40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hei

Kiitos kaikille minua muistaneille =). On tämä niin jännitävää :eek:, kunkia jaksaa odottaa tuone ensi vkolle, jollon voi alkaa aikaisin testaamisen....

Mur-Mur kiitos rktt listalle laittamisesta. Toivottavasti tulee oikein mahtava ovis, jonka saat sopivasti hyödynneetyä.

Eikö kukaan muu tulisi rktt listalle jännäilemään mukaan. Ulpunen??

Sussu :hug:. Toivoittavasti kesä kääntää mietteet kohti muitakin juttuja. Tosiaan eihän sinun tarvitse ovista testailla, kun suunnilleen tiedät sen tulon muutoinkin.

Kastehelmi Pahoittelut keskenmenosta. Tervetuloa mukaan juttelenmaan. Eihän sitä aina muistakkaan mitä halusi kommentoida, mutta kelailen taksepäin tai muokkaan tekstiä myöhemmin, mutta eihän sitä ihan kaikkea voi siitäkään huolimatta muistaa.

Hanhimamma kyllähän noiden ovistestine rapistelu antaa tunteen siitä, että jotain on tapahtumassa pian, toiset ei taas niinkään testailusta tykkää, mutta kaikki tyylit ovat hyvät.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Moiiiiiiiiii! Pikaisesti luin jutut. Oivikki Ihunaa :heart:! Sulla on nyt siellä pikkuruinen matkassa mukana =). Hurjasti peukutuksia :kiss:.

Sussu-72 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :kiss:. Sehän olis unelmatilanne jos voiskin haaveen unohtaa ja vain joku päivä huomata olevansa onnellisesti raskaana.

mur-mur Joko sä sait mörököllin vähän avaamaan salaisuuksien verhoa, ett mikä kaihersi? Toivottavasti sen verran, ett pupuilut osuisivat nappiin :heart:!

ON Tultiin tänään iltapäivällä reissusta ja niin olin sippi, ett yritin torkuskellakin, mutt eihän siitä mitään tullut ku mies tuli just silloin kotiin, kun olin vaipumassa nirvanaan. Nooh, eipä tässä montaa tuntia tarvi enää virua ku pääsee yöpuulle =).

Reissu oli kiva, päästiin vähän shoppailemaankin, vaikka oli oppilaita koko ajan peräänkatottavana ja mulla on nyt paljon uutta kivaa kesäksi :). Tän kesän värit on ihanan kirkkaita. Ostin kirkkaanpunaiset rintsikatkin ja niihin sopivia pikkareita peräti kolmet ja nyt ei ku lämpimiä kesäiltoja odottelemaan, ett saa pukeutua niihin. Rahan haaskaus, varsinkin nyt kun ei töiden jatkosta ole tietoa, vähän kaihertaa, mutt kerran täällä eletään.

Kivaa loppuviikkoa kaikille! Mulla on huomenna varsinainen viimeinen työpäivä, vaikka lauantaina onkin sit vielä suvivirren aika.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas!

Ihan hupaisaa miten juttujenne kautta avautuu minulle aivan uusi maailma. Että olenkin onnistunut elämään yli nelikymppiseksi ilman "dippailuja" sun muuta. Tuntuu melkein salakieleltä, muutaman kerran olenkin tovin joutunut miettimään mitähän tässä nyt oikein tarkoitetaan :LOL: Saas nähdä tarttuuko "dippailut"... ehkä sitä kerran elämässään pitäisi kokeilla ovistikkuja! :)

No, tietämättömyyteni johtuu tietenkin siitä, että silloin kun itse viimeksi haikailin vauvoista, ei moisia ollut saatavilla niin edullisesti kuin tänä päivänä (jos ollenkaan...?). Sitä paitsi olen raskautunut suht nopeasti, vaikka kaikki eivät kyllä sitten olekaan pysyneet sisällä silloin nuorenakaan. Nythän en voi mitenkään tietää, oliko tämä muutamassa kuukaudessa raskaaksi tulo silkka onnenkantamoinen vai mitä. Voipi siis olla että itsekin vielä lähden ovistikkuostoksille!

Muuten, paljon on tullut uusia sanoja sitten viime kierroksen. Raskautua, plussata, vauvautua, näistä dippauksista sun muista puhumattakaan!

Oivikki ja joku muukin on siis RKTT (uusi ilmaisu sekin) :) onnea!

Ottis, eiköhän se huominen pidä huolta itsestään... :)

Kävin äsken jumpassa - kahdessa peräkkäin - ja meinasin välillä tuupertua... ehkä oli vähän liian rankkaa vähän liian pikaisesti tuon keskenmenon jälkeen. MUTTA pystyin olemaan loppuun saakka, toisin kuin yksi parikymppinen tyttö, jolle tuli huono olo.

Kummallista sekin, että noiden raskausviikkojen aikana nukuin normaalia vähemmän, enkä ollut erityisen väsynyt siitä huolimatta - mutta NYT olen kuoleman väsynyt. On itse asiassa sellainen olo, että taidan lähteä tutumaan ihan pian....

Voimisia teille kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni (joka sitä toivoo :)) plussaa tämän kesän aikana! Ja kun pysyis vielä sisällä....

Kastehelmi
 
Ihqua Iltaa:wave:

Ekaks Kastehelmi; mulla kans samanmoinen historia noiden ovistikkujen kanssa; en ikinä ollu tehny yhtäkään semmosta! Sitten yhden kerran *mur-mur*:n vinkin ansiosta tilasin toooosiii halpoja tikkuja (enkä silloin vielä edes ollut kirjautuneena, salakuuntelin vain;) ) ja niihin huvikseni pissin, mutten kyllä oikeaan aikaan ilmeisesti, kun en ainakaan mitään "Ahaa"-elämystä saanut! Ja sen jälkeen en olekaan moisiin sortunut, enkä aio sortuakaan. Mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia silloin nuorempana raskautua, ja edelleenkin kyllä tiedän, koska ovis on..tosin tuleeko sieltä mitään tulosta, on vain arvoitus: /! Mutta eipä hätiä mitiä, kuten sanoin aiemminkin, niin en tosissani kuumeile, kuhan vain roikun tän porukan takia täällä, ja "tjottailen" puolikkaasti!

Ja RKTT= raskaana, kunnes toisin todistetaan:)!

Ja siis "tjottailu"= tulee, jos on tullakseen..

Aikamoista salakooditusta, eikös?

Sähän oot ihan hirmu-kuntoilija! Sulla on just sama tyyli kuin AnneKristiinalla, joka on kuin kone; jumppaa, nyrkkeilee ja tekee mitä vain urheilua helposti muutaman tunnin putkeen monta kertaa viikossa! Kateeksi käy noin urheilullinen ja aikaansaapa immeinen:)!
Eiköhän tommosella kunnolla ja hyvillä elämäntavoilla oo ihan hienot mahdollisuudet raskuatua! Näin uskon ja toivon:heart:

Oivikki; toivotan, että tyttösesi saa ajan kulumaan niin jouhevasti, ettet ehdi paljon allakkaa tutkailla! Kovasto puhaltelen plussaa testiin+++++, sitten kun on aika testailla! Mä oon tässä kohtaa vähän kärsivällisempi, kuin*mur-mur*, ja sanoisinkin että; älä turhaan ala liian aikasin itseäsi kiusaamaan! Tästä tulikin oiva aasinsilta seuraavaan oma napa-juttuun; Mä kun odotin tyttöstäni silloin joskus, niin EN IKINÄ tehnyt r-testiä! Aattelin vain, jotta oireet on ja menkat puuttuu, joten mitä suotta kallista testiä ostamaan..Sujuvasti neuvolaan soittaessani sanoin, että olen tehnyt testin jne..Sitten kun eka ultra oli tulossa, niin iski pieni paniikki; "mitäpä jos siellä ei näykkään yhtään mitään???". mutta sinne vain menin ja olihan siellä katsottavaa..

Ottis: kiva kuulla, jotta reissu oli onnistunut, vaikka ainahan se on niin, että "reissussa rähjääntyy" eli siis väsyy..Itse ainakin nukun aikasta paljon huonommin kuin kotona, ja kun en kotonakaan mitenkään loistavasti nuku, niin reissut on aina aika rankkoja loppujen lopuksi! Voih, sulla on varmaan tippa silmässä ja toisessakin lauantaina, kun suvivirsi raikaa ja tiedät, että yksi elämän episodi oli siinä:'(! Mä itken aina kevät- ja joulujuhlissa, kun ne perinteiset "biisit" alkaa kuulumaan! Muutenkin oon nykyään ihme pehmis, kun itkettää jo ihan hölmöt jututkin; riimitin runoa eskarilaisen päiväkotitädeille ja itketti niin vietävästi, kun tuli niin kaunis loru:saint:!

Mun parit sanat taas meinaa paisua romaaniksi, joten sanon tässä kohtaa morot ja toivotan kaikille ihanaa iltaa, lämpöä ja lempeä tulevaan viikonloppuun:heart:!

Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!

Lilleriina
 
Hei taas kaikki salakoodailijat kuten Lilleriina asian ilmaisi !
On todella raskasta kuumeilla yksin, kun ei toista saa mukaan. En olisi kyllä uskonut 6 vuotta sitten, mikäli joku olisi sanonut että teille ei sitten lasta tuu, kun mies ei halua. Kuumeilu mulla alkoi 4 vuotta sitten, ja yhä kuume on kova varsinkin näin kesän kynnyksellä... Paljon olisi kommentoitavaa, mutten jaksa. Olen minä vaan omituinen naikkonen, kun yhä pidän toivoa yllä, kaikesta huolimatta...
Kastehelmi: Olet uusi täällä ! Tervetuloa minunkin puolesta uudelleen kuumeilemaan ja toipumaan keskenmenosta.
 
Heipskukkuu

Lilleriina, hauskasti sanottu, vaikka välillä tuntuu että, hulluutta hipoo:D. Mä vaan oon niin joko tai ihminen, jos teen, teen sitten kunnolla. Moni kyllä miettii onko ihan tervettä käydä treeneissä kolme kertaa miesten kanssa vääntämässä, tyylilläettä, hampaat lähtee jos lähtee, mulla onneksi niin hyvät käsivoimat, puristusvoima, kuristanut liki koko porukan:). Ajan treeneistä endorfiinihöyryissä kotiin, soittaen miehelle, keneltä tänään lähti taju, tai kenet lukotin. Pumppi tuntuu jo kepeältä, Judoa ohjain mutta tämä BJJ on mun juttu, keski-ikä siellä 25v:)! Joskusbolen heittänyt että, oon varmaan treenannut yhtä kauan, kuin sä elänyt, treenikaverille, meinaa jäädä suu auki,tatamilla kun väännän judogimpäällä, ikä ei kait oikein näy:D

Lumi täytti eilen 3v, olin siis silloin 44.. Aika kuluu, on kyllä sellainen ikiliikkuja, päivänsäde. Pojat siis 28, 22, 16. Nuorin kotona, Lukion ekalla, Isostoimintaa ja päästään kyllä helpolla. Vanhimman kanssabei ongelmia, keskimmäinen nyt perheen myötä seesteytynyt..

Raskautumisen olen jättänyt " herran huomaan", tulee jos on tullakseen. Mä myös nämä neljä luomuna, yks km 2007, siitä häämatkatuliaisena Lumi, Kreetan Haniasta, nämä kaikki osalla tiedossa.

Rankka vuosi takana, jouduin puuttumaan isoihin juttuihin, nyt aika hiljaista. Isän, veljen, pojanpojan poismenot ja oma km, taaksejäänyttä elämään, muistot auttavat eteen päin:)

(.) ... omanapaisuus:(.

Luin kyllä kaikki, tervetuloa uudet, kaimalle rauhaiseloa, siirtoon pysyvyyttä, Ottikselle voimia ukon kanssa eloon, Oivikille ja kaikille ihunaisille ihaninta kesää, masuasukkia, pysyvää sellaista:)!
 
... tämä iPodi lisäilee kirjaimia väliin:(. En viitsi läppäriä avata, tällä korjaaminen hankalaa, sorry!

Eli meen kierto kerrallaan, treenaan 15h/ vko, jos tärppi kävisi, kevennän, En ota stressiä. Koska en juo, en polta, syön terveellisesti, olen pudottanut kaikki 37 raskauskiloa, kuten aina. Vitamiineja menee, muuta en voi,,toki tallettelen, kun siltä tuntuu, mutta tällä kertaa ei pakonomaista, kuten km aikoihin. Lomalla tärppäsi, join silloin vielä siellä viiniä, drinkkejä ja buranaakin meni. Sitten jäi kaikki raskauden myötä, nyt vaan ei maistu, eikä voisi treenata heikossa hapessa..

Hyvää yötä ihunaisille :)! Annekristiina ja Lumi-Maria 3v
 
annekristiina:heart:

Täällähän me puheväleissä ollaan miehen kera, jutustellaan jo kummasti:)
..pikkasen minua tosin vain kaivelee, kun en toisen "tarkkoja" aatoksia tiedä..siis tämän yhteiselomme suhteen?..onko hän esim. muuttamassa, vaiko ei..:confused:

Miten onkin v a i k i a a aloittaa nykyään keskustelu ja kysyä suoraan!?
(onko miusta tullunna näin arka?..)
Tämmöistä se on kun saa aina toisesta kaikki lypsää..ei enään jaksa itse tehdä aloitetta.:(

Oikiasti..jos en mie olisi vaikeissa tilanteissa ollut se aloitteen tekijä keskustelussa..olisi mies kenties jo aikaa sitten muuttanut yhteisestä kodistamme.

Mies on kyllä sen luonteinen, että kun suuttuu/hermostuu, suusta tulee niiiiiiin paljon sammakoita että huh, huh:O(muutoin niin tasainen, pitää onneton sisällään PALJON.)

Tämä viimosin "räjähdys" poikasen ollessa suihkussa..mie miehelle silloin tuumasin kaunihisti, että "nyt turpa rullalle ja kiinni,:vampire: keskustellaan kun lapsi ei siinä ihan kuulolla"..
..ei lapsen tarvitse kaikkea p**kaa kuulla:|..normi eripurat ja väittelyt riittää.

Mutta juu..jospa tämä tästä taas lutviutuis..koetan siihen uskoa=)

Nati nati ihunat:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi tervetuloa meidän kanssa kuumeilemaan ja isot pahoittelut keskemenosta:heart:
Sussu Pahoittelut negasta:heart:
Mur-mur Kiva että ukko pahasen kanssa taas juttu luistaa edes jotenkin :) Joskus tuntuu että näissä miehissä on tosi vaikee tyyppivika :D Pitäs puhua ja puhua ja ei ulos anti ole kun jotain murinaa tai sinne päin. Noh hiljaa hyvää tulee;)
Vimppa päivä töitä JEEEEEEEE ja kesäloma alkakoon :) Kunhan tuo ilma alkais lämpenee ja satais heti maahan asti niin helpottas pikku ukon ja tyttö elämää. kauhee siitepöly nyt ja sen kyllä huomaa:mad:
Tätejä ootan alkavaksi ens viikolla joku kaunis päivä :) ja tietenkään en laita pahaksi jos jäävät välistä 9 kuukauden ajaksi=)
Oukki doukki poika eskariin vimppa päivää sillekkin ja siittä päivä alkakoon.
+++++ tuulosia kaikille:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Mut vois siirtää taustailemaan..pää ei vaan kestä näitä joka kk pettymyksiä. Käyn kyllä tässä ketjussa ilmoittautumassa välillä, mutta kaikki testailut saa nyt jäädä. Mulla on vaan hyvin vahva usko siihen, ettei meille ole pientä ikinä tarkoitettu syntyväksi :'( Keskenmeno muistuu niin elävästi mieleen joka kerta kun täti saapuu. Kuusi vuotta.. sitten plussa ja keskenmeno..vähemmästäkin usko loppuu. Mutta plussia toivon kaikille ja en häviä minnekään :heart:
 
Sussu, ymmärrän hyvin tunteesi, on niin kovin raskasta kohdata pettymyksiä vuodesta toiseen. :hug: Mieleeni on jäänyt vahvasti, kun kuvailit aiemmin, miten viimein alkaneen raskauden päättyminen keskenmenoon pudotti elämältä pohjan pois. Juuri samalta tuntui minusta muutama vuosi sitten. Vaikka en siihen itse silloin jaksanut uskoakaan, niin lääkärit vakuuttelivat, että alkanut raskaus on aina positiivinen asia myöhempää raskautumista ajatellen. Ja toisaalta lapsettomuuslääkäri totesi, että tärppivaikeudet voivat olla hyvin pienestäkin kiinni. Oikein aurinkoista kesää ja sitä ylläripylläriä toivottelen sinne taustalle! Ja käyhän tosiaan kertoilemassa kuulumisia! :)
 
Sussu-72
..olen pahoillani puolestasi:'(

Toivon siulle oikein mukavaa taustailua ja sitä kauan kaivatun:heart: toteutumista:kiss:

Käythän meitä kumminhin moikkailemassa ja kertoilemassa kuulumisia!?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Kyllä tänään jo itku tuli ku kuutoset kukitettiin ja 'laulettiin' koulusta ulos. Niin oli herkkää, enkä osannut ollenkaan ajatella, että minäkin olisin lähtemässä pois, vaikka mut kukitettiin ihan ekana. Tavallaan haiku olo ja sellanen outsider-fiilis, mutt eiköhän se tästä. Varsinkin sitten kun ilmat lämpenee ja alkaa aurinko paistaa ja kesä tehdä pesää =).

Kastehelmi Minäkin muistan kuinka eka kertoja näitä juttuja lukiessani ihmettelin, ett miten kummassa kaikilla onkaan niin kurjat tädit ku niitä moitittiin ja tuskailtiin kyläilyjen kanssa :LOL:. Mulla kun sattuu itselläni livessä olemaan maailman ihanin täti :heart: :).

Ninni69 Superhalitus täältä :hug:. Melkein samassa veneessä ollaan, siis tän haaveilun toivottomuuden kanssa ja yhtä hoopoja siinäkin, ettei ihan osata antaa periksi vaikka haave tuntuu olevan nimenomaan oma. Tai kyllähän meillä mies lasta haluaisi, mutta kun ei tee mitään sen asian eteen, niin ei voi mitään. Tällä hetkellä tilanne taitaa kyllä olla niin, ett enää en tee minäkään asian eteen mitään, mutt tähän sitä vaan on tultu, ettei täältä osaa poiskaan pysyä, kokonaan.

mur-mur Eipä ole tosiaankaan helppo arvuutella toisen tekemisiä, jos ei hän suostu puhumaan. Sun ukkelissa on samaa vikaa ku mun miehessäni kans ja varmaankin useimmissa suomalaisissa, ett pitää asioita viimeiseen asti sisällään ja sitten kun alkaa ns. puhua, se ei enää puhetta olekaan, vaan suoraa huutoa. Jaksaisitkohan nostaa kissan pöydälle ja kysästä mieheltäs, ett mitä oikein aikoo, ett sullakin on oikeus tietää, koska hänen päätöksensä koskevat myös sinua. Tsemppiä :hug:.

annekristiina Kiitos :kiss:. Toivotaan, ett elämä noiden rankkojen kokemusten jälkeen näyttäisi taas aurinkoista puoltaankin :hug:.

Voi Sussu-72 Raskaita ovat ajatuksesi. Ei noilla kokemuksilla ole ihme jos toivo jo hiipuu. Mulla km-raskauden alusta pian 3 vuotta ja sen jälkeen on vain haamuja tullut testeihin ja elämä ja varsin s-elämä totisesti mutkistunut noistakin ajoista. Voimia sinulle jokaiseen päivään. Toivon sydämestäni, että elämä teitä pienenpienellä onnenkantamoisella ihan odottamatta siunaisi :heart:!

Ulpunen Noihin samoihin lääkärin lausumiin sanoihin laitoin minäkin toivoni km:n jälkeen. Niin paljon on vettä joissa noistakin sanoista jo virranut, ett ne ei enää ainakaan mua kanna, mutt sun kanssas ja kera peukuttelen Sussulle ylläripylläriä :heart: =)!

ON Mulla on sellaset puolittaiset maailmanlopun fiilikse. Tekis mieli laittaa koko elämä remppaan, siis silleen, ett nostaa kissa pöydälle ja panna mies ihan todella ajattelemaan, ett kannattaako meidän jatkaa yhdessä. Jos totisesti on, ettei hän mua edes ihmisenä pidä, on ihan turha ihteään tällaisessa suhteessa kuluttaa. Tänä aamuna mies nimittäin koluutteli ja paukutteli töihin lähtiessään ja kun ihmettelin, mikä on, sanoi, että:"Ihmiset lähtee tähän aikaan töihin.". Paino oli sanalla "ihmiset". Tuli sellanen olo, ett enkö mä tosiaankaan ole ihminen ku lähden vasta yhdeksäks töihin. Mitenkähän sitten kun mies oivaltaa, etten jatka töitä ollenkaan?? Veikkaan, ett yhteiselo käy niin sietämättömäks ja haukut joka päiväisiks, ettei mun nuppini kestä sitä.

Mutt nyt ei auta jäädä noita miettimään, vaan mun pitää lähteä shoppailemaan viimehetken muistamisia. Pyörähdänpä samantien Alkossa, ett saan huomenna juhlistaa töiden päättymistä oikein kunnolla =).
 
..Pyörähdänpä samantien Alkossa, ett saan huomenna juhlistaa töiden päättymistä oikein kunnolla..

Olet Ottis ansainnut lomasi ja nautiskeleppa kunnolla!=)
..haikeaa on tuo työn jättäminen:|..m u t t a tiedä, mitä ihunaa uutta siulle on tiedossa työrintamalla jatkossa!?:wave:

Mie odottelen täällä kiel pitkällä, jotta klo pärähtää 17.00 että päästään herkuttelemaan pizzalla kun mies kotiutuu töistä.:p


..ja ei se mies ittiään tästä asunnosta ole irtisanonut(ainakaan vielä)..uho on monasti hällä kova..teot pienempiä - ja hyvä nyt tässä tapauksessa niin.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ninni, voimia, taatusti rankkaa, jos mies ei ole asiassa mukana. :hug:

oivikki, on teillä siellä nyt niin jännät paikat, että huh! Ihan tämä sivusta seuraaminenkin saa vatsaperhoset räpistelemään, tsemppiiiii!!! :):heart: Minä olen yrittänyt tässä loppukierrossa tarkoituksella vähän jarrutella tätä kuumeilua, mutta voin kai minä sinun seuraksi olla vaikka RKTT, ainaskin talletteluja o+:n molemmin puolin oli useammankin ihmistaimen tarpeiksi...eli jos mur-mur tai joku muu ehtii jossain kohtaa päivittelemään...;)

Ottis, mukava kuulla, että oli onnistunut reissu, shoppailu ja varsinkin hyvät löydöt piristävät aina! Toivottavasti niille punaisille ihanuuksille tulee pian käyttöä...:D

Kastehelmi, sama täällä, vasta kolmatta kiertoa tikuttelen, tuon meidän pikku-ukko sai alkunsa perinteisemmällä "joka toinen päivä"-taktiikalla. Ja ihan samalla tavalla olen nyt vasta pikkuhiljaa vihkiytymässä termistöihin ja muihin kuumeilun saloihin...Kylläpä olet reippaana jaksanut jumppailla! :)

Lilleriina, ihailtavaa kärsivällisyyttä tosiaankin, hatunnosto!!! :D:heart: Kyllä minäkin olen alkanut tässä tuumailemaan, että vähemmän stressaavaa olisi ehkä jättää tikuttelut väliin ja palata Wanhaan Kunnon "joka toinen pvä"-systeemiin, varsinkin, kun ovis näyttää kokolailla osuvan suurinpiirtein samoihin aikoihin...toisaalta taas se kuume puskee päälle, kello tikittää jne., jne...

annekristiina, aivan upeaa tuo sinun energia, kateeksi käy! :) Taitaa auringon lämpö ja veden liplatus todellakin tehdä kummiansa: meidänkin ukkeli sai alkunsa Thaimaassa, jotain taikaa reissuromantiikassa on pakko olla! :)

mur-mur, voi kun ne kotijännitteet siitä sulailisivat...itsestä joskus tuntuu, että puhumista parempi lääke onkin eläminen ja tekeminen - ehkä sitten tilanteen tasaannuttua tuntemuksista ja aroista aiheista saa aikaiseksi jotain rakentavaakin keskustelua, näin meillä. Jaksuja!

tattinen, Aurinkoista, siitepöly- ja tätivapaata alkavaa kesälomaa! :)

Kysymys tietäjille, aiheena lämpöjen nousu oviksen jälkeen: yritin etsiä tietoa netistä, mutta en löytänyt kovin varmaa tietoa. Voiko lämmöt aloittaa nousun heti ja välittömästi oviksen tapahduttua vaiko vasta tuntien/päivien kuluttua? Yleensä puhutaan vain niistä kohonneista aamulämmöistä seuraavana päivänä. Itse en ehdi aamulämpöjä mittailla, mutta olen huomannut, että joskus pari-kolme päivää o+:n jälkeen lämmöt nousevat päivän mittaan asteittain pysyen sen jälkeen >36.5, kun sitä ennen aina < 36.5.

Täällä ei mitään kummempia. Sen verran kuitenkin, että aamulenkit ovat edelleen ohjelmistossa. Muutamaa aamua lukuunottamatta olen kipaissut joka päivä vähintään tunnin lenksan, tosin pääasiassa reippaasti kävellen, mutta kummasti vaan piristää ja antaa potkua päivään.

Mukavaa viikonloppua kaikille Ihqunaisille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilleriina
ulpunen - näillä eväillä me täällä nyt porskutellaan, mitkä on..enempään en nyt itse jaksa..Ottis - en siis kissaakkaan pöydälle tällä erää jaksa nostella.:)
..kun vit****nun kunnolla, sitten nostan!:D
(ja koetan tietenhin sitä rakentavaa keskustelua..)

ulpunen
- miulla lämmöt nousee oviksesta 1-3vrk:n sisään.(yleensä 1-2vrk)

Ottis
- siun mieskö ei tiedä, ettet syksyllä jatka työssäsi?
..ehkä kannattaa valmistautua henkisesti...hän osaa kyllä satuttaa sinua niin kovin sanoin:ashamed:..halutessaan..

Ps. meillä poikanen sai uudet tropit allergiaoireisiinsa - tabut&suihkeet.
..helpottaa jo pikkasen noilla entisillähin..pelko iski vain nyt: jospa onhin koiralle allerginen?..ISO suru kyllä iskisi:'(
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, mur-mur ja Ottis, olittekin ehtineet väliin...;)

mur-mur, kiitos tiedosta, kiinnostaa tietty oviksen tarkempi ajankohta, että osaisi määrittää dpot ja ensimmäiset testailut jotenkuten järkevästi. Minulla kun ei taida olla erityisen selviä ovistuntemuksia, ei ollut pikkumiestä ennenkään. Ihanaa, että kotona menee paremmin. :heart:

Ottis, jaksuja sen miehesi kanssa, ymmärrän täysin, että mitta alkaa täyttyä ja tekisi mieli , ainakin kuvainnollisesti, nostaa ukko seinälle. Huomenna sitten rentoudut ja hemmottelet itseäsi hyvällä ruoalla ja juomalla!!
 
ulpunen - eli mitkä olisi siun dpo:t nyt?
..osaan RKTT-listalle oikein merkkailla.:wave:

ON..dippailin muuten ihan näkyvän viivasen O-testiin..ja selkää jyystää kovin..oireita siis on..mutta tuleeko "Oili"?..saas nähdä..n i i n ja saanko talleteltua?(jaksanko, viitsinkö, onko mies hanakka jne..jne:whistle:..)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, jaa-a, siinäpä kysymys...digiplussa tuli to-iltana, silloin one stepin viiva oli nipin napin tasavahva ja perjantaina one stepin testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi. Lämmöt lähtivät nousuun su-aamusta. Eli onko dpo0 pe vai la? Jostain luin, että laskettaisiin lh-huipusta ja korkein huippuhan on one stepin mukaan ollut pe?
Josko la olis sitten dpo0 ja tänään dpo6? "Hyvä pizza, lemmekäs mieli" - näin toivottelen! :heart:
Toivottavasti ei tosiaan olisi lapsukaisella koira-allergia...:(...Minulle mm. astmaan perehtynyt lääkäri väitti joskus, että "sen kyllä huomaa, jos oireet johtuvat koirasta" eli ilmeisesti oireet selkeästi pahenevat koiran lähellä, silittäessä?
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia,

Ihan pikaisesti piti tullaa infoaan mun tilaaman testipaketin kohtaloa...

Eilenkään ei tullut pakettia (tilasin siis 14.5 ja maksu näkyi ebayn sivulla 15.5) joten laitoin Planningfamilylle kyselyä ja vastaus oli tullut jo illalla... Niillä on joku yhteys errori ollut ebayn kautta tulleiden tilausten kanssa ja siksi tilaukseni jääny laittamatta. :( Noh, vastasin, että lähettää vaan testit tulemaan niin kaikki ok.

Mielenkiinnolla odotan kuinka pikaisesti nyt paketti rapsahtaa postilootaan! :)

Ihanaista lauantaita kaikille!! :heart:
 
Kastehelmi alussa tämä kieli vähän aiheutti päänvaivaa minullekin, mutta vähitellen ne avautuivat ja silloin näin myös jonkun, ketjuen johon oli listattu vaikka mitä lyhententeitä ja sanontonja, se oli hauska. Dippalujahan ei tarvitse alkaa tekemäänkään, voi kuumeilla muutenkin.

Lillis sinä se reipas olit, kun pysytyi olemaan testaamattam mutta tuloshan oli sinulla teidossa muutenkin =). Minä aloitan aina aikaisin, sopii jotekin minulle :D. Jos jotain on edes tapahumassa haluan siitä tietää ja jotenkin minulle tulee pehmeämpi lasku negaan, jos jo aloitan testaamisen ajoissa, olen kokeillut sitäkin, että en testaa ennen kuin on aika, mutta se oli kova pettymys sitten silloin se nega. Onneksi tosiaan aika kuluu toisaan tämän pikku tytön kanssa nopeasti, mutta kuitenkin ajatukset välillä karkaavat pikkuriikkisen vointiin.

Sussu voi kuinka surulliset tunntemukset sinulla on siellä :hug:

Ninni69 :hug: voi miten rankkaa.

Tattinen täällä on tänään todella sateista ja kovatuuli, nyt sade vähän jo hellittänyt, ajattelin lähteä kävelylle tytön kanssa muumien jälkeen, ihanaa mennä raikasta ilmaa haukkaamaan.

Ulpunen kiva, että tulet kanssani RKTT listalle, jännäämään. Voit varmaan kummasta vaan ovis + laskea, ei se niin nuukaa ole.

Mur-Mur hienoa, että poika sai paremmat tropit. Ja sinulla ovis aika lähestyy.

Rominas hyvä, kun olit yhteydessä ja sait asian eteenpäin. Minä sain tilaukseni ihan sovitussa ajassa, kun tilasin ekan kerran tavaraa ulkoimaita (engalnnista lastentarvikeliikkestä).

++++ ropinaa kaikille tänne sateen mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Silloin kun paikka tuli hakuun, sanoin miehelle, etten sitä hae, sillä olen kyllästynyt siihen kuinka hän nyt kevään korvalla keksi alkaa nimitellä mua epäpäteväksi opettajaksi. Juu, mulla ei ole ala-asteen opettajan pätevyyttä, mutt opettajia saisin kylläkin kouluttaa, joten se siitä epäpätevyydestä =). Samana päivänä ku hakuaika umpeutui kaksikin reksiä muistutti, ett pitäis hakea paikkaa ja siitä miehelle kerroin, mutt en enempää. Saattoi jäädä luuloon, ett hain sittenkin. Jos täällä jatkan, on kuviot kuitenkin ihan uudet enkä totisesti tiedä vielä haluanko niihinkään saappaisiin. Kesän nyt mietin ja ihmettelen mitä elämä eteen tuokaan. Surettaa jotenkin, kun ei voi ajatellakaan, ett jos oikein hyvin kävisi, saattaisin tupsahtaa raskaaksi ja sitten ei tarvis töitä miettiäkään, vaan ensi vuonna puhaltaisivat aivan toisenlaiset tuulet.

Just nyt ottaa päähän, ett mies kaikin mahdollisin tavoin osoittaa, ettei välitä pätkääkään. Aamulla nousi samaan aikaan ylös, mutt lähti ennen mua eikä sanallakaan sanonut minne. Touhuilee omia juttujaan ja sit olettaa, ett minä laitan täällä herralle ruoan siksi, kunnes tulee kotiin. Viime sunnuntaina kehtasi oikein asiasta sanoa. Kun sanoin, etten voi ruokaa herralle valmiiksi laittaa, kun en tiedä milloin tulee kotiin ja tuleeko ollenkaan, niin siihen sanoi, että ainahan hän on työaikatauluissa. Sairasta :(. Niin hän oikeasti elääkin työaikataulussa aina. Vaikka oltais reissussa, niin yhdentoista aikaan pitää löytyä lounaspaikka, kun hänellä alkaa RUO-KA-TUN-TI :headwall:.

Rominas Toivottavasti paketti napsahtaa laatikkoon pian ja pääset rapistelemaan :).

mur-mur Toivotaan, ettei poikasella ole koira-allergiaa. Voi hyvinkin olla ihan siitepölyallergiaa, sillä pölyähän on nyt niin paljon ilmassa, ett sellaisetkin oireilee, jotka ei tavallisesti oireile. Kurjinta siinä sekin, jos jää sit tauti päälle :(. Paranemista nuppusellesi :kiss:.

Ulpunen Kiitos :kiss:. Kyl maar mä tässä illan päälle pistän elämän retuseks :). Vaikka.. meillähän on niin, ett vaikka mies ottais kupposta jok'ikinen viikonloppu muulloin, niin yllättäen tämän koulujen lopetusviikonlopun hän on aina pyhittänyt nenän valkaisulle ja tietty musta tuntuu, ett tekee sen just siks, ett mäkään en sitten vois kupposta ottaa alkavan lomani kunniaksi.

Ääh! Miten musta taas tuntuukaan, ett elän kimpassa jonkun ihmeen sadistin kanssa. Ihan oikeasti panee miettimään, ett miks me ollaan yhdessä :confused:. No, jospa tuohonkin tässä kesän aikana tulis selvyys.

Nyt mä lähden touhuilemaan jotain mukamas järkevää ja toivottelen tänne olkkariin jok'ikiselle ihanaa viikonloppua ja plussia testeihin :heart::kiss:.
 
Heipat kaikille!

Täälä sitä aikaa kulutetaan.....
Olossa ei mitään sen kummempaa, joten pikkuhiljaa eteenpäin.

Voi Ottis kun mua harmittaa tuo sun ukkelis.. sinä ansaitsisit niin paljon parempaa kohtelua, älä anna jyrätä itsetuntoasi aina kun vähän päätäsi nostat. Tsemppiä ja aina asioilla on tapana järjestyä, syksyllä sulla voi olla jo vaikka mitä mielenkiintoista, elämä voi yllättää kummasti, ja voit tutustua uusiin ihmisiin vaikka jonkiun mielenkiintoisen sua itseäsi kiinnostavan harrastuksen kautta.

Minusta on aina mahtavaa, kun joku repäisee itsensä irti "normaali" elämästä ja uskaltaa lähteä tuntematonta kohti, täällä eletään vain kerran ja sen elämän pitää olla mielekästä, eikä saa antaa kenenkään polkea itseään alas.

Tämmösiä ne äijät aina on...



Ja sitten ne aina sanoo, ettei ne muka kuule kun jotain on niille sanonut....



Mur-mur jaksuja arjen pyöritykseen, meilläkin (lue minulla) joskus aina asiat kasaantuu, ja sitten räjähtelen kun nuppi on täynnä ääriään myöten. Miksi ei vois heti puida pieniäkin juttuja, eikä odottaa, että kaikki kasaantuu ja molemmat odottaa, että milloin paukkuu...... Meillä siis mies puhelisi, mutta minä olen keräilijäluonne tässä asiassa..... paha tapa....

Oivikille tsemppiä testailuun, Rominakselle rapisteluun. Morticialle kuumeiluun, pahoittelut ninni69 ja sussulle terkut Lilleriinalle, Tattiselle, Ulpuselle, Annekristiinalle ja muhkeat tervetulotoivotukset Kastehelmelle ja ihan kaikille, anteeksi jos joku jäi välistä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä