40+ so what (vol. 3)

Voi Minni, pahoittelut sinne :hug: On se jännä miten ne oireet herättää toiveita..
Silti toivotan joulumieltä ja otappa nyt glögi jos toinenkin ja iso lasi punaviiniä joulun kunniaksi (jos ne vain maistuvat) :xmas:

Täällä kp:lla 22 on kovin pessimistinen olo. Oireita on jotain, mutta niinhän niitä oli viimekskin :( Kirjoitin jo maanantain kauppalappuun -greippimehu. Täti taitaa kuitenkin sillon jouluaattona tulla, niin mitenhän se greippi mahtanee maistua kinkun ja sinapin kanssa?? Onhan tuolla kaapissa kuitenkin laivaviinejä varattu, otan sitten tädin kanssa oikeen portviiniä juhlan kunniaksi :p

Mukavaa joulun ym. odotusta teille, missä kukin lienettekin :heart:
 
Heippa! Oikein kateelisena luin, miten AinoEmppu oli ehtinut jo pitkälle jouluvalmisteluissa. Mulla on vielä yksi lahjakin ostamassa, kyökkipuolella en ole ehtinyt tehdä mitään. Mutta joulukuusi meillä jo on! Jotain sentään.

Samat fiilikset kuin Päikillä; ennen lomaa pitää paiskia niin hurjana töitä, että sitten tosiaan on sen loman tarpeessa! Ja nyt näyttää vielä siltä, ettei minun maailmani edes valmistu tällä joulua edeltävällä raatamisella, vaan joulun uhraamaan yhden lomapäivän joulun ja uuden vuoden välissä työn alttarille. Sairasta, sanon minä!

Eikä mulla ole edes mitään oireita kytättäväksi: lugeja on napsittava vielä sunnuntaihin ja sitten menkat. Ja sitten todennäköisesti ovuloimaton kierto kaiken hormonilääkityksen jälkeen... Mutta Minnille pahoittelut,Päikille peukkuja ja Solakalle Silakalle onnenpotku!
 
Pahoittelut Minni tädistä. Toivottavasti Solakka silakka oirehtii ihan oikean syyn vuoksi. Ei sitten tarvitsisi kokeilla sitä kinkun ja greippimehun yhdistelmää. Olihan se niin, että greippimehulla kasvatetaan limistä ja saadaan muutenkin happamuustasapaino sopivaksi kierron alusta puoliväliin? Tai ainakin niin toivotaan ;)

Rauhallista joulun odotusta ja toivotaan valkeata joulua (nyt aamulla tehtiin vähän lumitöitä )! Itse olen nettipimennossa ainakin seuraavan viikon.

Saara

PS. Lääkärin luona on käyty tällä viikolla ja kyyyyyllä me varmaan lähdetään vielä toiselle kierrokselle, nyt pitkällä kaavalla eli sumuttaminen odottaisi. Tuntuu hassulta, kun kuitenkin oviskin taas ilmoitteli tulostaan.
 

Vieläkö mahtuu mukaan uusia? Huomasin otsikkonne ja kun tässä "ikäloppuna" vielä ehkä
kolmatta haaveillaan, olisi mukava jakaa kokemuksia. Tuo ehkä siksi, että kun on kuitenkin jo kaksi lasta onnellisesti saatu ja ovat aika pieniäkin vielä, niin mietin kyllä onko järjetöntä haluta lisää tässä iässä. Mutta toisaalta, jos vielä lasta aikoo, niin ei ole varaa antaa ajan vaan kulua..ikää on siis 42.


 
Lapset saatiin lopulta koulusta lomalle. Ihanaa kun ei vähään aikaan tarvitse organisoida kenenkään lähtöjä ja tulemisia, vaatteita, läksyjä ja nukkumisia. Sen ajan aion täyttää lukemisella. Seuraavana on vuorossa islantilainen dekkari.

Ihan niin kuin vauvahaluni olisivat vähän laimenneet. Kierron päivätkään eivät ole nyt kirkkaina mielessä. Eipä silti, etten raskautta edelleen toivoisi, mutta ihan niin kuin unohtaisin sen toiveen toisinaan. Tästäköhän se uusi elämä lähtee? Tai pieni kuolema, miten sen nyt ottaa.

Sitä en usko ollenkaan, että hedelmällisten vuosien jälkeinen elämä voisi olla yhtä antoisaa kuin lapsentekovuodet. Alamäkeen ollaan menossa, sanokaa minun sanoneen.

Tervetuloa joukkoon, sinisyys. Olet oikeassa, että nyt juuri on oikea aika. Minä tulin neljäkakkosena raskaaksi vielä ihan vaivattomasti, mutta nyt neljänelosena en sitten enää millään. Jokin näkymätön vedenjakaja on siinä välissä.

Pistäydyn välillä tarkistamassa, joko Silakalla tai Päikillä olisi jotain kerrottavaa.
 
Kiitokset pahoittelukannustamisista. Taidanpa tehdä kuten SolakkaSilakka sanoi ja ottaa vähän punkkua, sekä muuten sitä portviiniä. Maistappa muuten sitä portviiniä tumman (65-75%sen) kanssa on muuten tosi hyvää.

Tervetuloa sinisyys kiva kun tulee uusia listoille...tässä on vähän kato käynyt.

Plätän kanssa olen erimieltä, mä olen ajatellut siten, että heiii puolet elämästä jäljellä, maailma on avoinna meille. :LOL:

Oma napa: Olen tässä itse mietiskellyt, että pitäisikö alkuvuodesta tilata aika lapsettomuusklinikalle, kun nyt ei meinaa napata. Tosin pelottaa vähän, koska kun keväällä käytiin ekan kerran niin se lekuri piti melkomoisen "saarnan" tästä iästä ja mahdollisuuksista ja se pisti mielen matalaksi, tosin ennen kun saatiin hoidot alkuun tulin raskaaksi...joka nyt sitten oli tm. No pitää tässä mietiskellä....täytyy nyt yrittää uutenavuotena käyttää ovisaika hyväksi.
 
Tervetuloa Sinisyys, kyllä tänne sekaan mahtuu!

Mulle voisi kirjata täksi päiväksi kp 1. Luget unohtuivat pari iltaa sitten ja muistin ottaa ne vasta aamuyöstä, kun heräsin kesken unien. Tiputteluhan siitä seurasi ja tänään sitten oikein kunnon menkat. Mutta ihan oman kierron mukaan tulivat, että ei siinä mitään.

Minni, se alkanut raskaus - vaikka olikin tm - on silti hyvä merkki. Mullehan lääkäri sanoi,
että näillä vuosilla raskautuminen on tilastollisesti ihan yhtä todennäköistä luomusti kuin hoidoillakin. Me nyt menimme hoitoihin, kun luomuiltu oli kuitenkin jo monta vuotta, ennenkuin tärppäsi. Varmaan hoitojen hyödyllisyys riippuu ihan siitä samasta kuin nuoremmillakin: jos hoidot ratkasevat jonkin tiedossa olevan tai piiloon jääneen syyn raskautumattomuudessa, ne voivat auttaa.

Mulla ei ole mitenkään varaa ajatella niinkuin Plättä: uskon vakaasti, että elämässä ovat vielä parhaat vuodet edessä.
 
Hei kaikille ja pahoittelut epäonnistumisista. Kävin kiireellä läpi edelliset kirjoituset, olen ollut nettipimennossa, kone jotenki jumis ei toiminut. Ja hurja kiire ollu ennen joulua..
Ovista itse odottelen tulevaksi mutta mulla sellanen tunne että tässä kierrossa ei sitä tulekkaan.

Kaikille rauhallista joulunodotusta, itsellä jouluvalmistelut kaikki tekemättä, heh
mutta ehtiihän sitä vielä. Huomenna vielä pitää pinnistää töihin ja sitten saakin lepäillä =)
 
Jatkan vielä Matsalu että mullahan on siis myös keskenmeno takana (11/07 viikolla 12), eli siis onnistuin raskautumaan alle vuoden sisään kahdesti, mutta tuntuu että ei enää ehdi luomumenetelmällä...olen vähän malttamaton kait ja tuntuu että munikset vaan vanhenee koko ajan. Jonkinverranhan mua ehdittiin tutkia, vaikkakaan mitään ei ehditty tehdä ja tuloksetkin jäi lekurilla kertomatta.

Mitä tulee joulujuttuhin, laatikot on tehty, lahajat ostettu ja pakattu, huomenna lähden laivalle (aion muuten tuoda sieltä sitä portviiniä ) ja tiistaina sitten ostetaan loput jouluruuat ja sitten joulunviettohon.

Niin ja mulla myös kp1, eilen turhuili tänään sitten alkoi...
 
Laatikot paistettu ja oli kyllä puhumista, ettei lapset, varsinkin tuo nuorimmainen, alkaneet heti niitä syömään :) Taitaa ne äidin laatikoista tykätä :whistle: kiva juttu !

ON: Vuoto lakannut Primolutien voimasta. Nyt sitten odotellaan lähipäivinä uutta sellaista. Tai toivottavasti ei nyt ihan sellaista kuitenkaan.
Ihanaa lunta satelee hiljalleen. Toivon hartaasti että olisi valkea maa jouluna. Se jotenkin antaa sellaisen tunnelman, ettei sitä muuten mitenkään saa.
Aivan mahtavaa kun voi viettää läheisten kanssa monta päivää ja olla ihan paikallaan. Kenelläkään meistä ei ole töitä joulunaikaan.

Toivon jokaiselle unohtumatonta joulua hyvässä merkityksessä :xmas: nauttikaa joulun tuoksuista ja toisistanne !
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni007 (44) ............kp2/28...............yk6...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp2/24-25.........IVF?..........1.
Taikakuu (40)..............kp8/27-32.........?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp10/31-34.......?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp12/28-30.......?................7.
touhu tenava (45).......kp13/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp14/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp15/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp15/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp18/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
haave3 (39)................kp22/28.............?................3.
liiza (42)......................kp23/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp24/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp24/26-27.......yk2............1.
Nuusku (43).................kp25/28............?................4.
lumeton (39)...............kp28/?................?................2.
Päikki (40)..................kp28/27.............y1,5v.........2.

tirulii (40) "tuubat pois"......kp15/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp18/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp18/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp60/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp133/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp152/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp206/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]




40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
sinisyys Tervetuloa. Ei ole järjetöntä, ei tuo ole vielä ikä eikä mikään. :)

Itsellä ovat menkkajuilinnat loppuneet. Rinnat vielä vähän erikoiset. Välillä kuvottaa. Pari tippaa ruskeaa tuli aamulla pikkuhousunsuojaan, mutta eipä muuta. Testiä en ole vielä tehnyt, katsotaan mitä pari seuraavaa päivää tuo tullessaan.

Kaikille teille IhaNaisille levollista joulua! Itse yritän nyt keskittyä joulun tekemiseen perheelle ja tästä kaikesta joulunajasta nauttimiseen. :xmas:
 
pyrstötähti
:xmas: Ja niin se vaan jäi viime tippaan tänäkin vuonna. Mutta ehdimpä mukaan rähinään. Laatikot ja leipomukset on tehty. Kaapit ja kopperot siivottu. Kadonneet tavaratkin löytyivät samalla,ja se oli mukavaa. Ja joku ihme on tapahtunut. Olen yhtäkkiä laihtunutkin vähäsen mitään temppuja tekemättä :eek: Siitä riemastuneena päätinkin jättää joulusuklaat vähän vähemmälle ja joululomalla urakalla sivakoida ja olla rinteessä ja vähän ryhdistäytyä.

Täti tuli ryminällä sitten perjantaina ja kalenterin mukaan se oli 30 kp joten pari päivää jouluruuhkassa. Mutta ompa taas mitä tullakki. Ja hirveän surulliseksi tekee mielialan, pitää varmaan hankkia jotakin mäkikuismaa vaimitäseonmuistaakojoku? Siis niin paljon vaikuttaa fiiliksiin että itkettää tuon tuostakin :( onko hyviä vinkkejä muuta ku pään vaihto?

Tervetuloa sinisyys ja onnea matkaan noilla vuosilla vielä tärppää taatusti ja kun on pohjalla pari pientä niin eiku menoksi eikä aikailua lainkaan.

Hyvää ja rauhallista joulunalusaikaa kaikille, voikaa hyvin ja plussatuulia kaikille!
 
Hei vaan,
Kinkku on sulamassa huoneenlämmössä, tänään menee uuniin. Kuusi on tuotu sisälle ja kissat (2 kpl) kiertävät sitä suu ymmyrkäisenä :eek: Koskahan jompikumpi hyppää oksille? Maa on valkoinen ja lunta tulee lisää jatkuvasti.

Täällä menkkajomottelut uhkaa lyhyemmällä kierrolla, mutta eiköhän oviksesta päätelleen päästä siihen kp26:een.

Iloista ja lämpöistä joulua teille kaikille! :heart:

SS
 
Maa on täälläkin vihdoin valkoisena =)

Joulukuusikin on saatu sisään ja koristeet paikoilleen, näyttää ihan jouluisalta. Huomenna täytyy kyllä tuota ruokapuolta vielä miettiä.

Täti pyyhälsi tännekin vähän tavallista aikaisemmin, nyt siis jo kp2. Silleen hyvä ettei tarvitse joulunpyhinä kärvistellä. Positiivista ajattelua yritän nääs harjoittaa... Huomenna käyn labrassa otattamassa taas noita kokeita hoitokierrosta varten (hepatiitti, hiv jne.), kun ne pitää kuulemma puolentoista vuoden välein uusia, jotta voi hoidon tehdä. Tää on nyt parin vuoden aikana joidenkin tautien osalta jo kolmas kerta, kun raskausaikana piti niitä otattaa ja hoitopaikkaa varten otetut eivät kuulemma käyneet ja nyt taas toisinpäin. Eipä se suuri vaiva ole, mutta hassua silti.

Mukavaa ja kiireetöntä juhla-aikaa kaikille :heart:
 
Jouluvalmistelut ovat vielä käynnissä, mutta kun kahdestaan ollaan siipan kanssa tämä joulu, ei ole niin väliä, vaikka joku juttu jäisikin välistä. Olen tänä vuonna satsannut erityisesti kalaisiin alkupaloihin. Mies on kunnostautunut tekemällä porkkanalaatikkoa. Kinkku pastetaan tänään illansuussa.

Päikki, oletkos testaillut?

Oma mieli on ollut vähän apea: en ole voinut olla ajattelematta, miten erilainen joulu meillä nyt olisi, jos keväällä alkanut raskaus olisi saanut jatkua. Santeri Alkion syntymä olisi nyt jo hyvin lähellä, odottaisimme omaa joulun lastamme... Mutta samoja suruja täällä on monella muullakin.

Toivon koko jengille kaikista tännä vuonna koetuista takaiskuista huolimatta rauhaisaa Joulua ja parempaa Uutta Vuotta. Nyt levätään ja vedetään henkeä ja ensi vuonna pinoon suorastaan sataa plussia!
 


Meidän pieni tonttumme on kovin kipeänä, ensimmäistä kertaa elämässään, ilmeisesti Noro-virus. Eilen olimme niin sydän syrjällään huolesta, kun pieni Mitja ei jaksanut kuin velttona maata koko päivän, korkea kuume, rajua oksentamista, ripuli. Kyllä vieläkin kannan niitä raskausajan ja sitä edeltävien ajan jännityksiä sisällä ja tästä nuorimmaisesta ihmeestä olen kyllä hyvin herkästi järkyttävän huolestunut. Yö on ollut vähän hankalaa pienelle sairastajalle ja minä valvoin huolestuneena vieressä. Vieläkin on poika yöunillaan, kovin väsynyt.
Jouluvalmistelut oli tarkoitus eilen aloittaa, mutta emme ole nyt tehnyt mitään ja taitaa olla, että hyvin varovaisesti otamme tämänkin päivän sisällä. Turkuun oli tarkoitus lähteä, mutta matkan peruin nyt. Tytär viettää Hanukkah-juhlaa ison suvun keskellä Washingtonin liepeillä. Miehellä on paljon joulukeikkoja, mutta onneksi jätti eilisen illan keikan väliin ja jäi minun kanssa Mitjasta huolehtimaan.
Mitja kovin harjoittelee kävelemistä ja pienet matkat sujuu jo hyvin. Äärettömän onnellisina ja kiitollisina vietämme hänen ensimmäistä joulua, vaikka ne jouluvalmistelut hieman jäikin. Olen nyt jo uskomattoman rentoutunut, kun on pieni breikki töistä. Iltaisin kirjojen lukeminen on suuri nautinto!
Odottelen kp1 lähipäivinä ja me aiomme toista ihmettä yrittää ehkä kevään ajan ja sitten alkaa loppua osaltamme vauvahaaveilu. Toivon niin kovasti kyllä itseäni enemmän onnistumista muutamalle läheisellä ystävälle, jotka yrittävät ensimmäistä, tai ensimmäistä uuden kumppanin kanssa ja samoin lähetän tänä jouluna toiveita ilmaan, että tämän palstan sinnikkäät yritykset toisivat sen tuloksen. Olen innoissani lukenut toiselta palstalta Hillevin onnistumisesta! Onnittelut sinullekin tähän pinoon, jos käyt lukemassa!

Pian taitaa palstan ensimmäinen vauvakin syntyä!

 
pyrstötähti
Ihana kuva Mitjasta, kyllä hän äkkiä toipuu ja lääkäriin tietysti pitää mennä jos ei ala tänään jo asettumaan,pienet ei pitkään ripulia jaksa ilman nesteytystä. Mutta toivotaan että alkaa juomat pysymään sisällä niin sitten voiton puolella jo on teidän Joulumieli, halauksia ja rutistuksia koko joukkueelle, Kenzie!

:xmas: Ja että joulumieli olisi täydellinen niin illalla sain krampin omaisen supistuksen (aika ällö juttu näin kun kohta ollaan joulupöydässä mutta kyllähän te kestätte, ettekö kestäkin?)
Ennen en oo tämmöstä kokenut, aivan kaksinkerroin jouduin linkkuun ja tunsin sitten että nyt hurahti jotaki ihan outoo siteeseen, kipitin tietysti pöntölle tutkimaan (elämää suuremmat asiat tapahtuvat meille naisille usein vessassa) ja tutkin merkillisen myttysen jossa oli hyytynyttä verta, samanlaista kelvoa kuin maksan päällä ja vaaleaa kiinteämpää ainetta. Ja sen jälkeen oli ristiselkä julmetun kipeä, vielä kirvisti vähän mutta nyt on rauha laskeutunut. Ei lämpöä ei mitään muuta joten en sitten lähtenyt missään pussissa viemään tutkittavaksi. Myöskään mitään hajua tai muuta en ole havainnut. Tietty jos jotain hurjaa ilmenee niin menen lääkäriin mutta eihän ole muuten syytä, mitä mieltä palstalääkärit ootte?
Muutaman päivän tuli täti myöhässä joten ajattelin että ehti mennä "vanhaksi" joku limis ehkä ja siksi näin rajusti oirehti. Että tämmönen joulukuvaelma täällä, lunta ja jäätäkin on ja pakkasta joten IHANAA OIKEAA VALKEATA JOULUA koko pinolle. Ja kovasti onnea yritykseen kaikille ja periksi ei saa antaa niin ensi jouluna pinnasängyissä on tungosta :heart:
 
;) Eli kp jo 2.Täti kurvasi hurjasti ennen aikojaan,näin lyhyttä kiertoa ei tule mieleen miesmuistiin..Voi huoh..Pyrstiksen löytö vaikuttaa hyytyneeltä veriklimpiltä jossa ehkä jäänteitä jostain kohdun limakalvolta.Itsellä on joskus myös tullut noin puolen kananmunan kokoinen limaklöntti,yöks..Mutta ei tullut menkkojen aikaan,vaan jossain siinä välillä.Ihmettelin myöskin että mikä kumma..En tosin muista että oliko jotain kramppeja myöskin.Eipä kyllä ihme jos kramppaa vatsasta kun hirveitä klönttejä kapeita "suonia"pitkin yrittää ängetä.Kaikkea me naiset joudaan kokemaan!

Jouluvalmistelut on tehtynä,piparitkin tuli tänään leivottua viimeinkin.Ja vipat lahjat hain äsken miehelle,vielä kun ne saisi kääräistyä pakettiin asti.Mutta oikein ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille palstalaisille!Toivotaan plussaonnea hurjasti ensi vuodelle!!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp2/28...............?................3.
lumeton (39)...............kp3/?..................?................2.
Minni007 (44) ............kp4/28...............yk6...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp4/24-25.........IVF?..........1.
Taikakuu (40)..............kp10/27-32.......?................2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp12/31-34.......?................4./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp14/28-30.......?................7.
touhu tenava (45).......kp15/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp16/27.............y6v...........4.
pääpilvissä (46)..........kp17/25-43.......?................1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp17/28.............yk?............1.
velmuliina74 (34).......kp20/24-30......yk3........... 6./1.yhteinen
liiza (42)......................kp25/28............yk5.............4.
kenzie64 (44).............kp26/28-29.......yk4............4.
Solakka Silakka (39)..kp26/26-27.......yk2............1.
Nuusku (43).................kp27/28............?................4.
Päikki (40)..................kp30/27.............y1,5v.........2.

tirulii (40) "tuubat pois"......kp17/?......................1./1.yhteinen
nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp20/28-30..........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat katki..kp20/29-31....PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/25 = 8,25 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.12.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, pyrstötähti , Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)...........kp62/28-39.........?................5.
Höpisijä (42)...............kp135/28............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp153/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp208/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet: Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]




40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Terveisiä Tukholmasta, eipä reissu mennyt ihan putkeen, kun sairaustuin flunssaan oikein salamana. Väkisin pinnistin itseni eilen kaupungille, mutta sitten on maattu sängyssä (eli siis hytissä ) ja tänään kotona koko päivän...nyt vasta jaksoin läppärin kaivaa esiin. Mies onneksi hoiti kaikki ruokaostokset, mitä oltiin tällepäivälle suunniteltu. Kinkun otan kohta uunista, saas nähdä jaksanko huomenna tehdä loputkin jouluruuat, laatikot tehty jne. mutta onhan sitä aina niitä mitkä voi tehdä vain aattona mm. rosolli, sienisalaatti yms. Mulla poika tulee viettämään joulua meidän kanssamme.

Mulla tuli tuosta pyrstiksen kipuilusta ja klöntistä mieleen että kyseessä olisi ollut kemiallinen raskaus...kun menkatkin oli myöhässä.

Hyvää ja Rauhallista Joulua!!
 

Yhteistyössä