40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Ottis (44)..................Kp4/25-32.....yk 24( 08/09)..1
putunen (41).............kp6/25-26..........yk yli 1v...........3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp14/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp14/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp16/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp18/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp20/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp21/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp26/25-26.....yk20..........1
Minttu2011 (43)........Kp30/27-29......yk 10( 04/11)..3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)..............dpo3
Pikkutirri (42)............dpo8
mahdotontako (46)....dpo10
Minttu (43)................dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Hei kaikille:)
Ja ensiksi Hurrrrrrjasti ONNEA tetu68:heart::heart:
Tämä tattinen ollut ja on jotenkin niin matalaipeen alla ettei elämästä tahdo tulla ns.Lasta eikä paskaa:( Joskus vaivannut tai vuodesta 1993 paniikkihäiriö ja aina mennyt ja tullut ja nyt 3-vuoden poissa olon jälkeen TAAS tuli vieraakseni ja kauppakin on liian vaikea paikka tänä päivänä :( Yritin vanhoja lääkkeitä popsia ja luovutin kun tuli aivan karseet sivuoireet ja nyt 16 pvä lekuri jos keksis jonku toisen helpotuksen..Pirullinen tauti ja elämän laatua syö pikku hiljaa kokonaan:mad: Tämän myötä taitaa tämä kierros mennä ihan huti,kuti vaavin suhteen tai sen aikaan saamiseksi kun petihommat ei luista nekään:( Mutta huomenna on uusi päivä ja toivottavasti parempi sellainen ja eteenpäin pakko porskuttaa
Muksua päivää jokaiselle ja puhureita :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis - sieltähän mie Glitter craphics.comista tuon kiikkuvan pupuisen ja muuthin löysin.=)

Miulla on kyllä nuo keuhkot ihan tukossa ja kuivaa yskää pukkaa, inhoittava vaiva!
..itse asiassa, luulen tämän johtuvan siitä kun tupakoinnin jätin melkeinpä kokonansa poijees taas..

On se sitten kumma: kun vetää topan päivässä, ei yskitä y h t ä ä n:D..mutta kun lopettaa, jo alkaa kakominen!!!!:headwall:..saamari sentäis..ja täti ryökälehin taas nurkilla jo eloa haittaa:kieh:(pinnaa kiristelee)


tattinen:hug:..pikaista parempaa oloista siulle toivon ma:kiss:

Kyllä kait sie jo viikonlopulla Mahdotontako dippailet???:wave:

Kovasti tärppisätehiä jokaiselle:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Ottis (44)..................Kp5/25-32.....yk 24( 08/09)..1
putunen (41).............kp7/25-26..........yk yli 1v...........3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp15/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp15/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp17/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp19/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp21/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp22/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp27/25-26.....yk20..........1
Minttu2011 (43)........Kp31/27-29......yk 10( 04/11)..3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)..............dpo4
Pikkutirri (42)............dpo9
mahdotontako (46)....dpo10
Minttu (43)................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Hissua näyttää olevan palstalla :xmas:. Oikein mukavaa perjantai-iltapäivää kaikille ihanaisille :wave:!

Tattiselle toivotan parempaa mieltä, jaksamista ja mukavaa päivää :kiss:

Paranemissäteilyä mur-murille, jotta yskä hellittää! :flower:

Minttu - mikäs on tilanne? Toivottavasti plussainen :). ++++

Mahdotontakolle toivotan testausonnea ja raskausviivaa testiin!! Sekä pikkutirrille oikeanlaisia oireita ja sen jälkeen plussaa!! :heart: Ninni69:lle isot plussapuhurit myös!!

Kaikille oikein hyvää viikonloppua ja masunkasvattajille lähetys pikkuisia tarrasukkasia :)!!
 
Mukavaista viikonlopun alkua ihunaisille!

Tännehän se tätsy nyt sitten tuli jo etuajassa - Kp21..:O
..ei ihme kun oli karmea väsy päällänsä KOKO ajan..

Jokohan Minttu on dipannut?..:rolleyes:
Niitä+++++++++puhureita:whistle:ihan jokaiselle täältä laittelen!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Viime vuonna tähän samaan aikaan, oli kuumeilijoita listalla 21..nyt enään 10..:|
(toki osa ihunaisista plussasi:))

Rohkeasti vaan naiset kuumeilemaan siitä iltatähdestä!!!
..mikään ei estä vähintäänkin haaveksimasta..ja ne haavet kun tuppaa vielä todeksikin käymään;):heart:

Täällä on ihunan kannustava joukko: tuetaan toisiamme vastamäessä ja murheen yllättäessä, sekä iloitaan yhdessä niistä onnistumisista - ihan aikuisen oikiasti!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Tsemppiä sulle ihan satasella täältä lähettelen. Paniikkihäiriöt on kamala asia. Toivottavasti olo on jo helpottanut ja saat apuja kunhan pääset sinne lääkäriin :hug:.

Putunen Hissua näyttää todellakin olevan :(. Onneks ei ole kuitenkaan ihan kokonaan kuihtunut tämä palsta käytöstä pois.

mur-mur Kiitos meidän kaikkien puolesta kauniista kannustustekstistä :kiss:. Mun miehellä on sitä kuivaa yskää ollut nyt muutaman päivän ja varsinkin yöt on kakonut jo toista viikkoa aina. Aina vain sanoo, ett helpottaa jo, kun patistan sitä lääkäriin. Minähän olen sitä yhtenä verukkeena pitänyt tupakoinnin lopettamiselle, etten viiti ku sitten alkaa se kamala yskä. Keuhkothan siinä vaan putsaantuu ja jos vain malttaa aikansa olla käryyttelemättä, kirkastuu elämä varmasti muutenkin ja ihan kaikin puolin.

ON Mulla oli jo eilen illalla (kp4) sellasia ovistuntemuksia. Ei varsinaista limaa, mutt valumisen tunnetta, ett oikein jo ärsytti, mutt laskeskelinpa samalla, ett jos antais luonnon hoidella tämän kierron, niin mies varmaankin olisi viimeistään su-aamuna kovinkin innokas pupuilemaan ja se olisi kp7 sitten eli ihan soppeli aika simppojen tallettelun aloittelemiselle. Keskiviikolle tai torstaille jos sitten ajoittaisi tarkkuusammunnan, niin ei tarvis kovin testaillakaan. Mulla taitaakin olla vain 3 o-testiä jäljellä, joten niillä on pärjättävä.

Mua alkaa kieltämättä vähän kaduttaa, ett noi pennut otettiin, sillä toi kakkojen jatkuva siivoaminen ei ole mitään kivaa puuhaa :(. Onhan noi katit kivoja varsinkin kun ovat sillä päällä, mutt noin muuten toi valtava häslääminen yms. käy voimille ainakin kun on itse väsynyt, niinkuin minä nyt satun tällä hetkellä olemaan =). Mies aamulla pennut kantoi yksi kerrallaan sänkyyn mun viereen, ennenkuin lähti töihin ja se oli ihan suloinen ele ja kivahan siitä oli heräillä ku kaksi karvakääröä nukkui vierellä. Pitänee ottaa positiivisesti ja ajatella, ett pian nuo on aikuisia ja rauhallisia kissoja ;).

Kivaa alkavaa viikonloppua kaikille! t. Ottis
 
Ottis
mahdotontako Ahaa, sulla on siis dpo väärin tolla RKTT-listalla :confused:. Kyllähän mä ton eripuran sun tickerin ja listan välillä silloin alussa huomasin, mutten vaan tajunnut asiaa korjata :ashamed:. Milloin olet ajatellut testata eka kerran?
 
Mua alkaa kieltämättä vähän kaduttaa, ett noi pennut otettiin, sillä toi kakkojen jatkuva siivoaminen ei ole mitään kivaa puuhaa :(. Onhan noi katit kivoja varsinkin kun ovat sillä päällä, mutt noin muuten toi valtava häslääminen yms. käy voimille ainakin kun on itse väsynyt, niinkuin minä nyt satun tällä hetkellä olemaan =).

Juurikin samaa mie ajattelin tuosta meitin Sallista - mitä isommaksi tulee, virtaa(kakkaa&pissiä)riittää!..käy välistä kyllä pirun voimille.
..ja koira olut meillä vasta 8vrk..


Minä olen meillä ottanut huolehtiakseni nuo lattioden pyyhkimiset ja Sallin jätösten siivoamiset..äkkiseltään pistää tympimään(miehän en mikään siivousintoilija nääs ole:whistle:)
..p*****n ei pie hukkua mutta en mie noita lattioita normisti n o i n usein hankaa;)

Mies ekaa kertaa tänään manasi: "ei oikein iske tuo koira"(Salli oksensi lattialle - söi taas ruohoa reippahasti)..silloin mie annoin kuulua!:vampire:..perskeles, vai pitäis sen 8 viikoisena osata kaikki temput?

Miehellä ei ole kokemusta koirista lemmikkeinä, niin kuin mulla.
Heillä kotosalla koirat olleet aina tarhassa ja silloin vain otetaan sieltä poijjes kun alkaa mettästyskausi..reppanat:(
..tuollaista m i e en taas ymmärrä - koira ON sosiaalinen luontokappale ja kärsiin yksin tarhassa oleilusta..jos ei siis muuta kontaktia ihmiseen metsästyskauden ulkopuolella, kuin kerran päivässä ruoan antaminen ja välillä kynsien leikkuu..juu ja se p****n siivuu sieltä tarhasta - eikä sitäkään joka päivä!?
.
 
Viimeksi muokattu:
Miepä eilen hemmottelin ittiäin;)..

Tilasin nettikaupasta kengät ja sitten makkariin: uuden päiväpeiton&2tyynyä, sekä ikkunoihin valelaskosverhon GUSTAVIA-laskosverho Koti Verhot Laskosverhot Jotex
Pitkään mietin: otanko vaalean, vaiko liilan - otin vaalean:).. ja sitten vielä parit lenkkiverhot.
Veskiin vielä uuden maton(suihkuverhon uusin muutama päivä sitten)

Seuraavaksi ostan uudet päälliset sohvaan&nojatuoliin, nuo Ellokselta aiemmin tilaamani jo NYT nuhjuiset?:|
Pitäis kyllä hankkia uusi kulmasoffa, se vaan isompi investointi.
..ja vielä jos uudet verhot - en vain ole päässyt sinuiksi kuitenkaan noiden vasta hankkimieni kanssa: /..no, olivat onneksi edulliset.

Mie täällä yksiksein n a u t i n(Sallin kans) - molemmat lapsoset elokuvissa ja mies Prismalla.=)
..tehdään pizzaa illemmalla ja tilasin mie pari olustahin ittellein;)

Täällä on lämmin ja aurinkoinen paistelee - toivottavasti siellä teillä ihunaisten luona myöskin!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kun pyysin mieheltä lupaa ottaa pennut, lupasin, että hoidan ne (niinhän minä hoidin hänenkin kissansa) ja maksan rokotukset sun muut, mutt kyllä mies niille jo herkkuja eilen kaupasta toi. Eilen illalla oli toinen oksentanut makkarin kynnyksen läheisyyteen ja onneks olin a) just laittanut sukat jalkaan ja b) nimenomaan minä, joka siihen oksennukseen astuin =). Kiltisti siivosin kisulin jäljet ja ajattelin, että tätä tämä nyt on. Tänään kuitenkin sain 'maksaa' siitä, kun en illalla saunan jälkeen jaksanut alkaa putsata hiekka-astiaa, vaan laitoin uuden astian ja likaantuneen ulkoeteiseen odottamaan. Kun tulin töistä jouduin putsata ekana molemmat :LOL:. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää :stick:. Eikä siinä sitten kaikki, tietty ku olin just saanut astiat putsattua ja tuvan tuuletettua, kävi toinen pennuista vääntämässä oikein pahanhajuisen kakan astiaan ja jouduin taas putsata astian. Kai tuohon hajuun tottuis, mutt en halua enää kuulla miehen sanovan, että "meillä olikin ennen niin puhdasta ja raikasta". Hän nimittäin sanoi niin yksi päivä, vaikka olen yrittänyt pitää huolen, ett kissoista ei ns. saastehaittaa kovin paljon tule. Itse tykkään puhtaudesta ja siisteydestä. Tätä se nyt vaan on siihen asti, ett kissat oppii pissalle ja kakalle ulos. Juu ja mies valitti siitäkin yksi päivä, että kun sitten piha sotkeentuu. Joopa joo.. pihalla kulkee isoja kolleja, jotka p**koo tullen ja mennen eikä niitä siivoa mikään eikä kukaan.

Kai musta on vähän vanha tullut, sillä silloin, kun Poju ja siskonsa olivat pieniä ja niiden jälkiä (varsinkin tytön oksennuksia) sai olla siivoamassa jatkuvasti, ei olis tullut mieleenkään valittaa. Mutt ne olikin silloin mun ainoa perhe ja 'kaikki' mitä mulla oli. Kun yksi sisko ihmetteli miten jaksan pestä mattoja alvariinsa ku tytölle varsinkin tuli vahinkoja, nauroin vain, etteipä pääse kukaan valittamaan, ettei tässä talossa olis aina puhtaat matot lattialla =).

Mutta.. jos vauvaprojektia ajatellaan, niin tämä kaikki on vain hyväksi niin mulle kuin ukollekin, jos joskus se oma vauva satuttaisiin saamaan. On pakko oppia (taas) siihen, ettei voi vain itsekkäästi olla ja mennä, vaan on otettava jokin viaton luontokappale kaikessa huomioon. Mies onkin nyt illan 'pidellyt' poikaa pihalla kanssaan, kun vahaa autoa. Ja poika on onnessaan. Tyttö nukkuu keittiössä.
 
Ottis: mitä kissanhiekkaa käytätte? Meillä kun oli kissoja, ostettiin eläinkaupasta kevyesti parfymoitua hiekkaa, sellaista johon pissatessa tulee kunnon tiukka paakku. Se vaan napattiin aina veks roskikseen ja loppu hiekka oli ihan puhtoista. Lisättiin aina vain tarvittaessa, ja yhden 20 kg säkin jälkeen pesin sitten astian, ellei aiemmin ollut mitään katastrofia sattunut.

Tavalliset markettihiekat & pelletit oli ihan järkkyjä, sellaista velliähän niistä pissatessa tuli ja pelleteistä märkää purua... Paakut hajosivat nostettaessa, ja eihän se laatikko koskaan sitten "puhdas" ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
WP Meillä on Rainbow'n valkosta paakkuuntuvaa kissanhiekkaa. Paras näillä leveysasteilla. Edellinen säkki oli Pojulle hätävaraks ostettu eikä toiminut todellakaan niinku pitäs. Mikähän sen parfymoidun merkki on, muistatko? Saa varmaan Mustista ja Mirristä?

ON Vuosisadan krapula :'(. Tukka niin kipeä, ettei oo totta ollenkaan :stick:. Meilläpäin avattiin uusi baari ja tietty sinne piti lähteä. Jonot oli ihan kamalat, koko seutukunta tuntui olevan liikkeellä ja vasta 3 jälkeen kotiuduin. Ei tee mieli alkoholia vähään aikaan, vissiin =).
 
Mur-mur:Kirjoitit ihania sanoja tuolla tästä yhteisöstä. Ainakin mulle teistä kaikista on tullut teistä semmoisia, joiden kirjoituksia lukiessa olen jaksanut taas kuukauden eteenpäin, kun tätiryökäle on kerta toisensa jälkeen porhaltanut paikalle ja pahoin pelkään, että joudun taas pettymään... päivät tuntuvat matelevan. Eilen kun taas näin ihanan, nyt 7,5vkoisen pojan, mun sisin oli haljeta kaikista mahdollisista tunteista...=) :| :'( :) :heart:
Vai kävi Ottis viihteellä. Toivottavasti oli hauskaa ja kankkunen hellittää nopeasti...
Piinassa elävä kanssamatkaajanne Ninni
 
Viimeksi muokattu:
Ottis: En muista enää hiekan nimeä, paikallisesta eläinkaupasta sitä ostettiin. Kallishan se oli (n. 18 - 20e/säkki), mutta suhteessa hävikkiin&laatuun oli kyllä ihan ehdoton. Vaikka marketin hiekat ovat olevinaan paakkuuntuvia, ei se paakku yleensä kestänyt kasassa nostamista. Tuo eläinkaupan hiekka oli sellaista lähes hienoa hiekkaa, ja kastuessaan paakku oli kuin kivi. Kunhan sitä vain on paksulti astiassa, niin toimi kuin unelma. Niissäkin on toki eroja, muutamaa mekin kokeiltiin ennen kuin paras löydettiin.

Mullakin jotenkin "masis". Mietin aamulla, että tänään olisi viikkoja 14. Masu olisi jo kasvanut kummasti ja hetken päästä oltaisiin jo puolivälissä... Nyt ollaan taas vasta odottelemassa ekoja menkkoja, ja aloittamassa yrittämistä, jos sekään sitten enää kiinnostaa...

Vatsa on ollut taas kipeä, eilen ihan turvoksissa kuin jalkapallo, ja tänään oon sitten saanut toimimaan ja juossut jo kolmesti vessassa. Illalla sanoin miehelle osin vitsinä, että sä kai teet aamupalan, ja kun alas raahauduin klo 9, toi minulle sämpylät & kahvin tarjottimella tuohon sohvalle. En tiedä, itkeäkö vain nauraa. Välillä en enää tiedä, mitä tältä elämältä haluaisi ja odottaisi, vaikka kaikki on todella hyvin elämässäni. Vaikka.
 


Ihanaa lauantai aamua kaikille!
!:flower:

Ottis: Ollut juhlimassa, kiva, mutta krapulapäivät on kyllä kamalia!

Whisky Beat: Tiedän hyvin kokemasi tunteen, ei mukavaa, kun ajattelee minkä ikäinen lapsi nyt olisi, jos olisi kaikki mennyt hyvin tai kuinka pitkällä raskaus olisi..mutta eteenpäin on vaan mentävä, voimia ja parempaa olotilaa!!:hug:

Ninni: Ihania vauvat ja pienet lapset ovat, oletko tulossa sille pienelle vauvalle kummitädiksi?? Onnea tähän kiertoosi, jotta plussa pamahtaisi!!:heart:

Mur-mur
sisustuksen lumoissa, mukavaa, tänään ompelin makuuhuoneeseemme verhot, siniset väriltään:)..meillä makuuhuone nyt täynnä sänkuýä, matkasänky, pikkutytön sänky ja parivuoteemme:))

Tänne ei mitään erikoista kuulu:) Pian hakemaan lapsia, hoitoon meille:)

Ihanaa vkloppua, ellen ehdi käymään jossain vaiheessa kurkkimassa:))

mahdotontako:heart:
 
Ihanaa lauantaita kaikille Ihanaisille ja hirrrrmusesti paljon Onnea Tetu69! Ja kaikille peukkuja pystyyn jotka jännittävät...

Eilen tunsin ihan selkeät ovulaation merkit ja vielä tänään...Mies ihmettelee miten sen voi tuntea??

Söin clomeja vuonna 2006, kun on tuo raskas aika jo jäänyt unholaan ja taakse niin onneksi sitä unohtaa asioita, mutta miten on kanssasisaret, yksinkertaisesti talous ei riitä yksityiseen hoitoon, olis silloin Felicitaksen asiakkaana...miten meidän ikäisiin suhtaudutaan julkisella puolelle??

Eiköhän lauantai-ilta pyhitetä kunnon pupuilulle??=) :heart:
Ihana mies minulle kun eilen sanoi, että nyt sitten jalat pystyyn, etkä liiku sängystä vähään aikaan (On selvästi etsinyt asiatietoa netistä tämä minun nörttini...=) ) aamulla olikin liikaa suorituspaineita :|

Kaikille sydämiä ja hyvää viikonloppua!!
 
No... ajatuksia tulee ja menee, vaan ei niille pidä antaa valtaa. Keräsin kamat kasaan, ja lähdin salille aloittamaan uutta kunto-ohjelmaa. Kuntoplussassa oli hyvä 10 viikon ohjelma, josta nyt tuli tehtyä ekan viikon eka setti. 1km kävelyä + 3km kävelyä/juoksua vuorotellen + 1km kävelyä. N. 45 min kesti reeni, hiki tuli ja sen jälkeen oli ihanaa mennä ip-saunaan rentoutumaan. Viikossa on 4 reenikertaa, ja kun ohjelma on valmiiksi tehty + mietitty, niin ei minun tartte kuin vaan tehdä :)

Kaupassa kävin, perunat uuniin ja mies grillaa kanaa ja muuta nannaa. Rinksua aion muutaman ottaa illalla ja tehdä ihanan salaatin. Ei pöllömpää :heart:
 
Aurinkoista iltapäivää kaikille!

Täällä käyn kyllä joka päivä lueskelemassa juttuja, vaikka ei kirjoitteluun tahdo jäädä aikaa.

Sitä paitsi, mitä sillä iällä on väliä, koska tämä palstahan on tarkoitettu myös haavetasolla oleville. Saahan sitä haaveilla lapsista vaikka satavuotiaana.

Joten ei saa hiipua tämä palsta, ei ei ei......
Tietysti on ihanaa kuulla onnistuneista raskautumisista, mutta on myös "ihanaa" kun voi jakaa epäonnistuneet raskausyrityksetkin ja ikuiset haaveilut.

Itse muistan, että keskenmeno sai aikaan juuri sen pettymyksen tunteen, että oma keho on jotenkin huijannut ja epäonnistunut tehtävässään. Ja juuri tuo huijattu olo oli kaikkein pahinta. Ikään kuin keho antaa piruuttaan ymmärtää, että olet raskaana, mutta sitten kaikki valuukin kirjaimellisesti tyhjiin....

WB täällä olen myös pyrkimässä myös kuosiin, tai ainakin sinnepäin. Tsemppiä sulle ja hyvin olet alkanut itseäsi hoitamaan. Helli itseäsi.

ON Olen ajatellut, että jos yrittäisin myös tosissani päästä parempaan kuntoon ja saisin tuota painoa pois, voisin antaa uuden vauvan mahdollisuuden vallata ajatukseni. Kun saisi sen jotenkin pysymään sitten jollain tavalla paketissa niin, ettei se ottaisi haltuunsa koko pääkoppaa. Ettei koko keskittyminen menisi vain sitten vauvailuun.

Ottis voimia kisuleiden hoitoon ja Mur-murille myös koiran kasvatukseen.
Meillä on aina aikaisemmin ollut elukoita, jos jonkinsorttisia, joku voi muistaa meidän litistyneen hamsterin tarinan. Mutta on meillä ihan hyvin hoidettuja elukoitakin ollut. ;)

tähän liityen kuva:




No kuitenkin, nyt sitten hankkiuduttiin eroon kahdesta koirastamme, en jaksanut yksinkertaisesti enää niiden yllätyksiä. Toinen jo vanhuuttaan aina lirautteli ja sillä oli tosi tarkka mitä söi, muuten sai kurap...kaa siivota urakalla. Joten sen vahingot jotenkin ymmärsin.

Toinen taas oli olevinaan aina koko lauman pomo, joten sen mielenilmauksia sai sitten keräillä. Ajatelkaa mitä se joskus teki, (olen voinut kyllä kertoa aikaisemmin, joten sori jos on toistoa...) se kutale pasko ruokapöydälle yksin jäädessään, ja sitten terveiset oli suoraan pöydällä "luettavaissa" kotiin tullessamme.

Tai sitten se kävi paskomassa meidän sänkyyn MINUN tyynylleni. Minä kun olin se, joka sitä komentelin.

Ja Ottis tiedän tunteen kun astuu pimeässä PALJAALLA jalalla koiran lämpimään paskaan heti ensimmäisenä aamulla, joka sitten iloisesti tirskuaa varpaiden välistä.......meillä tätä kylläkin ainakin viikoittain, joskus päivittäinkin. Ja kyse siis kuitenkin opetetusta(?) koirasta, joka kyllä tiesi päivällä milloin piti ulos mennä.

Jätöksistä tuli mieleen:



Siis se rakki, anteeksi nimitys, teki siis mielenosoituksensa yöllä, jos ei päässyt meidän sänkyyn. Ja loppuajasta olikin aivan mahdoton, koska vauvan tulon takia laitoin koirat lopullisesti meidän makkarista ulos. Niin sekös tätä narttua sitten otti näköjään päähän.

Itseironinen koira, kuten tämäkin:



Nyt ollaan oltu ilman koiria n. 4 kuukautta, joten kyllä on rehellisesti tunnustettava, että meillä se helpotti ainakin minun elämääni. Koska minähän se olin, ja olen edelleen, joka siivoaa, pesee matot jne. Varsinkin se otti päähän, että tuo narttu joka ikinen kerta teki sen, että kun toi puhtaan ison maton esim. olohuoneeseen, niin eiköhän vain seuraavana yönä ollut kusilammikko jossain kohden. Joka ainoa aamu kävin matot läpi kohta kohdalta ja lähes aina oli ainakin minimaalinen märkä läntti jossain.

Ties mitä muuta se teki öisin...



Mutta eivät ole lapsetkaan enää koiraa vinkuneet. Kaikki ovat tunnustaneet, että ylimääräinen stressi poistui. Tottakai niistä kaikista eläimistä on myös hellyttäviä ja ihania muistojakin. Onhan niistä aina seuraa, ne eivät väitä vastaan ja ovat odottamassa joka kerta yhtä iloisella mielellä.

On meillä ollut kissojakin, mutta naapureiden "avustuksella" ne katosivat mystisesti. Olivat kissavihaajia.....

Mutta onhan ne elukat ihania, en sano itsekään, etteikö meille joskus vielä joku otus tulisi, mutta sanon sen siksi, että jos sanon että meille ei ikinä enää elukoita tule, niin silloin niitä varmasti tulee.......



Aurinkoisia jatkoja.......
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä