40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Sussu-72 Noinhan se tässä elämässä usein menee, ett itse saa kyllä olla tukena, mutt sitten kun itse tarvisi lohduttavaa olkapäätä, ei sitä olekaan tarjolla :(. Surullista :'(. Toivottavasti ystäväsi silmät aukeavat tai se kupla puhkeais sen verran, että siitä näkisi ulkopuolistakin elämää. Voimia sinulle mummosi hautajaisiin :hug:. Ne varmaankin lähellä, kun olet jo kukkalaitteenkin hankkinut.

ulpunen Voi ku ihunaa, että sulla nyt röörit visusti auki ja on lenkkikärpänenkin päässyt puraisemaan. Sen pikkukoirulin kun vielä saat kaveriksesi lenkeille, ei varmaan 'putkikaan' ihan heti katkea :). Onnea tulevan oviksen hyödyntämiseen :heart:!

mur-mur Joko dippailit toistamiseen? Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että tästä tulisi se onnekas kierto, josta pikkuinen saisi alkunsa :heart:!

ON Tolkuton väsy päällänsä |O. Nyt antais jo ilmatkin periksi, ett vois lähteä pihapuuhiin, mutt nyt on pakko nöyrtyä suuremman edessä ja todeta, etten jaksa. Tästä koneelta kun poistun, menen maaten ja luen hetken aikaa ja sitten kun alkaa väsy totaalisesti painaa simmuja, otan päikkärit. Illemmalla, jos siltä tuntuu, voin käydä vähän pihaa kuopsuttamassa. Pitäis muistaa, ettei siihenkään maailma kaadu, jos ei saa kaikkea ihan heti tehtyä. Meillä on torstai työpäivä, mutt perjantai vapaata, eli sinne voi pyytää ja rukoilla kaunista säätä, ett sais silloin pihan siivottua loppuun ja vois alkaa levollisena odottamaan nurmen vihertymistä ja ensimmäisten voikukkien ilmaantumista ojanpientareille =).
 
Ottis - lepäilehän rentoisesti ja sitten voit vaikka illemmalla virkiänä kuopsutella sitä pihaa.:kiss:

Meillä ON täällä tosi helle!..ja matalapainetta ilmassa kun miulla taasen se tuskainen oloinen - olen mie sellainen ilmpuntari.:eek:

Käyn tupekilla ja dippaan uudemman kerran..juu, olen välillä taas hönkäilly sauhutella:ashamed:
..se himo iskee aina keväällä ja kesällä sitten öyhyyttelen..mutta syksyn/talven tullen se taas jää poijjes.
((muoks)) dipattu ja taas viiva vahvennu, ei kuitenkaan tasavahva vieläkään..veikkaanpa ensi yöhön ovista(jos on tullakseen)

Miullahan lämpö tekee myöskin dipin ensin ales - nyt se onhin JO 37.1
..olisko ovis nyt kuitenkin ollunna yöllä kun niin kiristeli?(ja siksi ei viivanenkaan tummene enempää?)
Ei ollu kovia kipuisia kumminkaan, eikä limojakaan kuin yhtenä päivänä..höh mie sanon nyt!:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan ihanat, vahvat naiset!

Lueskelin tuossa viestejä ja kovasti tunsin sielujen sympatiaa niiden kanssa, jotka kokivat viime sunnuntain kovin raskaana. Ei se tosiaan mikään ilon päivä ole meille, joille ei lapsen lasta ole siunaantunut. Ei vaikka kaikki keinot on käytetty. Eivätkä sitä oikein pysty kuvittelemaan ne, joilla lapsia on. Jos yrität puhua asiasta, niin sinulle sanotaan, että onko se sinulta pois, jos toisilla on lapsia. Ei tietenkään ole, mutta todella pahalta tuntuu se, ettei itsellä ole.

Joka tapauksessa, toivottavasti lapsettomat ovat jälleen päässeet äitienpäivän yli ja lapselliset nauttineet äideille tarkoitetusta päivästä. Tänään ainakin aurinko paistoi ulkosalla kaikille niille, jotka sattuivat aurinkoisille paikoille. Ja oli vielä lämmintäkin. Koetetaan nauttia kauniista kevätpäivistä!

ON Tänään on minulla menossa dpo5. Ja voisin ehkä tulla listalle nyt, kun olen saanut aloitettua hoidot yksinäni. Eli Fiialiia (40+) kierto 22/27 - 30 ja 1. toiveissa.
 
Heipat:wave:!

Kiitos taas ihanaiset teille virtuaali-myötätunnosta ja olkapäistä, ne auttaa aina:)!

Availin vähän sanaista arkkuani lauantai-ehtoona, tai en edes availlut, vaan ihan nätisti kysyin, mikä mättää?? Ja vot; mies ei sit jaksa, kun mua masentaa, ja oon liian negatiivinen.. Hän on väsynyt siihen , vaikka kuulemma tajuaa, että mulla on vaikeaa jne.jne?? Ei jaksa tehdä aloitetta yms.. Mä olin vähän ällikällä lyöty, kun oomme kuiteskin jutelleet asioista aiemmin, ja hän tietää, että sen meidän perheen "tragedian" takia, olen ollut aika surusointuinen, ja elämä on vähän mennyt "ennen ja jälkeen"-vaiheeseen, ja olen sanonut siitä, että me ei koskaan olla käsitelty keskenämme sitä asiaa..Painettu vaan elämää eteenpäin; hän halkoja hakkaamalla(noin kuvaannollisesti) ja minä taas miettien sydämessäni ja päässäni kaikkia kauhukuvia ja surun asioita... Mutta nyt ykskaks, hälle riitti mun ilottomuus!! Voihan pojat, kun se oiskin noin vaan *naps*-nappia painamalla olen iloinen ja ihana, en koskaan surullinen tai vähemmän hauska. No, eipä kait siinä sen kummempaa, elämä on.

Mä oon itkenyt ja ihmetellyt itsekseni, kiroillut ja karjunut (itsekseni itselleni:mad:), muttei se vaan auta. Mä en pysty tekemään enempää, mihin mun rahkeet; mieli ja sydän riittää, ja jos se ei oo tarpeeksi, niin sitten on vain tehtävä jotain valintoja ja elettävä niiden kanssa.. Meillä nyt tämmönen tila; joskus muinoin n.9 vuotta sitten oli aika samanmoista, en vaan tiedä, haluanko enää toisintoa siitä tuskasesta olosta? Luulenpa, että sen verran on ikää ja elämänkokemusta karttunut, etten ala millekään "katsellaan puoli vuotta"-linjalle tmv.. Jokohan pitäs pystyä näin aikuisena päättää, yrittääkö niitä solmuja availla, ja TAHDOTAANKO elää yhdessä niin vasta-kuin myötämäessä?? Mulla kyllä jo vaikuttaa ihan kaikkeen eloon ja mielialaan tää läheisyyden puute:'(! Luuleekohan tuo mun armaani, että tämmönen koskemattomuus nyt ainakaan mitään positiivista tuo tähän elämään??? En tiiä, tartten kohta Äiti-Ammaa tai jotakin, joka mua edes halii:ashamed:!

Se siitä mun navasta, ja seuraaviin...

Surkuset halaukset kaikille ehtiväisen tädin vieraaksi saaneille:hug:!

Mulla hampi-oire pysynyt aika kurissa; ehkäpä vain tahdonvoimalla, kun oon leikkinyt itsekseni, että on VAIN hammaskiveä.. Yritinkin jo soittaa hammikseen eilen, mutta eivät ole vielä takasin soitelleet; kun täällä semmonen takaisinsoittopalvelu(joka on siis näköjään ihan pepusta).

Kiva kuulla, että Ottiksella suht rauhaisaa eloa ja kantapäätkin samaan suuntaan:saint:!

*mur-mur*; mitenkäs pikkupojun olo? Toivottavsti saipi kunnon dropit! Meillä kans nuorimmainen oli tänään eskarista pois, kun niin tukkoinen ja limainen, etten voinut viedä eskariin..Ja tyttösellä kanssa ihan hirveät siitepölyoireet, ei kiva oleeskaan..

Toivotan kaikille onnellista eloa, paljon läheisyyttä ja lämpöä, plussia kaikkiin tikkuihin ja levollisia unia!

Olette ihania ja arvokkaita mulle:kiss:!

Lillis
 
Fiialiaa..tiedäkkö..kyllä minä jotenhin osaan samaistua naiseen, jolla ei lasta ole ja sitä kovin kaipaisi..
En tietenkään sitä tuskaa ja kipuista voi itse tuntea..mutta kovasti myötäelää voin.

Miulla ei taidakkaan lähipirissäni olla sellaisia naisia ja en ole joutunut asiaa kohtamaan aivan livenä "nenätysten"..lähinnä näissä pinoissa täällä vain.
..ja tuntuu aina niin pahalta lukea siitä kaipuusta pieneen..kun ei voi itse auttaa.:ashamed:

Voi, kunpa siun hoidot onnistuisi ja pienen saisit kainaloiseen:heart::kiss:


Voi ihuna Lilleriina..siulla on nyt suruista kovasti:'(..olisitpa tässä, niin kovasti sinnuu halirutistaisin:hug:..jotenhin koettaisin lohduttaa sanoin&teoin:kiss:


Meitin poikasella on kyynelpussin tukkeuma simmussa.
Läksivät iskän kera päivystykseen klo. 17.30 jälkeen ja tulivat kotio vasta 22.00
(Apteekissahin pitkät jonot)

Sai lapsi simmuun antibioottivoidetta, jota laitellaan 4xpvä/5-7vrk ajan..jos ei huomiseen iltaa mennessä ala vaikuttaa, suun kautta sitten lisäksi antibiootit.

On kuulemma tyypillistä, että allergia oireillessa, lapsi hankaa silmää kun kutisevat ja sinne pöpöinen eksyy, joka sitten aiheuttaa tuon tukkeuman.

Huomisen poikane onhin kotona vielä ja sitten onhin vapaa - Helatorstai.
..jospa perjantaille jo silmä rauhoittuisi, että pääsee kouluun
(oli tänään turvonnut jo kovastikkin ja tietenhin kipiä)

Sallikin sai punkkimyrkyt lapojen väliin:whistle:..ostin sellaisen "Shoo Tag" kortin ensin, jonka pitäis hätyyttää punkit
Shoo!TAG hyönteissuoja koirille, ihmisille ja hevosille - koiralle hyttynen - Musti ja mirri.fi
..PÖH ja PAH!!!!..eipä tuo toiminu, punkkeja vaan löytyi!

Nyt on sitten myrkyt laiteltu ja toivottavasti saisi koira punkelta rauhan(muutama yksittäinen sieltä aina tietenhin löytyy..)

Juu ja miehen seljässä oli niin bullea punkkeroinen myös-YÖKS!
..mie sen pinseteillä sain kuiteshin kokonaisuudessaan poijjes ja desinfioin.

Tiedoksi ihunat - on lupailtu kovaa punkkikesää tälle vuotta!

Vielä omaa napaista..jotenhin nyt tuntuu, ettei se "Oili" sitten käynynnäkään..
..pitänee vielä päivä, pari noita lämpöjä seurailla ja huomenna dippaan vielä kyllä O-testin - olisi Kp14..ihan vielä mahdolista, jotta se tulisi.

Lämmöt kuitenhin nyt 37.1C(tämä kertoisi oviksen jo olleen)
..silloin olisi tänään dpo1..seurailen vielä hetken tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)............kp4/22-28........yk20(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp9/28-30........yk18(6&8/2011)4/2yht.
ulpunen (42)............kp10/31-34.......yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp11/26-31.......yk4.......5/1.yht.
Sussu-72 (39)..........kp11/25-27.......yk6v(km3/2012)1.
Hanhimamma (42)...Kp17/27............yk3...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp18/25-26.......yk29......................1.
Fiialiia (40+)............Kp22/27-30.......yk1............1.
bugsy (41)...............kp25/28...........yk5......................9.
annekristiina (47).....kp26/26...........yk5....(2007) 5./2.yht.
OOAK (49)...............kp34/26-28.......yk4..(Km1992)4/1yht.
sarialeksandra(41)...kp38/32-35.......yk.yli 1v......................2.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat






Fiialiia (40+)............dpo6
Sussu-72 (39)..........dpo-1



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Nytpä se taisi O-viivanen plussaksi muuttua=)..kovin on kyllä vähäisiä kipuja tähän menessä(kierron alussa oli usiamman päivän niitä mahdottomia kiristelyjä)

Eli..tänään Kp14/dpo0(dpo-1?)ovis kun miulla tulee y-leen-sä tasavahvoista viivasista 12h sisään.

Tänään pitäis kyllä talletella hieman kun ei ne sunnuntain simot ole enään elinvoimaisia..onneksi huomenna se Helatorstai ja vapaata..jospa mie illasta miestä hywänä pitäisin;)
(ellei sänkyyn hän kaadu väsyksissä taasen)

Miehellä niin aikaisia nuo nousut(vaille 5 monasti) ja unet jää siihen 6-7h ei oikein hälle riitä - maalaispoijjat tarttee unta näemmä enämpi.=)


Nytpä on lupailtu lämmintä&aurinkoista koko loppuviikoksi(ainahin tälle suunnalle)ja huomenna pitäis partsu(vihdoin)siivoilla!

Onpa kiva sitten istuksia kaffe kupposen kera ja ihastella kukkasia:flower: sekä kuunnella lintusten visertelyä.

Poikasellahin on myös perjantaihin vapaata koulusta - yhteensä 4vrk.
..saadaan tuota lääkettä silmään laiteltua n. 3-4h välein. oli aamusta jo pikkasen parempi- Jee!


Mukavaista päivää ihunaisille!
 
Viimeksi muokattu:
Moikkis taasen:wave:!
Ja ihanainen *mur-mur*, kiitos myötäelosta:heart:!

Mua alko naurattaa, kun luin tosta *mur*:in viestistä, että "uhanalaisille" PEUK PEUK! vaikka, kaitpa me jo lähes uhanalainen laji kohta aletaan oleekin, heh!

Mä vaan mietin ja mietin, väännän ja käännän kaikkia ajatuksia pääni sisällä, enkä saa mittään valmiiksi..Hohhoijaa.. Ollaan leikitty kotia kyllä ihan silleesti, että juteltu asioita, jotka on pakko jutella (lasten viemiset/hakemiset, auton vakuutus-muutokset yms.TÄRKEÄT,) mutta turpavärkki on pysyny hipihiljaa tästä tilanteesta, kummallakin! Saattaapi olla, että pommi räsähtää jossakin kohtaa, vaan arvoitukseksi ja nähtäväksi jää, kumpi siitä sen sokan irrottaa:whistle:!!(tai mikä hiton tuliase semmonen sokka-juttu ny sitte onkaan..)

Kiva juttu, että *mur-mur*:n poika sai dropit inhottavaan vaivaan ja paraneminenkin jo hyvällä alulla!

Mullakin on vain pe töitä enää tällä vkolla ja sitten 3 vapaata, nam!! Jos ois kovasti paljon rahaa, niin saattasin sutasta kamat kassiin, ainaski passin ja hammasharjan ja hiipisin johonkin haistelemaan kevättä ja elämää:D! Mutta kun ei oo, niin pitäs jotakin muuta kivaa kekata, mihin ei pahemmin euroja tarttis..Oisko ideaa??

Meillä on pizzaperjantai, TAAS, kun sotapojukin kotiutuu, vaikkei oo ees perjantai! Huomenna tulee taas esikkokin kyläilemään, ja mä saan vääntää lihapullia oikein urakalla..Mieluusti kyllä niitä pyöritän, kun koko poruka tykkää niistä niin kovasti.

Meiän eskarilainen menee huomenna eskarikamun syntsille, ja täytyy vaan toivoa, että hällä ihan huumorintajuiset vanhemmat, sillä mehän ostaa töräytettiin lahjaksi PIERUTYYNY!!! Juu u, ja testattiin sitä jo vähän kotona..hauska oli, ainakin meidän "pieruhuumoriporukan" mielestä. Ostettiin kyllä lisäksi kans joku iljettävä limapallo, että ihan jees-meininkiä..Mutta kun pojat on vähän tommosia:ashamed:!

Muallakin taitaa olla ovis justiinsa kohillaan, kun vähän oiretta siihen malliin.. No, kiva, että on:whistle::kieh:

Hauskaa iltaa kaikille, tulkaahan olkkarissa jättämään ees nimmari vieraskirjaan, *vink,vink*!

PS! Apuva, punkkeja:O! Meijän karvanaamalla on NIIIIIIIIIN paksu turkki, etten uskalla ees kuvitella, millasen armeijan ne sen karvoihin saa..(saati mun, kun ei kukaan käy pöllyyttämässä..:D). Mulla on semmonen punkkipanta hankittuna, koiralle siis, joten pitänee ottaa käyttöön se. Voisikohan semmosen kietasta ittelleenkin tohon navan alapuolelle;)?

Heipat siis, ainaskin hetkiseksi!

Lillis
 
Lilleriina - sie kyllä nii-iin elämän makuisesti osaat tuntemuksistasi/elostasi kirjoitella.:D

Totta puhuen - t i e d ä n h ä n mie ittekkin, millaista on JUURIKIN tuollainen elo rinnatusten: puhellaan ja hoidellaan pakolliset asiat(lapsiin liittyvät jne)
..mutta ei va-hin-gos-sa-kaan SIITÄ, mistä pitäis..on liian arka aihe - "tulenarka"!
(se on muuten granaatti, missä se sokka..;))

..kurjaa kyllä kun ovistahin pukkaa ja et pääse "hyödyntämään":headwall:..tai pääsisit edes toista lähelle..:ashamed:

Kyllä se intiimi kanssakäynti parisuhteessa ON aikas tärkiää..eihän sitä tartte myötäänsä peuhata, mutta suht säännöllisesti, ettei pääsis elämänkumppanin ihon tuoksu unhoittumaan:heart:

Kyllä se näin on ihunat - nainen ainahin tarttee läheisyyttä ja "hiploomista":rolleyes:..miehille riittää monasti kun vain saapi purkaa paineet.:whistle:

Sussu - laittelenpa siut Fiialiian kaveriksi jännäämään!:wave:

Ittelläni jäi tallettelut..oli nii-iin pehmonen olo sauna päälle, ettei vaan jaksanna alkaa "hekumaa" hakemaan..miun kun on usein orientoiduttava mielikuvilla, jotta pääsen tunnelmaan..sen, se tuo vi**n lääkitys tekee!:kieh:..tuntuu välistä, ettei ole "tuntoa"(herkkyyttä)olleskaan tuolla alakerrassa - t u n n o t o n koko värkki?!:eek:

Eikä miulla niitä kovia ovis kipuisiakaan nyt ollunna..

Kaikille meille ihunille hywäistä mieltä toivottelen:kiss:..ja nati nati:heart:

Ps. Lilleriina, miulla ON mahottomasti kirjoitusvirheitä ja vaikka tekstiäni vielä muokkaan, aina jotahin jää..:O..:p

Punkeista..mie en sitä punkkipantaa koiralle tuon lapsosen takia hankkinut..tiedän, että olisi sitä himoinnu tutkia myötäänsä:D..ja sehän ei hyvä olleskaan.
..to-sin, nykyäänhän on niitä myrkyttömiähin versioita, liekkö sitten yhtä tehokkaita?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä sitä melkein aamuyöstä kukutaan näin vapaapäivänä...

Kiitos mur-mur, kun pistit listalle. Juu, hoito tehtiin tähän kiertoon. Ei kyllä vaikuta lupaavalta: ei ole oireita sitten minkäänlaisia. Ja tottahan sitä piti vielä testatakin tänä aamuna. Aikaistahan se on, tiedän varsin hyvin. Elkikkäs negahan siitä tuli. Kerran olen ihan pienen hetken ollut raskaana ja ainakin siihen verrattuna olotila on ihan normi. Vähän alkaa usko loppua.

Rentouttavaa Helatorstaita ja yritetään helliä niitä toisia puoliskojamme kotosalla! Sussulle + niille, joilla mahdollisuus on olemassa: peukutukset, jotta tämä kierto olisi SE kierto.
 
Viimeksi muokattu:
heips ihunaiset :)
Vettä sataa ihan maahan asti tietenkin kun oon suunnitellu vaikka ja mitä näin vapaa päivänä :( eli mitä tästä opin... ÄLÄ KOSKAAN SUUNNITTELE:LOL:
Fiiaaliia älä heitä uskoasi vielä romukoppaan. peukutan satasella että viel pärähtää plussa testiin:heart:
Nyt ovista kärsiville toivottavasti kunnon peiton pöllyytykset tiedossa ja sitten jänskätään yhdessä :heart:
ON: Menkat näyttää olevan kohta huti,kuti ja mietin että alanko ollenkaan ovista tikutteleen kun on niin raastavaa aina aloittaa alusta ja pettyä uudestaan ja uudestaan :(
Käyn itseni kanssa niin satasella henkistä sotaa. Halu ois tikkuilla ovis ja toisaalta antaa mennä vaan ja puputella silloin kun siltä tuntuu. Jotenkin huomannut miehestäkin että ottaa suorituspaineita kun pitäs olla "lippu" korkeella just ja eikä melkein kun ovistikku niin ilmoittaa. Ja menee itelläkin joskus ihan perseelleen mielihalujen kanssa kun PITÄÄ puputella vaikka ei niin hirveesti nappaiskaan koko ajatus.
Noh katson muutaman päivän ostanko tikut vaan annanko olla huti sen homman.
Kaffia lisää ja siittä se päivä alkaa :)
 
Heipat pitkästä aikaa =)

Se alkoi nyt kesäloman eka pätkä ja lähdetään kohti savoo (= Kuopioon) kohta ajelemaan. Toiselle pätkälle sit varasin viikon reissun Alanyaan.

Tsempityksiä kaikille sitä tarvitseville, välillä käyn kyllä lueskelemassa täällä mut ei millään voi nyt kaikkee muistaa mihin olis pitäny kommentoida, olis pitänyt varmaan heti kommentit kijoittaa.
 
anjamarita - Tervetuloa "Savvoon"!!!:wave:
..täällä on matalapainetta, niin hiostaa:O..ei sada kuitenkaan, aamupäivällä paisteli aurinkoinen - lämmintä 20C

Fiialiia
- peukutan d=)b täällä kovasti!:heart:

tattinen
- entäpä jos lemmitte tällä kiertoa silloin kun siltä tuntuu?:):heart:


ON..miulla taisi ovis kuiteshin jäädä tulematta, ei voi mittään-Pöööööh!|O
((muoks))dippasin testin ja viivanen jo haaleampi..

Miun mies on partsun kimpussa, olis pitänyt kyllä "juomaa" hälle olla jemmassa kun niin reipaasti ahertaa - hiki aivan valuu!:D
..ikkunan pesukin hoitui siinä samalla..olenkohan mie ihan laiska mato?:eek:
..mut mut..miulle jää se partsun sisustaminen ja kukkasten laitto(ainahin osittain)

Jooooo seli seli..tuo siivoaminen ei vaan iske, niin EI!
..eikä se mieskään hommaan olisi alkanut jos ei haluais.;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ihanaiset!!! :heart:
Kyllä se onni yrittää meidänkin perheeseen taas tuoda iloa ja valoa.
Nyt kerron teille salaisuuden pienen. Kohdussani on havaittu jotain.
Uudelleen mennään katsomaan oliko siellä todella pieni ihme vai jotain muuta.
Olin siis rutiini jälkitarkastuksessa jossa tämä asia havaittiin. 28.5 sitten ollaan viisaampia, kun on seuraava aika.
Jännityksestä sekaisin oleva Mrs Bree
 
Sateista päivää täältäkin :wave:

Jännitystä ilmassa toisilla, peukutukset niille :heart:

Suhdekoukeroita myös löytyy, niinkuin tietenkin aina, eihän se elämä koskaan pelkästään aurinkoista ole, mutta nuo suhdekoukerot vain meinaavat viedä viimeisetkin jaksamisen siemenet kun tuntuu että solmut ei aukee ei sit millään. Onnenrutistukset heille joilla sitä tarvitaan :hug:

Itselläni ne kk alkoi ja vi..tus sen mukainen, elättelin taas niin suuria että jos tämä kierto olisi se oikea, ja pas..n marjat sanon minä.
Eli sarialeksandra kp2/35
 
MrsBree - voi miten olishin ihunaa jos sellainen pieni pylläri:heart::kiss:


sarialeksandra:hug:
..nuo toistuvat pettymykset on niin vaikeita välistä kestää:'(
Jaksuja kovasti:kiss:


Onpa kiva kun on partsu kesäkunnossa, enää kukkaset ja uudet tekstiilit=)aurinkoinen jo edelliset niin haalistanut.

Mies kattoo tiuk-ka-na peliä:O(Suomelle taitaa käydä kurjasti kyllä..) ja kävihän hän pyörällä polkien hakemassa itselleen oluista ja miulle pari OTTO-karpalo lonkeroa.:p

Mukavaista illan jatkoa ihunat, mie lähen partsulle haistelemaan kesän tuoksuja:flower:(ja pössyttelemään:whistle:)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaset Moikat!!:wave:

En IKINÄ uskalla katsoa noita lätkämatseja, mutta nyt kun meiän ukkoväki niin karjui ja taputti, niin viimoset 8 sekuntia uskalsin, ja kyllähän kannatti, UPEETA!!

Meillä on rauha maassa!!! Olo on kevyt kuin nuorella tyttösellä;)! Eilen iltasella saatiin vihdoin solmut aukastua; puhuttiin, ja pussattiin ja tykättiin kovasti:xmas:! Ja hui hai, että se olikin ihanaista..

MrsBree; Ihanaa:heart:! Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin! Onnea tulevaisuuteen; enkeleitä ja kaikkea hyvää..:heart:

*mur-mur*; mä välillä vähen "kadeilen", kun toiset käypi tupakilla..Joskus kovin vihoissani, tai suruisana(kuten viime viikkoina), olen ajatellut, että hitsi, kun polttasin ees tupakkaa, niin vois lähteä hermosauhuille.. Mutta nautihan puhtaasta, kesäisestä partsusta, ja ole ylpeä, että sulla niin upea ukkeli, että jaksaa tommosia kotihommiakin tehdä=)!

Huomenna tarttis vääntäytyä töihin aamu-seiskaan; mutta sitten alkaakin se 3:n pvän vapaa..Ja nyt voipi nauttia siitäkin ihan eri tavoin, kuin mitä eilen fundeerasin..

Meiän karvanaamalle laitettiin eilen se punkkipanta, ja voi poikaa, kun oli jotenkin ihan nolona ja masentuneena sen jälkeen: /! Mutta, mutta..tulipas eilen myös todennettua semmonen seikka, että kyllä se koira antaakin meidän viettää intiimimpääkin elämää, vaikka itse oiskin lähistöllä;)! No, nyt menee jo niin kehumiseksi tää oma napa, että jäänpä oottamaan, koska kupla puhkeaa ja kakkaa tulee taas niskaan.. Pessimisti ei pety, nääs:snotty:!

Huisin hellää loppuiltaa, olkaa enkeleitä toisillenne:wave:

Lilleriina
 
Ihanaista perjantaita!

MrsBree Ihanaa! Olisipa mukana ihanainen pikkuinen! :heart:

Mur-mur: Tilailin testilöisiä samasta ebaystä. Saapa nähdä milloin mulle postilaatikkoon paketti napsahtaa. Näkyykö se jostain että ovatko jo postittanu lähetyksen?

MetsästysOnnewa hirmusti sinulle! :heart:

On: Tänne sitä tätiä odotellaan edelleenkin jotta pääsis kuumeileen oikein kunnolla.:D
Jotain positiivistakin on sattunut.... Juteltiin miehen kanssa ja mieskin on alkanut olemaan sitä mieltä, että jos vaavi olisi tullakseen niin saisi tulla.:heart:

Hän nimittäin oli tuossa jokin aika sitten sitä mieltä, että oliskohan nämä lapsukaiset tässä...(Noh, minähän nyt en sitä mieltä tietenkään ole ollut... :whistle:)
Syy siihen miksi hän ajatteli noin oli että ne km:t ja se ku olivat myöskin miehelle hyvin raskasta aikaa, ja kyllähän me molemmat pelättiin koko vaavin odotuksen ajan, että jos sattuu jotain... Mutta onneksi kaikki meni hyvin ja nyt tuossa tuo 7kk sitterissä köllöttää... Tosin lattialle ryömimään kovasti näyttää halajavan... :heart:

Plussatuulia ja puhureita kovasti kaikille! :heart:
 
Ottis
Huomentapäivää! Minä lähdin sit alkuillasta eilen mökille, ihan yksin ja jätin miehen kotiin kattien kanssa sairastelemaan. Miehessä on nyt ollut kuumetta kolme päivää ja flunssa ja voi sitä valituksen määrää :'(. Vähän mietin nytkin, ett lähdettäisiinkö sittenkin koko sakki illemmalla mökille ku täällä kotona minä en osaa olla tekemättä mitään vaan aina löytyis jotain puunattavaa. Mökillä sentäs osaan vain olla ja varsinkin näin huonolla säällä, kun ei oikein voi ulkona touhuta mitään. Mulla on yllättäen jo kp7 menossa eikä vielä mitään ovisoireita. Yleensä limottelu alkanut jo kp6. Mikähän tästä kierrosta tulee? No, se jää nähtäväksi.

Plussakkaita kevättuulosia tänne :heart:!
 
Heipä taas!

Jälkivuoto vaikuttaisi jo loppuneen, joten toiveissa olisi, että menkkojakaan ei tarvitse kauan odotella. Tein aamulla herkän r-testin, joka näytti negaa, joten hormonaalisestikaan sille ei olisi estettä.

Olen näköjään nopea toipuja.. Siis fyysisesti.
 

Yhteistyössä