40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos kaunis kaikille rentouttavan illan toivotuksista :kiss:. Taisi tepsiä, sillä ihan kivaa meillä oli =). Mies ei vaan meinannut millään malttaa lähteä kotoa eilen. Venyi ja vanui ja menipä sillä sitten mahakin sekaisin. Kai mun uusi tukka oli sen verran shokeeraava, ett ajatteli mun lähtevän uutta miestä hakemaan :LOL:.

Whisky Peat Waude, selvä viivahan tuo on, ei epäilystäkään :heart:. Toivottavasti pikkuinen saa nyt matkassa pysyä. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:! Joko laitan sut y-klubiin?

Pikkutirri Peukutuksia, että tämä olisi THE Kierto :heart:. Eipä sitä tiedä kun susta tuolta tuntuu jos vaikka olisi alitajuista pienten lintujen laulua.

mur-mur Mun pitänee sinne verkkokauppaan ottaa yhteyttä, ett palauttavat rahat jos ei testejä tule. Mullekin on testit tulleet seuraavana päivänä jos en ole itse mokannut tilausta niinkuin nyt.

ON Tädistä ei jälkeäkään ja jos totta puhun, niin näillä helteillä se ei mua sureta yhtään, mutt vähän ihmetyttää :confused:. Ei mulla ole koskaan täti näin paljon myöhästynyt :(. ja ja.. alkaa vähän tuntua, ett pitäis ehkä sittenkin ostaa ihan Apteekin oma tai digitesti tai jotain, johon voi varmemmin luottaa. Se nyt ainakin on varma, ett kupposta en nyt sitten ota ennenkuin tätsykkä tulee. Eilen lueskelin, ett rv5 asti ei alkoholista ole haittaa alkiolle, mutt sen jälkeen on ja jos olisinkin r...... niin mulla se rv5 tulee täyteen joko ma tai ti. ;). Jospa mä näillä höpinöillä saisin tädin paikalle.

muuten WP, minäkin olen joskus haamulaisistani ajatellut, etten edes tänne viiti tai kehtaa niistä kertoa ku sitten sen haamulaisen katoaminen nolottaa. Mutt tosiasia on, ett minnepä muuallekaan näitä tuntojaan purkaisin jos en tänne.
 
Voi Ottis! Mietinkin tässä tuliko se täti sinua juhliin kiusaamaan... Nyt ma olen taas toivoa täynnä :heart: Jospa se tätiläinen ei sen takia kurvaakkaan luoksesi, kun pieni siellä painautuu kiinni :heart: Plussapuuhkutus Testiin :heart:++++++++++++++++++++:heart:
 
Ottis: ei mullakaan vielä mitenkään raskaana-oleva olo ole, ja viivakin noin haalea.. Kai tässä täytyy vielä repullinen testejä ostaa =) Kutvotusta kyllä on ollut, nälkäkin välillä, mutta mikään ei oikein kiinnostais niin paljon että viittis alkaa syömään ::D kebaa ehkä tänään, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, viikon-parin päästä on turha kuvitella syövänsä, kun ruoan tuoksukin etoo..

Mutta joo. Saa mut siirtää y-klubiin, ja toivotaan että sinne saan jäädäkin. Mieheni on vielä autuaan tietämätön tästä, meillon ollu tässä dramatiikkaa aamulle...naapuri tuli pyytää kyytiä ensiapuun ja kun selkäni käänsin, tuupertui meidän rappusille :( Oli telonut käteensä ison haavan kotona, ja huoli on kova.. on meidän lasten varapappa nimittäin ja todella rakas meille kaikille. On vain niin kova luu, ettei muka mitään oo käyny, toisen kerran sain kopattua kainaloiden alta kiinni, ennen kuin olis menny rappusia alas. ONNEKSI mieheni oli tänään kotona!!!
 
Ihunaa WP - siellä se pikkinen kohtupesäistä kovasti tekee:heart:
..milloinkas sie miehellesi salaisuuden kerrot?..:)

Huiiih, miten kurjasti oli naapurin papalle käyny!:O
..onneksi olitte kotosalla ja hän sai apuja heti.

ottis mahtava juttu, että flikkojen ilta onnistunut!:wave:
..ja minne on jäänyt täti kupeksimaan?..on se kumma: Kun sitä odottaa - EI tule..ja kun vähiten odottaa - TULEE!:kieh:
(ihunampi ois se ylläri..)

Minttu - rentoista "pikkulomaa" ja viettäkäätte oikein mukavaiset poikasen 17v-synttärit!

Oliivittaren
pikkinehin JO 1v..ei enään niin vaavi:)
..ja niissä nurkissa voi i h a n h y w i n olla hiukka pölypalleroita - ei ne vierahat niitä tutki, siivoilette vaan näkyvät kohdat nätiksi!;)

..ja vielä painosta - O N ihan vain nesteestä johtuvaa turvotusta!:p:D

pikkutirri, kyllä se tämä kierto oli ovuloimaton, niin sahaa nuo lämmöt..yleensä pysyy Oilin vierailun jälkeen v ä h i n t ä ä n 37..
(yöllähin vähintään 36.9)
Aamulla veskireissun jälkeen ja hieman miehen kanssa jutustellua,(pitkällään ollessa) lämmöt 36.5(pitäis mitata HETI kun silmänsä saa
auki)..äskettäin mittailin ja vaan 36.8..
Eilen illasta nousi kyllä 37.3 mutta miulla olihin tuskainen kuuma olo silloin.|O

Tämä kierto oli nyt tällainen, ei maha mittään..mutta onneksi mökkilomaa siiiintäääääääää....:D
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Whisky Peat Ilolla sinut y-klubiin lisään =). Voimia ja jaksuja sulle niiden elämän kurjempien puolten kanssa.

mur-mur Ihuna se ylläri olis, juu :heart:. Nyt oli muuten tullut verkkoapteekista ilmoitus, ett yksi tuote pitää poista tilauksesta, ett voivat sen lähettää. Palautelomakkeen kautta laitoin tilinumeroni kautta ku en löytänyt sp-osoitetta. Oliko turvallinen veto ollenkaan :confused:.

Kävin isän ja äidin haudoilla vaihtamassa uudet kukat ku olivat ihan kuivuneet toiset. Sama juttu pitäis tehdä miehen isän haudalla, mutt ei yhtään nappaa lähteä ajelemaan. Ei sais valittaa, mutt alkaa jo ottaa voimille tämä mitään tekemättömyys ja tehdä ei jaksa tai viiti, kun on näin kuuma.

Palataan taas :wave:!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp1/23-30........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp5/29-32........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp11/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp11/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp13/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp13/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp14/24-28......yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp15/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp23/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp29/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp31/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp35/?.............yk1........3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo5
Minttu2011 (43)........dpo8
Tringa (40)................pp14
Whisky Peat (35)......dpo15:)heart:dpo13)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Ottis..sie vaan taidan olla sellainen puuhastelija, se pitää vain hyväksyä.=)
..sellainen ihminen ei oikein osaa olla pitkää aikaa aloillaan - hetken vaan..sie ehkäpä juuri esim. lukemalla rentoudut(silloin kun niin saat rauhassa tehdä, ettei mies siinä häilämässä)

Nyt nämä kuumat kelit rajoittaa hieman siun askareita..entäpä jos enempi illasta touhuilet sitten kun viilenee?..koettaisit antaa ittelleis luvan relata päivällä kuumimpaan aikaan!=)

..ja eihän se LOMA tarkoita sitä, että kaikki tekemättömät työt silloin tehdään..
..lomalla naatitaan ja keräillään voimia siihen kun arkinen aherrus taas alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän nuo tiedot oikein olleet. Miehelle kerron varmaan varovaisesti tänään, kun en yleensä ole laiskimus, mutta nyt vaan ei jaksa.. Tosin oon kyllä jo istuttanu kukan taimia, imuroinu liki 2 kerrosta jne, mutta.... Että tietää sitten eikä patistele - vaikkei sitä yleensä muutenkaan tee =)
 
Ottis
mur-mur Kyllä mä tänään olen osannut olla yhdestä asti ihan reporankana. Olen vanhoja Aku Ankkoja lueskellen maannut baadenissa nurin- ja oikeinpäin:cool:. Välillä käynyt vain tuvassa juomassa jotain. Mies kävi kotona, mutt pakkas kamppeitaan ja lähti mökille. Kuuluipa tuo suunnittelevan kaupassa käyntiäkin, mutt ei kysynyt lähdenkö mukaan :'(. No, mä käyn sit illemmalla ku viilenee.

Miehellä olis tänään ollut työn puolesta risteilykin, mutt ei viittinyt lähteä sinnekään. Olis vaan mennyt ku kavereittensa kanssa pääsis jonnekin. Melkonen tylsimys :stick:.

Whiskey Peat Ota ilo irti raskaudesta ja teetä miehellä ne raskaat hommat ;).

Mutt nyt täytyy mennä taas aurinkoa palvomaan. Laitan kuitenkin eka kerroksen aurinkorasvaa, ettei pääse hipiä kärvähtämään. Kasvoihin ainoastaan olen suojaa vasta laittanut ku se altistuu muutenkin aina enemmän auringolle. Lupsakkaa ehtoota itsekullekin.
 
Nukuttiinpa aamulla pahasti pommiin pojan kanssa. Minulla oli tapaaminen päiväkodin hoitajan kanssa kymmeneltä, niin avasin silmäni vasta siihen aikaan. En laittanut herätyskelloa päälle, kun ajattelin, että poika herää kumminkin viimeistään ysiltä. No eipä tietenkään herännyt sen kerran, kun olisi pitänyt. : / Nolotti kyllä soittaa hoitajalle, mutta minkäs teet. Mennään sitten ensi viikolla tutustumaan uudella yrityksellä. :)

Täällä, niinkuin varmaan koko Suomessa, on ihan hirmuinen kuumuus. Yleensä tuolta mereltä puhalta suht vilpoisa viima, mutta nyt oli kyllä hiki päässä, kun kärräsin vaunuja rannassa kaverini kanssa. En kauheasti tuosta suorasta auringonpaisteesta välitä, kun olen niin vaalea, että palan herkästi. Istuksin mieluusti varjon puolella. Poika on taas tullut isäänsä, eli ruskettuu kauniisti eikä pala. En ole muuten koskaan käristänyt itseäni auringossa. Olisin varmaan ihan keitetyn ravun ja grillimakkaran yhdistelmä. :p:LOL:
 
Whisky Peat; suurensuuret onnittelut plussasta! ajattele, kevätvauva:heart::heart:


Mintulle hyvää lomaa! Sekä mukavaista pojan synttäriä! Aattele, että sinunkin pikkumies on jo noin iso miekkonen. Jokos niitä tyttöystäviä pyörii nurkissa?? ;)=)

Ottiksellekin rentouttavaa lomaa ja lomaa myös ukkelista! :) Meillä on ollut tapana (ennen lapsen syntymää), että lähdettiin aina viikoksi yhdessä jonnekin reissuun. Sitten ne loput kolme viikkoa vietettiin maaseudulla kumpikin omien vanhempien luona. Jotenkin sitä kaipaa yksinoloa, että saa täysin vain keskittyä omaan itseensä ja tekee sitä, mitä mieli lystää. Kyllä itse ainakin kaipaan 'lomaa' miehestäkin välillä. Nyt tilanne tietty eri, kun lapsi, niin ei ainakaan kovin pitkiä aikoja voi olla erikseen.

Oliivitar; Hauskaa, että teidän lapset odottavat jo uutta vauvaa. =) Kaverillani on 8-vuotias poika ja tämä toivoisi kovasti, että äiti ja isi vielä tekisivät vauvan. Hän kun kovasti haluaisi olla jollekin ISOVELI. Nyt kuulemma hän on VAIN pikkuveli. :LOL::heart::heart:

Tuo tjottailu saattaisi sopia paremmin meikäläisen luonteelle. Olen niin huono testailemaan, en koskaan muista, että milloin pitikään testata ja vielä huonompi mittailemaan kuumeita tms. Pupuilustakaan en halua tehdä ns. pakkopullaa. -Se kun sattuu olemaan yksi ihmisen suurista iloista elämässä... :heart::vampire:;):whistle::p

Meillä on huomenna megalomaaniset 40-vuotisbileet! Eräs ystäväni järjestää kahden muun kaverinsa kanssa 120-vuotiskekkerit ja kutsuja on lähetetty 'aikas paljon'. :O:popcorn: Lahjaa ei kuulemma tarvita, mutta kävin ostamassa siltikin Fingerporin sarjiksen, kun tiedän, että kaverini tykkää pervoista sarjiksista. :p


Kaikille olkkarilaisille ihanaisia viikonlopun päiviä! Viettäkää ne rakkaittenne seurassa ja pitäkää hauskaa!
 
Ihunaista viikonloppua miekin toivottelen
- täältä helteen kourista!

Karpalo siideriä nautiskelen täällä - menossa jo kolmas siidukka;)
Kävimme ystäväni mökillä hieman vierailulla, grillattiin makkaraa ja juotiin pullakeffeet.
Poikanen kävi uida polskuttelemassa ja mie kaihoten kattelin viekusta, ei ollu uikareita mukana.

Vaikea hieman oli nauttia mukavasta vierailuhetkestä, koska..

Mökki oli sellaisella paikalla, ettei p i e n i k ä ä n tuulenvire käynyt minnekkään suuntaan pihalla(ei edes laiturilla)..saatatteko arvata oliko miulla tuskaa näine kiloineni?:(..
..ja ei niinkään tullunna hiki, vaan se sisäinen kuumuus/polte, pääkin kiehui vallan!.. näin matalapaineen aina koen.: /

..kotiin kun pääsin, menin heti kylmään suihkuun - Aaaaaah!


Enhän mie haluis valittaa..mutta kun mie en kuumaa ole kestänut enää kohta 20 vuoteen - miun Äiti samanmonen, siskot toista maata.

Mökillä oli myös ystäväni ystävätär, joka oli t o d e l l a hätää kärsimässä!
..istuksi varjossa surkean näköisenä, veto aivan poijjes - kävipä välillä pötkölläänhin..kyllä tunsin syvää sympatiaa&empatiaa häntä kohtaan:hug:
 
Viimeksi muokattu:
WP:Ihanaista odotusaikaa sinulle.:heart:
Ottis: Mistä mäkin löytäisin tollasta tarmoa kaikkeen tekemiseen ?
Salme71: Ei se pommiin nukkuminen maailmaa kaada pojallasikin oli vain iso väsy !
ON: Meikäläisen kroppa on ihan sekaisin kun täti porhalsi kylään jo tänään... Olenko tulossa vanhaksi ? Alkaa tosiaan tuntua, ettemme koskaan saa pikkuista syliimme...:( Onneksi ehdin kuitenkin ennen tädin tuloa tekemään kunnon järvilenkin...
 
Hieno tuo mur-murin baarijakkara-pyllähdys :DD

Kävin illalla ostaan apteekista CB:n digitestin, aamulla vielä lisää pissataan tikkuun :) Samalla kattelin kun ihmiset kantoivat kaupasta sidukkaa ja hikoilivat helteessä, osa painatteli terassille.. kello oli jo lähempänä 21.00. Hetken kävi mielessä kaiho, mutta sitten ajattelin, että jaa - enpä oo tässä kaupungissa ikinä terassilla käyny, joten tuskin sinne pakko on päästä tänäkään kesänä :LOL:

Ollaan asuttu täällä kohta jo 8v. En oo bilehile, en. Ja tänään olin niin väsy, että yritin nukkua päikkyjä. Nyt sitten ei väsystä tietookaan, vaikken siis edes nukkunu. Just.
 
Viimeksi muokattu:
WP siihen huomiseen CB:n testiin mukavaista tekstiä toivon - kuten esim. "raskaana" tai "raskaana" 1-2viikkoa/2-3viikkoa":kiss:

En ole bilehile miekään - enään;)
..mukavampi turista kavereisen kera, nautiskellen vaikka hyvää ruokaa ja juomaa!
 
Ninnille pahoittelut tädin ilmestymisestä paikalle. Kurjuus! :hug: Minäkin kovasti toivon sinulle sitä pientä tuhisijaa kainaloon.

Whisky Peatille digitestiin niitä maagisia sanoja toivottelen myös minä!! :heart::heart:

Kiitos, mur-mur! On kyllä kiva lähteä vähän kekkuloimaan. En ole pitkään aikaan missään isoissa kekkereissä ollutkaan. En kyllä usko, että tulee kumminkaan vedettyä persareita.
Tarkoitus olisi enemmänkin tanssia viuhakkaasti ja nähdä vanhoja tuttuja.

 
Ottis
Huomenta vaan, naiset! Tulin kurkkimaan olisko Whisky peat testaillut :)?

Oiivitar Kiitos :kiss:. Olishan se jotain aivan uskomatonta jos tädin viipuily siitä johtuisi, että olisin raskaana, mutt kyllä mä eilen vähän jo silleen aloin ajatella, että kyllä sen jotenkin tuntisi. Meinaan, ett ennen mulla on ollut hillitön hinku saada varmuus, saada tietää, että olen raskaana, mutta nyt vaan tyynesti odottelen maanantaille ja uusia testejä. Testaamattahan ei kuitenkaan osaa olla. Toisaalta just nyt mietin, että kun näin aamusta ei niin tolkuttoman kuuma ole, voisin kipaista lähimpään kaupunkiin ihan silläkin, että alkaa olla Saskia (mun lempparijuoma) vähissä ja pitäis muutenkin vähän shopata. Tiedä jos tarttuis käteen r-testi samalla. Ja saispahan mies pitkän nenän ku kuvittelee mun täällä vaan makaavan ja nukkuvan pitkään, ku ilmoittaisin puoleen päivään mennessäni käyneeni kaupungissa :LOL:.

Alkaa muuten oikeasti taas ahdistaa tämä meidän elo. Tai ku en mä näe tästä poispääsyä. Meillä ei pelaa kemiat, eikä meillä näy pelaavan enää puheyhteyskään. Torstai, kun minä olin lähdössä tyttöjen kanssa saunaan, oli ainoa ilta, ett mies vitkutteli lähdöllään. Melkein voisin kuvitella, että hän halusi jäädä tänne, kun minä en ole kotona.

Illalla vein muuten isänsä haudalle uudet kukat ja kun takas autoon tulin, soitti. Kun kerroin missä olen, kysyi olenko tulossa mökille. Sanoin, että en, että oon menossa kotiin, vaikka tosiasiassa olin ajatellut, ett mökillä kävisin. Mutt hän oli veneellä liikenteessä ja ajattelin, ett olkoon. Nauttikoon hän nyt siitä olemassaolostaan =). Se oliski Salme71, mun mielestä aivan mahtavaa, ett voitais sopia, ett hän on nyt siellä ja minä täällä jne., mutt ku toinen aina lähtee itekseen jupisten ja jos jotain sattuu välillä sanomaankin mikä ei työhönsä liity, on se jotain negatiivista.

Sori, omanapaisuus :ashamed:, mutt nyt piti taas vähän tuuletella. Kivaa aurinkopäivää kaikille :cool:. Ainakin tähän mennessä aavistuksen viileämpi päivä kuin eilinen. Mä taidan sittenkin lähteä shoppailemaan. Kaupoissa on viileätä. Palaillaan :wave:.
 
Onnea Ninni :heart: Ihania vauvauutisia! Ja vieläpä tuplaten :)

Itsellä on helle pannut kropan sekaisin, illalla ei uni tullut kuin vasta puolen yön jälkeen, ja jo aamulla 5.30 napsahtivat silmät auki. Kävin sitten pissaamassa tikkuun, ja tässä tulos:

 

Yhteistyössä