40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Wienna ja mur-mur: Kiitos kommenteistanne. Näinhän sen asian täytyy olla kun järjellä ajattelee että munarakkulan kasvukipuja ja hyvä että niin on ;) jos vaikka sitä joskus tärppäisi...hamassa tulevaisuudessa...ehkä...
Clomit tosiaan voimistaa tuntemuksia, ei mulla tälläisiä tuntemuksia ole ollut ilman clomeja. Tikkuja tilasin tänään lisää ja tikuttelen että oviksen bongaisin, ehkä siinä kp 20 tietämillä taas.

Pakko kertoa kun mulla on sellanen jännä tunne, että jos vaikka tämä kierto olisi se paras. Eli tämä kierto on 3 clomikierto tauon jälkeen. Kun v. 2007 tulin raskaaksi clomeilla, sekin oli 3 clomikierto ja siitä tuloksena ihana tyttöni. Kesällä 2011 tulin 3 clomikierrolla raskaaksi, mutta meni kesken heti alkuvaiheessa.
Jos vaikka kolmas kerta toden sanoisi :) ....

Wienna: Sulla on kyllä niin jännät paikat nyt että ihan täälläkin jänskättää. Ei se haamu tule kerta toisensa jälkeen jos ei ole kyse siitä :heart: ihanasta asiasta-eikö nin?

tattinen: Peukutuksia myös sinne:heart:

MrsBree: Olet ollut ajatuksissani tänään :hug:
 
ON..taitaa ovista ainahin yrittää pukata - viiva h i e m a n taas vahvennut..

..mutta kipiäksi olen tulossa, nenä&pää tukossa:snotty: ja hieman lämpöä..siksipä luulenhin, että ovista ei nyt tule huomiseen mennessä jos tauti iskee..saataahan se yritellä myöhemminhin tietenhin - epätodennäköistä kyllä.

Mie lopettelen melkeinpä tälle iltaa konehella olon, laitan jo huomista varten uuden modeemin paikoilleen - miulla huomisesta lähtein uus liittymä.=)(saattaa mennä iltaan, ennen kuin konehelle pääsen)

Heipsun hei huomiseen!
:wave:

Wiennan
plussalle vahvistumisia ja tattiselle väriä testiin myöskin!:heart:
..ja muillehin loppukiertolaisille toivon pylläreitä!:):heart:
 
Wienna ihanaa =), aivan mahtavaa. Äläkä hermostu vaikka viiva ei vauhdilla vahvistuisikaan. Minulla ei ollut yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva edes testi päivänä vaikka oli veritestin tulos, että tukevasti olin raskaana.

Mur-Mur minulla tänää kp 1 ja huomenna tilailen aikaa klinikalle. Edellinen kierto venyi minulle pitkätksi ja vaikka oviksen testasin niin limkseen jäin toivomiseen varaa. Toivon nyt tämän kierron olevan otollinen siirtoa varten ja sitten sitä toista ihmettä. Olisin tosi ikävää, jos alkio ei selviä sulatuksesta.

Tattinen
peukutukset.

I-K paranemista :wave:

Lillis kiitti :). Juu kyllä vauhti kasvaa ja harmitustakin osaa vahvemmin ilmaista kuin aikaisemmin, jos joku juttu ei onnistu tai äiti kieltää jotain.
 
Tsemppiä oviksen bongaamiseen nyt useammallekin!

ON; tänä aamuna taas testattu, haamu vahvistuu! Ehkä voisi jo puhua positiivisesta testistä eikä haamusta, viiva näkyy ihan selvästi vaikka kontrolliviivaa heikompi onkin.
Ihan uskomatonta! Käytiin lisää niitä halpoja Pregcheckejä, nyt on millä testata!
Voisi tosiaan loppuviikoon ostaa sellaisen digitestinkin.
Kaikkea sitä voi vielä tapahtua ihmiselle....
 
Ottis
Mrs Bree Olet ollut ajatuksissani, vaikken ole tänne kirjoitellutkaan :hug:. Voimia!

Wienna Onnea haamun vahvistumisesta :heart:! Peukkuja, ett sieltä tulee tosivahva plussa ihan pian =).

Olisko muuten mitenkään mahdollista, että joku aktiivisemmista haaveilijoista ottaisi tuon ekan sivun hoitoonsa, ehkä perustamalla uuden pinon tai vain lainaamalla sitä ja lisäämällä ajankohtaiset tiedot? Näyttää siltä, että minä en saa sitä päiviteltyä :(. Sori :ashamed:.

Kuten varmaan huomaatte, niin mä olen pikkuhiljaa harventanut visiittejäni tänne ja ihan sillä, kun meillä nämä vauvahaaveet näyttävät kaatuneen omaan mahdottomuuteensa ja ihan omaa päätäni suojaan sillä, etten täällä enää niin usein käy.

Plussapuhureita :heart:!
 
Ottis: Voimia sinulle. Sinulla on tosi kinkkinen tilanne, haluat lapsen mutta...

Anteeksi seur. suora kysymykseni; kumpaa haluat enemmän lapsen vai miehesi?
Olet varmasti miettinyt asiaa paljonkin...ja asiassa on aina monta puolta mutta jos yritän yhtään itseäni saada tilanteeseesi, niin ajattelen näin että miehiä on maailma täynnä mutta lapsia saadaan vain tiettyyn ikään asti ja kun se ikä on ylitetty ja ei enää voi saada lasta, miehiä silti maailmassa riittää.

Tuntuu pahalta ajatella näin mutta se halu saada lapsi, se on niin voimakas tunne ja tällä palstalla kukaan ei voi enää kauaa lykätä sen hankkimista jos nuorennuspilleriä ei keksitä ;)
 
Voi Wienna!

Ihania uutisia! Antaa uskoa myös tänne päin. Meilläkin on hoidot alkamassa pika puoliin.

Jos joku päivittelee, niin mut voi toistaiseksi laittaa taustalle haahuilemaan. Yritän vähentää aktiivisesti tätä kuumeilua ennen hoitoja.. Saada jonkinlaista zen tasapainoa pääkoppaan :)

Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille ja paljon plussia tulevaksi!
 
Ottis:hug:

En saa tuota etusivun listaa lainattua tai päiviteltyä, pitäis uusi pino perustaa..voin jossahin välissä sen laitella..nyt en jaksais kun tautia pukkaa:snotty:..
(ja ne O-limathin sitten alkoi, veikkaisin keskiviikolle ovista..ja juuri nyt kun on kipiä..)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis... En oikein osaa sanoa sinulle mitään järkevää...

MrsBreetä olen minäkin miettinyt... voimia.

Wiennalle onnea, ihania uutisia!

Muidenkin kuulumiset luin, mutta olen jotenkin niin V-Ä-S-Y. Kopsaan alle omat tarinat tuolta toisesta pinosta.

Huokaus. (.) Muutamassa kierrossa on ollut tosi rasittavat oireet ennen menkkoja, ja tahti vaan tuntuu kiihtyvän kierto kierrolta. Olen palellut (vilunväristyksiä), huonoa oloa ollut varsinkin iltaisin, tänään myös töissä. Ja huimausta, mitä ei juurikaan normisti ole. Ihan kuin olisi pikku pöhnässä. Ja tietenkin rintoja aristaa, mikä myös kuuluu aikaan ennen menkkoja. Raskausoireet päällä vissiin kestona :)

Valmistauduin niin tähän kiertoon, tilasin sylkiovistesterin (sillä viimeksikin saatiin plussa aikaiseksi), sekä 20 kpl digiovistejä ja repullisen raskaustestejä ja ja ja...

Useammassa kierrossa tosiaan on ollut yököttävä olo muutamana päivänä ennen menkkoja, mutta nyt nämä muutkin sitten :( Totta kai aina toivo nostaa päätään, että olisiko nyt "sitä". Ensi kuussa tulee vuosi tm-kierrosta, joten kai sitä jo vaikka kehittelee oireita, jollei niitä muuten ole :) Ja meillähän oli "vauvantekoseksiä" tasan yhden kerran oviksen aikaan, tai ylipäänsä siinä kierrossa (seksiä to-iltana, ovis+ seuraavana päivänä). Muhinoitiin kyllä muutoin tärppiajan mentyä ohi... Se mistä olin niin onnellinen, oli se, että ovis oli suht normaaliin aikaan, kun aiemmin se on mennyt yli kp 20. Nyt sain O+ kp 13.

Nyt menossa kai kp 24, ja n. dpo 9. Ja yritystä siis VUOSI : / V-U-O-S-I.

Mutta periksi ei anneta. Ei. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Wienna onnea plussata!:kiss: edellen aivan mahti juttu! Oli tultava katsomaan miten sinulla tilanne.

Ottis voi surullista tuo sinun tilanteesi :hug:.

Mur-Mur
uusi yhteys toimii jo hyvä hyvä :). Toivottavasti paranet pian tai ei pääse tauti kunnolla päälle.


WP toivottavasti liityt pian wiennan seuraan b:)d, koska rapistelet?

Rena onnea hoitoon. Koska olet aloittamassa?

Tällä vkolla ovat täällä lumet vihdoin sulaneet nopeasti, pihaplänntini on jo lähes sula, kasvimaa vielä lumen peitossa. Omppupuu jäi leikkaamatta, mutta seuraavana talvena sitten :whistle:. Kovasti syyhyäisi kylvää tomaatin siemeniä ja kasvattaa taimia, mutta en keksi missä niitä kasvattaisin, kun on tuo ihana touhutaavetti, joka jo ulottuu liian moneen paikkaan :D. Onneksi kaikkea saa myös taimina....
 
Oi siun ihunaa "touhu" taavettia Oivikki..äitin pieniäinen:heart:

Juu, miun uus TUPLA-laajakaista(Saunalahden)toimii kuin ajatus - nopeaa on!!!:D

Tauti pysyy kurissa särkylääkkeillä ja nenäliinoja menee p a l j o n!:snotty:

..meillähin lumet takapihalta melkein sulaneet=)..vaan se huono puol siinä on, että koirasen tassussa tulee sisään hirmusti kuraa!:O

tattinen - dippailitkos sie tänään?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
WP voi viipale sentään, toivottavasti kuitenkin alkaa vielä näkyä ensin haamua ja sitten ....

Mur-Mur varmasti tulee tuota kuraa koiran tassuissa. Toivottavati, kuivahtaisi pian nurmi.

Minä täällä haaveilen, jo laskuria kokeilin milloin la, jos ovis normiaikaan, limis ok, sultuksesta huurunnenu selviytyy, kiinnittyy ja pysyy mukana koko pitkän 9 kk.... niin tammikuussa syntyis toinen pikku taimi. Ihanaa tämä haaveilu....:saint:
 
Viimeksi muokattu:
Oivikki - ihunahan se on haaveilla ja niin pittäähin.
..kovasti toivon siun huurunenun selviävän koitoksestaan, sitten kun sen aika on - 9kk:n matkan verran.:heart:


..kyllä miulla on kurja olo päässä, nenussa ja kurkussa:(..jaksaakohan sitä olleskaan "tykäillä" tuosta miehestä jos Oili yllättäähin tulollaan vaikka jo huomenna?..

Kiva on kyllä nyt ollunna "surffailla" kun ei kone jumi!=)..väsy vaan iski, kait se kone kiinni on laiteltava..

Nati nati ihunat, kauniitta unosia nähkäätte..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :)
Tattista hieman nyt jänskättääääää.... Tänään ois täti pitänyt alkaa ja eilen luulin että alkaakin kun aamulla testasin negan ja lähdin töihin niin töissä repi massua kovasti ja menin vessaan ja tuli limansekaista verta ja ajattelin että täti tuli mutta,mutta kotona ei sitten enään vuotanut kun yhdesti kun vessassa käydessä pyyhkäsin.
Oisko voinnut vasta eilen olla kiinnitysvuotoa?
koko aamun sutannut paperin kanssa että alkaako se vuoto vai ei :)
Perjantaina menen viimestään labrassa otettavaan raskaustestiin kun miulla ois ens Tiistaina kierukanlaitto ja varmistus siis perjantaina lekurin käskystä.
Yks testi ois kaapissa mutta maltan nyt hetken pienen olla testaamatta ja katsella tilannetta.
Ei jaksa yhtään negaa enään siksi säästelen itseäni.
Mut nyt sotkeen naamaa ja poika ylös.
Muksua päivää jokaiselle ja puhureita:heart::heart:
 
Wauuu, ihunaa tattinen jos pylläri siellä siulla matkassa!:wave::heart:

Mikäli tuo vuotosi kiinnittymisestä johtuvaa, se kiinnittyminen on jo tapahtunut muutama päivä sitten.
Miulla 2009 kiinnittyminen 99% dpo9 ja dpo12 holahti pöksyyn kunnon holahdus verta(myös sitä limansekaista tuhrua oli)..sitten dpo13 plussasin.

Tuo ns. imblantaatiovuoto tuleekin juuri siinä kierron lopun kynnyksellä, vaikka itse tapahtuma on ollu muutamaa vuorokautta aiemmin..eli..voit vaikka huomenissa dipata..eiköstä?!
..tai sitten :heart:TOTT:heart:päivänä!
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

OOAK (49)...............kp6/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp8/28-30...........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp10/32-35........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp14/27-29.........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp15/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp15/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp15/25-26.........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp20/26-31.........yk3.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp21/28.............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp22/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp24/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp25/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
tattinen (41)............kp27/22-28.........yk18(2km.)5/1.yht.
Wienna (40).............kp30/25-27.........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70





Wienna (40)......pp12(pp8:heart:)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
ON..kyllä minä olen t u k o s s a a a a a !!!!!!:snotty:
..oli tuskainen yö takana ja päivällähin kun henkäilin suu auki, niin sitten kurkku arka ja kuiva!:(


Limoja on alakerrassa(kin) kovasti..mutta ei m i t ä ä n tuntemuksia muniksissa/masulla..ja vaikka O-testi nyt näyttäiskin plussaa(kohta sen dippaan)..en usko Oilin tällä kertaa miun luo saapuvan..ehkä pare niin kun mieskin jo valittelee oloistaan..siis sillä tapaa hyvä, ettei olis jaksanut sitä ovista edes hyödyntääkkään potilaana.

Poikasella oli muutaman päivän nenä tukossa ja niisteli kovin, mutta se taisi onneksi mennä sillä.:)


Plussatuuloisia ihunille!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur ja muut kultaset! Lupaan yrittää huomenissa tai ylihuomenna päivitellä uusimmat plussat etusivulle, kun mies on siellä Lapissa, mutt sit ehkä joskus on aika perustaa uusi sivusto. Älä sinäkään mur-mur Stressaa näillä päivityksillä itseäs. Uskon, ett jok'ikinen plussannut muistaa kyllä itse päivän, jolloin se on tapahtunut, joten tuo etusivun listahan on tavallaan "vain" meidän haaveilijoiden iloksi. Olenko ymmärtänyt oikein? Nyt on vaan ollut elossa niin paljon kaikenlaista, etten ole jaksanut enkä jaksa (just nyt) alkaa plarailla mitä on tapahtunut milloinkin. Itsekäs olen ja kurjalta tuntuu, mutt en voi mitään:(.

Sarialeksandra Kysyit sen mitä moni muukin varmasti miettii ja minä myös. Vastaus ei ole yksiselitteinen, mutt koen tulleeni haaveissa kaikin puolin tieni päähän. Ikä tulee vastaan ja jos tuosta miehestä eroon pääsenkin, en totisesti halauaisi heti toiseen sekaantua heti, jos koskaan, ja se saa ajattelemaan, että vauvahaavekin saa jäädä ja kyllä se on jo jäänytkin (enimmäkseen). Iloisena plussan vastaanottaisin ja siitä Luojaa ja Taivaita kiittäisin, mutt näillä on nyt elettävä.

Töittenkin suhteen olen päätynyt muutoksiin, enkä enää tule virkaani/ toimenkuvaani hakemaan, vaikka se laitettaisiinkin taas kerran vuodeksi auki. On muutosten aika ja olen päättänyt, että ensi vuoden, jos en muuta, niin makaan selälläni ja syljen kattoon =). Mun kulutus on niin pientä etten paljon tarvitse, joten pärjään taloudellisesti kyllä ja kissatkin saavat syödkseen :).

Mutt näitä kaikkia ennen lupaan edes yrittää laittaa ton etusivun ajantasalle =). Viimeistään torstaina. Äsken kun kävin pisulla, olin havaitsevinani punaista paperissa, joten täti tekee tuloaan ihan ajallaan. Joku kysyi tässä kerran, ett onko mies lähdössä matkaan. Vastaus on, että on ja ovis osuu just sille ajalle, eli jos 'vahinko' on sattuakseen, se siellä sattuu, tai sitten ei, mutt aion nauttia matkasta. Just tilasin uuden bikinitkin ennakkotilauksena. En muuten, mutt ku sain Finnairilta viime kesänä sen 30 egen lahjakortin ja se piti saada hassattua. Bikineistä maksan kaikkinensa 13 egeä ja rapiat ku tuli vielä jokin avausalennuskin mukaan :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Auttakeeee!!!
En ymmärrä kun töissä taas alko vihloon massua ja ihan kun supisteleen ja sitten tulo limansekaista verta hieman ja toisella vessakäynnillä kans ja hieman tuhrua vaippaan päivän aikana mutta taas ei tule kotona MITÄÄN:confused:
Siis voiko tämä kiinnitysvuoto olla useamapana päivänä? 4 muina raskautumisina ei ole ikuna ollu vuotoja niin tämä täti ihan kysymysmerkkinä?? :)
 

Yhteistyössä