40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp8/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp8/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp10/?............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp10/27-30......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp11/24-28......yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp12/25-26......yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp19/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp20/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp26/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp28/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp32/?.............yk1........3
Nöpsö (42).................kp34/29-32.......yk?................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





Minttu2011 (43)........dpo5
Tringa (40)................pp11
Whisky Peat (35).......dpo12
Ottis (43)..................dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Mepäs ajateltiin laittaa meidän pikkumies muutamaksi tunniksi päivittäin läheiseen päiväkotiin. Olen tässä selvitellyt, että miten se onnistuisi. Juttelin päivällä päiväkodin johtajan kanssa ja hän ainakin oli ihan positiivisella mielellä. Tosi mukavalta vaikutti. Lupasi palailla huomenissa taas asiaan, kun on tehnyt tarkempia kyselyjä päivähoitopaikasta. =)

En tiedä, ehkä se on vähän hassua, mutta mietittiin sitä, että se voisi tehdä pojalle ihan hyvää olla välillä erossa äidistä. Nyt tuntuu, että poika roikkuu lahkeessa koko ajan eikä oikein hyväksy ketään muuta. Ja varmaan olisi ihan kiva saada läheisempiä leikkikavereitakin.Nyt me ollaan aika paljon vaan kahdestaan lukuunottamatta toisinaan näitä kerhoja tai muita äitien tapaamisia. :flower: :flower:

Mafinkalle lohtuhalit! :hug: En oikein osaa muuta sanoa kjuin että koeta jaksaa. Sinulla kuitenkin on ihuna rakkaus elämässäsi - ja se on paljon se!! :heart::heart::heart::heart:

Ninnille myös halit! :hug: Toivotaan vielä, että se pieni pesänrakentaja löytäisi tiensä sinun luokse. Älä heitä kirvestä kaivoon vielä, vaan usko ja toivo, niin ehkä se suurin haave toteutuukin!!


Oliivitar; sinullakin on niin ihanainen pikkumiekkonen siellä kotona. Aivan ihana kuva hiekkalaatikolta!


Hyviä illanjatkoja ihanaisille! Toivokaamme Suomen jalkapallomaajoukkueelta samanlaista näytöstä Ruotsia vastaan kuin lätkäjoukkueella oli. :D:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
HEIPAT IHANAT SISKOT!!!
Kyl on ollu lämmin ilma, oikein oon ottanu relaten tän illan ku tultiin yhden aikaan mökiltä, pesin pari koneellista pyykkiä ja astian pesukoneen panin päälle kun ei nuo astiat sinne ittekessen mee! Jotain pientä puuhannut, mättäny puita ukolle kun sahasi... en juuri muuta.
Ja Ottiksen eiliseen viestiin vastaan, sama täällä että oon oppinu relaamaan... ennen en osannut ku koko ajan jotain hommaa ja stressasin niistä kaiken aikaa... Nyt on IHANAA kun voi vaan olla ja levätä kun siltä tuntuu. Otin pienet iltaunet meidän terassin sohvalla, oli niin lämmin ja väsytti. Nyt varmaan univajeet kuitattu kun tuli vedettyä unta viimekin yönä noin 10 tuntia! Se on mulle paljon se! No huomenna taas töihin, iltahuki samoin ku torstaina ja pe aamu... sit lomalle!
No miekii täs litkiny kaljaa päivän aikana useamman... ei muuten oo raskausoireita mitään, tein ovistestin kotiintullessa ja haamulaista näytti. Eiköhän oo ihan normaalia? Sä OTTIS olit varmaan oikeessa kun sanoit mun oviksen olleen torstaina... Eli mul varmaan olis sit dpo 5 tänään??? Vaikee sanoa mut ku täti tulee niin sit ehkä alkaa kierto tasottuun....

Tsup! Sanoi mun Karhutölkki:p joo pitää rauhoittua ku huomen työpäivä! Jos tän vielä...
 
Ääääks - miekii olisin halunna jotain "kurkun kostuketta":p

Meitin pikku poikanen kävi reippahan lähi kaupassa ostamassa pikku ostokset.
..itteeni niin laiskotti ja jäi sit "tsup" juoma saamati..Plääääh!

Mie päivittelen siun dpo päivät Minttu tuonne RKTT-listalle..Ok?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Salme - tuo pikkisen miehekkeen päivähoitoon meneminen muutamaksi tunniksi/vrk, on kuule varmaanhin oikein hywäinen päätös.
..alkuun äippää varmaanhin ikävöi pikku hetken..mutta uskonpa, että viihtyy todella hyvin!
 
Viimeksi muokattu:
VOI SURKUINEN MAFINKA:(Kovasti sulle sitä ihmettä toivon, on rankkaa kun ei saa lääkäriltäkää tukea vaiks maksaa ittensä kipeeks! Mullekii se yksityislääkäri sanoi km:n jälkeen, että ei mun ikäisillä oo kauheesti mahdollisuuksia raskautua mut se että ylipäänsä OLIN tullut raskaaksi oli pien ihme. Ja sitten ei mulle kannata kuulemma mitään lääkettä määrätä, ei auta mitenkään. Ja se siittiöiden tutkiminenkii, ei oikein ottanu kantaa että kannattais alkaa moiseen... Että kyl ei mikään hyvä fiilis jäänyt siitä. Koittikohan se jotenkii kääntää mun päätä asian suhteen... noh määräsihän niitä foolihappoja mulle. Ja sen verran kertoi että nyt kun nyt oli tää keskenmeno niin ens kerralla jos viel raskaudun niin olis 75 prosentin tilastollinen mahdollisuus onnistua kun aiemmin oli vaan 50.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Minä en oo nyt pahemmin lipitellyt. Lauantainakaan en tiennyt, mitä tekisi mieli, joten otin vain kaksi suht mietoa rinksua. Tuo lipittely on vähän sellainen paha juttu, siihen kun tottuu, siitä tulee tapa : / Ihan kauheesti siitä tulee kaloreita (ja turhia, ennemmin ottaa sit kerralla useemman ja on iloisesti hiprakassa) ja pikku hiljaa alkaa olla sama ottaako 3 vai 6, kun vaikutusta ei ees huomaa. Muusta kuin jatkuvasta vessahädästä. Ennemmin sitten hörpin vaikka hyvää limsaa tms.

Kotona ollessa aloin ittekin miettiä, että siitä on tosiaan tullu mulle pieni ongelma, kun joka ilta piti lasillinen "jotain" ottaa. Kun ei ollut sitä töihin lähtöäkään. Oli joskus tutkimuskin tuosta, että kotiäitejä uhkaa herkästi alkoholiongelma. Vähän samaa, kuin lomalaiset tissuttelee monta viikkoa ja sitten ovat hätää kärsimässä, kun tarttiskin palata arkeen.

Mutta tämä oli taas minun näkemykseni, jokainen meistä saa tissutella ja tehdä niin kuin parhaaksi näkee :heart: Kyllähän se kesään kuuluu, mutta muistakaamme kohtuus :saint:
 
NINNI69!
En minäkään ehdi kaikille aina kommentoida ja selata koko litaniaa läpi... kyl sen nyt jokainen ymmärtää!
Minäkin kävin talviturkin heittämässä meressä sunnuntaina siellä mökillä siskontytön kanssa... sitten
eilen kävin uimassa yksin. Eikä ollut ees jäätävän kylmää, teki kyl hyväistä kropalle ja sai paremmat unoset illalla!!!
Ninni voi kun se asukki nyt saisi pesäisen sinne tehtyä:heart:=)
 
JOO mur mur kiitos päivityksistä!:hug:
Kyl se mullekii tekis hyväistä olla yks päivä ilman 'TSUP' ääniä! On tullut nyt nimittäin vissiisn viikko joka päivä otettua jotakin... jos ei viinilasi niin sitte olutta... perjantain alkaa loma. No ei oo kuin viikko mutta haluisin saada jotakin aikaankin vaikka nuo loput ikkunat pestyä ja turhia roinia tuolt vintistä pois.. poikakullan vaattehia ei henno hävittää viel yhtään minnekään... ne saa olla siellä. Pitää johonkin laatikkoon laitaa kun nyt ovat enimmäkseen muovipusseissa ja en ole kyennyt niitä käymää yhtään läpi. Mies lupasi tulla joku päivä kattomaan jos hälle menis pojan vaatteita kun on laihtunut noin 30 kiloa parin vuoden aikana! Ja mie en saa kilookaan pois, päinvastoin, tullut 10 kg lisää vuodessa, enää ei sais yhtään lisää tulla!!!!! Siis nää päivittäiset litkimiset TÄYTYY loppua!!! aion piiskata itteni taas kuntoon kunhan loma on ohi... saan viel vähän herkutella.
EI MUUTA KUIN TIUKKA ITSEKURI PÄÄLLE!
 
Niin ja mulla olis kai sit dpo 12 Vatsassa on ollut tuntemuksia, tällä hetkellä kipuilee tuolla oikealla puolella, tiedä sitten MIKSI. Ei mitään pahaa kipua, sellaista pientä pistämisen tunnetta. Ja muutenkin ollut sellaista paineen tunnetta, hieman tätiä enteilevästi kenties : / Ja turvotusta, KYLLÄ! No, josko tässä alle viikko enää tarttis tätskyä odotella, pääsis sentään siihen n. 40 pvän kiertoon...
 
Huomenta IHANAT RAKKAAT OLKKARILAISET!!!!!:heart:

Minä Eilen pelailtiin korttia ja juteltiin kaikenmaailman asioista ja muisteltiin vanhoja juttuja... loppuillasta sitten itkettiin poikani kuolemaa:'(
Voi Minttu :'( Nyt vasta siis tajusin ja sisäistin lukemani, mitä sinulle onkaan tapahtunut... Olen todella pahoillani.. En niin kovin kauaan ole täällä vielä kirjoitellut, että olisin tuon aiemmin tajunnut.. Eipä tässä mitään järkevää voi sanoa, ei. Oma isäni kuoli reilu vuosi sitten, mutta siinä se järjestys sentään meni jotenkin oikein, vaikka tiukkaa tekikin.. Onko sinulla asiasta jo kauan? Pakko ei tietysti ole kommentoida, jos pahalta tuntuu.
 
Whisky Peat..kyllähän se niin on, että siitä pikku tissuttelusta voipi tulla oikein ongelma.

Mie en mieluusti yksin juo, pitäis olla ystävän seuraa.(..tai oma mies)

Talvisin se jää viikonloppuun melkeinpä, joskus sauna olut/siideri viikollahin - ei enempää.

Kesäisin sitten ja varsinhin lomalla, tulee ottettua usiampi - lähinnä mökkeilessä.
Minä en mieluusti nautiskele alkomahoolia lapsen valvoessa tai kotosalla ollessa paria, kolmea pulloa/tölkkiä enempää.
(tullut sitä lapsuudessa jonkin verran kateltua..:|)

Mökkilomalla olen kyllä ollut ihan aikas huppelissahin:p, mutta AINA on tolkku/järki pelannut ja omilla jaloillani pysyn myöskin pystyssä - Ilman apuja.;)
(poikanen jo aina mammimassa silloin)

Otan kyllä kuppia, mutta yleensä silleen kontrolloidusti..olen vähän sellainen luonteeltani.:)..en vain halua olla sellainen ssssöööössösssöttävä mamma, pikku hiprakassa lapsen nähden.

En kuitenkaan koe olevani nipo, vaikka noin toiminhin - se vain tuntuu miusta sopivalta.
..kyllä monet lapset aika paljon tänä päivänä, joutuvat katsomaan Alkoa suoraan silmiin ja niitä lieveilmiöitä..siis, ihan liian usein..: /


Ns. vanhempien laatuaika, on sitten kun poikanen vaikka mummulassa, eikä ole vastuuta hänestä sillä hetkellä - silloin osaan rentoutua.=)
(..ja välistä seuraavana päivänä kaamea krappe päällänsä..:headwall::D)

Hei!..ja tämä EI ole mikään sormella osoittelu muita kohtaan sitten - jokainen taplaa tavallaan.:wave:

Ps. WP laittelin siut RKTT-listalle..Ok?:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys siskot! Tossa reilua taukoa pidin kun tikkuset kerto kahdessa kierrossa, että ei oili kyläillyt. Hieman tummeni kp 12 kohalla mutta sitte alko vaalenemaan kovaa vauhtia. Juu.. ja yks kierto meni huti kun sattu miehelle työeste( jolle ei tosiaan voinut mitään) justiin niille päiville, kun olis voinut tarpätä. Tän viimisen ovuloimattoman kierron kävin toteamassa ihan lekurilla ja nyt sitten uuden uutukainen Clomi-resepti laukun pohjalla polttelee :). KP on semmonen 15 eli vielä pitää odotella hetken ennen tän kokeilun alkua mutta jos näillä sitte. Tohtori- setä sanoi, että jos nämä ei tehoa niin on sitten vielä listalla kovempia aineita :LOL: Eli vaikka välillä toivosta luovuinkin niin taas se päättäväisyys nostaa päätään..jos se mitään auttaa tälläsessä projektissa..
 
tetu68 kuullostaapa hyvältä siun suunnitelmat:kiss:
..ja siulla olluthin tosi ymmärtäväinen ja k a n n u s t a v a lääkäris setä!

Miullahan lapsettomuuslääkäri(Kys)tyrmäsi Clomit kokonansa - "olisi vastuutonta niitä tämän ikäiselle enää määrätä"..sanoi kyllä, että yksityinen Gyne saattaa sitten kirjoittaa.

..ja olethan sie 3v minua nuorempihin - se merkkaa paljon näillä vuosiluvuilla.:)
 
Viimeksi muokattu:
Tiedättekö muuten..h e t i kun istahdan koneen äärelle, alkaa niskoja sivuilta särkemään julmetusti!:(..täytyy kait ittiään hieman tästä koneella olostahin vieroittaa..


Kaunita unosia ihan jokaiselle:heart:..Hyyyyyrrrrrrr..
 
Viimeksi muokattu:


Kissanpäiviä edelleen vietetään

Tänään on taas tämä tytteli toivoa täynnä... Eilen oli miehen kanssa oikein ihanaa ihoa ihoa vasten :heart: Pitkän aikaa jälkeenpäinkin köllöttelimme ja jutustelimme... ei ollut kiire pesulle saati lapsia kuulostelemaan. Jälkeenpäin mieleeni juolahtikin ajatus, että tällaisesta sen tärpätä pitäisi. Ja siitäpä päästiin ovisjahtiin (toivotan tapaus) :LOL: Sain eilen jo hailakan viivan, tämä päivä vielä testaamatta. Mutta ei paineita, päätin vain seurata tapahtuuko kehossani yleensä mitään, sillä jotenkin ihan syvällä sisälläni elää pieni epätoivo/onnistumisen mahdollisuuden pelko. Mutta vuoristorataa mennään ja edelleen kyydissä....

Whisky Peatilla oli asiaa... näin kesähelteillä sitä saattaa itse kullakin lipsahtaa ote ;) Minä kärsin kamalista krapuloista, mikä pitää minut vain parissa drinkissä. Ja kuten Mur-mur sanoikin lasten kanssa liiallinen läträys ei sovi. Vappuna kun pääsimme ukkosein kanssa ulos, meno oli kyllä lasten silmiltä suojattavaa :D Ja olo oli sen mukainen iltaan saakka :x Onneksi käymme ulkona suunnilleen joka toinen vuosi. Mutta lomilla ja helteillä sallittakoon edes kylmä tölkki otsaa vasten :cool:

Yksi vinkki helteille! Mie kärsin pulleista purjeista (reidet) ja eilen bongasin jälleen ihon punoituksen reisien läpsätessä helteellä tahtia. Olen varustautunut tuoksulla varustettuihin talkkeihin, mitä töpsöttelen ihanalla pumpulipilvellä ihon pinnalle, tepsii muuten myös rinnanalusiin :D Ja pitää myös naisen hehkeän tuoksuisena... Vauvan talkkikin käy ;)

Whisky Peat Plussapuuhkutus ++++++++++++++++++

Tetu Plussasäteitä tähän kiertoon.
 
Ottis
Juttua tullut niin, ettei meinaa perässä pysyä :). Bugsy, sait mut nauramaan ääneen tuolla kommentillasi miehistä, ett "...eikä ne todellakaan huomaa milloin olet lakanat vaihtanut. Eihän ne osaa laittaa mattojakaan samoihin paikkoihin, vaikka vuosikausia tallovat niitä kurakintuillaan." Noinhan se just menee. Tosin viimeksi, kun mies toi meillä matot sisälle ja laitteli paikoilleenkin ja tietty laittoi yläkerrassa matot väärille paikoille, se hänen järjestyksensä oli parempi. Jotta näinkin joskus :LOL:.

Oliivitar Ihanan hetken olet saanut elää pikkuisesi kanssa ja on siitä jäänyt kaunista muistokin ihan kuvan muodossa :kiss:.

Minttu2011 Kiva, ett olet saanut nukkua unnivelkoja pois ja relattua. Tervetuloa takas olkkariimme :). Kiva, ett ovis saatiin täällä yhdessä pähkäillen paikannettua ja mur-murkin näyttää sen listalle laittaneen :heart:.

mur-mur Kiitos päivityksestä :flower:. Eikös sulla ollut ovis tässä yksi päivä :confused:. Et sitten RKTT-listalle hypännyt ;).

Whisky Peat Olen ajatellut tosta alkoholista vähän samaten kuin sinä, ett mieluummin sitten enemmän kerrallaan kuin monia kaloripaukkuja pitkin viikkoa. Tai no miten sen nyt ottaa, mutt toi kalorijuttu on niin totta :LOL:. Jos ei laitteja juo, niin yhdessä siiderissä jo melkosen välipalan kalorit. Mutt itsekukin juo sen mitä haluaa ja mikä hyvältä tuntuu. Näytti meilläkin ukko olusen korkanneen kun menin illalla käymään mökillä saunassa. Ja itsellenikin koitin jutella, että mikäs etten ottaisi, mutt oon sellanen jäärä, ett pitää saada se täti ensin kylään, ett uskaltaa huoleti drinksun ottaa jos siitä paikalta kolottaa.

Minttu2011 Totta turiset tuosta uimisen rentouttavasta vaikutuksesta. Minä saunoin illalla mökillä ja kävin vain kerran uimassa, mutt kun tulin kotiin kymmenen maissa, en halunnut edes koneelle kipasta, ku tiesin, ett täällä virkoaisin ja niin menin vaan sängylle lueskelemaan ja sain unenpäästäkin kiinni poikkeuksellisen aikaisin.

Mutta.. :confused: tiedä onko tää mun omaa höpinää, mutt olen ollut huomaavinani, ett jos menen 'liian aikaisin' nukkumaan, ei mulla ole uni hyvää ja syvää, vaan aamulla herään virkeämpänä jos valvon myöhään silleen, ett sammun ku saunalyhty ku sänkyyn menen. Viime yönäkään en sitten huippuhyvin nukkunut, vaan heräsin oman yskimiseeni monta kertaa. Sei oo kivaa :(.

ON Illalla oli muuten sellaset menkkajuilinnat, ett oksat pois, mutt täti ei vaan tuu :ashamed:. Kaupassa ku käytiin, (oliko se toissapäivänä vai eilen?) ja nousin tavallista korkeammasta autosta ulos, viihlas mahanpohjassa niin, ett olin varma ett lorina alkaisi heti. Eilisen jotenkin kirveli alamahaa, mutt ei selvästi tätitavalla vieläkään, mutta illalla ku saunoin, oli kohdunpaikkeilla ihmeen kiristystä ja kirvelyä ja siksi en moneen kertaan uimassa käynytkään, vaikka muistanpa, ett toissakesänä kun OLIN RASKAANA, sillä paljon uinkin, kun se sitä kiristystä mahanpohjassa olevinaan helpotti. Ja pilailinpa ukollekin, ett opin uimaan jalat 'koukussa' ku ei pystynyt mukamas uimaankaan tavalliseen tapaan. Oli miten oli, mutt nukkumaan mennessä jo pikkusiteen pöksyihin tuikkasin, ku pariin kertaa tuntui selvästi, ett jotain mukamas valuu. Ja pah :headwall:, ei yhtään mitään, ei nytkään :(. Jos tämän kierron käy kuin viime kierron, täti saattaa tulla vasta perjantaita vastasena yönä, siis jos ovis oli tiistaina eli eilen oliski ollut oikeasti dpo14.

Mistäs tämä muuten johtuikaan tämä kierron pidentymisen täältä loppupäästä?
 
Ottis
Salme71 Toivottavasti pikkuinen edes osaksi päivää päiväkotiin pääsee. Meilläpäin tuppaa olemaan niin, ettei paikat riitä :'(, vaikka uusiakin ryhmiä on perustettu. Ja lopulta loppuu tila.

Yäk :x, join kahvia aamupalaksi ja tuli ihan ällö olo. Pitäis varmaan opetella näin 'aamusta' syömäänkin jotain. Mutt nyt mä lähden ulos touhuilemaan jotain, jos sattuis samalla pikkasen ruskettumaankin. Sellainen helle, ett paljoa ei jaksa tehdä, mutt ajattelin enimpiä voikukkia ajaa nurin tosta pihasta ja jos energiaa piisaa voisin pestä auton. On ihan pölyinen taas ja siinä viilenee ku tsuppailee sitä kylmällä kaivovedellä =).

Miehelle muuten sanoin eilen, kun on taas koko viikon viilettänyt omilla teillään ja touhuissaan, ett hänellä ei ole tänään mitään vaihtoehtoista tekemistä ennenkuin laittaa alumiinirullakaihtimet vinttikamariin ja ullakolle, ett saadaan vähän aurinkoa piiloon. Kaihtimet jo eilen kaivoin esiin, joten ei pitäis olla ku muutaman ruuvin paikka.
 
Tänään on taas tämä tytteli toivoa täynnä... Eilen oli miehen kanssa oikein ihanaa ihoa ihoa vasten :heart: Pitkän aikaa jälkeenpäinkin köllöttelimme ja jutustelimme... ei ollut kiire pesulle saati lapsia kuulostelemaan. Jälkeenpäin mieleeni juolahtikin ajatus, että tällaisesta sen tärpätä pitäisi..

Niin miekin ajattelen:heart:..ja -09 se tärppi miulla melko varmasti kävihin sellaisesta "pikaisesta pupustelusta" - pikainen sellainen siksi kun poikanen naapurissa hetken leikkimässä.;)
(olivat miehen kera mummulassa juurikin H-hetken tietämillä ja tilannehan piti heti korjata heidän kotiuduttuaan..:p)


Yksi vinkki helteille! Mie kärsin pulleista purjeista (reidet) ja eilen bongasin jälleen ihon punoituksen reisien läpsätessä helteellä tahtia. Olen varustautunut tuoksulla varustettuihin talkkeihin, mitä töpsöttelen ihanalla pumpulipilvellä ihon pinnalle, tepsii muuten myös rinnanalusiin :D Ja pitää myös naisen hehkeän tuoksuisena... Vauvan talkkikin käy ;)

Juuuuh, hyvä on konsti - noin olen vuosia jo menestyksellä tehnyt!:wave:(siitä tänne kirjoittelinhin leideille joku aika sitten:))
..miullahan joskus ihan rikki iho meni:x..mutta talkki estää sen kyllä hyvin.
.
 
Viimeksi muokattu:
WP - kiinnostaa, kiinnostaa!!=)

..ettei kuule vain ollut sitä kuuluisaa "kiinnittymis vuotoa"?
..olispa:heart:

Tiedättekös..kun mie aloin odottamaan poikasta ja en ollut vielä testannu plussaa..olin s a t a varma jo tosi aikaiseen(varmaanhin aika pian oviksesta)että tärppi on käyny!
..olo vain oli sellainen - RASKAUTUNUT:heart:

Dippasin testinhin vasta kun menkat päivän myöhässä ja a i v a n varmana, että plussaahan se näyttää.=)
..edellisestä raskaudesta oli aikaa kummiskin 17v ja silloin vein pissanäytteen labraan kun heräsin ihmettelemään pari viikkoa viipyillyttä tätsyä?!;)

..nyt ei ole näissä kolmessa tärpissä sellaista tunnetta ollut..ehkä pikku aavistus tai toive vain..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä