteenpäin ilman mitään oireiden poikastakaan.

Oivikki, tervetuloa porukkaan.

Hyvää tiistaita kaikille.
 

Yhteistyössä