40+ so what wol.13

Aamuska oletkos jo uitellut testiä? Ainahan vois testailla vaikka Pregnylin poistumista elimistöstä ;)

Virkki mikäs siellä meininki, pääsitkö siirtoon? Ovistestit on hyviä ja halpoja uittaa ihan uittamisen ilostakin, voit nyt testailla niillä raskautta mikäli siirtoon pääsitte, toivon mukaan et niitä muuhun enää tarvitsekaan :)(y)

IMD onko mitään tuntemuksia vielä? Peukut pystyssä (y)

Roxanne ihana kun käyt ja tsemppaat meitä muita. Onnea koitokseen, kohta se muru tuhisee sylissä :love:

Yöeläjä inhottavia nuo kivuliaat menkat. En kyllä itse tiedä onko yhteydessä estrogeeniin? Eikä tässä saa luovuttaa, voimia jaksaa eteenpäin sinullekin.

Muillekin piti kommentoida; puhelimella luen niin hieman haasteellista. Keltsille tervetuloa takaisin, muistankin sinut aiemmilta ajoilta.

Hei kiitos yhteisesti kaikille teille ihanille kanssa-kanasille tsempeistä ja tuesta, arvostan. Tänään hcg 22810. Menetin toivoni koska olin laskenut että luvun olisi pitänyt olla jo yli 80 000. Kunnes tajusin että se 48h tuplaantumisaika pätee alkuraskauteen. Viikkoja nyt 6+5. Jossain luki että jo 1200-6000iu välillä tuplaantumisaika jo pitenee, 6000iu ylöspäin tuplaantumisaika voi olla normaalistikin jopa 96h. Arvatkaa kuka kerkisi laittaa jo miehelle töihin viestiä että that's it, kesken meni. Auts. Ehkä peli ei vielä olekaan menetetty. Nyt tekemään laskutoimituksia perjantai-illan ratoksi. Jos ei tässä pää kohta leviä niin kyllä on kumma :ROFLMAO::whistle:
 
Molly, arvo kuulostaa hyvältä! Tiedän kyllä, miten sitä laskee ja miettii. Minä päivänä menet seuraavan kerran ultraan?

Yöeläjä, mulla on kanssa kivuliaat ja niukat kuukautiset. Minä oon aina yhdistänyt sen huonoon limakalvoon. En tiedä, liittyykö se edes siihen.

ON: alkio siirretty. Olikohan se varhainen blasto ja oli ihan hyvin alkanut jakaantumaan. Kauheasti menee taas lääkkeitä: luget, primaspanit ja sitten vielä tulosjuttuihin klaxane! Aamulla pistin myös honapeptylin. Ahdistava piinaviikko tulossa. Todellakin testaan jo ensi viikonloppuna, vaikka virallinen testipäivä on 23.11. En osaa suhtautua asiaan ollenkaan. Toiveikas ei uskalla olla, vaikka haluaisikin.

Molly, teillähän oli lahjamunasolut? Mitä se oikein maksaa???
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Yöeläjä: älä lannistu, en usko että se mitään tarkoittaa. Mulla on aina kivuliaat ja tosi runsaat menkat, joten Burana on tuttu kaveri joka kuukausi. Tuttua myös tuo ettei tahdo päästä kävelemään, se on ihan syvältä!

Molly: minäkin odotan innolla sun seuraavan ultran ajankohtaa ja sen hyviä tuloksia ja pidän ISOSTI peukkuja! (y)

Virkille tsempit myös, toivottavasti onnistuu!(y)

ON: onkos mulla jo noin isot kiertopäivät, hui. Kierto yleensä 24 mut viimeksi 29. Vasta ens viikon loppupuolella meinasin testata, tuskin tarvetta. Mites muut kohta testailevat, Aamuska ja IMD, joko on testejä uiteltu? Täällä odotellaan kuumeisesti tuloksia ja kuulumisia :)
Oikein mukavaa viikonloppua kanssasisaret!
 
Kasenja: onpa kurjaa, että nega lopulta tuli :( Paljon voimia uuteen yritykseen!

Molly3: tuohan kuulostaa melkoiselta piinalta :confused: Mutta pääasiassahan tuo tilanne kuulostaa minusta enemmän lupaavalta ja positiiviselta, jatkan peukkujen pitämistä (y)

Virkki: pidän peukkuja, olisi mahtavaa, jos tuosta tulisi nyt vihdoin iso onnistuminen (y)

Tatti55, Virkki, Molly3: teidän utelunne saavat kyllä coolin ja raudanlujan itsehillintäni rakoilemaan ;) Jotenkin olen saanut itseni asennoitumaan siten, että se kymmenen päivää odottelua onnistuu hienosti ja niin näyttää käyvän (kiitos myös sen, että työ on vienyt hyvin aikaa ja voimia), mutta kohta tuo kymppi on lusittu... :ninja: Olen alkanut laskeskella, että kun tämä on tosi vauhdikkaasti etenevä kierto, eli kuukautistenkin voisi olettaa alkavan aikaisin (jos alkaa siis) niin voin "ihan hyvin" kohta testailla. Kyllä viimeistään alkuviikosta on varmaan pakko, ei kestä odotella :D Totta puhuen kropassa on kyllä ollut sellaisia tuntemuksia, että jotain oikean suuntaista voisi olla tapahtumassakin. Kunhan en vain nyt toiveikkaana kuvittelisi kaikkea :unsure:

Tervetuloa myös uusille ja palaajille :)
 
Täällä on useampi jännän äärellä.
Testiä kehiin vaan. Odottaminen ei ole minunkaan hyveeni, että testaisin kyllä liian aikaisin varuiks :D

Meillä pamahti ilmeisesti ovisplussa tai on sitten just tulossa. Tikutin siis ja oli noin yhtä vahva kuin testiviiva. Eilen oli vielä haalea. Piti se heti hyödyntää, että saas nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: tatti55
Joko Aamuska joko? Mitens olotilat, toivotaan että tuntemukset ovat sitä itseään (y)

Entäs IMD, mitkä olotilat siellä? Tattikin kohta jännän äärellä..

Virkki nyt peukut pystyssä että tärppi käy, jatkakoon alkio kasvuaan ja tulos syliin sitten 9kk päästä. Lahja-alkioiden hinnoista kyselit, kyllä maksaa ja paljon. Iän puolestahan en saa mitään Kela-korvauksia mistään, eli kaikki menee omasta pussista. Meidän klinikalla lahja-alkiohoidon perushinta taisi olla joku 6,500e vai 7000e. Tuohon sitten päälle alun psykologin käynti, omat lääkkeet (tuntuu niin halvalta kun itsellä menee vain Zumenon ja Terolut). Meillä tuli vielä lisähintaa joku satku yhden alkion icsistä. PAS:sit sitten sen jonkun 900-950e laaki. Että kyllä on mennyt omat ja varastetut rahat, lopputulosta odotellessa :ROFLMAO: (Alla kaksi ivf-kierrosta omilla soluilla. Nehän ei koskaan menneet loppuun saakka, joten niistä onneksi joutui maksamaan vain toteutuneet toimenpiteet. Säästöä sekin :p)

Kettuperheelle onnistuneita talletteluita!

En taas muista kelle muulle piti kommentoida. Kiitos tsempeistä. Ai niin se ultra; keskiviikkona mennään. Jännää :ninja:
 
Maanantai 13.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3................... 22/?
InMyDreams (41) ............2................... 21/28
Aamuska (40) .................1................... 21/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 19/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 15/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 11/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 7/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 6/24-25
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 10
InMyDreams (41) ............ pp 7
tatti55 (40) ...................... dpo 7

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Kurkin tänne..
Olen yli 40 ja ennestään jo lapsia ja eronnut.Nyt sit uus mies ja mistään lapsista ei ole ollut puhetta mutta ehdottamaani sterilisaatioon mies ei mua halunnut päästää.
En ole oikeastaan vauvakuumeillut mut välillä käynyt mielessä haluaisinko vielä kerran...
Nyt olen kasvokkain asian kanssa kun menkat on myöhässä.En ole testannut..
Tänään dpo 16.Tuntenut olen ovikset jo ainakin 12 v ja aina kivuista 14 vrk päästä alkaa menkat.
Dpo 13 illalla alkoi vuoto ja luulin et menkat.Vuoto oli vaan pyyhkiessä vähän punertavaa ja muuttui ruskeaksi.pikkuhousunsuoja riitti.Aamulla vuoto loppui ja nyt sit vaa normia kirkasta valkkaria.Eli vuoto kesti alle 12h ja ei edes sidettä tarvinnu..
Nyt sit jotenkin en usko et voisin olla täs iässä vahiko raskaana mut asia mietityttää..
Käytettiin keskeytettyy täs kuussa sen ainoon kerra ku miehen reissuduunin takii ehittii mitää harrastella..
Katotaan nyt sit tuleeko ne menkat ikinä vaiko ei..
Ihana huomata kuitenkin et näin moni yli 40vuotiaanakin voi/haluaa saada lapsia..Et jos olisinkin viel maha pystyssä ni en oiskaa mikään friikki

Tv M kp 34/32 dpo 16
 
Toi Buranajuttu muuten selittäis paljon. Mulla viime kiertoon osui 2 antibioottikuuria ja paketillinen kasisatasta buranaa, et silleen. En ees muista vuotta jolloin sitä ennen oisin ollut antibiottikuurilla. Ei auta kuin mennä eteenpäin, mut tiedänpä jatkossa koittaa olla ilman

Aamuska: Joko testasit?
 
Maarella, jännät paikat. Yllytän sua testaamaan, nyt kyllä näkyy jo testissä, jos on onnistunut tärppi käymään. Yhdestä keskeytetystä yhdynnästä olisi kyllä varsin kadehtittava onnenkantamoinen.

Ibuprofeenista vielä: sen lisäksi, että ovulaation saattaa torpata, niin ei kannata miehenkään siinä ovisviikolla sitä vetää. (Ainakaan meidänikäisillä epätoivoisilla, joilla on jo ollut jotain ongelmia raskautumisen kanssa.) Muistelen lukeneeni, että tekee hallaa siitiöiden hedelmöityskyvylle - jotenkin eivät pääse munasolun pinnasta sisään niin hyvin kuin ilman normaalisti. En nyt pikaisesti löytänyt muistikuviani vastaavaa lähdettä netistä, ainoastaan yksittäisen hiiritutkimuksen.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4695685/

Aamuska, jo testipaketti on korkattu?
 
Voi se olla että stressi estää alkamasta..Vai voiko se keltarauhasen surkastumista pidentää
Tänään taas aavistus vaaleanpunertavaa pyyhkästessä ja sen jälkeen ei mitään.
Ovulaatiosta olen satavarma et tänää dpo 16.
Tilasin testejä mut ne varmaa vasta loppuviikosta perillä..
Toivon plussia kuumeilijoille.Ite en tiiä mitä ees toivon..
Me ollaa käytetty jo pitkään keskeytettyä.Ny vaa sattu olee just oviksen hetkellä.Mä vaan en jaksa uskoa et keskeytetystä oikeasti tulis raskaaksi kun satavarmana sisään ei mitään päästetty..
Helpotus ois kai jos ne vaan alkas ni loppus miettiminen
 
Ei taida tarvita enää miettiä..Alko taas tuhruttaa täl kertaa verenväristä.Ei viel siteesee asti mut väri selkeästi punanen..Eiköhän yön aikana hanat aukea.
Ehdin silti jo miettiä kaikenlaista kun mun kierto on ollu aina niin tarkka et 14pv oviksesta laskettuna alkaa ain vuoto...
 
Ibuprofenia ei kannata käyttää kuin vuodon aikana, jos on pakko.
Lapsettomuushoidoissa käyville ensiapuun sairastaville on lääkärit näin suositelleet.
Vaikuttaa epäedullisesti muuten koko kierron ajan, ei pelkästään oviksen aikaan.
Näin olen kuullut.
Jos Panadol ei auta, niin sitten Panacod on parempi vaihtoehto kuin Burana.
 
Maanantai 13.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3................... 22/?
InMyDreams (41) ............2................... 21/28
Aamuska (40) .................1................... 21/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 19/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 15/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 11/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 7/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 6/24-25
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 10
InMyDreams (41) ............ pp 7
tatti55 (40) ...................... dpo 7

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017
Arabitar (40).................-11/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Jännittävä viikko monilla menossa, peukut pystyssä :)

Molly3: sinulla onkin tänään jännittävä päivä. Miten meni? Toivotaan todellakin parasta ja mitä parhaimpia uutisia! (y)

Maarella: tervetuloa! Mikä tilanteesi on? Joko on selvä kp1 tai testit testattuna?

Omaa napaa: sorruin testaamaan aivan liian aikaisin ja selvä nega tuli, että on ainakin pregnylit haihtuneet viimeistä pisaraa myöten. Nyt sitten odottelen pari/muutaman päivän ja uutta yritystä. Kroppa on ainakin ollut sellainen, että olen pohtinut, että jotain on tapahtunut. Yhtenä päivänä (kolmas inssistä) iski yhtäkkiä tiettyyn kohtaan vatsaa terävä kipu ja tuli tuhruvuotoa (kiinnittyminen?). Sen jälkeen onkin ollut ajoittaista vatsakipuilua (menkkamaista ja ei-menkkamaista), myös tuossa kohdassa, jossa saattoi olla kiinnittymiskipua. Nyt pari päivää on ollut kunnon menkkakipuja ilman minkäänlaista vuotoa. Että jos olen raskaana, niin tuntemuksia on todella ollut (oikeastaan nuo kivut ovat olleet välillä hieman rasittaviakin) ja jos en ole raskaana, niin kroppani on täysin sekaisin. No, jatkan odottelua :confused:
 
En oo tehnyt digiä ja liuskan aattelin tehdä viikonloppuna seuraavaks! Koko ajan on sellanen olo, että menkat alkaa Vessassa ravaan vähän väliä kattomas onko lorahtanut.. Ei mitään! Vihlontaa on alamahassa välillä. 5pvnä tuli verensekasta limaa pyyhkiessä, siteeseen ei mitään. Nyt loppunut sekin. Eli ei noita voinu siis menkoikskaan laskee
 
Morot uusille!

Mollyn kuulumisia minäkin kaipailen? Mulle on sanottu, ettei kannata ennen rv7 mennä ultraan, koska todennäköisesti syke ei näy.

Burana on ollut mulla pannassa hoitojen alusta asti, silloin olen ottanut, kun hoidot ovat olleet tauolla.

Itsellä on ollut omituisia olotiloja, ihan erilaisia kuin viime passin jälkeen. Mieliala on ollut positiivinen ja usko onnistumiseen on ollut kova. Mutta sitten taas pessimisti nostaa päätään ja mietin, johtuuko oireet Lugeista... En ole vielä testannut, viikonloppuna ajattelin testata, maanantaina siis oikea testipäivä.

Lämmöistä vielä: mua on pari päivää palellut, ja eilen illalla mittasin 36,9, kun mun normilämpö on 36 pintaan. Aamulla olikin 36,4. Joko oon tulossa kipeäksi vai voisiko olla raskausoire... :D
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 15.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3................... 24/?
InMyDreams (41) ............2................... 23/28
Aamuska (40) .................1................... 23/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 21/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 17/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 13/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 9/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 8/24-25
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 12
InMyDreams (41) ............ pp 9
tatti55 (40) ...................... dpo 9

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017
Molly3 (44) ..................-10/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Saapi siirtää plussanneista pois. Ei edelleenkään sykettä. Kesken mennyt. Tukilääkitys loppuu ja nyt vaan toivotaan että tyhjenisi itsestään eikä tarvitsisi käydä lävitse vielä tyhjennystäkin. Kiitos ihanat tuesta ja mukana kulkemisesta :love: Kaikkea hyvää ja paljon plussia nyt kehiin, IMD ja Aamuska näyttäköön mallia :)
 
Molly, syvältä! Pahoittelut, myötätuntohalaus ja peukut sille, että vuoto alkaisi itsestään. Nämä kuulumiset eivät ole kivoja ja jotenkin sulla oli niin hyvä alku niiden viivojen kanssa, että ei oikein voi uskoa todeksi.

Arabitar, sulla on selkeämmin selkeämpi haamu! Onnittelut! Mielenkiinnolla seurailen, miten viiva vahvistuu.

IMD, niin tuttua seurailla oireita! Voi hyvinkin olla oireita. Minäkin mittasin lämmöt jo! Oli ihan 36,3! :D Eli mulla ei ole kyllä raskausoireita ainakaan lämpöjen puolesta! Eikä kyllä muutenkaan! PP5 menossa ja niin tyhjä olo kuin olla ja voi! Toisaalta toivon hartaasti, mutta aika epätodennäköiseltä näyttää!

Aamuska, miten kauan sun inseminaatiosta on? Kyllä testi voi vielä plussaksi muuttua!

Maarella, mikä sinun tilanne?

Nämä raskausoireet on kyllä niin syvältä. Kun voipi olla raskausoireita tai sitten voi olla olematta! Että otapa siitä sitten selvää. Minä aion testata jo viikonloppuna! Viimeistään pp8!
 

Yhteistyössä