40+ so what wol.13

Voi MaiMei :(

Ja Puerto, olisit ny hypänny kyytiin :(

Minä kyllä luulen että kohtapuoliin tänne alkaa poksahdella plussia kuin plussapisteitä ikään, on ollu vähän hiljaista viime aikoina... Rynnitään kohta porukalla odottajiin :)

Täällä on yritetty hyödyntää tietoa kahdesta kypsyvästä follista. Ihan älyttömän vahva plus ovistestissä, kontrolliviiva on aivan säälittävä testiviivaan verrattuna :D Varjopuolena petipuuhat tekee oikealta jopa hiukan kipeetä, ei oo niin hauskaa tuo istutuspuuha kuin vois olla :(
 
Naapuri tuli juuri pihalla vastaan. Huomasin hänen kauniisti pyöristyneen vatsansa. Laskettu aika on sama kuin minullakin oli tammikuussa. En tiedä kuinka kestän?:ashamed:

En voinut kertoa tästä kellekkään...

Ikävä teitä.

Ja 14/28 ei helpota oloani ollenkaan.

~lounis~
 
Kurjaa, Zandi!! Tää on niin tätä... Ja Minttu... Mulla aina alkaa menkat edellispäivän tuhrulla, enkä osaa ees elätellä sen nähtyäni koskaan toivoa muusta. Mutta onhan se yksilöllistä.

Sahramiinille supertehot nyt päälle tositoimiin! :)

Uh lounis, mikä ahdistus... :( Mua myös ahdistaa, kun naapurit sikiävät ihan solkenaan (3 vuoden asumisajan aikana täällä rivari-idyllissä on syntynyt 8 vauvaa, ja yhteensä alle kouluikäisiä on nyt joku 25. Meidän kundi on ainut, jolla ei ole sisaruksia...), ja meille on sanottu ihan suoraankin, että kai teillekin lisää tulee. No vois tulla, jos tulisi! Muut koko ajan maha pystyssä ja tyyliin että hups, ei nyt ihan näin pian pitänyt mutta kun nyt sattui niin hupsusti. No joo, meillä tosiaan vasta viides yk, että ei tässä nyt vielä saisi näin katkeralta kuulostaa, ja sitä paitsi mitäs oon näin vanha, kaikki ne on nuorempia kyllä, iteppä löysin sopivan miehen liian myöhään ja esikoisen jälkeen vielä oottelin.
 
Vihdoinkin alkoi menkat ja voidaan edetä hedelmöityshoidoissa.

Voi siis merkitä 1 kp /35-40. Kiitos!

Tietynlainen asumismuoto on kyllä lasta toivovalle haastava. Muutama vuosi sitten asuimme uudessa rivitaloyhtiössä ja suoraan sanottuna oma lapsettomuusahdistus kasvoi ihan huippuunsa siellä asuessamme. Kaikilla muilla perheillä oli lapsia ja koko ajan syntyä uusia vauvoja, eikä minulla ollut taloyhtiön naisten kanssa mitään yhteistä puhuttavaa pihatalkoissa: tein töitä miesten kanssa, kun naiset valvoivat leikkiviä lapsiaan jne. Olin tosi ahdistunut pientaloaluella, koska oma lapsettomuus vain korostui lapsiperheiden keskellä. Lopulta muutimme pois keskustaan kerrostaloon ja taas alkoi elämä maistumaan ;).
 
Viimeksi muokattu:
MaiMei ja Zandi, en olisi teitä välittänyt ottaa mukaani uudelle kierrolle. Mutta ajatellaan se tosissaan nyt sitten niin että uusi kuukausi ja uusi mahdollisuus.

Minulla on pakosti edessä työpaikan etsiminen ja mietin, että pitääköhän tässä laittaa puuhailu kokonaan tauolle kunnes uusi työ on löytynyt ja koeaika on ohi. Maha pystyssä saattaisi olla jopa haastavaa löytää uutta työtä ja jotenkin uskon Murphyn lakiin että niin siinä varmaan kävisi.

Ystäväni muuten tuli raskaaksi ensimmäisen kerran 40v. Olivat yrittäneet lasta pari vuotta ja kaikenlaisia hoitojakin. Meni sitten akupunktioon ja muutti hiukan ruokavalitota ja tadaa, parissa kuukaudessa hän raskautui. Voi olla että joudun itsekin jossain vaiheessa kokeilemaan, saa nähdä.
 
Bugsylla mahtavia uutisia! Toivottavasti saat ajan nt-ultraan! Suoraanko ne sua oli punktioon lähettämässä? Minusta siellä nt-ultrassa + verikokeissa selviää jo melko paljon, en mä suoraan muihin seulotoihin välttämättä lähtis pelkän iän vuoksi.
 
Sunnuntai 12.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


vauvatoiveinen (38) .................... 28kp / 27-29
Glearblue (44)............................. 25kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 23kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 19kp / 32
sahramiini (42)........................... 14kp / 26-28
Jimima (42)............................... 9kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 7kp / 28
ruutana (39).............................. 4kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 2kp / 27
Zandi (39)................................. 2kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 2kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 2kp / 30
Marza (44)................................ 1kp / 30


Piinailupäivät:

vauvatoivoinen (38)....... dpo 12
Äiti seiskanelonen (40)... dpo 8
äiskä-73 (41)................ dpo 5

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Minttu71 ei kai nyt sielläkin :( toivottavasti oli vaan harmitonta tuhruilua .

Voi ~lounakehto~ :hug: voit aina tulla tänne kertomaan tunteistasi ja mielellään otetaan sinut takaisin listoille jos vaan olet halukas palaamaan :heart: :)

Hienoa Hedmiina että menkat alkoivat (kerrankin voi sanoa näin ;) ) ja tosiaan pääsette nyt etenemään hoidoissa, toivon kovasti että hoidot tuovat teille pikaisesti toivotun tuloksen :heart:

ruutana tsemppiä sinne tuleviin päätöksiin :) ja varmaan ihan hyvä päätös ois kokeilla tuota akupunktiota... =)

Täällä nyt vaan ootellaan että päivät kuluisiva ja ehkä ens.viikon puolessavälissä vois vaikka ensimmäisen testin tehdä... himotestaaja oon ollut mutta nyt tässä kierrossa ei oikeen innosta tää hirveen aikanen testaaminen ja ei oo oikeen olojakaan mihkään suuntaan mutta eihän tässä mennäkään kun vasta dpo5 eteenpäin...
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Täältä tullaan perässä. Negat testattu siis ja menkat alkanee huomenna.

Kertokaahan noista akupunktiokokemuksistanne. Kannattaako lähteä kokeilemaan?

Mitä tekisitte tässä minun tilanteessa? Ollaan lapsettomuuspolin asiakkaita, mutta ei olla vielä saatu sieltä suuria apuja, kun sopivasti on tulleet spontaanit raskaudet väliin. Ja sitten keskenmenot. Nyt käskettiin polille lokakuussa, jos ei kahdessa kierrossa tule tulosta. Ei ole tullut, mutta en oikein ole valmis ottamaan lääkkeitä käyttöön, kun tuntuu siltä, että ovuloin kyllä (testin mukaan). Jos munasolut on huonoja, niin ei ne lääkkeet auta niihin yhtään... Eli siis mitä tekisitte, kokeilisitteko vielä yhden kierron ilman lääkkeitä vai alistuisitteko jo ottamaan lääkkeet (letrot)? tää on niin raskasta...
 
Ohoh, tosiaan iso määrä samoilla päivillä!! Sovitaan, että tällä kierroksella vähintään yksi saa plussan, siis vähintään!!

Harmittelut siis Mintulle ja Marzallekin.

Ruutana: eiks se ole paras kikka raskautua, juuri tuossa työtilanteessa ;) Suoranainen raskaantumislääke :) Että on tilanteessa, jossa ei kannattais pamahtaa paksuksi...

Vauvatoiveiselle tsemppiä pähkäilyyn. Mä olen (vielä) niin pihalla hoitoasioista, että ei mitään hajua. Oon kyllä itse alkanut miettiä, että pitäiskö puolen vuoden yrityksen jälkeen käydä jotain tutkituttamassa. Kun ajoitukset on ollu kohdillaan.
 
Maanantai 11.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Glearblue (44)............................. 26kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 24kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 20kp / 32
sahramiini (42)........................... 15kp / 26-28
Jimima (42)............................... 10kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 8kp / 28
ruutana (39).............................. 5kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 3kp / 27
Zandi (39)................................. 3kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 3kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 3kp / 30
Marza (44)................................ 2kp / 30
vauvatoivoinen (38)................... 1kp / 27-29


Piinailupäivät:

Äiti seiskanelonen (40)... dpo 9
äiskä-73 (41)................ dpo 6
sahramiini (42)............. dpo 1

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Heipat kaikille ja kiitokset mukana elämisestä. Minäkin toivon teille kaikille hyviä uutisia, vaikka nyt liian monella lähti uusi kierto ja äärimmäiset pahoittelut sen johdosta. Uskotaan, että sitten alkaakin uusia pieniä kasvamaan, kuin sieniä sateella näin syksyllä.

Ultraan pääsin tänään, ja nt oli 1,4, joten ihan hyvä lukema. Muutenkin oli virkeästi siellä liikkumassa. Muutamamalla päivällä aikaistettiin la. Mukava ja nopea käynti, odotin taas painostusta seuloihin, mutta ei lääkäri maininnut sanallakaan.

Jopo ei ihan ensimmäisellä lauseella puhunut th torstaina seuloista, mutta melkeinpa sitten jo seuraavalla. Kyllähän minä tiedän, että tässä iässä voi odottaa painostusta asiasta, mutta jotenkin niin painokkaasti sanoi, että lääkäriltä vain lähete ja sitten vaan menoksi. No en kuitenkaan ole lämmennyt ajatukselle, sillä jotenkin olen päättänyt, että katellaan nämä ultrat ja rakenteet. Ei kuitenkaan haluttais ottaa mitään riskiä km suhteen, koska riski kuitenkin on, ja en tiedä miten niiden tulosten pohjalta sitten pystyisi toimimaan. Jokainen varmaan tekee omalla kohdallaan, miten parhaaksi kokee asian, mutta taitaa jäädä punktiot minulta tekemättä. Toivottavasti ei löydy myöhemminkään aihetta asiaan. Verikokeissa kävin kuitenkin, joten sieltähän voi jokin hälytys tulla iän puolesta.

Tyydeli voi miten sinua siellä koetellaan, miten voi olla mahdollista ettei vieläkään ole viiva haalistunut. Pakkohan on nyt vielä on tarkastella tarkemmin, kovasti nyt sinne jaksamista, varmasti äärimmäisen raskasta.

Nyt pakko mennä, palataan taas asiaan.

t: bugsy 11+0
 
Onneksi meillä Bugsy ja Jopo, jotka pitää toivoa yllä <3
Tyydelin tapaus on kyllä ihan outo, mites nyt? Odotellaan vaan?

En ymmärrä miten ottaakin päähän, vaikka etukäteen olen varautunut, että näinhän tässä käy, kuukausi toisensa perään. Enkä muuten silti muistanut koko lääkärille soitella. Loppuvkokin voi olla haastavaa löytää sopivaista rakoa. Tosin eipä tässä hätä, ei ne varmaan varaa aikaa vieläkään, kun viime joulukuussa se kierukkakin poistettiin. Sitä paitsi, miksi ne mun megahalut on juuri ennen menkkoja, ei silloin kuin pitäisi? Sillon on "vaan" halut tai ainakin pakottava tarve (viimeistään kun katsoo ovistikkua). Mä niin haluisin noi megahalut oikeeseen kohtaan. :D P
 
Voihan juku! Täällä pimeässä koitan teille viestiä heittää ja *bug* se hävis ku tuhka tuulleen - argh :mad:

Oma koneeni oli huollossa, kiintolevy meni :( noh, nyt omalla koneella ja kehtaan tännekin kurkata. :D Miesystäväni kannettavalla oon nettailuni nettaillut, mutta enhän mä uskalla tämmöisillä sivuilla käydä! Noloa ois jos tietää sais :ashamed:

BUGSYllä ihanasti jo viikkoja kasassa - onnea! Ihana oli lukea myös kivoista ultrakuulumisista. Käytkö Oulussa neuvolassa? Utelias oon ;)

Itse näytän "lista ykkösenä" tällä hetkellä kiikkuvan täällä :D noh, töitten jälkeen täti jo masusta siihen malliin nipisti,että kohta keikun taas hännillä. Ja enpä mä kauheesti toivoja herättele, pitäis pikkasen olla aktiivisempaa tuo sänkyelämäkin. Mulla ku niin harvoin nappaa, taitaa sekin olla jotain vanhuuden oiretta ....
 
Zandi :) Kiva jos luon toivoa. Yritän hoitaa tän homman menestyksekkäästi himaan :)

Tyydelin tilanne on vähintäänkin outo! Pääsisitkö vielä verikokeisiin? Mä muistan sen turhautumisen oman kohdunulkoiseni kanssa: raskauduin tammikuussa ja vielä toukokuussa kävin verikokeissa ja kesäkuussa kysyin lääkäriltä, että onko tää NYT ohi! Jotenkin aivan kohtuuttoman pitkä prosessi "for nothing". Voimia!!!!

Jopo rv 14+5
 

Yhteistyössä