40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Ninni69 Putunen varmasti heittää sut RKTT-listalle :heart:! Dpo-1:hän se oli? Onnea aamun koitokseen :kiss:.

ON Kävinpä tossa pissalla ja bongasin ensimmäiset ovislimat :confused:. Sauna lämpenee ja miestä odottaa lämmin puolukkapiirakka ku tulee kotiin. Pitäisköhän harkita ett ehdottaisin pupuilua :LOL:.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Whisky Peat (35).......kp1/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp8/20-30.......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp9/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri(42)............kp11/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp13/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp19/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp20/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp20/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp21/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp21/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp27/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp34/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp52/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)......................dpo-1
anjamarita (42).................dpo4
putunen (42).....................dpo8




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Auuuu.. masua pippaa :( Tänään ostin kaupasta greippimehua ja kymmenet ovistestit lähes huutavat nimeäni huussin hyllyllä :LOL: Eipä tässä mitään, taistelu jatkuu, kunhan ensin muutama päivä kidutaan ja kärvistellään. Jollain sairaalla tavalla nyt tuntuu hyvältä, tämä ei todellakaan tule käymään helpolla, ja SE on meille tuttua. Ei näitä lapsia tehdä, heidät saadaan. Jos saadaan. Ystävälleni on juuri käynyt "vahinko", kolmas sellainen. Tämä on hänen 6 raskautensa, ja lapsia vain tipahtelee, vaikkei niin tarvis olisikaan. Huokaus.
 
Huomenia!

Ottis: Ehdottelitko miehelle? Saiko sätkyn?:p

Ninni: Toivottavasti aamu on ollut antoisa!:D

WP: On se kieltämättä turhauttavaa kun toiset pyöräyttelevät lapsia ja itsellä on pidempi projekti. Voimia voimien keräämiseen ja uuteen kiertoon!

Ja ON: Ei mitään merkkiä oviksestä, ei haaleintakaan viivaa. Alkaa masentaa. Viime kierrossa myöhäinen ovis ja jos nyt ei sitäkään..Argh!:headwall: Huomenna pitäisi aloittaa ne Primolutit mutta kannattaako aloittaa, jos ovista ei ole tapahtunut? Ja voivatko estää oviksen jos se olisikin tuloillaan myöhemmin?! Tietääkö kukaan?:attn:

Plussatuulista päivää!!!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Whisky Peat (35).......kp2/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp9/20-30.......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp10/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri(42)............kp12/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp14/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp20/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp21/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp22/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp22/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp22/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp28/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp35/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp53/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)......................dpo0
anjamarita (42).................dpo5
putunen (42).....................dpo9




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia !
Mur-murMieheni ei ole niin sinut ongelmansa kanssa, että ehdottamaasi suostuisi... vaikka se tietysti saattaisi olla sen toisen ongelman ratkaisu...
Keskeneräinen:Ei simppoja tallessa...
WP:Malta nyt hetki vielä kun kiertosi on noin alussa. Onnea kiertoon !
ON:Kunnon ovisnippailuja ja tosiaan toivon että tätä ovista pääsisin hyödyntämäänkin ! En ole aikoihin bongannut tollasta ovistestiin... :eek::heart:
Mies pudotti aamulla kyllä semmoisen pommin, että mulle tuli melkein itku, kun oon nyt taas niin hirveän herkkis !!!! Aikoo palata ensi syksynä entiseen työpaikkaansa, kun sanoi että nykyisessä työssä ei jää vapaa-aikaa harrastaa mitään...kun aina vaan tekee töitä ja sitten siellä on se homeongelma. Sanoin kyllä etten halua että hänestä sitten taas tulee mörökölli, kun ilmapiiri nykyisessä työpaikassa on ihan toista luokkaa. Täytyy yrittää ajatella niin että parisuhteelle on sitten enemmän aikaa...ja yhteiselle harrastukselle, uimahallissa käymiselle. nyt olen vallan kaverin kanssa hallissa käynyt ja tänään taas mennään. Mä en osaa vieläkään ajatella tulevaisuutta niin että eläisimme kaksin loppuun asti. Sen suhteen olen kuin vuoristoradassa... No voi elämän kevät ! Mä laitoin tiedot tuonne raskauslaskuriin... Jos nyt tärppää, ja kaikki menisi ok niin vauva saattaisi syntyä samana päivänä kuin mä oon syntynyt. Auttakaa nyt mua vähän hillitsemään itteeni kun mä oon ihan sekoamassa... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Keskeneräinen..

Kysymys Verkkoklinikka lääkärille:
Estääkö Primolutin sisältämä keltarauhashormoni ovulaation tapahtumisen?

Vastaus:
Primolut on keltarauhashormonia, joka ei vaikuta munasolun irtoamiseen, vaan muuttaa kohdun limakalvon siten, että vuodot tulevat säännöllisemmin.

T. Naistetautien ja synnytysten erikoislaaäri Tulenheimo-Silvast Annika


..eli miun käsityksen mukaan, voit Primot varmaanhin aloitella, niin kuin lääkäri/ohjeet sannoo!=)

Ps. Lugesteron(luonollinen keltarauhahormoni)taas saattaa ovulaation estää..en tiedä, miksi synteettinen ei?..kai lääkärin sanaan voi luottaa kummiskin:)
 
Viimeksi muokattu:
ON..Ovis viivanen näkyi taasen testissä, heikko vielä..dippasin 20minsaa rakossa olleeseen lirukkaan - neljän aikaan uudestaan:)(3h päästä)

Aamu oli täällä tosi kylmä ja sateinen, nyt aurinkoinen välillä jo kurkistelee pilven lomasta

Plussatuuloisia puhaltelentäältä!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Whisky Peat Niin tuttua, niin tuttua tuo, että toisille lapsia 'tipahtelee', vaikkeivat niitä niin haluaiskaan ja sitten on meitä, jotka haluttaisiin, mutt ei saada :'(. :hug: sulle ja vähän meille kaikille! Onnea sulle kärsvistelyyn. Toivottavasti ovis löytyy ja simppaset löytävät tiensä oikeaan osoitteeseen myös.

Keskeneräinen Kiitos kysymästä :kiss:. En ehdotellut miehelle seksiä, sillä hän tuli niin myöhään kotiin, ett tiesin, ettei hän jaksaisi. Meillä on nämä vuorokausirytmitkin niin erilaisia, ett niitä yhteisiä hetkiä ei löydy aamusta eikä illasta. Mitä ollaan parin viime vuoden aikana pupuiltu, niin se on aina tapahtunut joko alkuillasta tai vimmaisimmillaan keskellä päivää, kun minä olen oikein patistellut. Sen puoleen täytyy siis antaa miehelle papukaijamerkki, ett hän asiasta tietoisena on yleensä sitten ollut kuitenkin kohtalaisen hyvin 'käytettävissä' =).

Minä en tiedä Primolutin käytöstä, mutta eikös se ole tarkoitettu oviksen jälkeen otettavaksi? Näin ollen sun ei auta kuin tikutella ovista ja uskoa ja toivoa, että se tulee ja tapahtuu. Kantsii ehkä olla gyneen yhteydessä jos oikein askarruttaa, mikä on tilanne. Käsittääkseni Terolut, jota mä käytin kierron loppupuolella, saattaa liian aikaisin otettuna joko kokonaan ehkäistä tai heikentää ovista.

Ninni69 Voi kurjuus :'(, halitukset :hug: sulle miehen pudottaman pommin vuoksi. Homeongelma on kyllä hyvä syy sinällään vaihtaa työpaikkaa. Tiedän sen kokemuksesta, kun olen työskennellyt monessakin homeisessa paikassa ja viimeksi tän syksyn alkupuolen. Nyt on alkamassa 3. viikko homeettomissa tiloissa ja keskiviikkoaamu oli ensimmäinen, kun osasin ajatella, ett ehkä mä joskus paranen ja krooninen flunssakin helpottaa. Saittekos te nyt sit aamulla simppasia talteen?

mur-mur Oili siis vain kuuruili välillä =). Mikäs kp sulla nyt on? Tuostapa tulikin mieleeni, ett voitaisko me ei listalla olevat laittaa oman tekstin perään mikä kp tai dpo on, ett muutkin pysyis kärryillä?

t. Ottis kp 15 =)
 
Ottis - mie jo dippasin toisennii kerran, viivanen siellä kurkki..dippaan v i e l ä kertaalleen illasta kun tuntuu ovista pukkaavan.:)

..ja Ottis, tuo Kp:n/dpo päivien laittelu hywäinen idea:wave:..eli..

mur-mur ja Kp10


Ps. dippasin muuten samasta pisukasta 2 O-testiä yht aikaa..toiseen haalea viiva..toiseen sit vahvempi s e l k e ä s t i..kummia testejä ovat, ihan sekundoja(ko?)!:O

Aiemmin en ole David puikko O-testeillä dippaillut ja miulla esim. menee toooosi pitkään, ennen kuin testialue liuskassa alkaa kostumaan kun virtsassa sitä dippaan?
(pitkään siis saa uittaa)

..sit semmoista..en ole tuprutellut tupekkia 8 päivään=)..mieli kyllä tekee joka päivä, jossahin välissä..en vain tuonne kylmään ole viittynyt vääntäytyä - mukavuudenhaluinen kun olen:whistle:;)

((muoks)) dipattu on ja samanmoinen viivanen sieltä tuli..hyvä vain kun ei aikaiseen "Oili" tule.
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut!!!

Nöpsölle valtava lohtuhalaus!!! Oon niin pahoillani puolestasi:'(

Ja Minnille onnea tuhat kiloa ainakin että kaikki menisi hyvin!!!

Nopeesti oon aina jossain välissä käyny jutut täältä lukasemassa ja töissä kännykällä mut kommentoimaan en sillä pysty.. Nyt törkeesti omaan napaan....
Mulla on nyt sitten tässä kierrossa ovis harmittavan aikasin...veikkaan et on irronnu tänään:( eilen kp 11 alko vattassa nippailla ja töiden jälkeen illalla (22 jälkeen) tein ovis testin...vahva viiva mut ei kuitenkaan tasavahva...oletin viivan vahvistuvan tähän päivään ja ennen puolta päivää dippasin..jäi mielestäni haaleammaksi kun eilen ja 17 aikaan dippasin uudemman kerran ni vieläkin haaleammaksi jäi...ja suurimmat nippailut tänään n.16 aikaan et olettaisin et ovishuippu ois ollu eilen päivällä ja irtoaminen tänään sit iltapäivällä??? Joten huti meni tää kierto:( tänään illalla vois simpoja saada mut en tiedä ehtiikö enää??? Voi kökkö!!! Ja kun tää pupustelu teinejen aikaan on niin hankalaa ni eilen mietin et tänään vasta siihen panostan kun oletin irtoamisen olevan aikasintaan huomenna perjantaina...että tämmöstä...taas clomien verran rahaa ihan hukkaan ja taas 1 clomikierto tuhottu turhaan...pöh!! Ja mä kun niin koitin niiden lugejen avulla siirtää ovista ens viikolle ni nyt se sitten tuli "etuajassa"...
 
pikkutirri - jos kummiskin varuilta lempisitte:heart:..koskaan kun ei 100% varma voi oviksesta olla:)

Miulla on ollut tällä tapaa: jos olen Lugejen käyttöä jatkanut yli dpo13 ja kierto pidentynyt..ei seuraavaava kierto välttämäti sitten kummiskaan ole ollut yhtä pitkä/ovis myöhemmin.

Ps. ..:attn:ja Clomien vaikutushan kestää pari, j o p a kolmekin kiertoa!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Hyvin ehtii vielä jos piliä vaan saat. Simpat tarvii sen 7 tuntia munasolun valloittamisen valmisteluun eli jos sulla on ovis ollut klo 16.00, ehtii hyvinkin jos pupuilut tapahtuu yhdentoista aikaan illalla ja siitäkin on vielä sinne aamuneljään aikaa, jos munis elää sen vuorokauden. Jotkuthan väittää ett se on vain 12 tuntia ja silloin alkas tehdä tiukkaa ja pitäis pupuilla ennen iltayhdeksää. Tsemppiä miehen kaatoon :heart:! Peukutuksia.

Ja sit toiseks, just niinkuin mur-mur kirjoitteli, niin eihän oviksen tapahtumisen ajankohdasta voi nippailujenkaan perusteella olla satavarma. Aikaa voi olla enemmänkin siis :).
 
Ottis
mur-mur Ihanaa, että viivanen siellä testissä kurkki =). Toivottavasti pupuilutkin osuvat soppelisti, ihan silleen yrittämättä tai juonimatta ;).

ON Mua harmittaa ku Kreikan matka lähikentältä laskenut taas satasen per nuppi eikä mies suostu edes ajattelemaan lähtemistä ku ei muka ehdi ja sitten pitäis tehdä 5 viikkoa töitä kiinni :'(. Voi että ku saisin jonkun kaveriks tällä ajalla. Kaverini kanssa en pääse laivallekaan ku ukko alko tunkea itteään mukaan ja tyttöjen keikka peruuntu ja ton miehen kanssa en yksin lähde. Hän kun edellisenkin kerran ramppas omilla teillään niin, ett oli illan laivalla yksin. Aamusta kelpasin seuraan ku käytiin Tallinnassa ja kattomaan ku hän ottaa krapularyyppyä ja sit ajamaan kotiin. Ei ole reilua, ei :headwall:.
 
Ottis - maanantaina miehen kera hieman tykättiin toisistamme:heart:..ja varmaan nyt huomenna alkavalla 5pvä:n syyslomalla sitten kun mieskin saa lepäillä, rentoutuu soppelisti(..mut ei sieltä yhdestä paikasta:p)

Oli ihan mukavaista lemmiskellä kun sai keskittyä k u n n o l l a myös omaanhin nautintoon, eikä vain siihen, jotta mies kunnolla laukiaa ja saan siemenet talleteltua.
..mie ainahin ihan toisella tapaa nautin niinä lemmiskely kertoina!:)
(saa päästää mielikuvituksenhin valloilleen..Oi oi sitä hekumaa:saint:)


Illan jatkoja ihunaisille ja kauniitta unosia unen yllättäessä:kiss:

Ps. Kyllä siun Ottis täytyis syyslomalla kotoa jonnehin päästä "rentoutumaan":cool:

Kirjoittelit:
..Kaverini kanssa en pääse laivallekaan ku ukko alko tunkea itteään mukaan ja tyttöjen keikka peruuntu..
..No mitä se mies on nyt ollunna tunkemassa teidän naisten messiin..mus-tis-ko jos vaikka paremman kumppanin/rakkaan löytäisit siltä reissulta?..

Entäpä jos kylmän viileästi varaat ittelleis matkan!?..näkis mieshin, että et hänen hänen mielialoisten mukaan danssaa - päätät itse!
.. sie ihunainen kyllä osaat nauttia siellä reissunpäällä ittekseiskin - tiedä, vaikka saisit mukavia uusia tuttavuuksiahin solmittua.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Ihanaiset Naiset :flower:

Onpas täällä kylmä sää, kävin koiruuden kanssa lenkillä ja olisi saanut olla jo käsineet käsissä...

nöpsö Sinulle minultakin iso lohtuhalitus :hug:

Ottis Jospa kuitenkin kaverin keksit matkakaveriksi mukaan, sisko? Ukolles meiltä tytöiltä terveisiä että nyt voisi kyllä jättää ne työt myöhempään ajankohtaan :D

mur-mur Onnea ovikselle - ja ihanaa että sait nautiskella oikein sydämmesi kyllyydestä :heart: Hrrr... oikein kehrättääkin jo ajatus että pääsen kullan kainaloon taas :vampire:

Mulla ainakin ne ovistestit on aivan sekundaa :( vaihtelee niin valtavasti väri tikuissa ja värjää välillä taustankin - välillä ei tahdo antaa mitään väriä, pöh, jä vielä piti maksaa 10 senttiä mokomista :mad:

pikkutirri Toivottavasti sait pilisteltyä eilen ja simppasia matkaan :kiss:

WP Mullakin noi testit on huudellut mun nimeäni tuolta kaapista :LOL: joten olenhan niitä jo rapistellutkin mutta kun taitavat olla aivan perseestä :( Se Sofi FSH-testi oli kuitenkin tuore ja toisellakaan ei antanut positiivista tulosta, mutta verikokeen tulosta en ole vielä saanut :confused:

Ninni Se pipettijuttuhan on ihan totista totta vaikka naurattaakin ajatuksena. Katsoin nimittäin ohjelman naisista jotka vuokrasi kohtuaan englannissa, niin siinä tuotiin yhdellekin spermat purkissa ja laittoi ne sitten emättimeensä ruiskulla ja makasi sen jälkeen puoli tuntia peppu pystyssä :LOL::LOL: ja olikin raskautunut sillä :D

Pupuilua ja rapisteluja ja plussapuuhkutuksia kaikille :kiss: Ihanaa viikonloppua Teille Ihanaisille Naisille :heart::heart::heart:
 
Huomenia kaikille!:wave:

Kiitos mur-mur ja ottis noista Primolutkommenteista. Tässä kävi niin hyvin että digitesti hymyili tänään!=) Sattui vielä viikonlopuksi, yritän hurmata miehen tänään mutta onnistuuhan se vielä huomisaamunakin. Ja ne primolutit aloitan illalla, tuskinpa ne enää ovista pysäyttävät.

Ottis en ymmärtänyt: Siis mies kieltäytyy lähtemästä lämpölomalle mutta tunki tyttöjen matkaan mukaan? Voi kun saisit jonkun matkaan... kyllä muuten minäkin lähtisin ja pian jos olosuhteet (lue rahatilanne) olisivat vähän toiset.

Plussatuulia toivon kaikille!!+++:whistle:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Whisky Peat (35).......kp3/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp10/20-30.......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp11/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri(42)............kp13/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp15/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp21/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp22/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp22/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp23/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp23/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp29/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp36/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp54/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)......................dpo1
anjamarita (42).................dpo6
putunen (42).....................dpo10




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
mur-mur Tuotapa just epäilen, ett mies ei uskalla päästää mua tyttöporukassa reissuun eli on vähän mustis. Hurjan mustishan se oli siitä kevään Portugalin keikastakin, vaikka 'vain' siskon kanssa olin reissussa. Mutt se teki muuten hyvää meille, oikeasti.

Kiva, että olette jo päässeet taas tykkäilemään toisistanne ja lisää on tiedossa syysloman aikaan :heart:.

Mafinka Ei oikein noin lyhyellä varoitusajalla löytynyt ketään matkaan ja itselläkin sellainen 'ongelma', etten oikeastikaan halua viel jättää pentuja yksin enkä edes miehen hoiviin. Tyydyn siis olemaan kotimaan kamaralla ja teen lomastani täällä parhaan mahdollisen.

Meinashan mua jo eilen alkaa ottaa päähän, kun mies on niin arvattava. Hänhän lupasi pitää viikon lomaa samaan aikaan kuin minä, mutt jo eilen kuului tilailevan laitteita sukulaisilleen, joita lupautui sitten 'loman' aikana asentelemaan. Kun kysyin, montako päivää meinaa niihin kuluttaa, sanoi, ett se riippuu ihan siitä kuinka kauan MEILLÄ menee niiden asennuksiin. Siihen sanoin, etten ole lupautunut yhtään mihinkään ja varmaa on, ett jos aikoo esim. sedälleen keittiön valoja asentelemaan, saa lähteä yksin.

Tänne yksi ilta jo 'ennustetta' miehen lomasta kirjoittelin, mutt poistin sen, etten maalailisi piruja seinille, vaan käypä just niinkuin ounastelinkin. Mies siis pitää 'lomaa', mutt hänelle se on työloma, jonka aikana tekee kaikki hyväntekeväisyyskeikat ja olettaa, ett mä istun päivät sukulaisillaan kattelemassa sivusta touhujaan. Ei käy, sanon minä. En risteilyäkään sitten tilannut, vaikka irrottautuminen tekisi hyvää. Miehen kanssa en nimittäin kahdestaan lähde, sekin on varmaa.

Kerron terkut :).

Keskeneräinen Näin just, mies kieltäytyi lähtemästä lämpimään lomalle, mutt kun esitin, ett lähtisin kaverini kanssa käymään Tallinnassa, hänellä kun on miltei ilmaiset liput risteilylle, esitti mies, että eikö me voitais lähteä kimpassa. Tietty ajatteli kuten minäkin, ett jos hän lähtee, lähtee myös kaverin mies mukaan. Toi mies on yksityisyrittäjä myös ja on jo sanonut, ettei jouda pitää lomaa edes sitä kahta päivää mitä risteily veisi ja mun ukkoni ei taas voi pitää kokonaista viikkoa lomaa kun sitä pitäisi sitten taas niin pitkään paikkailla. Ts. kimppareissu ei onnistu ton toisen miehen vuoksi.

Meillä tilannetta helpottaisi, kun mies saisi vain aikaiseksi palkata yhden työmiehen lisää. Ja kun siihenkään ei muka ole aikaa ja kotona elämä on yhtä kiirettä, jos ei tekemisissä niin sitten puheissa. Olisin mieluusti päästänyt miehen aurinkoon vaikka veljensä kanssa, kunhan lähtis ja jättäis työt taakseen, mutta kun ei ehdi!!! Jos ihan totta puhutaan, mulle olis parasta lomaa ollutkin, jos olisin saanut miehen matkaan ja saanut jäädä kotiin katteineni. Oltais voitu olla ihan fiilisten mukaan joko kotona tai mökillä. Nyt käy niin, ett mies oikeasti olettaa mun seuraavaan mukaan asennuksilleen ja sitten kun en lähde, mököttää ja kiukuttelee ja mun loma on pilalla. Sen olen kuitenkin päättänyt, ett miehen fiiliksistä huolimatta teen just sitä mikä musta tuntuu hyvältä kulloinkin. Rankkaa ku pitää jo ennen lomaa taistella oikeuksistaan lomaan. Mutt kyllä tästä selvitään.

Tänään ei ainakaan lähdetä mökille ku mulle tulee hieroja huomenna kotiin. Jos säät sallii, saatetaan mökkiytyä huomenna ja sit katsotaan päivä kerrallaan mitä se tuo eteen.
 
Moikkaukset täältä ..(kurkkii nurkan takaa..) uskaltaako edes tulla kun on noin huonoja uutisia kuin nöpsön..halitusta ja jaksamista:hug:. Ei ole hyvä ei ..

Lomia kotona vietätte?? Mie lähen taas reissuun lapsen ja kummitytön kanssa..ihan tuonne miehen kotiin vaan eli ei edes mihinkään etelän lämpöön.Mutta loma se on sekin..

Miulla oli kontrolliultra tänään: kaks isompaa follia ja kaks vähän pienempää oli näkyvissä. Pregnylin opettelin pistämään ite ja ei se sitten lopun perin niin kamalaa ollu. Ei tarvi ovista tikutella kun se on sitte sunnutaina. Lääkärin määräyksestä "seskiä" huomenna:whistle:.

Määräsi Luget kun on kaks ihan alussa menny kesken nyt(sanoi kyllä että on hyvä merkki, että "helposti" raskaaksi tulee) jos vaikka keltarauhashormoonin erityksessä häikkää. Jos ei ole sitä ni sitte voidaan kokeilla kortisonia jos vaikka jotain vasta-aineita oliskin liikkeellä. Ja sitte vielä voidaan kokeilla jotain yhtä piikkkiä joka edistää veren virtausta tai jotain(jännitin niin että kaikki ei jäänny päähän =). No Luget pitää alottaa sunnuntaina mutta ei sitte muistanut sanoa kauan niitä laitellaan. No soitan ja kysyn kun en älynny siinä paikalla...

Kaikkea hyvää ja varsinkin +++++++ toivottelee jälleen toivorikas Tetu :D
 
Iltoja :)
Alkohan ne mun kovasti "oottamat" rättipäivät eli tänään oisi kp 1
En ole kerennyt teidän raaputuksia lukemaan mutta yritän olla huomenna aktiivisempi :)
Muksua iltaa kaikille ja PUHUREITA:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis - hyväinen jos osaat nautiskella lomaisesta myös kotimaan kamaralla..ihme juttu, ettei mies nyt osaa kun VOISI(halutessaan)pitää hieman lomaa myöskin!?:rolleyes:

tattinen - kerranhin kai voi toivottaa: Hyvä Kp1!!:wave:
..ja onnekasta tulevaa kiertoa:heart:

tetu - hywäiseltä kuullostaa nuo "avut" raskautumista ajatellen - tärppionnea kovasti!:heart:
kirjoittelit:
..Ja sitte vielä voidaan kokeilla jotain yhtä piikkiä joka edistää veren virtausta tai jotain..

Olisko ollunna Hepariinistä kyse?(Fragmin tai Klexane)
..itse käytän Fragminea.
Keskeneräinen - Jeee, "Oili" tulossa sittenhin!!!

Mafinka
- juu, mie olen samaa mieltä noista testeistä - sekundaa halvalla!
..vaikka, voihan miulla olla ovuloimaton kiertohin: /..m u t t a siltikin miusta nuo testit on pe*****tä!

ON.. taitaa olla lemmenleikkilöitä illasta tiedossa - Juuuuuuh
..mitään oviksia tässä enään kyttäillä tartte - hommiin vaan ja naatiskelemaan!:p

Mukavaista illan köllykkää itte kullekkin!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä