40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mrs Bree:Toivottavasti sellaisen pienen salamatkustajan sitten sinulta löytävät.
Onni71: Mahtavaa, että nyt tuntuisi asiat taas olevan pian mahdollisuus uuteen tärppiin, TOIVOTTAVASTI kestävään sellaiseen.
ON:Meikä lähtee kohta koko viikonlopuksi mahtavan naisporukan kanssa viettämään rentoa ja varmasti nauruntäyteistä weekendia. Toivottavasti sitten kun sunnuntaina kotiudun niin olisi sänkykivaa... Toivottavasti ovis ei ehdi livahtaa.

Ninni69 kp 8
 
Rominas - kiitos mettästys tsempeistä:)
..taisi olla miulla tällä kierrolla - ovuloimaton kierto, niitä bongaan max. 2x/vuosi.

Voi että siun pikkasta, he on niin ihunia tuossa iässä kun eivät vielä "pyyhällä" joka paikkaan:heart:..m u t t a kova olis hinku ja välillä varmasti suututtaa kun ei pääse!|O;)

Siulle sitä tärppiä tälle kesää peukutan kovasti! d=)b:heart:
 
Fiialiia - mie kyllä jaksan peukutella siun puolestais, että NYT kävisi tärppi!d=)b:heart:


Onni - kaikkea hyvää&lämpöistä siun kesääsi:kiss:..ja sitä pikaista, 9kk kestävää tärppiä.:heart:

Ottis - juu, nuo miehet kun sairastaa, sen huomaa(useimmiten näin)
..ovat sitten niii-iiin surkeita, että:snotty:..;)
 
Dippasin vielä kertaalleen O-testin - tänään Kp17..ja aika vahva viivanen siinä vielä on?
..kurkkaan kohta kun 10min tulkihtemis aika mennyt umpeen..
((muoks))juu, eipä se mene enään tasvahvaksi..tämä kierto meni nyt tälleen - huomenna rentoudun kevättalkoiden merkeissä.:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai-iltaa ihanat!

mur-mur, Saattaahan se Oivi tapahtua, vaikka ei tikuttamalla löytyisikään eli tykkäilkää vaan toisistanne ahkerasti siellä talkoiden lomassa...;) Toivottavasti lapsukaisen simmu helpottaa jo, nyt onkin kuulemma aivan poikkeuksellisen paha siitepölykevät, ainakin koivun osalta.

Ninni, Oikein hauskaa ja rentouttavaa tyttöjen reissua! :)

Onni, toivottavasti pääsette pian yrittämään uudelleen, oikein kovasti tsemppiä!

MrsBree, voi että, kun olisi masussa pieni kasvamassa, pidän tiukasti peukkuja! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Liileriina, olipa ihana kuulla, että olette saaneet parisuhdekoukeroita suorittua ja pussailtua ja tykkäiltyä! :heart: Ja kiva, että karvakuonokin malttaa antaa teille vähän omaa rauhaa...;)

Rominas, tulisipa täti pian sinne - upea juttu, kun mieskin on kunnolla juonessa mukana! :) Voi että, käsittämätöntä, miten nopeasti vuosi kuluu...tuntuu, että vastahan meilläkin lähdettiin ryömimään...Tuossa iässä minusta on ihaninta se, miten se pikku persoona alkaa vähitellen kuoriutua ja uusia taitoja opitaan hurjaa vauhtia...:heart:

Ottis, toivottavasti pääsitte mökille viettämään perjantai-iltaa ja toivon mukaan auringonpaisteessa, ainakin meillä on ihana ilta-aurinko! Oivituulosia sinne kovasti toivotellen! :)

sarialeksandralle iso rutistus. :hug:

Fiialiia, minä pidän peukkuja ja varpaita, että hoito onnistuisi!
 
  • Tykkää
Reactions: Rominas
ulpunen - kyllä se lapsosen simmu jo hieman rauhoitunut..mutta niiskuttaa ja aivastelee kovin:snotty..sitten uutena pientä, kutisevaa näppyä selässä/käsivarsissa..lapsi regoi ilmeisesti t o d e l l a voimakkaasti nyt näihin siitepölyihin.:(

Juuri lapsen nukkumaan mentäessä hälle jutusteltiin, että täytyis välttää siellä mettässä&heinikossa oleilua jonkin aikaa.

ulpunen
- en mie usko, että ovista on tapahtunut..aina se miulla on suht kovaa oireillut/kipuillut - nyt ei oikiastaan ollunna muuta, kuin kiristelyä masulla.
..muutaman päivän päästähän sen näkee..tai siis, onko tärppi käynynnä.

annekristiina
- kurjake akan-hupakkoko siun luokse taas kerkesi:mad:
..halitus:hug::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Onpas ihana lauantaipäivä. Ennen seitsemää ylhäällä ja kaupassa jo kahdeksan aikaan. Juuri äsken tulin ulkoa ja kylläpä siellä on hieno ilma. Oikein sopiva päivä oli tehdä puutarhahommia; perunat, sipulit, yrtit ja jotain kukkasiakin tuli maahan. Ja onhan vähän tyytyväinen olo. Pikkuhiljaa alkaa puissakin näkyä kunnolla kevään merkkejä.

Vaan tätä kuumeilua ei parane paljon miettiä, vaikka miettii kuitenkin... Ninnille ratkiriemukasta reissua ja jospa vielä ehtisitte tykkäilemään oilin kanssa sopivaan aikaan... Onnille ja annekristiinalle voimia ja uskoa uuteen yritykseen. Kyllähän se ihan hyvä on, että täti ajallaan tulee, jos on kerran tullakseen. Minulla nykyisin kierto pidentynyt parisen päivää. Tiedä sitten, mistä johtuu. Ja niin, enpä jaksa uskoa enää tämän kierron voimaan. Kiitoksia kumminkin peukutuksista ainakin mur-murille ja ulpuselle . Tässä kuitenkin ajatukset ovat jo seuraavassa kierrossa - vielä ehtii kerran ennen kesätaukoa.

Mutta nytpä taidan syödä jotain ja sitten valmistautua iltaa varten eli ollaan porukalla menossa syömään hyvin ja tiedä vaikka eksyisi terassillekin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Hei kaikille, pitkästä aikaa kirjoittelen. Aika vain lentää... koivun ennätäys siitepöly vaikuttaa täälläkin vaikka aikaisemmin en ole ollut sille allerginen. Myös tytöllä on lieviä oireita tukkoisuutta ja silmien vuotamista, mutta lääkkärille asti ei hänen kanssaan vielä ole tarvinnut mennä. Tsemppiä kaikille muille koivuallergigoille, teillä on varmaan tosi rankkaa.

Minulla oli edellinen kierto ovuloimaton :|. Toivon tässä kierrossa pääseväni vihdoin siirtoon asti, mutta luulempa, että jokin este tulee tielle kuitenki. Siteeraan lilistä, pessimisti ei pety.

Fiialiina oletko testannut uudestaan? Hyvä, että pääset heti uuteen yritykseen, jos ei nyt onnistu.

Lillis ihanaa, että teillä suhde on setvitty ja koirulikin antaa teidän nauttia toisistanne.

Teille jotka ensimmäistä toivotte voimia odotuksen odottamiseen :hug:

MrBree ihania uutisia sinulla =)

Tädin yllättämille toivon + rikasta alkanutta kiertoa!!

Hyvä tietää, että one stepit ei ehkä näytä ovista, niitä tilasin, varmistelen sitten digillä. Oletteko Pregcheck merkisiä ovistestejä käyttäneen? Miten ne pelitti?

Nillanilla minulla vain yksi on pakkasessa, joten mahdollisuudet eivät ole suuret. Aika lentää ja sinunkin pieni on jo kohta vuoden.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Ottis
Oivikki Just kun luin tsemppejäsi koivuallergikoille, pääsi ilmoille muhkea aivastus. Eilen tuntui aamusta, ettei kärsinyt edes pihalla käydä ku alkoi jo silmät oireilla. Sain kuitenkin päivällä auringonpaisteessa pestyä ikkunat ulkoa, joten ei mennyt päivä ihan hukkaan. Toivottavasti pääsette mahdollisimman vähillä oireilla.

mur-mur Harmi jos kävi noin, ett onkin ovuloimaton kierto :hug:. Peukuttelen kuitenkin, ettei olis :heart:.

ON Meillä esitti mies aamulla pupuilua, mutt mä en jaksanut innostua. Aamu ei ole mulle siinä puuhassa parasta aikaa. Pitänee kuitenkin yrittää tässä päivän/ illan aikana ottaa vahinkoa takaisin ja esittää miehelle pyllyhoitoa sisäisesti :). Aamulla nimittäin valitin, että on peppukin kipeä yskimisestä ja aivastelusta ja mies esitti siihen sisäistä hoitoa pilillä :). Mulla kp9 tänään eli sitten tiistaina pitäis saada piliä taas, joten pitänee olla erityisen kiltti nyt :LOL:.

Onni71 Hyvä, että menkat alkoi jo. Uusia tuulia kohti :kiss:.

No voi höh, ukko tuli tupaan eli pitää palata paremmalla ajalla. Tulee kuitenkin kohta kurkkimaan selän taakse, mitä teen.

Pahoittelut tädin yllättämille ja plussarikasta päivää kaikille :heart:!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Rominas
Eipä ne ollutkaan menkat vaan jälkivuodon viimeiset tipat. Vieläkin alavatsaa turvottelee ja tuntemukset ovat enemmänkin ovikselta tuntuvia. Nooh.. Katellaan nyt miten tässä asia etenee. Hormonitoiminta pistää kai kroppaa sekaisin. Ennen uutta yritystä pitäisi kai odotella ne yhdet menkat...
 
Onni - mie meinasinhin siulle kirjoitella, jotta ei ehket vielä menkat?
..voi mennä tuon jälkivuodon kera usiampikin päivä, ennen kuin lakkaa kokonaan.
(miulla lakkasi välillä päiväksi, pariksi ja alkoi uudestaan)

Oivikki - toivotaan, jotta pian saat huurunen kyytiisi ja siitä seuraisi jotahin ihunaa:heart:
..Pregcheck on hyvä niin R-testinä, kuin O-testinähin.

Voihan olla, ettei One Step ole näyttänyt LH huippua jos sitä ei vaan ole tullunna?
..mie sain vahvan viivan(vahvempi, kuin kontrolviiva)testiajalla noihin ulkolaisesta nettikaupasta tilattuihin liuskoihin(20mIU/ml)yhtenä päivänä ja s i l t i k ä ä n ei Oili vieraillu.:|
..ja koko ajan on testit aika vahvaa viivasta näyttäneet, nyt kun olen ihan tarkoituksella dippaillut..ei hyvä, ei..pitäis haaleta kunnolla välillä kierron aikana.

Tämä onhin yksi selkeä oire menopaussin lähenemisestä.

Lämmöthin vaan sahailleet ja eivät oikeastaan nouse kuin yöllä tuonne 37.1 asti hetkeksi..muutoin pyörii siinä normi lämmöissä 36.8-37C..tämä on miulla se pa-ras mittari tulkita, oliko ovis.

Ottikselle mie toivon kunnon "peppuhoitoa":D
..ja siitä johtuvaa ihunaa tulosta:heart:

Eipä taida Suomen Leijonat voittaa tuota peliä..Pöh!:(
 
Viimeksi muokattu:
HEI!!!

Päivitän listan, ilmoitteletteko itse kukin(jos tarvetta)mikä on tilanteenne JOS tarvitsee muutella tietoja??
..en jaksa alkaa taaksepäin sivuja selailemaan ja tarkiselemaan, onko joku ihuna ilmoitellut uudesta kierrostaan tällä välin kun ei ole päivitelty.

Kiitos kaunis:)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
annekristiina (47).....kp4/26.............yk6....(2007) 5./2.yht.
sarialeksandra(41)...kp5/32-35.........yk.yli 1v......................2.
tattinen (41)............kp8/22-28.........yk20(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp13/28-30.......yk18(6&8/2011)4/2yht.
ulpunen (42)............kp14/31-34.......yk2..............2.
Iida-Karoliina (48)....kp15/26-31.......yk4.......5/1.yht.
Sussu-72 (39)..........kp15/25-27.......yk6v(km3/2012)1.
Hanhimamma (42)...kp21/27............yk3...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp22/25-26........yk29......................1.
Fiialiia (40+)............kp26/27-30........yk1............1.
bugsy (41)..............kp29/28.............yk5......................9.
OOAK (49)...............kp38/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat






Fiialiia (40+)............dpo9
Sussu-72 (39)..........dpo3



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Bree Voi hurjaa kuin huippu juttu ja 0nnee ja peukutusta pienen alun puolesta:heart:
Tämä täti ihan kummissaan että voinko jo ovista pukata kun kp8 vasta menossa:confused:
Eilen dippailin ja vielä haalee viivanen mutta tänään melkein yhtä tummat kummatkin viivaset. Eilen peitot iltasella myöhään pöllysivät ja mies nyt ainakin viikon reissuhommissa että ois tosi huippu jos ovista pukkais ja siittiöt jaksais elää muutaman päivän ja vieläkö raskautus niin voi huutaa isosti JIPPIII:LOL:
Noh nyt jäitä hattuun ja antaa ajan kulua :)
Suomi meni sitten häviämään pronssin ja meinas hieman hatuttaa :mad: Pitää sanoa näin glassisesti ettei "ainahan ei voi voittaa" :) :)
Huomenna alkas taas arki ja aherrus ja toivottavasti ilma hieman lämpenis.
+++++tuulosia kaikille ja illan jatkoja:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Onpa kaunis aamu! Aurinko paistaa koivujen lävitse ja vaikka on maanantai, ei haittaa. Olen enemmän aamuihminen, uni alkaa simmua painaa jo viimeistään kymmenen aikoihin.

Juu, oivikki, testasin useampana aamuna. Ihan puhdasta negaa näyttivät kaikki. Nyt olen jättänyt pari aamua väliin, koska aattelin säästää testejä ensi kiertoon. Toivottavasti sulla se Oili vierailee tässä kierrossa. Minä olen käyttänyt Sofi one step -liuskoja. Ne sopivat minulle, koska eivät näytä mitään ennen kuin on tosi kyseessä. Jotkut muut näyttävät jotain pitkin kiertoa ja niitä tahtoo olla vaikea tulkita. Niin, kuten mur-murkin totesi, sitä LH:ta alkaa tässä iässä olla jonkun verran koko ajan. Ja sehän ei ole hyvä juttu olleskaan :(

Ottis Toivottavasti pyllyhoitoa tuli eilettäin ;) Onni71 Jospa ne hormoonit vähitellen alkaisivat normailisoitua ja pääsisitte yrittämään.

ON Täällä odottelen kierron alkua. Luulisin, että keskiviikkona tahi torstaina. Tuo luteaanivaihe on vielä säilynyt 14 vrk ja kierto pidentynyt nimenomaan alusta. Nyt on kyllä vähän menkkamaisia oireita vatsassa ja selässä. Tosin nykyään tuntuu, että jotain kipristelee ja kupruilee koko ajan tuolla alhaalla.

Aurinkoisen keväistä viikkoa kaikille!
 
Ottis
Tattinen Onnittelut :)! Hienoa, ett pukkas oviksen just oikeaan aikaan :heart:!

ON Meillä kävi silleen surkeasti eilen, ett illemmalla kun olis ollut aikaa pupustella, pukkas minuun niin kamalan yskän, etten voinut kuvitellakaan pupustelua. Eihän siitä mitään olis tullut jos kakoo koko ajan. Ja niin kuului mieskin yskivän. Metka juttu, ett eilen kun käytiin yhdellä eräkämpällä makkaranpaistossa ja päiväkahvilla, ei kumpikaan yskinyt, mutt annas olla kun kotiin päästiin, alkoi kakominen taas. Illemmalla oivalsinkin, ett tuossa metsässä ei ollut lehtipuita, vaan oltiin ihan sopuisasti korpikuusen kannon alla. Tänään en sitten lähtenyt töihin, sillä ääni aikalailla hukassa ja tiedän, ettei tilanne ainakaan puhumalla parane. Nyt olen yrittänyt ottaa lunkisti. Miehelle illalla vihjasin, ett sitä peppuhoitoa olis hyvä yritellä tänään.

Onni71 Kyllä se ovis sieltä vielä tulee. Mulla tuli kaavinnasta lukien kp17 aikoinaan.

Fiialiia Peukutukset, ett seuraava kierto on sitten just Se Kierto jos nyt mönkään meneekin :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
Tsau:wave:

Ottikselle peppuhoitoa ja pikaseen:whistle:! Kannatan!

Kaikille taasen kovasti terkkuloita; plussia testeihin ja tikkuloihin, paljon hellyyttä ja mukavia hetkiä..

Mulla taitaakin täti jo olla ovea raottelemassa:kieh:! Samperi sentäs, jos jo tänään kokonaan äkäytyy tänne, kun sillon mulla ois kierto vain 25 pvää!

Onneksi sentäs kerittiin tykätä toisistamme ennen tätiä, sillä musta ois justiinsa muuttunut joku helkatin lepakko-lehmä, joka naama norsunpimpillä avautus yhelle jos toisellekin, kotona sekä kylillä.. Nyt on silleesti lunki olo, että tässä kohtaa voi täti kävästäkin, jos on kert pakko! Ja hah, eipähän eukonkutale pääse mun lomaani pilaamaan:LOL:! Siitäs saapi, tuonkin matkamuiston mukanani, sellasen elämän kestävän:xmas:!

Tää on jänskä juttu, kuinka kovasti monelle nyt tullut noita allergia-oireita, ja mä, jolle pujo on kauhein allergisuuden aihe, en oo reagoinu miteskään! Höh, ihanaa tietty! Allergiasta tulikin mieleen ne punkit ja se PANTA!! Ette usko, mutta meiän koiruli on Houdini!! SE jo tokan päivän iltana oli saanut sen poikki, ja pois kaulastaan:O!

Ottiksen pupuilu-yrityksistä tuli semmonen mieleen, että onkohan ton "seksittelynkin" kannalta silleesti kahta koulukuntaa(+kolmas, jolle käypi aina:vampire:), että toisille maistuu aamusella homma enempi ja toisilla taas iltasella?? Mä nimittäin oon itse ennemminkin se, jolle käypi loistavasti aloittaa aamu tykäten, ja sitten taas usein iltasella on jo niin väsy, ettei hirveesti jaksais.. Toki lomilla ja vapaa-aikoina käy milleen hyvänsä, mutta noin arjen aherruksessa.. Mites muut tuumitte? Toivottavasti en taas nolostuta herkimpiä olkkarilaisia näillä mietteilläni..

Nyt se kesä taisi tulla, ja voi että, kun mustakin ois kiva tykätä lämmöstä, mutta ai hempattas sentäs, kun jo meinaa pinnaa kiristellä ekat kesäiset päivät:kieh:! Yritän vain olla iloinen ja kiva ihminen, mutta kyllä perkuleet lentelee, kun hikoiluttaa ja naama punasena yritän niin pirusti nauttia auringosta!! No, jospa se vain tädin tulo ois syypää noihin fiilareihin, ja muuten osaisin olla fressinä ja kesäisenä kisuna koko pitkän kesän:D!

Nautitaan ilmoista, ja tulevasta kesästä; otetaan jätski tai kaks, ja tullaan vain ihanammaks:heart:

Lillis
 
Hei kaikille tasapuolisesti :wave:
Nyt on flikat niin, että täällä on kp 31/28 ja tosiaan tuli sitten se toinenkin viiva siihen r-testiin. Olo on vähän kuin puusta pudonneella.
En ota tätä nyt vielä ihan tosissani, se on minun itsesuojeluvaistoani. Liian hyvin muistan joulun alun tapahtumat. Siis ihan kellon ajankin muistan, milloin km alkoi. Siinähän minä istuin sohvalla ennen joulua lauantai-iltana katsomassa Monkia, kun se raskaus loppui siihen.

Joten en hypi kattoon, enkä uskalla ajatella muutakaan. Tämä kierto oli se kierto josta oli vähiten edes ajatusta asiasta... on se kummaa....

En ala laskea la:ta, en katso kelan sivulta äitiysloman alkupäivää, enkä mitään muutakaan. Pakko suojella nyt itseään. Apua, apua, aaappuuuvaa......

Tein testin joku aika sitten, vähäisestä lirusta, täytyy ylihuomenna aamusta testata uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Wautsi wau, bugsy:heart:!!

Sydänlämpöisesti Onnea, enkeleitä, liimaa, tarrasukkia ja kaikkea mitä ikinä keksitkään toivoa!! SÄ oot nyt, beibi: paksuna, raskaana, tiineenä, pullat uunissa, pieniin päin, oottamassa vauvaa ja mitä ikinä synonyymeista löytyykään!!! UPEAA:hug:! Ja näin nyt mennään, turha alkaa muistelemaan menneitä(niitä ikäviä, siis..)!!:kiss:

Lilleriina
 
BUGSY: Hurjasti onnitteluja täältä! Sait minut pikäaikaisen taustelijankin aktivoitumaan, hetkeksi. Uteliaana sit katsoin, että minkä ikäinen olet ja monesko lapsi tulossa. Eli oisko tämä vauveli sit sinun 9. lapsi?

OMA NAPA: On sinkku nainen nykyään. Eli senkin puolesta olen ihan out näistä piireistä. Ihanaa vauva-hauvaa olen saanut pian viikon hoidella, se korvaa sitä oikeeta vauvan kaipuuta. :) Terveiset kaikille niille, jotka minut muistavat.
 
Fiialiia hyvä säästellä tietty siihen seuraavaankin kiertoon testjä, jos pystyy. Kiitos, sitä oilia sopivaan aikaan tänne tosiaan toivon :). Minulla on vain vähän kokemuksia tuosta one stepistä, mut kokeilen sitä tässä keirrossa.

Bugsy ihanaa, toivottavasti kaikki nyt sujuu hyvin, tuo alkuaika on niin jännittävää. Toi kuva on ihan paras :D

GB ihanaa, että sinulla on se pikkuinen hauva siellä hellittävänä.


Ottis toivottavati yskä jättää teidät rauhaan.

Mur-Mur hyvä tietää seuraavaksi varmaan kokielen siten noita Pregcheckjä.

Oletteko tehneet ovistestjä ekasta vai myöhemmästä pissasta. Minä yleensä tokasta, mutta viimekierrossa tein aamupissasta, jäin miettimään, että jäiköhän ovis sen takia pongaamatta... mut taitaa ikä tehdä tehtävänsä.

Ihana kesäpäivä oli tänään ulkoiltiin paljon ja nyt on taas silmä kipeänä, mutta oli niin ihanaa ja kaunista ei voi sisällä pysyä.

Lisää ++++ tänne :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Fiialiia - kurjaakin kurjempi jos ei pikkinen tarrannutkaan:hug:
..jos ei nyt onnistu, niin seuraavalla kerralla sitten:heart::kiss:

Voihan Ottis, miten kävi siulle kun yskä estänyt lemmekkäät puuhastelut - Pöh!:O
..kunpa olis onnistunut tallettelut vielä maanantai illasta=):heart:

Lillerinalle
piti ihan kertoilla..nuo punkkipannathat sisältävät aika myrkkyjä..siis jos koira päässyt pureskelemaan..
Itse ajattelin kokeilla koiralla seuraavan kerran Symppis pantaa tai nestemmäistä karkoitetta:
Symppis International Oy - KARKOTTEET
Ovat kuitenhin turvallisempia kuin tavan "myrkyt"

Glearblue
- eihän me nyt sinua olla unohdettu:kiss:
Onnea uudesta pikku hauva vauvasta:heart:

Oivikki
- siitä aamun toka lirusta on parempi se ensimmäinen dippaus tehdä(ohjeissa monasti vielä klo. 10.00 jälkeen)


..ja Bugsy..voi mikä YLLÄR PYLLÄR siulla oli meille kertoilla - aivan IHUNAA!!!!!
Pikkiselle tsiljoona määrin tarrasukkaisia ja SUPER-liimasta


Ihuna saada plussauutisia!:heart:


Ps. ON..miullahin taasen haaveilut alkoi..on niin outoja kipuisia(mukamas)alamasulla ja seljässä..lämmöt illasta 37.2..saahan sitä kuvitella taassiisa vaikka mitä: /dippailluthin olen - ihan blancoja vaan..pianhan mie kumminhin mätkähän maan pinnalle - MÄISKIS!!!
Nyt olisi(jos ovis oli)..dpo7(saattais myöskin olla dpo8)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä