40+ so what wol.13

Voi kuinka jännittävää, äiskä-73! Olen varma että aamulla se tikku näyttää vahvempaa viivaa ja sä avaat marraskuun plussatilin!! Muista, heti aamulla sit kertomaan meille!

Täällä on niin hiljaista. Olis edes ilmavaivoja, niin olis edes jotain kerrottavaa alapäästä, mutta ei. Ei mitään. Ihan kuollutta. Ei juili, ei vuoda. Ei mitään merkkejä mihinkään suuntaan. Kastoin yhden ovistikun, haalea viiva, joten sekään ei sano mitään. Höh.

Äiti seiskanelonen, älä jätä meitä vielä!
 
No nyt ois aamun testi uitettu aikaseen ja kyllä se negaa näyttää :( menkoista ei ainakaan vielä tietoa, saa nähdä haenko muita testejä tänään kun jäi vaivaamaan se sofin testin näkyvä viiva vaikka one step ei näytä oikee mitää.... Ihmetyttää vaan itseäni tai siten vaan oli ehkä yritystä...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

No höh, äiskä73! Uutta testiä kehiin, jos et luota tuohon merkkiin :) Liputan Pregcheckin puolesta.

Äiti74: Miksi sinä poistut? Mikä siinä synarelassa on kamalaa? Ei ole tietenkään pakko vastata, mutta jäi kiinnostamaan. Tiedä vaikka mullekin sen joskus vielä tunkevat käyttöön...

Illalla eka piikki ja jännittää jo nyt niin, että ei tuu mitään työntekemisestä...
 
Maanantai 17.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


äiskä-73 (41)............................. 27kp / 28-32
sahramiini (42).......................... 23kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 16kp / 28
Jimima (42).............................. 14kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 14kp / 18-30
ruutana (39)..............................13kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 12kp / 27
Zandi (39)................................ 12kp / 24-30
Marza (44)................................. 7kp / 30
Glearblue (44)............................ 7kp / 25-29
Minttu71 (43)............................. 7kp / 30
vauvatoiveinen (38).................... 5kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 4kp / 35-40


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41).................. dpo 14
sahramiini (42)............... dpo 10
Jimima (42).................... dpo 2
Vauvahaaveita#3 (41)... dpo 0


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Sori, oon tainnut lähetellä ristiriitaisia/katkonaisia viestejä. No hätä, en oo ihan silleen kokonaan poistumassa, lueskelen kyllä palstaa. Mutta tässä kierrossa on turha seurailla kp lukuja, kun on tuo ivf stimulaatio (pitkä kaava), ja se tehdään täysin lääkkeillä ja pidentää kiertoa varmastikin. Nyt siis sumuttelen nenään synarelaa, joka sammuttaa munasarjojen toiminnan täysin (voi verrata vaihdevuosiin). Ja on yhtä h****tiä. Tervetuloa vanhuus :( . Sitten tällä viikolla varmaan aletaan pistoksilla kasvattaa niitä munasoluja ja herättää sitä toimintaa uudelleen. Tämä siksi, ettei valikoituisi sitä yhtä johtofollia, vaan että tulisi mahdollisimman monta follia yhtäaikaa (joillekin (nuorille) voi kasvaa jopa yli sata follia. Siinä voi olla vähän turvoksissa...).

No enivei, oon siis ihan hormoonihuuruissa ja sekaisin, joten sovin varmaan joukkoon ihan hyvin ;)
 
Hei, jospa minkin uskaltautuisin tänne kirjoittelemaan..
Olen 44 vuotias 3 lapsen äiti. Lapset ovat iältänsä 12, 8 ja 2 vuotiaat. Jotenkin "kummasti" tuo vauvakuume pääsi taas iskemään ja kovasti nyt toivoisin vielä yhtä vauvaa.
Olemme yrittäneet eka kerran vasta viime ovulaation tienoilla (en ole niitä ovulaatiotestejä, enkä muitakaan lämpömittausia tehnyt). Ensi viikolla olisi sitten ne piina päivät...vois vaikka tehä testin..jos nyt ei sitte oo ne pirskatin kuukautiset tullu ennen sitä.
Apua, jänskättää aivan pirusti, ei uskalla alkaa kovin unelmoimaan, jos tämä ei enää onnistukkaan, kyllähän tuota ikkää on jo aika paljon, mutta mulla on hyvä geenit, isän ja äitin puolelta ollaan tultu vielä "vanhanaki" raskaaksi.
Ei tämä raskautuminen mullekaan ole ollu aina ihan helppoa. Ekan ja toka lapsen välissä tuli 3 keskenmenoa 1 vuoden sisällä. Se oli tosi raskasta aikaa. Tutkimuksissa löyty kilpirauhasen vajaatoiminta ja verenhyytymishäiriö. Nyt sitte mahdollisuuksien maksimoimiseksi olen jo viime viikolla alottanu Klexanen pistämisen, oli niitä onneksi vielä edellisestä raskaudesta ja Thyroxine annostustakin olen nostanu..
Saapa nähä kunka käy... =)
 
Tervetuloa meibibeibi! Sulla varmaan hyvin toivoa, kun päälle nelikymppisenä olet kuitenkin raskautunut :)

Voi vitsit, äiti-73, voi kun testiin tulisi vielä jotain! Niin selvästi kuitenkin haamua näkyi noissa kuvissa! Yritystä ainakin varmasti on.

Sahramiini, no ei ollut kovin lemmekäs viikonloppu, puuhakas muuten kylläkin. Mutta ovistestit ei näytä MITÄÄN, niin säästellään liekkiä tälle viikolle... Josko ovis tulee olleskaan. Nyt kp12, viime kierrossa oli vahva o-plussa juuri nyt. Mulla on tieteskin taas uusi testimerkki, kun aina tyhmänä tilaan jotain eriä. Tosin uitin eilenkin kahta eri testiä, joista toinen oli viime kuussa hyvin toimiva (yksi enää jäljellä), ja ei sekään näyttänyt kuin haaleaa haamua. Limoja pikkuisen, mutta aika vähän. Eilen juili vasemmalta jonkun verran, mut en tiiä mitä se oli. Lämmöt alle 37 kummiskin, enkä muutenkaan usko, että ovis olis tapahtunut. Ollaan me toki lauantaina hommailtu just in case. Jos sitte tänään taas, just in case.

Mulla on myös nyt jotenkin välinpitämätön tunne.

Zandi: mä en ole ollut systemaattinen aamumittaaja, aina muistan vasta jo noustuani, joten mulla kanssa nuo heittelee, mutta omalla digimittarilla olen huomannut, että kun piippaa, on ennen ovista lähes aina 35.7-35,9, ja kun piippauksen jälkeen pitää mittaria yhä, nousee n. 36,3-36,5, mitä pidän normaalina lämpönäni (ja luin jostain lääkärin kirjoituksen, että digillä ei kannata lopettaa piippaukseen mittaamista, että se ei vielä yleensä ole oikea lämpö). Tämä aamupäivällä. Illemmalla voi sit nousta 36.8 asti. Oviksen jälkeen tuo eka piippauslämpö on yleensä n. 36,3 ja nousee siitä sitten aamupäivällä noin 36,8 asti ja illemmalla yli 37, voi jo päivälläkin olla yli 37. Eli en tarkalleen tiedä mitään, mutta tuo isompi kaari on ollut nyt aika selvä viimeiset 3 kiertoa.

Tsemppiä vauvatoiveiselle koetukseen!! Ja äiti seiskaneloselle myös, hurjalta kuulostaa! Kerro ihmeessä fiiliksiä tänne!

Kiva harrastoive, että saitte hommat het hoidettua :) Toivotaan parasta! Varmasti vauvatoiveet vaikuttavat haluihin, kun spermasta tulee sellaista kultakaivostavaraa, ettei voi muuta ajatella hahhah! :)
 
Se onkin tyyntä myrskyn edellä: Tänään jo tuhruaa!! Eiköhän tämä tästä vielä vuosiksi muutu ja saannen ilmoittaa teitte tällä viikolla vielä kp1.sen. Ja päässen pe labrakokeisiin...
Voi mikä onnen viikko!!! :)

Tervetuloa meibibeibi mukaan meidän loistavaan porukkaan!!
 
Täältä päästään vihdoin piinailemaan, eilen ovisplussa, eli tänään dop0, tämän vuoden aikana mitä olen ovista tikutellut niin aina sen saanut kp13 ja nyt 2 päivää "myöhässä", mutta oli selkein plussa mitä ikinä liuskaan saanut(ja silti myös aina digi haaleemmistakin viivoista hymyillyt).Ja lämmötkin nousi tässä kierrossa tänään aamulla. Joku kyselikin noista aamulämmöistä, mulla ihan hullut aamulämmöt, vaihteli tässäkin kierrossa alkukierron 36 ennen ovista olleeseen 34.5 (taitaa kyllä olla meidän mittarissa vähän vikaa:LOL:) Ja nyt tänään ollut lämmöt 37

Tyydeli upeeta!! Tiedän kuinka iloiseksi voi punaisen näkeminen paperissa tälläkin palstalla ihmisen tehdä =) Kunnon menkat kehiin ja listoille!;) Hurjasti tsemppiä tulevaan!!!

meibibeibi tervetuloa mahtavaan joukkoon :wave:

äiskä-73 toivotaan viivoille vielä vahvistumista:heart:

vauvatoiveiselle tsempit piikittelyyn! Varmasti on jännittävää...

Ja kaikille mukavaa viikkoa :heart:
 
Hei vaan naiset!

Ja kiitos kaikille tsempeistä =)
Kyllä se vaan niin taitaa täällä olla että menkat kurvaa ihan kohta... tein vielä yhden testin päivällä ja oli kyllä ihan puhtaan valkoinen, tuttu menkka jomotuskin on saapunut alavatsalle joten huomenna tai viimeistää ylihuomenna alkaa, jos ei kuitenkaan näy niin yksi r-testi kummittelee vielä kaapissa ;)

Tervetuloa mukaan meibibeibi ihanaan joukkoomme :wave:
lisäilen sinut tuonne listalle jos kerrot vielä kiertopäiväsi?

No sitten hän sinut täytyy heivata tuonne piinailemaan Vauvahaaveita#3
 
Tyydelille tuuletuksia! Menkat on kivat, jos niitä odottaa :D

Tervetuloa meibibeibi!

Onnittelut ovisplussasta vauvahaaveita!

äitiseiskanelonen: Hurjalta kuulostaa. Toivotaan, että saatte hyvän saaliin! Voimia!

Täällä eka piikki tuikattu ja ei mennyt ihan kuin Strömsössä... Jännityksen takia hiukan sekoilin neulojen kanssa, mutta en sentään sillä pitkällä ja paksulla vetässyt. :D Ei jäänyt kirvelemään tänään... Huomenna osaan.
 
Meibibeibi Tervetuloa joukkoomme! Sinullahan on tosiaan viimeksi tärpännyt jopa yli nelikymppisenä, josko se keho vielä muistais sinun kohdalla kuis niitä vauvoja vielä tehdään. :)

Äiti seiskanelonen: Onpa jännä seurata sinun IVFääsi miten se etenee ja menee. Minä oon tuon rulianssin käynyt aikoinaan peräti viisi kertaa läpi - siihen päälle sit vielä PASsit. No, ehkä yksi lapsi sit onkin PAS-vauva. :) Tosin siirto tehtiin ihan normi kiertoon ja annettiin luonnollekin mahdollisuus, kukapa sitä sit tietää onko tuo lapsi sitten miten alkunsa saanut. Mut tsemppiä kovasti kuumienaaltojen kanssa - ne on melko "metkoja" :D Päivitähän kuitenkin ahkeraan tänne kuulumisiasi!

Tikuttelijoille niitä plussia kehiin!

Omaa Napaa: ei mitään uutta. Seksi taas joten kuten maistuu, alkukierto ku on. Pitäis vaan ottaa itseään "niskasta kiinni" ja ettiä se oikee rakkaus eikä tyytyä "ihan kivaan". Josko se seksikin sit maistuis paremmin.... Mut arki luistaa ja elämä kulkee eteenpäin - eipä se aina oo sitä suurten tunteiden suitsutusta tää elämä ja elo.
 
Tyydeli ylpeänä ilmoittaa: Kp1 Saa päivittää ja laittaa listalle. Ja olen 41v ja normikierto on 28 päivää.

Loistavaa tiistaita kaikille!

Ja uusille tiedoksi, en mä mikään hullu ole, mutta km.n rävellysten ja kaavinnan jälkeen menkat on kivat. Pääsee normaaliin touhuun mukaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73 ja Zandi
Tyydelille onnittelut menkoista, niin hassulta kuin se kuulostaakin! :D Toivottavasti seuraavaksi saa onnitella jostain ihan muusta. :)

Meibibeibi , tervetuloa ryhmään! Tämä on varsin loistava porukka. =)

Vauvatoiveiselle ja Äiti 74:lle tsemppiä jännittävään jaksoon! Toivottavasti tuottaa tulosta!

Itsellä KP 15 ja DPO jotain, ilmeisesti 1-3 (ovistesti näytti plussaa pe, la ja su, eilen oli jo haaleampi testiviiva). Ei mitään tuntemuksia, mutta ei kai näillä päivillä pidä juuri ollakaan. Odotellaan ja katsellaan. :popcorn:

Mukavaa tiistaita kaikille ja hurjia plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 18.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


äiskä-73 (41)............................. 28kp / 28-32
sahramiini (42).......................... 24kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 17kp / 28
Jimima (42).............................. 15kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 15kp / 18-30
ruutana (39)..............................14kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 13kp / 27
Zandi (39)................................ 13kp / 24-30
Marza (44)................................. 8kp / 30
Glearblue (44)............................ 8kp / 25-29
Minttu71 (43)............................. 8kp / 30
vauvatoiveinen (38).................... 6kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 5kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 1kp / 28


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41).................. dpo 15
sahramiini (42)............... dpo 11
Jimima (42).................... dpo 3
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 1


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Kiva Tyydeli että menkat vihdoin alkoivat ja pääset taas aloittamaan kierron =)

Täällä ei oloja suuntaan tai toiseen... yleensä ennen menkkoja turvottaa ja alavatsaa jomottaa kunnolla mutta nyt vaan pientä nippailua eilisestä lähtien, no jos ei oo hanat auenneet torstaihin mennessä niin sitten vielä testailen.
 
Kivaa, Tyydeli! :)

Ja kivaa täälläkin: ovisplussa! Mä toimin! :) Mut noi testit on kyllä peestä... Tein äsken kaksi eri testiä, ja toinen näytti vahvan plussan, toinen paljon himmeemmän viivan kuin kontrolliiviiva. Ja tää "huonompi" testi oli se, joka viime kuussa toimi tosi hyvin. Ja sit tää kunnon plussa tuli uudesta testistä, jolla on tähän asti tullut pelkkää haamua. Viel aamuvirtsastakin tuli haamu. Mut olisko sitten tää uusi Raskauskeijusta tilattu "erittäin herkkä ovulaatiotesti" sitten sillä tavalla erittäin herkkä, että se näyttää muulloin eimitään/haamua ja kunnon plussaa vain, kun oikeesti pitää ollakin kunnon plussa? Tuo toinen testi (joka tietenkin nyt just loppui eli en voi ens kerralla enää tietää, mitä olis tullut) oli Perhosten liuskatesti, ja viime kuussa se parin päivän ajan (pari testiä per pvä) tasaisesti tummui, kunnes oli tummempi kuin kontrolliviiva.

No joo, kaikesta päätellen ovis on nyt tulossa pian. Ainoo vaan, että lämmöt on jo koholla, äsken tuli 37, ja eilen illalla ne dippas, oli yhtäkkiä illalla 35,4. Mut jatkan vielä testailua Raskauskeijulla... Ja tänään kyllä vielä pitää varmistella eilinen suoritus ja on tässä muutenkin ovis ihan hyödynnetty. Mut ei ihan vielä piinailemaan.

Äiti-73:lle onnentuulia!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiva käydä täällä välillä lukemassa vaikka tämä vauvakuume on nyt vähän taka-alalla kun tuntuu että tämä kuukausi tod näk meni mönkään ja ensi kuu menee varmuudella ohi. Tammikuu saattaa ehkä osua kohdalleen. Joka toinen kk meillä max mahdollisuudet vauvaharjoituksiin, joten se pudottaa 1-2% chancit vielä puoleen. Eipä sillä paljon juhlita...

Olen sitä miettinyt että ennen mulla oli kunnolla oviksen aikaan sitä "valkuaislimaa" joka saattoi ihan kunnolla tahmata pikkarit mutta nyt on sellaista pienempää ei niin selvää kosteutta useimmiten. Onko tämä merkki siitä että ovulaatiota ei ole vai siitä että munasolua ei irtoa vai meneekö arveluksi?

Tällä hetkellä nautin murun läheisyydestä suunnattomasti ja olemme erottamattomia, rakastuneita ja täynnä toiveita ilman paineita. Hän osaa ottaa iisisti mutta mua pelottaa kun kierto lähestyy loppua että tuleeko musta taas se oireita vahtaava ja stressaava tyyppi, joka ei osaa mitään muuta ajatellakaan kuin mahdollista raskautumista... nyt yritän oikeasti tsempata että tapahtuu mitä tapahtuu ja se siitä...

Tsemppiä kaikille omissa kuvioissa, niitä meillä rittää kullakin :)
 
Keskiviikko 19.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42).......................... 25kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 18kp / 28
Jimima (42).............................. 16kp / 28-30
harrastoive (43)........................ 16kp / 18-30
ruutana (39)..............................15kp / 24-32
MaiMei (39).............................. 14kp / 27
Zandi (39)................................ 14kp / 24-30
Marza (44)................................. 9kp / 30
Glearblue (44)............................ 9kp / 25-29
Minttu71 (43)............................. 9kp / 30
vauvatoiveinen (38).................... 7kp / 27-29
Hedelmiina (39).......................... 6kp / 35-40
Tyydeli (41)................................ 2kp / 28
äiskä-73 (41).............................. 1kp / 28-32


Piinailupäivät:

sahramiini (42)............... dpo 12
Jimima (42).................... dpo 4
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 2


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Kiukuttaa. Ahdistaa. Kaksi piikkiä takana ja alkaa mennä yöunet levottomiksi ja olla kunnon pallo tuo alavatsa. Päätä särkee. Aloin taas miettiä sitä, mitä jos näistä ei olekaan mitään apua ja tulen vain itse sairaaksi. Kaikissa hoidoissa kun on riskejä vaikka muille jakaa... Miehelle jo kiukkusin.
 
äiskä 73 ja vauvatoiveinen tsemppiä teille.

omaa napaa tulin muutaman rivin kirjoittamaan. Mikähän mättää kun tänään on punaista vuotoa pikkasen. menkat? jotain epämääräistä muuta vuotoa? kierto ihan sekaisin? olen tulossa siihen tulokseen että turha seurata kiertopäiviä, vaan sekstaillaan kun on siihen mahdollisuus ja katsotaan jos raskausmaha ilmestyy jossain vaiheessa! niin turhauttaa kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu ja tapahtuuko mitään järkevää mikä voisi raskaustta edistää...!!

Siis kp16 menossa! ihan näin nopeita kiertoja ei mulla sentään vielä ole ollut... menkkakivuista ei kyllä vielä tietoa. Sahramiini, se on varmaan se vanhuus :(
 
Viimeksi muokattu:
Ou nou Äiskä -73, kuulosti jo niin lupaavalta :(

Täällä ei mitään uutta. Tai toisin sanoen täällä ei mitään. Pariin vuoteen eka kierto kun ei ole mitään oireita. Ei niin mitään. (Paitsi vähän sitä tissikipua joka alkoi dpo 6). Puoli vuotta kierrot olleet 27 ja 28 päivää. Äsken jo punertavaa valkkaria, tosin aamulla mies vähän vieraili ;) Ei kai tää jää 24 päivään??? Voi vanhuus. Vanhus.
 
Viimeksi muokattu:
Vauvatoiveinen, kyllä ne piikit varmasti toimii. Kroppa kun saa jotain uutta, niin kai se aluksi oireilee pahemmin ja sitten tasoittuu, toivotaan näin. Oliko sulla menopur? Ainakaan sen piikki ei oo paha tai nehän tulee erikseen ne piikit, muissa vastaavissa on kai joku paksumpi (kunhan et tosiaan sitä sekoituspiikkiä työnnä nahkaan, kuten tuolla aiemmin taisit melkein... heh ja hui). Mun on aina kans pakko ottaa se ohjevihkonen eteen kun alan sekoitteleen ja pisteleen. Kohta se toivottavasti alkaa mulla kans. Huomenna utra.

Pää on kaksinverroin kipeämpi. Enää ei ehkä johdu pelkästä lääkkeesta vaan osittain siitä et sain kenkää töistä ja ei oo kovin hehkeet fiilikset siitäkään ja nukkuminen on huonoa kun vaan ajatukset pyörii päässä (että mitäs sitten tekis kun on tuhat ja yks juttua mitä pitäs saada tehtyä ja uutta duuniakin pitäs ehtiä katseleen). Aina on hyvin käynyt kun on työt loppunu edellisestä, mutta aina siitä kuitenkin stressaa ja varsinkin nyt kun on tällänen kallis hoito menossa :(

Pahoittelut uusista kierroista! Toivotaan et Sahris kuitenkin yllättäis. Ja jos multa kysytään niin tässä iässä voi tulla kaikenlaista ihme vuotoa mihin aikaan kiertoa vaan. Kokemusta on.
 

Yhteistyössä