40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41).............kp3/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp6/32-33........yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp13/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp14/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp16/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp18/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp24/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp25/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp25/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp26/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp26/?............yk1.........................9.
Euphonia (40)...........kp39/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo4
Ninni69 (42)......................dpo4
anjamarita (42).................dpo9




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Huomenta! Ovatko kaikki muuttaneet toiseen olkkariin? Mun loman kävi ennusteen mukaan. Eilen jouduin nousta työaikaan, ett hain ukolle osia ja tänä aamuna toi hihhuli alkoi seitsemältä lämmittää takkaa yms. Ja tietty höpötteli koko ajan ja kävi välillä kutittelemassa mun jalkoja. Kahdeksalta totesin, että tämä päivä on pilalla ja nousin keittämään kahvia. Mies lähti hetki sitten sedälleen asentamaan liesituuletinta ja mulla muhii kuusi isoa omenaa uunissa. Tein kevyen täytteen, kun illalla tein omenapiirakan aidosta voista ja se on todella raskasta. Melkein vois sanoa, että yak. Mutt mutt.. ei tästä niin paha päivä tulekaan. 7 kiloa omenoita odottaa, ett keksisin niistä jotain tekemistä ja puolen päivän jälkeen lähden veljen kanssa hakemaan niille saunapuita. Ja sit vielä... ymmärsin lopulta olla suuttumatta miehelle. Ei sekään olis reilua, ett jos hänelläkin on loma, ett hän joutis sit aamut hissutella hiljaa tai lähteä jonnekin muualle, että MINÄ saisin nukuttua.

Hyvää tätä päivää kaikille :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Sie oot Ottis tavan ahkera=) ..mie hätäseen sain jonkun 4 kiloa suppiksia pakkaseen kun toimitettiin kotiovelle putsattunu .. muuten olis jääny paistelematta ja pakastamatta mun osalta.. Nauti lomasta! Voihan sitä vaikka sitte päikkärit vetästä jos sopiva kohta löytyy. Loman + puolia :D
Mulla alkaa torstaina ja siitä suoraan reissuun miehen tykö. Non hän on täällä tälläkin hetkellä eli ei olla pitkään erossa = yks päivä, koska hän joutuu päivän aikasemmin reissaamaan.

Huolettava asia: minkä kokosta "päiväannosta" Lugeja teille on määrätty?? Mulla lukee pakkauksessa 2 kapselia aamuin-illoin ja yks kapseli on 200mg. Pakkausohjeessa on kuitenkin, että normaalisti 200mg kerralla ei saisi ylittää ja yhteen päivään korkeintaan 600mg!! Miulla tulis ton reseptin mukaan tulis 800mg/päivä
 
Täällähän sitä ollaan. Ei vain olotila mikään kaikkein hekumallisin... Oon väkisin miettinyt tässä tätä elämää, ja serkkuni puheita sukumme naisten kirouksesta. Isän puolellahan meillä on perinnöllinen kehitysvammaisuus, fragile-x -syndrooma, mikä jo itsessään on aika traagista. (periytyy isän isän kautta) Sairaus koskettaa kaikkia isäni siskoja niin, että joko heidän lapsillaan tai lapsenlapsillaan sairautta esiintyy, joillain sekä että.

Itse en ko. suvun kanssa ole ollut juuri tekemisissä. Olin n. 2v vanhempieni erottua, mutta se mitä aikuisena kuulee, on aika karua. Tätini tytär tuomittiin oman kehitysvammaisen lapsensa murhasta/taposta ja toinen tytär teki muutama päivä sitten itsemurhan hyppäämällä mereen... Hiljaiseksi vetää. Ja vaikka isäni olikin alkoholisti, voin onnekseni todeta olevani isäni tytär, jolloin meillä ei tuota riskiä fragile-x:stä ole. Se kun periytyy x-kromosomissa, ja isäni on saanut omalta isältään y-kromosomin. Ihan kuin olisi lotossa voittanut, kun kaikilla veljeksillä on terveet lapset. Vaan koskaanhan ei tiedä, miten elämä koettelee. Olin aika paniikissa, kun kuulin tuosta ekan kerran, esikoisemme oli juuri syntynyt ja ajattelin, että tässäkö se nyt oli :(

Mutta joo. Itsellä onneksi oleellisimmat ok, omat lapset ja mies, koti ja työpaikka. Ja TERVEYS! Tänään kp 7, aamulämpöjä en oo edes alkanu mittailemaan, ajattelin nyt vaan ottaa rennosti ja nautiskella elämästä. Salille ja ip-saunaan tänään, vielä on monta lomapäivää jäljellä :)

WP
 
Ihanaa päivää kaikille! :flower:

Rominaksen risteily on saapunut satamaan...

Meille syntyi 13.10.2011 klo 11:29 3,6kg ja 50 cm pitkä poikavauva! :heart:

Synnytys meni hyvin. Avautumisvaihe kesti 16h 55min, ponnistusvaihe 34 min ja jälkeiset tuli 9 min kuluttua.

Täällä ollaan ihan haltioissaan ja nyt alkaa vasta tajuamaan että meillä on oikeasti ihana ihana ihana pikkuinen! :heart:

Rominas ja poikanen 5vrk
 
Viimeksi muokattu:
Voi onnea Rominas! Niin se aika kulkee eteenpäin... juurihan vielä tällä palstalla tunnuit kirjoittelevan :). Voi kunpa meistä palstalaisista mahdollisimman moni muukin pääsisi tuohon pisteeseen - ihanaa ! :kiss:

tetu68 - mun lugeni ovat 100 mg eli niistä tulisi 400 mg, jos annos olisi aamulla ja illalla 2 kpl. Voisikohan tuossa olla joku virhe nyt, koska ivf-hoidon jälkeen, jolloin on isoin annos, mun päiväannokseksi tuli se 600 mg...? kannattaa selvittää asia.

WP - onnea ja iloa tähän kiertoon! =)

ON: Huomenna ultra, ja jos kaikki on ok, niin alkaa toinen hoito. En ole kovin innostunut, mutta kokeillaan nyt, kun kerran näin on suunniteltu : /.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (42).............kp1/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp4/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp7/32-33........yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp14/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp15/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp17/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp19/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp25/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp26/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp27/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp27/?............yk1.........................9.
Euphonia (40)...........kp40/25-26......yk22......................1.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo5
Ninni69 (42)......................dpo5
anjamarita (42).................dpo10




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Hei Naiset,

ja oi, onnea Rominas!! :flower: Ihania uutisia.

Tetu, miulle on määrätty ihan sama määrä Lugeja, eli 2x200mg aamuin illoin. Kun inssiä kokeiltiin, niin silloin oli sama annos 2vkon ajan lähtien inseminaatiosta, nyt sitten aloitan sen IVF siirrosta (olettaen, että on jotakin siirrettävää). Olisko se 800mg sitten sellainen "tehokuuri" -- kuinka pitkän ajan sie käytät niitä?

Tervetuloa Annekristina!

Ottis, kiitokset siulle tsempeistä ja ihanaa syyslomaa sinne! :heart: Ei taida olla siulla vapaa-ajan ongelmia tuommoisen määrän omenia kanssa!

WhiskyPeat, surullisia tapahtumia suvussasi.. tuon x-fragile oireyhtymän tiedänkin töiden kautta, on tosiaan onni "lotossa" että sitä ei siun kromosomeissa ole. Rentouttavaa päivää ja saunaa siulle!

Kiitos myös mur-mur, Putunen ja Keskeneräinen tsempityksistä.. Terveisiä ultrasta, jossa näkyi 11 follia tuloillaan, 5 toisella puolella ja 6 toisella. Puregon on siis toiminut toivotusti ja nyt vaan kasvattelen niitä lisää, perjantaina on taas ultra. Kyllä jännittää miten tässä käy.. 11 follia kuulostaa ihan hyvältä (kai?), mutta kun se laatuhan siinä ratkaisee, eikä määrä. Tuntuu tosiaan melkoisia nippailuja, sitä saattaa olla loppuviikosta hieman tukalainen olla. Mutta pieni hinta siitä parhaasta mahdollisesta tuloksesta............
 
Hei Piitu ja onnittelut follimäärästä! Mulla oli ekassa hoidossa 9 munasolua saaliina, mutta lopulta vain kaksi alkiota. Mutta sentään edes kaksi :). Ja toinen tai molemmat yrittivät kiinnittyä, mutteivät onnistuneet kunnolla. Montako päivää olet pistellyt nyt? Mulla oli ekassa hoidossa nopea tahti, kun pistelin 8 päivää, joista neljänä viimeisenä myös jarrua - ja sitten pregnyl ja punktio. Nyt kai kokeillaan hieman pidempää jaksoa, jos solut kypsyisivät siten paremmin. Saapas nähdä. Onnea sinulle matkaan!
 
Siis määrä on kuulemma hurja mutta oikein (erikoista minusta mutta niin mulle sieltä klinikalta sanottiin) ja niitä käytetään testiin asti ja jos plussaa näyttää (ja klinikan täti sanoi, että plussaahan se testi näyttää :) ..toivottavasti hällä näkijän vikaa) niin rv 12 asti. No halpaa tää raskaaksi tulemisen yritys ei ole vaikkei kyseessä oliskaan mikään noista enemmän monimutkaisista toimenpiteistä vaan ihan lääkkeistä.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Niin hirmusesti tullut juttua aamun hiljaisuudesta huolimatta, ett pikaseen luin ja viel pikasempaan kommentoin.

Rominas Ihanaa :kiss:. laiva on saapunut satamaan :heart:. Hirmusesti onnea ihunan pojan syntymän johdosta :hug:.

tetu68 Toivottavasti lugejen oikea määrä pian selviää. Minä ainakaan en osaa sanoa tuohon mitään. Peukkuja ja plussatuulosia :heart:.

Omenoista kilo meni uuniomppuina ja 3.4 kiloa laitoin hilloksi. Just pakkasin veljen vaimolle, ett vien osan ja punnitsin, ett 2 kg jää vielä mulle iltapuhteiksi, ett teen toisen satsin hilloa.

Kiirusta pitää tällä lomalla. Hillosatsin olin just saanut purkkeihin, kun mies tuli kotiin ja velipoika kärryn kanssa perästä ja käytiin latomassa kärry saunapuita täyteen. Matkoihin meni tunti. Mies söi hätäseen jotain ja lähti valmistelemaan auton lämmittäjän asennusta. Odottelee mua sinne tulevaksi siinä vaiheessa, kun tarvii pienten kätösten (mun) apua.

WP Fragile X on puhutteleva oireyhtymä eikä yhtään ihme jos sukusi sen periytyvyyttä siunailee. Sulla kuitenkin kaikki hyvin, kuten kirjoittelitkin, joten ammenna siitä tänään voimaa :hug:. Onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen, kun sen aika tulee :kiss:.

Putunen Toivottavasti ultrassa kaikki ok ja pääsette uuteen hoitokiertoon, joka toivon mukaan myös tuo sen 9 kk pysyvän tuloksen :heart: Peukkuja!

Piitu73 Ihanaa! Mahtava follisaalis sulla siellä odottamassa. Et jännää yksin, me täällä jännätään sun kanssa :heart:!!

Mentävä taas :wave:, palataan!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Rominas: onnea parhaasta mahdollisesta lahjasta <3

ON: Kävin salilla, puoli tuntia juoksumatolla juoksua, kävely ja hölkkää. Ja lisäksi 20 min lihasreeniä. Niin toivon, ettei yskä pukkaa päälle niin kuin viimeksi kävi kera s-loman :( Reenin jälkeen vielä ip-saunassa rentoutumassa :heart: JA TEKI HYVÄÄ!! Kaupassa kävin ostamassa rehuja ja vähähiilarista leipää. Näillä mennään (ja pullo punkkua, kun se on niin terveellistä pikkuisen kerrallaan...)

Jollei näillä kohta tärppää, niin johan on. Ja greippimehua tietty juon myös, onhan se hyvääkin.
 
Piitulla siellä mukava määrä folleja, kunpa saisitte usiamman pikkisen alun jemmaan!:heart:

WP - huh kun sie olet ollunna r e i p a s!;)
..ja hyvät on "aseet" - pikaista 9kk:n tärppiä toivon!:kiss:

Älä Ottis nyt liikaa raada - ota omaa aikaa myöskin!:wave::heart:

tetu - siulle kunnon pläjäyksen Lugeja lääkäri määränny!
..toivonpa kovin, jotta niistä on apuja!:kiss:

Voi putunen - toivon siullehin kovin TÄMÄN tulevan hoitokerran olevan :heart:SE:heart: jolla onnellinen loppu!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
ON..Kuulkaas..nyt mie aamupäivällä vii-mo-sen O-testin dippasin..
..siinä vahvin viiva noista k a i k i s t a, mitä 30kpl dippasin..NIII-IIIIN - 30kpl!!!:O;)!!!!!!!!!!
(ei kuiteskaan O+ tullunna)

Aloitin Kp7 ja tänään Kp15..eli..se tekeepi 3.33 testiä/vrk=)
..i k u n a ei ole tuota määrää menny!..mut kun sain niin halvalla:D..ja nuo testit EI OLE kyllä ihan priima!!!
(paljon sellaisia "värivammaisia" - väri levisi vain osittain testiviivaseen!)

Oirehia on paljon ollut nyt parin päivän aikana: palelee, kuuma, vi***taa ja masuoireita..
M U T T A, ei niitä munasarjoissa tuntuvia..nythin huonoa oloista(pumppu hakkaa lujaa)ja sellaista, kuin täti kurvais ovesta milloin vaan!:$
..ON varppina premenopaussi oirehia, ei mitään muuta!:vampire:

J o k o ovis tulee näin myöhään..T A I se uskottavampi vaihtoehto: ei olleskaan tällä kiertoa.

Mukavaista illan jatkoa ihunaisille:wave:..kyllä nämä vapaat menee nopsaan - huomenna jo viimeinen päivä..pitäisköhän soittaa miehelle kun hän autolla liikenteessä, jotta toisi miulle punkku putelin?..JUUUUUH!:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille olkkariin! Olipas uutisia poikineen.

Masentaa nyt niin että jää jutut vähälle. Lääkärissä ei mitään paitsi nootti siitä että olisi pitänyt gynekologin ja hoitavan lääkärin keskustella, myönsin nyt luvan ja jään odottelemaan soittoa että mihin tulokseen tulevat. Olisin toivonut että lääkkeitä olisi rukattu mutta tulos oli aika tyly "käytä rauhoittavia tarvittaessa". En oikein viitsisi kun on tuo toive ihmeestä että jos kuitenkin ilman apuja olisi onnistunut... Toisaalta olo on kurja ja unet huonot niin ettei lääkkeittäkään pärjää...:'(

Onnea hoitokiertoihin ja plussatuulia meille kaikille!+++:whistle:
 
Keskeneräinen:hug:..on siulla kyllä kurja tilanne: /..

Mie olen sitä mieltä, että olisko siun niitä lääkkehiä vaan käytettävä, jotta oloisesi pysyisi jota kuinkin hywäisenä?:)
..ei huonosti voivana edes lempimiset maistu ja oviskin saattaa jäädä yrityksen asteelle:ashamed:

..ymmärrän hyvin, jotta voi sitten haitata raskautumista..kuiteshin: "käytä rauhoittavia tarvittaessa" on ihan asiaa lääkärin sanomana..

Hirmusti jaksuja&voimasia siulle:kiss:..löytyispä sellainen "kultainen keskitie" tuohon lääke/raskautumis asiaan.
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napasta..nyt k u i t e s h i n tuntuis, jotta Oili olis tulollaan: pikkasen limoja havaittavissa alakerrassa ja sellaista hetken tuikkimista vasemmalle munisten tietämillä..saas nähdä..

Mies osti molemmaisille omat putelit: miulle punkun ja ittelleen valkkarin..ties, vaikka lemmen leikkilöitä vielä illasta tässä:p..hih ja hiks!:whistle::D
 
Vaikka on vielä 11 vuotta aikaa että täytän tämän ketjun ikärajavaatimuksen, tulin mur-murille kommentoimaan...aikalailla sama tilanne menossa kuin sinulla, eli puolivälikiertoa eletään (kp18/28-38) mutta oili on hukassa.. plussan sain kp13 o-testiin eli tasavahvaviivaisen joka siitä vaalenikin, mutta nyt on eilen ja tänään tullut kirkasta kaunista venyvää limaa verijuovilla koristettuna ja välillä vaaleanpunaista limaa (sorry for the details :ashamed: ) ja nyt on sitten itkutuhrustelua ollut tämä ilta ja alamassua kipristellyt jopa enemmän kuin silloin oletetun o:n paikkeilla.. tosin silloin kp13-15 oli muita oili-oireita enemmän kuin nyt eli päänsärkyä, kiukkua, pahoinvointia, palelua... nyt on ollut lähinnä kuumotusta. O-testi vilautti eilen taas vahvempaa viivasta muttei mitään plussaksi luettavaa (ja testejä on mennyt kohta 20 tälle kiertoa :whistle: ) mutta tänään onneksi haaleni taas eli usko tuohon viime viikon plussaan säilyi vielä hetkeksi ainakin.

Toivottavasti sinulle oili ilmaantuu ja ihanaa viininmakuista iltaa, itse tyydyn teekupposeen orastavan flunssan karkottamiseksi..
Kovin piti ottaa rennosti tämä kierto kun sitten olisi luvassa lapsentekotilanteen ja hormonien kartoitusta lääkärin luona kun vielä yhdet kuukautiset tulee mutta niin se piinailu vaan nostaa päätään kun puolivälikierto koittaa..
 
mur-mur Käytitkö niitä halpoja (ilmaisia) testejä? Mulla viimeinen testi ei tuonut edes sitä kontrolliviivaa joten aivan p...stä olivat, pöh! Näytti välillä oilin tuloa ja sitten ei taaskaan mitään ja sitten taas oilin tuloa ja sitten se helvetin blanco koko testissä :mad:

Mutta voi Rominas kävin tänä aamuna kasomassa sitä raskautuneiden listaa kun mietin mitä sinulle kuuluu - ja ihanaa kuuluukin :heart: ONNEA koko sydämmestäni Teille toivotan - aivan M A H T A V A A :heart:

Keskeneräinen Voimahalituksia ... :kiss:

WP kuulostat aivan minulta :D tosin nykyisin ei ole pahemmin aikaa treenata mutta... jos olis varaa niin en muuta tekiskään kun treenaisin :D Ihanaa!!

Piitu Tsemppiä kovasti hoitoon, lupaavalta kuulostaa :heart: Wow!

Ottis Sä todella raksastat tuota ukkoasi, aina ajattelet hänen parastaan vaikka meille purnaatkin... mutta saat purnata :D :kiss:

putunen Murtsikka, mitä sinulle kuuluu?

ON: Eipä mitään uutta :D

Haleja kaikille :kiss:
 
Pikkuinen12 - Heips vaan!:wave:

Entäpä, jos siulla olihin tuo Kp18 limottelu veriviiruineen, kiinnittymisestä johtuvaa?
..toivon ja peukuttelen d=)b jotta näin:heart:

Flunssapöpöisen siun luotais - huh hus pois poikkeen kepitän:stick:

Mafinka
- tokihan tällä ikää(ja nuoremmillahin)tulee muutama anovulaarinen kierto/per vuosi..mutta EN ihmettele yhtään, miksi testit noin halpoja ..niillä ei tee mitään!:mad:
(ainkaan luota yhtään noihin ovista bongaillessani/tulkitessani)

Onneksi vain 1.90e makselein noista 30 kipaleesta..R-testejähin jo dippaillut olen..juupa juuuh:whistle:
..käytetään poijjes nyt tämän kierron aikana ja sitten mie enään dippailen jos jotahin tarvetta oi-ki-as-ti, esim. täti myöhästyypi..

Nytpä kohta tämä likka syö valkosipulivoi patonkia ja lihapullia - nams:p..ja ales huuhtelen ne tietenkin punkun kera!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä