40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mie en ole riehkanut ulkohomissa, en siis mitään fyysistä tehnyt..
..mutta laskujen kimpussa valehtelemati monta tuntia..rätnännyt "mitä maksetaan ja milloin..vai voidaanko maksella olleskaan"?..henkinen väsy&paha olo kyllä tuli:ashamed:
...ei jääny lomarahaa ei, vain tuulen huuhtoma p**se:O

Täytynee nauttia: kesästä, saunasta, uimisesta, keskarista ja grillimakkarasta - ihan sielunsa kyllyydestä sitten siellä mökkeröisellä!
..kun muuhuin ei enää varaa:D

..oikiasti, on aika kurja meidän rahatilanne nyt..mutta täytyy vain päivä/vko kerrallansa porskuttaa, minkäs teet ja toivoa parasta:)..

Olo on siksikin kurja kun tätsy tuntemukset iski taas kunnolla:x..miulla tuo stressi on kuulkaa varmasti viivyttänyt sen tuloa?!

Illan jatkoja ihunat:heart:..kohta mie pääsen saunaan kolotuksia lämmittelemään:rolleyes:
(ei lähtenyt mies mulle saunakaljaa ostamaan..ruojake;)..yleensä kyllä käynynnä)

Ps. Ottis..voi v**tu tuota siun ukon kutaletta:vampire:..en paremmin sano kyllä..
IIISOOO HAAALIII miulta:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Laitanpa tännehin(jo tuonne "hätähousut himotestaajat" pinoon laittelin)kuva arvoituksen näin yön kähmyröissä?

..ja tulkittu/kuvattu paaaaljon testiajan jälkeen..

..ja tässä hieman "muokattu" kuvaa..


Itse en tätä hienoutta osannut tehdä, vaan Tsirbu ihuna sen teki tuolla toisessa pinossa kuvastani.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
huomeneita :)
Mur-mur jotain viivan tynkää olen näkeväni ja toivottavasti täti pysyis pois ja viivanen vahvistuis:heart:
Ottis Pahoittelut menkoista ja ukko pahasesta :( kurjia kumpikin:mad: Lähetän voimahalin:hug:
mur-mur Tiedän tuon tunteen kun eurot finaalissa ja mietittävä joka Jumalan päivä mitä ostais että riittäs seuraavaan rahupäivään :(
Menee elämä ihan kädestä suuhun meininkillä ja eipä taida ihan lähi viikkoina tästä mihinkään muuttuakkaan. Noh naatiskellaan pienistä asioista kun isompiakaan ei saa :)
ON: Testasin eilen ja tänään puhtaan negan ja oottelen maanantaina tai tiistaina tätejä kylään..Pientä munien pakotusta ilmassa mutta alapää on kuiva kun saharan autiomaassa että se poikkeaa normi kiertoilta..yleensä hyvinkin kirkas valkkari tässä vaiheessa kovasti valskaa kun täti lähestyy:confused:
Noh ens viikolla viisaampi tätien suhteen :)
Talo hiljainen kun kaikki paapaa että alkasko kolistelemaan niin sais elämää ympärille:LOL:
Pitäkää ihanaiset muksu päivä ja +++++tuulosia hurjan paljon :kiss:
 
Ottis
mur-mur Kurjaa, että sulla on siellä stressiä raha-asioista. Tiedän tunteen, sillä minäkin odotin nyt tilipäivää kuin kuuta nousevaa. Viimeiset päivät panttasin muutamaa hilua pussissa ja mietin milloin nekin loppuu. Kyllä noissa tikuissa jotain näkyy :), heikosti mutta kumminkin. Peukkuja, ett viiva vahvistuisi :heart:!

Tattinen Kiitos :kiss:. Pahoittelut negoista :hug:. Toivottavasti täti kuitenkin pysyy poissa :kiss:.

ON Ei oikein tunnu aukenevan tilanne miehen kanssa, sillä hänen kanssaan ei voi neuvotella. Hän ei suostu osallistumaan mihinkään mitä minä teen, kun minä kuulema en tee kanssaan mitään ja minä taas en suostu touhuihinsa, kun hän ei tee mitään mun kanssani :LOL:. Ei ku oikeasti, potissa patissa ollaan. Mies oli kotona yllättäen viel puol ysin aikaan aamusta, kun heräsin. Alkoi sitten tehdä lähtöä jonnekin ja kun kysyin minne menee, sanoi kertoneensa jo torstaina mitä tekee. Ikäväkseni en kyllä muistanut, mutt herra kirkasti mun muistiani ja niin jäin minä taas yksin kotiin. Siitä ukkokullalle sanoinkin, että on nämä mun lomat hauskoja, kun olen koko ajan kotona yksin ja mun pitäis tehdä koko ajan jotain, siis ihan oikeita hommia, eikä vain venyä ja vanua. Jok'ikinen päivä yritän olla tuottelias ja tehokas, eikä siitä ainakaan kiitosta saa. Sanoinpa myös, että olis kiva jos voitais tehdä jotain yhdessä ja mies otti taas tuon tekemisen työnä. Me ei siis voida tehdä mitään hauskaa yhdessä, vain töitä ja välillä musta tuntuu, ett mun pitäis näin kesällä kulkea miehen mukana päivätöissään, ett olisi tyytyväinen. Sanoipa hän eilen siitäkin, että jos olisin aamusta (so. kuudelta, jolloin hän lähtee töihin) aloittanut pihahommani, olisin ehtinyt häntä illalla auttamaan. Mitä ihmettä tämä on?? Miks ihmeessä pitäis kaiken aikaa mennä ku hullu ja sitten vielä nousta aamusta kukonlaulun aikaan ylös, että sais ihmisen arvon??

Onhan tässä tietty se, että mulla tätä aikaa nyt on vaikka muille jakaa, mutt miehellä ei omiin hommiinsa ole kuin viikonloput. Ärsyttää vaan jatkuva ajastaminen. Eilenkin, kun mies tyhjensi kompostin, sen lopetettuaan sanoi: "Kymmenen minuuttia". Voi viulu. Räjähdin, että: "On se kumma, että sinä teet kaiken kymmenessä minuutissa. Olisit varmaan mökinkin siivonnut juhannukseksi kymmenessä minuutissa, kun mulla meni siihen kaksitoista tuntia, vaikka lasketaan pois nukkumiset, syömiset yms. mahdolliset tauot", minä kun saan kuulema tekemisiini kulumaan aikaan, kun poltan tupakkaa koko ajan (ihan kolme askia päivässä :LOL:). Hermot menee ku kattoo ihmistä, joka juoksee kello kaulassa ja tekee kaiken ÄK-KI-Ä. Humaltuukin pirulainen kymmenessä minuutissa : /.

Jos ukko onkin kotona, niin ei me silloinkaan tehdä mitään yhdessä, vaan hän istuu illat koneella selaamassa ja ettimässä osia ja tarvikkeita vehkeisiinsä, so. harrastuksiina. Eilen ihmettelin sitäkin, ett ihme, ett hänen koneella norkumisensa ovat asiallisia ja tarpeen, vaikka minä en saisi koneella olla ollenkaan. Enkä mä illasta olekaan kuin näin aamupäivällä vain, kun olen yksin, enkä ole vielä singonnut minnekään touhuihini =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis..miusta tuo siun mies kovasti koettaa asioista/tekemisistä kilpailla kanssasi..haluaa s e l k e ä s t i olla ykkönen ja paras!..:kieh:
(muiden tekemisiä vähättelee)
..olen enenhin sen pistänyt merkille kirjoituksistasi?..

Kattotaan, näyttääkö testi mitä tänään..enhän mie malta olla dippaamati.;)
..mökillä on pakko pitää välipäiviä ainahin 1 että testit riittävät dpo11:sta täytyy olla testi(4.7)..lisää en mökkireissulla lähde kaupoilta ettimään(ja vaikia varmaan olishin)
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihunat, *mur-mur* hiljeenee viikoksi!;)

Huomenna odotetulle mökkilomalla, koetetaankin lähteä ajoissa aamupäivästä.
Olkaapas oikein kilttejä ja plussauutisistaolisi ihuna lukea mökiltä tullessa..tiedä vaikka..:)
Auringon paistettaja leppeitä tuulosia-heipsistä hei!:wave:
:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin..negan dippasin tänään..voi olla, että huomisen jätän väliin ja seuraava sitten dpo9(oletettu)
..huomasinhin vielä - tattinen, pahoitteluni negasta:(lämmin:hug:

"Älä tule huru akka, tule ihuna plussa":heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mur-mur Kivaa lomaa :wave:. Olet ajatuksissa :kiss:.

Totta on, ett mun mies on olevinaan kaikessa paras. Tänään sen eilen pienimäni puun pilkkomisaika lyheni hänellä viiteen minuuttiin :LOL: Moottorisahalla tietty ja jos minä olisin ollut roudaamassa oksia wegs =).

Tänä iltana kilahdin ihan totisesti, sillä pihalla tein taaskin hommia nelisen tuntia ja siitä loppuajan vesisateessa, se tosin ei mua haitannut, sillä puutarhakärpäsen muhun purressa en välitä säästä pätkääkään vaan nautin täysin siemauksin siitä, ett saan upottaa sormet multaan. Tänä iltana mies kuitenkin kuppia otettuaan sanoi, että kun teen tuommosia turhuuksia ja kehtasipa viel jatkaa, ett "Olisit ees yhen auton vahannut". Voi kiesus, ett nousi paineet kattoon heti kerralla :stick:. Uskomatonta, ett mikään ei kelpaa eikä mikään sana mene perillä. On kuin seinille puhuisin, kun yritän saada oikeutusta teoilleni ja touhuilleni.

Mies lähti noin puoli tuntia sitten taksilla kotikylälleen, laukkua näytti pakkaavan, mutt en tullut kattoneeksi ottiko sen mukaan. Oli miten oli, mutt mä nautin tästä ns. hiljaisuudesta, jossa ainoa ääni on pesukoneen lonksutus :). Ihan viimeisimpänä vetona mies kehtasi väittää, että kun en täällä muuta tee, kuin ryyppään viikot. Kuulin alkuillasta, ett viipyili yllättävän pitkään pullopussilla ja arvasin, ett laskeskelee mun tölkkejäni. Eilen join 4 pikku sidua ja ne nyt teki minusta juopon, koska niistähän tulee yksi per arkipäivä. Sanoin, ett periaatteessahan mä tosiaankin voisin juoda joka päivä, mutt ett ne join eilen ja piruuttani lisäsin vielä, ett hänen kanssa elääkseen pitäis juoda paljon enemmän. Illalla, kun korkkasin saunasidun, älähti, ett se on maailman epämiellyttävin ääni. Kävin herralle mesoamaan, ett on se kumma kun minä en saa juoda viiniä enkä minä saa ottaa siideriäkään, ilman ett inahtaa ja silti mun on pakko kattoa toista, joka juo väkeviä. Miespä kävikin väittämään, että lonkeroa voisin juoda ja kun kysyin, että miksi, niin koska se napsahtaa erilailla. Voi pihkura!! Saunassa sit mietinkin, ett pitäis mennä napsauttamaan tuvassa auki yksi oluttölkki ihan vaan sillä, ett erottaako mies äänen. Menee joskus niin överiksi nuo sen jutut, etten todellakaan voi käsittää.

Aallon harjalla tässä ollaan, sillä mä alan olla niin finaalin finaalissa tän kaiken kiittämättömyyden ja vittuilun kanssa, ettei mun rahkeet enää riitä tähän. Mä olen juoppo, hullu, maho ja vielä turhantouhuajakin eikä meillä muuten ole kotona edes siistiäkään ja sen osoittaakseen mies meni ja pyyhkäisi yhden keittiön kaapin ylänurkkaa ja multa pääsi makonen nauru ku ei mitään sormeensa tarttunutkaan :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
Rentouttavaa lomaa täältäkin, mur-mur! :heart:

Ottis, kyllä minä ihmettelen, miten jaksat... Voimia! :hug:

tattinen, jospa se vielä plussaksi muuttuu!

Harvinaista että minä olen tähän aikaan hereillä, en kuulu teihin yökukkujiin normaalisti :) oli sukujuhlat tänään, ja pahoitin mieleni niin yhden sukulaisen sanomisista että aloin ITKEÄ.:'( ????? Viimeksi kun olin näin herkkis, kävi ilmi että olen raskaana..... mutta aivan liian aikaista alkaa testailemaan, kun ei tuosta kierron pituudestakaan ole mitään tietoa.

Oikeasti tänään kyllä ajattelin että mitä IHMETTÄ mä teen täällä suvun pippaloissa, kun ahdistaa ja tulee paha olo ja vielä itku kaupan päälle!:stick: Sitä niin toivois että olis lämpimät ja hyvät ja avoimet ja hyväksyvät välit, mutta kun en sovi siihen muottiin johon minut halutaan puristaa! :headwall:

Nyt sitten päätä särkee itkemisestä, ja avasin pienen punaviinipullon omaksi lohduksi kun muu talo nukkuu. Paras juoda lasillinen nyt, jos vaikka käviskin ilmi parin viikon päästä et olen raskaana... hah ja pah! Tuskin sentään : /

Onneksi mulla on :heart: niin iki-ihana mies :heart: jonka kainaloon kömmin nukkumaan kunhan saan lipitettyä tän viinin loppuun :)

Öitä! toivottaa Kastehelmi
 
Tattinen kp1
Pää kipeä ja vitutus käyrä korkeella mutta parin päivän päästä yleensä helpottaa:p
Ilma vihdoinkin hieman lämpeni vaikkakin olen leiponut haspendille leipää (keliakki miehellä) ja kaalikeiton värkkäsin niin eipä tosta ilmasta kovin ole naatiskellut. Jos lähtis kohta sauvakäveleen kunhan pallo kipu hieman helpottaa lääkkeen avulla.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanan lämpöistä heinäkuuta Ihanaisille! :cool:

Ottis: Voi, sanonko mikä, sitä sun miestä! Jaksuja ja voimia hirrrrrrveän paljon! :hug:

on: Täällä ollut hiljaiseloa ja ei mitään oikeastaan kuulukkaan. :O

Testipakettikin saapui sitte... kyllä sitä sai odottaaki ja kauan mutta pääasia että tuli jotta sain rahoille vastinetta. Muutaman kerran olen testaillu mutta blankoa vaan pukannu, PAITSI eilen!

Isäntä ihan itse ehdotteli ja pakkohan se oli olla suostuvaisella tuulella... ;)

No, sitte siitä mulla päähän pälkähti testata että josko o-oliskin, kenties, ehkä, mahdollisesti, ainakin tikun mukaan päällä ja yllätys, sain kaksi viivaloista! Tosin ei tasavahvat olleet mutta ihan selkeä viivanen tuli.
Ja nyt kun tuossa testasin, niin nyt taas blankoa tikussa.
Eli voisi siis olla että otollnen aika olis ollukki.... Mutta tää nyt on tätä arpomista kun täti EI VIELÄKÄÄN ole saapunu tänne.

Kaikille ihanaa kesää ja paljon rakkautta sekä plussaisia tuulosia! :heart:
 
Morjens, sano komeet toisilleen:wave:!

Mua alkos jo heti naurattaa, kun luin tattisen viestiä, ja ilmasta ei ole nauttinut, kun kaalikeittoa tekassut, ja mun huono vitsipää taas het aatteli, ettet nyt ainakaan nautikaan, kun perästä kuuluu..se kaali nääs:LOL:! Olipas hauskaa.. Mä muuten just yks päivä söin noin sadan vuoden tauon jälkeen kaalilaatikkoa ja puolukkamurskaa, ja voi jösses, kun oli ihanaa!

Kivasti taas olkkarissa pulistu, mutten jaksanu kirjailla, mitä kommentoin, niin nyt vain jutskailen niitä ja näitä..

Eka työviikko loman jälkeen takana, ja kivasti meni=)! Meillä kun on aina vielä kesäappareita, niin on vähän vaihteluakin työvuoroissa.. Eilen onnistuin jättämään pikkurillini tavarakärryn ja oven väliin, ja kylläpäs teki kipiää..Nyt on sormi ihan piukeena ja punasena ja sykkii lämpimästi, ja kynsi ihan violetti puoliksi:(! Pitäs vissiin puhkasta kynsi, jotta paha veri lähtis pois ja tykytys lakkaisi, mutten millään viittis lähteä terkkarille tai lekuriin asti, joten ehkäpä mun oma "ihmemies Mc Gyver" hoitaa homman töistä palattuaan.

Täti kävi ja nyt on helmansa nostellu ja poistunut:attn:! Onneksi ei mitään kauheampaa tulvaa päästelly, vaan yhen ainoan kerran tuli se isompi löräys, muuten pärjäsin ihan mukavasti! Ja vaikka niin olin valaistunut ja ihan varma, että juu u, en enää kuumeile, niin enkös jo perskules yllättänyt itseni miettimästä, että jos seuraavalla kerralla tärppäis, niin syntys vauva kivasti huhtikuussa:headwall:! Kun kevätvauva ois niin kiva... Joo o, kyllä tässä taas kohta järki tulee päähän ja jäitä hattuun!

Meiän karvakuono oli tänään aamusella käynyt ykäilemässä tyttösen huoneen matolle(kiva juttu; talon paras ja kallein matto, nih), ja johan oli taas jotain kankaanpalasia yms.ykän seassa:$! Se on ihan mahoton otus, kun syö kaiken, mitä kiinni saa; sukat, kengät, lippikset, topsypuikot, saunahalot jne.jne. Mä en oo koskaan joutunut mitenkään siirtelemään vauvojen tieltä asioita/tavaroita pois tai piiloon, vaan ovat ihan oppineet siinä eläessään, ettei saa koskea siihen tai tähän, mutta nyt ton yhen hönön kanssa pitäs vissiin siirtää kaikki maallinen omaisuus johonkin katon rajaan? Millä ihmeellä sen saisi tajuamaan, että omiin leluihin voi tarttua ja ne voi ja saapi saalistaa ja tappaa, mutta ei kaikkea muuta, mitä lattioilta sattuu löytämään?

Tässäpä nämä tämän eukon kuulumiset, laitelkaahan omianne!

Aurinkoista viikkoa ja ihanaista eloa:heart:

Lilleriina:wave:
 
Huomenta!

Huomaa että olkkarissa on hiljaisempaa nyt kun mur-mur on poissa, ollaan vähän kuin lapset ilman äitä :) Minäkin hiljenen tästä pariksi viikoksi. Ensin on kotimaanreissu, illansuussa jo autoa pakkaillaan, ja sitten ulkomaille varman auringon luokse :)

Toivottavasti sinulla tattinen on jo ärsytys helpottanut! Onnea seuraavaan kiertoon!

Lilleriina, kivasti tosiaan tulisi kevätvauvoja itse kullekin, jos näihin aikoihin raskautuisi.... Tämä ihmismieli on kyllä kummallinen miten se heittelehtii laidasta laitaan. Mutta minulla on ihan vakio, että aina yöllä asian mieleen juolahtaessa olen melkein kauhuissani vauva-ajatuksesta.... jotenkin kai tulee valvomiset mieleen... näin päiväsaikaan taas tuntuu, että mitäs moisesta, kyllä sitä jaksaisi, ei tässä nyt vielä VANHOJA olla! :LOL:

Näin viime yönä unta, joka keskeytyi herätyskellon soidessa. Yhtäkkiä vaan ystävien kanssa evästä syödessä tajusin, että mullahan on pakko olla vauva mahassa, sehän potkii niin että kantapää pistää esiin! Siinä sitten aloin tehdä (muiden nähden) raskaustestiä kuukautisverestä, jota kaivelin siteestä esiin..... Unet :LOL:

Rominas, toivotaan että oli otollinen aika ja että vielä tärppäsi! :D

Nyt lähden tästä reippaana tyttönä jumppaan, sen jälkeen elämäni eka käynti osteopaatilla. On selkä vähän vihoitellut jotain jumppaliikkeitä tehdessä...

Ihanaista kesän jatkoa kaikille! :hug:
 
Huomenta :)

Pirullista kun herää ennen kukon pierasua ja nyt hissukoida hiljaa kun talo vielä nukkuu :mad:
Lilleriina Oikein ajattelit..ilmassa oli kaalikeiton jälkeen kunnon hajut että vois sanoa näin et keitto hyvää syötynä mutta jälki seuraukset pisti silmiä kirveleen:LOL:
Kastehelmi Kiits :hug:
Rominas Toivottavasti tärppi ois käynyt:heart:
ON: Aijemmin kehaisin että alakerrassa kuivaa kun saharan autiomaassa mutta nyt ei voi samaa visertää..Kumma värkki kun 3-4 päivä menkoissa pahemmat tulva päivät eli tämäkin aamunen mennyt ihan rättien kanssa saikatessa ja välillä kaffia hörpätessä :p Noh kuluuhan se aika näinkin=)
Näyttäs tulevan makea päivä kun alffa jo koreasti paistaa :) Viikonloppuna ajatus lähtä pienelle reissulle että sais alffa paistaa viel silloinkin.
Mutta nyt huussi kutsuu taas eli pitäkää muksu päivä ihunaiset:heart::heart:
 
Heissulivei:wave:!

Kylhän me aika orpoja ollaan, kuin pojat Mikä-mikä maassa, kun *mur mur* siellä ansaitsemallaan lomalla: Toivottavasti sää on hellinyt, ja etenkin ukkokulta:heart:!

Kastehelmi kerkes jo lomalle hilppasta, mutta jos sattuupi lomallakin palstaa vilkuilla, niin Huisin ihanan lempeää ja aurinkoista, positiivista ja touhukasta, rentouttavaa ja romanttista lomaa=)!

Mulla ois enää muutama tynkävuoro ja pari pitempää vuoroa töissä, ja taas pitäs lomalle lähteä;)! Muuten ihan jees, mutta niinkuin *mur mur*:kin tuossa jo aiemmin kirjoitteli, niin olisi vallan paljon mukavampaa, jos ei joka lanttia tarttis kovin tarkkaan syynäillä.. Ky*sii ihan kybällä, kun aina niin tiukilla pitää olla, että jokainen huvitus, oli se sitten huvipuistoon tai hampurilaiselle meno, pitää kovinkin tarkkaan syynätä.. Tuonne etelän-reissulle päästiin yhenlaisilla "bonuksilla" ja se oli kiva juttu, mutta jotenkin mälsää istua koko loma kotosalla:(! No, päästäänpä möksälle kuiteskin, ees muutamaksi päiväksi ja kyllähän loma on lomaa jo siksi, ettei tartte mitään aikatauluttaa, sen kun nukkuu ku nukuttaa ja valvoo niin pitkään kuin huvittaa..

Meiän armeijapoika pääsee kotiin kokonaan lauantaina, ja sunnuntaina sitten vähän juhlistetaan; ainaskin mansikkakakun tekasen! Sitten samainen poika ansaitsee kakutuksen, kun pääsi ammattikorkeaan haluamalleen "kurssille"! Oon niin iloinen, ettei ainakaan jää vaan kotio makaamaan, kun sitä en kyllä kestäis, mitään "peräkammaripoikaa".

Oon taas ihan liikaa miettinyt, niin yöllä ku päivälläkin, tota vauva-asiaa, ja on se kyllä niin merkillinen tää naisen mieli:headwall:! Joskushan se vain on tajuttava, että elämä menee etiäpäin, ja mun kuuluu tulla seuraavaksi mummiksi..mutta mitä hemmetin nuoruuden todistelua se nyt sitte on, että kuiteskin aattelen joskus herkkinä hetkinä, että *voi kun ois ihana se vauva*? Mä kun kuiteskin tiedän, että odotusaika ois yhtä helkattia; pelkäisin kaikkea mahdollista, mikä vois mennä pieleen..sitten jos niin pitkälle ehtis, että vauvan synnytys lähenis, niin alkaisin seuraavaksi pelätä synnytystä, sitten jos vauvan saisi kunnialla synnytettyä/tai edes ulos, pelkäisin kätkytkuolemaa/babybluesia tai ihan mitä vain..Ja sitten taas, tiedän senkin, että vauva on vain tosi pienen hetken vauva, ja kohta se onkin jo taapero/uhmaikäinen/esimurkku/murkku/teini jne.jne. Mistähän saisi ostaa mielenrauhaa ja tyyneyttä, ja etenkin sitä JÄRKEÄ???

Tämmösissä mietteissä Lillis, jolla jo nippaa kivasti muniskoissa...Tai sitten ei:D

Ihanaisille olkkariin kaikkea kivaa:p!
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Mökkiterkut täältäkin kaikille Ihanaisille!
Päivittäin olen lueskellut kuulumisianne, mutta koska edelleen kännykän varassa elellään, ei ole tullut kirjoiteltua. En kyllä nyt tässä kohtaa muista puoliakaan, kuka kirjoitti mitäkin eikä selaaminen puhelimella oikein luonnistu, joten omanapailen nyt tälläkin kertaa: Suunnittelukäynti oli ja meni, nyt dhea-resepti odottelemassa tädin visiittiä. Oili poikkesi yllättäen muutaman päivää etuajassa, kyllähän me talleteltiin, mutta odotukset ei tietty olleet kovin korkealla niiden alkukierron verikokeiden madonlukujen jälkeen...tänä aamuna ylläripylläri testasin cb:n +/- -testillä testiajalla hyvin hailakan mutta ihan selvästi ja ilman
tihrusteluja erottuvan pystyviivan...testailen varmaan ylihuomenissa uudelleen. Meikäläisen taustalla ei uskalla vielä hirveästi innostua ja cb:n testeistäkin olen lukenut, että antavat vääriä positiivisia. Maanantinahcg-kokeeseen. Ai niin, päivittäjälle tiedoksi, että vuosi napsahti lisää mittariin. :)

Oikein paljon tsemppiä ja ihanaa alkanutta heinäkuuta kaikille ihquille!
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Ottis
Pikainen moikkaus täältäkin :wave:. En minä teitä ole unohtanut, vaikka olenkin pysytellyt koneelta pois. Miehen sunnuntaina hain mökiltä ja pidin vuorisaarnan taas. Sitten onkin ollut vähän ehtoisampaa tämä elo vaihteeks, varsinkin kun pihalla puuhaa piisaa ja eilen ja viime yönä mulla oli mun sisko miehensä kanssa kylässä. Hauskaa oli.

ON Oli tehnee tuloaan, mutt enpä saanut tänäkään iltana aikaiseksi, ett olisin miestä houkutellut petipuuhiin. Alkaa vaan yksinkertaisesti tuntua niin toivottamalta koko juttu, ettei jaksa enää yritelläkään.

Pakko joutua pyllyn pesulle taas. Väsyttää ku viime yönä meni vähän myöhään ja kuitenkin nousin normaalisti ylös. Toivotaan näiden aurinkoisten päivien vielä jatkuvan :). mur-murille osuikin soppeli mökkisää, hyvä näin :kiss:.

Kiitos muistamisesta ja Onnekasta RKTT-aikaa, Rominas :heart:!

Ulpunen Peukutuksia tiedät kyllä miksi :heart:!

Lillis, taitaapi tuo tuumailu olla osa ovisaikaa :). Onnea talletteluihin :heart:!

Kastehelmi Kiitos jaksuista :hug:. Sinähän kivan unen näit, toivottavasti on enneuni :heart:!

Tattinen Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Toivotaan sen kehvelin olevan nyt viimeisellä visiitillään noin vuoteen :heart: =).
 
  • Tykkää
Reactions: ulpunen
Voi, että , Ottis, sinun miestäsi… Tosi ikävältä kuulostaa, kun yrittää parhaansa, eikä ”kiitokseksi” tule kuin vähättelyä. : /

Onpas jännä kuulla, kun mur-mur palaa mökkeilemästä, minkä moisia viivoja on tullut dippailtua… tattinen, pahoittelut tädistä. Tuo tunne, kun kp1 koittaa...:mad: ja Rominakselle peukutuksia, jotta tärppäisi ja ulpunen, jotta plussa vahvistuisi. Jännää!

Itse olen vähän hukassa, oliko mulla ovista tässä kierrossa ollenkaan. Testi näytti perjantaina plussaa, mutta ei mulla koko viikonlopun aikana ollut oikein mitään nippailuja. Viikonloppuna oli tosin kaikenlaista mukavaa hevosteluohjelmaa, saunomista ja maailman parantamista maaseudulla, joten saattoihan se vaan jäädä huomaamamattakin. Ei mulla koskaan mitään hirmuisia ovisoireita ole ollutkaan, mutta sen verran kuitenkin, että yleensä huomaa, kun kroppaansa kuuntelee. Mieskin lähti viikonlopuksi talkoisiin, joten ennakkoon laitettiin torstaina simppoja varastoon. Aika näyttää…

Liviltä tulee parhaillaan dokumentti aborteista...
 
  • Tykkää
Reactions: ulpunen
Minä en kyl nähnyt tuossa viivaa:hug:, mutta niin kauan kun täti ei tule, niin toivoo saa! Mä en ehdi kauheasti palstailee, kun tää kesä on niin mukavaa ja tekee mieli olla paljon ulkona. Mutta edelleen ekoja menkkoja odotellaan, mutta ollaan tässä kyllä välissä ihan touhuttukin vapaasti:whistle:
 
Ottis
Ippis Toivotaan, ett torstain tallettelut tuottivat hedelmää :heart:!

Tintti-Tiivari Mulla on vähän sama juttu, ettei näin kesällä malta paljoa sisällä istuksia, varsinkaan jos aurinko paistaa. Ne sadepäivät ovat sitten eri juttu :).

ON Tänään mulla näyttää olevan hidas startti eli kun on paljon pientä touhua ei sitten meinaa millään saada valmista aikaiseksi, kun laiskottaa ja sitten tulee välillä pyrähdettyä fb:ssa ja missä milloinkin koneella :).
 
Nyt se sitten alkoi se loma. Olen ihan fiiliksissä. Lapset lähtivät matkoihinsa jo eilen. Outoa ettei edes ne pikkuiset pörrää tuossa jaloissani. :) Ensi viikon sunnuntaina näen seuraavaksi lapset.
Me Liamin kanssa lähdemme illalla Tukholmaan ja sieltä la-ti Pariisiin. :heart: Ja sitten Irlantiin.
Lapset napataan sitten sunnuntaina mukaan ja lennetään Usaan kotiin.
 
Heips,

nopeasti näin reissujen välissä täällä poikkean, huomenna ollaan jo koneessa matkalla kohti lämpöä - vaikka lämmintä on kyllä koto-Suomessakin :)

Nopeasti kommentoin päällimmäiset: Lilleriina, todella samoja mietteitä käyt läpi kuin itsekin! Naisen mieli heittelehtii kyllä aivan älyttömästi toisinaan...... Samanaikaisesti kun nyt jännäilen positiivisesti, sattuisinko olemaan raskaana, samanaikaisesti ajattelen, että apua, ensi kierrosta lähtien kyllä ehkäistään, jos en nyt satu olemaan raskaana.... sekavaa! :LOL: Ja kyllähän ne taustalla juuri kaikenlaiset ikävät pelot ja tilastot tämänikäisten raskauksista jne kummittelee...

Huomenaamulla aion ihan varmuuden vuoksi testin tehdä ennen reissuunlähtöä, vaikka turhaan arvatenkin :) mutta ihan vain varmistan, että voin rauhassa juoda punaviinilasillisen silloin tällöin. Huomenna on vasta kp 20, mutta eka kierto km:n jälkeen oli vain 22 päivää, eli JOS tämä sattuisi olemaan yhtä tynkä ja JOS sattuisin olemaan raskaana, teoriassa testi voisi jo jotain näyttää..... huh-huh, aika kaukaa haettua kyllä!

Nyt jää tynjäksi tää kirjoituskin, lapsi ei löydä jotain pakattavaa juttua. Hirveästi tsemppiä kaikille plussauksiin ja ylipäätänsä leppoisaan lomailuun! :hug:
 
Huomenta kaikki! Pikapäivitys täältä, rapistelin taas ja heti piirtyi tauluun heikko plussaviiva, joten väärä positiivinen tuo ei ainakaan ole. Hitusen näyttäisi vahvistuneen toissapäiväisestä, mutta kattellaan...;)

Kastehelmelle ihanaa matkaa, rentoutukaa ja unohtakaa arki! :)

Nautitaan me muut täysin rinnoin tästä, ainakin meidän suunnalla, ennusteiden mukaan tällä erää viimeisestä upeasta hellepäivästä! Huomiseksi luvattu ukkosta, huu...Rentouttavaa viikonloppua Ihanat! :)
 

Yhteistyössä