40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippa Leidit:wave:!

Terkut Turkista, parhaimillaan tai pahimmillaan, +45 astetta lämmintä; aurinkoa aamusta iltaan, ja jokainen meistä jostakin kohtaa palanut, vaikka suojakertoimet oli alussa 50, ja myöhemminkin 30:O!

Loma oli ihan mukava, tosin pitipä tietysti vikana iltana päästää per*eleet irti ja sanoa muutama valittu sana ukkokullalle, ja se harmittaa:(! Meillä oli tapahtumarikas reissu, ja kivaa oli, jotta oli 2 huonetta, vastakkaiset, ja päästiin aina tykkäämään toisistamme, kun lapset hillui vesiliukumäissä tai tsiigasivat tellua toisessa huoneessa! Tykätty on niin, että mies jo sanoi, että "pikkuveikka" on ihan hellänä:D! Hän on huomenna menossa vielä kesäjuhliin äijäkaveriensa kanssa, että nolostuttaa muakin, kun saunovat ja paljussa lilluvat, jos "heppi" punaisena loman jäljiltä:LOL:!

Oivikki, bugsy ja kaikki muut, joilla kurjia jutskia; Suurensuuret halit:kiss:, ja toivomme, että mukavampaa tiedossa!

*mur-mur*; hienoa, että olet ottanut askeleen etiäpäin tuossa sinua vaivaavassa painohommassa! Olet rohkea, ja se tuottaa tulosta varmasti! Mulla on just toistepäin, että kun olen suruinen tai jotakin ikävää tapahtuu, niin en kertakaikkiaan pysty syömään! Pala kurkussa ja etova olo, ei vaan voi syödä..

Kastehelmi emännöinyt hienosti juhlia! Kiva, kiva ja hatunnosto emännälle:flower:!

Uusille teretulemast minunkin puolestani! Kiva, että meitä samanhenkisiä riittää, ja on ollut ihana lukea kaikkien kuulumisia, vaikkei aina niin kivoja itse asiat olekaan!

Ottis; Lycka till!! Ihana juttu, jotta mieskin tarjoaa piliään ja vieläpä otolliseen aikaan:heart:! Meinasin laittaa, ettei "se" siitä kulu, mutta taitaapa kuluakin, ainakin näillä lomareisuuilla:LOL:!

En kehtaa tämän kauempaa jutskailla, kun muutama koneellinen pyykkiä pestävänä, muutama matkalaukku purkamatta, isäntä lepyttelemättä eilisen jäljiltä yms. Kaikille kultaisille palstalaisille; romanttista viikonloppua, pusutelkaa toisianne:kiss:!

Lilleriina
 
Lilleriina - Heissun taas:wave:
..ja olipa teillä ollut kiva reissu - sellainen "himokaskin" miehesi kera:D

Kyllä se mieskin leppyy ajan kans:)..noita purkauksia ei voi estää, teillä kun ollut jo viimosena iltana siellä lähtöstressi päällänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lilleriina Hih, olipa hauska lukea sun lomakuulumisias :LOL:. Olis varmaankin sun miehes kavereilla hauskaa kun huomaisivat sun miehes hepin olevan ihan punakka loman jäljiltä :LOL:. Toivottavasti saat ukkokultas leppymään :heart:. Vaikka loma onkin lomaa, niin tuppaahan ne tunteet jossain välin purkautumaan. Meillä yleensä jo alkumatkasta ku mä herppaan miehen köröttelevään ajotyyliin :ashamed:.

mur-mur Kiva nähdä sua. Täällä touhutessani jo mietin, että missä olet, kun en ole juttujasi tänään nähnyt :hug:.

ON Mulla on ihan niska- ja hartialihakset jäkissä, sillä olen noin 11 tuntia siivonnut. Juhannus saa mun puolestani tulla, vaikka huomiselle jätinkin vielä olohuoneen, yläkerran ja apukeittiön verhot laitettavaks. Ne nimittäin pitää silittää ja jos jotain inhoan niin silittämistä ja jätän sen aina viimeiseksi. Olohuoneeseen en tosin taida saada verhoja laitettuakaan ennenkuin mies laittaa sen uuden pidikkeen, tai sit saa perhana ostaa kokonaan uudet tangot jos ei nuo kelpaa :stick:.

Ukko on tosiaankin ollut reissussa illan ja soitteli jo, ett joutuu jättää autonsa huoltoon ja tulee sit veljensä autolla (..ettei mun tarvi hakea). Muuten on antanut mun olla rauhassa. Taitaa olla tällä kertaa vähän parempaa seuraa kuin edellisellä keikalla, sillä silloinhan hän soitteli vähän väliä. Toisaalta mua harmittaa, etten lähtenyt mukaan, sillä olis ollut ihan kiva välillä vähän irrotellakin, mutt pitänee ottaa huomenna 'takas', sillä silloin ainakin mun (ex-) työkaverit ovat liikekannalla =).
 
Ottis siellä kovasti ahertanut kotia kesäkuntoon.:flower:=)

Miulla niin reeeeentoinen oloinen kun tykättiin miehen kera toisistamme:heart:
..on se ihan toisenlaista nannaa kun ei tartte ovista kytäillä:p

Tänään Kp21 ja täti kurvaa todennäkoisesti sitten Kp25..tulkoon sitten jos on tullakseen kun ei estääkkään voi..mokoma kuvatus:kieh:

Nati nati ihunat..+++++unikuvia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomeneita :)
Crissy Pahoittelut menkoista:hug:
Lilleriina Teidän loma kuulosti hurjan hauskalta:LOL: ja hepin on tarkotuskin punottaa...ainakin välillä :)
Mur-mur On se niin nannaaaaa kun saa miehestä naatiskella ilman mitään ylimääräisiä paineita:p tämän kuun kurjakkeet lusit pois ja sitten uutta matoa koukkuun=)
Ottis Ootpa sie olluna reipas :) Lähde ihmeessä vähän kurvaileen :) Stten jaksaa paremmin arkea viedä eteenpäin :)
Eilen tuli taas mittariin yksi vuosi lisää :( Kääk jo 42v että viittä kymppiä mennään kiivaa ja kallellaan.
Noh ei passaa liika miettiä..nehän on vaan numeoita.
Alffa paistaa ja jos ruketusraidat tänään hankkis..näihin makkaroihin:LOL:
Pitäkää muksu päivä ja +++++tuulosia
 
Ottis
Tattinen muksua päivää sinnekin päin. Mä olin yhtä kukkapuskaa putsaamassa farkut jalassa ja niin on lämpöstä, että piti tulla vaihtamaan hamoseen.

ON Tein ovistestin ja se testiajalla ehkä hiukkasen haaleampi kuin eilen, ainakin viivan toinen laita. Nyt sitten kun kävin kurkkaamassa, on melkein plussa. Jihuuu!!

mur-mur Kiltti, mutt sais ehkä nakata RKTT-listalle :kiss:, jos viitit? Dpo-1 tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
No voi, pöh! Muokatessa poistin enimmän kirjoituksestani :(. Mutt sitä mä vaan, että on niin mojovat ovislimat, ett aion viel tänään piliä ruinata. Luulen, ett mies on otollisella mielellä sen suhteen. Hyvät kelit kaikitenkin :).
 
Mur-mur On se niin nannaaaaa kun saa miehestä naatiskella ilman mitään ylimääräisiä paineita:p tämän kuun kurjakkeet lusit pois ja sitten uutta matoa koukkuun=)

Juuh, näin olis tarkoitus - mökkilomalla juuri ovis aika sitten..jospa silloin se Oili tulisi.
..ja mökillä se lempi maistuuhin, meillä miehen kera oma makuukammarikin.;)



Eilen tuli taas mittariin yksi vuosi lisää :( Kääk jo 42v että viittä kymppiä mennään kiivaa ja kallellaan.
Noh ei passaa liika miettiä..nehän on vaan numeoita.

Juuri näin!
ONNEA, ONNEA VAAN!!!!
.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Morticia (43)............kp2/28.............yk2.........3.
Crissy-72 (40)..........kp2/?...............yk2.....4.
anjamarita (43)........kp5/28-35........yk8...................2./1.yht.
annekristiina (47).....kp5/26.............yk7....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41).............kp7/?...............yk1...........?
bugsy (42)...............kp8/?...............yk?..........9.
ulpunen (42)............kp8/31-34.........yk3..............2.
tattinen (42)............kp10/22-28.......yk21(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp12/28-30.......yk19(6&8/2011)4/2yht.
Hanhimamma (42)...kp20/27............yk4...........3/1.yht.
Kastehelmi (44).......kp22/?..............yk?(5/2012)....5./1.yht.
Euphonia (40)..........kp24/25-26.......yk23......................1.
Fiialiia (40+)............kp25/27-30.......yk2............1.
sarialeksandra(41)...kp32/32-35.......yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp42/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72





pikkutirri (41)....dpo-1
Ottis (44)..........dpo-1
Fiialiia (40+)......dpo9




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Miulla on niiiin kuuumaaaa!!!!!!!!!!!!!!:O

Täällä on sisällähin lämmin kun astianpesukone&uuni päällä.

Täti jo kolkuttelee, siksi pinnaa kiristelee ja kuumottelee muutoinhin.:kieh:

Oli tarkoitus kukkasia lähteä ostelemaan(itselle&taloyhtiön pihaan)
..vaan EI jaksa ei:(..huomennahin päivä uus.(K-rauta auki klo. 16.00 saakka)

Mies ihuna toi miulle 6-pägin Karpalo lonkkua..nautin tänään niitä ja huomenna viileämmällä(lupailivat säätiedotuksessa näin)ne kukkaset sitten.:D

Uunissa muhii Sei paistos.
Tein herkullisen tilli/kurpitsasäilyke juustokastikkeen siihen päälle ja sitten keitellään uudet perunaiset-nam!:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MrsBree
mur-mur jos minut vielä jaksat nakata listalle, täällä siis kp8 tänään.

Lilleriinalla kiva loma, ainahan se jossain välissä lomaa kuuluukin äksyillä, jos ei lähdössä, niin sitten kotiin tullessa. Tai sitten ihan loman aikanakin :LOL:

Tattinen ihan olet saman ikäinen kuin minäkin, viime kuun lopulla täytin 42, mutta mun pahin ikäkriisi oli kun täytin 30 vuotta. Silloin tuntui, että elämä loppuu siihen, kun olin niiiiin vanha. Just joo, olinpa tosiaan "vanha". Mutta ehkäpä se ikäkriisi tulee jossain vaiheessa, ja kun sen sairastaa pois, niin sitten ei tunnu missään. No, saas nähdä tuleeko 50 villitystä :LOL:
 
Lauantai-iltaa kaikille teille ihanille :heart: Täällä kummastellaan sitä, että noinkohan mulla oli lainkaan ovulaatiota tässä kierrossa? Ei minkäänlaisia ovistuntemuksia. Eli kroppa on saanut nyt ansaitsemaansa lepoa piinailusta. En ole päiviä laskeskellut ja aion testata jos menkat myöhässä ( jota en usko). Mutta käyn kurkkaamassa miten teillä muilla jännitys tiivistyy ja toivon ihan sydämestäni teille jokaikiselle plussan testiin. Olette ajatuksissani:heart:
 
Tsau taas, ihanaiset:wave:!

Ja kiitos vaan kommenteistanne, koskien sekä lomaamme, että hepin väriä, kuin myös pakollista "ilotulitusta", kun pää hajoaa ja sammakoita lentelee..:xmas:! Mutta niin se kyllä on, että mun luonne on semmonen, että on kyse sitten joulun vietosta tai lomamatkasta, niin AINA ennen sitä, tulee vähintäänkin pikkunen *naks*, ja sitten saattaa tulla suurempikin *NAKS*, ja sitten onkin ihan ok! Mun yksi ystävä sanoikin ihanasti mua lohduttaessaan, että "lapset kyllä saa hermostumaan lomallakin, jos oisitte ollut kahdestaan, niin et ois niin äksynnyt!". Ja toi on niin totta!! Meillä on useimmiten, silloin harvoin, kun kahelleen mennään risteilylle, möksälle tai hotelliin, niin tosi mukavaa yhessä, eikä kiristä yhtään pinnaa.. Sitäpaitsi, onhan se niinkin, että kun on ihan helvatan kuuma koko ajan, niin mun pinna on kyllä aikas lyhyt:whistle:!

Ottis; sä oot kanssa semmonen kodinhengetär, että kateeksi käy! Mä just fundeerasin tämmösen pikagallupin, että jos ois samanlainen liikunnanhimo ja kunto kuin AnneKristiinalla, yhtä hyvä siivoamaan ja jaksaisi noin uutterasti kuin Ottis, ja osaisi ommella yhtä hyvin kuin Pikkutirri ja laittelis ruokaa niin herkullisen kuuloisesti kuin *mur-mur* , niin sitä olisi kyllä jo aikas täydellinen nainen!! Kaikilla meillä siis omat vahvuutemme kuin heikkoutemmekin, joten yrittäkäämme ottaa ilo irti niistä, mitä kullekin on suotu ja tyytyä sitten niihin heikompiinkin puoliimme, sillä eihän kukaan kuiteskaan ole täydellinen!

Mun muisti on taas niin hyvä, mutta lyhyt, etten erikseen oikein muistakaan, mitä piti kommentoida, mutta haittaakse?

Heitin ukkelini sinne saunabileisiin, ja automatkalla saatiin taas vähän ilmaa puhdisteltua..Toivottavasti asia nyt loppuunkaluttu, että ei koko kesä mee pilalle yhen ylimääräsen suunvuoron takia;)! Sitten nakkasin armeijapojunikin juna-asemalle, kun hällä olikin nyt vain vuorokauden loma, ennen juhannusta.

Mullakin muuten justiinsa jussiksi se täti-perskeles saapuu kylään:mad:! Voihan kettu.. Mikäs sen mukavampaa ois, kun juhannusyössä vähän olla liki toista ihan pitkälleen:p!

Huisin hauskaa illanjatkoa kaikille, nauttikaahan lämmöstä ja lemmestä..lämpö vissiin taas säätietojen mukaan laskeekin jo huomenissa..

Lillis:wave:
 
bugsy - laittelin siut listalle.

Minkä laitan kierron pituudeksi ja yrityskerraksi?
..olihan tuo 9 haaveissa nyt oikein?

Päivittelin myöskin siun ja tattisen iät.=)

Ps. Lilleriina - en mie tosiaankaan ole mikään keittiön "hengetär", ei meillä pullat ja paistokset tuoksahtele myötäänsä.

Sillon tällöin vaan tekee oikein kunnolla mieli kokata tai leipoa.
..heittelen pataan ja vuokiin mitä aina mieleeni juolahtaa: "hyppysellinen tuota ja kourallinen tätä" - ylläri on usein ittelleinkin, mikä on lopputulos.;)
 
Viimeksi muokattu:
Voisinhan minä tännekin tulla:) Minä vähän seikkailen täällä ja siellä:) Olen suurperheellinen ja 42v. Minulla viimesin raskaus sujui onnistuneesti 3vuotta sitten. Sen jälkeen tuli 1.5v sitten keskenmeno, joka np-ultrassa todettiin menneen kesken viikolla 8, pikkunen pallero siellä vain näkyi:( Kotikonstein sitten luovuin pikkuisesti, mutta kaikki ei sitten mennytkään putkeen vaan jouduin kaavittavaksi, vaikka aattelin, että helpomalla pääsis, kun keskenmeno tulisi kotona. Vuoto vaan yllätti myöhemmin ja siitä sairaalaan, mutta vuoto oli ihan normi keskenmeno vuoto.
Nyt sitten raskauduin uudestaan ja tuhrua kesti viikolle 7. Viikolla 10 alkoi uusi tuhru/kuukautisvuoto. Odottelin np-ultraa kolmen päivän kuluttua ja pelkäsin kyl jo, että km varmasti olisi. Yllättäen alkoikin erittäin runsas vuoto, eli kun pöntöltä nousin, kaaduin lattialle. Sain huudettua miestäni onneksi apuun.Meno sairaalaan viivästyi, koska meidän asuntoon ei mahtunut paarit, koska meille on yläkertaan kierreportaat:( Kunto piti olla sellainen, että minut voitiin siirtää tuolissa.Sairaalassa olin jo shokissa, leikkaukseen oli kiire. Minut pidettiin nukutuksessa 9h ja leikkaus kesti pitkään.Menetin verta sairaalassa 4l. Viikon päästä tulehdusarvot nousi ja jouduin antibioottikuurille. Tänään viimeinen taplettipäivä ja vuoto jatkuu, enää vähäisenä. Elokuussa otetaan laaja verenkuva. Lääkärin mukaan vauvaa saan yrittää 6 viikon päästä:O Mies o sitä mieltä että ei enää ja minäkin hiukan olen sillä kannalla.Silti.....vauvakuume vaan on ja se tuntuu toisaalta raivostuttavalta, itsekkäältä, hullulta ja jopa sairaalta:( On kuin värit olisi kadonnut iloisesta kuumeesta:( En siis tiedä onko tämä paikka minulle oikea vai hullujenhuone:D, kertokaa te se minulle, jookos, itse en siihen pysty;)
 
Hei Tintti-Tiivari kiva kun löysit meidät.:kiss:

"En siis tiedä onko tämä paikka minulle oikea vai hullujenhuone, kertokaa te se minulle, jookos, itse en siihen pysty"..

Kuuntele vain sydämen(ja järjenhin)ääntä..vaikka eihän ne aina yksiin mene..
..ja ethän sie nyt mitään "hullujen huone" ainesta" ole kummiskaan..:D

Se tuo kuume kun iskee, sitä on vaikia saada laskemaan - kokemusta on: 3/09 lähtein täällä(ja saldona: 1 kkm ja 3 kemiallista)
..eihän tämä nyt sinua kannusta tietenkään..mutta ikää siulla vähempi, kuin miulla tänne tulleissain.=)

Voisithan sie haaveilla:heart: näin aluksi jos et vielä tiedä, mitä haluat/mihin päädyt?

Ps. Voiskohan siun veren hyytymistekijoissä olla jotahin häikkää?..
..ja huikkaa vain jos ja kun haluat listallemme!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsut taas täältäkin suunnalta ja uusille tervetuloa!!!

Tästä on aikaa kun viimeksi oon tekstaillut mutta mielestäni kumminkin siinä vaiheessa kun kierto vaihtui tähän nyt meneillään olevaan...mä vaan niin harvoin nykyään oon isolla koneella ja tällä kämmen mallilla en pysty boldaamaan saati väriä vaihtamaan ja varmaan siksi on jäänyt hyomaamatta mun ilmotus uudesta kierrosta...mut ei se haittaa..nyt kumminkin menossa

KP13 JA DPO 0

eli ovis+ pärähti vähän yllättäin eilen ja sitä kyllä hyödynnettiinkin:D joten voisimpa vaikka ihan

RKTT-LISTALLE hypätä OTTIKSEN ja FIIALIIAN seuraksi:)

Kovasti onnea kaikille omaan tilanteeseen ja plussa puhureita ja ylläri pylläreitä yllemme.:heart:
 
En siis tiedä onko tämä paikka minulle oikea vai hullujenhuone:D, kertokaa te se minulle, jookos, itse en siihen pysty;)
Kun meidän juttujamme lukee, niin välillä TÄMÄ on kuin hullujenhuone - POSITIIVISESSA mielessä ehdottomasti! - eli sopiva paikka anyway, Tintti-Tiivari :) Tervetuloa sekä sinulle että muille uusille!

Omat tuntemukset ainakin vaihtelevat siihen malliin, että psykiatrilla olisi pähkäiltävää... Aina välillä suren keskenmenoa ja haikailen vauvaa. Huom: päiväsaikaan. Aivan poikkeuksetta yöllä herätessäni (varsinkin aamuyöllä!) ajattelen olevani aivan hullujenhuoneelle valmista kamaa kun moisesta haaveilen!!! Siinä kohtaa aina oikeasti muistan, miten väsynyt sitä voi vauvan kanssa ollakaan, ja miten karmeaa unen puute on.

Eilen oli sellainen olo, että taitaa olla täti tulossa. Ja olo oli helpottunut, koska en siis ainakaan vielä ole raskaana.... No, tänään täti sitten tuli (eli kp1 täällä) ja olen iloisista rippijuhlista huolimatta ollut aivan allapäin siitä, etten siis olekaan raskaana....... Kuka tästä tunnemylläkästä ottaa selvän! ;P En ainakaan minä.

Eli tämä eka kierto oli siis todella lyhyt, vain 22 pv. Enpä muista että minulla olisi eläissäni näin lyhyttä kiertoa ollut, mutta kaipa tässä hormonit vielä hakee paikkaansa. JOS nämä nyt on kuukautiset... kovin vähäistä tuo vuoto on. No, ehkä hana aukeaa kunnolla huomenna.

Ulkona hana on totisesti auennut, niin paljon sataa vettä! Mutta sisällä onkin sitten ihanan lämmintä lohtuvaatteet (pehmoinen oloasu) päällä. Leppoisaa - mies lukee toisessa nojatuolissa kirjaa, minä keskustelen teidän ihanaisten kanssa ja molemmat juomme eiliseksi lämpimäksi päiväksi varattuja siidereitä, jotka silloin jäivätkin juomatta. Hyvin maistuu sateellakin :D

Olipas Lilleriina kuumaa teidän reissulla, toivottavasti meidän reissulla ensi kuussa ei ole ihan noin kuuma....

Uskomatonta miten sulla Ottis riittää energiaa vaikka mihin! :) Melkein kateeksi käy :)

Voimisia kaikille :hug:
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Kastehelmi (44).......kp1/?...............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp3/28.............yk2.........3.
Crissy-72 (40).........kp3/?...............yk2.....4.
anjamarita (43).......kp6/28-35.........yk8...................2./1.yht.
annekristiina (47).....kp6/26.............yk7....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41).............kp8/?...............yk1...........?
bugsy (42)...............kp9/?...............yk?..........9.
ulpunen (42)............kp9/31-34.........yk3..............2.
tattinen (42)............kp11/22-28.......yk21(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp13/28-30.......yk19(6&8/2011)4/2yht.
Hanhimamma (42)...kp21/27............yk4...........3/1.yht.
Euphonia (40)..........kp25/25-26.......yk23......................1.
Fiialiia (40+)............kp26/27-30.......yk2............1.
sarialeksandra(41)...kp33/32-35.......yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp43/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72





pikkutirri (41).....dpo0
Ottis (44)...........dpo0
Fiialiia (40+)......dpo10




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä