40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Me olemme tasaiseen tahtiin vietetty tässä lomaa. Puolitoista viikkoa. Sitten minun pitäisi keskiviikosta pari viikkoa pitää tanssitunteja ja ryhmäliikuntaa, sitten meillä alkaakin ihanan pitkä loma. Huimat 10viikkoa. Alustavasti siitä ollaan kaksi viikkoa Irlannissa, kuusi viikkoa Brooklynissa ja viimeiset pari viikkoa Hämeenlinnassa. Ja kaiken kaikkiaan saamme lomaa kahdestaan 4vkoa. Toinen Irlannin viikko, kaksi jenkki viikkoa ja viikko Hämeessä. Ei kuitenkaan kaikkea yhteen syssyyn vaan viikkoa kerrallaan. Silloin matkustelemme ja nautimme vain toisistamme. Irlannin viikkoon kuuluu loma Lontoossa ja pitkä viikonloppu Pariisissa. Ollaanhan näihin säästetty niska vääränä. Liamin vanhemmat, kaksosten kummit, ja äitini puolisoineen hoitaa näinä aikoina lapset. :heart:
 
Kuulostaa ihanalta, Mrsbree!!! =) Itse asiassa melkein uskomattomalta ;) Toivottavasti tärppää matkalla jos ei jo sitä ennen! Minkä ikäisiä kaksosesi ovat?

Täti on täällä tällä kertaa liikenteessä jotenkin hyvin leppoisasti - ei moukaroi alaselkää, mitä nyt pientä särkyä lähettelee. Hyvä niin :)
 
Kiiros murmur päivityksestä ja onnen toivotuksista:) kylläpä näyttää mukavalle tuo 41 ikä tuolla RKTT-listalla..(oiskin niin) vaan vahvasti sitä 43 kohti mennään(ensi kuussa).

MrsBreen
kesä kuulostaa kyllä uskomattoman upealle, ihanaa että teillä on ihan omaakin aikaa, nauttikaa toisistanne ja toivottavasti sen tuloksena pieniäinen tekisi kohtupesää=), meillä loma alkaa vasta heinäkuun puolivälistä mutta onneksi on tässä juhannuksen tienoilla sellanen pidempi vapaa, ai nii ja 4 viikon loman jälkeen samaan syssyyn puolitoista viikkoa lomautusta, meillä yt-neuvottelut alko pariviikkoa sitten ja huomenna sitten ihan virallisia tietoja..ei se mitään..olkoon vaan..ei mua lomautukset haittaa kunhan työpaikka vaan säilyis ja firma ylipäätään pystyssä.

Kastehelmelle onnea tähän uuteen kiertoon!!! Tuokoon se plussan tullessaan:)

ON: Toissa iltana tosiaan ovistesti näytti vahvaa ovisplussaa ja silloin jo tuntui reippaasti tuolla alamasulla, pupustelu tuntui hmm...mahtavalle:ashamed: kuten aina ovisaikaan, tai nyt vanhempana ainakin..ootteko te huomanneet eroa rakastelussa ovisaikaan/muuten?? En sitten tiedä mikä siihen vaikuttaa... Mutta siis.. eilen sitten koko päivän ja etenkin illan tuntu muniksissa hyvin voimakasta kipua, niin että tuntui ettei oikeen edes kävellä normaalisti voi(ehdottelinkin edellis iltaisen uusintaa:Dmasokistiko?? tosin mies vaan tuumasi että huomenna, nyt nukutaan) ja aattelinkin että nyt kun ikää tullut niin menkkakivut on kyllä huomattavasti laimentuneet nuoruudesta ja se vuotokin niukentunut, mutta vastaavasti ovis kivut on kasvaneet(onko muut huomanneet samaa??), kyllähän mä aina oon oviksen tuntenu, mutta nää nykyiset tuntemukset on kyllä ihan jotain muuta kun silloin nuorempana..nyt tietysti viellä ne clomit tässä kierrossa, niin sekin varmasti vaikuttaa..illalla kyllä se hyperikin käväsi mielessä kun niin kovasti sattui, mutta nyt onneksi on jo helpottanut, toivottavasti sieltä nyt sitten irtosi hyvän kokoinen ja elinvoimainen munasolu ja ne simpaset siellä seisois rivissä jo valmiina odottelemassa:D
 
Ottis
Lilleriina Voihan se olla, ett tätsykkä vain harhauttaa, eikä tulekaan jussina :). Toivotaan näin :heart:!

mur-mur Kiitos kun laitoit mut listalle :kiss:.!

Pikkutirri Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

Tintti-Tiivari Hupsista kuinka rankka km ollut sulla :'(. Olen pahoillani :hug: Ja tervetuloa joukkoon hurjaan minunkin puolestani :kiss::flower:.

Kai sen pitäis jossain vaiheessa tulla järjen vastaan kuin henkensä riskeeraa, kun 'vanhemmalla' iällä vauvaa yrittää, eikä se riskitöntä ole nuorempanakaan ja toi alleviivattu kirjoitettu siis pieni pilke silmäkulmassa, sillä jos sinä tänne kirjoittelet, että saisit vauvahaaveen laantumaan, niin luulen, ettei se onnistu =). Täältä saa haaveet lisää tuulta purjeisiin. Vakavasti kirjoitellen. Noin raskaiden kokemusten jälkeen en yhtään ihmettele, vaikka miehesi oikeasti pelkäis sun henkes puolesta, eikä enää vauvahaaveeseen niin lämpene. Toivottavasti kauhukuvat hänen silmistään laantuvat ja saat hänetkin mukaan uuteen yritykseen :hug:.

Kastehelmi Oletkos testaillut? Meinaan, ett jos vuoto kovin vähäistä se voi olla alkuraskauteen liittyvää vuotoa. Rapistelemaan siitä :). Toisaalta, muistelen jostain joskus lukeneeni, ett tuollaisia minimaalisia kiertoja tulee joskus, harvoin, mutt kuitenkin. Mulla oli jossain vaiheessa minikierto noin kerran vuodessa. Nyt näyttää, ettei tulekaan, vaikka vähän pelkäsin. Se on mulla näet osunut aina tähän kesäkuulle. Paitsi ett viime vuonnahan mulla oli tähän aikaan se megalomaanisen pitkä kierto :LOL:. Sekin meistä tekee hulluja, ett saatetaan vuoden päähän muistaa millainen jokin kierto on ollut :LOL::LOL::LOL:..

ON Mulla oli eilen sellanen kohmelo aamusta, ett luulin, etten koskaan siitä selviäsi, mutt yli puoleenpäivään nukuttuani nousin ylös ja aloin ihan heti 'aamukahvia' maistellessa päärmäämään olohuoneen verhoja. Mullon kankaat ollu niihin monta monta vuotta ja yksi pala vain neulottuna ja nyt päätin, ett haluan just sen siniset verhot olkkariin, joten ei auttanut ku alkaa toimeen. Pikkutirrin kädentaitoja kyllä vähän kaipailin, sillä mä olen ompelussa ihan toivoton tapaus :(. Valmista kuitenkin tuli ja tän päivän jobi olis kipasta kaupoilla hakemaan uusia verhotankoja. Mies oli nimittäin niitä lauantaina kotiin tullessa kahdestakin paikkaa ettinyt, mutt ei ollut löytänyt sellaisia joista olis uskonut mun pitävän. Ei toivoton tapaus siis ollenkaan toi mun ukkelini, vaikka useimmiten onkin :LOL:.

Mökiltä tuotin ukolla päiväpeitteen eilen aamupäivällä pesuun, kun oli äitiään kattomassa ja haettiinpa sieltä sit illemmalla kaksi koppaa astioita konepesuun ja mattoja kans. Niitä eilen pyörittelin ja huusholli on nyt ku pommin jäljiltä kun joka paikassa roikkuu jotain kuivumassa, mutt niistä selvitään kyllä, kunhan nyt heräisin ensin. Mulla tämä jumalatoin räkätauti jatkuu vaan ja viime yön olen yskiä puksuttanut niin, ett aamulla oikein sattui keuhkoihin :'(.

Kivaa tätä päivää kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Tuo, ettei oviskipujen vuoksi pysty kunnolla kävellä, on tuttua ainakin minulle ihan viime kierrolta. Silloinhan me oltiin Kreikassa ja yhtenä päivänä sai liikuskella tosi varoivaisesti. Se oli muutenkin autoilupäivä, joten meni siinä sivussa, mutt mulla ne kivut tulivat jo muniksen irrottua. Tässä kierrossa en ole tuntenut paljoa mitään kuin kasvukipuja kp7-8 aikana.

mrsBree Todella hyvältä kuulosta. Olisi ihan päästä matkustelemaan yhtä paljon kuin sinä :). Kivaa lomaa teille missä sitten liikuttekaan :heart:!

ON Sain pyykit kuivumasta, mutt taas on uusi lasti pyörimässä ja toinen koneellinen mökin astioita pesukoneessa kans. Mattoja joutuu varmasti viel huomiseen kuivatella, mutt ne ei menoa paljon hidasta, kun roikkuvat yläkerran kaiteissa :). Sain nasunkin pestyä eli nyt olis aika lähteä kylille. Ihania tällaiset päivät, kun saa touhuilla (ja nimenomaan heräillä) rauhassa omaan tahtiinsa =).
 
*mur-mur*, kiitokset sinullekin ihanista sanoista:kiss: Onhan tämä hullua ja kaippa siitä ilosta voi alkaakin kuumeilla. Mieshän nyt tekee sen minkä minä haluan ja ei ole kieltänyt raskautta, on vaan sanonut oman mielipiteensä.
Mut en nyt osaa ees sanoa, että milloin aloitamme uuden yrityksen, kun tuo ehkäsyn käyttö on niin hankalaa, niin ehkä me nyt vaan ollaan tarkkoina, että yhdet kuukautiset ehtis tulemaan ja sit vois alkaa sen kuumeilun. Miten tuon lauseen ja sanan ALKAA tuntuikin hyvälle;)

Minulla tutkittiin hyytymistekijät vuonna 2003, ne oli ihan ok, mutta ne voi muuttua ja ne otetaan nyt uudestaan. Mitään vaarallista ei toki ole siinä, jos tulisinkin raskaaksi vaikka heti, vaikka tutkimukset on kesken, koska lupa on annettu kuumeiluun ja tuon 6 viikon raja menee umpeen ennen kuin tutkimukset tehdään. Silti ois järkevintä , että en tulis sitä ennen raskaaksi ja en tahdokaan. Nyt on hyvä kohdun hiukan levätä ja mielenkin.
Voisinhan minä listallekin tulla, mutta haluan pysyä mahdollisimman salaperäisenä ja en halua kertoa paljoakaan. Riittää kun laittaa nimen ja iän 42v;) Ja siis km-vuoto menossa, en tiedä edes kiertopäivistä mitään.
Todella mukava oli löytää tämä paikka, kun saa jollekin kertoa omista tunteistaan. Jotenkin aravsin, että tullessani tänne, se vauvakuume vaan pahenee, mutta se sai kuitenkin sellasen pienen värin, mitä kaipasinkin. Hymy tuli huulille, sitä kaipasinkin, kiitos teidän:heart:
 
Heips taasen!

Yritettiin sinnikäästi olla rannalla poikien (oma ja serkkusellainen) kanssa muutama tunti, mutta aurinko mokoma oli vähän turhan paljon pilven takana piilossa. Tulis ny se kesä kun olis aikaa nauttia siitä! :)

Ottis: juu kävi kyllä itselläkin mielessä, että onkohan nämä oikeasti menkat. Ja olin aamulla testaamassa, testipaketti avattuna valmiina viereen... ajattelin sit suihkutella alapesun ennen testausta, ja kävikin niin hassusti että vahingossa siinä tuli sit pissatkin suihkuteltua pönttöön :LOL: siis kerta kaikkiaan unohdin mitä olin tekemässä!!! Et silleen. Mutta en kyllä usko että olisin raskaana, ei niin siis minkäänlaisia tuntemuksia. Ja vaikka vuoto on kuukautisvuodoksi vähäistä, en silti ole yhdenkään aiemman raskauden aikana vuotanut näin paljon... Eiköhän kyse ole siitä, että kroppa ei ole vieläkään päässyt normaalitilaan kaikkien niiden vuosien jälkeen, jolloin sen toimintaa on estetty vierailla hormoneilla. Mutta katsotaan, ehkä testaan huvikseni sen avatun testin joku aamu. Muuten, pysyyköhän raskaustesti käyttökuntoisena pakkauksen avaamisen jälkeen...? Siis kuinka kauan?

pikkutirri kyseli tuntemuksista oviksen aikana. En ole ikinä voinut varmasti sanoa, että nyt on ovulaatio. Joskus ollut jotain tuntemuksia, kyllä, mutta ei niin, että olisin ollut niin ihailtavan varma kuin monet teistä ovat. Ja loppujen lopuksi suurin osa aikuiselämästäni on mennyt joko hormonaalisesti ehkäisten, tai raskaana ja imettävänä. Imetys on minulla estänyt kuutautiskierron jopa puoleentoista vuoteen saakka.

Koska en ole varma oviksen ajankohdasta, en voi myöskään varmasti sanoa, että halut olisivat sen aikana olleet suurimmillaan ;) Mutta ehkä tuossa kierron puolivälissä eli oletettuna ovisaikana usein on tehnyt enemmän mieli. Tosin minulla kyllä psyykkinen puoli taitaa vaikuttaa enemmän rakasteluun kuin fyysinen. Silloin kun on sellainen olo, että on todella lähellä toista henkisesti, nautin rakastelusta eniten. Tiedän että monet esim. sopivat riitansa seksillä, mutta meillä pitää olla riita sovittuna ennen kuin voin päästä sopivaan mielentilaan. Fyysisesti voin kyllä syttyä, mutta mielestäni koko touhusta jää vain kurja olo, jos se on vain fyysistä...

Raskauden mahdollisuus kieltämättä antaa omaa ihanaa sävyään rakastelulle, ainakin niin kauan kuin kyse ei ole pelkästään yrityksestä saada lapsi alulle. Aika kiva on ajatus siitä, että ehkä juuri tällä kerralla.........
 
Moikkaus:wave:

Tintti Tiivari; lämmin tervetulo-hali sullekin! Hurjalta kuulostaa kertomasi, mutta niin kuin monesti todettu, niin naiset on rautaa, ja varsinkin me 40+; ollaan semmosta sakkia, ettei kaaduta, ei niin millään..Mitä nyt petin pohjalle pitkälleen hyvän asian puolesta, ja ihan omaksi ja miehenkin iloksi;)!

Mulla taitaa tädin arvioitu laskeutumisaika olla aika lähellä, sillä mulle tuli siivousinto:O! Ei todellakaan tuu semmosta, jos ei punanuttu oo lähettyvillä kytiksellä..

Pikkutirri; mulla on vaihtelevaisia nuo ovis-tuntemukset, mutta eipä niitä kyllä nuorena tyttösenä tuntenut lainkaan..Ja eniten mulla toi "etanamainen" olo kaiketi siitä kertoo..(sorry herkkähermoiset, mutta kyllä välillä on niin kosteat paikat, että itteensäkin hirvittää:whistle:, onneksi mies kyllä tykkää, vaikka tuntuukin, jotta tarttis vaihtaa jotkut liukkaankelin vehkeet silloin):ashamed:!

Oi, MrsBree , mitä lemmenlomaa teilä onkaan tiedossa:heart:! Tuosta varmasti tulee tulosta, kun noin viisaasti ootte vielä jakneetkin loman, ettei yhtä syssyä, niin ei tule semmosta "liian kauan samoissa bileissä"-meininkiä.. No, te taidatte olla niin rakastunut nuoripari, ettei teitä saisi edes tympiintymään toisiinne, vaikka lomaa kestäis muutaman kuukaudenkin putkeen:D! Mä oon niin läheisriippuvainen, että miehen kanssa voidaan tehdä yhteinen reissu kahdestaan korkeintaan 10 vuoden päästä, vissiin kait, ainakin se, joka kestäis yli 4 vrk:tta.

Meillä sopu syntyi, ja johan sitä eilenkin piti aamusella tykästellä, vaikka miehellä pikkunen kohmelo ja vähän pikkuveijaria vieläkin aristi..mutta kivaa oli, ja kohmelonsakin kummasti helpotti:saint:!

Kastehelmi: laske se täti seuraavaksi tänne yhtä hyväntuulisena,kuin sullakin siellä! En kaipaa hitonmoisia rättisulkeisia näin kesäkuumalla, ja varsinkaan jussina..

Tämmöstä tällä erää, eli ei sen kummempaa eloa. Aurinkoista päivää, posittisvista mieltä; kosketelkaa toisianne:kiss:!

Lilleriina
 
Heipsistä,

tällainen 'vanha' taustavakoilija täällä päivittää vähän kuulumisiaan...

Tintti-Tiivari, sun tarinasi keskenmenosta muistuttaa hieman omaani. Mulla on kaksi raskautta mennyt kesken just tuommoisten selittämättömän järkkyjen verenvuotojen takia (ei tosin noin paha kuin sulla, mutta verta on tullut suihkuamalla ja ovat ottaneet sairaalaan seurattavaksi). Ainoassa onnistuneessa raskaudessakin sellaista oli, mutta ei niin pahana Ensimmäiset 12 viikkoa vuoti enemmän tai vähemmän ja loppui lopulta kokonaan. Viimeisin km oli joulukuussa ja sen jälkeen otettiin nuo hyytymistekijät alkuvuodesta sekä tehtiin sairaalassa lantion alueen magneettikuvaus josko sieltä löytyisi epäilyttävää verisuonitusta. No, ei löytynyt. Hyytymiskokeiden perusteella ei voitu varmaksi sanoa mitään, mutta epäilivät lievää von Villebrandtin tautia (verenvuototauti) joka aktivoituu stressitilanteissa, kuten raskaus. Ja sitten mullasynnytyksessä meni tavallista enemmän verta kuten myös mulle tehdyssä leikkauksessa.

Niin, ja mulla oli siinä jouluisessa minidisperin käytössä ja se oli kuulemma oli tosi paha juttu.

Mutta, elämä on kummallinen - raskauduin uudestaan keväällä kun sain luvan yrittää uudestaan(lapsettomuushoidoilla, meilä ei koskaan ole muuta mahdollisuutta lapsen saamiseen ollut) ja rv 5-7 tuli hiukan vanhaa verta ja sen jälkeen ei oikeastaan mitään. En ymmärrä, eikä ymmärrä lääkäritkään. Kovasti voimia sinulle, tämä on kyllä ihan hulluuslaji :)

Tuttuja ja uusia nimiä täällä vilahtelee kovasti.

Mut-mur. ihan hurjasti tsemppiä sulle laihdutusprojektiin, käsittääkseni se leikkaus on muuttanut elämänlaatua hurjasti parempaan suuntaan. Mutta muuttaahan se elämää muuutenkin.

Ottis, sinä olet hurja ja mahtava tyyppi! Ihanaa kesää sulle!

Niinkuin kaikille muillekin :heart:

Oivikille myös :wave:

Uutiset tuossa siis tulivatkin, varovaisen iloinen olen ja yritän kovasti suunnata katseen positiivisesti tulevaan.

Lumeton ja Pikkarainen rv 11+5
 
Viimeksi muokattu:
Kastehelmi..
Muuten, pysyyköhän raskaustesti käyttökuntoisena pakkauksen avaamisen jälkeen...? Siis kuinka kauan?

Minä olen ymmärtänyt, että testi pitäisi avaamisen jälkeen kyllä käytellä heti?..
..niin ainakin ohjeissa monissa sanotaan.

Eli..rips raps rapistelua vain;)


ON..miulla niin paha miel..sain päivällä kunnon raivokohtauksen ja lapsikin tuli siinä ripiteltyä..voi voi, ei pitäis noin:'(..

Tiedänhän mie, että se tästä kierron vaiheesta on johtuvaa..en mie noin lapsellekkaan yleensä hermostu, pystyn kyllä ittiäin hillitsemään.

Tais tulla patoumien purkaus ja lapsi parka sai kaiken pa**an niskaansa:(..oikiasti harmittaa hirmusti..*huoks*
Pitää nyt poikasen kera keskustella kunnolla, ettei luule, jotta miun suuttumus pelkästään hänen tekosistaan johtui.

Aurinkoista päivää ihunat.

((muoks))
Anteeksi poikaselta pyytelin kimmastumistani:)
 
Ovistuntemuksista..

Miulla ne ON olleet aina selkeät&kovatkin, tuntuneet ihan pepussa asti:$
(istuminen vasitenhin sattunut)
..vaan nyt iän karttuessa, tulleet vähemmän kipuisena - viimeiset 2 kiertoa ei kipuja olleskaan.(eikä kyllä ovistakaan)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Tintti-Tiivari (42).......kp?.................yk?.........?
Euphonia (40)...........kp2/25-26........yk24......................1.
Kastehelmi (44)........kp2/?..............yk1(5/2012)....5./1.yht.
Morticia (43)............kp4/28.............yk2.........3.
Crissy-72 (40)..........kp4/?...............yk2.....4.
anjamarita (43)........kp7/28-35........yk8...................2./1.yht.
annekristiina (47).....kp7/26.............yk7....(2007) 5./2.yht.
Onni-71(41).............kp9/?...............yk1...........?
bugsy (42)...............kp10/?.............yk?..........9.
ulpunen (42)............kp10/31-34.......yk3..............2.
tattinen (42)............kp12/22-28.......yk21(2km.)5/1.yht.
pikkutirri (42)...........kp14/28-30.......yk19(6&8/2011)4/2yht.
Hanhimamma (42)...kp22/27............yk4...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp27/27-30.......yk2............1.
sarialeksandra(41)...kp34/32-35.......yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp44/26-31.......yk4.......5/1.yht.
OOAK (49)...............kp?/26-28.........yk4..(Km1992)4/1yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72





pikkutirri (41).....dpo1
Ottis (44)...........dpo1
Fiialiia (40+)......dpo11




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mikä lie ihme dementia iskenyt - sen aamuisen "mokan" lisäksi unohdin äsken jumpan. Höh... sellainen ärsyttävän löysä(päinen) olo!

Ottis ja mur-mur, kävin sitten äsken rapistelemassa (ja tällä kertaa muistin pissata purkkiin enkä pönttöön :kieh:) - ajattelin, että samapa tuo sitten otanko sen negan nyt vai aamulla. Ihan tyylipuhdas nega sieltä tulikin. Mutta enpä muuta odottanutkaan, joten smile.... :) tosiasiassa pienenpieni ärsytys siitä kuitenkin nousi. : /On se kumma juttu, että vaikka kuinka tietää, vaikka kuinka ODOTTAA negaa niin silti se on aina pienenpieni pettymys...

Lilleriina, joo, voisinpa lähettää tämän tädin kaikille halukkaille, nyt jo tuntuu alkavan poistua vaikka vasta eilen tuli... kiva pikavisiitti ;)

Olipa ihania uutisia lumettomalla, toivoa tuovia Tintti-Tiivarillekin :)

Mälsää... mies ja pojat katsovat leffaa jota en jaksa viitsi halua katsoa, eikä ole mitään tekemistä... plääh.... ystävätkin varattuja joten kahvitteluseuraakaan ei tippunut.
 
Heipä hei leidit!

Tässä on mennyt jokunen päivä, etten ole päässyt koneelle. Reissussa olen rähjääntynyt. Muutama sana tässä, kun väsy painaa sen verran. Uusille tervetulemas ja oviksen metsästäjille + hyödyntäjille kovasti kivoja hetkiä. Tädin yllättämille lohtuhalit. Ja positiivista mieltä kaikille (itellä kyllä vähän vähissä, kun on taas tullut vähän ryppyjä rakkauteen). Dpo-päivät jatkuvat edelleen. En ole testannut, mutta ehkä sitten huomenna. Ei vaikuta lupaavalta, mutta huomennahan se sitten nähdään.
 
Meidän kaksoset ovat 10v, nyt he ja heidän pikkuveli lähtevät isänsä kanssa reissuun 10pväksi joten meidän kahden keskinen loma Liamin kanssa vaan pitenee. Stella ja Roan ovat tuon ajan kummien kanssa. Tämä on jotain ihmeellistä luksusta. :heart: Siitä täytyy ottaa kaikki irti. :) Kyllähän käyn täälläkin aina välillä kurkkimassa. :)
 
mur-mur, mistä oikein löydät nuo kaikki ihanat hymiöt ja kuvat? :)

Ei ollut kukaan teistä yökukkujista viime yönä kirjoittanut, ja olin vähän pettynyt :LOL: on nimittäin näin lomalla kivaa siemailla aamukahvia ja lukea yön aikana ilmestyneitä juttujanne!

Fiialialle voimahali täältäkin! :hug: Rypyt rakkaudessa (vakavat sellaiset) ovat kyllä ihan p*llystä! Jospa testistä tulisi se päivän positiivinen juttu :)

Saivatpa pyykit sitten extrahuuhtelun ulkona kuivuessaan, oli taas tullut säänmuutos yön aikana. Jonka kyllä tiesin tulevan, mutten vain muistanut tuoda pyykkejä illalla sisälle...:p Varhaisdementian oireet senkun jatkuvat!

Jaa, nyt nopeasti aamupala nassuun ja salille! Melkoista luksusta kun pääsee aamupäivällä jumppaan, niin on sitten illalla vapaa lorvimaan ja syömään menetetyt kalorit takaisin.... :popcorn:

Leppoisaa päivää!
 
Ottis
lumeton Voi ku ihanaa :heart:! Olet raskaana ja jo noin pitkällä :kiss:. Ihanaa masunkasvattelua sulle :heart::kiss::hug:.

Oletko käynyt täällä kertomassa aiemmin vai onko mulla voinut mennä tuollainen uutinen ohi :confused:?? Muistan, ett jossain vaiheessa kävin täällä niin pikaisesti, ett jäi joitakin plussauksiakin merkkaamatta, mutt.. No noi höh! Voitko kertoa mulle tietos, jotka laitan etusivulle??

Kastehelmi Voi sinua pönttöön liruttelijaa =), taitaa sun ajatukset olla navan alapuolella ku tuolleen karkailevat :LOL:. Harmi kuitenkin, ett sitten myöhemmin negan testasit, mutt muistetaan, ett se ei ollut aamupisu, joten kaikki on vielä mahdollista :heart:! Kivaa lomapäivästä sinulle!! Minäkin nautin näistä kiireettömistä aamu (-päivistä) -ista =).

Lilleriina Nyt piäni jussinalustauko sille sun ukkos pilille, ett pääsee etelänmatkasta toipumaan :LOL:!

Fiialiia Toivottavasti rakkausrypyt oikenevat :hug:. Onnea testailuun :kiss:. Toivottavasti siellä kaksi viivaa näkyy :heart:!

Euphonia Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Voi kurjuus :':)hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :heart:!

ON Noista ovistuntemuksista vielä. Mullahan oli ovis ilmeisesti sunnuntaina, mitään suuria fiboja siitä ei ollut, mutt vielä la-iltana oli kuitenkin limottelua havaittavissa. Eilen illalla eli noin vrk oviksesta nippaili aivan julmetusti muniksia. Nyt poikkeuksellisesti vasentakin puolta, sillä mulla on yleensä tuntemukset oikealla (joka kierrossa, sama kummasta munis irtoaisi) puolella. Vasemmalla puolella tuntui myös pientä metkaa pulputtelua sydämenlyöntien tahtiin.Toisaalta, jos vertaan Kreetan reissun (ed. ed. kierto) tuntemuksiin, niiden perusteella mulla olis ovis ollutkin nyt jo perjantaina eli ne hirmuset nippailut siellä oli dpo3. Perjantaiovikseen en kyllä usko, sillä niin vahva se o-testin viiva lauantaina oli ja melko vahva vielä sunnuntainakin. Sen jälkeen en olekaan testannut. Joskus olen kuitenkin erehtyny luulemaan noita nippailuja muniksen irtoamisesta johtuviksi ja olen ihan turhaan harmitellut, että olis sittenkin vielä pitänyt pupuilla kertaalleen jne. :ashamed:. Aina sitä kuitenkin oppii uutta ja myös stressin aiheet vähenevät :p.

Mä yritän saada raahattua luuni ja luutuni autoon, ett käväsen vähän mökillä siivoilemassa. Pääasiassa ikkunoita ajattelin pestä. Saa mies ottaa omat perinteensä uudelleen käyttöön ja siivota mökin juhannukseksi ihan ite =), niin piti taas eilen äkäillä ku pyysin ihan pikkujuttuja (2 kpl) täällä kotona tekemään.

Kivaa ja aurinkoista päivää kaikille :kiss:!
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä