40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nuhainen tervehdys täältä:snotty:..alkaa jo ahdistamaan koko tauti, vaik ei pitkään ole vielä ollutkaan!:kieh:
..sierainten ympärys niin kipiä ja kuivaaaaaa|O

Taisi se Oili yöllä vierailla miun luona, ainahin kipujen perusteella.
..lämpöjen nousemista vielä odottelen, huomiseen dipin pitäis viimeistään tulla - nyt lämmöt 36.9C..jos mittarari näyttäis huomenna päivällä vä-hin-tään 37.1C tiedän oviksen olleen.
..nyt pikkasen tämä tautihin saattaa lämpöjäni nostaa?:|

annekristiina - mikä siellä siun tilanne?
..olispa pylläri:heart:

Kohta saunaan suuntaan, lämmin ja kostea höyry teki viimeiks terää.:)

Mukavaista iltaa itte kullekkin ihunaiselle:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Iltaa Ihanat! :)

mur mur, voi kun mokoma pöpö jo talttuisi. Hyvään saumaan oivikkia ajatellen saitte ajoitettua ne "nuhalääkkeet" - josko niistä kehkeytyisi positiivisia sivuvaikutuksia...;)

Mafinka, onnittelut tädin paluusta! :)

tattinen :hug:. Minäkään en osaa tuohon endojuttuun mitään sanoa...

Wienna, aivan mahtavaa, onnitteluhalit vahvistuneesta plussasta!!! Ihan ymmärrettävästi mietityttää, mutta yritä olla stressaamatta, kun tosiaan ei tässä vaiheessa voi asioihin vaikuttaa. Pikkuvuodot alkuraskaudessa on kumminkin tosi yleisiä ja ymmärtääkseni useimmiten täysin harmittomia.

WP, onnittelut "kakskymppisistä" ja peukutukset jännäilyviikoille!

Lilleriina, myötätuntohalit toiselta aamuyön valvoskelijalta. :hug: Upea juttu tuo sun vesijuoksuprojektisi, voi kun saisi itsekin aikaiseksi aloittaa uudelleen säännöllinen liikkuminen. Mun veikkaus on, että liikunta on yksi parhaita lääkkeitä unettomuuteen.

Tiazza :hug:

Ottis, voimia, vaikeita päätöksiä. :hug:

sarialeksandra, pidän peukkuja että tämä olisi SE kolmas kerta...:)

ON: Oiviplussaa odotellessa, saisi huomenna tai ylihuomenna näkyä, josko nyt sitten tässä kierrossa näkyykään. Olen ihan noviisi näissä tikutteluissa, nyt tokaa kiertoa tikut käytössä ja ekaa kertaa kokeilen noita one step-liuskoja. Tähän asti tullut välillä ihan aavistuksen haamuviivaa mutta saas nähdä...jos selvempää viivaa näkyy, niin varmistelen sitten cb-digillä. Miten vahvoja viivasia teillä on tullut näillä one step-testeillä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
..Onpas täällä aikas hissua ollunna..höh: /..missä te ihunat ootta - Huhuuuu?!:attn:

Olispa jollahin pian i h u n i a uutisia taas:heart: niitä aina niin kiva lukea.=)


Mie en sinne saunaan sitten malttantkaan mennä, koneelle kun jumin..juuri join kumaa teetä ja sitten päälle pizzaa:p..vaan, vielähin syötättäis!:O..:D
..mitähän sitä:rolleyes:..jotahin hywwee tekis miel - vaan mitä?

Taidan käydä suihkussa ja sitten syön enimpään makian tuskaani: mantsikka/joghurtti-myslejä, niitä ihan kuiviltaan mukava rouskutella.:popcorn:

Heipsistä hei..

Ps. Ulpunen..niin, eihän sitä tiedä jos vaikka joku vahva siimahäntäinen kroolais taas munasolun tykö..saahan sitä haaveksia..

Tuntui vain nii-iin miedoilta ne kipuiset eilen:|(normisti t u n t u u siis ihan kunnolla!)
..sillä miulla epäilykseni onhin, etten sitten oikiasti ovuloinutkaan, oli vain tällä kertaa yritystä..
(..ja tällä ikäähän ne ovuloimattomat kierrot vain lisii..)

Ai niin!..miehän dippasin sen toisen FSH-testin maanantaina ja siihen tuli tooooosi hailukainen viivanen - nega.:)
 
Viimeksi muokattu:
Hei

Täällä on ollut hiljainen päivä tänään. Minä jotain nappulaa eilen tänne kirjoittaessa vahingossa painoin ja kaikki suureni tällä sivulla ja nyt edelleen näkyy suurena, no helpottaapa lukemista tällä ikä näollä :D. Kävin alkuilasta ostamassa karkkia ja nyt täällä on suumakeana.

Mur-Mur no hyvä, että hetkesi helpotti tuo tauti :) ja samalla simot pääsivät matkaan, jos sieltä kuitenkin pääsi munasolu liikkeelle. Oletko edelleen käyttänyt sitä gel rojalea vai miten se kirjoitettiin. Minunkin teksi mieli sitä kokeilla, mutta en ehkä uskalla, kun olen siitepölylle allerginen, jos siihen on vaikka sitä jäänyt, eikös se ollut mehiläisten tekemää ainetta?

Wienna toivottavasti voit hyvin tai pahoinvointihan on ihan ok juttu tuossa vaiheessa, mutta muuten.
 
ulpunen - kyllä ne One Stepit toimii ihan hyvin: viivanen vahvenee kun ovis lähenee!=)
Miulla viiva joskus ihan siinä ja siinä, että on tasavahva, joskus taas testiviivanen vahvempi kontrolliviivasta.
..jatka vaan tikuttelua ahkerasti ja koeta ainahin pari kertaa päivässä.:wave:
Pikaista O+ toivon siulle:heart:

Oivikki - juu, syönyt olen Gelee Royalia koko ajan - viimoset nyt menossa purnukan pohjalla ja pitäis tilailla uutta.
..ja kylläpä kannattaa olla siun varovainen jos siitepölyallergiaa:

Royal jellya(vastaava, kuin Gelee Royal)markkinoidaan yleisesti vahvistavana valmisteena. Se on mehiläiskuningattaren erityisruoka, ravintopommi, joka sisältää runsaasti proteiineja, vitamiineja ja hivenaineita – ja siitepölyallergeeneja. Royal jelly on aiheuttanut jopa kuolemaan johtaneita allergiareaktioita.

Itselläni ei allergioita ja uskallan tuota käyttää.
..luulenpa hieman, jotta tuo follivaiheen pidentyminen, oli juurikin tämän vitskun ansiota.:)..niin..ja saatoihan ne O-kivutkin lieventyä juuri samasta syystä?..

Oivikki - entäpä jos noita Maca-kapseleita tilailisit?
Maca kapselit | SUPERRUOKAPUOTI | Luontaisp
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur no niin, enpä sitten gelee royalia kokeile. Jospa tuttua macaa ostaisin...tänään ostin ja maistoin myös "raaka suklaata" joka on myös superfooda, oli kiva syödä hyvää joka on myös "terveellistä".

Nyt lähden ilta puuhiin ja sitten nukkumaan. Hyvä yötä.
 
Tattinen puhui eilen lääkärin kanssa ja sain luvan puoli vuotta kokeilla raskautumista kun lekuri meinas että paikat on puhistettu tosi hyvin ja kohdussa ei ollut endoa ja lääkärin mielestä ois mahdollisuus raskautua kun ovuloin ihan loistavasti vielä :)
Nyt on vaan kauheet menkka kivut ja vuotokin aika kohtuullisen kova että tuli mieleen että meinasinko jo raskautua mutta ei vaan kiinnittynyt loppuun asti:confused:
Noh lopetan pähkäilyn ja annan itselleni rauhan raskautua ja sitten on tyydyttävä näihin 4 lapsukaiseen :)
Nyt poju eskariin ja sitten työ kutsuu.
Muksua päivää kaikille:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Huomenia!:wave:

Toivottavasti mur-murin luomulääke tehoaa muuhunkin kuin nuhaan!
Halaukset tädin yllättämille ja peukutukset oilia odottaville!

Kiitos kaikille onnitteluista, kyllähän tämä ihan uskomatonta on. Tuo vuoto jatkuu edelleen, mutta hyvin vähäistähän se on. Tänään lopetan Luget ohjeen mukaan, katsotaan sitten kuinka käy..
Hermot menee tämän epävarmuuden kanssa, mutta yritän ajatella päivä kerrallaan ja ainakin tällä hetkellä olen raskaana! Jos alkio ei ole kunnolla lähtenyt kasvamaan niin eipä se matkassa pysy stressaamalla tai Lugeilla.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi hemmetti, miltein valmiiksi kirjoitettu viestini hävisi yhtäkki ku tuhka tuuleen, kone alkoi jotain pe¤¤*leen päivityskiä tekemään ja nakkas kiinni koko koneen. No, yritän uudestaan.

WIENNA: Tuo vuotoilu on toivottavasti ihan harmitonta, joillekin tulee vuotoa silloin kun normistikin ois kuukautiset, siis raskaana ollessa.

ja sit huhuilisin palstatohtoria MUR-MURia :) Elikkäs mä sain tänään labrakokeiden tulokset, mutta lääkärin soittoaika on vasta ensiviikolla ja arvannetkin, että maltanko vaan asian antaa olla??!!! Eli ken näitä osaa tulkita, niin ois kiva kuulla "tuomiota" :) Verikoehan otettiin multa kp. 20 ja aamusta niinku ohjeistettiin.
Laitanpa listaa tähän:

S-TSH TYREOTROPIINI 1.95 MU/I
S-PRL PROLAKTIINI 98 mU/I
S-PROG PROGESTERONI 77.7 NMOL/L


Mutta kaikille naisille tänne ihanaa viikonvaihdetta!
 
Gb - miusta siun arvot ihan Ok.=)
(..ja Huom! ihan maallikona tämän sanon)

TSH 0.3 - 4.2 mU/l
Prolaktiini 50 - 500 mU/l
Progesteroni (luteaalivaihe) 12 - 69 nmol/l

..Progesteroni olis hiukan TYKS labran ohjekirjan mukaan koholla?..mutta toisen esim. ISlabran sivuilla oli tuo yläraja luteaalivaiheessa sitten 86 nmol/l
..olihan siulla jo ovis ollut Kp20 - eli oli luteaalivaihe?

Miusta tuo Pogesteroni arvo, ON itse asiassa kyllä hyvä!
..kattotaanpa mitä lääkäri on sitten mieltä.

Katoppas..

naiset, follikkelivaihe 0.6 – 4.8 nmol/l
luteaalivaihe 9.5 – 63.6 nmol/l
raskauden aikana
1. raskauskolmannes 52.2 – 154.5 nmol/l
2. raskauskolmannes 62.6 – 164.4 nmol/l
3. raskauskolmannes 80.5 – 297.0 nmol/l

..eli kohonneet arvothan voipi kertoa raskaudestakin(ainakin yrityksestä)

Kattoin nuo 3 arvoasi TYKS-labran sivuilta.
..pikkasen on tosiaan labrakohtaisia eroja..missä labrassa siulla nämä kokeet tehtiin?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
Wienna Huh, helpotuksen huokaus =). Ihanaa, ett viiva vahvistui. Vuoto oli ilmeisesti ihan vaaratonta :heart:! Onnellista masunkasvattelua :kiss:.

mur-mur Kiitti, lupaan olla stressaamatta :).

Lilleriina Voi kun voisinkin tehdä "Hystikset", mutt olen niin noissa kissoissani kiinni, etten ainakaan ulkomaille pääse karkaamaan, vaikka se kieltämättä kiehtos :). Pidän kaikki vaihtoehdot avoinna.

ON Mies on kolmatta päivää Lapissa ja pahemmin en ole päässyt hänestä relaamaan, sillä jo menomatkalla alkoi juoda Pohjanmaan kautta ja soitteli sitten keskiviikkona puol yhdestä päivällä puol yhteen yöllä keskimäärin 20 minuutin välein. Lopulta sanoin, ettei saa enää soittaa, ett mun pitää saada nukkua. Eilen illalla kuvittelin jo, ett hän olis alkanut nukkumaan ja päätään selvittämään vaan eiku soitti puol kakstoista ja silloin sanoinkin heti, ettei saa enää soittaa, ett mulla on aamulla töitä. Eikä soitellutkaan, mutt kun aamulla yritin soittaa, oli puhelin virrattomana eli mun onneni oli kai, ett häneltä oli baarissa loppunut puhelimesta virta. Tänä aamuna mies sit laittoi viestin, ett yrittää olla tänään ottamatta. Vähän epäilen, sillä jos olis selvinpäin, olis soittanut eikä uskalla nyt humalassa soittaa ku sanoin, ettei ainakaan tähän taloon tule krapulaa sairastamaan jos ei ymmärrä lopettaa juomista. Kamalaahan se olis monta sataa kilsaa matkustaa linja-autossa (huomenna) jos ei ole tajunnut lopettaa ajoissa. Vaan omapa on päänsärkynsä. Olipa mies laittanut viestiäkin, ett on oikeasti ikävä mua ja Tyttiä, josta mä pikemminkin loukkaannuin, kun ei Pojua maininnut ollenkaan. Poju on mun "poika" ja kuuluu samaan kauppaan kuin minäkin.

Oli miten oli, mutt just nyt olen päivän työt tehnyt ja virittänyt iltaa varten kynttilätkin alakertaan. Limeä ja oranssia, sointuvat verhoihin =). Ei huvita yhtään baarikeikat eikä mikään muukaan, mutt senkin suhteen pidän mielen avoinna, ett jos huvittaa lähteä kamujen kanssa liikenteeseen, sen teen. Mutt anna itselleni myös luvan vaan olla kotona ja levätä. Mun veljentyttö (10v.) tulee kuuden aikaan ja hänen kanssaan aion vähän pelailla eli pikkukivaa on tiedossa ainakin alkuiltaan.

Kivaa ja relaa iltaa meille kaikille :kiss::heart:!!
 
MUR-MUR: juu, LH-positiivinen tais tulla kp.10 paikkeilla. Ja tuon sun listan mukaanhan se arvo vois tosiaan viitata jo siihen, että oisin 2. raskauskolmanneksella menossa :D tosin siltä alan pikkuhiljaa näyttämäänki, liikunta ku ei oo napannut viime viikkoina kauheesti mutta herkuteltu on senki eestä :/ Mutta tämä korkea arvo ehkä selittyy sit sillä, ku sehän taitaa ennen kuukautisia sit laskea ja sen vuoksi sit on niin hemmetin pahalla päällä? Mulla ollut pari päivää taas tässä semmoinen "perseelle ammuttu karhu"-olo :/ Mutta eipä sillä väliä, missä labrassa mun koe on tehty. Samaa se näyttäis lapissa että etelässäkin :D

Mut nyt ystävän luo kyläileen ja varmaan taas herkuttelua tiedossa ...
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis - pidä hauskaa ja r e n t o u d u:kiss:

Miulla tauti näytäis hellittävän kovinta otettaan, räkä alkaa liikkua.
Miehellä se pahempi vaihe menossa - aivan tukossa ja päätä särkee, pikkasen lämpöileehin.
..ja kalakeiton kummiskin jaksoi keittellä puolkuntoisenahin.=)..ehdotin kyllä, että jotahin valmisruokkaa..

Miulla ei nuo lämmöt näytä nousevan(nyt 36.8C)..eli, ei varmaankaan sitten ovista ollunna:(..tisut vaan arat..*huoks*..tälle kun ei itse mahda mitään.

Mukavaista päivän ja illan jatkoa!:wave::heart:
..(me taidetaanhin meitin poppoolle pizzat tilailla illemmalla:p)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)............kp3/22-28.........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp9/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp11/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp13/32-35........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp17/27-29.........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp18/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp18/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp18/25-26.........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp23/26-31.........yk3.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp24/28.............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp25/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp27/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp28/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp33/25-27.........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena





Wienna (40)......pp15(pp8:heart:)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Gb - noista proge arvoista vielä..

Miulla kävi tärppi 3.8 2010..ja progesteroni oli samalla kierrolla Kp19/dpo7 31.6
..keskenhän se meni..mutta..siulla arvo melkein 80 Kp20/dpo9?..
..hmmmm..e t t e i vain..;):heart:

Eikös siulla olis tänään dpo13?..siehän voisit dipata?!!!!

Tuollaista olin kirjoitellut 30.7 2010(ennen plussaa, joka 3.8)

Progesteroni kp19(dpo7) eli n. luteaalivaiheen puoliväli -> 31.6..
..ei "todella" hyvä, mutta ei huonokaan ja tuostahan arvosta jo näenkin, ettei tärppiä ole käynyt - olisi noussut jo korkeammalle!
Lapsettomuus lääkäri kertonut jollekkin asiakkaalle, että arvo 70 merkkaisi "jotain" yritystä taqpahtuneen siellä kohdussa tässä vaiheessa!


Plussa tuli siis 3.8(synttäripäivänä) hyvin haaleana testiin - kuitenkin punaisena,
Viivanen aika vasemmassa reunassa.

..muistaakseni plussat 2x/dpo12..ja kolmas dippaus dpo13 jo nega..oli sellainen "hipaus" vain..dpo15(dpo18 kunnolla)alkoi vuotelemaam sitten hissukseen poijjes..
Miun luteaalivaiheen pituus on 14vrk.
 
Viimeksi muokattu:
Sataa, sataa ropisee...

Nauratti oikein, kun iltapäivälehdistä toinen hehkutti, että terassikelit alkaa jus ja kun menin töissä syömään, niin vettä tulee kuin Esterin pepusta:LOL:! Ei ihan tekis mieli terassille vääntäytyä..

Mulla oli ihan kiva vapaapvä, kun menin reippaana tyttönä taas sinne uimakoululaisten sekaan heti aamusta, ja olin muuten ainoa uimari/juoksija hallissa! Tilaa oli, sillä ne uimakoululaisethan on siellä altaan toisessa päässä, karsinassa. Ja sitten kävin kuin kävinkin varaamassa sen kirppispöydän! Wp; mua justiinsa tuo arveluttaa, että jos kamaa kovasti häviää, mutta hitto vie, toivottavasti joku sitten ihan tarpeeseensa varastaa. Ja *mur-mur*, tää mun tietokone-osaamattomuus tulee taas tossakin esiin, etten ikinä onnistuis johonkin huutonettiin tmv.laittaa yhtään minkäänlaista ilmoitusta, varsinkaan kuvan kanssa:O! Joten näillä mennään.. Kerron sitten kokemuksestani, kun homma hoidettu; toivottavasti ei ainakaan persnettoa tuu, kun rahapula pahanlainen, ja pöydän viikkovuokrakin on kuiteskin 30 eukkoa.

Mafinkalle heipat; ja ihanaista oloa kultsin kainalossa:heart:

Ulpunen; ++++ tikkuun!!

Tattinen; tosi kiva kuulla, että joku lääkäri on noin mukava ja positiivinen, että luo uskoa tulevaan ja onnistumiseen! Nyt peukutellaan täysillä, että se pikkinen matkustaja sinne sydämen alle pesän pian tekisi:saint:!

Ottis; rentouttavaa iltaa! Teehän juurikin sitä, mikä sillä hetkellä hyvältä tuntuu ja naatiskele, kun saat ihan itse päättää ootko vai meetkö;).

Meillä ois huomanna semmoset aikasta isot bileet yhessä baarissa, ja sinne tulee hirrrwwweeeeesti porukkaa töistä, mutta en mä taijakaan mennä..Olin ensin sitä mieltä, että käyn siellä kääntymässä ja hitusen parantamassa maailmaa, mutta meitin esikoinen avokkinsa kanssa kysyi, jotta saavatko tulla käymään lauantaina..Ja tottakai saavat, ja haluan laitella hyvää ruokaa ja leipasta jotain, niin en sitten lähdekään mihinkään.. Olen huomennakin töissä aamu-kuudesta, ja sunnuntainakin 5 tuntia, joten ehkäpä paree pysyä kotona muuteski..

Ukkeli-pukkelin kanssa on taas ollut kovasti mukavaa, ja karvakuono saanut aikas ahkeraan ihmetellä kuistilla elämänmenoa:whistle:! Huomaan kyllä, että olo on paljon mukavampi ja rentoisempi näin, kuin silleesti ilman lempeä ja lämpöä;)!

Sateesta huolimati, ihanaista viikonloppua ja olkaa kilttejä toisillenne:hug:

Toivoopi Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
*mur-mur*, tää mun tietokone-osaamattomuus tulee taas tossakin esiin, etten ikinä onnistuis johonkin huutonettiin tmv.laittaa yhtään minkäänlaista ilmoitusta, varsinkaan kuvan kanssa:O! Joten näillä mennään.. Kerron sitten kokemuksestani, kun homma hoidettu; toivottavasti ei ainakaan persnettoa tuu, kun rahapula pahanlainen, ja pöydän viikkovuokrakin on kuiteskin 30 eukkoa.

Miekin olin ihan tupelo alkuun, mutta "työ tekijäänsä opettaa"=)
..ja huutiksesta mie enempi ostelen, kuin myyn.
Myyn lähinnä oman kaupungin kirparisivustolla.



Ukkeli-pukkelin kanssa on taas ollut kovasti mukavaa, ja karvakuono saanut aikas ahkeraan ihmetellä kuistilla elämänmenoa:whistle:! Huomaan kyllä, että olo on paljon mukavampi ja rentoisempi näin, kuin silleesti ilman lempeä ja lämpöä;)!

Totta turiset - kyllä lempi ja läheisys on pare:heart:

Sateesta huolimati, ihanaista viikonloppua ja olkaa kilttejä toisillenne:hug:
..kurja kun siellä sadellut, meillä kuivaa ja aurinkohin paisteli kovasti päivällä.

Kuin myös siulle lemmekästä viikonloppua:wave:
..kohtapa mie saan pizzaa-jeee!!!:p
.
 
Viimeksi muokattu:
No hitsin hitsi..nytpä vasta tattisen viestin hoksasin!
Ihuna, jotta sie voit nyt kuuden kierron verran pientä kuumeilla!
Kunpa SE aika riittäis tärppiin.:heart:

Wienna
- varmana se pelko siellä asustaa..mutta koeta työntää sitä taustalle(ainahin välillä)ja nauttia - pienen pienestä siemenestä, siellä taimi siulla kohdussa kasvamassa.:heart:
 
MUR-MUR: Sinä se osaat ainakin toivoa nostaa! :) No, tuntemuksia on ollut kyllä tästä kierrosta sellaisia, että välillä on ajatus käynyt mielessä, että josko, josko.... mutta eikö se lh plussan päivä oo joku dpo-1? Tää meni niin jännäksi, että mun piti mennä ja hakea ihan kalenteri. Eli kp.1 on ollut 28.3. ja LH oli plussa 6.4. eli kierron 10.pv niinku muistelin, kp 20 otettiin sit noi arvot mitä laitonki. Ed. kierrosta oli kans LH + kp.10 ja siitä meni 18 päivää että täti tuli. En muista, miksi tätä vaihetta sanottiin, mutta LH plussasta menee n.17-18 päivää tätin tuloon. Eli taitaa maanantaina täti tänne sit tulla. Oonhan mä jo dippailut, niitä testejä ku tuli kasapäin tilattua "heikkona hetkenä" netistä. Niitä oon yrittänyt sit kuluttaa, mä en enää haluaisi elää niin tämän asian ympärillä. Negojahan ne on vielä näyttäneet, muuta en oo vielä kyllä odottanutkaan. Ehkä joku sellainen testi, minkä vois tehdä 4 päivää ennen menkkojen alkua, vois ollakin luotettava. Mutta en siltikään usko,että tässä pieniin päin ollaan, ehkä vaan tosiaan jotain yritystä ollut. :/ niin, että mikähän se mun dpo onkaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Gb - miun laskutavan mukaan siulla tänään dpo13
..ja sitä ovikisesta-->uuden kieron alkuun väliä, niimitetään juuri "luteaalivaiheeksi".
Siulla se siis 17-18vrk - miulla ilman Lugeja 14

Mie(ja moni muu)olen todennut, että ne herkät - 10mIU/ml testit EI olekkaan herkempiä kuin esim. 25mIu/ml herkkyyttä olevat!:confused:
..ihme juttu, mutta näin se vain tuntuu olevan.

Mikä herkkyys siun testeissä on?..milloinkas dippasit viimeiks - tänään?

Mikäli et tänään..voisithan sie vaikka nyt..dippadippadipataaaaa!:D:heart:
..ja jos ei näy mitään - nou hätä, vielä on aikaa!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur: mulla on juurikin tuota herkkää testiä. Tuossa jo tuumasin,että pitikö sitä hakea se digi testi, jotta pääsee mielenrauhaan :/ Mun testit ovat Sofi one step
mutta eipä tässä mitään oireita taas ole, suuntaan eikä toiseen.... mä lupaan ja vannon,että tää on vihon viimeinen kierto ku alan näitten hiton testejen kanssa pelleilemään, ei tätä jaksa :(
 
Vitsi, että miulla on uudestisyntynyt oloinen!

Kävin suihkussa ja napsin tässä pizzaa, olo p a l j o n parempi!

..nenä ei vuoda enää juurikaan ja sitä ei polttele koko aikaa..ja olen mie kyllä nukkua porskutellutkin pitkiä unia kun niin väsy ollunna monta päivää, jospa se elolle tästä:rolleyes:..ja sitten tuo digimittari näyttäis lämpöjen nousseen(37C)..olisko sitten se ovis kuiteshin..:)


T: *mur-mur* Kp16/dpo1..
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Gb..on tosi, että tuo aikainen dippailu, voi olla rankkaa:ashamed:..itse jotenhin olen vain sen luonteinen, että se sopii miulle(kärsimätön luonne)

..kyllä miekin monen monituista(satoja alkaen 4/09)negaa olen tuijotellut..ja aina se sattuu..

Enkä mie halua yllyttää jos se pahalta siusta tuntuu, odottele vain rauhassa kierron loppuun ja dippaa tarvittaessa.:kiss:
..toivotaan sitä parasta:heart:

Ps. Miulla just noita samoja testejä, herkkyys vaan 25mIu/ml
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)............kp4/22-28.........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp10/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp12/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp14/32-35........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp18/27-29.........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp19/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp19/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp19/25-26.........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp24/26-31.........yk3.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp25/28.............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp26/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp28/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp29/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp34/25-27.........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena








Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, täällä harmaa&sateinen päivä tänään..


Mie napsahdin heräillä ennen klo. 06.00 aamulla!
..keittelinpä siinä sitten kaffet ja kattelin telkkua.

Mies heräili klo. 8.30 ja luuli, etten ollut vielä edes nukumaan mennynnä!:D
..ja nythän se sitten alkaa miulla unukka simmua painamaan, haaaaaukotuuus!|O

Pakko kait se on pikku tirsat ottaa;)että jaksaa leipoa Tiikerikakkua myöhemmin alkoi nii-iin tehdä mieli!
..niin ja lämmöt nyt 37.1..oli se "Oili", joka kävi.:)


Mukavaista päivää ihunille!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä