40+ so what!!! (vol. 8)

Hienoa. Ja onnea kaikille plussanneille! Varovainen onnittelu mimmimammalle.
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Oma napa lähinnä, taas siitä. Aamulla alkoi rusehtava vuoto. Ei vielä vaadi mitään suojaustoimenpiteitä, mutta eihän mulla pitäis nyt mitään tällästä olla. Arrrgh! Alkaa nuppi sekoon tän kiertoni kanssa kun ei tässä ole mitään tolkkua. :ashamed:
 
Taavi mullakin tässä kierrossa tullut kahteen otteeseen rusehtavaa vuotoa...ennen ovista ja oviksen aikoihin. Mulla tosin se km varmaan sekoittanut mun kiertoa.
Kävin kattoos tuolta listasta sun kp:t...jospa sieltä kuukautiset tekee tuloaan tai sitten voisko olla kiinnittymisvuotoa????????
 
Ottis
Rominas Minä olen tosiaankin meillä ollut aina se vähemmän tunteita näyttävä ja osoittava puoli eli ukkohan halailee ja pyrkii pusuttelemaankin tuon tuosta, mutt mä olen äitini tyttö ja kuittaan hempeilyt yleensä turhanpäiväisenä hömppänä. Aamuisin unenpöppörössä käyn yleensä miestä halimassa kyllä :). Eilen mies kyselikin mihin viereltään toissailtana katosin ja kertoi, ett oli niin ihana ku sai mua syliinsä nukkumaan käydessä puristaa. Toisinaan yritän sitten vähän skarpata minäkin ja ainakin halia enemmän, mutt tuppaa tuo arjen tuoksinassa liian usein unohtumaan, tunnustan :ashamed:.

Minnihiiri68 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Miten siinä nyt noin kävi? Pe**kuta sitä kurjimusta :(. Parempaa onnea uuteen kiertoon!!
 
Rupusen taival päättyi eilen koviin alaselkä- ja vatsakipuihin. Vuoto alkoi klimppisenä ja runsaana jo illalla. Itkut on jo itketty ja yritän etsiä jotain positiivisuutta edes siitä, että meni näin ajoissa kesken ja toisaalta jotain yritystä oli kuitenkin. Inia voit poistaa minut plussanneista :'( Toivon sinulle onnea parin viikon päähän!!

Onnittelut Ämylle plussasta! Pidä pienokainen lujasti kiinni!

Onnea lumettomalle kyytiläisestä! :heart:

ja mimmimamman haamulle vahvistusta!

Kiitos palstalaisille mahtavasta seurasta :flower: Plussatuulia teille kovasti!
Lähden palstatauolle ainakin loppukevääksi. Yritämme ehkä myöhemmin toista ivf:iä.
 
Onnea Ämy ihanista uutisista! Ja kaikkea hyvää siihen 9kk matkaan! Tulethan kertomaan välillä kuulumisia! Tai no joo, kyllä mä myös tuota 40+ raskausketjua seuraan, jos sinne eksyt...

Samoin myös tete-a-tete, onnittelut hyvin alkaneesta raskaudesta, ja ihanaa loppuodotusaikaa sulle!

nilla, hyvää ja oiiiiikeiiin kovasti stressitöntä välikiertoa sulle! Käy nyt kuitenkin kp:t päivittämässä ;) Tuleeko sulle lääkkeellinen PAS? Kuinka sulla olikaan aiemmat?

Ihanaa lumeton kun pääsitte siirtoon! Onnea nyt kovasti matkaan! Oliko teillä monipäiväinen alkio? Ymmärrän hyvin tuon ei pp-laskemisen... mä en enää jaksa... yritän unohtaa koko jutun, ja aika hyvin olen onnistunutkin! (mutta yleensä mulle on se toinen viikko ennen menkkojen alkua ollut pahin)
 
Voi ja juuri kun olin sinua SOLAKKASILAKKA tulossa onnittelemaan. Olin niin toivonut juuri sinun, INIAN, OIVIKIN JA NILLANILLAN plussauutisia. Voi olen niin pahoillani SS!!!!!!! Mutta kun pahimmasta surusta pääset ohi, niin osaat varmaan ajatella niinpäin, että tulit kuitenkin raskaaksi niin miksipä ei niin kävisi uudestaan.

Minä käyn täällä tosi harvoin ja yritän aina etsiä teidän viimeisimmän kiertopäivityslistan, mutta teillä ei olekaan enään siellä sitä plussanneet osaa. Paitsi tällä kertaa se löytyi muutaman sivun takaa ja ÄMYllä aivan mahtavia uutisia :flower: PALJON ONNEA ÄMY :flower: En tiedä kuka muu on plussannut, paitsi MIMMIMAMMA taitaa haamuilla. Kovasti onnea sinun haamuiluille ja toivotaan kyytiläiselle vuorikiipeilijän sormivoimat jotta pysyis matkassa.

Plussarikasta kevättä kaikille!!!
 
Ottis
Solakka Silakka Pahoittelut keskenmenon johdosta :hug:, todella surullista, että noin kävi :(. Tuo palstailutauko taitaa olla aika kova sana nykyään, kun tuntuu, ett sit sieltä tauolta tullaan kertomaan tärpin käyneen. Toivottavasti teilläkin käy niin. Voimia jokaiseen päivään!!
 
SS, pahoittelut :hug: :hug:

liizalle onnittelut ovisplussasta, sitten vaan ahkerasti heiluttelemaan peittoja :)

Mulla kierto on sitten lopullisesti ihan sekaisin :headwall: Edellinen kierto 25 pv ja nyt vaan 19 pv, kun normaalisti täsmälleen 28 pv. Tilasin gyne-ajan kp11, saa lääkäri tutkailla että mitä siellä munasarjoissa oikein tapahtuu ja onko kohdussa kaikki ok. Multa jouduttiin synnytyksen jälkeen poistamaan istukka leikkaussalissa ja sain sen jälkeen kohtutulehduksen, joten ihan hyvä tarkastuttaa että kaikki on ok. Edellisessä tarkastuksessa ei tosin mitään poikkeavaa ilmennyt, silloinkin lääkäri ultrasi paikat.
 
Tirlittan1968
liiza nyt vaan köyrimään miehen kanssa. Mun plussa tuli just kun sai simpat sisään muutama tunti vahvan ovis+ jälkeen. SolakkaSilakka :hug: tauko voi tehdä ihmeitä ainakin saa hetkeksi muuta ajateltavaa kun jatkuva päivien laskeminen ja testaaminen.
 
Siis ...mimmimamma nyt vasta tajusin kun kelasin taaksepäin joitakin sivuja että olet samoilla dpo:illa kuin minä ja jo plussan alkua!!!? Onnittelinkin tuossa jossain sivulla mutta en hahmottanut asiaa :LOL: . Siis mahtavaa, millä testillä tuon viivan sait??? Tahtoo samanlaisen testin!! En ole vielä uskaltanut testata enkä kai huomennakaan :whistle: ...vaikka paras olla vannomatta :D , olenhan kuitenkin himotestaaja. En vaan usko nyt omiin mahdollisuuksiini niin siksi en tässä kierrossa intoile :ashamed:
 
Ottis
Liiza Onnittelut oviksen bongaamisesta ja onnea sen hyödyntämiseen myös. Olis kiva se sun vahva viiva nähdä, sillä minä en näyt noilla puikkotesteillä vahvaa saavan sitten millään ilveellä. Eilen digitaalisella huipun kuitenkin bongasin, joten sen mukaan eletään.

Alla kuva tän päivän puikkotestistä. Tänäänhän en enää digitaalista haaskannut, vaan alkaapa sen verran puikkotestien toiminta kiinnostaa, ett voin viel huomenna puikkoon pissiä.

Jos joku viittii eiliseen verrata niin nappaanpa tähän alle vielä linkin sieltäkin.

Minnihiiri68 Ihan hyvä ottaakin gyneen yhteyttä jos noin kierrot heittelee. Positiivisena puolena voisin kertoa, ett tuolla km:n jälkeen palstailevissa huomattiin ett moni oli sen plussan saanut sit just tuollaisen 'huonon' kierron jälkeen. Mullakin oli viime keväänä yksi 21 pvn kierto ja seuraavassa ovis olikin kp17 ja plussa tuli. Sitä iloa ei kuitenkaan kestänyt kuin 9. rv asti, mutt kuitenkin.
 
Lampimat halaukset solakka silakalle todella surullista! Mutta vaikka se tassa vaiheessa ei tunnu ehka yhtaan miltaan niin positiivista on se etta yritysta noinkin pitkalle oli! Antaa toivoa tulevasta!

minnihiirellekin :hug: tadin tulosta! Joo kannattaa varmaan kayda tsekkaan paikat, jos kierto noin sekaisin.

Mina se oottelen sita tatia taalla. Ihan selvat tati fiilikset paalla, paata sarkee ja juilii.

 
Ottis tutkailin sun oviskuvia ja kyllä se digitestin tulos on luotettava, selkee ovis siis ja jotenkin vaikutti että eilisen puuikkotestin tulos olis vahvempi kiuin tämän päivän joten tänään sulla varmaankin ovispäivä ja eilen oli se lh-huippu. Eli pupuilut osui nappiin...tänään jos vielä onnistut niin täydellistä!! Ja huomenna varmistelua vielä.
 

Yhteistyössä