40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Ei ole OOAKilla tätiä näkynyt...taitaa se nyt sitten olla sitä...mummotautia siis...*ittuttaa

Mummosta puheenollen minusta tuli "puol"mummo lauantaina - tyttö - 2880gr - 48cm.
18pvä suunnataan ulkomaille katsomaan ihmettä <3

Lueskelen tuossa kaikessa rauhassa nyt noi miljoona postausta - jotta olisin vähän jyvällä-

Mietin tässä jos pitäisi siirtyä taustailioihin...jättää en voi teitä kokonaan, vaikka laulut taitaa olla minulta laulettu koskien vauvahaaveita.

Haleja kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: annekristiina




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (44).......kp7/27-29...........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp8/32................yk1..............2.
Hanhimamma (41)...Kp8/29................yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp8/25-26...........yk28......................1.
Clearblue (41)..........kp14/28..............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp15/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp18/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp18/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
tattinen (41)............kp20/22-28.........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp22/21-23..........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp23/25-27.........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp26/28-30.........yk16(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra (41)..kp35/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp39/26-31..........yk2.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp45/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70





Wienna (40)......pp6



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ninni69 ja ninni-70 Oikein hyvää jatkoa kummallekkin tasapuolisesti:heart: ja toivottavasti tulis ylläri,pylläri plussa sellainen hyvinkin pian:kiss:
OOAK Onnea puolikkaalle mummulle hurrrrrjan paljon:heart:
Tämä täti aloitti taas eilen vesijuoksun 7 viikon saikun jälkeen ja oli IHANAAAA ja nyt on paikat niin pirun kipeät:p
Tänään taas altaaseen aamulla ja sieltä kipin,kapin töihin. Jos nuo mahaläskit sais sulatettua ennen kun bikini kausi alkaa :) Vaikkakin menen kyllä rannalle rinta rottinkilla ihan missä kunnossa tahansa....se on sen häpiä joka katsoo ei miun :)
Ens viikolla pitäs taas tätin kyläillä vaikkakin kummasti pieni toiveen kipinä rinnassa kun saatiin puputeltua ihan nappi aikana oviksen suhteen et jos ois sittenkin raskautunut..
Ens viikolla lekuri soittaa ja ajatteli hormoonikierukkaa laitettavaksi kun nämä pillerit jota sain olivat pirun kalliita niin en niitä edes rupea popsimaan. Eli vimppa hetket ois aikaa raskautua ennen kierukan laittoa.
Ilma on taas ihan hanurista :( tuulee ja räntää pukkaa ettei oikein kevättä rinnassa kummassakkaan ole tällä hetkellä:p
Mut nyt tämä täti lähtee kiljuun poijaan ylös ja sitten molskista altaaseen :)
Ihanaista päivää kaikille ja puhureita tietenkin:heart::heart:
 
Heipähei kaikille palstalaisille, vanhoille ja uusille! Meille syntyi 2. huhtikuuta aivan ihastuttava pikkuruinen poika, 52 cm ja 3900 gr. :heart: Päästiin sopivasti pääsiäiseksi kotiin ja tuntuu, että tässä onnesta ihan pakahtuu. Sinänsä hauskaa sattumaa, että esikoispoikamme täytti aprillipäivänä 2 vuotta, joten poitsuilla tullee olemaan tulevaisuudessa aina yhteiset synttärikemut =)

Ihanaa jatkoa kaikille ja hyvää kevättä!

terveisin Salme71
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (44).......kp8/27-29...........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp9/32................yk1..............2.
Hanhimamma (41)...Kp9/29................yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp9/25-26...........yk28......................1.
Clearblue (41)..........kp15/28..............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp16/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp18/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp19/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
tattinen (41)............kp21/22-28.........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp23/21-23..........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp24/25-27.........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp27/28-30.........yk16(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra (41)..kp36/32-35..........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp40/26-31..........yk2.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp46/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70





Wienna (40)......pp7



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Iltaa olkkariin:wave:!

Johan ihqujakin uutisia saatu tähän tupaan, (olkkariin siis, EI TÄHÄN mun tupaani); Salme-71; Ah ja voih, Onnea miljoonasti pienestä pojusta! Hyvä syntsäpäivä, sillä meidän yks lapsista on myös syntynyt 2.4! Ja kiva, jotta saavat veljekset vietellä vierekkäiset päivänsä yhtäaikaa:heart:! Niistä pojista taitaakin tulla bestikset, kun niin ovat jo "kohta samanikäisiä"; silleesti siis, että pari vuotta ja ovat ku kaksoset..Ihanaa!

Ja OOAK; ihanaahan tuo mummiuskin on, puolikkaanakin, uskon ma! Mulla kun ei siis ole edes sisarusten lapsia hellittävänä..(tarkoitan siis silleesti, että saisin vaaveja hoidella, kun omat jo enemmän isoja), eikä ainakaan esikoinen avokkeineen ole luvannut lisääntyä, niin kadena oon, että sulla on sentäs mummiuden ilo! Nautihan siitä, että saat pienestä paketista ilot itselles, ja kun/jos hankalammat hetket, niin voi kauniisti ojentaa vaavin vanhemmilleen ja mennä kotio nukkumaan täysinäiset yöunensa, hih! Näin korostetusti ilmaisten... Kyllähän meeistä jokainen ne yöunensakin mieluusti menettäs hetkellisesti vaavin takia..

Tattinen; sä siis harrastelet tota mun haaveilemaani vesijuoksua? Onko se noin ihanaa, kun annoit ymmärtää? tuosta kommentoinnistasi yllytettynä, aionkin huomenna vapaapäivän kunniaksi mennä jo päiväsellä koklaamaan tota vyötäni ja harjoitella sitä juoksua siellä mummukoiden seassa! Jänskättää pirusti, mutta kaitpa mä ainakin pinnalla pysyn, vaikken juosta osaiskaan..

Voi, Ottis; upeeta, jos sun äijäkkees on on ollut ihmisiksi! Kyllä mä voin tota turjaketta täällä aikani pitää, jos se takaa sulle mukavammat hetket omasi kanssa:saint:! Mutta kyrsimys sentäs, kun eilen ja vielä viime yönäkin niin makiaan viilsi ja raastoi juurikin vasemmassa muniksessa, että nyt jos ois sovintoseksiä ees harrastettu, niin tiä mitä ois tapahtunut! No, tuskinpa mitään sen kummempaa:whistle:! Etana-Ellinä täällä himmailen, ja pilittä paras, kaiketi :headwall:!

Mä ny aion joka tapauksessa naatiskella, kun huomenna vapaa, ja syöksyn sinne altaaseen Tattisen innoittamana ja tekasen jotain hyvää sapuskaakin, ehkä..

Nukkukaatte hyvin, ja kosketelkaa toisianne:hug:!

Lilleriina
 
Hei kaikille, lueskelen tässä kiirastorstaisa viestejä. En ole elohopealta koneelle ennättänyt.

MrsBree päätökseksi on tosiaan tehty rakkaudesta. Voimia edelleen suruunne.

Wienna
hienoa nyt peukutan täällä täysillä. Koska alat testailla vai odotteletko viralliseen päivään asti.

GB
minullakin siirrettiin vain yksittäin sekä tuoresiirrossa ja pas:issa ja yksi on jäljellä, ikää kuitenkin oli 41v lähes 42. Sanoivat kun tuli niin vähän alkioita pakkaseen niin pakastivat yksittäin. Ihania ovat koiranpennut vaikka itsellä ei koiraa olekaan.

Ninni69 ja Ninni70 hyvää kevään jatkoa teille. Toivottavasti pääsette pian yllätäämään meidät hyvillä uutisilla :)
 
Viimeksi muokattu:
OOAK onnea sinulle mummoudesta!:flower:

Salme ihanaa! Onnea hurjasti pojista :heart::heart:

Mur-Mur
ikävää, että jäi tällä kertaa lyhyeksi kiinnittyminen. Tuossa dokumentissa jonka mainitsit sanottiin muistaakseni, että 70% hedelmöittyneistä alkoista vuotaa pois, ennekuin me eds niistä tiedetään....
 
Oivikki, niinhän se on, jotta usiampi hedelmöttynyt valuu poijjes jo alkumetreillä..emmekä niistä tietäisi, ellemme(mie!)dippailisi niin ahkeraan..

Milloinka siulle laitellaan se viimonen pakkasukko kyytiin?:)
..ihuna jos se pieniäinen selviäisi sulatuksesta ja tarrais kohtupesään lujaa 9kk:n ajaksi:heart:
 
Huomenta
Pikaseen vaan täältä töistä laittelen että mulla kp3 jo, eli täti tuli, mutta jos positiivista ni tuli ajallaan.

Harmitukset MURMUR ettei sitten kestäny taaskaan, pöh!

SALMELLE onnea pienestä pojasta:heart: ja OOAK mummoksi tulosta, voi oispas sekin aika ihanaa:)

Terkkuja ihan kaikille!!!
 
Huomenta ihanat!

Oikein lämpimästi onnea Salmelle vauvelista!!! :heart:

Wienna, mahtavaa, että saitte niin hienot alkiot, ei se määrä vaan laatu! Täällä peukut pystyssä, että pikkuinen tarraa tiukasti kiinni!

Ninni69 ja ninni70, oikein hyvää jatkoa teille, toivottavasti saadaan kuulla pian niitä plussauutisia!

OOAK, iso sylillinen mummuonnea!!!!

Pahoittelut ja tsemppiä tädin kiusaamille ja tallettaneille plussapuhureita jännäilyyn!

mur mur, minulle voi laittaa listaan yk2. :)
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimät onnittelut mummille ja pienen poikavauvan äidille!

Vähän on ryvetty syvissä vesissä tämän äkillisen sairastumiseni kanssa, onneksi tilanne alkaa nyt näyttää jo valoisammalta. Todennäköisesti pystyn siis jatkossakin työhöni ihan mainiosti.
Hirveästi ei ole tullut edes siirtoa ajateltua, nythän on siis pp7 ja meinasin testata pp10. Tissit on kipeät ja pari päivää sitten oli jännää tuntemusta kohdun tienoilla. Kovasti on illasta nukuttanut jo yhdeksän aikaan, yleensä jaksan kyllä valvoa vaikka kuinka. Voisi siis olla jopa ihan hyviäkin oireita tai sitten Lugen sivuoireita.
Katsotaan kuinka tässä käy..
 
Ottis
tattinen Peukutuksia hurjasti, ett se kierukan laitto siirtyisi reippaasti tulevaisuuteen :heart:!

Lilleriina Kiitos tarjouksesta pitää kiukkupussi siellä. Olisin mä kuitenkin suonut, ett sä olisit saanut piliä ajallas. Muistan nimittäin ihan liian tarkkaan kuinka turhauttavalta ja kurjalta tuntuu kuulostella mahtavia ovisoireita ja nähdä ja kuulla se mahdollinen pili ihan lähellä mutt tietää, ett SE on silti aivan liian kaukana :(. Jospa te tänään vähän silleen silti touhuilisitte =).

ON Mä alan jo odottaa aikaa viikon päästä, kun mies on remuamassa Levillä ja mä saan asustella taloa ihan itsekseni. Lähinnä sillä, ett saan nukkua aamusta heräämättä hänen kolisteluunsa. Mulla on herätys vasta kahdeksan kieppeillä ja kun ukko nousee ennen kuutta, katkeaa mun uni aina, enkä sit saa heti unenpäästä kiinni ja kun oma herätys soi, oon ihan finaalissa :(. Olis siis kiva saada nukkua ihan ehjiä öitä kun noi katitkaan eivät onnekseni ole oppineet siihen ett haluaisivat yöllä tai aamuyöstä ulos. Niiden 'ovikellon' kun ottaa illalla pois, niin ei kilise kellokaan ja saa nukkua ihan rauhassa :).

Plussaisia tuulia kaikille :heart:!
Ps. Miks kummassa mulla ei näy sitä valikkoa, jolla vois mm. boldata tekstiä :confused:???
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

OOAK (49)...............kp1/26-28...........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp3/28-30..........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp5/32-35...........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp9/27-29...........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp10/32..............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp10/29..............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp10/25-26..........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp15/26-31..........yk3.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp16/28..............yk9...........5/1.yht.
bugsy (41)...............kp17/29-31.........yk4......................9.
annekristiina (47).....kp19/26..............yk4....(2007) 5./2.yht.
Whisky Peat (36)......kp20/30-35.........yk8...(tm 7/11)..3.
tattinen (41)............kp22/22-28.........yk18(2km.)5/1.yht.
Rena (40)............... kp24/21-23..........yk5(km12/11)1.
Wienna (40).............kp25/25-27.........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70





Wienna (40)......pp8



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Wienna, voi kun mie j ä n n ä ä n siun puolestais!=)
..sie taidat ottaa ihan "lunkisti"..ja siulla ON kuuleppa tänään pp8:heart:

Kovasti voimasia tuon sairauden kanssa:hug:

Ottis
- miulla tämä sivu on tosi leeeeeveäääää..ihmeellinen, vaikia oli päivitellähin..:kieh:
..miulla näkyy nuo boldaukset+hymiöt kyllä..

sarialeksandra - pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:
..päivittelin tietosi - kuin myöskin Ulpusen tiedot:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Halibazuidaa:wave:!

Mä kanssa jo ehdin ihmetellä tätä kummallisen näköstä pinoa, mutta ny on taas normalisoitunut, kiva!

Heipat vain kaikille vierailleille; kiva, että ootte kävässeet!!

Voihan vitsi, kun jännittääkin Wiennan puolesta! Oireet kuulostaa aikas mahtavilta, jospa se olisi sitä...:heart:!

Oivikki; ihanaa kuulla, että kiirusta pitää pienen prinsessan kanssa; tostahan se vauhti vain kiihtyy, hih! Ja toivotaan sitä pikkusta sisarusta sinnekin sopivasti kohta puoliin alulle saavaksi!

Pikkutirri
ja Ulpunen; heipat teillekii:wave:

Ja Murmur kanssa, mä en yhtään ihmettele, jotta sua lääkäriksi luullaan, kun oot kyllä ihan naistentauteihin erikoistunut oma tietokirjamme:kiss:! Mä niin vaan jaksan aina ihmetellä sun tietomäärääsi, ja intoasi ottaa selville kaikenmoista, kun itse tosiaankin olen myös kovasti kiinnostunut tietyistä ihmis-jutskista, tuo korvien väli on enemmin mun jutska, mutta mä en iki kuuna päivänä sais ees pysymään mun lahossa päässäni kaikkea tuota tietoa, jota sä mukanasi kannat!Toisaalta se on kai mun kohdalla sekin, etten haluakaan liikaa tietää tietyistä asioista, kun tieto lisää tuskaa, kuiteskin! Siksipä oonkin ku nuor tyttö, noin tiedollisesti, näissä vauva-asioissakin! Kuten esim. Jos mulla siis jo toissa yönä hirmusti paljon ja eilen aamusella enää hivenen paukku tuolla muniksissa, niin eikös peli ookin jo menetetty?? Eikse niin menny, että siittiöt oli pitkäikäsempiä kuin tuo iso, ja mahtava munis? Eli siis, siittiöt vois olla vaikka parit päivät uineita, ja silti vois tulla "BINGO", mutta muniksen bingo meni jo ja vihelteli mennessään??

Lisää ).(; ukkeli on jo taas hetken ihan mua "kullitellut", sanallisesti siis, mutta itse oon ollut edelleenkin vähän ikävä marttyyri; mä oon kyllä niin pitkävihainen ja verisesti loukkaantunut, että siinä mullakin olis parantamisen varaa ja paljon! En tiä, miten etenen..

Nyt on sitten neitsyys mennyt juoksuvyön kanssa:D! Oli hieno kokemus, ja yllättävän helppoa, vaikken edes tiedä, juoksinko oikein? No, ei kait sitä kovin väärin voi tehdä, jos tarkoitus on saada liikunnaniloa! Ainut ns.miinuspuoli oli, että kun aattelin aamulla uimahalliin mennessäni, että "JEE, mun omaa laatuaikaani", ja ihanasti juoksen ja kuuntelen radiota ja uneksin kaikesta kivasta siellä omassa rauhassani; niin HAHHAH:LOL:! Siellähän olikin allas kyllä tyhjänä mun lilluskella, mutta mutta; päiväkotilasten uimakoulua sitten nonstoppina! Kun yks ryhmä saatiin suihkuun, niin seuraavaa pukkas altaaseen ja saunassakin sain nauttia kovaäänisten pikkuihmisten jutskista:xmas:!

Mä en oo edelleenkään oppinut niitä ikkunoita avaamaan tässä pinossa, joten heipat ja palajan kohta kommentoimaan lissää...

Lillis
 
Ottis; juu sullehan mun piti vielä kommentoida; Meillä vähän sama noiden aamujen kanssa; Mulla mies herää usein aiemmin ja on semmonen "kanta-astuja", että kun alakerrassa laitta kahvia tulemaan, niin joka ikinen askel kuulostaa joltain norsun loikalta ja mä en osaa sulkea korvia silta! Ja sitten, on ihana tapa tuolla mun ärjäkkeellä, että AINA aamuisin käy pussaamassa mut, ennenkuin lähtee töihin, ja se on mustakin kivaa, mutta kun sitten pitää niin hitsin kovaa mölytä siinä ohessa, että kaikkoaa viimisetkin unihiekat silmistä;)! Mutta juu, siitä en valita, että haluaa aina pussata ennen lähtöä; lähti sitten mihin hyvänsä..Ja tälleenkin, vaikka ollaan oltu tosi solmussa ja murjollaan viime viikot, niin kyllä se yleensä kuiteskin sen pusuttelen jaksaa haluta:D!

Tulikos sulle jo selvä viesti, että lähtee sinne etelään sun kanssas ja hyvillä fiiliksillä? Mähän olin jo perumassa meitin Egyptin-matkaakin, kun aattelin, jotta "perkele", korjataan auto ja maataan himassa koko kesä, mutta eipä ukko siihen heti alkanutkaan!Ans kattoo ny, meillä ois matkan loppumaksu maksettava viimestään vajaan kuukauden päästä, jotta nähtäväksi jää, ollaanko Korkeasaareen vaiko Egyptiin lähössä kesäkuussa:kieh:!

Että tälleen täällä, parempaan päin menossa, EHKÄ, toivottavasti teilläkii rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto:saint:!

Kaikkea kivaa ja mukavaa, toivottaapi hän:wave:
 

Yhteistyössä