40+ so what wol.13

Kasenja sinulta löytyy mielenlujuutta testaamisen suhteen.. Joko ratkesit? :p Itse uittelin varmaan dpo3 alkaen sekä ovis- että raskaustestejä. Halusin kuitenkin havaita mahdollisen kiinnittymisyrityksenkin. Mutta ymmärrän kyllä hyvin sinun ajatuksen miksi et vielä ole testannut. Onko oireita?

IMD jee pääset siirtoon, hieno homma. Toivotaan että limis on hyvin vastaanottavainen ja kaikki tähdet oikeassa asennossa ja tärppi tulee (y)

Mietin itse että pitääkö oma tukilääkitys (Zumet ja Terolut) vuodon poissa jos vaikka olisi alkio lopettanut kasvun. Juu mietin ihan liikaa asioita, jännää miten tämä luotto asiaan on melko lailla nollissa. Kasenja kyseli neuvolasta, soittelin itse asiassa jo oliko 3+5 tms sinne :ROFLMAO: Sain sitä kautta labralähetteen x3 sinne hcg-mittaukseen. Sovittiin että soittelen mikäli varhaisultrassa kaikki ok ja sitten varataan aika. Tuttu tyyppi viimeisimmästä raskaudesta ja 2/2016 tuulimunasta, hihkui ilosta kun kerroin teatanneeni plussan.

Hyvää viikonloppua, kertokaahan kuulumisianne :)
 
Peukkuja Kasenjalle, jännittävät päivät menossa (y) Ja tervetuloa uusille!

Minulla on ensimmäinen inssi takana ja nyt on jännittämisen aika :) En oikein saanut nukuttua kunnolla viime yönä ja vielä pitäisi jaksaa odotella (ja pliis, nukkua ja jaksaa töissä). Ovis oli kai alkamaisillaan inssin hetkellä, mutta varmuudeksi sain pregnylin. Saa nähdä, miten käy :)
 
Lauantai 4.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

ThePutsku (41) ...............1.................. 35/27-29
Kasenja (41) ...................2.................. 27/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 24/26-28
yöeläjä (43) ....................4................... 22/24-25
InMyDreams (41) ............2................... 12/28
Aamuska (40) .................1................... 12/23-31
Karoliina74 (42)...............2....................10/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 6/28-30

Piinailupäivät:
Kasenja (41) ................... pp 8
Aamuska (40) ................ pp 1

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Pah. Nega testattu nyt aamulla. (Ja samanmoisen testasin pe-iltana, mutta siihen saattoi enemmän suhtautua tyyliin "ei välttämättä vielä näy".) Tässä vaiheessa mielestäni pitäisi ainakin haamuna häämöttää, jos niikseen olisi. Mutta elätellään nyt pientä toivoa vielä viralliseenkin testipäivään (ke).
 
Voi harmi, ettei testissä vielä näkynyt Kasenja mitään. Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, että keskiviikkoon mennessä näkyisi. Vielä on varmasti toivoa, joten ei kannata masentua.

Tervetuloa kaikille uusille! Kiva saada vahvistusta välillä vähän hiljaiseen ryhmään! :)

Tsemppiä muillekin omiin vaiheisiinne!

Täällä kp 3 ja nyt lopulta aloitin letroilun. Katotaan miten vanha koneisto reagoi vai tapahtuuko mitään. :D
 
Molly: tosi paljon onnea! Huisia!

Kasenja: keskiviikkoon vielä monta päivää. Täälläkin sormet ja varpaat pystyssä, että nyt onnistaisi!

Aamuska: mihin asti ajattelit malttaa testaamisen kanssa? Peukut pystyssä.

Isot tsempit muillekin! Tehdään tästä kuusta kunnon plussakuu, eikös vaan(y)

Täällä kp 14 ja ovistesti näytti plussaa, testiviiva oli selkeästi vahvempi kuin kontrolliviiva. En ois uskonut, kun aloin jo miettiä josko ne aiemmat bongaamani ovisplussat ei ookaan olleet kontrolliviivan paksuisia tms. Meinasin kyllä muutenkin hyödyntää nää 2 viikkoa (tämä ja seuraava vko) ihan varmuuden vuoksi :whistle:
 
Kyllä se tän aamun nega sentään roskishaamuksi muuttui. Paljaalle silmälle erottuu haalea testiviiva, jossa voi olla tai olla olematta punaväriä mukana. Erottaako sitä kuvasta kukaan muu kuin minä, vai alanko jo nähdä olemattomia? Kuva siis neljä tuntia testiajan jälkeen, ei siis mikään pätevä tulos.
http://aijaa.com/I34HZE
 
Kasenja: mulla oli siinä viikko sitten tekemässäni negassa ihan punainen viiva, kun se oli muhinut yöpöydän laatikossa viikon. Että kannatta luottaa niihin testiaikoihin, mutta tsemppiä että muuttuu plussaksi

Täällä odotellaan ovista. Himot alkaa kehittyyn ja ajattelin testata tikuilla. Jos tänään aloittaisi testaamisen. Tai alkuviikosta. Meillä ei kyllä mitään joka toinen päivä ole muutenkaan, että joka päivä mennään kävi miten kävi
 
Kasenja, kyllä mäkin tuossa punertavan haamun näen, vaikka toki viiva on vielä aika hentoinen. Voi kunpa nyt lähtisi tuosta vahvistumaan! (y)

Molly, mun korvaani sulla on kyllä ihan hyvä oirekavalkadi, ja tuon vahvempi ei ovistestin viiva varmasti voisi enää ollakaan - eli tosi hyvältä näyttää! :):love: Milloin sulla on varhaisultra?

Virkille ja IMD:lle kovasti onnea tuleviin siirtoihin! (y) Nyt on kyllä pakko olla teidän vuoronne. :love:

Iid@alle onnea letroiluun! Kiinnostavaa kuulla, miten sun kroppasi niihin reagoi. :)

Niin ja tervetuloa munkin puolestani kaikille uusille - toivottavasti visiittinne täällä jää lyhyeksi. Mäkin kyllä kannustan hakeutumaan tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihinkin suht nopeasti - varsinkin jos on vielä mahikset päästä julkiselle puolelle (esim. pk-seudullahan ne ovet on jo auttamattomasti kiinni 40 vuotta täyttäneillä). Aina paremmat mahkut, mitä aikaisemmin aloittaa. :)

Minähän en oikeastaan enää edes kuuluisi tänne, mutta en vaan malta pysyä täältä(kään) poissa, niin paljon tuttuja ja tärkeitä nimimerkkejä täällä vielä on. Ehkä sitten kun saadaan teidät loputkin pitkän linjan kanaset (Kasenja, Virkki, Iid@...) plussanneiden puolelle, voin hyvillä mielin lopettaa tämän ketjun seuraamisen. :)
 
Tatti55: saa nähdä, kauanko maltan olla testaamatta ;) Aluksi ajattelin, että ihan helppo homma, otan ihan rauhallisesti, mutta enpä tiedä, olen niiiin utelias. Alku on toki helppo, kun pregnylin jälkeen ei hyödytä testata, mutta kun testipäivä lähestyy, niin saa nähdä, miten itsehillintä pitää o_O Ajattelin helpottaa tilannetta sillä, että en käy ostamassa raskaustestiä ennen kuin oikea aika koittaa.
 
Kasenja, kyllä tuossa haamu näkyy. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että lähtisi vahvistumaan!

Mollyn oireet kuulostaa oikein hyviltä. Eihän varhaisilla viikoilla välttämättä tunnu miltään, joten rohkaisevia nuo palelut ja muut :)

Täällä taas minäkin. Kuumeilin täällä 2015-2016 ja muutaman keskenmenon jälkeen saatiin keväällä perheeseen pieni poikanen :love:Päätettiin miehen kanssa, että ei oteta ehkäisyä käyttöön, vaan toinen pieni saa tulla jos on tullakseen. Matalalla profiililla siis mennään. Imetän aktiivisesti edelleen, eikä menkkojakaan ole vielä kuulunut, joten raskaaksi tulo on erittäin epätodennäköistä. Tänne voisin kuitenkin hypätä mukaan kirjoittelemaan, kun vauvakuume nostaa pikkuhiljaa päätään ja täällä on aina niin mukavaa...

Keltsi
 
Maanantai 6.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

ThePutsku (41) ...............1.................. 37/27-29
Kasenja (41) ...................2.................. 29/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 24/24-25
tatti55 (40) ......................3................... 15/?
InMyDreams (41) ............2................... 14/28
Aamuska (40) .................1................... 14/23-31
Karoliina74 (42)...............2....................12/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 8/28-30
Iid@ (44) ........................2................... 4/26-28

Piinailupäivät:
Kasenja (41) ................... pp 10
Aamuska (40) ................. pp 3
tatti55 (40) ...................... dpo 0

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa taas mukaan, Keltsi! Täältä se vauvakuume varmasti tarttuu.

Aamuskalla hyvä strategia liian varhaisen testaamisen välttelyyn.

Tatti55, hyvä tuollainen selkeä bongattu ovis, hyvä merkki. Nyt vain toivotaan tärppiä. Laitoin piinalistalle sulle oviksen tälle päivää (yleensä kai testi näyttää plussaa just ovulaatiota edeltävänä päivänä).

IMD:lle onnea siirtoon tänään!

ON: aamulla nega testattu. Kyllä tuo eilinen haamu varmaan oli juuri vain roskishaamu. Jännä juttu kettuperheellä se ajan myötä punaiseksi muuttunut testiviiva! Mulla kyllä on paljon pregcheckillä sellaisia erittäin haaleita, harmaita viivanpaikkoja/roskishaamuja testiajan jälkeen - vaikka suurin osa testeistä toki pysyy ihan blankkoina. Mutta ei ne viikkojenkaan säilönnällä (joo, mun vessan kaapissa on joskus tosi outoa kamaa säilytyksessä! :whistle:) ole vahvistuneet tai punertaviksi käyneet.
 
Onpas taas tapahtumia! Hyvä niin! Kasenja, kyllä minäkin näin viivan testissä. Ihan syvältä, että kuitenkin tuli nega. Mitkä sun fiilikset ovat? Onneksi teillä on muutama alkio pakkasessa.

Aamuska, olet kylmähermoinen! Minä en malta olla ikinä testaamatta ennen testipäivää! Kyllä me sua vähän painostetaan testaamaan ennen testipäivää!

Roxanne, kiva kuulla sinusta! Eikö sinun vauvan pitäisi syntyä ihan näillä hetkillä? Onnea loppurutistukseen! Tänne sitten vaan uudestaan!

Keltsi, ihana nähdä jälleen ja onnea pojasta, jos olen unohtanut onnistella. Vanha tuttu taas palstalle mukaan! Kivaa!

Iid@, millaisella anoostuksella letrot menee? Milloin menet tarkastuttamaan tilanteen? Iso peukku yritykselle.

IMD, mulla limakalvoa on paksunnettu laastareilla (toimi alkuun) ja nyt sitten mulla oli menopur sen kasvattamiseksi. Jälkimmäinen toimi paremmin! Se on nyt ihan normaali, kun normaalisti on vain 4mm kierron puolivälissä, jos sitäkään. Lisäksi E-vitamiini isolla annostuksella on usein ollut ovulaatioon saakka käytössä. Jos sinulla on limakalvon kanssa ongelmia, niin pyydä siihen apua!

ON: viikonloppuna pistin irrotuspiikin ja nyt odotellaan, päästäänkö siirtoon. Munasoluja ei siis kerätä tällä kertaa, koska menopurilla oli vain tarkoitus kasvattaa limakalvoja. Tylsä vaihe menossa. Töissä on niin kiireistä, että asiaa ei onneksi ehdi ajattelemaan. Lueskelen kuulumisia kyllä, vaikka en ehdi aina kommentoimaan!
 
Keskiviikko 8.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

yöeläjä (43) ....................4................... 26/24-25
tatti55 (40) ......................3................... 17/?
InMyDreams (41) ............2................... 16/28
Aamuska (40) .................1................... 16/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 14/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 10/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 6/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 2/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 5
InMyDreams (41) ............ pp 2
tatti55 (40) ...................... dpo 2

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Pikainen oma napa, käytiin tänään varhaisultrassa. Nyt harmittaa kun mentiin näin aikaisin, nyt pitäisi olla rv 6+3. Ruskuaispussi ja istukka näkyi, ei sikiötä eikä tietty sykettäkään. Lääkäri ei ollut kuitenkaan huolissaan, oireita on ja testit edelleen vahvaa plussaa. Ensi viikolla uusi ultra. Hän myös mietti että jos kiinnittynyt olisikin se morula-vaiheen alkio, on ikä heti päivän vähemmän. On tämä yhtä odottamista ja stressaamista. Ja netissä tietty tuntuu että "kaikki" on nähneet sykkeet jo näillä päivillä. Luultavasti näki myös toisen ruskuaispussin mikä surkastunut tms, että olisko toinenkin yrittänyt kiinnittyä. Mietin tietty hädissäni nyt jos aikainen plussa pp5 olisikin ollut siitä blastosta, se olisi hyytynyt ja morula vähän jäljessä sitten tämä mikä nyt jatkanut pidemmälle kasvuaan.. No jää nähtäväksi.

Kiitos kaikille vertaistuesta, ootte kyllä huippuja! Sori pelkkä oma napa, töissä olen..
 
Molly, harmi että sykettä ei löytynyt, mutta sulla on kyllä tosi aikaiset päivät vielä! Mun klinikallani neuvottiin varaamaan varhaisultra aikaisintaan 7+0, jotta syke varmasti näkyisi jos on näkyäkseen. Eli en usko että on aihetta huoleen, mutta ymmärrän kyllä hyvin tuon piinan ja jännityksen. Tsemppiä kovasti, täällä on peukut pystyssä! (y)

Kasenjalle pahoittelut negasta. :( Eikös teillä ollut vielä pari tyyppiä pakkasessa, joten toivotaan kovasti että siellä olisi se kultahippunen.

Virkille onnea siirtoon! Aika huippua että Menopur toimi niin hyvin limiksen kasvatukseen. (y)

Tsemppiä ja tärppionnea kaikille muillekin täällä!

(Niin ja mulla siis noin viikko laskettuun aikaan - eli vielä on hyvin aikaa notkua nettipalstoilla. ;))
 
Molly, voi perä, näin kiltisti sanottuna! Ymmärrän omanapaisuuden ja kaiken sen tunnevyöryn epätoivosta toivoon, mikä siellä ultrassa tuli. Jotenkin olin aika varma, että siellä nyt olisi kaikki hyvin, koska sulla oli niin varhaisilla päivä niin selkeät plussat! Toivon hartaasti peukut, varpaat ja nenä pystyssä, että se alkio olisikin ollut varhaisempi. Mulla joka ikinen tuulimuna ja keskenmennyt raskaus on näyttänyt suht myöhäistä ja haaleaa plussaa, joten sun plussa ei kertakaikkiaan mene tuohon kategoriaan. Voimia tulevaan viikkoon! Ärsyttää myös, että kun viiva tulee testiin, niin sitten saa alkaa pelkäämään, mikä menee pieleen ja miten. Ugh! Ei ole helppoa, ei.

Roxanne, kääk! Sulla on lähtö hetkenä minä hyvänsä! Mahtavaa! Menenkö toiselle puolelle kurkistelemaan, milloin sinne tupsahtaa tieto vauvasta!

Noh, Aamuska, miten ne sun testit! Mulle tuli tänään kasa raskaustestejä.... saa nähdä, pääsenkö niitä uittamaan. Tilasin samaan settiin ovulaatiotestejä (siis mitä? Siis tämän yrittämisen piti loppua tähän kiertoon!)
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Kasenja
Molly, toivotaan nyt että ensi viikolla ultra kuitenkin vahvistaisi hyvät uutiset. Se, että nyt ei sykettä näkynyt, ei vielä tarkoita sitä ettei raskaus voisi edetä normaalisti.

Virkki, ovistestejähän nyt pitää olla ihan vain kaiken varalta. :) Mikä vaihe sulla nyt sen viimeisen alkion kanssa on? Onko siirtopäivä tulossa?

Roxannelle onnea lähestyvään koitokseen! Tulehan sitten meillekin raportoimaan synnytyksestä.

Joko Aamuska on ostanut testit, vai vieläkö hermot pitää?

ON: Täällä nyt siis KP3, ja tulossa välikierto (= armoton luomuyritys). Raskaustestejä piti tehdä kuitenkin tähän aamuun asti. Tulossarja oli siis su nega testiajalla, muuttui roskishaamuksi, ma nega, ti haalea plussa testiajalla, mutta saman tein alkoi menkat ihan selvällä vuodolla, ke nega, to nega. Vuoto on ollut tiistaista asti tasaisen runsasta lugesteroneista huolimatta. Klinikan kanssa juttelin, että pitääkö varmistaa veritestillä, mutta todettiin, että eiköhän kotitestit ja vuoto riitä negan varmistukseksi. Ehkä jotain kiinnittymisyritystä siis oli, mutta en sanoisi mahdottomaksi, että testeissäkin olisi ollut jotain häikkää. Ne viisi kemiallistakin, joita mulla on ollut, on ollut paljon selkeämpiä testiviivan värjääjiä kuin tämänkertainen.

En osaa olla erityisen pettynytkään, tähän on jo niin tottunut. Voi olla, että alitajunta on jotenkin alkanut työstämään sitä mahdollisuutta, että toista lasta ei vain meille tule. Välttämättä ei jatketa hoitojakaan sen jälkeen, kun nyt pakasteessa olevat alkiot on siirretty. Miehen angsti omasta iästään oirehtii aina välillä aika voimakkaana. Mutta katsotaan nyt ensin, jos noista kahdesta pakastetusta vielä onnistaisi.
 
Voi ei Molly3. Mutta pidetään kyllä peukkuja, että kyllä se sykekin sieltä tulee. Jos se oli vaan pari päivää liian aikaisin tosiaan. Ykkösestä kävin aikanaan ultrassa viikolla 7 ja lääkäri sanoi muistaakseni, että sillon se varmemmin vasta näkyy.

ON: Ovista odotellaan. Tikutellu oon jo tän viikon ja ihan hailu viiva ehkä oli eilen. Olen tikutellut töissä ja laittanut sen kehittyyn vaatekaappiin :D Tilasin niitä lisääkin valmiiksi. Toisessa munasarjassa tuntuu pientä julinaa, että ehkäpä se on hengissä edelleen. Peuhattu on kyllä varmaan joka päivä. Viikonloppuna joutuu vähän säätään, kun anopit tulee kylään ja on muutakin ohjelmaa (sovittuja urheilusuorituksia). Stressittä yritetään edetä täällä. Helpommin sanottu kuin tehty.
 
Tervetuloa uusille munkin puolesta.

En ole jaksanut kirjoitella, mutta olen kumminkin lähes päivittäin lukenut muiden kuulumisia.

Peukut pystyyn Mollylle, että syke näkyy seuraavassa ultrassa!

Virkille siirto onnea! Toivottavasti nyt tärppää ja pysyy kyydissä loppuun asti.

Roxannelle tsemppiä loppu metreille.

Muillekin tsempit omiin tilanteisiinne.

Mulla on ollu vuosisadan kivuliaimmat menkat. Nyt kp3. Vuoto ollut niukkaa, mutta kipu niin kovaa, ettei kunnolla pysty kävelemään.
Eikös nämä ole niitä estrogeenin vähenemis oireita?
Olen meinannut heittää hanskat tiskiin jo moneen kertaan, mutta teidän juttuja lueskellessa saan aina lisää toivoa, kun tekin jaksatte yrittää pettymyksistä huolimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Perjantai 10.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3................... 19/?
InMyDreams (41) ............2................... 18/28
Aamuska (40) .................1................... 18/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 16/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 12/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 8/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 4/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 3/24-25
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 7
InMyDreams (41) ............ pp 4
tatti55 (40) ...................... dpo 4

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 

Yhteistyössä