40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
tetu68 Yes, mahtavaa, ett viiva vahvistunut. Siitä se raskaus alkaa :). Ihanaa :heart:! Mä veikkaisin, ett sullon ollut ovis joko kp18, jolloin pupustelitte tai sit kp19 ja ehkä siitäkin on voinut olla eteenpäin päivän tai pari. Voi, että mä oon onnellinen sun puolesta :kiss:.

ON Onpahan ollut päivä. Ihan sippi olin ku tulin mökiltä kotiin. Olin suunnitellut, ett imuroisin, ku meillon niin paljon kissankarvaa kaikkialla, mutt toisin kävi. Netistä seurasin kotijoukkueen lentsikkaottelua (mökätoosa TV:lle ja äänet kaakkoon, niin se sujui :)) ja siinä samalla pyyhin pölyjä. Parempi sekin kuin ei mitään. Voitto tuli ja nyt voikin mennä saunaan. Sidukan olen juonut ja aion kumota toisen viel saunoessa, mutt ei enempää edes juhlan kunniaksi, sillä huomenna on todellakin työpäivä.

Mies jäi kattien kanssa mökille. Illalla ku katoin Tytin masua huomasin helpotuksekseni, ett turvotus masulla on hellittämässä. Aika metka juttu, ett näyttää alkavan laskea tasan samalta alueelta, josta alkoikin. Ehkä loogista jos johtuu tikkien sulamisesta ja sen aiheuttamasta kudosturvotuksesta.

Sain hyvät naurut auringon laskiessa, sillä mies ajoi reitin kelkalla, ett siitä pääsee helposti järvelle kävelemään, ja ku kissat lähtivät sinne tepastelemaan, jäivät junnaamaan ajourille. Jouduin kirkua ku tuomiopäivän pasuuna, ett sain ne tajuamaan, ett hangellekin voi hypätä ja siitä pääsee vikkelämmin kotiin. Näytti siltä hetken, ett jäävät kiertämään kelkan piirtämää kehää :LOL:. Hetken jo epäilin, ettei noi meidän katit olekaan maailman fiksuimpia ;). Varsinkin kun aamulla oivalsin, ett ihmisten onneks ne ei osaa/ ymmärrä naukua ulos ku ovat oppineet soittamaan ovikelloa ja jos kellon ottaa pois, saa mm. nukkua ihan rauhassa ku kissoilla ei ole keinoa kerjätä ulos =). Eikä ne osaa muuten vaatia sisällekään niinkuin mm. edesmennyt Pojuni.

Mutt nyt mä lähden saunaan. Plussia lisää, pliisss..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Voi pihkura :'(. Olen pahoillani, että se tädinryökäle tuli sinne :hug:.

ON Otin sittenkin kolmannen sidukan ja kohta alkaa olla kiire nukkumaan, mutt sitä ennen ajattelin huudattaa pari hyvää biisiä ku kerrankin olen yksin kotona eikä tarvi välittää melusaasteesta. Ei sen puoleen, ett ukosta välittäisin, mutt ne katit vaatii vähän kunnioitusta melun suhteen ;).
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (42)...........kp1/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp9/20-30...........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp10/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp12/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp14/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp15/28..............yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp20/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp20/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp20/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp21/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp19/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp22/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp24/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp26/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp28/25-27..........yk4v.............1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita





Glearblue (41).......
dpo4



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Meillä ei olekkaan yhtään piinalijaa RKTT-listalla..Höh: /

Mieluusti sinne ihunaisia laitteleisin..HuHuuuuuu - vapaaehtoisia?:wave:

..kait tästä täytyis suihkuun venyä, heräsilis kunnolla..ja nälkäkin olis..
Vetäisin soffalla klo. 17-20.00 välillä "kauneus unukat", kylläpä taas jaksaa yön kukkua!:p


Mukavaista perjantai iltaa ihunaisille:kiss:

T. *mur-mur* Kp4/26-27

Ps. pikkutirri pahoitteluni kun se akan kutvatus tuli luoksesi:hug:
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR: minä olen kyllä RKTT-vaiheessa menossa. Tuossa listassa näyttää, että ois kp. 10 menossa. Se ei pidä kyllä paikkaansa. Mulla tais olla kp. 1. 2.3. Kunnon oviksenki jossain vaiheessa bongasin, olikohan se se kp. 10. Nyt en ulkoa muista.

Mutta nyt tytär vaatii koneelle pääsyä - palataanpas!
 
Gb - olipa hyvä, jotta huomasit tuon kp:si..mie olin siut unhoittanut tuolta listan välistä päivitellä!:headwall:

Nyt pitäis olla oikein?..jos siulla O+ oli Kp10..olisi tänään dpo5..eiköstä vaan?=)
..mutta jos ovis oli Kp10 dpo:t tänään jo 6..kummin se on?
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (42)...........kp2/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp10/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp11/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp13/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp15/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp16/28..............yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp21/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp21/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp21/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp22/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp23/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp23/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp25/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp27/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp29/25-27..........yk4v.............1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo5



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
hellou ihunaiset :)
Soili Onnea hurrrrjan paljon peikkotytöstä:heart:
tetu68 Ihana uutinen että viivanen vahvistunut :heart::heart:
OOAK Loistava uutinen sieltäkin :) Nyt jännitetään :heart::heart:
Mrs Bree Voimahali sinulle:hug: ja enkeleitä :kiss:
ihan väsy olluna koko päivän tai pitkin viikkoa :( Pitäs pomppia enemmän ulkona mutta on niin laiska tapaus ettei jaksa lähtä sauvakäveleen ja vesijuoksu on nyt katkolla vielä kuukauden :(
käytiin pitkästä aikaa murkinoimassa ulkona ja olikin hyvää koko rahan edestä :)
Jos alkas haspendin kaa katsomaan elokuvaa. Otetaan nyt rennosti tämä päivä kun ei muutakaan jaksa:p
Muksua Lauantai ehtoo jatkoja kaikille ja puhureita tietenkin:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR: Mulla oli ovis testi plussaa 10.ja11. päivinä. Nyt oli kyllä tosi vahvan oloinen ovis mitä testin viivaan tulee.

OMA NAPAA: On melko naatti,ollut ulkona monta tuntia hiihtokisojen merkeissä. Tähän perheeseen tuli peräti kaksi kultamitallia - pikkusen oli tämä äippä ylypiä :)
 
Tetu huippu juttu! Onnea iso lasitillinen.

Ottis onko kissan haava edelleen kunnossa?

GB onnea sinne mitallistien äidille =)

Pikkutirri jospa tämä alkanut kierto toisi sen + tullessaan.

Onni ihanaa :heart:

Lillis kiitti. Mukavaa, että teillä oli onnistunut reissu.
 
Viimeksi muokattu:
Launtai-ilta-terkut!!

Piiitkä päivä töissä, mutta jollakin tapa kovinkin antoisa, kun tuntui, että on palkkansa ansainnut;).

Aamulla olin kovinkin ehtiväinen ja energinen; heräsin jo kuuden mailla, vein parhaan ystäväni :kieh:(=sen seksintappajan) lenkille, jätin hänet herkkupalojen kanssa kuistille, josta olin ensin kerännyt kaikki kengät ja mahdolliset puruluun korvikkeet kuistin pöydälle ja hiivin ihan silleen, ihanana itsenäni lähestymään armastani.. Ja voihan votka, niin kauhean hirveän ihana kuorsaus ja syvä hengitys kaikui korviini jo kymmenen metrin päästä sänkyä, etten lähtenyt edes yrittämään vaakamamboa: /!
Kyllä meinas "kyrsiä" ilman kyrsiä, mutten voinut olla niin julma, että herättäisin ukkoni kesken makeimpien unien, kun muuten herää joka aamu niin hitsin aikaisin.. Sitten lähdin töihin, ja jokusen ajan päästä tuli kaunis tekstari; "voitsä olla??"... Kyllä miestä harmitti, ja muakin, mutta jotenkin vaan, pidän sitä syvää unta niin tärkeänä, etten voi sitä edes pimsulla pilata, jos on toiselle niin harvinaista:whistle:!

Voihan Pikkutirri; kepakkoa akalle..ikävä otus:stick:!.Älä kuiteskaan akalle anna periksi, ensi kierrossa taas taihtelutaisto kymppiin!!! Halimus:hug:

Wienna; sumuttelu-iloa:)! Sulla niin hyvä asenne, että antaa palaa vain!!

Mrs Bree; itkettävän, kaunis runo:'(! Ja edelleen lämpöisiä ajatuksia, voimia tulevalle viikolle:heart:!

GlearBlue , ONNEA!! Upeaa tulosta hiihtokilpailuista! Ihanaa, jos tähän maahan saadaan uutta verta tonne hiihtoladuille.. Ole ylpeä jälkikasvustas, se on ihanaa kun he pärjäävät, wau=)!

Tattinen; rentoista iltaa ja nauttikaahan toisistanne, tai illasta ainaskii..

Ninni; tapa se flunssa vaikka rommitotilla! No, joka tapauksessa, toivotaan, että flunssa häipyy ja olo paranee!

OOAK ; Apua! Siis mitä ne sun testit näyttää???? Ettei vain oikeesti olisi nyt pulla(t)hyvin uunissa?? Varpaita, peukkuja pystyssä..Plussapuhureita ja teippejä kera jarrusukkien nyt sinne teitille...:saint:

*mur-mur*; toi on NIIN totta kampaajista puhuttaessa..(piipittää tää Dannyn ja Juicen ristisiitos): Mulla on ollut nyt jo monta vuotta yks ja sama luottokampaaja, joka on kans ihan jees ja kohtuuhintainen.. Mutta, mutta.. itse kerron aina, mitä haluan ja siksipä olen jo monta vuotta ollut "samatukkainen", värivivahde vain vaihtelee... Mulla oli joskus muinoin semmonen kampaaja, että "vot"! Uskomaton tapaus, ja teki kaiken, mitä en edes älynnyt itse aatella, mutta sitten muutti niin kauas, etten enää jaksanut perään lähteä..Toisinaan vieläkin mietin, jotta pitäskö vaan vääntäytyä kymmenien kilometrien päähän hyvän kampaajan perään, ja lakaa kyllä tuntua siltä, että JUU U, pitää..
Ja hui hitsi, sun ilta-eväät on kyllä LIIAN herkullisen kuuloisia..*meiltä ei löydy noita*:mad:!

Toivottavasti Ottiksella ollut mukava duunipäivä, ja ihqua "kuulla", että oot saanut nautiskella omasta seurastasi kera hyvän musiikin ja muutaman sidukan=)! Ukkelis ja "pennut" ovat varmaan hyvin pärjänneet möksällä!

"Halimus Maximus" kaikille ihanaisille, ja mä yritän nyt iltasella viritellä puitteet silleen aamuiseen kuntoon, "juu nou":p!

Lilleriina
 
..Ja hui hitsi, sun ilta-eväät on kyllä LIIAN herkullisen kuuloisia..*meiltä ei löydy noita*:mad:!

Ei pitäis kyllä miunkaan noilla herkutella..vaan kun niin helposti "lankean" aina..:D


"Halimus Maximus" kaikille ihanaisille, ja mä yritän nyt iltasella viritellä puitteet silleen aamuiseen kuntoon, "juu nou":p!

..Juu, me nou täällä - nauttikaatte toisistanne!;):heart:

Lilleriina
.
 
Moi kaikille!!!:wave: mä taas täällä töissä...ihana on kyllä juttujanne lukea, tulee niin hyvä mieli, olette ystäviä:)

Miten musta nyt tuntuu etten saa ajatuksen päästä kiinni...LILLIS ihanaa tekstiä suollat, mukava lukea ja kiitokset taistelutahdosta=) mikä mulla kumminkin on hellittämään päin ja hyvä niin, jospa se sitten vaikka kuitenkin joskus tois sen ylläripylläri plussan:heart:

OOAK JA TETU68 huhuu...mitä kuuluu? Kovasti viivoille vahvistumista!!!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (42)...........kp3/28-30...........yk16(6&8/2011)4/2yht.
Ninni69 (42).............kp11/20-30.........yk6............1.
Euphonia (40)..........kp12/25-26..........yk27......................1.
sarialeksandra (41)..kp14/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp16/26-31..........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp17/28..............yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp22/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp22/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp22/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp23/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp24/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp24/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp26/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp28/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp30/25-27..........yk4v.............1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita






Glearblue (41).......
dpo6



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Oivikki Kiitos kysymästä ;). Kisulin masu paranee koko ajan. Perjantaina huomasin, että pahkura alkaa liueta ja eilen oli jo paljon pienempi ja tänään on turvotusta enää haavan toisella puolella. Helpotuksesta saa siis jo huokaista.

Luin pikaseen viestit, mutt nyt on ajatus niin karussa, etten saa kommentoitua enää mitään. Uni tuskin helpolla tulee, sillä tänään iltapäivällä sain tietää siskonpoikani kuolleen :'(. Hän on sairastanut ikänsä selkärankareumaa. Eilen illalla ambulanssi kävi lääkitsemässä häntä kotona ja aamulla äitinsä löysi pojan sängystä kuolleena. Suru on suunnaton ja itku tulee nytkin kun tätä kirjoittelen.

Kun loistat tähtenä iltataivaan, niin näethän meidät päällä maan.
Me täällä alhaalla hiljaa aivan Sun tähteäs kirkasta seurataan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä