40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moiks!

TETULLE KAIKKI PEUKUT PYSTYYN JOTTA SIELTÄ SE KUNNON + pärähtäisi!!!!!!!:heart:

OTTIS KATTIS kun sun kisu reppanan massu on ihan turvokkeessa!! Paranemishalit kissulille!!!:hug::heart:

MUR MUR!! Kiitos linkkivinkistä!! Otanpa selvää mitä maksaa Elite klinikalla hoidot... Lähetin meiliä, että tahtoisimme tietää sekä pelkän munasolun luovutushinnat ja sitten alkion, jäädytytetyn tai tuoreen... Tuossa ekassa vaihtoehdossa olis 50% raskaus, jäädytetyssä vaihtoehdossa 25% ja viimeisessä eli tuore alkion siirto 50%.

Isäntä nyt senverran taas kipuinen olkapäänsä kanssa, että en juuri saanut haluamisestaan taaskaan vastausta, sanoin sit vaan että tiedustelen hintoja. Mietin sitä, että kun hällä aikas kovat lääkkeet niin voi olla ettei ihan priimaa tavaraa ole.. silloin kun tutkittiin sperma niin koetti kovasti olla vähillä lääkkeillä ja ei esim. buranaa syönyt viikkoon ennen testiin menoa, nyt menee useempi 800mg päivässä ja lisäks Temgesiciä ja muutakin... kolmiolääkkeitä..

Jos alkaisimme odottamaan milloin hänen kipunsa niin lievät ettei lääkkeitä tarttis niin saisimme odottaa koko loppuiän.. juu, eiköhän selvinne jos ottaisi yhteyttä sitten siihen Suomessa olevaan Elite-lääkäriin... Onkohan Hesassa...googlettamalla selviää varmaan sekin.

Noh, jäämme odottelemaan vastausta Virosta... voipi olla että se silti niin hinnakasta ettei oo varaa...

HYVÄÄ LOPPUILTAA IHUNILLE:heart::)
TETULLE JA KAIKILLE MUILLEKIN +++++++++++TUULIA!!!!! PUUHHHHH!!!!++++
 
Mie kävin rahua tänään tuhlailemassa:whistle:

Itte siellä kampaajalla, hieman lakkoja läksi myös mukaan..ja sitten poikaselle valomiekka(arvatkaa vaan, ketä matkii?:D)
Ostin hälle vielä pari muutahin 1-2e "ylläriä" ja lopuksi laadukkaan Dakinen repun - ihunan kirkkaan vihreä, niin keväinen!

Niin simppelin näköinen, mutta paljon säilytystilaa ja ei mikään rimpula, vaan napakkaa materiaalia hyvine selkä&olka tukineen, sekä pehmusteineen.
(poikasellamme toinen olkapää hieman alempana ja hyyyvin kapeat nekin, tarvitsee hyvät&tukevat pehmusteet)

Helposti liukuvat/aukeavat vetoketjut vielä plussaa..sitten sieltä löytyi sellainen Cool-pocket, joka poikasen mielestä tietenhin se paras juttu - juoma säilyy viileänä!;)

..no, ettei mene vallan mainos puheeksi:D..

Illan jatkoja kaikille!:wave:..ja tuuthan tetu huomenna kertoilemaan dippailun tulosta?..ja kuvanen olis kyllä ihuna kanssa..:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis
Kiitos Lilleriina, Minttu2011 ja mur-mur masukommenteista! Aika hurjan näköinenhän toi masu on, mutt kisu on siinä todellakin selällään. Jotenkin vähemmän hurjalta näyttää livessä. Nyt kun lääkäri masua tunnusteli puolisen tuntia sitten, pyysi hän mua pitämään kissaa selällään sylissä. Sanoi alueen tuntuvan nyt kovemmalta kuin edellisellä kerralla ja epäili turvotuksen olevan siitä, kun masun sisäpuolella on niin hurjasti itsestään sulavia tikkejä. Yksimielisesti sovittiin, ett tilannetta tsekataan ensi keskiviikkona taas, kun mennään poistattamaan tikit ja sen jälkeenkin ehkä ihan muutamia viikkoja. Toivosta ei kuulema luovuta, etteikö olis ihan vaaraton juttu. Kisulihan on muuten ihan ok, leikkii ja syö. Tänä aamuna oli vähän kitunen ku mies päästä poitsun ulos ja ikävöi kaveriaan. Rauhoittui, kun pääsi mun masua vasten peiton alle nukkumaan.

Minttu2011 Toivottavasti tilanne luovutusmunasoluhoitojen suhteen alkaa pikkuhiljaa selkiytyä ja mieskin pääsisi joskus vähän vähemmälle lääkitykselle. Hän oli nyt leikkauksessa, joten peukutukset, ett olkapää paranee kunnolla.

Lilleriina Ihanaa, ett romantic-risteily oli pupustelujen suhteen ja muutenkin erittäin onnistunut :). Onhan toi mun ukkelini välillä vähän hankala. Joskus olen häntä kiusannut, ett vaikka pihi onkin, ei sentään simppasissa kantsis pihtailla =).

mur-mur Kiva, ett oot päässyt vähän tuulettumaan ja shoppailemaan. Se tekee hyvää kaikille ja varsinkin naisille :kiss:.

tetu68 Minäkin täällä jännään sun tän päivän dippailutulosta :). Kuva olis kiva. Peukutuksia :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei,
Juuri kun selvittiin säikähdyksellä että minun möykkyni paljastui hyvänlaatuiseksi kystaksi niin eikös sitten esikoistyttäreni maailma romahtanut täysin. Hänhän menetti aiemmin toisen munasarjansa ja nyt sitten siinä jäljelle jääneessä todettiin agressiivinen syöpä, joka jo oli yltänyt kohdunkaulaan ja onteloon. Olen ihan rikki että pikkutyttöni joutuu maanantaina leikkaukseen jossa häneltä poistetaan jäljellä oleva munasarja sekä kohtu.
Meillä todella tarvitaan niitä enkeleitä että saan tyttöni pitää enkä häntä vielä joudu antamaan pois.
Sydän surua täynnä oleva: Mrs Bree
 
Heipat!

Ihan ekaksi Mrs Bree; paljon, paljon Enkeleitä tyttösesi rinnalle!! Kyllä teitä nyt koetellaan:'(!. Ihana kuulla, että oma möykkysi kuiteskin oli harmiton, mutta tuo tieto että omalle lapselle tapahtuu noin ikäviä asioita, repii kyllä sydämen irti äidin rinnasta! Voimia sulle, että jaksat olla tukena ja turvana, uskoa ja toivoa, että tyttösi selviää ja hirveästi paljon suojelusta Teidän koko perheelle, olen sanaton:ashamed:.

Soili; sulle taas tapahtunut mailman ihanin asia! Miljoonasti Onnea peikkoprinsessan johdosta:kiss:! Nauti , nauti vauva-ajasta, se menee niin nopsaa ohi.. Vaikka onhan kaikki muutkin ajat ihania ja ainutlaatuisia, mutta kyllä kait se kasvu siinä vauvan vierellä vanhemmiksi on niin ainutlaatuista, jotta....

*mur-mur*; mä oon ihan kade sun kampaaja-reissusta! Tarttis tääkin pää jonkinlaista muutosta:vampire:! Ai kauheeta, kun se onkin hirveä..mulla lähtee hiuksia niin kauhiasti, että oon kohta ku edesmennyt Juice; tukka alkaa siitä, mistä muilta loppuu:confused:!!

Ottis; no hittos kehveli, sun ukkos on kyllä jo Laihialta ja varmaan sen kunnan? kunkku, jos niin pihiksi heittäytyy, että siemenetkin pitää säästää visusti itellään..:LOL:.. Sun pitää vaan hälle nätisti sanoa, että hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostaankaan..vai miten se menikään?

Minttu; kukkasia uudesta "tätiydestä":flower:! Mua niin ärsyttää, kun mun kummallakaan sisaruksella; ei veljellä eikä systerillä oo lapsia, vielä ainakaan! Mä niin toivoisin saavani olla täti, ja pitää ne pikkuiset ja isommatkin oikein tädin kultalapsina ja lelliä ja lahjoa:xmas:!
Koitahan sitä ukkelias nyt hoivata ja pitää hyvänä, kun kerran leikkauspotilaanakin joutunut olemaan!

Euphonia; sydän mukaan päätökseen; kuuntele itseäsi ja varsinkin sydäntäsi ison asian kanssa, ja saat varmaan vastauksen, miten toimia!:heart:

Oivikille ja typykälle vilkutuksia, voikaa hyvin ja pysykää terveinä:wave:!

Ittelleni ei kummosempia kuulu, varmaan etana-Elli nimeltään Oili, joko juurikin lähellä tai sitten ei! Eilen repi ja jomotti, mutta tänään ei kummempaa.. En jaksa ees miettiä, pöh.. Kun ei oo päätöstä tehty, tai mistään kummemmin puhuttu, niin oon vain..Laivalla kyllä juteltiin kovasti vakaviakin, mutten sitten alkanut vauvasta jaagaamaan, kun en oikein tiedä itsekään, olisko musta yrittämään tosissaan..ja sitten pettymään, kun mäkin tietty haluisin "heti mulle nyt kaikki ja varsinkin vauva".. En tahdo loukata ketään, joka vauvaa kovin yrittää ja toivoo, mutta mun pitäs oman pääni sisällä ensin tehdä oikein kunnon inventaario haluistani, toiveistani ja unelmistani ja vasta sitten päättää, alkaako edes yrittää..Se pettymys niin kirpasee, jos/kun ei onnaakaan.. Kaikille Teille toivon kyllä vain ja ainoastaan ihanaisia vauva-uutisia!!

Jokohan tässä tuli tärkeimmät?? Hope so, sanos enklantilainen:D!

Lempeitä tuulia itse kullekin, ja Mrs Breelle perheineen erityisesti:kiss:!

Lilleriina
 
Ottis
Mrs Bree Olipa kamalan surullisia kuulumisia sinulla :hug:. Voimia sinulle olla enkelinä tyttärellesi!

Lilleriina Kiitos! Pihihän tuo mies on toisaalta, vaikka muuten onkin hankkimassa jos vaikka mitä mun mielestä tarpeetonta.

Oletkos ovista testaillut vaiko ihan tuntemusten perusteella taaplaat? Tsemppiä enivei, vastaa suomalainen =).
 
Hitto ku ei meinnannut tänne päästä kirjautumaan sisälle, salasanaa ryökäle herjasi. Käynköhän mä täällä liian harvoin?? :whistle: No, päivittäin tulee kyllä viestejänne luettua, mutta ei sit jaksa alkaa vaan kommentoimaan joka välissä.

MRSBEE: Voi mahdoton, minkä edessä oletkaan - erittäin paljon voimia sinulle ja suojelusenkeleitä tyttärellesi.

SOILILLE VAUVA-ONNITTELUT!

TETU: Pistähän kuvaa tikusta tulemaan, jännät paikat siellä!

WIENNA: Kuis siellä meneekään?

OMAA hassua NAPAA: Mä siis tänään sorruin siihen, että tilasin netin kautta raskaustestejä heti sen kymmenen kappaletta. :D Voi mua raassua, en voi muuta tuumata. Kaikkeen sitä hurahtaakin. :/ No, niitä ootellessa, sit varmaa käyn joka toinen aamu tikuttelemassa. Huvinsa kullakin :D
 
CB - et sie mikään raassu ole, et olleskaan:)
..mie olen jo aikas reppana: tilailin sieltä Englannista 40+40 O&R testejä..:headwall:

Hyvä vaan, jotta siullahin on jo jemmassa testejä - niin pitäähin!
..tämä nyt on tätä "dippailua" tässä elomme vaiheessa, ei vaan passaa ottaa liian raskaasti=)
 
Lilleriina - tämä miun kampaaja pakkaa joka "toinen" kerta leikkaamaan hyvin..ja sit taas huonommin: /..vaihto on edessä..en siis mil-lään meinaa löytää sopivaa kampaajaa, jolla kohtais Hinta&laatu?..

Minttu
- siullehan miun piti ne onnittelut laittaa siittä tädiksi tulosta - ONNEA!:kiss::flower:
..miun toisella siskollani on 12v. poikanen(olen hänen kumminsa)ja miulla nämä 2 ihunaa:heart:..siinäpä ne meidän siskosten lapsukaiset sit onhin.

Nuorin siskoni ei ole sellainen "lapsekas" immeinen olleskaan..sellainen pennun läkärä - "minä ite" tyyppi vähän:whistle:..juu, ihan suoraan sanottuna.
..ehkä hyvä niin, ettei lapsosia olekaan halunnut tai heille niitä siunaantunut..tiedän vain, jotta hänen siippansa olisi kyllä lapsia halunut..


Mukavaista illan jatkoa ihunaisille sinne jonnehin:wave:..
..ei meinaa *mur-mur* oikein käynnistyä pitkien vapaiden jälkeen..ja miullahan onhin enää 6 työpäivää jäljellä, niin se vaan 6kk äkkiä meni.:eek:

Saa nähdä, löytyykö jotahin "pientä" vielä pariksi kuukaudeksi ennen kesälomia ja sitten syksyllä jos saisi sitä palkkatyötähin, se olis tarkoitus - tämä ollut vain tällaista "harjoittelua".
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA! :)

Kiitos OTTIS JA LILLIS!! :heart:

Ihunaa jotta MUR MUR kävi mieltään piristämässä kampaajalla ja ostoksilla:)

SUPERHALITUS MRSBREELLE :hug::hug::hug: Ja VOIMIA SINULLE KAIKESTA SYDÄMESTÄNI!!!! Tiedän miltä tuntuu kun rakkaan henki on uhattuna, meille ei käynyt hyvin:'( mutta toivottavasti tyttösi saa hyvän hoidon ja tervehtyy täysin!! Minkä ikäinen hän on, saanko udella? Onhan sitten adoptio jos muut on poissuljettuja vaihtoehtoja... :heart::hug:

ON: Meillä oli pienoinen riita tossa aiemmin. Näytin miehelle vastausta jonka sain sieltä ELITE-klinikalta. Kun ekana ponnahti hinta 4500(? muistaaksen) esiin, oli reaktio kieltämättä ennalta arvattavissa.. Tuo oli se oma munasolun luovuttaja- kohta.. vissiin ettei miehen siittiöitä ollut luovuttajalta.
Oli muitakin kohtia.. Alkio pakastettuna oli halvempaa (N. 1650) kuin tuoreen alkion siirtäminen.. oli kait yli 4000 euroa! Jaettu munasolun luovuttaja olis ollut 2650. Puhuttiin sitten äsken tuossa ja sovittiin ettei tänä vuonna ainakaan tehtäis lisää velkaa kun entisiä pitäis saada lyhennettyä ja osa maksettua. On niin hirvee stressi noista laskuista taas, HUH!!!! Huomenna tulee palkka mut ei siit ihmeitä jää laskujen jälkeen.. Tuttua? Shoppailurahaa ei oo ollu kauheesti ylimääräistä aikoihin..
No pohdittuamme sovittiin ett katotaan uudestaan ens vuonna kun velat saa ehkä vähän pienemmiksi ja pojan autokoulun maksettua.. sekin nielee nyt kuukaudessa 400 euroa!! Että silleen..

Kampaajalle meen hakee värin päähän tiistaina ja torstaina otan varmaan kasvohoidon kun on aika semmoiselle moniosaajalle.. olis ollut hieronta mut taidan vaihtaa lajia. Toi onkin niitä pakollisia ittensä hemmotteluja.. Ollaan sit pienemmällä budjetilla ruuan yms. suhteen, ts. ei mitään hankintoja jos ei ole aivan pakko..

Loma alkaa kun huomenna aamuvuoron jälkeen pääsen töistä. Sit meen 27.3. tiistaina töihin. Uus loma on juuri ennen vappua. Viikon pätkä sielläkii!

Kiva kun saa välillä huilia, ja nyt on tarpeeseenkin kun tuota ukkoa passaa kun hän on käsipuolena. Kivut on kuulemma MAHDOTTOMAT.. On joutunut jättämään tänään jumpankin pois ku niin kipee on.. Säälittää kun en voi kipuisiinsa auttaa:(

Sori ihanaiset taas tää valitusvirsi!! Mut eihän oo pakko lukea jos ei jaksa! Nyt lopettelen täältä ja menen sänkyyn oottelee jos kohta nukkumatti yllättäis??
HYVÄÄ YÖTÄ RAKKAAT IHUNAT JA KAUNIITA UNIA JA PUSSAKKAITA TUULIA!!!!!
PUUUUHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!+++++++++++++++++
:heart:
 
Ja KIITOS MUR MUR onnittelusta! Näem siskon vauvoineen lauantaina kun on toisen siskon tytön 4-vuotissynttärit... Kyl varpisti haluun joskus poikaa hoitaa!! :D
Voi HARMITUS kun kampaajareissu ei mennyt ihan putkeen!! Parempi onni ensi kerralla/toisella kampaajalla!!!!:heart:
 
Nati nati ihunainen Minttu!:kiss:
..mie ainahin siut jutut jaksan jo-ka ker-ta lukea.=)

Juu, ei tämä pää nyt ole ihan fisko:)hän kyllä aina laittaa sellaisen värihoidon(kevyen)ja hieroo hieman päänahkaa:heart:..en vain ole ihan tyytyväinen ja se mie haluisin olla, nämä kun on miun ainoita hemmotelu hetkiä.

..ja en oiken jaksais niitä kampaajia ravata läpi - joka kerta eri ihmisellä.
Mie kun haluan hinnankin tietää edeltä, niin jurppii vietästi jos kampaamolla on netissä kotisivut mutta ei hinnastoa esillä - Aaaarhgggh!!!:mad:
..ei olisi suuri vaiva ei..ja soittelu monelle kampaajalle hintoja kysellen maksaa sekin, eikä miusta sellainen ole mukavaa olleskaan!

..tuli vali vali:rolleyes:..mutta tuo minnuu vaan rassaa..ittelläni jos olisi yritys tuollainen, var-mas-ti olisi hinnat selkeästi esillä!=)

..pakko vielä sanoa..jos annan kampaajalle hyvässä hegessä(aina näin, ei moittien)palautetta, esim. leikkuujäljestä..harvempi osaa ottaa sen rakentavana vastaan - suuttuvat/loukkaantuvat.

Näin miulle on päässyt käymään ja olenhin kantapäitä sille firmalle sitten näyttänyt.
Mutta näin en heti välttämäti eka kerrasta: 1-3krt käynyt ja jos "jälki" ei miellyttänyt sittenkään - bye bye!

Mikään ei ole karmeampaa kun leikkuujälki, joka omaan silmään on tosi, tosi epäonnistunut - se kun on tuo pääkoppa sen verta näkyvillä koko ajan.:|
..kyllä silloin on vi*****nut syvästi kun on ollut maksun aika..mie vain haluisin rahalle vastinetta.
Tämä epäonnistuminen leikkauksessa, ei ainakaan johdu siitä, ettenekö olisi tarkasti kampaajalle kertonut, miten haluaisin hiukseni leikattavan/millaisen mallin..
..mikäli ei kahdenkaan leikkuukerran jälkeen jälki silmääni miellytänyt olen sitten tähän johtopäätökseen tullut - ei ollut taitoa.

Paljon on täällähin kaupungissa kampaamoita, mutta vähän ilmeisesti niitä kunnon osaajia.

Vaan, nytpä lopetan valitusvirren ja lähden syömään ja kattomaan telkkua - son moro:wave:
 
Viimeksi muokattu:
:heart:Kiitos kaikille ihanista sanoista. Tina-tyttöseni on 22v. :heart: Äitinä tässä on vaikeinta, katsoa kuinka tytär pelkää ja sitä yrittää parhaansa olla rakastavana tukena ja olla tytön edessä vahva. Pelkään totta kai ihan yhtälailla. Leikkauksen jälkeen tiedetään paremmin, että paljonko joudutaan sytostaatteja antamaan. Tämä paljastui papa-kokeessa, luultiin ensin että on vain siellä kohdunkaulalla, mutta pet-kuvaus paljasti karun totuuden. :( :heart: :'(

koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan
koskaan ei tiedä milloin viimeisen kerran rakkaani nähdä saan
koskaan ei tiedä milloin elämämme ohi on
olenhan muistanut aina kertoa kuinka tärkeä, mulle oletkaan
rakastan, rakastan, rakastan sinua koko sydämestäni. Päivänsäteeni, aurinkoni
elämäni ilo ja valo, rakkain esikoiseni, maailman kallein isosisko sisaruksillesi.

Lapset nukkuu ja minä pohdin pienen tyttöni sairaalaan menoa huomenna.
Välillä itken, välillä nauran, voiko tämä totta ollakaan. Diagnoosista on vain hetki aikaa ja tuntuu jo nyt että tyttö olisi laihtunut ihan älyttömästi. Tulisi se maanantai aamu pian tai pikemmin tiistai aamu jolloin leikkaus olisi jo ohi.
 
MrsBree, voimia teille kaikille! :hug: Leikkauksen jälkeen olo varmasti hiukan helpottaa kun syöpä on saatu pois ja paraneminen alkaa. Taistelutahtoa tarvitaan senkin jälkeen, mutta nuorella sitä varmasti löytyy.
Tämän taistelun voi myös voittaa!

ON: kovin on ollut kiireinen työviikko, ihan hyvin on sumuttelut menneet vaikka kuumat aallot välillä yllättävätkin. Päivittelen lisää paremmalla ajalla!
 
Pikainen ON mutta tämä oli ihan pakko jakaa kanssanne:

Aamulla pissatikkutesti - no laitoin siihen kehittymään ja ukko seisoi "jalat risitissä" oven ulkopuolella :)
Päästin toisen pissille - vähän ajan kuluttua kuului vessasta huuto:
"Hei sun ovulaatiotestissä on vaaleanpunainen viiva"

????

Ei se mikään o-testi ollut.....

Hyvä etten karmit kaulassa mennyt oven läpi - mitä ihmettä - mieskö siitä jotain näkee (pidän miehiä jotenkin sokeina kun on kyse viivoista :D)?

Kappas viivanpaikka oli hempeän vaaleanpunainen... mutta uskon edelleen että se on viivanpaikka...no kohtahan se selviää kun täti kurvaa pihaan...oireileekin jo...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sarialeksandra
Heipat kaikille!
Olen ahkerasti lueskellut eidän tarinoita päivittäin, mutta en ole mitään kommentoinut. Laiskuus.

Pahoittelut MrsBreelle ja luotetaan siihen, että kaikki saadaan leikkauksessa pois. Itsellänikin on 24v tytär, joten voin vain kuvitella tunteen :hug:

OOAK sullahan siellä jännät paikat onkin, pidetään peukkuja.

Katselin tuota meidän listaa ekalta sivulta ja ainakin Marja-Leena71 on saanut tytön tammikuun lopulla. Aina joskus käyn katselemassa muiden tarinoiden kehitystä, on niin jännä seurata miten tähän päivään saakka on kullakin elämä vienyt.

Mutta mukana ollaan, ja tsemppejä kaikille!
Päivittäjä, mulla tänään menossa kp 19, koska laskin kierron alun seuraavasta päivästä, ensin kun ei oikein tullut mitään ja sittenhän ne hanat aukesi.
Mutta katellaan taas tämäkin kierto, tjot, tjot....
 
Tulinpas tänne toivottelemaan tsemppiä kaikille yritykseen. Kyllä se vanhaltakin vielä onnistuu. Mulla on eka ultra nyt takana ja siellähän se pikkuonni terhakkaasti heilutteli käsiään ja jalkojaan. :)

MrsBreelle ja tyttärelle voimasäteitä ~~~~~~~~*
 
Ottis
Mrs Bree Ihan kyyneleet tulivat minunkin silmiini viestiäsi lukiessani. Voimia ja enkeleitä teille :hug:, ihan jokaiselle!!

mur-mur Niin totta tuo mitä kirjoittelit kampaajalla käynnistä. Meillä ei ole vaihtoehtojakaan monia täällä, mutt mä käyn yleensä yhdellä aikalailla varovaisella kampaajalla, joka tekee just niinkuin sanon ja sit kun kaipaan vaihtelua, käyn toisella, joka totisesti osaa käyttää mielikuvitustaan, mutt ei sitten välttämättä kuuntele yhtään mitä hänelle sanoo. Ton kakkosvaihtoehdon jäljestä olen joskus joutunut palata hyvin nöyrätä ykkösen käsittelyyn, ett hän on saanut korjata jäljet. Tuppaa olemaan toi päävärkki varsinkin meille naisille sen verran tärkeä, ettei sitä ihan minkälaisessa tahansa kuontalossa halua edes kauppaan mennä. Eihän mulla tosiaan ole kovin kauaa siitäkään ku kampaajalta tullessa tulin suoraan kotiin (en ihan pipo päässä kuitenkaan :)), vaikka olin suunnitellut, ett kävisin tullessa vähän shoppailemassa. Jäi Alkon pullotkin sillä reissulla palauttamatta :LOL:. Ei kiva ollenkaan! Toivottavasti löydät hyvän ja halvan luottokampaajan :kiss:.

Wienna Tsemppiä sumutteluun :).

OOAK Tsot tsot, älähän nyt vaatimattomaksi heittäydy =). Tuohan on aivan mahtava juttu :). Ajatteles, ett sun ei tarvi edes arvuutella tulosta, kun tiedät meihenkin viivan noin selkeästi nähneen. Ihanaa :heart:! Toivottavasti se täti pysyttelee totisesti kaukana sinusta. Jos uhkaa tulla, niin voit lähettää sen mun luo. Mulle ei tädin tosin tarvis vielä tulla, mut hyvän asian puolesta passaan häntä vaikka kaksi rundia peräkanaa jos tarvis :LOL:.

tetu68 Mikä tilanne? Katosit ku p**** Saharaan ja me täällä jännätään sun testituloksia. Epistä :ashamed:. Eipä ku paljon onnea matkaan ja vahvaa viivaa tikkuun :heart:!

bugsy Kiitos vinkistä. Pitänee mun käydä sieltä 'paremmalta puolelta' tsekkaamassa mitä kuuluu ja päivittää tiedot tänne. Tässä joskus. Olen jotenkin onnistunut unohtamaan tuonkin. Joku täällä ei kauaakaan sitten kävi myös kertomassa saaneensa pikkuisen syliin, mutt silloinkaan ei tullut mieleen, ett asiaa tsekkaisin, vaan häneltä vain tarkennusta syntymäpäivään kysyin. Otan asian hoitoon ehkä ensi viikolla. Nyt ei joura eikä kerkiä ku pitää roudata katteja mökille. Mulla on huomenna työpäivä ja mies saa opetella ensi yön vastuunottoa ku joutuu elelemään kissojen kanssa ihan kolmin.

Onnekasta tjottailua :heart:!

Onni71 Voi ku ihanaa, ei kai tuohon tarvi tai voikaan muuta sanoa =) :heart: :kiss:.

Tuostapa tulikin mieleeni, ett mun lapsuudenystävä, joka on mua vuoden nuorempi, on raskaana. On siis vain todettava, ett kyllä ne vanhatkin onnistuu :). Tällä kaverilla tosin vähän enemmän kokemusta takana, sillä taitaa lapsia olla 10-11 ennestään. En ole enää pysynyt laskuissa mukana :LOL:.

ON Mä saatan illemmalla pyörähtää, mutt viimeistään huomenna päivällä töitten jälkeen. Plussatuulosia itsekullekin :whistle::heart:++++++++++++++++++++++
 
Heips taas, eilen testissä vähän vahvempi viiva mutta ei mikään ihan mega vahva. Ja tänään digi anto 1-2 viikkoa raskaana. Nyt kun en tiedä millon se ovis on ollunna niin en sitte osaa sanoa onko toi 1-2 viikkoa hyvä vai paha .

MrsBreelle sepciaali :hug: ja paljon voimia, että jaksaa tytärtään tukea..

Kuvista sen verran, että ei kännykällä otetusta saa edes selvää mitä siinä kuvassa on olevinaan. Ja kameran saan vasta ens viikolla..
 
Viimeksi muokattu:
MrsBree - ihan mahdoton voima:hug:täältä siulle.
..kaikki menee parhain päin - varmasti!:kiss:

OOAK
- mitä?..mitäääääää???? söpöinen haamuinenko siellä!..laita pliiiiis kuvanen?!

Oi Onni, juuri tällaista tulosta mie kovasti odotinhin siltä siun ultrareissulta - ihunaa!!!!:heart::kiss:

tetu68
- viivanen siellä kummiskin vahvennut - Upeaa!!!!:heart:
 

Yhteistyössä