40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heissan Ihanaiset!

Täällä flunssan kourissa jäiden lähtöä ihmetellään... niin se kevät tulee! :cool:

Kuumeilua, siis vauva, olen yrittänyt pitää kurissa... toisinaan onnistuu ja toisinaan ei...:saint:
Menkkoja edelleen odottelen ja nyt vauva soseita alkanut syömään, joten tisuttelu vähän vähentynyt, joten ehkä täti tulee kylään tässä kesän korvilla...

O-testillä tuossa viime lauantaina vahvan viivan testasin ja ihan pääsin hyödyntäänkin :D, joten nyt voi vain toivoa että jotain olis irronnut ja lopputulos olisi :heart:

Kovasti voimia ja jaksamista Suuria Suruja kohdanneille.

Plussakasta viikkoa kaikille! :heart:

t.Rominas
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

ON; vuoto loppui kokonaan viikonlopun aikana ja viimeksi tänään testasin todella vahvan viivan Pregchekillä. Huomenna testaan vielä digillä onko viikot lähteneet nousemaan, ehkä se on sitten uskottava että tämä homma onnistui!
Jonkinlaista kuvotusta on ollut, välillä pyörryttääkin... Kukaan ei kyllä kertonut että tähän liittyy todella rasittava nenän tukkoisuus! Argh!
 
Ottis
Moikkeleiksis naiset :wave:! Sori, etten ole olkkarissa käynyt, mutt on ollut jotenkin helpompi olla käymättä. Jatkan siitä mihin jäin eli perjantai-illan vietin sittenkin yksikseni kotona itsenäisyydestä naatiskellen. Mieheltäkin sain rauhan, sillä hän oli lopulta pe-aamuna sulkenut pullon korkin (kahden viinilasillisen jälkeen) ja meni aikaisin nukkumaan, joten ei häiriköinytkään. Veljentytön kanssa perjantain alkuillan vietin ja kipasinpa veljellä kylässäkin ja loppuillasta viiniä hitaasti nautiskelin hyvää musiikkia kuunnellen ja kynttilöiden hämyä ihaillen.

Lauantaina hain veljentytön kanssa miehen kotiin ja reissu venähti ihan iltaan asti, joten aikaa riitelyyn tai muuhunkaan ei jäänyt, vaikka miehellä oli pokkaa valittaa viinin hajusta, kun haistoi sen mun hengityksessäni, kun sellaista lasillisen otin. Ihan olin kiukustua ja kertaalleen jo päätin, ett vedän ns. lärvit ja lähden illemmalla baariin, mutt järki lopulta voitti ja menin ihmisten ajoissa nukkumaankin.

Nyt on mies ollut taas kilttiä poikaa, mutt loma Kreetalle näyttänee miten meillä todella menee. Viime viikolla jouduin käteni vuoksi nostaa kortisoniannokseni pilviin ja tämä alkuviikko onkin sitten mennyt fyysisesti annoksen nostosta ja taas laskusta toipumiseen. Finaalissa olen siis ollut, mutt ovis tekee kovasti tuloaan. Ajatuksena olisi ehkä tänä iltana päästä sitä hyödyntämään ja toistamiseen sitten jo etelän lämmössä. Eilen hetken ajattelin, ett mitäpä jos antaisin sittenkin haaveen olla, mutt enpä taidakaan =). Viime yönä näin jo meheviä seksiunia, joten jospa sieltä ajatusta vähän virittelisin ;).

Kissoja mulla on jo nyt ikävä. Tuntuu kurjalta jättää ne kotiin viikoksikaan, vaikka tiedän, ett niillä on maailman parhaat hoitajat.

Nytpä jatkan juttujenne lukemista :), mutt sitä ennen, mur-mur Kiva, ett tauti hellitti. Toivottavasti miehesikin on jo parantunut.
 
Rominas - moiks moiks!:wave:

Kylläpä se tuo kevät flunssa on kurjake tauti:snotty:..miullahin on vielä puolinainen oloinen.
Pikaista paranemista sinne laittelen:kiss:..ja jospa ne "tallettelut" oliskin osuneet nappiin:heart:

Wienna ihunia uutisia taasen - jatkukoon samaan tapaan!:heart::)

Ottis - mies taisi toipua taudistaan nopsempaan, hällä parempi yleiskunto&vastustuskyky.
..mie sellainen "puol kuntoinen" vielä..limaa nielussa ja sitä saa ryystää ja ryystää..

Mie kuule siulle toivottelen oikein mukavaisia talletteluhetkiä:heart:;)
..ja siulla se ihuna reissuhin kohta edessä - Jeee!:cool:

..jatkanpa puolukka/mantsikka puuron keittelyä..:p

T.*mur-mur* Kp20/dpo5..eikä mitään "oirehia"..nännit vain arat ja lämmöt ylhäällä..
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36)......kp2/30-35.........yk1v...(tm 7/11)..3.
bugsy (41)...............kp3/28..............yk5......................9.
tattinen (41)............kp6/22-28.........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp12/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp14/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp16/32-35........yk.yli 1v......................2.
Minttu2011 (44).......kp20/27-29........yk1v 8kk( 04/11)...3.
ulpunen (42)............kp21/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp21/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp21/25-26........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp26/26-31........yk3.......5/1.yht.
annekristiina (47).....kp30/26.............yk4....(2007) 5./2.yht.
Wienna (40).............kp37/25-27........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue








Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Rominas, kiva, kiva, kun bongasit jo o-plussan ja pääsit sen hyödyntelemäänkin! :) Toivottavasti flunssa talttuu pian!

mur mur, edelleenkö se flunssa vaan jaksaa sitkeästi kiusata...Sinä se jaksat ahkerana leipoa ja laitella kaikkea ihanaa, muista nyt kumminkin lepäilläkin, että saisit
sen pöpön nitistettyä!

Ottis, hyviä talletuksia! Voi miten hienoa, että pääset sinne reissuun, nautit sitten ja rentoudut ja unohdat arjen, kissatkin - toivottavasti vietätte siellä yhdessä oikein ihanan loman! :)

Wienna, upeaa! :)

Gb, oikein aurinkoista kevättä sinulle ja perheellesi ja plussapuhkuista taustailua! Muistahan tosiaan käydä kertoilemassa kuulumisia!

WP, no ei olisi tarvinnut sen edellisen illan aavistuksen osua kohdilleen, olisi pysynyt täti poissa. :hug:

bugsy, pahoittelut tädin tulosta. :hug:

Lilleriina, kuulostipa ihanalta tuo sunnuntaiaamusi, kyllä tämä keväinen valoilmiö vaan tuo mukanaan kaikkea mukavaa - tiedä mitä kaikkea ne auringonsäteet d-vitamiineineen aiheuttaakaan tuolla jossain...;)

Jaaha, taas on tuttu loppukierron puolikuntoinen olo...lämmöt kävi eilen 36:ssa ja tänään pyörivät 36,7-37, että ehkäpä sieltä on jotain irronnut, ainakin voi taas haaveilla...;)

Hyvää yötä ystäväiset!
 
ulpunen - kiitos kaunis lepäily toivotuksistasi:)
..mie en kuules muuta ole tehnytkään viime aikoina, kuin lepäilly!..mies minuun jo hermostui kun vain makoilen:ashamed:

Sitten huonoa omaatuntoa potien, haluan miestä&poikasta hemmotella jollahin - hyvällä ruualla tai leipomuksella.

..mie olen niin ilta/yö immeinen, ettei tosikaan!..onneksi mie saan köllähdettyä uudestaa aa aaseen kun poikanen lähtee kouluun - kasin aamuina nukahdan melkein heti poikasen lähdettyä..mutta ysin aamuina valvoskelen jopa puoleen päivään ja sitten simmahdan.(riippuen aina aivan siitä, onko jotahin "hommaa")

Huono on miulla ollunna tuo unirytmi jo piiiiitkäääään..: /

..jospa se tästä kun kesä saapuu, happea haukkaillen enämpi kun touhuilen takapihalla kukkasia hoidellen, uni tulis sitten suht ajoissa.
..olen t o d e l l a huono lähtemään kotoa liikekannalle..ja sekin usein autolla sitten.

Pidin tuota 02.00 aina sellaisena rajapyykkinä..nyt mennyt välistä silleen, että kun miehen kello soi viiden pintaan, mie vielä kupeksinut valvehilla!:eek:(kattonut telkkua köllölläni)

Woe woe..;)..jospa se taas tästä..

Ulpuselle+++++++puuuuh:whistle: täältä
loppukierrolle:heart:

..ja muillehin ihunille ISOT++++++tuulahdukset!!!

T. *mur-mur* Kp21/dpo6..niin..ja yhtään R-testiä ei ole jemmassa..ajattelin vasta 30.4 tilailla ja ne saapuvat seuravalle päivää, jolloin dpo12..=)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur ja ulpunen Kiitos toivotuksista :kiss:. Ainakin eilen jäi vielä tallettelematta, mutt eihän tässä vielä hätä ole. Mies on tälle päivälle ja illalle buukannu niin kamalasti hommia, etten uskalla tästäkään illasta paljoa toivoa, mutt jospa sitten viimeistään perjantaina, kun ollaan jo lomalla. Nyt saa peukutella, ett matkakuume vähän ovista siirtäisi :).

ON Omat kamat pakattu ja miehen vaatteita olen silleen ottanut esille, ett saa mieleisensä valita mukaan ja heittää laukkuun. Kaiken muun olen jo huolehtinut.

Jos en enää tänään tai huomenna koneelle ehdi, toivottelen jo teille kaikille antoisaa Vapun seutua ja ihania, aurinkoisia kevätpäiviä :). Ja plussatuulosia tietenkin myös :heart:!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Oi Ottis - se reissuko olikin jo noin pian!?

Oikein rentouttavaa matkaa ja nautiskelehan kovasti auringon lämmöstä!!!:kiss:
..kunpa miehesi "käyttäytyis" nyt loman ajan aikuisen oikeesti immeisiks..ja tallettelut tois pylläri plussan:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36)......kp3/30-35.........yk1v...(tm 7/11)..3.
bugsy (41)...............kp4/28..............yk5......................9.
tattinen (41)............kp7/22-28.........yk19(2km.)5/1.yht.
OOAK (49)...............kp13/26-28........yk4..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp16/28-30........yk17(6&8/2011)4/2yht.
sarialeksandra(41)...kp17/32-35........yk.yli 1v......................2.
ulpunen (42)............kp22/32.............yk2..............2.
Hanhimamma (41)...Kp22/29.............yk2...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp22/25-26........yk28......................1.
Iida-Karoliina (48)....kp27/26-31........yk3.......5/1.yht.
annekristiina (47).....kp31/26.............yk4....(2007) 5./2.yht.
Wienna (40).............kp38/25-27........yk4v.............1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011








Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikki ihanaiset !
En sitten millään osaa olla pois tältä saitilta... Paljon on täällä tapahtunut siitä, kun ne muutamat rivit viimeksi kirjoittelin. Sekavin miettein ajattelen tulevaisuutta. Mulla pukkaa varmaan jotain keski-iän kriisinpoikastakin...Jotkut on jo olleet mun iässä useamman vuoden jo mummoja... Mulla vaan kuitenkin edelleen on niin mahdoton vauvakuume ja kun nyt jo muutaman kk:n oon sattunut samaan aikaan erään vauvamasu-naisen kanssa, niin tänään oikeastaan eka kertaa ajattelin, että kuinka pitkällä mahtaapi olla ?? En sitten saanut kysytyksikään... niin ja se yksi kaverini, josta jossain vaiheessa varmaan pariinkin otteeseen kirjoittelin, niin heille syntyi prinsessa 29.3... On se vaan kumma, kun jossain syvällä sisimmässäni elää se toivonkipinä yhä, vaikka onhan se jo nähty ettei mun muuten niin ihana mieheni halua lasta. Jos haluaisi, ei käyttäytyisi niinkuin käyttäytyy... Joo tämmöisiä kevätmietteitä räkätaudin kera mietiskelee NINNI kp 18
 
Viimeksi muokattu:
Pika heippaukset täältäkin!!!

OTTIKSELLE hyvää matkaa, meillä lähtö kans huomenna..kauhee kiirus on ollu ja nytkin vielä oon töissä, blogiin meinaan reissusta pientä matkapäiväkirjaa pitää joten sieltä sitten Espanjan terkkuja. Jospa tää kiire sit hellittäis...

MURMUR mun laskujen mukaan ois nyt kp16 kp13 tsis tulla kahteen kertaan???

Sunnuntai maanantai välisenä yönä oli EHKÄ ovis, en tikuttanu mut tuntemukset sitä luokkaa..hyödynnetti tasan kerran eli su aamuna ja sen jälkeen olkin mies ollu flunssanen ja vetämätön..tänän jos oltais vielä lähekkäin ennen lähtöä, pienemmän jo hommasin isomman huoneeseen "yö kylään" :D

Kaikille terkkuja ja plussavia tuulia!!!!

WIENNALLE tuhannesti onnea raskaus matkalle!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
pikutirrin Kp:t korjalin, hyvä että huomasit!:wave:

Oikein rentoista lomareissua siullehin pikku neidin kera - sanitelkaa kovasti!

Uudi
kiitos:heart: siullehin ihanaista ja lämpöista kevään jatkoa!

Ninni69 - ei siun tartte täältä poijjes olla jos et halua, kirjoittelet tuntehias:kiss:..ymmärrän hyvin tuon kaipuun:'(..kun toinen puolisko ei samaa halua..
 
Viimeksi muokattu:
Wienna Loistava,ihunainen uutinen:heart::heart:
Ottisrentouttavaa lomaa:heart:
Pahoittelut kaikille joille pahuksen täti päässy kyläileen:hug:
Tääällä kesti huippu pitkään täti kylässä:mad: Nyt vasta tänään voipi sanoa että OHI ON!!! Pitäs hakea ovitikut ja alkaa tikutteleen jos vaikka ovulois jossain vaikeessa :)
Alan kiljuun poijaan ylös kun hammashoitola kutsuu jäbää ja huuto on takuu varmaa tälle aamulle:(
Pitäkää muksu päivä kaikki ja puh,puh puhureita:heart::heart:
 
Ottis
Kiitos kaunis teille kaikille, Rakkaat mur-mur, sarialeksandra, pikkutirri, tattinen, Uudi ja Wienna hyvän loman toivotuksista :kiss:! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi aamulla ennen töihin lähtöä tänne naputellut. Mies lähti töihin kuuden aikaan, seitsemään asti kääntyilin sängyssä ja nousin viimein laittamaan paikkoja kuntoon, ettei tule töiden jäljestä niin kiire. Kun pääsen kotiin, pitää jo tunnin päästä olla tien päällä, joten luppoaikaa ei jää.

Eilen ei talleteltu, kuten arvelinkin. Enkä muuten ole hänelle mitään ovisajasta tai yrittämisestä puhunutkaan, joten kaikki saa mennä omalla painollaan, paitsi, että minä olen ehkä vähän myötämielisempi :LOL:.

Mies tuntui venyvän ja paukkuvan illalla pakkaamisen kanssa, vaikka olin valinnut vaatteet valmiiksi, että senkun siitä mieleisensä nappaa. Hänelle sanoinkin, ett näyttää olevan niin, että mitä valmiimmaksi hänelle asiat tekee, sitä vaikeampia ne lopulta on. Eikä mokoma suostunut ottamaan villatakkia mukaan, vaikka yritin sanoa, ett illat ovat viileitä, vaan paleltuupahan sitten ihan omasta tahdostaan =).

Kisuja mulla on jo ikävä ja siinä olikin yksi syy ett ajoissa nousin. Halusin viettää niiden kanssa nyt aamusta ns. laatuaikaa :).

Wienna Ihanalta kuulostaa :heart:! Toivottavasti saat äitienpäiväksi ihania uutisia :kiss:.

Pikkutirri Hyvää lomaa teille sinne Epsanjan lämpöön. Hulinaa oli meilläkin, vaikkei lapsia, joiden kamoja pakata mukaan. Minä vaan olen sen sortin jäärä, ett kotona pitää kaiken jäädä tip top ku jonnekin lähdetään, ett on sitten mukava tulla kotiin.

Ninni69 Toivottavasti miehesi pää kääntyy sitä erikseen kääntämättä :).

Toivottavasti täällä on paljon uusia plussia kevään kunniaksi, kun pääsen koneelle seuraavan kerran :). mur-mur Peukkuja :heart:!
 
HEIPS PITKÄSTÄ AIKAA IHUNILLE!! :heart:

Olen ollut tarkoituksella pois täältä kun en jaksa koko aikaa stressata asian kanssa.. ollaan pariin otteeseen talleteltukin mutten ole edes tikutellut ovista nyt kun kierrot näyttää olevan sekaisin.. mullahan oli tosi tiheesti menkat tossa pari kertaa joten en nyt yhtään tiedä milloin alkaa taas.. vaihdevuodet kolkuttelee? Hyvä olla varuilta pikkuhousun suoja aina kun jonnekin menee ettei sit täysin yllätä... toki jos lorinalla alkaa niin ei se paljoo pidäkkään mut ei raski isompaa sidettä aina pitää kun ne on kalliimpia..

Juu, OTTIS mahtavaa lomaa teille miehesi kera.. toivottavasti saatte 'matkamuiston' mukananne!

PIKKUTIRRILLE
myös aurinkoista lomaa... sori etten ole edes jaksanut lukea noita edellisiä sivuja...

KAIKILLE MUILLEKIN HYVÄÄ KEVÄTTÄ JA VAPPUA!!!:heart: Itse pakerran vappuna töitä:(mutta ei se mitään, eipähän tarvii stressata mitä tekis!

En tiedä miten intensiivisesti jaksan jatkossakaan roikuskella täällä, joten heittäydyn taustalle. Pitää sitten pitää itse kirjaa noista menkoista.. Olette AIVAN MAHTAVIA jokainen IHUNAINEN!! Ja toivon sitä pientä ihmettä kaikille!!
Käyn kyllä välillä kurkkimassa täällä joten en kokonaan lopeta palstailua!!!

MOIKKELIS :wave:
 
Voi Onni..miten suruista:'(kovasti voimasia sinne molemmille - siulle&miehelleis:hug::heart:

Onneksi teillä on toisenne tukena:kiss:

..useinhan miehet surevat tahollaan, sillä tapaa sulkeutuvat..näin mm miun mies.
 
Viimeksi muokattu:
tattinen - hyvä jotta "ohi on", pääsette taas työstämään.;):heart:

Minttu
, siut pyynnöstäsi laittelein taustailemaan.
..pylläriä siulle toivon:heart:

..voi kun meitin lista vain kutistuu kutistumistaan..:(
 
Viimeksi muokattu:
ON..miulla täällä pikkasen toiveet taas nousee..alkoi eilen(dpo6) illasta alavattaa kiristelemään ja määrätyssä asennossa tuntui ikävälle hävyn seutuvilla..kattelaan..m u t t a..

..t ä m än innostamana, mie siten hairahdin tilaamaan niitä testejä:ashamed:
Huomiseksi myyjä lupasi Posti Paten tuovan..silloin vasta dpo8..olishan se kiva vappuna juoda vain simaa..:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä