40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis:hug:..ja:kiss:

Toivottavasti oli rentoinen ilta loppujen lopuiks:)
..itse taas nukahdin Hannibali elokuvaa kattoessa n. reiluksi tunniksi ja nyt ei sitten nukuta, vaan kukutaan!:O..;)

Taidan puraista jotahin ja käydä nuuhkimassa kaunista kesäyötä(eli tupekilla:whistle:)

Hyvää loppuyötä:heart:..
 
Ottis, :hug: jokaisen pitää käydä se oma tiensä ja taistelunsa, vasta sitten tietää mikä ratkaisu on oikea! Itsekin olin sellainen, että jokaisen kivi piti kääntää ja katsoa, löytyiskö parannuskeino parisuhteeseen täältä... mut kun lopulta oli koko pelto kynnetty, voimat lopussa eikä yhtään toimivaa "parannuskeinoa" niin sitten se ratkaisu tuli. Mutt mikä on sinun ratkaisusi, sitähän ei ulkopuolelta oikeasti voi sanoa.

mur-mur, sinähän olet varsinainen yökyöpeli :)

Muu perhe (myös aikuisia lapsia puoliskoineen saapunut paikalle juhlia varten) nukkuu, minä yritän nyt hiljaisesti hipsia ulos, autoon ja lymfakehonpuhdistukseen. Ootteko muuten kokeillut? Ihan mielenkiintoista mitä mömmöä noiden jalkaterien kautta tulee ulos......... :)

Aurinkoista päivää! :)
 
Ottis Kastehelmi sen sanoi, jokaisen on oma polkunsa kuljettava. Mutta voihab sitä vaikka jutella tilanteestaan vaikka jonkun ystävää kanssa tai ehkä jonkun parisuhde"ammattilaisen" kanssa, olisko mitään parisuhdepuhelinta? Jos sieltä saisi jotain uutta palautetta.

Kastehelmi mukavaa juhlaa teille.

ON sama tilanne jatkuu...nega...
 
Hei kaikille

Taas täällä tuttu tilanne, eli alkoi eilen vuotelemaan, joten taitaa tämä raskaus olla sitten taas tässä. Enempi vain tulee koko ajan, joten tiedän liian monen kerran kokemuksella mihin se johtaa. En oikein jaksais enää näitä km:ja. En sitten millään. Yritin suojella itseäni, että en suunnittele mitään ja vain kerran kävin kelan sivuillakin laskeskelemassa. Mutta turhaan sekin reissu.

Saas nähdä miten tästä taas jaksaa nousta. Onko sitä jo niin saakelin vanha ämmä, että ei enää uutta elämää näistä vehkeistä elävänä saa.

Ottis kävin katselemassa meidän juttuja tuolloin viime syksyltä, kun viimeksi mulla tuo km oli. Olit siellä tehnyt listaa ukkelis jutuista, ja aika paha tilanne silloin oli teillä päällä. Voi rakas kunpa saisit pian ratkaisun tilanteeseesi, niin pääsisit elämään elämisen arvoista elämää, olipa päätöksesi kumpi tahansa. Jatkaa, vaiko ei jatkaa. Muista, että tästä elämästä saa ja pitää nauttia. Yhtään päivää ei saa takaisin. Siksi oli niin mahtavaa lukea, että olet ottanut työelämässäkin ratkaisevan muutoksen askeleen. Tämän päivän ratkaisut on huomisen tulevaisuutta!

Voi paska kun alkaa nyt menkkakipuilua tuntua, taas lauantai on se päivä, jolloin perhana saan "sairastaa" tämän vauvanalun pois. Voi itkujen itku. Katselin tuolta aikaisemmista kirjoituksistani, että olin laittanut jonkin aikarajan, ja edelleen ajattelen, että tänä aikana kun olen 42, niin raskaus alkaa jos on alkaakseen. Viimeksi meni se 7kk km tämän kuopuksen syntymään ja ennen kaksosia meni parisen kuukautta km:sta uuteen plussaa, josta kaksoset syntyivät. Nyt siis km viime marraskuussa ja nyt näyttäisi uusivan. En edes neuvolaan soittanut ensimmäistäkään kertaa, koska tiedän, että omalla kohdallani on parasta antaa ajan kulua, että tietää eteneekö raskaus vai ei. Ja mulla kaikki 4 edellistä km mennyt spontaanisti ohi.

Voihan paska, miten tästä taas jaksais....
 
Ottis
bugsy Olen pahoillani. Tosi surullista :'(. Voimia sinulle :hug:!!

Mä muistan sen listan varsin hyvin. Samaahan se on edelleenkin tämä elo. Välissä parempia päiviä, mutt mikään ei kuitenkaan oikeasti muutu. Koen, etten ole miehen silmissä minkään arvoinen, that's it. Ja siitä lähdetään :).

Kastehelmi Siitä ei ole kauaakaan, kun mä käytin kuurin Life Detoxin jalkalappuja (laitetaan yöksi) ja kyllähän ne aika hurjilta näytti aina aamuisin ne laput :). Vähän sama mekanismi varmaan kuin lymfahoidossa, ett ajaa kuonat ulos jalkapohjien kautta.

mur-mur Ilta meni loppujen lopuksi ihan kivasti. Saunoin kahteentoista, sit vuokrasin yhden elokuvan, joka kesti kaksi tuntia ja sen perään vielä istuksin terassilla kuuntelemassa lintujen laulua kera viinilasillisen. Ja nyt väsyttää|O. Nousin yhdeksän aikaan enkä mennyt enää nukkumaan, mutt pitänee ottaa päikkärit ennenkuin lähden veljenpojan valmistujaisjuhliin tänään, etten ole ihan raadon näköinen.

Oivikki Olen pahoillani negasta :hug:. Voi kurjuus :headwall:. Oikein kiukuttaa sun puolesta :mad:.
 
Voi ei bugsy... Voimia sulle tosi paljon! Ei ihme että masentaa. Mutta näin neljänelosen näkökulmasta neljäkakkosella on vielä aikaa :) jos vain jaksaa kestää näitä pettymyksiä....:(

Oivikki ja Ottis, juu en tosiaan tarkoittanut etteikö kannattaisi muiden kanssa puhua ja neuvojakin kuunnella. Usein toisten kanssa asioita puidessa ne omat ajatukset selkenevät ja ratkaisutkin sieltä tulevat - ajallaan :)

Jaahas, juhlien laittoon... Voimahali kaikille sitä tarvitseville! :hug:
 
Kastehelmi niin en sitä ajatellutkaan, että olisit tarkoittanut, että ei voi jutella muiden kanssa. Tuli vaan mieleen tuo, kun itse helposti pyörin näissä omissa ajatuksissani ja kun juttelee asiota ääneen, niin jotenkin saa ehkä uutta näkökulmaa. Toisille taas kirjottaminen tai jokin muu auttaa selkeyttämään ajatuksia. Minulla tämä kirjoittelu ei ole luonteista :)

Bugsy
olen niin pahoillani :hug:. Niinhän se on, että tulee tällä iällä vielä se pelättäväksi, että jos raskautuu, niin on kuitenkin jotain häikkää pienellä ja ei sitten jaksa jatkaa.

Kiitos lohdutuksesta, tänään ainakin on niin surullinen olo, toivottavasti huomenna jo parempi päivä.
 
Voi Bugsy, olen kauhean pahoillani :hug: Niin se vain on, että vaikka kuinka yrittää itseään suojella ja olla "liikaa innostumatta liian aikaisin", niin km sattuu aina niin syvältä. :'(

oivikki, voi kun niin kovasti toivon, että se pikkuriikkinen kumminkin siellä sinnittelisi! :hug:

Ottis, eipä sitä tosiaan voi toiset sanoa, mitä valintoja itse kunkin tulisi tehdä. Se, että olet paininut noiden kysymysten kanssa niin pitkään kertoo vaan siitä, ettei valinta ole helppo. Surettaa, että joudut kestämään huonoa kohtelua, et todellakaan ansaitse tuollaista!

Täällä kp1, eipä muuta. Napero heräsi juuri päikkäreiltä, täytyy mennä taas.

Kaikille mukavaa viikonloppua!!!
 
Ottis
ulpunen Kiitos :kiss:. Jos jotain positiivista tosta miehestä pitää ettiä tai just nyt sanoa, niin hänelle plussaksi lausuttakoon se, ett eilen töistä soitti, ett ilmoittaako hän mut mukaan yhdelle risteilylle, johon on työn puolesta menossa. Sanoin, ettei tarvi, etten välitä semmosista, mutt toisaalta nyt harmittaa, sillä olishan se kiva, jos minäkin joskus viittisin olla jutuissaan mukana. En ole siis syytön minäkään.

ON Mulla on sauna lämpenemässä ja just silitin juhlakutimet. Ukko on koko päivän rassannut moottorisahaa pihalla. Kuului ottavan osista kuvankin, sillä on pistänyt sen p**lun päreiks. Mä leikkasin nurtsin ja olen likainen ku mikä. Ja kaiken kukkuraksi pienessä sievässä, sillä noin 3 varttia sitten nappasin kesäkammarissani istuen lasin valkkaria ja totisesti turahti päähän, mutt kivaa on ja sehän on pääasia.

No joo, vakavasti kirjoitellen.. heh, en muista mitä mun piti kirjoitella :LOL:. No, en tiedä onko ukko lähdössä juhliin vaiko ei ja hetki sitten olin häneltä kysyä, pitääkö paitaa tai jotain silitellä, mutt päätin olla kysymättä ku parempi, ettei lähdekään, ku meidän hullua sukuahan siellä vain on..
 
Oivikki:hug:

bugsy ihunainen, voi miten suru:'(..jos pieni nyt irroittaa otteensa..olen niin pahoillani:hug:

Ottis
- mukavaa&rentoista juhlintaa "hullujen" sukulaistesi kera:D(EI siis oikiasti hulluja tietenkään - rakkaita ovat!:heart:)



ON..täällä miehellä hyräjää..ja hieman miullahin..kattellaan kattelaan;)
..lemmiskely ja i h a n vain hyvän olon vuoksi, tekisi nyt nannaa.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ulpunen piiniskaverini voi harmitus, kun ei sinullakaan tarrannut pikkumatkustaja mukaan. Onnea alkaneeseen kiertoon.

Mur-Mur tykkääminen on tosiaan hyväksi ihan itsensä vuoksi.

Ottis toivottavasti oli kivat juhlat.

ON testi edelleen nega, menkka nippiailuja jo aamulla tunutui, vuoto minulla on kuitenkin lugejen vuoksi yleensä pysynyt poissa. Luget lopppuvat tiistaina. Tänään jo vähän vähemmän jo surettaa, eihän sille mitään voi, jos ei tartu niin ei ollut tarkoitettu.
 
Aurinkoista huomenta :)
Tänään oisi rippijuhlat ja aloitin eilen hieman partsin siivoamista +ikkunan hankausta että hommaa riittää:p
Vuoto ollut kohtuulisen kovaa ja hyytymiä hurjasti että oisko taas yritystä ollut kiinnittyä kun ei nämä ihan normi kuukautiset ole:confused:
Sain nämä rättipäivät jo loppua...näihinki väsyy vuosien varrella kun vuoto kestää niin helvatin kauan:mad:
Bugsy Surullista :( voimahali:hug:
Oivikki:hug:
Mur-mur Toivottavasti oli miehesi kanssa ihanata lemmiskelyä ;)
ottis mukavalta kuulosti nuo "hullun" sukulaisten kera juhlat:LOL: Hyvin varmaankin meni ja oli huitsin hauskaa? =)
Kaffia lisäääää ja rättien kanssa taistelu jatkukoon eli siittä se päivä alkakoon :)
Muksua päivää kaikille ihunaisille:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi bugsy, miten surullista. Ja oivikille myös voimia negan vuoksi. Ja ulpuselle uuden kierron alussa jaksuja.

Toivottavasti ottis oli mukavat hipat ja hyvää mieltä riittää vielä tällekin päivälle eikä pää muistuttele ainakaan ikävästi eilisistä juhlinnoista. ;) Jotenkin sympatiseeraan sinua tuossa miesasiassa; NIIN vaikea on tehdä lopullisia päätöksiä. Me olemme monta kertaa tehneet pesäeron ja sehän on helppoa, kun ei asuta saman kanton alla. Ja silti...

Ja tattisellakin on ollut juhlat - mukavat rippisellaiset, toivon ma.

Onnille onnea uuteen yritykseen. Ja mur-murille mukavia hetkiä vällyjen alle.

ON Tänään olis dpo3. Kylläpä oli taasen kipuja oviksen aikaan, huh. Illalla se alkoi ja vielä aamullakin tuntui vasemmalla puolella todella ikävältä. Eipä tosiaankaan tarvitse arvailla, että milloinkahan se munasolu irtoaa. Nyt on ihan normiolo. Ei jotenkin voi edes kuvitella, että olis jotain tapahtumassa. Kovin monta kertaa tuskin enää yritän. Heinäkuu on välikuukausi, kun on klinikka kiinni. Ehkäpä silti keksitään jotain mukavaa kotosalla...

Auringon säteitä jokaisen mieleen ja päivään!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pika-moi :wave:. Kivat oli juhlat ihan oikeasti, mutt niin meni mulla se päivällinen viini huiviin, ett odottelin melkein 2 tuntia ennenkuin uskalsin ihmisten ilmoille :). Olen syönyt niin minimaalisesti viime päivät, ettei ihmekään jos kihahti hattuun. Mutt on painoakin pudonnut 1,4 kg =).

Yksikseni lähdin juhliin ja kun mun veli kävi tässä mennessään, heräsi mies vasta ajatukseen, ett pitäis lähteä ja hän tulikin sitten melko pian perässä. Lähti varmaankin tuntia aiemmin pois moottorisahaa rassaamaan, mutt se ei mua hidastanut ja loppuiltahan meillä oli tässä trafiikkia ku 'hullu suku' ramppas kattomassa mun kesäkamaria ja muistelemassa lapsuuskesiä, kuinka siellä on itsekukin nukkunut. Eikä miehenkään kanssa tullut sitten minkäänlaista toraa, vaan hän osasi käyttäytyä iha ihmisittäin :).

Onni71 Kiva, ett täti tuli vihdoin :).

Fiialiia Peukkuja :heart:!

mur-mur Kiva, että hyräjäs :). Varmaan lemmiskelittelin :heart:.

tattinen Hus-hus huiskin sitä tätiä jo luotas pois kiusaamasta :stick:. Ei oo rättipäivät kivoja :(.
 
Voi Oivikki:hug:..suruinen olen siun puolestais:'(

tattinen - rättipäivät ON ihan niin per*****ä kuin olla voi!:mad:
..mukavaa juhlintaa teille sinne!:wave:

Onni - nyt kovasti onnistuneita talletteluja sinne toivottelen!:heart:

Fiialiia - jos NYT olisi SE kierto.:heart::)

Olispa mukava kun Ottiksella onnistuneet juhlaset ja mieskin osannut käyttäytyä!=):heart:

..jaa juu, kyllä me miehen kera tykättiin toisistamme:heart:


Mukavaa sunnuntai päivää ihunille!:wave:
..ja ylläri
:heart:+++++++++++:heart:
 
Huh ja huokaus taas,

nyt on juhlat juhlittu. Hyvin meni, sekä ruoka että kakut maistuivat (vieraiden mukaan) erinomaisilta. Ja minäkään en ärsyyntynyt kuin ihan pikkuisen ja itsekseni vain :x siitä, että juhlakalu saapui paikalle vasta tuntia ennen juhlia, ja senkin tunnin käytti sitten itsensä laittamiseen... Onneksi oli siinä sisko apuna viime hetken jutuissa. Miten voikin aina käydä niin, että vaikka kuinka ennakoi ja valmistelee kaiken mahdollisen etukäteen, SILTI tulee aina kiire loppumetreillä?!

Juhlissa tuli puheeksi isovanhemmuus, ja siinä joku ihmetteli miksi ihmiset tekevät lapsia vasta nelikymppisenä, ovat sitten niin vanhoja isovanhempia aikanaan... : / No, totta toki, mutta toisaalta eihän se ikä välttämättä kerro kuntoa ja jaksamista... ja kun ei elämässä mitään takuita mistään muutenkaan... välillä ärsyttää, kun ihmisillä on niin vahvoja mielipiteitä, ja tuntuu löytyvän vain yksi tapa elää!

Mutta kuten sanottu, hyvin meni kuitenkin, kiva tavata tuota miehenkin puolen sukua välillä. tattinen, mites teidän juhlat meni?

Onnea uuteen yritykseen, Onni :) toivottasti tärppää pian! Kestikö viimeksi kauan? Samoin onnea yritykseen Fiialiialle!

mur-mur, on vähän epäselvää mistä noi yrityskerrat pitäis laskea? Vaikka laskipa mistä tahansa, mulla ei taida vastausta olla, koska ei kerran ole tätiä näkynyt ei ennen eikä jälkeen km:n... ihan mielenkiinnolla odotan, alkaako tästä nyt säännöllinen tai edes jonkinlainen kuukautiskierto käynnistyä...

Nyt pyytääpi mies kävelylle, ja pitää heti mennä kun yleensä pyytelijä olen minä.

Pyhäpäivän jatkoa kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Onni-71(41).............kp1/?..............yk1...........?
ulpunen (42)............kp2/31-34........yk3..............2.
tattinen (41)............kp4/22-28........yk21(2km.)5/1.yht.
Hanhimamma (42)...kp14/27...........yk4...........3/1.yht.
Kastehelmi (44).......kp16/?.............yk?(5/2012)....5./1.yht.
Euphonia (40)..........kp18/25-26.......yk230......................1.
Fiialiia (40+)............kp19/27-30.......yk2............1.
annekristiina (47).....kp25/26...........yk6....(2007) 5./2.yht.
sarialeksandra(41)...kp26/32-35.......yk.yli 1v......................2.
Morticia (43)............kp31/28...........yk1.........3.
pikkutirri (42)...........kp34/28-30.......yk18(6&8/2011)4/2yht.
Iida-Karoliina (48)....kp36/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72






Oivikki (?)............pp12




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi - Ok, annetaan olla sitten ? tuolla listalla se yrityskerta.=)

Mie kävin miehen&koiran kanssa ihan vajaan 0.5km köpöttelemässä ja olen IHAN POIKKI!!!!!
..jalat ihan tärisi sen rupeaman jälkeen!:O..mie olen ihunaiset ihan TODELLA rapakunnossa..:ashamed:

Paljastan teille sen verran..
Olen muutaman vuoden harkinnut lihavuusleikkausta(entinen nimitys laihdutusleikkaus)..ja lääkärin kanssa nyt viime käynnillä, otin asian vihdoin puheeksi..t o s i n, lääkäri niin kiireinen, että enpä juuri kerinnyt perustelujani kertoilla - vaaka tosin kertoi karua kieltään:'(
..ja mie painan ihunat r e i l u s t i yli 100kg..olen siis sairaalloisen ylipainoinen.
(4v:n aikana tullut painoa lisää 40kg!)

Sen verran sain puhuttua lääkärin kera, että pääsen Ravitsemusterapeutin juttusille ekaksi..jospa se siitä lähtisi asia vetämään.

Olen se nyt todennut vihdoin, että en saa enää painoani putoamaan muulla tavoin, kun vatsalaukun ohitusleikkauksella.(tai mihinkä minun kohdalla sitten päädyttäisiinkään, tuo kuitenhin se yleisin tapa)

Mie vain en ole sellainen reipas ja aktiivinen liikkuja, kuin teistä moni ihunainen on ja syön selkeästi enemmän kuin kulutan(ilta puputusta)
..en ole niinkään karkkien perään, ihan tavan ruokaa ja kahvileipää menee - ja tässä tulos..

Olen tämänhin takia ollut masentunut ja huonosti voipa talven aikana:(
..kun mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksais tehdä..ja huonosti kun voin, painoa tulee koko ajan vain lisää.
Olen kyllä sellainen lohtusyöjä - syön pahaan olooni.
..enemmän, kuin hyvään..

Miehän pudotin painoa -08 30kg(tulivat takaisin n. 6kk:n sisään)ja n. 10kg ennen tätä kuumeilu aikani ekaa tärppiä -09
..silloin vielä sain ittestäni irti jotahin ja silloinhin -09 porkkanana oli tuo tärppi(joka sitten kävikin)
..nyt en vain enään sellaista porkkanaa omin keinoin löydä.

Painoa täytyy ennen lihavuusleikkausta pudottaa vähintään 5% niukkakalorisilla tuotteilla n. 5vko:n ajan(maksan rasvaa täytyy saada häviämään mahdollisimman paljon, se helpottaa leikkausta) ja siihen kyllä pystyn, se on vain miun painolastista nestettä poijjes.


Tämä on nyt päämääränä miun elossani tällä hetkellä - saada n. 60kg:n painolasti leikkauksen ja uuden elämäntapamuutoksen avulla poijjes.=)

Illan jatkoja ihunat:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, mur-mur.

Mun työkaveri, ystävä kävi leikkauksessa 3 v sitten, painoa oli tuolloin 147 kg. Leikkaus meni hyvin, kesähelteillä haava tulehtui koska itse lähti liian aikaisin liikkeelle mutta lopulta kaikki hyvin. Nyt pudonnut painoa, painaa 76 kg, on itse tyytyväinen:). Sain houkuteltua viime vuonna kuntosalille, ei ikinä ole ollut kiinnostunut liikunnasta, lapsesta asti ollut iso. Kaiken huipuksi kun meillä töissä hyvinvointiprojekti, vedin judotreenejä 1x vko, sain myös sinne ja innostui niin että, mä lähdin BJJ n treeneihin, hänen takiaan vaihdoin lajia...
 
.. Judo on pystyä -heittoja pystystä, newazaa eli mattopainotteista BJJ vaan mattoa( lukot, kuristukset), ainostaan kilpailussa lähdetään ylhäältä. Koki että, matto sopisi. Olikin rankattu kovimmmaksi seuraksi mihin mentiin:). Keski-ikä siellä 25v, mä treenaan niin paljon että, hyvin pärjäsin, kaveri pärjäsi alkeiskurssilla hyvin ja oli tosi innostunut!!!Sanoikin että, ei ikinä olisi uskonut sellaista päivää tulevan, odotti treenejä, työstressi jäi tatamille. Mä olen siis harrastanut judoa v.1978, joten verissä... Sai kiertohuimauksen, oli lopetettava, syytin itseäni, kaveri sanoi olleen aiemmin lennon jälkeen, joten älä syytä itseäsi, vaan on tosi kiitollinen kaikista treenikerroista ja salitreeniä haluaa jatkaa mutta ei näitä" teurastamo" treenejä, kuperkeikat ei sopineet:(. No, monet" itkut" ja naurut ollaan koettu, sanoo ettei, vaihtaisi kokemuksia mihinkään:D. Toinen judoystävä, kävi tammikuussa leikkauksessa, painoa myös 145, nyt jo tatamilla, leikkauspöydälle jäi liki 50 kiloa...

Terveytensä eteen kannattaa tehdä mitä vain. Läheisten tuki on tärkeää. Itse en kenenkään kiloista huomauttele, ainoastaan jos ystävälle kertyy niin että, vaara sairastua. Lapsuuteni ystävälle kävi näin, vaikea puhua kiloista, mutta onneksi ystävyys niin vankalla pohjalla. Hän ollut nuorena normaalipainoinen, pituutta ei 150 senttiä, mutta painoa yli 100. Verenpainetta, sokerit koholla ja lääkäri sanoi nyt on tehtävä jotain. Yrittänyt paastot, kiloklubit, karppaukset, painonvartijat yms. Aina tullut takaisin. Nyt innostun Easy Dietille, hyvin lähti paino laskemaan, kahdessa viikossa lähti reilu 10, mutta alkoi vatsaoireet, oli tutkimusten jälkeen allerginen soijaproteiinille:(. No, nyt lääkärin neuvoilla eteen päin.

Suosittelen Easy Diet iä, jos ei ole terveydelle haittaa, aiemmin jo kirjoitin, sillä pudotin 7 vko 5 pv ne 21 kiloa, voitin 1000€, miehen veli, eno ja 87 v isä pudottanut ylimääräiset, kaikilla n. 10 kg. Isältä hävisi sivuääni sydämestä, lopetti verenpainelääkityksen ja kaikki arvot kohillaan- lääkäri kovin ihmeissään.

Tässä muutama esimerkki sinulle:)!

Mulla täti tekee tuloaan, tänään 25/26 joten huomenna täällä:(. Se taas siitä, en kovin odottele ihmeitä.

Kaikille tsemppiä, luin kaikki, nyt akku punaisella, nukutan Lumia, laturi makkarissa..
 
annekristiina:)

Kaverillasi melkein sama lähtöpaino ollut sitten, kuin miullahin.

Nuorena koetin kaikenlaista "lajia" ja tanssi oli ainut, mistä pidin..ei sitä tämän kokoisena jaksa lähteä hytkyttelemään enään - ainakaan parketille..hiki lentää ja tuntuu, että sydän tulee rinnasta ulos:$..ei sellaisesta nauti.

Uskon, että miulle tuo leikkaus on ainut ratkaisu.
Painoa on jäänyt myöskin "iltatähden" jäljiltä paljon.

Esikoisen syntymän jälkeen laihduin vielä hyvin, olinhan silloin vasta 22v. ja aineenvaihduntakin toisenlainen, liikuinkin toisella tapaa.

Olen menossa paastosokerirasitukseen heinäkuussa ja jos "hälytyskellot" soi, on leikkaukseen pääsy jo selvästi helpompaa.(2-tyypin diabetestä isän&äidin puolelta ja sairastin raskausajan diabeteksen -04)
..toki toivon, ettei tarvitsesi lääkitystä aloittaa, vaan riittäisi muut keinot.

Lääkitys jo kilpirauhasen vajaatoimintaan, sekä hepariini tulppariskiin(keuhkoembolia, molemmin puoleinen 2001)
..ja sappikivet alkaneet vaivaamaan enämpi painon lisääntyessä - niiden ultraus myöskin heinäkuussa jos vain saan ajan.
Myöskin verenpaine(alapaine)ollut useamman vuoden korkea.

..että tämmöistä..ihminen on päästänyt ittensä huonoon jamaan..ja vauvan kaipuu siinä sivussa ollut kova..siitä nyt täytyy luopua.:'((ja ikähinhän se on jo esteenä)

Ps. annekristiina..miulla ne EasyDiet pussit makurin komerossa "jemmassa":saint:..en vain ole ollut halukas niitä syömään..2vko:n satsi siellä olisi ja jemmaan ne siihen jos(lue= KUN ;))pääsen leikkaukseen.

Ps.Ps.
Onko teillä ihunat siellä päin itukoita??
..miun kimppuun iskivät joukolla heti kun tupekille menin!:O..on sellaisia matalainetta ilmassa hieman.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Pahoittelut bugsy ja oivikki. :(

Mintulle onnittelut pienestä tytöstä.

Jaksaisko mur-mur laittaa mut listalle? Eli Morticia (43).....2p 32/28..... yk1.... 3.

Mulla oli tosiaan ne yhdet menkat, normaalia niukemmat kesti 5 päivää, jonkin sortin ovista sain tikutettua mutta ihan ajallaan ei tullut mamboiltua. Nyt on tosiaan kp 32 mutta eilen testasin negan eli on kai sitten vielä kierto epäsäännöllinen. Muistatteko miten teillä on menkat alkaneet raskauksien jälkeen, säännöllisinä heti vai alkuun epäsäännöllisinä?
 
Heipat kaikille!

Täällä olen suruani hukuttanut töihin. Ompelin 10 tuolin huppua, siksi siis kukun vielä tähän aikaan. Eli lisätietoja, jos jotain kiinnostaa: jouduin jopa ambulanssiin sitten loppujen lopuksi turvautumaan, koska huimasi niin, etten pysynyt pystyssä. Ja voi helevetti sentään, että mua ottaa päähän kun tämän meidän tien varrella on niin jumalattoman utelias vanha pariskunta, että se perkuleen äijä oikein pyörällä kiersi kattomassa, että tännekö se ambulanssi tuli. Voi jumaliste, että aattelin, että jos mun äitini korviin vaan kuuluu, että meillä piipaa auto on käynyt, niin marssin saakeli suoraan tuonne juorukellojen kotiin ja sanon pari valittua sanaa. Ne meinaan on samoissa eläkeläisten ympyröissä äitini kanssa, joten se on varmaa, että jos sen säikyttävät, niin perhana teen pariskunnalle selväksi, että seuraavaksi ilmoitan poliisille kotirauhan rikkomisesta.

Niin kuin ei muutenki vituttais, että joutu siellä saakelin keskussairaalan ensiavussa perjantai-iltana juoppojen keskellä maata. Enää en soita ambulanssi, vaikka olis pää irti. Sen verta vituttaa. No ompa röörit tutkittu ja huomenna pitäis käydä vielä kontrollissa, mutta en aio mennä. Kaikki tuli ulos pussukoita myöten sitten kotona myöhään, ihan selkeästi. Verta tuli lorisemalla lääkärin kengillekin, mutta kaiketi se on ennenkin verta nähnyt. Tuumasi vain, että kylläpä holahtelee. Sain cytotecit mukaan, mutta ei mulle mitään kipuja tai supistuksia tullut. Otin kyllä kipulääkkeen ennen niitä ja painuin nukkumaan.

En edes kysellyt lääkäriltä jatkosta, koska nyt jotenkin ei jaksa ajatella. Pitäis saada oma nuppi ensin selkeäksi. Olipa kivaa odotella synnytys osastolla gyneä ja verikokeen ottoa, kun siinä äidit vastasyntyneitten kanssa oli iltateellä, voi helevetti eikö olis jotain muuta paikkaa kun km potilaat lykätä samalle osastolle. Siinäpä tuli sitten muistot mieleen, että on täältä ennen lähdetty vauva kainalossa ulos.

Mur-mur laita mulle kp3 nyt sunnuntaille, jos jaksat. Katotaan miten kierto lähtee käyntiin.

Sori tämä vuodatus, mutta pakko purkaa jonnekin. Eilen kun tulin, niin helevetti talo oli taas sekaisin. Aloitimpa siinä sitten siivoamaan ja paiskoin leluja pitkin seiniä ja hajotin muutaman tavarankin. Imuroin ja raivosin ja muistutin ukolle, että palaapa mieleen ihan viime reissu kun palasin synnäriltä vauvan kanssa. Mullahan ei ollut edes peittoa sängyssä kun meidän koirat oli sen paskaan sotkinut sillä välin. Että kyllä on ihanaa, että arvostetaan näinkin paljon. Saa nähdä mitä tästä tulee. Olisin voinut ottaa muutaman lasillisen, minä, joka olen ollut absolutisti 20 vuotta. Niin ottaa päähän......
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä