40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oletteko saaneet noihin Sofi On Stepin liuskoihin niitä kuuluisia roskisviivanpaikkoja? Siis totta kai sellainen voi tulla mihin testiin tahansa, mutta onko se ko. testille tyypillistä?

Davidilla oon pääsääntöisesti aina testaillut, ja niihin en oo saanu. Tänään päiväpisusta tein testin, ja tietysti kontrolliajan jälkeen siinä on viivanpaikka, varsinkin KUN TIETÄÄ, MISSÄ SEN VIIVAN PITÄISI OLLA :LOL:

Tämmöistä tämä on. Kun vuoden on testejä katsellut, niin viivoja aletaan vaikka tekemään, ellei niitä muutoin tule :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Miulla juuri noita samoja - on vaan ulkolaisesta nettikaupasta tilailtuja.
Nimi vaan on: One Step(samalla nimellä ne täällä suomen nettikaupoissa olivat myös vielä 1-2v sitten)

..ja kyllä ne jotahin viivasta näyttävät kun tarkkaan tiiraa.;)

Miulla ennen sitä haamuplussaa, testiviiva muuttui ensin selkeästi tummemmaksi harmaaksi ja siitä sitten alkoi punertamaan.
 
Viimeksi muokattu:
No sehän tässä olikin koomisinta.. Ekan testin kun päivällä tein, siihen tuli kontrolliviivan lisäksi RUSKEA VIIVA, tosin se oli kyllä liian lähellä kontrolliviivaa ollakseen yhtään mitään. Ja häipyi kyllä kans kuivuttuaan.

Siksipä tein tuon toisen. Ja oikeastaan lähinnä siksi, kun rinnat ovat tosiaan kuin auringossa palaneet. Sellaiset pinta-arat. Ja aamulla koski tosi kovaa vatsaan, ja sellainen painon tunne ollut muutenkin. En elättele mitään kovin suuria toiveita, mutta kyllä tämä on lokakuun jälkeen eka kerta, kun voisi jotain ollakin. Ja silloinkin oli rinnat ne kaikkein kipeimmät ja paleli. No, onpahan jotain harrastusta, kun pissailee purkkiin ja tiirailee tikkuja.

Ja joo, noita One Steppejähän ne näkkyy minullakin olevan :)
 
APUA!
Tänä aamuna testi oli minusta jo selvä plussa. Mutta (iso mutta!) eilen alkoi tulla veristä tuhrua ja tänään paperiin jäänyt pyyhkiessä ihan kirkasta verta!
Varsinaisesti sidettä ei ole tarvinnut eli vuoto niukkaa, mutta kyllä sitä ihan reilusti aina paperiin jää. Voi hitto, tässäkö se nyt sitten oli?:'(
 
Moiksius:wave:!

Mua alkaa kyllä nyt itkettää, kun pino alkaa olla aika tynkäinen ja sen myötä olkkarikin kumisee tyhjyyttään ja huutaa suorastaan illanistujia!!!:attn:

Ottis; sä oot taas niin Hysteria!! Tiiät, mitä meinaan..Mutta ittehän sinä parhaiten elämäsi suuret päätökset teet ja tiedät, ja niiden kanssa elät, joten meidän kanssasisarten on vain hyväsyttävä tämmöset "jäähyväiset", kuten mä ainakin luin rivien välistä! Ja tuossa, kun joku (sori, en selannut viestejä taaksepäin)sitäkin pähkäili, jotta kumpi mieluummin; mies vai lapsi; niin kyllä musta on TOSI hienoa tässä kohtaa sekin, ettet väen vängällä halua vain lasta, vaan mietit elämää etiäpäin, niin hattua nostaisin, jos sellaisen omistaisin!

Enkä tuolla lausahduksella tarkoittanut ketään muuta, kuin vain ja ainoastaan Ottista, joten esim.Oivikki, sullekin mulla on kaikki raajat pystyssä ja sydän sykkyrällään, jotta prinsessalle sisaruksen saisit:heart:

En tahtoisi kenenkään ymmärtävän väärin sanomisiani, sillä jokaisella meistä on niin erilainen ja omanlainen tilanteensa elämässä, että se mitä toiselle toivoo, saattaa olla, että toiselle taas on vihoviimeinen vaihtoehto, joten toivon kaikille vain sitä, mikä hänen/heidän tilanteeseensa parhaiten sopii=)!

Mrs Bree; sinulle ja perheellesi sydänlämpöinen voimahali:kiss:, olette kokeneet elämänne raskaimman päivän! Voimia ja jaksuja arjesta selviämiseen ja surusta toipumiseen!

Jänskiä hetkiä elellään tuvassa jos toisessakin! Plussia, plussia ja vielä lisää plussia niin ovis-kuin r-testeihinkin! Tässähän mäkin taas viisastuin pinoa lukiessa, sillä kun valittelin joku tovi sitä muniksen repimistä, niin hei siskot, sehän taisikin olla juuri sitä kasvukipua:attn:! Ja vasta nyt ois se himmailu-ja mamboiluaika, jeeee...

Meillä puoliaika kotona, siis ollaan silleen sovussa, mutta aikasta räjähdysherkkää kuiteskin..Mutta...ollaanpas harrastettu vaakatanssuiluakin, ihan jo melkein urakalla..kun oli niiiiiiiiiiiiiin pitkä tauko:D!

Mur-mur; flunssan alku hiiteen, het ja nyt :stick:! Toivottavasti pysytte terveinä ja saatte lämmitellä toisianne ihan elon riemusta!

Lempikää ilolla, nauttikaa kevään tulosta ja ollaan kilttejä toisillemme :kiss:!

Lillis
 
APUA!
Tänä aamuna testi oli minusta jo selvä plussa. Mutta (iso mutta!) eilen alkoi tulla veristä tuhrua ja tänään paperiin jäänyt pyyhkiessä ihan kirkasta verta!
Varsinaisesti sidettä ei ole tarvinnut eli vuoto niukkaa, mutta kyllä sitä ihan reilusti aina paperiin jää. Voi hitto, tässäkö se nyt sitten oli?:'(
Nyt rauhassa vain, sitä vuotoahan on ollut monella justiinsa alussa, eikä merkkaa mitään!! Tsemppiä ja koita jaksaa olla reipas ja positiivisin mielin:heart::kiss:!
 
Heipähei ihanaiset täällä olkkarissa :)

Ihan törkeesti laitan ensin omaa napaa :snotty: Mulla piti menkat alkaa sunnuntaina, mutta ei oo kuulunu ei näkyny. Aattelin olla sitkeä ja odotella loppuviikkoon ennen kun testaisin, mutta enhän sitten malttanu. Tein äsken testin, vaikka päätin, että teen sen vasta aamulla, mutta kun en edelleenkään malttanu :D. No tuloksena oli niin haalean haalean, että joku tosi tarkkasilmäinen voisi sanoa ettei siinä mitään näy. Lämmöt on kuitenkin koko ajan koholla, lähemmäs 37 hipoo. Voiskohan olla, että raskaushormonia ei vaan oo vielä niin riittävästi, että se näyttäis plussaa. Huomenna pitää mennä heti kauppaan ja ostaa pari testiä, ja tehdä toinen saman tien.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mrs Bree , lämmin halaus:hug: ja kovasti jaksamista teille kaikille

*mur-mur*, flunssa joutais nyt kiirusti pois teidän luota, joten hus hus flunssa

Wienna, täällä kovasti peukutetaan että se on vain alkuraskauden pientä vuotoa joka loppuu ja pieni jaksaa pitää kiinni yhdeksän kuukauden matkan ajan :heart:

Jokaiselle paljon plussatuulosia :)
 
WP - nytpä kovasti jännään siun dippailujasi..olispa..o l i s p a +:heart:

Wienna
- pelkohan se jäytää, uskon sen..mutta siun testit ON tasaiseen näyttäneet vahvistuvaa viivasta..
..joten toivotaan kovin, että se on harmitonta vuotelua tuo tuollainen ja pieniäinen pysyis kyydissä:):heart:

Tiazza
- huuuuiii miten jännää!!!
Haamuviivaselle laittelen vahvistumissätehiä:heart:..

Lilleriina
- tiedäkkö, kun minuahin surettaa tämä pinomme kutistuminen..:(
Vaan ihunaa, jotta siellä jo hieman...sanottaisko - "sovinto" sellaista olette harrastaneet..kyllä ne tunteet alkaa siittä lämpenemään, usko poijjes.:heart:


ON pikkaksen..niinhän siinä kävi, jotta kun ennen saunaa seiskan jälkeen dippasin, oli O-testissä h i m p p u a vaille tasavahvat viivaset.
..tisujahin pikkasen "kihelmöi" - munikset kyllä kumman hiljaa:confused:..huomiselle se Oili tulee jos on tullakseen ja yritänhin tsempata ittiäin jos vaikka..
..nimittäin..sauna ja kostea höyry tekivät hetkeksi terää ja nyt näyttäis hil-jak-siin nenu alkaa vuotelemaan.(se aina miulla paranemista enteilee)

Mikäli huomenna ei mies kurjassa kunnossa,(kovasti jo illasta kilpaa miun kanssa niisteli nenuliinaseen)me voitasi koettaa tykätä toisistamme kunnolla.:p

Nyt on kuulkaa niii-iiin mukavaista surffailla kun tämä toimii - niin kone(laajakaistaliittymä)kuin, saittikin!

Nukkukaatte makiaisesti ihan jokikinen ihunainen:kiss:
..taidan vielä teekupposen kumota, lievittää oloista kivasti..
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanille tänne :)

*mur-mur* , :heart: flunssan jälkeen on mukava olla ihan lähellä toista saman peiton alla ja tykätä kovasti :)

Vuoto sitten alko aamulla:'( yöllä heräsin vatsakipuihin, samanlaisiin mitä oli ekassa keskenmenossa. Jospa nyt tunne kuuntelis järkeä ja unohtaisin, sillä ei sitä kestävää plussaa vaan tuu. Että kun olis taikasauva jota heilauttais, mutta kun ei oo ei. No jospa tää tästä taas lähtis lutviutumaan. Alkaa tosiaan vahvistumaan entisestään se, että vauvaa ei meille suoda. Kiukuttaa, harmittaa ja itkettää samalla.

No eipä muuta kun opinahjoon kiiruhdettava, siellä on onneks muuta ajateltavaa, kun on kiireinen opiskelutahti :).


Mukavaa päivää kaikille:)
 
Tiazzalle hali, kuten myös tsempitykset Wiennalle :heart:

Minä täältä tuskin mihinkään olen katoamassa, eiköhän nuo toiveet olleet nyt(kin) ihan korvien välissä. Välillä tulee sitten pysyteltyä poissa, kun ei oikein ole mitään sanottavaa... Minäkin ostin itselleni saumurin, ja eilen sitä testatessani näin itseni sieluni silmin ompelemassa pienen pieniä vaippoja ja vaatteita. No, kukas kieltää :)

Jos jotain positiivista, niin saadaan ainakin vappuna juhlistaa miehen kanssa 20 yhteistä vuotta skumpalla :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tiazza - voihan suru:'( miulta siulle, lämmin:hug:

ON..eihän tämä saakutin räkänokka tästä mihinkään alkanutkaan paranemaan:headwall:..huh, tuntuu jo niin raskaalta hengitellä kun ihan tukossa koko pää!:O

Mies oli käynyt Työterveyshoitajalla - korva punoittaa ja loppuviikko saikkua..aika sitten lääkärille, melko varmasti lääkekuurille joutuu.:(

Itselläni O+ pamahti vahvana testiin tänään Kp14..mutta ei niin minkäänmoisia O-tuntemuksia kyllä ole päällänsä.
Miullahan yleensä siitä O-plussasta ovis on n. 12h kuluttua - eli yöllä sitten odotettavissa jos on laisinkaan tällä kierrolla.

Eikös se sanonta mennyt jotenhin näin että: "nuha lähtee nus***alla"!
..pitäisköhän kokeilla?..:D

Mukavaista päivän jatkoa - täällä satelee taivaan täydeltä taasen jalkarätejä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voihan mur-mur sun lunssaasi :hug: Toivottavasti pian paranet.

Meillä sairastaa nyt tyttö, minähän olin viime viikolla kaksi päivää saikulla, kun selkä veti tilttiin. Kortisonipiikin siihen sain. Kummallista kipua lonkan/alaselän/nivusen alueella. Kiertoliike oli pahin. Nyt on jo mennyttä.

Lämpöjäni olen mittaillut, ja nyt minulla kyllä on ollut (toivon mukaan...) ihan OIKEA ovulaatio tässä kierrossa :) Normaalilämpöhän minulla on aamulla 35,9, nyt on ollut n. 36,5 ja äsken oli 37. Eli kunpa saisi jatkossakin näitä oviksia näille kiertopäiville, eikä sinne +20. Kauanko teillä on lämmöt olleet koholla sen jälkeen kun ne on nousseet? Yksilöllistähän se on, mutta kokemuksia? Mulla olis varmaan la dpo 14 ja kp 29. Olisi vissiin lyhyin kierto vuoteen :)
 
Viimeksi muokattu:
WP - mukava, jotta siulla Oili näyttäis varmuudella vierailleen!=)

Miulla lämmöt nousee oletetusta oviksesta 1-3vrk sisään ja pysyvät ylhäällä vuodon loppuun saakka.
Yleensä dpo10 tapahtuu dippi alespäin(jos ei tärppiä)pikkasen ja nousee taas takaisin ylös - m u t t a ei aivan sinne alkuperäiseen korkeuteen.

Esim. oviksen jälkeen 37.2C ja dpo10 lasku dipin jälkeen jää lämmöt 37C tai sahailee kovasti 36.9-37.1 välillä - yleensä se on h y v i n pikkanen pudotus alespäin, mutta se kertoo jo miulle, ettei tärppi ole käynynnä.

Ps. Mies kävi lääkärissä mutta ei on-nek-si ollut korva niin tulehtunut, jotta lääkekuuria olisi tarvinnut:)..jospa 4vrk:n lepo auttais ja tauti jo hieman talttuis.(miehellä kun jo 1 lääkekuuri menossa ja siihen kipulääkkeet)
 
Viimeksi muokattu:
Tiazza:hug:
Joko WP testasit uudelleen? Pidän peukkuja!
mur-mur, paranemista! Flunssat on inhottavia, mutta jospa se nusasemalla helpottaisi:LOL: Aikahan olisi mitä otollisin...

Kiitos kaikille tsemppauksesta!
Aamulla piti taas testata ja nyt on jo ihan oikea plussa. Vuoto jatkuu samanlaisena eli hyvin vähäisenä, lähinnä pyyhkiessä tulee kirkasta verta. Ehkä se on hiukan vaalenemaan päin ja vähenee. (anteeksi eritekuvaus!)
Pyörtyä mätkähdin eilen illalla ruokaa laittaessa! Pientä kuvotusta on ajoittain, mutta muuten olo ihan mainio. Jotain raskausoireitakin siis on.
Onhan tämä hassua, en ole koskaan ennen raskaana ollut!
Sain jo sairaalasta ensimmäisen ultra-ajankin 8.5., silloin tulee täyteen 7 viikkoa jos kaikki menee hyvin! Siihen asti pitää kyllä ottaa iisisti eikä kulkea ihan kokonaan pää pilvissä.
 
Tiazza iso hali:hug:
Wienna Onnea plussasta:heart:
WP peukutusta sinulle:heart:
ON: Tänään kp1 ja suuren suuri V..tutus päällä:mad:
nyt mietin laitanko kierukan ens viikolla vai voisinko vielä yrittää.. mietin kuinkahan nopsaa endo kasvaa taas että onkohan pakko kierukka laittaa. on niin paha mieli kun ei tiedä mitä tekisin ja kannattaako enään yrittää:'(
 
Heippa taasen kaikki Ihanaiset Naiset :wave:

Todella harvakseen olen täällä ehtinyt käymään joten olen vielä hieman "pihalla" tapahtuneista mutta yritän tässä lueskella joutessa...

Kovasti tsempityksiä Teille kaikille toivon testeihin :kiss:

Sen verran pikaisesti ON että täti tuli vihdoinkin kylään 3:n kuukauden odottelun jälkeen - ei niinkään runsaina vuotoina mutta vatsa on kuin potkupallon nielemä ja todella kivulias tällä kertaa. Mies naurahtikin että kun juuri pyhänä suunniteltiin häitä että josko elimistö säikähti kun tädin luokseen pukkasi :LOL: :LOL::LOL:

Hieman oudolta tuntuu kun luulin jo tädin minut rauhaan iäksi jättäneen:"POKS"!

mur-mur Suosittelisin hankkimaan vahvaa D-vitamiinia (yli norm. saantisuositusten) itse aloitin käyttämään noin kuukausi sitten 50 mikrog -vahvuista, on kuulemma todella hyvä flunssalääke. Pikaista paranemista :hug:

Ottis Se on oikein että kerrankin ajattelet itseäsi - tarkoitan sitä sapattivuotta! Ja sen verran niistä vauvahaaveista - itse tein aikoinaan "kipeän" päätöksen ja valitsin rakkaan edesmenneen mieheni kun hän ei lasta halunnut. Ja kuten varmasti muistat - olen nyt suhteessa jossa vauva olisi tervetullut mutta aika ei enää riitä :'( Mutta sitä silloista päätöstä en kadu - minullahan oli ihana elämä rakkaani kanssa, toivon sinulle kuitenkin Onnellista elämää päätöstesi kanssa :kiss:

Aurinko näyttää taas paistavan pilvien välistä, huomenna kullan luo :heart:

Jännittävää ja Onnekasta TOTT-päivää dippaajille :cool:

Lisäys: Wiennalle Onnenhalitus plussasta, Ihanaa!!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Hei sun heiluvilles:wave:!

Mä on niin hitsin puhki/poikki/väsy, kun tää viikko on töissä niin rankka, pitkiä päiviä ja etenkin aikasia aamuja|O! Kun meen kuuteen töihin, niin mulla menee yö silleesti, että iltasella nukahdan ihan hyvin, mutta joskus kahden-kolmen mailla herään ekan kerran ja sitten loppuyö onkin semmosta torkkumista ja kellon vahtaamista..Ei kiva, ei.. Huominen on onneksi vapaa, ja aattelin taas hypätä juoksuvyön kanssa altaaseen(vaikka siellä onkin NE uimakoulut;)), ja sitten pitäs käydä yhtä kirpparia tutkimassa sillä silmällä, että jos vuokraisin sieltä viikoksi pöydän..Onko kukaan teistä muuten koklannut tommosta kirppistä ja jos on, niin mitä pidit/te?

Tiazza; voihan itku, jaksamista pettymyksen kanssa ja nenu kohti uutta kiertoa:kiss:!
Tattinen ; sulle kans; lämmin hali ja jaksuja:kiss:. Mä en osaa tohon kierukka-jutskaan sanoa juuta enkä jaata, mutta kantsisko kysyä ihan lekurin mielipidettä? Jos osais vaikka jotain neuvoa, esim.kuinka nopsaan se endo kasvaa ja oisko vielä armonaikaa? Toki noi kaikki lääketieteelliset jutsakt on niin kovin yksilöllisiä, että pystyykö niitä ees ennustelemaan?? Toivon kuiteskin kaikkea hyvää, kunhan pettymys hiukkasen helpottaa!

*mur-mur*; nyt nuhasta viis, vaan iltasella sitte nus-nus:saint:!

Wienna; voihan hitsin pimpulat, kuin ihana juttu se kunnon viiva! Nauti olostas nyt, eläkä murehdi semmosta, mihin et voi itse vaikuttaa kuiteskaan! Nyt oot raskaana, ja sillä sipuli..(miksi ei oo sipuli-hymiötä..?)

WhiskyPeat; Hieno syy kilistellä skumpalla! Wappuna toki muuteskin, mutta nyt oikein tuplasti! 20 vuotta ON tänä päivänä pitkä ja jopa kaiketi harvinainenkin parisuhde-ikä! ONNEA jo etukäteen:heart:!

Rentoa oloa, iloista eloa ja mukavaa viikkoa kaikille olkkarilaisille:wave:

Lilleriina
 
Lilleriina: kiitos onnitteluista :)

Ja mulla on pariin kertaan ollut tuollainen kirppispöytä. Ekalla kertaa sieltä varastettiin !!! kaikki arvokkaimmat vaatteet, ja loppusaldo jäi aika laimeaksi. Toisella kertaa oli toisessa paikassa, eka viikko meni ok, mutta sitten alkoi myynti kangerrella niin että melkein nollille jäi kun pöytävuokran oli maksanut.

Nyt oon myynyt Huuto.netissä ja FB:n kirpparin kautta tavaraa, lähemmäs 400e olen netonnut.
 
Kiitos haleista :heart:

Wienna, nyt vain onnellista raskaudesta nauttimista :)

*mur-mur*, luomulääkitys sopii hyvin iltalääkkeeksi tai mihin vuorokauden aikaan tahansa :D

tattinen, voi kurja :hug:

Whisky Peat 20 vuotta yhteistä taivalta on ilman muuta juhlimisen paikka:heart:

Lilleriina, rentouttavaa vapaapäivää huomenna :)

Mafinka, hienoa että täti tuli kyläilemään pitkän odottelun jälkeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Wienna Olen niin iloinen puolestasi. Toivottavasti vuoto pysyy pienenä ja loppuu pian. Minulla oli alussa myös niukkaa vuotoa ja se oli tosi pelottavaa. En jaksanut odottaa vkolle 7 vaan kävin ultrassa jo 5+6 päivänä ja silloin näkyi syke, mutta mitään syytä vuodolle ei silloin näkynyt. Vuoto loppui kyllä sitten ennen sitä 7 vkon ultraa.

Tiazza harmitus sentään.

Tattinen en tiedä endosta itse mitään, mutta osalla lapettomuus palstoilla on sitä ollut ja he ovat siitä keskustelleet. Voisitko keskustella oman lääkärin kanssa olisiko jotain muita hoitovaihtoehtoja kuin kierukka tai kysyä toista mielipidettä joltain toiselta lääkäriltä?

WP onnea 20 vuotis juhlan johdosta.

Lillis juu kaikka täällä oman tilanttensa mukaan toimii ja se tässä palstassa on ollut just hyvä, että omanlaisiamme mahdumme täällä olemaan.

Mur-Mur toimiko lääke flunssaan??

Ottis kuulostaa siltä, että olet miettinyt paljon tulevaa ja saannut päätöksiäkin tehtyä.

Mafinka
taisi se täti kuunella salaa teidän juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
tattinen - voihan itku sentäs tuo nega:'(

Tuosta endosta kun ei miullakaan kokemusta..mutta mitä lueskellut olen, niin se kierukka voisi kyllä olla hetken aikaa hyvä juttukin - endon kannalta siis, jotta kohdun limis pääsisi kuntoiseksi!:)
..vaikka ymmärrän hyvin se kurjemman jutun, että sitten muutamaan hetkeen(kuukauden)ei ole mahkuja raskautua..mutta jos kierukan poiston jälkeen sitten olisikin paljosta parempi?:heart::)

Mafinka - kiitti D-vitsku vinkistä, taidanhin poikasen vitamiinipurkilla käydä(10mikrogrammasta)ja ottaa suremman annoksen.:wave:
..ihunaa, siellä olette häitä suunitelleet

Lilleriina - sinne vaan huomenna koululaisten kera vesijuoksemaan ja naattimaan!;)
..saat uutta puhtia kuuleppas ja väsy väistyy!

Miulla ei ole ollut kirppispöytää vuosikausiin, tykkään enämpi näistä nettikirppareista.=)
Ostajat hakee miun luota ja mie heidän(tai sitten Kusti polkee ja tuo)

Oivikki, Lileriina, Tiazza - nus, nus niminen "luontaislääke" ON ihan kelpo lääke - voin suositella.:p
Het-kek-si ihka oikiasti röörit aukesi!:LOL:(jokin taika siinä..)
..nyt yötä kohden taas nenu meni tukkoon, pyh ja pah!: /
(olis pitänyt vielä kerta kiellon päälle "painaa":whistle::D)

Nyt keitän kyllä kuumaa kaakaota ja mutustan pari juustovoileipää - heipsistä heips huomiseen - TOTT päivään!!!:heart:
(päivitän vielä listan jos jaksan puolen yön jälkeen..)
((muoks))..nyt iiiiihan vähän kun tuntuis tuolla alavattalla, munisten tietämillä pientä jomotusta.."Oilikohan" se siellä?..)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)............kp2/22-28.........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp8/26-28..........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp10/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp12/32-35........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp16/27-29.........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp17/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp17/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp17/25-26.........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp22/26-31.........yk3.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp23/28.............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp24/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp26/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp27/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp32/25-27.........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70





Wienna (40)......pp14(pp8:heart:)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä