40+ so what wol.13

Toi kuulostaa Jopo tosi hyvältä! Minulla on aina ennen plussaa ollu kans todella kummallisia unia ja ne on aamulla ollu hirmu hyvin mielessä vaikka yleensä unet unohtuu tosi nopsaan. Paineen tunne kohdun tienoilla on tissien arkuuden lisäksi nytkin minulla ainoa oire raskaudesta. Välillä pitää oikein muistuttaa itseään ettei se plussa ollu yks niistä älyttömistä unista :)
 
Kiitos, Sahramiini, myötäelämisestä! :heart:

Illan päälle alkoi valtaisa turvotus ja alavatsa on tosi pinkeä. Täytyy muistaa, että tää kaikki voi johtua Lugesteroneista. No, ei tarvi onneksi enää montaa päivää jännätä.
 
Dpo 9 tein negan. Se ei sinällään ole vielä maailmanloppu, koska on ihan tosi aikaista, mutta se vie multa pohjan näiltä "oireilta", koska jos nää paineet ja turvotukset johtuis raskaudesta, ne näkyis mun logiikan mukaan myös herkässä testissä.

Blaah.

Odotellaan.
 
Älä Jopo vielä heitä fillaria kaivoon! Katoin just omia merkintöjäni, ja jos yhtään kroppaani tunnen ni minulla rinnat alko kipeytymään dpo 7 ja dpo 14 testasin ekan kerran ja oli haalee plussa. Elä hötkyile :)
Vauvahaaveita: Elämä saattaa yllättää, iso jaksuhali sinulle <3
 
sahramiini: kiitos, voi kunpa se elämä vielä yllättäisikin :heart: tuntuu todella vaikealta tehdä päätös, mutta jossain vaiheessa se on tehtävä ja olen jo takarajaani venyttänyt siihen pisteeseen, 40 piti olla raja(synnyttäessä) loppukesästä mittarissa on jo 41v. Eikä tämä "kalenteripuuhastelukaan" pidemmän päälle mukavaa ole :( Kun "täytyy" SILLOIN jaksaa ja täytyy SILLOIN saada lapset ajoissa nukkumaan ja sitten vaikka se on aina onnistunut, ei vaan tärppi käy...
 
Sahramiini, kiitos...en mä tavallaan oo toivoani vielä menettänyt, mutta tosiaan tuntuu tyhmältä bongailla oireita kun ne johtuu jostain ihan muusta. Huoh.

Vauvahaaveita, pahoittelut! Onko tämä siis sun/teidän asettama takaraja? Ymmärrän kyllä, ettei kalenteri kädessä tekeminen pidemmän päälle huvita ja homma tuntuu toivottomalta. Se on vaan paras kuunnella itseään...jos ei enää tunnu hyvältä, niin ei tunnu :( Mulla on viimeinen kierto alkuperäiseen takarajaan peilaten. Jossain vaiheessa päätettiin kuitenkin yrittää vuoden loppuun asti, mutta nyt en ole enää varma...

Puuh.
 
Tervehdys kaikille!

Ihan ekaksi Sahramiinille lämpimät onnittelut plussasta ja onnea odotukseen :heart:

Mä olen näköjään vähän huomaamattakin pitänyt taukoa täällä vierailussa. On puhti vähän poissa koko kuumeilusta ja mieli luovuttamassa. Oviksen kyllä lopulta bongasin kuitenkin ja talletukset tehtiin ajallaan. Vinkkinä muuten, että nuo liuskatestit ei näköjään kehity suoraviivaisesti, mulla siis vahva viiva kp8, sen jälkeen tasaisesti hiipunut ja kp10 jo lähes olematon viiva, kunnes kp11 ihan selvä kirkas ja leveä ovisplussa :eek: Että ota näistä nyt sitten selvää...

Mulla on Vauvahaaveita myös mielessä välkkynyt yrityksen lopettaminen, vaikka toisaalta taas gyne lupaili silloin keskenmenon jälkeen, että jos ei uutta raskautta kuulu kesään mennessä niin lomien jälkeen pohditaan hoitotoimia. Mä en vaan tiedä onko musta enää kauhean pitkään roikkumaan tässä emootiokeinussa, ensin toiveet ylhäälle ja sitten taas pudotus. Mua myös mietityttää vauvan tuloon liittyvät elämänmuutokset. Meillä kun näitä perhe-elämään liittyviä haasteita on jo ihan reilusti (uusperhe, vammainen lapsi, monikulttuurinen perhe, perheverkostot kaukana, heheh, tämähän kuulostaa ihan katastrofilta näin listattuna) ja tasapainon pitäminen tosi tärkeää. Jotenkin tämä projektin venyminen on saanut mut ajattelemaan niitä uhkia ja haasteita enemmän, vaikka mä yleensä uskon että asiat kyllä lutviutuu parhain päin. No katsellaan vielä, kesän jälkeen sitten vasta on varsinaisten päätösten aika.

Aurinkoista viikon alkua kaikille!
 
Iltoja ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille munkin puolesta.
Täällä kanssa ollu menoa ja meininkiä esikoisen sairastelun takia. Tänään havahduin että kp 25 menossa eipä oikein mitään oireita mihinkään suuntaan kuten ei oo ollu tässä kierrossa kyllä muutenkaan. Luulen että ovis jäi väliin kun ei mitään tuntemuksia ollu kp 10-17 välillä jolloin aattelin että olis pitäny olla =(
Mies oli positiivinen, kyllä se sitten joskus tärppää =) Lippu korkeella mennään kaikesta huolimatta!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp1. Jee!!! Pääseepä siis mukaan tosi toimiin, tai ainakin laskennallisiin sellaisiin. Ja niihin toimiin/hommiin sitten juhannuksen kieppeillä.

Mä olen itse ainakin niin hyvä puhumaan itseni ympäri, että tulee vaatimaan melkoista päätöksen tekokykyä, jotta saisi nämä yrityspuuhat sitten aikarajoissa lopetettua... No, kesä yritetään ainakin. Mahdollisesti Tää vuosi ja sitten surraan sitä asiaa. Ellei tärppää.

Mutta nyt mökillä, lomalla! Nauttikaahan kesästä, yrityksistä ja murheista huolimatta!!
 
Täällähän on sattunut ja tapahtunut, onnittelut plussanneille ja kuumia hetkiä muille :heart:

Eilen vatsaa väänsi siihen malliin, että olikohan ovis. Mies oli kuitenkin työmatkalla ja kotiutui vasta tänä iltana, joten hiukan mietityttää päästiinkö puuhastelemaan liian myöhään :headwall:

Mutta kuten olen aikaisemminkin sanonut niin fiilis on vähän sellainen että tulee jos on tullakseen. Jos ei tule niin eipähän tarvitse ehkäisyä liiemmälti pohtia enää jatkossa.
 
Tiistai 10.6.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vesipossu (--)........................35kp / ~28
Minttu71 (42).........................29kp / 30
Jetsulleen (39)........................26kp / 23-25
Fleur (39)...............................24kp / 25-27
Jimima (42).............................23kp / 28-30
Jopo73 (40)............................22kp / 25-28
hupiaelämään(40+)..................20kp / 30-34
Marza (43)..............................18kp / 30
ruutana..................................14kp / 28
Äiti seiskanelonen (40).............10kp / 27-28
bugsy (43).............................07kp / 29-31
Vauvahaaveita (40).................03kp / 28
Tyydeli(40)..............................02kp/ ?

Piinailupäivät:
Minttu71............dpo15
Jopo73..............dpo11

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
~lounakehto~ - 5/2014
sahramiini - 5/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Tyydeli kierron alusta! Ja paljon plussatuulia, kuten myös sulle Vauvahaaveita. Kaikki peukut on pystyssä teille.

fleur mahtavaa että jaksat vielä haaveilla uudesta perheenjäsenestä. Sinulta löytyy voimaa. Käy nyt siellä gynellä kun nuo clomihoidot yms oon aika iisejä vielä.

Jopo73, vielä elätellään toivoa plussasta. Juuri luin yhdestä 3vuoden ajan yrittäneestä ja haamulainen tuli vasta dpo14, että sinne asti ainakin toivoa on.

Piiinailijoille pitkää pinnaa ja onnea tärppiin. (Jetsulleen... nythän menet jo pitkää kiertoa ellei sitten....)

ON: Ovista pitäis bongailla, mutta aina muistan vasta työmatkalla sen... no ei oo limoja ainakaan vielä, joten tuskin olen myöhässä. Torstaina käyn ultrassa taasen ja katsellaan onko letroille mitään vastetta. Jännää.
 
Viimeksi muokattu:
Olis perjantaina kainuuseen matka pariksi viikoksi joten illalla kun miehen lapset palautamme äidilleen alkaa meillä kova pakkaus matkailu auton kanssa.tulee vaan tuo kohta 4v tyttömme mukaan.uskon että mukava loma tiedossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita, mullakinhan yrityksen takarajana oli tuo maaginen 41. No, se tulee vastaan 2 viikon päästä, joten viimeistä viedään. Jännä juttu, että vaikka päätimme miehen kanssa yrittää tämän vuoden loppuun asti, tuo alkuperäinen takaraja kummittelee mun mielessäni...tai ainakin kun se lähestyy, alkaa toivokin hiipua ja on vaikea motivoida itseään enää yrittämään.

Fleur, minusta vauvan tuoman elämänmuutoksen miettiminen on lähinnä viisautta :) Monen muunkin kannattaisi harrastaa sitä, jos multa kysytään! Osaatko kielentää, miksi toivotte vielä uutta lasta tuohon kuvioon? Nyt en siis kyseenalaista toivettanne tai kritisoi sitä, ajattelin vain, että helpottaisko se sun pohdintojasi, jos "ääneen" perustelisit sen, miksi se yrittäminen olisi kuitenkin sen vaivan arvoista.

Tyydelin kp 1:lle tuuletuksia! Joskus näemmä tuollekin voi tuulettaa :)

Äiti74 Joo, ilman muuta olen ajoissa testaamisen kanssa ja esikoisestakin sain ekan haalean haamun esiäidin dpo 11, mutta jotenkin on semmoinen olo, että ei tässä ole nytkään tärpännyt ja noinkohan tärppäiskään enää. Tuntuu jotenkin vähän toivottamalta ja tyhmältäkin enää yrittääkään. Katsotaan, mitä tämän kierron jälkeen...mutta ilman muuta testailen perjantaihin asti. Sitten lopetan Luget ja keskityn lomailemaan perheeni kanssa...ja juomaan paljon viiniä!

Minttu, pidetään vielä peukkuja sullekin!
 
Eipä täällä mitään uutta, vointi ihmeen tasainen kp 26. Viime kiertohan oli tosiaan se 31 joten odottelua, oviksesta ei oikein mitään hajua tässä kierrossa oliko edes. Pitää varmaan taas parin päivän kuluttua alkaa testailemaan jos menkkaoireita ei ala kuulua.
 
Kp 30 eikä tätiä.. eli piinailu jatkuu.Jokainen vessassa käynti pelottaa mutta enköhön pian testaile taas!
Tuo ikäraja ei meikäläistä vielä ainakaan estä vauvahaaveilta vaikka pian täyttyy 43v.Toisaalta ymmärrän että kaikki eivät ajattele samalla tavoin.Itsekin aiemmin pidin 40v takarajana mutta mieli muuttui!
 
Minttu, jännät paikat. Ihanaa kun otat noin letkeesti nää vuodet :heart:

Harmi Jopo73, tiedän tunteen :( :hug:

Mulle tehtiin tänään toinen inseminaatio. Kaksi isoa follia (>20mm) ja yksi pienempi (~17mm) oli kuulkaas letrozol lääkkeen avulla kasvaneet oikeaan munasarjaan (vasen tietenkin tyhjänä). Toivottavasti niistä nyt edes yhdessä olisi joku solun tapainen.
Mies kävi klinikalla ensin hoitamassa oman osuuden ja minä sitten parin tunnin päästä operaatioon. Nyt vain taaskin oli niin, että niitä siittiöitä ei kovin tuntuvasti sieltä löytynyt. Laitti lääkäri miehelle lähetteen hormonikokeisiin ja sitten puhui myös kliinisestä tutkimuksesta. Tästä mies varmasti kovasti ilostuu....:stick:
 
Etkö tosiaan oo testannut????? Toivotaan parasta!

Täällä on testattu nega herkällä testillä dpo 14. Lopetan Luget tänään eli eiköhän vuoto ala sitten viimeistään sunnuntaina. Mutta se alkaa Kreikassa, joten huonomminkin voisi olla :)

Mukavaa tulevaa viikkoa ja juhannusta kaikille! Me lähdetään nyt lomalle! Jee!
 

Yhteistyössä