40+ so what wol.13

Jee!! Onnea vauvahaaveita#3 menkoista!!! Kerrankin saa sanoa näin. :) Mutta mä todellakin tiedän, miltä tuntuu odottaa niitä. Itselläkään ei oo vasta kuin 4viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, niin 8viikkoa oli varmasti raastavaa. Tossa miettinyt vielä, että on niitä aika erilaisia tapoja hoitaa km.ää. Sä sait jonkun piikin? No, pääasia, että se on nyt ohi. Menkat, hienoa! Niitä odotellessa. :)
 
Vauvahaaveita #3, hyvä että kierto lähti lopulta käyntiin. Nyt mukaan kuumeilemaan! :)

Äiti74, no niin, tuohan kuulostaa lupaavalta. Jospa nyt tärppäisi! Pidetään peukkuja! :) Toivottavasti tuo flunssa kuitenkin menee nopeasti ohi.

Tyydeli, kiva että sait lopulta kunnon hoitoa ja kuuntelivat sinua lopulta. Olit kyllä ansainnut tuon herkuttelun mitä kuvailit meille! :popcorn: Nyt sitten kohti uutta kiertoa ja yritystä!

).( Itselläni KP 3 ja edelleen harmittaa. :headwall: Jotenkin olen jokakuisesta pettymyksestä huolimatta jaksanut olla positiivinen ja uskoa että kyllä tämän joskus on onnistuttava. Nyt jotenkin tuli oivallus että mitä jos ei onnistukaan!?! Kyllähän mä sen koko ajan olen tiennyt, ettei lapsen saaminen tässä iässä ole todellakaan mikään itsestäänselvyys, mutta kuitenkin olen jaksanut uskoa että kyllä lopulta on pakko onnistua, kun tarpeeksi sinnikkäästi yritetään. Nyt on jotenkin mieli maassa ja yhtäkkiä tuli sellainen olo että riski on suuri, etten enää tule raskaaksi ollenkaan (tai jos tulen se saattaisi taas mennä kesken). Typerää, olenhan mä tämän koko ajan tiennyt, mutta jotenkin aina työntänyt ajatuksen taka-alalle. Nyt alkoi toivo jotenkin hiipua ja tunnen surua siitä, etten ehkä pystykään antamaan sisarusta esikoiselle. Yritystä on nyt takana noin 1 v 9 kk ja ainoa tulos on yksi keskenmennyt raskaus viime keväänä (ja mahtuuhan tuohon aikaan toki myös se 2,5 kk:n tauko tästä hommasta nyt kesän aikana). Olen niin onnellinen ihanasta esikoispojastani :heart:, mutta itseni tuntien tiedän että asia tulee syömään minua todennäköisesti loppuikäni, jos en pysty antamaan hänelle sisarusta. :'( Luonto on julma. Kaiken maailman huumehörhöt kyllä raskautuvat vasten tahtoaan, mutta terveet 40+ naiset ei meinaa millään saada sitä kovasti toivomaansa lasta, vaikka kuitenkin menkoista joudumme kärsimään varmaan 10+ vuotta vielä. Silti en osaa luovuttaakaan. Toisin kuin moni muu, en osaa enkä halua asettaa mitään takarajaa itselleni, vaan aion kyllä jatkaa yrittämistä. Olen vain niin turhautunut ja tällä hetkellä suoraan sanoen surullinen siitä miten vaikeaa tämä on. :( Potkin edelleen itseäni henkisesti siitä että yleensäkään otettiin esikoisen jälken ehkäisy käyttöön. Pitikin olla niin typerä että kuvitteli että pikkusisarus saisi alkunsa yhtä helposti kuin esikoinen. :headwall: Tiedän ettei asian vatvominen auta yhtään, mutta tässä mielentilassa nämä ajatukset nostavat auttamatta taas päätään. Onneksi on kuitenkin meidänkin joukossamme plussanneita, joilla raskaus myös tuottaa tulosta. Se antaa toivoa.

Että sellaisissa synkissä tunnelmissa on meikäläisen viikko lähtenyt käyntiin. Nyt sitten tupla-annokset Macaa, kuningatarhyytelöä ja greippimehua kehiin ja ovistikkuostoksille a.s.a.p.
 
Heipat kaikille!

Täälläkään ei sitten hyviä uutisia ole. Eilen alkoi tulla rusehtavaa, joten melkeinpä tiedän miten tämä menee tästä eteenpäin. Voi hel...tin, hel...tin hel...tti. Ja kun kun ei nyt jaksais taas alkaa keräilemään noita elämän pikkupalasia tuolta jostain lattialta. Vielä ei ole alkanut krampit, mutta tämä on koettu jo monet kerrat aikaisemminkin, että tietää miten tämäkin etenee.

Vanha ämmä, mitä muutakaan odottaa voi, ei jaksais taas alkaa odottelemaan ja sitten taas toivomaan ja sitten taas rysähtää. On se vain niin, että omalla kohdalla täytyy kyllä ylittää tuon reilu 10 viikkoa, niin sitten voi ehkä alkaa miettiä, että raskaus ehkä jatkuisi. Mutta eipä niin käy tälläkään kerralla.

Ihmismieli on niin kummallinen, heti kun väriä näkyi vessareissulla, niin ajattelin, että prk periksi en anna ja yritetään heti uudestaan. Mutta nämä km:t on niin raastavia ja kaikkein pahin on se, että ne vie viikkotolkulla aikaa. Ja sitähän ei vanhalla ämmällä enää ole.

Vuoto on todella vähäistä vielä, ihan minimaalista ruskeaa, mutta mahalla vähän tuntemuksia jo, joiden luulen voimistuvan sitten tässä. Ja onhan niitä tarinoita, että vuotelusta huolimatta on onnistunut, mutta en edes lue niitä, koska ne vain pitkittävät tämän tarinan lopun hyväksymistä.

On kyllä nyt niin pettynyt olo. Olihan se liian hyvää ollakseen totta, joten se siitä sitten.

Nyt lähden miettimään, miten tästä jaksais jatkaa. No eipä tarvi sille arvostelevalle terkallekaan sitten soitella. Hoidelkoot vain nuoria tulevia äitejä, tämmösistä vanhoista haaskoista ei näemmä hoidettavaksi asti olekaan. :stick: Vähän angstia tähän päivään, mutta sallittakoon se nyt.

t: bugsy
 
Bugsy... Voi viddu kyllä on suru mieli täällä. En löydä edes sanoja nyt.eikä se auta se tiedän ton tunteen.. Ei liian monta kertaa senkin,jo kokenut myös itse ja kyllä se aina sattuu.se sattuu joka kerta. Kunpa voisin jotenkin löytää edes sanoja nyt sun vitutuksen tunteisiin. Huoh kaikkea sitä joutuu ihminen kokemaan. Haleja joka tapauksessa muru.. Vahvana nyt vaan jatkat eteenpäin. Mulla keskiviikkona työhaastattelu ja enemmän kuin mitään mä haluun sen paikan ihan jo sen takia että pääsen muualle välillä kun muuten ei ole edes auto käytössä. Jos saan duunin saan golfin käyttöön ja tuo isäntä painuu duuniin matkailu autolla.
 
Voi bugsy, voi voi... Mä niiiiin tiedän tuon tunteen. Ja mulla tuhru ei ikinä ole merkinnyt mitään hyvää. Olen niin pahoillani. Toivotaan nyt vielä, että sun kohdalla tuo vuoto on harmitonta! Pidetään peukkuja.
Oletko käynyt missään varhaisultrassa? Tai aiotko mennä nyt?

Ja tuo sama ajatuksenkulku aina täälläkin. Ties mistä se kumpuaa, mutta se hyökkää heti km.n kolkutellessa, että periks ei anneta, uusi yritys käytiin heti! On se kummallinen tuo ihmismieli.
 
Maanantai 6.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 33kp / 35
ruutana (39)............................... 30kp / 24-28
Marza (44).................................. 22kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 22kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 22kp / 30
MaiMei (38)................................ 21kp / 27
Zandi (39).................................. 20kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 19kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 17kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 13kp / 32
sahramiini (42)........................... 8kp / 26-28
Jimima (42)............................... 3kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 1kp / ?


Piinailupäivät:

MaiMei (38)................... dpo 8
Minttu71 (43)................ dpo 7
Zandi (39).................... dpo 6
vauvatoivoinen (38)....... dpo 5
Äiti seiskanelonen (40)... dpo 2
äiskä-73 (41)................ dpo -0

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kurjia aikoja monilla! :hug:
Mutta iästä ei ainakaan kannata kriiseillä, eikä murehtia menneitä tekoja tai tekemättömyyksiä, uskon ja luotan, että jokaisella meistä on vielä kaikki mahdollisuudet ihan kaikkeen ja taatusti suloiseen nyyttiinkin, häntä pystyyn vain. Toki kuusta toiseen kaikkensa antaminen on raskasta, etenkin menkkojen aikaan, ja tietenkin etenkin keskenmenojen tapauksessa! Koitetaan jaksaa, ja tsempataan toisiamme! :)

Täällä piinailut pahimmillaan hiljalleen... Kumosin kaikki periaatteeni liian varhaisesta testaamisesta ja aloitin sitten tänään, kun on joku dpo 9-10. Siis jos se ovis oli silloin kuin omat olot siltä tuntuivat. No negaa on tullut, vaikka kuinka oon tikkuja tihrustanut :) Piti oikein kaksi tehdä, kun ensimmäiseen tuli sellainen ihme punainen suttu. Virolaisia halpatestejä, en tiiä voiko ees luottaa... ;) Mutta siis se suttu tuli vasta myöhemmin ja ekana testiviivan kohdalle (nyt muistan, että olin esikoiskierroksellakin kauhea roskishaamun nappailija...), mutta sitten alkoi vaihtaa paikkaa, joo, ei todellakaan kannattais olla noudattamatta poisheitto-ohjeita!!

No nyt sitten äsken vielä piti ovistestikin tehdä "ihan huvikseen", siihen tuli haamu testiajan kuluessa, mutta sehän nyt ei mitään tarkoita, LH-hormonia on luultavimmin aina kehossa sen verran. En oo ikinä tikuttanut läpi kierron, mutta näin oletan.

Tämän jälkeen annan luvan itselleni uuteen testiin ke-to. Ellei menkat ehdi sitä ennen, mut ei nyt vielä pitäisi. Oireet ovat muuten ihan normaalit tähän aikaan kuusta: eilen kipeytyivät rinnat (eivät nännit), alamahassa tuntuu pistoja ja kuplintaa, kuumeinen olo, palelee.

Muihin ajatuksiin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei bugsy ei ei.... :hug: toivotaan nyt että siellä on sitkeä sissi joka pysyy matkassa mukana :heart:

Täältä kanssa hypättiin piinailulistalle mukaan... saa nyt sitten nähdä kuinka taas tässä kierrossa käypi kun ei enää pääse tallettelee kun mies lähti taas tänään reissuun,
mutta onneks saatiin eilen ja toissa iltana talleteltuu :)katotaan nyt riittääkö ne sitten.
 
Ilmoittele Bugsy kuinka sinun tilanne etenee <3

Ruutana, sinulla on kivat koopeet jo, mikä meininki?

Minulla ovistikuissa vasta hyvin haalea viiva, mikä taitaa tietää normaalia kiertoa niinkuin ennenvanhaan (jee!), eikä mitään ovisplussia kp 8 tai 9 millä ei näköjään tee yhtään mitään.

Ajattelin kans tilata gynen tälle viikolle. Sais katsoa että kaikki on päällisin puolisin kunnossa ja mahdollisesti vihjaista onko ovis milloin...

Miehelle sanoin, että jos olisin varoissani, saattaisin kysäistä gyneltä kannattaisko ottaa jo jotain apukeinoja tähän yrittämiseen. Vastasi vain että hän maksaa tahdon sitten tehdä niin tai näin kun tahtoisi sen vaavan itsekin :) Eikähän tuo kysyminen maksa kuin sen käynnin verran.
 
Bugsy, ei heitetä vielä kokonaan hanskoja tiskiin, josko kuitenkin kroppa tekisi kiusaa. Mutta voimia taas ylipääsemiseen, jos pahin kuitenkin toteutuu:hug:

Jimima, nuo aatokset tästä iästä ja kyvykkyydestä lapsen tekoon. Se on kyllä jännä, itsekin tiedostaa nuo, mutta hyvin on saanut taka-alalle tungettua. Itsellä kun kilojakin vielä bonuksena, niin ei todellakaan edes helpota asiaa, mutta eipä niitäkään ole näemmä saanut matkalle karisteltua, edes vaa'alla käytyä. Mutta tosiaan olen miettinyt, että koskahan mulle tulee se "lopullinen" ymmärrys/olo, että ei tästä mitään tule, että antaa olla. Toisaalta mä pelkään, että mä täällä bongailen vielä kuuskymppisenäkin oviksia ja kuvittelen harhoja. En usko, että hetkeen (pitkään sellaiseen) minusta on oikeasti tajuamaan, ettei sitä vaan kohdalle tule.
Ja se, että hetkeksi vain unohdettaisi koko kalenteri ja lapsen teko. Ei, en usko sen onnistuvan minulta.
Saas nähdä jäikö Puerto kotiinsa, vai hyppäsikö matkaan. Fertility friendin mukaan parisen viikkoa vielä ennen kuin kannattaisi testailla, tosin sitä ennen jo kerennyt seuraava kierto varmaan alkaa jo "moneen" kertaan.
 
Bugsylle tsemppiä! Voi miten ikävää, jos tuo todellakin tarkoittaa pahinta. :( Toivotaan että olisi vain jotain alkuraskauden epämääräistä vuotoa, aiemmista kokemuksistasi huolimatta. Jokainen raskaushan on erilainen. Jaksamista joka tapauksessa! :hug:
 
Kiitos kysymästä Sahramiini, kp:t on kyllä hienot, eipä ole olleet 9 vuoteen (joilloin olin viimeksi raskaana) näin hienot. Ikävä kyllä vaikuttaa siltä että tällä ei ole tällä kertaa mitään tekemistä raskauden kanssa.

Kun raskaustestejä ei ollut kaapissa, kokeilin ensin digitaalisella ovistikulla. Siinä ei ole kolmeen päivään hymynaamaa pärähtänyt ruutuun, joten ei viittaisi ainakaan sen perusteella raskauteen. Eilen testasin apteekin testillä negan, tänään jatkoin CB:n testillä uudella negalla. Iso huokaus.

Kahdessa edellisessä raskaudessa plussa tuli heti kun tädin olisi pitänyt kurvata paikalle, joten pahoin pelkään että tässä ei nyt ole raskaudesta kyse. Tässä kuussa oli muutenkin kummallinen kierto kun ovulaation aikaan minulla oli neljä päivää tuhrua. Luin että ovisvuotoa voi olla yleensä päivän verran, mutta tuo 4 päivää viittaisi nyt johonkin muuhun. Luulenpa että kroppani alkaa mennä mummuvaihteelle.

On tullut googletettua aiheesta aika paljon, joskushan voi tosin mennä parikin viikkoa ennenkuin raskaustesti näyttää plussaa. En tiedä miten pitkään tässä pitäisi odotella. Onko olemassa joku "sääntö", kiinnostaako niitä edes tk:ssa jos soitan ja sanon et mun menkat on myöhässä, alkaako ne mitään tutkimaan vai saako tässä joka tapauksessa odotella nyt ihan rauhassa sen pari viikkoa, onko täällä asiasta enemmän tietäviä? Äitiysneuvolan sivulla sanotaan että soittele aikaa TK:seen rv 5-6 ja ajan saa sit rv 8-10. Mulla ei ole menkat olleet vielä ikinä myöhässä, (paitsi silloin kun olin raskaana), joten on hiukan outo tilanne.

Tosin kyllä mä osaan kuvitella että mulla on kokoajan nälkä ja hieman pahoinvoiva olo ja ihan kuin olisi eilen ollut sekunnin raudanmaku suussakin ;)

Sahramiini, mä olen kans miettinyt et pitäiskö sitä mennä lääkäriin tutkimaan vähän itseään. Tai sitten jopa haudata lapsentekohaaveet. Tosin voi olla että pääsen tämän episodin myötä jo johonkin tutkimuksiin, tai sitten en, saa nähdä.

Marza, mullakin on huomenna työhaastattelu :) Tsemppiä kovasti haastatteluun, olet vain ihana itsesi niin hyvin se menee!

Bugsylle paljon voimia ja iso hali :hug:
 
Tiistai 7.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 34kp / 35
ruutana (39)............................... 31kp / 24-28
Marza (44).................................. 23kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 23kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 23kp / 30
MaiMei (38)................................ 22kp / 27
Zandi (39).................................. 21kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 20kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 18kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 14kp / 32
sahramiini (42)........................... 9kp / 26-28
Jimima (42)............................... 4kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 2kp / ?


Piinailupäivät:

MaiMei (38)................... dpo 9
Minttu71 (43)................ dpo 8
Zandi (39).................... dpo 7
vauvatoivoinen (38)....... dpo 6
Äiti seiskanelonen (40)... dpo 3
äiskä-73 (41)................ dpo 0

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Vähän omaanapaa...anteeks...
täällä tais taas talletukset mennä sivusuun kun tänään tuli sit ovistikkuun vielä vahvempi viiva kuin eilen vaikka luulin jo eilisistä tikuista että ovis ois ihan ovella mutta tänään sit pärähti vahvemmat ja ukkoa ei lähimainkaan joten ei taija sunnuntai illan talletukset riittää, samoin kävi viimekierrossa mutta katsellaan nyt kierto loppuun.
 
Ruutana, olisko mahdollista, että sulla olis poikkeuksellisesti ollu ovis myöhemmin?! Ja näin ollen näkyis testissä vasta kohta?! Pidetään peukkuja. :)
Jotenkin mun kokemuksella tulee mieleen, että ne vastaisi terveyskeskuksesta, että on normaalia, että menkoissa on vähän vaihtelu väliä ja odottele vaan jne. Välittämättä siitä, mitä nainen itse sanoo kk säännöllisyydestä jne.
Toisaalta, mun esikoista odottaessa kävin kyllä verikokeessa, koska menkat oli myöhässä ja kaks testiä näytti negaa ja kaks positiivista. Että kannattaa yrittää päästä esim verikokeeseen! Yrittänyttä ei laiteta!! :)

Harmi äiskä-73 jos ajoitus meni pieleen!

Bugsy onko mitään uutta?
 
Heipat kaikille!

Kiitoksia tuhannesti teille kaikille ihanille kanssasisarille, ilman teitä ei olisi mitään paikkaa minne asiaa purkaa.

Vuoto oli ja meni, en tiedä, mihin se sitten johtaa. Ja siis housuihin asti ei tullut, vaan pyyhittäessä, vaikka heti yöksi laitoin kuukupin ja siteen, niin, pessimistin ajattelua. Mutta mitään ei kuitenkaan ollut tullut kuppiin, vain ihan minimaalisesti jotain vaaleanruskeaa juttua. Mutta eniten varmaan säikäytti pieni musta hyytymä, olisiko ollut pikkusormen kynnen kokoa. Tuo kaikki siis sunnuntaina illalla kävelylenkin päätteeksi.

Eilen otin rauhallisesti, kun olin niin pettynytkin, ettei mikään jaksanut innostaakaa, lenkistä puhumattakaan. Nyt kävin taas kävelyllä ja phs oli tullut 5 sentin kolikon kokoinen ihan vaaleanpunainen läntti, tosin pyyhkiessä ei mitään. On kyllä jotenkin niin kuivat ja arat paikat, mutta mitään kipuja ei kuitenkaan.

Olen nyt tilailemassa aikaa kuitenkin tuonne th:lle, koska pakkohan se on saada tietoa missä mennään. Saa nähdä milloin sinne sitten pääsee tutkittavaksi.

Eilen vietin koko päivän netissä ruskean tuhruvuodon yllättämien odottajien kirjoituksia lukien. Paljon oli hyviä, mutta myös huonojakin lopputuloksia. Monet vuodot johtuivat istukan sijainnista, oli niin lähellä kohdun suuta, vain raskauden edistyminen on auttanut, kun istukka siirtyy ajallaan pois suulta. Tai sitten yksi vaihtoehto on, että johtuu jostain vanhasta verestä. Tai sitten ei asia koskaan selviä, ja raskaus jatkuu normaalisti. Eli ei auta kuin odottaa, taas kerran. Itsellänikin oli ennen kaksosia odottaessa km, ja sitten kaksosraskaudessa samoilla viikoilla jossain rv 8-10 hulahti verta oikein kunnolla aamulla töihin lähtiessä. Olin silloin aivan varma, että sekin raskaus oli sitten siinä, mutta niin sieltä vain tuli kaksi pientä ihmistä maailmaan asti, ja nyt ovat reippaita ekaluokkalaisia.

On tämä naisen elämä yhtä perseensutien kyttäämistä, tuleeko jotain väriä, vai eikö tule, tuleeko väriä tikkuun, vai eikö tule. Ajatelkaa noita miehiä, miten yksinkertaista niiden värkin elämä on.

Mutta ei auta siis kuin odotella ajanvarausta ja toivottavasti nopsaan saisi asiaan selvyyden. Tulen takuulla tänne ilmoittamaan mitä sitten löytyy, jos löytyy.
Mutta siihen saakka on vain tapettava aikaa.

Kiitokset ihan kaikille vielä tsempeistä, teille jokaiselle myös toivon kestäviä plussia, ihan kaikille.

t: bugsy
 
Onneksi bugsy ei ole vuoto ainakaan pahentunut...
toivottavasti saat pikaisesti ajan th:lle ja sen myötä asioihin selkoa,
toivon kovasti että oli vaan huoletonta ohimenevää tuhnuvuotoa ja siellä kohdussa pikkuinen/ pikkuiset ;) ovat tiukasti tarrautuneet matkaan 9kk ajaksi... :hug: :heart:
 
Täällä vähän samat puuhat kuin Bugsylla, on tullut netissä roikuttua ja etsittyä infoa tuosta ovikseen ajoittuneesta vuodosta ja siitä miksi menkat ei ala. Tuntuu etten pysty keskittymään yhtään mihinkään muuhun kuin tähän. Sinullahan voi Bugsy olla ihan hyväkin tilanne vielä, ainakin näin kovasti toivon! Toivottavasti saat th:lta selvyyden asiaan kuitenkin piakkoin, itsekin joudun jossain välissä sinne soittelemaan jos tämä tilanne ei suuntaan tai toiseen tästä muutu.

Tyydeli, tosiaan toivon että olisi juuri siitä kyse että testit ei vaan vielä näytä mitään. Mutta sitten takaraivossa kuitenkin jyskyttää, ettei pidä elätellä toiveita, ettei liian korkealta sitten putoa. Ainakin minulla on nälkä kokoajan, mutta sekään ei välttämättä ole normaalista olotilastani poikkeavaa.
 
Bugsy, olipa ikävä lukea eilen sun tuhruttelusta! Arvaapa vaan, googlettelinko itse kun mulla tuli tuhrua rv 7 ja rv 9. Ekalla kerralla tuli piiiitkä punaruskea limasoiro ja sen jälkeen tuhrua pikkuhousunsuojaan asti...olin silloin hetken varma, että kesken menee ja aikaistin varhaisultraa 3 päivällä. Kaikki oli hyvin, eikä syytä tuhrulle keksitty. Toisella kerralla tuli paperiin isosti vaaleanpunaista vuotoa. Sen jälkeen ei ole onneksi tullut enää mitään, nyt rv 13+4.

Ovulaatiovuoto tuli mullekin uudeksi tuttavaksi tänä vuonna, muistaakseni 4 viimeisessä kierrossa...semmoista vaaleanpunaista vuotoa etenkin seksin yhteydessä. Tylsää, muttei onneksi mulla ainakaan estänyt raskautumista.

Tsemppiä ja plussia!
 
Mulla on dpo7 eli voisi korjata listaan. Jotenkin olen varma, että menkat alkaa ensi maanantaina. Vaikka bongasin oviksen, niin tuntuu kuitenkin kroppa olevan ihan rikki. Pitäisi soittaa polille ja neuvotella jatkosta. Letrot olisi kai kokeiltava... Uuvuttavaa.
 
Keskiviikko 8.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 35kp / 35
ruutana (39)............................... 32kp / 24-28
Marza (44).................................. 24kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 24kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 24kp / 30
MaiMei (38)................................ 23kp / 27
Zandi (39).................................. 22kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 21kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 19kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 15kp / 32
sahramiini (42)........................... 10kp / 26-28
Jimima (42)............................... 5kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 3kp / 28


Piinailupäivät:

MaiMei (38)................... dpo 10
Minttu71 (43)................ dpo 9
Zandi (39).................... dpo 8
vauvatoivoinen (38)....... dpo 8
Äiti seiskanelonen (40)... dpo 4
äiskä-73 (41)................ dpo 1

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos äiskä-73 listalle lisäämisestä =) ja kierron pituus on tähän asti ollut tarkka 28 päivää.

Tyydeli kyseli saamastani piikistä..eli mulla kun epäiltiin sitä kohdunulkoista, niin ensin seurattiin hetken aikaa hcg:tä ja kun se koko ajan pikkuhiljaa nousi,eikä raskautta löytynyt kohdusta, niin sain metotreksaattipiikin (solunsalpaajaa :( ) mutta kun se ei viikossa ollut laskenut hcg:tä yhtään,muistaakseni vielä noussut, niin päädyttiin leikkaukseen, eli tehtiin laparoskopia sekä kaavinta. Ja kaavinnan jälkeen hcg lähtikin nopeaan laskuun. Ja mulla siis lopullinen diagnoosi oli ettei sitä varmuutta saatu missä raskaus oli....: /

bugsylle kovasti tsemppiä, toivotaan parasta :heart:

ruutanalle voisi melkeinpä sanoa samat sanat kuin bugsylle, ja että ne viivat sieltä ilmestyisivät. Meidän kuopuksesta sain "roskishaamun" silloin kun menkat ois pitänyt jo alkaa, ja tästä keskenmenneestä sain haamun jo muutamaa päivää ennen menkkojen alkamispäivää...samoilla apteekin testeillä. Tsemppiä :heart:

ON: täällä nyt vuodetaan kolmatta päivää...enpäs muistanutkaan kuinka inhaa tää on: / vaikka tätähän mä odotin! Pääasia että ollaan kierrossa taas :D
 

Yhteistyössä