40+ so what (vol. 3)

Heissan kaikille, joka pv käyn melkein kuulumisenne lukemassa, vaikka ei pitäisi ja kpt menee samassa kuin taikakuullakin :headwall: , enhän minä laske päiviä enää, enhän! :headwall: :LOL:

Taidan tulla juuri kipeäksi, tosin en saisi juuri nyt tulla, kun vkloppuna töitäkin;=))
Eli edelleen taustalla luen juttujanne. :saint: Eihän sitä koskaan tiedä, jos tapahtuu ihme, eihän? :D :headwall:

Voi minua ja ajatuksiani;=9

Onnea kaikille kyytiläiset mukaansa saaneille, sekä myös kaikille muillekkin tasapuolisesti Onnea kiertoonne! :heart: :D

:wave:
 
..............täällä se on minua jo ennätetty näköjään kaipailla. B) Ja minä se vaan piilottelen nurkan takana itsestäni mitään ilmoittelematta.
No, nyt asia korjattakoon=>siis täällä ollaan :wave:
Vaan taustalle minut voineen siirtää, kun ei tuo kammaris oleva peti kovin käytös näytä olleen sitten jouluisen muuttomme. :eek: Ja sitä tietty olen harmitellut + omaa kummallista "väsymys-tilaa" lieneekö tuo oloni siit johtuvaa kun opinnoissa det-line näköetäisyydel alkaa häämöttää, lapset urakal äitiään ärsyttää ja samaa tekee tuo ukkonikin niin et tuon tuosta olen koko porukkaa pihalle heittelemäs tai itse aikeis askeleit kohti ovea suunnata. :headwall: :$ :/
Joten tuosta voinette johtopäätöksiä hiljaisuuteeni tehdä=>ei kukoista lempi, eikä vaavia ovella näy kurkkimas.

Niin et se joka listaa päivittelee voi minut joko taustalle piilotella tai laittaa kp:n esim. näin ?/26-30, ei meinaan nyt oikeasti ole tietoa siitä missä mennään ja tuo kierto on alkanut heitellä milloin minnekin ilmansuuntaan. :headwall: :( :eek: :kieh:

-touhis-

Plop plop plop lussia pudottelen kaikille, vaik itse mitä ilmeisimmin luopumis-prosessia työstä => tosin en sitä viel itse myönnä itselleni et näin vain asiat ovat kohdallani. Tuon iän lisäyksen (46) myötä jota tapahtui jo alkukuusta. :eek:
 
Heipat kaikille täältä taustalta :wave:

Ja oikein ihanaista, ikimuistoista ja plussarikasta kuluvaa vuotta!

Olen käynyt jutskianne lukemassa, ja jänniä hetkiähän on jo taas yhdellä sun toisellakin..
Toivotaan kaikille parasta mahdollista tulosta ihan jokaiseen testiin ja elämäntilanteeseen muuteskin.

Itselläni yhdenlaista luopumista nyt menossa, kun esikoinen on muuttamassa kotoa pois, ja tänään nyt sitten ekan kerran jo yöpyykin omassa kotonaan :( . Tässä nyt tulee konkreettisesti huomattua se, että lapset ovat vain lahja ja lainassa! Siivet ovat nyt valmiit, katsotaan kuinka ne kantaa; parasta toivoen, pahinta peläten.

Vauvakuumeilen edelleen, oman itseni kanssa ja hiljaa pääni sisällä :/ . Ukkokulta varmaankin kaatuis suorin vartaloin ja saappaat jalassa, jos tietäisi mun aatokset. Toisaalta taas, meillähän ei ole mitään hormonaalista tmv.ehkäisyä, joten eihän sitä koskaan tiedä, josko onnellinen vahinko pääsisi tapahtumaan.. No juu, eipä niitä ole sattunut tähänkään asti, että silleen taitaa olla homma hoidossa..Ja kuinkahan päänikään kestäisi sen kaiken, mitä se plussan ilmaantuminen tullessaan toisi? Pelkuri olen, kun kaikkea mahdollista mutkaa jo kuvittelisin plussasta vauvaksi asti :ashamed: . Onhan noita onnistuneita ja ihania, toivoa-antavia tarinoitakin saatu kuulla..

Asiasta kukkaruukkuun; sainpas makiat naurut noista Pyrstiksen kuvaamista +ja miinus-listoista jonkun nuoruuden ihastuksensa kanssa ;) . Oli se vaan nuorena tärkeää, että kaikki on "prinssissä" kohillaan..Mullakin jäi jokunen könsikäs matkasta, jos sattui sukat olemaan vääränlaiset tai väriset! Eipä tarvinnu saatille toista kertaa yrittää, jos farkun lahkeesta kurkkas froteesukka tai jonkinsortin beessi tekokuitusukka :LOL: . Siinä ei auttanut makuukammarisilmät, ihana luonne tai mahtava peba, jos sukka ei miellyttänyt arvon leidin silmää, heh. Tähänhän voisikin sopia semmonen gallup, jotta mikä oli se syy, joka vei teiltä jalat alta nykyisen rakkautenne kohdatessa?

Ihanata iltaa!

Pilvis
 
Tiruliille paljon kiinnittymisainetta!

Hyvä Plättä, vai voi se kiinittyäkin vähän vaikka vasemmalle puolelle kohtua? hyvä niin, olen miettiny asiaa koska olen tuntenu vasemmalla puolella niitä paineen tunteita/nippailuja, jospa se on sinne puolelle takertunu. HOHHOIJAKKAAA kuinka sitä taas huijaa itseään vai huijaako keho mieltä? Kuinka vain, hullulta kuulostaa kuitenkin. Ja se testi, se testi sitten täräyttää sunnuntaina? totuuden vasten kasvoja kuin märän tiskirätin siihen asti kuulostellaan kehon huijaus yrityksiä :LOL: toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Minä poistin töistä vapaapäivän tältä viikolta, parempi tehdä töitä vaikka hivene ylitöitäkin ettei ehdi liikaa ajatella mitä siellä kohdussa tapahtuu vai tapahtuuko mittään :whistle:
 
poissa pysy. Joka päivä olen lukennut ja niin jännät hetket meidän naisilla on. :snotty: eli odotan vaan että ne plussat tipahtaa pinoon. Peukutukset kaikille :)

Työväsymys minulla iski tuossa loppuviikosta ei sen kummempaa. Aivan mahdoton uusi duuni minulla. Sisäisiä ristiriitoja ja pahaa toisistaan kertovat, en oikeasti jaksa tuollaista kyyläilyä ja kateutta alaisten välillä ja sen lisäksi epävarmuus jatkosta ja ulkoista painostusta minun valinnasta. ... tälläinen kuluttaa naista kun naista

Joten en jaksa miettiä raskautumista.... muuten en ole ensimmäistä ovis-testiä enkä r-testi ostannut :)

....... mutta tässä vaiheessa kiertoa mieli odottaa ja kuuntelee kehon viestejä....niin kuin ennen vanhaa.

Minulla on muuten ollut nippailuja tuolla alavatsalla muutaman päivän aikana. Siis kunnon nippailuja aivan kun joku ottaisi vatsapeitteestä kiinni ja laittaisi nuppineulalla jotain vatsaan kiinni. Hassua.

Sitten on myös ollut armoton väsymys ja palelu. Siis joutunut nukkumaan päikkäreitä 1h-1 h 30 min per päivä, normi 8-10 h yöunen lisäksi. Voihan uusi työ uuvuttaa mutta jotenkin tämä on erilaista. Stressihän aiheuttaa unettomuutta. Toisalta voihan olla että flunssanpoikanen kolkuttaa ovea :)

Mimulille voimia odotukseen :)

Ystävälliset terveiset mimmimamma



 
Tiruliille kovasti tarrasukkia! Tuleva viikonloppu on varmaan aikas jännää aikaa. Babolle ja nillanillalle oikeaksi osoittautuvia palelu-, haju- ym. oireita.

Myös oviksen metsästäjille metsästysonnea! Aika monella näyttää olevan tuo kp n. 10. Tätiä pelkääville tiedoksi, että sen voi ohjata tännepäin. Olen tässä sumutellut muutaman päivän ja seuraavaksi olisi tädin vuoro ilmestyä, jotta päästään eteenpäin. Kiitos muuten pyrstötähdelle blogivinkistä. Luin sen ja taas on mieli toiveikkaampi. Aloinpa itsekin kirjoitella ns. päiväkirjaa. Yritän tosin olla pitämättä rouva Fortunan liepeistä liian tiukasti kiinni ja ennemminkin antaa hänelle mahdollisuuden tulla itsekseen.

Mukavata keskiviikkoa!
 
No niin, kannatti huhuilla, täällähän on taas väkeä kuin helluntaiepistolassa! Nilla testaa siis sunnuntaina, mutta koska Babolla ja Tiruliilla on testipäivä? Tirulii, sun kanssahan me mennään ajallisesti aika samoissa. Mulla on tosin vain luomukierto menossa, kun sen sijaan sinä olet selvästi rktt! Mutta voimme kuitenkin viettää molemmat viikonlopun kiinnittymisioireita tunnustellen. Ja Mimmillähän on jo selkeät r-oireet!

Saaralle tsemppiä sumutteluun. Tuleeko sulle pahoja oireita?

Ja sitten Pilvenpyörittäjän gallup, jonka aihe on erittäin ihana. Vastaan, että siipassa teki vaikutuksen se, että hän ei millään tavalla juossut minun perässäni. Oli vain, hengitti, katseli ja antoi minun rauhassa päättää, alanko vai en. Ajattelin, että tällä miehellä on varmaan hyvä itsetunto, kun ei tarvitse alentua vonkaamaan. Myöhemminhän kävi sitten ilmi, että alun pidättyvyys oli lähinnä ujoutta - mutta eihän se sitten enää mitään haitannut, kun oli jo tutustuttu.
Ja sitten oli tietysti vielä leveät hartiat, tiukka perse ja maagisen puoleensavetävä ominaistuoksu.

Tissejä vihloo, mutta tässä vaiheessa se edustaa vain oviksen jälkeistä hormonimyrskyä.

 
Huomenta tänne !
Vein kuopukseni kouluun kun niillä pulkkapäivää. Apteekista hain tuen jalkaan....kun se jostain syystä kipuilee....
Aamulla ja vieläkin vähän heikko olo,ei oikestaan pahoinvointia mutta silti vähän sinnepäin..vaikea selittä.Mutta ei uponnut tavallista aamupalaa,puoli leipää jäi...
Mulla on viikko testipäivään.elikä 4.2 on Se päivä =)
tiruliille peukkoja,se yks alkio vaan tarvitaan ja muille myös tsempit!!
 
mimmimamma Tsemppiä työhön! Edellisessä viestissä kuulostit niin tosissaan olevalta haaveilusta luopumisen suhteen, että poistin sut jo listaltakin... Olen pahoillani nopeudestani! :ashamed: Kuulostaa, että sulla kuitenkin päivien tarkkailu jatkuu, joten laitanko sut takaisin? Kerrothan oikean päivän siinä tapauksessa...
 
täti tuli !!! =) =)
Enpä muista milloin oisin näin iloisena ottanut menkat vastaan! Perjantaina pistän bileet pystyyn tädille! Nyt olen taas kartalla, missä mennään. Tai toivon niin, toivottavasti ensi kierto ois jo normaali! Nyt siis vajaan parin viikon päästä mäkin pääsen toivottavasti yrittämään...
 
Tervehdys kaikki hengenheimolaiset. Onpa mahtavaa että on tämmöinen foorumi jossa voi pohtia niitä asioita jotka kuitenkin pyörii koko ajan mielessä, harvassa on ne vastaantulijat tuolla oikeassa elämässä joille voi selvittää kiertopäivän kulkua ja sen semmoista.

Uskon että liika "jännittäminen" haittaa ovuloimista ja tärppiä, ainakin omasta kokemuksesta tuli luomuraskaus kun lakkasin toivomasta 10 vuoden lapsettomuuden jälkeen. Tuolloin ei ollut keskustelupalstoja( ainakaan minä en niistä ollut tietoinen) mutta testejä kului joka kuukausi useita vaikka aina päätin että lopetan koko touhun, touhu jäi sitten unholaan kun olin hyväksynyt viimein että meillä on 1 lapsinen(IVF+) perhe ja eikö vain olinkin sitten raskaana ensi kerran luomusti koko elämäni aikana ja 38-v tuolloin... Uskon myös että edeltävä (6kk aiemmin) tupakoinnin lopetus vaikutti asiaan.

Nyt on kiva elää taas toivossa, vaikkakin näyttää siltä että mies on vanhennut( tai avioliitto) sen verran että tekee tiukkaa miehelle hoitaa hommat jokatoinen pv joka on ollut tavoitteena, kyllä sillä tahtookin jalkoja/päätä särkeä aina iltaisin...

Nyt mulla kp 16/26-27, ovulaatiotestit loppu just kp 13 ja sain uusia ( postissa) vasta tänään ja taas negat. mahtoiko olla näinä pvnä just positiivinen tai en ovuloi sit ollenkaan?Mut ei se mitään, simpat on olleet sisässä kiitettävän tiuhaan kuitenkin ja eiköhän sen pitäis riittää, muu onkin sitten ei-omissa-käsissä. Nyt ei kyllä juur mitään oireita ole ollut mut ei ovulaatiohavaintoja ole oireista ennenkään tullut. Enempi kohtapuoliin eli kp 20 alkaa kiukkuvaihe joka kestää pari pv.

Tässä kai sitten kirjootellaan useampi vuosi, vai olenko pessimisti? Kauanko te olette pyörineet täällä? Optimismia oon kuitenkin havainnut. Ja JOKAINEN plussa saa aikaan mahtavan olon, josko se jonain pvnä olisi minun plussa! Mutta ONNEA kaikille plussanneille tällä palstalla. Toivotan että se tässäkin kuussa tulee jollekin meistä ja vielä kestää 9 kk!

Täytyy tästä lähteä hiihtolenkille. Paras ahdistuksen tasaamiskonsti mitä on keksitty.





 
Matsalu Ainakaan vielä eivät sumutteet ole aiheuttaneet sivuoireita. No, jos nyt ei sitten mielialojen vaihtelu johdu noista - välillä olo on ah, niin autuas, välillä taas pinna on kireällä kuin viulunkieli. En sitten tiedä, onko tämä oireettomuus hyvä vai paha asia. Mietityttää se, vaikuttaako lääke kuten on tarkoitus, mutta eka ultrassahan sen sitten näkee.
 
Hellurei, pitkästä aikaa kirjoittelen, viikonloppu oli kiireinen ja sitten kurssilla tämä alkuviikko, ei ole ehtinyt edes lukea teidän juttuja kun vasta nyt.

Mulla kans ovispäivät päällä (listassa hieman väärin, nyt kp 13) ja päätinkin, että en miehelle mitään kerro, kuhan olen vaan naisellisuutta hyväksikäyttäen nyt houkutellut hommiin ja se on muuten nyt rennonmpaa hänen puoleltaan ja se hommailu on oikeesti mukavaa, eikä mitään bakkobullaa. Jos se ei ole meille naisillekaan helppoa niin ei se ole miehellekään. Matsaluhan siitä kanssa tuossa aikaisemmin mainitsi, sitä vaan menee itellä hermot kun miestä ei (muka) kiinnosta...

Mun mielestä piinapäivät on just se viikko ennen oletettuja menkkoja, eli heti oviksen jälkeen meikäläisellä olo on ok.

Tsemit Tiruliille ja Balbolle, jotta alkiot kiinnittyisivät ja Nillanillalekin tsemit, oireet lupailee hyvää...

Hyvä Inia, että jaksat olla iloinen menkoista ja pääset taas yrittään. Se kyllä piinaa kun kierrot venähtää, eikä tiedä missä mennään.

ON. Huomenaamulla menen sinne lapsettomuusklinikalle, joten tästä se sitten lähtee.

 
Ai niin Pilvenpyörän gallupiin vastaus. Kun tapasin mieheni, niin se juttelun helppoudesta alkoi ja sitä kautta tutustuin mahtavan huumorintajun omaavaan mieheen ja siitä sitten lisää löytyi ihania piirteitä.
 
Pilvenpyörä, miehessäni ihastuin välittömästi sosiaalisuuteen, huumorintajuun ja itsevarmuuteen joka näkyy nykyisin kääntyneen itsepäisyydeksi ja huonoiksi vitseiksi jatkuvalla syötöllä :LOL: Ei no , hän on se joka edelleen saa minut nauramaan vaikka yritän möksähtää alvariinsa...

Nyt Hän harmittaa suuresti, kp 16 ja ei vieläkään näy kotona ja klo menee pitäisi nukkuakin ja varoittelinkin että hommia olisi...miten kauan tässä pitää vielä valvoakin ja mikähän konsti voisi tepsiä. Ei uskoisi että miespuolista ihmistä joutuu vielä houkuttelemaan petipuuhiin...! Täytyy ensi kuussa noudattaa Minni007 neuvoa ja olla puhumatta mitään, viekkaasti vain vietellä oikeana päivänä...Jaa, nyt kuuluu auto tulevan pihaa, äkkiä kone kiinni...
 
Rouva Pikkumyy kiva että käyt täällä kuiteskin kuulumisia kertomassa =) Toivottavasti voimme joskus sanoa,ettei ihmeiden aika ole ohi.. ;)
mimulille hyvää loppuraskautta!
touhu tenava kyllä tässä on itse kullakin lempi välillä melko tiukoilla :|
Pilvenpyörä mun äiti sanoo aina samaa tosta,että lapset ovat lahjoja ja vain lainassa..äitini tosi lapsirakas ihminen joten hän sanookin,että siunaus oli kun sai vielä 46v.iltatähtensä.
nillanilla mäkin luovuin tällä viikolla yhdestä vapaastani ja omasta tahdosta vielä.Kyllä töissä on helpompaa,kun ei asia pyöri koko aikaa mielessä.
mimmimamma...noihan kuulostaa..noi sun nippailut ja väsymys..sanonko miltä.. :whistle:
Saara 10 kiitti tarrasukista,mutta muistaakseni pyrstis puhui joskus aikoinaan kunnon "jeesusteipistä"..(anteeksi jos jotain loukkaa tuo ilmaus..)ja olen tullut siihen tulokseen,että lääkäri vois siirron yhteydessä vuorata koloni tuolla ilmastointiteipillä,ei näköjään tunnu pelkät tarrat auttavan :/
Matsalu jees!Kyttäillään oikein urakalla oireita ja vaikka kehitellään niitä..mä olen ainakin aika hyvä sekottaan lääkkeitten oireet ja normi r-oireet.Sunhan ei tartte edes miettii onko sun oireet lääkkeistä johtuvia..
babo kuulostaa hyvältä sun oireet.Ja eihän siihen tosiaankaa tarvita kuin yksi alkio,mutta kun ei se tahdo kahdellakaan onnistua,mutta ei nyt luovuteta.Meinaatko todella jaksaa odottaa ensi viikon keskiviikkoon? On sulla kyllä rautaiset hermot :eek:
Inia hienoo! Pääset sinäkin vauhtiin!!!
anjamarita :wave: ..siis niinkuin ihan oikeesti odotat tätiä vai??anteeksi,nyt suttaa kun en muista :ashamed:
Minni007 tsemppiä tänpäiväselle käynnille!
star-67 toivottavasti sait viekoiteltua..

o.n
Eli siis kaksi oli otettu sulamaan ja ihan hyviä olleet,niin toinen oli vaan hajonnut yhtäkkiä :eek:
Eli tuli heti Matsalu mieleen.Näin kuulemma voi käydä hyvillekkin alkioille.Jotkut ei vaan kestä sulatusta.Limis oli 9.2mm vaikka olin jo lauantaista lähtien ahtanut kolooni lugeja.Luget kuulemma jotenkin tiivistää limistä,mutta lääkärin mielestä oli oikein hyvä,että tiivistymisestä huolimatta oli vielä ton verran.4-soluisena oli otettu sulamaan maanantaina ja tiistaina oli normi jakaantuminen siirrettäessä eli 8-soluinen ja oli nyt top alkio.
Lääkäri näki pettymykseni kun en saanut mukaani kuin yhden,mutta sai kuin saikin piristettyä vähän samalla sanoilla kuin te rakkaat palstalaiset,ettei siihen tarvita kuin yksi.
Mutta kun olen tän ikänen niin olishan se ollut tukemassa toista alkiota ja olis ollu paremmat mahikset..näitä mä nyt täällä pähkäilen :/
Tissikipu oireena tällähetkellä joka alko jo viimeviikolla..

tirulii ja pp2
 
Huomenta tänne !!
tiruliijoo meinaan kyllä odottaa keskiviikkoihin =) Mullahan oli 4 sulaamassa josta vaan 1 selvis,kyllä mullekin ois saanut laittaa vaikka kaikki 4....kun ei oo kahellakaa mitään tullut.2 ivf takana...
Kävin just lukemassa se eka ketju mihin tulin mukaan et minkälaisia oireita oli =) ei ollut silloin aamupahoinvointia mitä nyt on ollut pikkasen 2 aamua..mutta silloin olin jostain syystä niin varma et oli onnistunut niin pettymys oli suuri kun menkat alko jopa ennen kun oli testauspäivää :(
Tsempataan !!
 
Huomenia! Mäkin olen paljon miettinyt tuota, mitä Star sanoi: että jännittäminen vaikeuttaa raskautumista. Vähän sillä tavallahan mulle itsellekin kävi: ensin yritettiin eikä mitään tulosta, sitten jo luovuttiin toivosta ja tuloksena olikin raskaus, tosin keskenmennyt. Mutta toisaalta, sitä rentoa aikaa ehti olla jo yli 2 vuotta, ennenkuin tärppi kävi. Tuskin jännittämisen seurannaisvaikutukset voivat niin pitkälle ulottua. Ja kun sitten ajattelee niitä tilanteita, joissa naiset ylipäänsä tulevat raskaaksi - sodassa, raiskauksen seurauksena, elämänsä ensimmäisestä jännityksen ja pelon täyteisestä yhdynnästä - en aivan hirveästi jaksa uskoa mielialavaikutuksiin. Jos raskauden voisi estää omalla ajattelulla, ehkäisyvälineitä ei tarvittaisi ollenkaan. Näiden aivoitusten päälle olen nyt antanut itselleni luvan olla ihan oma hermostunut itseni.

Toinen juttu on se, että kuumeilun yltyminen massiivisiin mittoihin häiritsee tuntuvasti muuta elämää. Nytkin tiedän, että töissä on jossakin vaiheessa tehtävä pitkää päivää, koska nyt vietän niin paljon aikaa netissä roikkumalla. Ja mitä se sitten taas onkaan, kun hoidot alkavat! Mutta kun toisaalta tiedän,e ttä tämä vaihe ei ole minun elämässäni enää kovin pitkä, annan tässäkin
suhteessa itselleni pitkät ohjakset.

Mitä taas tuohon miehen osuuteen tulee, aluksi kyllä tein ovistestejä puolisalaa ja viettelin mieheni perinteisin menetelmin ajan koittaessa. Ajattelin, että säilyypä edes hänellä spontaani ilo seksistä. Mutta sitten sekin alkoi ottaa päähän. Mies haluaa lasta ihan yhtä paljon kuin minäkin ja on myös sen alulle saattamisesta ihan samalla lailla vastuussa. Ja aikuinen ihminen. Miksi minun pitäisi yksin hoitaa koko homma?Nykyisin kerron aina etukäteen, milloin arvelen oviksen koittavan, esittelen miehelle testiviivoja jne. Mies toisaalta saattaa itsekin kysyä, että koska olisi aika. Tämä tuntuu reilummalta peliltä ja on kyllä jotenkin tehnyt projektistä yhteisemmän. Mies tuntuu olevan ihan tyytyväinen tähänkin toimintatapaan ja aika hyvä huumori meillä on toistaiseksi säilynytkin. Mutta tietysti väsymys välillä iskee ja sitten joutuu vähän miettimään, kumpi jaksaa ensimmäiseksi alkaa lämmittää toista.

Mutta se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Pääasia, että elämä olisi edes jotenkin siedettävää.
 

Yhteistyössä