40+ so what wol.13

MARZA: sinullahan jännät paikat, huomenna jo viisaampi! Täällä peukut pystyssä :)

BUGSY: Ihania kuulla sinusta ja masuasukista <3 Tulehan taas vaan kertomaan miten teillä menee, ultrakuulumiset ehdottomasti halutaan kuulla!

Omaa napaa: Eilen kävin hellun kanssa syömässä ulkona, aivan mahtavaa ruokaa. Meni ravintolan valinta nappiin :) Vasten tissi oli vaan eilen ihan sairaan kipee ja hellä, ei hipasta voinu ku sattui. Tuota en todellakaan saanut "ajatuksen voimalla" tapahtuvaksi. Noh, joskus ennen tätin tuloa voi näinkin käydä. Tänään jo täti päätään näyttää ja mulle voikin huomiseksi merkata KP1. Ei vielä tänään kuitenkaan, lasken kp. ykköseksi sellaisen päivän kun ei enää pikkuhousun suojalla pärjäis.
 
Mä olen kyl henk.koht sitä mieltä, että jos jollain testattavaa on, se testatkoon! Marza!!! testiä, testiä. Ei saa pitää jännityksessä. Sehän se vasta hyvä merkki on, jos ei ole oireita! Peukkuja sinne, ja mitä kuuluisia tarrasukkia myös.
Ja Mintulle ihan samat sanat!

Mun vehkeet taitaa olla ihan koomassa! Ei mitään tuntemuksia menkkojen suhteen, valitettavasti...
 
Joopa joo Kp 1 on et sellasta.itsellä kun on niin säännöllinen kierto että harvoin edes päivällä heittää ja nyt heitti sen päivän.ja olo oli oireeton ilman mitään maha kipua tai sitä kuulua yhtä finnii. No mutta tässä kierrossa saakin mies sitten olla ahkera pukki että saa joulu muorille pullat uunin.
 
Viimeksi muokattu:
Ikävä sinänsä Marza, mutta sulla on ihanasti noin tarkat kuukautiset että ainakin heti tietää tärppäsikö vai ei ja parempi mahdollisuus osuttaa peitonheiluttelut oikeaan aikaan!

Mulla on nippailuja nyt siihen malliin, että ovulaatio on kohta kohdalla. En aio mittailla, miestä en saa tänne ennen kuin sunnuntaina klo 1255! Toivottavasti ei ole liian myöhä. Suunnitelma elää vielä eli vien salaiseen paikkaan suoraan kentältä ennen kuin tulemme lasten luo! Nopeimmat simpat saattavat vielä ehtiä :) Mies on myös saanut käskyn lepuuttaa kättään loppuviikon, jotta kaikista vahvimmat yksilöt ovat valmiina lähtöön :) Aika suunnitelmallista toimintaa, vai mitä. Vielä ainakin hymyssä suin :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi, Marza ja Glearblue!! Se on taas uuteen hyökkäykseen! Hitsi vieköön, kyllä nyt vähintään yksi plussa pitää marraskuulle saada! Tytöt nyt tsemppiä :)

Mä taidan huomenna aloittaa ovistestaamisen, syntymäpäivän (JAIKS!!) kunniaksi.

Harrastoive, simpat ei kuulemma sais liiankaan kauan "hautua", olikse et ei mielellään yli kolmee-neljää päivää. Et sellaiset käsikäskyt ;)
 
Tiistai 11.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


ruutana (39).............................. 34kp / 24-32
Hedelmiina (39)......................... 32kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 32kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 29kp / 27-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 23kp / 26-30
äiskä-73 (41)............................. 21kp / 28-32
sahramiini (42).......................... 17kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 10kp / 28
Jimima (42)................................ 8kp / 28-30
harrastoive (43).......................... 8kp / 18-30
MaiMei (38)................................ 6kp / 27
Zandi (39).................................. 6kp / 24-30
Marza (44)................................. 1kp / 30
Glearblue (44)............................ 1kp / 25-29


Piinailupäivät:

Minttu 71 (43)................ dpo 18
Vauvatoiveinen (38)........ dpo 13
Hedelmiina (39).............. dpo 12
äiskä-73 (41).................. dpo 8
sahramiini (42)............... dpo 4

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Onpas täällä taas punaiset päivät! Pahoittelut :(

Täällä on kotiuduttu kylpylästä ja menkat tekevät tuloaan. Vielä ei ole hanat auki, mutta huomenna aukeaa. Testit on negaa, joten ei tärppiä tässäkään kierrossa. Oletteko syöneet primaspania kukaan? Minä aloitin syyskuussa ja nyt mietin, että pitäisikö lopettaa...? Jos se ei olekaan tehnyt hyvää... Mulla ei ole testien mukaan vikaa hyytymisessä. Meidän keskenmenoille ei siis ole löytynyt syytä. Vain yhteen neljäsosaan löytyy.

Voimia! Jospa tää marraskuu olisi vielä plussakuu, edes jollekin.
 
Täälläpä tänään hiljaista... kävin osteopaatilla varmistamassa että lantion seudulla kaikki ok. Jumeja on mutta ei pitäisi olla mitään estettä siellä. Kroppa pitää olla kaikilta osin tasapainossa, muuten luonto hoitaa että ei ole sopiva aika lapselle vaikka muuten olis "huippukohtaaminen". Ja teki muutenkin hyvää olla itse hoidettavana välillä. Vauvatoiveinen, jotain pientä voi olla pielessä vaikka se ei lääketieteellisissä tutkimuksissa näy.

Primaspan, verenkiertohäiriöiden ja aivoinfarktin ehkäisyssä käytetty lääke...? no, joo googlasin eli voi auttaa kiinnittymisessä ja verenkierron lisääminen lisää alkion hapensaantia. Tuo on varmasti todella rankkaa saada toivottu plussa mutta menettää se. Suosittelen lämpimästi akupunktiota, osteopatiaa, Bowen-terapiaa yms. Ne tasapainottavat kehoa monella tapaa.

Tsemppiä ja öitä :)
 
Keskiviikko 12.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


ruutana (39).............................. 35kp / 24-32
Hedelmiina (39)......................... 33kp / 35-40
vauvatoiveinen (38)................... 30kp / 27-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 24kp / 26-30
äiskä-73 (41)............................. 22kp / 28-32
sahramiini (42).......................... 18kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 11kp / 28
Jimima (42)................................ 9kp / 28-30
harrastoive (43).......................... 9kp / 18-30
MaiMei (38)................................ 7kp / 27
Zandi (39).................................. 7kp / 24-30
Marza (44)................................. 2kp / 30
Glearblue (44)............................ 2kp / 25-29
Minttu71 (43)............................. 2kp / 30


Piinailupäivät:

Vauvatoiveinen (38)........ dpo 14
Hedelmiina (39).............. dpo 13
äiskä-73 (41).................. dpo 9
sahramiini (42)............... dpo 5


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitto Hedelmiina että sielläkin negaa näyttää :(

Kyllähän on harmillisen harmaa kierros taas meneillään niin kuin ilma ulkona plääh....
Toivottavasti nyt ees joku meistä saisi plussaa tälle kuulle :) onneks aikaa vielä on.
 
Voi voi, täällä palstalla on ihan yhtä harmaata ja marraskuisen pimeää, niin kuin ulkonakin. Pelkkiä menkkoja niinkö? Höh. Olen pahoillani, Hedelmiina, Marza, Minttu ja Clearblue. Missä ne plussat luuraa?!!

Mä olen ajatellut että nyt voisi olla kp26 tai jotain, että josko menkat vielä tämän viikon aikana saapuis... Sitten seuraava mahdollinen ovis voisi olla meidän lomareissun aikana. Silloin voisi toivoa tuliaiseksi joko Budaa tai Pestiä, mutta ei toivon mukaan sekä Budaa että Pestiä!! Olen siis reilusti haavekuvitelmissa, sillä menkkaoloista ei tietoakaan. Pahimmillaan ne alkaa just ennen reissua, jolloin en pääse tässä kierrossa käymään labrassa. :(
 
Hedelmiina: ajattelitteko kokeilla vielä ihan IVFää? Mulle sanottiin kolmisen vuotta sitten lääkärissä,ettei aikaa ja rahaa kannata insseihin tuhlata, niin huonot on mahikset siitä raskautua. :/ No, me ei koskaan sit sinne IVFään kuitenkaan menty. Onhan niitä sillon alle kolmikymppisenä tullu kokeiltua. Mulle on aikoinaan tehty viisi tuoresiirtoakin.

Oma napa senku valskaa, sais jo tuo täti mennä naapuriin - heh tosin meidän naapureissa asuu sen verta iäkästä porukkaa, että taitaa sit meillä viihtyä niittenki edestä :D
 
Todella pahoillani siitä olen kaikkien puolesta joilla on nyt rätti viikot kuten täällä.mutta jospa joulukuussa saadaan plussaa.muistan vieläkin elävästi kun tein 5 v sitten joulukuussa 11.pv testin ja oli plussa. No mut saan nyt juhlia miehen kanssa pikku joulua viikonloppuna terästetyllä glögillä
 
Huomenta kaikille!

Täällä on meneillään jo kp8. Masennuin tätin tulosta siihen malliin, etten ole käynyt tällä palstalla enkä miettinyt koko "lapsentekoprojektia" juurikaan. Luulen, että aktiiviseen yritykseen tulee nyt muutenkin hiukan taukoa koska työnhaku iskee pahasti päälle. Mutta niin olen tuuminut jo monta kk ja sitten aina kellistänyt miestä oviksen aikoihin kuitenkin ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä