40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Ninni69 (42)..............Kp1/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp1/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp5/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp10/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp15/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp15/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (41).............kp17/25-26.......ykyli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp25/28...........yk 1.......................1.yht.
Nöpsö (43)................kp29/29-32.......yk?........................2.
pikkutirri (42)............kp32/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (41).............pp3
Mafinka (49)..............dpo8
Pikkutirri (42)............dpo19 :heart::heart::heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako - harmin paikka ja pahoittelut sinulle :(, olisihan se ollut ihanaa, jos plussa olisi tullut. Kovasti sitä sinulle toivoin.

Pikkutirri - superisot onnittelut plussaviivasta :heart:!! Voi kunpa se tällä kerralla olisi pysyvää ja vahvistuvaa ja kaikki menisi onnellisesti :kiss:.

Ninni69 - plussapuuhkutus sinulle +++. Miltä tilanne vaikuttaa, oletko testannut?

Mur-mur - tosi söpöinen koiruli teillä on. Toivottavasti väsymyksesi pian kaikkoaa ja mieskin tervehtyy :).

Kiitos kaikille toivotuksista :heart:! Piinapäiviä tässä hissunkissun elellään eteenpäin.
 
Mur-mur:Ihana kuva koirulista !=)
Mahdotontako:En ole uskaltanut koskea testiin.
ON:Melkein jo uskalsin testata, mutta pisusin vaan purkkiin ja jätin testin aukaisematta !:LOL::LOL: Tuntuu niin menkkajuilimiselta, että katsoin viisaammaksi olla testaamatta, ettei TAAS tarvitse tuijottaa sitä nega-testiä, kun ei mulla vielä edes voi sanoa että menkat olisi myöhässä.... Muutenkin oon huonolla tuulella, kun ei asiat hoidu niinkuin pitäisi.:mad: Nyt oon kuitenkin tehnyt sen eteen voitavani ja odottelen mitä tuleman pitää...
 
Mahdotontako..voihan surku tädin tulosta:(..pahoitteluni täältä:hug:

Ninni
- niin minullahin on kerran, pari noin käynyt, että viime metreillä jänistin ja kaatelin pisun poijjes!:eek:
..peukutukset edelleen d=)b:heart:


Mies kävi aamusta uudemman kerran lääkärillä&verikokeissa..lääkäri epäili myyräkuumetta,:| vastaukset verikokeista torstaina.

Itselläni tänään - ei aivan niiiiin pohjaton väsy, kuin viimepäivinä..voi kun menisi vaan ohi.

Lapsonen jäi aamusta kotio - aivan kaamea yskä!:O(samanmoinen, kuin miulla oli)..ja pikkasen varmaan lämpöähin..voi miun pientä poikasta:(
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ihana kuva Sallista =). Ihan väkisten tollasen katteleminen saa hymyn huulille. Sama se on meillä noiden kisuleiden kanssa, että paljon enemmän on iloa elämässä nyt kuin ilman niitä.

Kurjaa, ett miehes sairastaa ja vielä tuolta kaikken arimmasta paikasta. Se käy luonnolle. Saitkos ajan pvk:aan? Minä hain tänään töistä tullessa taas grammasia C-vitamiiniporetabletteja ku älyttömältä tuntuu tämä minunkin väsy. Eilisen ymmärsi, kun olin aamuun asti valvonut, mutt tänään en ole töissä muuta tehnytkään kuin haukotellut |O.

mahdotontako Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Totisesti oli sulla ja meillä sun kierrossa piinailemista :kiss:. Parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:!

Ninni69 Eihän ne negatestit ole mitään mukavaa kateltavaa, joten sen puoleen pääsee vähemmällä jos vain malttaa olla testaamatta. Toivon kuitenkin, että täti nyt pois pysyttelisi ja testiin tulisi plussa +, kun sen uskallat viimein tehdä.

Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Toivottavasti sulla tän kierron lopussa on mukavia uutisia :heart:! Peukutuksia!

ON Mulla ei ole eläissäni oikeata pissatulehdusta ollut, mutt eilen oli äläpäässä kurjat tuntemukset, kun tuntui, ett jotain valskais ja valkovuoto olikin möykkystä ja runsasta. Join varmaankin tavallista vähemmän, kun pisukin oli niin tummaa joka kerta. Naisenelimissä =) muuten olo sellainen, ett ovis on ollut ja mennyt kun välillä niin nippailee. Harmi vaan kun nämä tuntemukset ovat yhtä tyhjän kanssa, kun ei tulosta voi odotella. Miehen kanssa ei montakaan sanaa eilen vaihdettu. Ei riidelty mutt eipä ollut läheisyyttäkään.
 
Nyt gyneaika varattu, saapi oikein ultrata ja katsoa mikä on tilanne vai onko siellä enää mitään elämää, munasarjoissa.)) Ja papa samalla sitten myöskin:)
Ensi vkn lopulla jo aika..nopsaan se menee se aika....en vaan yhtään tykkää gynellä käymisestä:)Kukapa tykkäisi? :)

Ihanaa tätä päivää kaikille!


Kerran sitä vuotoa tuli aamulla siihen loppui, huomenna varmaan niagara:)
 
Ottis - enhän mie aamusta saanut soiteltua TK:hon kun tuo poikanen sairastaa..unhoittui:whistle:..
..huomenna uus yritys.=)

Miehellä kipu on seljän puolella, munuaisten kohdilla ja suurin piirtein siellä kohdin, missä meillä naisilla munasarjat..sellaista jomottavaa tunnetta/kipua, joka vaikuttaa sitten myös lemmiskelyhalukkuuteen..pikaista paranemista hälle toivon ma:)
 
Mahdotontako - sieltä lääkäri reissulta toivon siulle hyväisiä uutisia - munasarjat&kohtu:heart:
..ja papasta myöskin puhdas tulos.

..niin..jos munasarjojen toimivuudesta haluat tietoa..olisi tuo FSH/LH ja Proge sellaisia labratestejä sitten, jotka kertoilisi tarkemmin:)
 
Ottis
Otin päikkärit |O ku niin väsytti. Nyt on naama rutussa :LOL:. Kaffit keittelen ja lähden edes pätkän nurtsia leikkaamaan ennenkuin tulee taas vettä. Ei huvita yhtään, mutten kehtaa sitä miehenkään kontolle jättää ku hän kuitenkin tekee melkein 3 kertaa pidempää työpäivää kuin minä.

Yks mun työkaveri oli muuten tuonut viikonlopun reissultaan tuliaisia meidän pennuille :). Niin ihanasti tehty =).
 
Voi itku Ninni69 ja Mahdotontako:'( iso rutistus molemmille!!! Mä jo niin ehin haaveilla et hypätään siihen plussa junaan kaikki...pöh sille punanutulle!... Teille molemmille parempaa onnea ensi kiertoon ja Mahdotontakolle hyviä tuloksia gynellä...

Mites Ninni...ootko sä käyny tsekkaas noita proge ja FSH arvoja?? Vai oliko se niin et sun mies ei halunnu mitään hoitoja? Mun miehen kanssa mä en ees mistään hoidoista keskustellu(koska sillä asenne et meijen yksi yhteinen vois riittää ja tulee toinen jos on tullakseen) noh..ite menin kumminkin gynelle(enkä siis mitenkään salaa vaan ns.asenteella että onko kaikki kunnossa) clomi reseptinhän mä sieltä sain ja mulla ne ainakin saa ovuloimaan "paremmin"...näillä avuilla siis meillä ja toivottavasti nyt kestäis...
 
Viimeksi muokattu:
Voi pikkutirri kuinka ihanaa! Aivan mahtavaa, viivan vahvistumista puhkun ja puhallan :D PUUUUHHHH!!!

Mahdotontako Pahoitteluni "tätiperskules" päässyt livahtamaan luoksesi :(

mur-mur Sinäkö se olit joka minun laillani täytti kahteen kertaan 46 :D Edesmennyt "ukkokultani" sanoi että on ihanaa päästä vuotta nuoremman naisen kanssa sänkyyn :D :LOL: Ihana Teidän Salli, rapsutuksia kovasti :) Huokaus ja haikeus! Halaisin sinua jos oikeasti olisit luonani :hug: Sinunlaisellesi ihmiselle toivon kaikkea hyvää ...

Ottis Sinä se sitten aina jaksat vääntää tuon kultasi kanssa :LOL::LOL::LOL: Anteeksi vaan mutta olette Te kanssa pariskunta :heart::heart::heart:

Ninnille Puuhkutuksia täältäkin kovasti :heart:

mur-mur Suosittelen lämpimästi että menet pika pikaa lääkäriin - ei kuulosta hyvältä! Keuhkoputkentulehdus voi olla kuumeeton - ja vaarallinen :(

On: Minulla kierto selvästi pidentynyt - vaihdevuodet tulossa - joten tuo RKTT: aan on sellaista "toiveajattelua" mutta "Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato" :D Kierto pidentynyt kummasti tuosta 28:sta 36:een. Muistelin kyllä että on minulla kierto ollut nuorempanakin 36 joten???

Mukavaa iltaa, menen pian laittamaan hyväskää kun olis nälkäkin :D ... :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: mur-mur
Mafinka kirjoitit..
Halaisin sinua jos oikeasti olisit luonani, sinunlaisellesi ihmiselle toivon kaikkea hyvää ...

Kuin myös mie siulle toivon mitä parhainta, ihanaisinta eloa ja vasitenhin sen kultasi kera:heart:
..olet mielestäni lämmin ja hyvin empaattinen ihminen - halausrutistusmutistuskutitus:kiss:..:)

Kiitos teille - Salli on söpöinen, ihunainen hänkin..sekä niiiiiiin kerkeäväinen ja kovakalloinenhin välistä|O:whistle::p;)

Poikasella on nyt varmaanhin samainen pöpöviirus, kuin miulla:|..ja kyllä mie menen pian lääkärille jos miun oloinen ei parane tästä..ja poikasenhin oloiseen on helpotusta saatava jos näyttää kestävän(huomiselle jo keuhkoputkia avaavaa lääkettä soittelen lääkäriltä)

Ps. Mafinka, muistinkin tässä juuri, että miullahan oli vuosia sitten kauhea yskä, joka jatkui..jatkui - ja ei ollut lämpöilyä.

Usean viikon sairastettuani, raahauduin l o p u l t a lääkärille kun verta melkeinpä yskin(ainahin sen maku aina suussa oli)
..olihin sitten keuhkoissa paha tauti ja paraneminen kesti pitkään!:O

..ja juu..taisi olla Ottis, joka täytti kahteen kertaan sen saman vuosiluvun?!;)..olikohan näin?
..mie vaan itteni aina katton vuoden vanhemmaksi, kuin olenkaan!:D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka ihunat! Laittelin tohon kuvann o-testeistäni... päiväyksetkin varmaan näkyy. Tänään tuli illalla tuo vahva viiva, siis mulla varmaankin nyt dpo -1... Mies kuntoutuksessa tän viikon. Talleteltu viimeks eilen aamulla. Katotaan ehtiikö tärpätä. Tuuripeliä!
Närästää kamalasti. Ei uskalla oikeen mitään nyt syödä lääkkeitä kun pelkään että se vaikuttaa raskautumiseen. Viime kierrossa oli se voltaren tuohon käteen (mikä ei muuten vielkään oo kunnossa):kieh: Eli ei sählyä pelaamaan ainakaan 2 viikkoon! Läsät senku lisääntyy... ja suklaa jne maistuu... tuttua?

ONNITTELUT PIKKUTIRRI JA SUPERLIIMAA JA TARRASUKKIA!:hug::heart:

HYVÄÄ YÖTÄ KULLANMURUSILLE JA SORRY LYHYT VIESTI!!:heart:
...Töissä ollut jo yhen päivän, huomenna aamuun taas. Onneks sunnuntaina alkaa 3 vkon loma!
 
Heissulivei!!

Elikkäs mulle vois merkata tiistai kp 1..alkoi tässä illan hämärissä tiputteleen.Kerrankin oikeen mittanen kierto. Ja tähän kiertoon sitten laitellaan ne meidän viimeiset kuurankukkaset jos vielä jaksavat kukkia pakasteesta tultuaan.

Pikkutirrille viivan vahvistumista ja kaikille muillekin oikein ihanaa syksyä.Itse olen syksy ihmmeinen ja oikein nautin kun illat pimenevät ja voi poltella kynttilöitä..paitsi,että pelkään pimeää..mutta pysyttelen kynttilöiden liekkien katveessa..:)
 
Minttu - peukutellaans d=)b jotta siellä siulla tallessa kerkeäväisiä simoja kohtaamaan munasoluisen:heart::wave:

Nöpsö..
..Ja tähän kiertoon sitten laitellaan ne meidän viimeiset kuurankukkaset jos vielä jaksavat kukkia pakasteesta tultuaan..

Toivon tiedäkkös näin kovin olevan - jaksuja niille pikkuisille kuuran kukkasille!:heart::kiss::heart:

..miekin tykkään loppukesän/syksyn kuulaista illoista ja kynttilöitä tulee polteltua paljon.=)
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


ail (35)......................kp1/29............yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp1/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............Kp2/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp2/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp6/22-28.........Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp11/25-26.........yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp16/27-29.......yk11( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp16/25-32......yk23( 08/09)...1.
putunen (42).............kp18/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp26/28...........yk 1.......................1.yht.
pikkutirri (42)............kp33/28-32.......yk806/11)...4./2.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo0
putunen (42).............pp4
Mafinka (49)..............dpo9
Pikkutirri (42)............dpo20 :heart::heart::heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Onnittelut supervahvasta ovisplussasta :kiss:. Kyllä varmasti riittää jos olette pupustelleet dpo-2.

Putunen sinä varmaankin laitat tälle päivälle mintulle sen dpo0 sitten :confused:? Mitkäs on sun fiilikset? Onko etiäisiä plussasta :heart:?

mur-mur Minähän se olin, joka oli 43 v. melkein kaksi vuotta :LOL:. Pikaista paranemista teidän sakille :flower:!

Nöpsö Onnea teille ihan hirmusesti tähän viimeiseen hoitokiertoon :heart:! Toivottavasti nyt tulee ihanaa tulosta :kiss:.

Mafinka :LOL:. Ihan piti miettiä, ett mitäs mä nyt olenkaan mieheni kanssa vääntänyt :confused:. Yllättävän rauhallista eloa ollut varsinkin, kun mieskin on ollut töiden jälkeen ihan finaalissa. Aloin jo miettiä, ett jos mökkiviikonloppu ei tulevana vklna onnistukaan, ett sit alan puhua, ett lähettäs veljensä luokse ku siellä tultiin luvanneeksi käydä viimeistään elokuun loppuun mennessä ja se alkaa totisesti olla jo käsillä. Alkaa pikkuhiljaa ainakin mun nuppini kaivata maisemanvaihdosta.

ON Jouduin aloittaa taas Duact-kuurin. Johan minä olen tässä koko kesän yskinyt, mutt tänä aamuna oli niin valtava päänsärky ja sattuu mm. kumartuessa niin, että on takuulla poskiontelot tulehtumassa. Sit toisekseen mun työhuoneessa on niin kamalat katkut töissä, ett siellä en ole voinut kuin käydä kääntymässä ja hakemassa vaan kamoja ja pomo tuntuu sit muuten vaan ottaneen tehtäväkseen vahtia menemisiäni, ett meinaa olla pinna kaikitenkin vähän kireällä.

Nyt pentujen kakkiastioita putsaamaan, jospa se elo siitä taas kirkastuisi :saint:. Ajattelin, ett olisin tänään siivonnut oikein kunnolla, mutt taitaa jäädä haaveeksi taas :ashamed:.
 

Yhteistyössä